Perbualan Lucah Blogger Padi Jantan Dengan Wanita Berumur....

Monday, March 7, 2011



Apa lagi yang nak di kata menganai hal ini? Bukti dah ada dan di khabarkan laporan Polis Juga sudah di buat. Mohon saksikan Video di atas dan baca Selanjutnya di Blogg PADI JANTAN....

Mohon Bertindak Segera mengenai Hal ini!!!


Psssttt....Kesian wanita tu kan?.....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

10 comments:

Anonymous,  March 7, 2011 at 10:50 PM  

lu ni terencat akai ke gomo??

Anonymous,  March 8, 2011 at 1:46 AM  

Salekom ni memang cibai punya brukben serbis, aku bukan mau sajes masis tapi nak tak nak terpaksa akui masis de beh, potongggg jangan tak potongggg

kakakakakakaka

RoboGAPS,  March 8, 2011 at 7:23 AM  

pssst...kesian saifool

lepas 2 jam jumpa doktor bangla..baru sedaq tersilap doktor...bangang punya Melayu.

Kalau terus gi hospital besaq, kes dah settle....aljuburi dah pindah sungei buluh....

G4UMNO March 8, 2011 at 9:26 AM  

Salam untuk semua yang mengucap Dua Kalimah Syahadah

Kekalahan PAS berturut adalah menunjukkan Kasih Tuhan kepada hambaNya supaya insaf dan bertaubat, dan juga adalah pelajaran supaya PAS lebih berakhlak dan mempunyai sikap mulia dan sabar, jauh daripada sikap kufur, yakni tidak bersyukur dengan Nikmat Tuhan yang diberikan melalui UMNO, juga supaya kekalahan ini mendidik PAS supaya jangan melakukan fitnah, mengadu-domba, munafik, dayus, penipu, hipokrit dan berpura-pura, berkata benar , lsupaya lebih mementingkan sesama saudara Muslim daripada DAP kafir laknatullah, berani menentang kenyataan sesat hatta daripada Nik Aziz sekalipun, menjaga lidah supaya tidak menyakiti hati sesama Muslim.

Pada hakikatnya kekalahan PAS adalah tanda Kasih Sayang Tuhan kepada kita semua Muslim, kerana sekiranya ditakdirkan kemenangan berpihak kepada PAS, pada hakikatnya yang menang adalah DAP, musuh Islam, maka sudah tentu Tuhan tidak meredhai perkara ini berlaku, lagipun UMNO dengan segala keupayaan yang terhad dan tekanan orang kafir bukan sahaja didalam Malaysia malahan luar negara, telah berjaya menaikkan Islam melebihi daripada mana mana negara Islam seluruh dunia, malahan mangatasi juga banyak negara bukan Islam. Segala Idea Islamik UMNO sekarang diguna-pakai oelh semua negara dunia samada Islam atau bukan Islam. Itulah hakikatnya, maka saya percaya, kemenangan UMNO sebenarnya kemenangan Islam seluruh dunia

Bayangkanlah PAS berjaya memerintah, PAS akan menjadi barua tunggangan DAP PKR, lihat sahajalah di Selangor, Pulau Pinang mahupun Kedan, PAS tidak berupaya menghadapi tekanan DAP untuk menegakkan Islam, maka apakah akan terjadi sekiranya PM dari PAS? Hancurlah negara........

Kekalahan PAS juga pada hakikatnya adalah pada kenyataan mereka dimana jika memangkah PAS masuk syurga KONON, maka ahli syurga mana boleh diberi keduniaan berlebih-lebihan, nanti sesat didalam keduniaan, maka PAS yang mendakwa parti Islam, seharusnya Redha, sabar, muhasabah diri sendiri, lihat dosa dosa yang telah dilakukan selama ini, menyakiti dan merosakkan perpaduan Ummah, sebaliknya berbaik dengan DAP kafit laknatullah, itulah hakikatnya bahawa PAS selama lama nya tidak akan berjaya memerintah Malaysia, sebabnya mudah, Kelantan pun gagal diurus dengan baik samada ekonomi keduniaan malahan perjuangan Islam sekalipun, hujahnya mudah , berkata Ulama Ulama muktabar, sekiranya kita berjuang untuk Islam dengan Ikhlas semata mata kerana ALLAH, maka bantuan Tuhan pasti datang untuk memudahkan perjuangan menegak Islam dengan dibukan hati manusia menerima PAS......hakikatnya di Kelantan atau Malaysia, apakah sebenarnya berlaku?..........sama samlah kita lihat bukti nyata lagi bersuluh, PAS ikhlas kah kerana ALLAH?

Wallahualam dan wassalam

g4umno.blogspot.com

Anonymous,  March 8, 2011 at 10:03 AM  

Suka dgn statement ni : PAS IKLAS KAH KERANA ALLAH?

Anonymous,  March 8, 2011 at 10:26 AM  

G4umno...wa tabik lu..tulisan lu kemas..tapi sasyang..puak2 tu tak akan guna pakai juga..perut pedal mereka dah berkarat..tiada anti karat dalam dunia ini yang boleh digunakan..kecuali satu keajaiban dari ALLAh..membuka pintu hati mereka..

Anonymous,  March 8, 2011 at 10:59 AM  

perbualan lucah apa ni??

Kau saja nak naikkan rate traffic blog kau dgn cara mcm ni..??

charkueytiaw,  March 8, 2011 at 3:10 PM  

cam sial! Bodo punya beruk gomo!

Anonymous,  October 21, 2011 at 11:55 PM  

cam celaka kau ni,mampus nanti tahu lah kau,

Anonymous,  October 22, 2011 at 12:00 AM  

yang najib bawa kalungan bunga melawat kubur kamal atartuk tu apa crita,melawat kepala bapak sekular tu,pegy la ziarah kubur2 ulama ka ok gak,aku pun tak paham pak menteri umno tu,elok la ko mampus nanti bleh la jumpa kamal atartuk dalam kubur,dia mesti bangga cucu 2 sekular masih banyak lagy ha ha ha

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP