Peniaga Tak Mohon Maaf Pada Nik Ajis Akan Mendapat Dosa - Nik Ajis Nik Mat

Tuesday, March 15, 2011


Habis Duit Rakyat

" Nik Ajis Kato Tok Perlu Pembangunan
Akhirat Nanti Lagi Besar Dan Comel Kito Buleh.
Tapi Hakikatnya Seperti gambar di Atas?
Kemewahan Luar Biasa di Makkah. Rakyat Merana"



Tak sudah sudah Nik Ajis pembawa Celako ni, makin lama makin meroyan sampaikan dengan peniaga yang kais pagi makan pagi pun nak di Lawan nya. Memang Gebede Nik Ajis ni, Gedebe yang membawa Bala.

Ikuti Petikan Akhar ini:

"Nik Abdul Aziz meminta kedua-dua persatuan tersebut supaya meminta maaf secara terbuka kepada Anuar yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Usahawan, Perdagangan dan Perpaduan Masyarakat negeri kerana melakukan serangan terbuka ke atas Exco berkenaan.

Menurut Nik Abdul Aziz, tindakan kedua-dua persatuan peniaga terbabit yang melakukan serangan peribadi secara terbuka adalah berdosa dan bertentangan dengan Islam."


Nik Ajis suruh Peniaga di Bazar Mohon Maaf dan kalau tak mohon Maaf Berdosa. Berdosa pasa apa pulak ni Nik Ajis oi? Hang memandai je suruh orang Minta Maaf dan keluar kenyataan kalau tak Mohon Maaf maka Berdosa kepada peniaga peniaga tersebut. Nik Ajis ni Buta Hati dah sampaikan tak tahu sapa yang sepatutnya Minta Maaf.

Ini jawapan Peniaga tersebut:

"Saya tidak akan minta maaf, tiada sebab untuk saya minta maaf. Saya kritik depan ramai, itu adalah curahan hati saya untuk tolong tok guru (Nik Abdul Aziz) dan saya minta tok guru dengar rintihan di bawah, jangan dengar Exco sangat.

“Kalau tok guru suruh saya minta maaf, lebih baik suruh Exco, Datuk Husam Musa minta maaf kepada Ahli Parlimen Kota Bharu sebab dia yang katakan Ahli Parlimen Kota Bharu tidak turun padang sebab takut. Saya ambil cerita ini daripada mulut Husam dalam mesyuarat di sebuah hotel pada 1 Februari lalu,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Abdul Salim berkata, sebagai seorang ulama, Nik Abdul Aziz perlu menunaikan janji yang dibuatnya iaitu menyediakan ruang niaga yang selesa kepada 415 peniaga dari Pasar Lama MPKB dan Bazar Arked UDA yang akan dipindahkan ke Bazar Tok Guru.

“Saya bagi pihak peniaga di pasar besar kalau tersinggung, saya mohon maaf kepada tok guru, tetapi saya ingin bertanya kepada tok guru adakah selesai perjanjian dia dengan peniaga Pasar Lama MPKB dan Bazar UDA semasa ucapannya dua hari sebelum pilihan raya.

“Ingat kembali apa yang dia janji kepada peniaga kecil, apakah saya perlu mohon maaf atau tok guru sendiri mohon maaf kerana saya tengok tidak ada jalan penyelesaian (bagi masalah ini),” soalnya."



Nah ambik tu Nik Ajis oiiiii, Mu lah patut minta Maaf kepada para peniaga kerana dari Pentadbiran mu itulah maka hal sebegini terjadi. Memang kerajaan Mu Nik Ajis adalah Penghisap Darah rakyat.

Suka hati Nik Ajis nak menyatakan Dosa dan Pahala sedangkan dirinya sendiri lah penyebab DOSA yang berlaku dalam hal ini. Janji kepada rakyat tidak di tunaikan malah cuba pula menyalahkan para peniaga. Memang meroyan Nik AJis Celako ni.

Artikel Penuh mengenai isu Maaf Dosa Pahala terbitan Nik Ajis ni Sila Layari Blogg KICKDEFFELA KLIK DI SINI


Tuan Tabal Tuan Guru,

Telok Kemang Masjid Tanah,

Jangan tabal Sultan baru,

Sial majal lah ke lubang tanah.”


Psssttt...Tak silap gua projek Bazar tu ada melibatkan Menantu hantu Nik Ajis, Songlap duit lagi....Celako....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

11 comments:

Anonymous,  March 15, 2011 at 12:48 PM  

n.ajis tentera dajal...

Anak Jawa March 15, 2011 at 1:23 PM  

SUDAHLAH NIK AZIZ !!!!
BERDOSA YANG TU TAHU ERK ?? DOSA KAFIRKAN SESAMA MELAYU IDAK LE PLAK INGAT ??? TAK CENTRE KE APE NIK AZIZ NI. AMBOIIII..... NAIK LEMAK SKNG NI. BUKAN NAK BELA PENIAGA TU, DOK BELA KRONI DIA PLAK.

AYUH RAKYAT KELANTAN, ANDA DIMALUKAN, JANGAN BIAR ISLAM DIMALUKAN OLEH PAS, SOKONG BN, ISLAM SELAMAT, SOKONG PAS, ISLAM SESAT

Anonymous,  March 15, 2011 at 2:14 PM  

Kawan aku kata, gambo tu superimpose. Masa kat mekah, nik ajis dok dlm kemah jer... mcm badwi..

Anonymous,  March 15, 2011 at 2:28 PM  

as salam...

naik muak dgn juak2 Pas nih...kat tmpt saya..kalau org atas pagar @ UMNO yang meninggal dunia..langsung tak nampak muke, tp kalau org depa yang meninggal..amboi kemain..punya la ramai berduyun2 dtg..siap panggil org pas kpg lain..yang tak tahan tuh..siap pakai unifom pas,kopiah pas...mcm ni kaa kata org islam bersaudara..

satu lagi..kalau ade wakil2 org umno yang buat tahlil atau sedekah makan2 kat surah..haram depa jamah..siap tanya sapa sponsor..kalau org UMNO sanggup depa letak pinggan balik (konon duit rasuah)....dlm surau pun..org UMNO hulurkan tangan utk bersalam pun...depa buat dunno...ISLAM ker mcm nih...

Anonymous,  March 15, 2011 at 2:39 PM  

Entah, dunia akhir zaman semakin tua dunia ini semakin gawat manusia di atas muka bumi malah nik ajis pun bertambah gawat dan semakin keliru penuh dgn tahap level tsunami 30 meter tinggi. Nik Ajis perlu diselamat dari awal agar nik ajis tidak bisa membuat kesalahan atau merapu tak tentu hala serta karut. Bayangkan Tun M yg dah pencen byk buat jasa kat Rakyat Msia agar Rakyat Msia ni buka mata, hidup bersama dengan pembangunan, bijak dan berpendidikan pun kena hina ini oleh juak juak yg dengki byk bercakap mereka boleh tp dungu, inikan pulak Nik AJis takut kan nanti bertambah serius jd mainan bibir orang dan bertambah ramailah mereka akan ke neraka jika tak sempat minta maaf kerana Nik Ajis kunci pintu syurga kalau Nik ajis tak ada maka tak sempat pulok nak sign kontrak.

Anonymous,  March 15, 2011 at 4:25 PM  

Salah satu puak gila dalam Malaysia. Kalau panggil National Geografi buat dokumentari ni bagus jugak..
Kena paparkan ke seluruh dunia, salah satu suku kaum kat Malaysia yg pelik. Nak kata penganut islam, nampak macam islam?. Nak kata Penganut Ajaran Sesat 99% mmg kearah itu..jadi macam Nazmi raja lawak kata ler...Dashyatttttt.

Kalau paparkan kat seluruh dunia, mau para ulama negara lain payah nak buat tafsiran hatta fatwa...hehehe

Puak2 ni rasanya sama atau lebih kurang puak2 Ayah Pin jugak....

Org Kg,  March 15, 2011 at 5:12 PM  

Pada Anonymous yg komplen psl org pas pulaukan org UMNO tu.

Demo duduk kg mana?? Sbb kg kawe, org pas dgn umno mmg harmoni. Time g tahlil ko, kenduri ko xdok mslh. Pakat g belako.

Anonymous,  March 16, 2011 at 12:26 AM  

Saiful Bukhari Azlan leads a tangled life. He claims that he met Professor Hj Khairil Annas Jusoh, the Special Officer to the Prime Minister’s Office to apply for a scholarship and that they had met just once.

Khairil, who is Prime Minister Najib Abdul Razak’s adviser, recently went through a marriage which was alleged to be a lavender one. A lavender marriage is a sham marriage where the groom, Khairil, hides his homosexual tendencies.

Khairil, is a graduate of the International Islamic University (UIA) and it is alleged that his contemporaries in UIA were aware he was a closet homosexual. A number of his university and secondary school mates from Sekolah Alam Shah have allegedly said so.

On 30 June 2010, Khairil got married to Syarifah Nabila Sara, the daughter of Syed Abdul Rahman Alhabshi, who is the Mongolian Honorary Consul to Malaysia.

Perversely, the Mongolian Honorary Consul to Malaysia is also the father-in-law to Najib’s aide, Khairil.

A month after the lavender marriage, Syarifah Nabila rushed home to her father. She had found Khairil entertaining various men in her marital bed. Initially, Syed Abdul believed his daughter, but later changed his mind. Why?

Syarifah Nabila is now staying with her grandmother because of her father’s peculiar behavior.

Najib’s homosexual aide is linked to the bi-sexual man, Saiful, who has accused Opposition Leader Anwar Ibrahim of sodomising him. And this same ‘sodomy victim’, Saiful, also had a sexual relationship with the woman, Farah Azlina Latif, who was the deputy public prosecutor, in Anwar’s trial.

Syed Abdul once accused the Malaysian police of covering up crucial facts pertaining to the murder of the Mongolian model, Altantuya. He even threatened to take legal action against Malaysia. He actually mentioned Najib by name and declared that he had in his possession the photograph of Najib, Razak Baginda and Altantuya, which he had handed over to the IGP.

Where is that picture now? And why did Syed Abdul do a ‘U-turn’ during the Permatang Pauh by-election in 2008? He even went on primetime TV and declared that the allegation of Najib’s involvement with Altantuya was a downright lie. He denied he had told people so, although hundreds of people will recall him doing so.

Perhaps the man who knows more than he is willing to divulge is Khairil Annas Jusoh.

Khairil is hiding in the shadows. Are there traces of him in Saiful’s ‘behind’? How many people’s dirty secrets, has the PM’s aide under his belt?

More importantly, what is PM Najib’s relationship with this man? There is more to this than meets the eye.

The focus is on Anwar but shouldn’t it be moved to both Khairil Annas Jusoh and Najib?

Anonymous,  March 16, 2011 at 3:07 AM  

Little nicky nie bukan tok guru tapi tok garu sebab tergaru kepala kerna selalu keluar fatwa meroyan tak tentu pasal dan dia pun dah patut diturunkan macam hosni mubarak mesir tu. Sekarang ni pun dia dah nak jadi malaikat ratib dan hakib tentang nak merekodkan dosa dan pahala. Apa sahaja yang di katakan tok garu ni semua menyesatkan, dulu kata Nabi Muhammad saw budak kampung, lepas tu kata kalimah Allah swt bolih di guna pakai di gereja, jual syurga pada orang supaya menyokong PAS, kafirkan sesama Islam dan esok hari apa lagi yang fatwa sesat dia akan keluarkan demi undi dan kepentingan parti nya. Kekadang terfikir pulak di akhir zaman ni pelbagai dasar dasar dajjal dan syaitan yang bertopengkan Islam sebagai landasan untuk berkuasa terpancar diwajah seorang yang dianggap alim unlama tetapi menyeru kepada perpecahan di kalangan umat Islam. Kerja kerja yang di lakukan sebegini selalu nya kerja kerja wali syaitan.

Wallahualam

Anonymous,  March 16, 2011 at 12:05 PM  

Org Kampung : aku tinggal di satu kawasan perkampungan di Kamunting ,Taiping bawah Parlimen bukit gantang...majoriti depa nih berpuak2...tp ade jugak 2,3 org PAS yang masih bertegur sapa..dan nak menyembang dgn kite org..

sekang nih org kuat pas kat kpg aku tuh tgh menderita sakit..agak teruk juga keadaan dia..sampai masuk icu...sebelum masuk icu..dia nih diserang penyakit jantung,darah tinggih,buah pinggang (ade juga meracau atau meroyan tgh2 malam). Jiran aku bgtau..dia kabar org UMNO bomohkan dia...so siap pangggil org2 PAS Baca Yasin kemudian dia mintak dikenakan bala ke atas org yang kununnya buat sihir kat dia...Maha Suci Allah...jiran sy bgtau..sebaik sahaja bacaan Yassin selesai...empunya badan lagi sakit teruk dan menggelupur atas katil..wallahulam..sampai sekang beliau masih berada di wad...itu la suka busuk hati kat org...

Anonymous,  March 16, 2011 at 5:01 PM  

fitnah tak habis-habis..tiada etika punya blog..mencarut dan sgt rendah moral dan spiritual.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP