Satu Undi Kita Bagi Sekor Kambing Tapi Hanya Keroni Hussam Musa Sahaja Yang Dapat

Friday, March 11, 2011



SATU UNDI SEKOR KAMBING !!!

JAMNAPARI


BOER


RM 6 JUTA LESAP ATAU D LESAPKAN ??

Projek Kambing yang telah di usahakan pada tahun 2007 yang mana sewaktu kempen pilihanraya 2008 Kambing kambing yang ada telah di agihkan kepada Pengundi bagi meraih Undi Politik PRU 12.
Apa sudah jadi dengan Projek Kambing Janapari tersebut?

KRONO :
PASIR MAS: Pusat Jualan ternakan Negeri akan diwujudkan di kawasan tanah rezab haiwan di Kampung Repek dekat sini, yang akan diurus syarikat PK Ecoresort Sdn Bhd dengan pemantauan dan khidmat nasihat Jabatan Perkhidmatan Haiwan serta Fama.
Menurut Pengerusi Pertanian dan Industri Desa, Dr Nik Mazian Nik Mohamed, pada masa akan datang Kelantan dijangka mampu mengeluarkan baka kambing jenis tempatan yang mungkin dikenali sebagai ‘kambing Kelantan’.


Sebelum ini kerajaan negeri telah berjaya melancarkan program Jihad Ternak – penternakan kambing secara komersial jenis baka Jamnapari dan Boer.
Perasmian pusat itu dilakukan semalam. Manakala sebelah malamnya solat hajat diadakan di tapak pusat jualan tersebut.


Dr Nik Mazian berkata, dengan adanya pusat jualan ternakan, kerja-kerja pemasaran akan menjadi lebih mudah memandangkan ia akan menjadi pusat tumpuan utama pembeli kambing jenis baka baik.
Oleh itu beliau berharap penternak dan pengusaha yang ingin memasarkan kambing disaran memanfaatkan pusat tersebut.
“Sebelum ini kerajaan negeri memperkenalkan program Jihad Ternak yang mana pusat penternakannya terletak di Rong Chenok dekat sini, bertujuan untuk mengembangkan baka kambing.
“Dan pusat jualan pula diwujudkan sebagai salah satu tempat untuk peserta yang terbabit dengan program Jihad Ternak mendapat baka kambing yang terbaik,” ujarnya.
Selain itu matlamat jangka panjang kerajaan negeri bagi menjadikan Kelantan sebagai ‘hub penternakan’.

Petikan Akhbar bertarikh 30 Julai 2007


Apa cerita dengan hasil dari pembangunan Projek Kambing yang di buat? Apa kesudahan nya? Takkan lah dari 2007 sampai sekarang tak nampak nampak lagi hasil yang di bangunkan dengan Projek Kambing Janapari ni?



"Sebanyak RM6 juta dikatakan telah dimasukkan ke dalam akaun Akademi yang sebahagian bertujuan digunakan untuk melaksanakan projek berkenaan. Projek itu selain dibantu oleh akademi, ianya dibantu oleh individu lain yang dikenali menjadi proxy si baju merah petak-petak ( HUSSAM MUSA)."

"Khabarnya cerita mengenai hal ini sudah sampai kepada pengetahuan Tok Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat? Beliau telah pun dipanggil dan telah membuat pengakuan kepada Tok Guru untuk membayar balik wang berkenaan. Orang yang boleh dirujuk ataupun dijadikan perawi untuk mengetahui hal Zulkefli ini ialah Ustaz Rahimi salah seorang pegawai khas Husam di Kubang Kerian dan juga sdr Khir Zuhri bekas pegawai Akademi."


HUSAM KENA BAYAR HUTANG ATAU NIK AZIZ YANG TANGGUNG BALA !

Isu Projek buat Rakyat Kelantan ini akhirnya di mamah Anai anai walhalkan Projek yang Bagus dan terbaik ini telah di bina dan di mulakan dengan cukup berjaya.

Apakah Nik Aziz akan terus lepas tangan dalam hal ini? Jika Begini pentadbiran Nik Aziz maka Apa yang di katakan olehnya dalam Membangun Bersama Islam adalah Hipokrit semata mata.

Wang Yang RM 6 Juta Macam mana boleh LESAP begitu sahaja?



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

12 comments:

Anonymous,  March 11, 2011 at 12:22 PM  

Duit tak lesap tetapi janapari dah telan, bro. keh keh

Anonymous,  March 11, 2011 at 12:45 PM  

errr.. yg bwh tu bukan kambing boer gomo.. tu pun kambing jamnapari gak.. but all forgiven sbb hang bukan kenai kambing kekkekeke..

nordin

RoboGAPS,  March 11, 2011 at 12:47 PM  

Akhirnya persoalan terjawap...kenapa tiada kesan kena penetrasi lubang jubor ......hisap konek nak bagi konek cukup tegang & keras...Tuan hj tak nak hisap konek..konek tak cukup keras...sontot sontot tak leh masuk terpancut kat luar...lepas tu ayaq mani berenang masuk rektum lubang jubor Tuan Hj Saifool Al bontot.......kesian Melayu.

Anonymous,  March 11, 2011 at 12:48 PM  

kambing pun an-aw sontot.

Hashim,  March 11, 2011 at 12:49 PM  

Ni mesti kerja MCA....bagi Melayu terus jadi bodoh..senang kena tipu ..MCA tipu UMNO 12 billion...UMNO dapat komisyen 2 ribu.

Anonymous,  March 11, 2011 at 1:05 PM  

kambing tu yg pakai baju warna merah..kalau aku jadi mb kelantan dah sah si baju merah tu aku masukkan dalam kandang kambing ..biau die rase...

Anonymous,  March 11, 2011 at 2:25 PM  

cu cerite x2
kita bakor je x2
kita bakor je gomo tu

Anonymous,  March 11, 2011 at 3:13 PM  

balik2 cite ni diulang2.. membosankan.cuba lah cari cite lain cari macamana MCA gelapkan duit berbilon2 tu...

Anonymous,  March 11, 2011 at 3:42 PM  

aku tak kenal jenis kambing ni...
tapi ku kenal puak pas yang macam kambing jantan jamnapari sebab dia orang simpan janggut.
patutlah asyik nak menutuh jer...
perangai kambing...hapak.

Anonymous,  March 11, 2011 at 6:37 PM  

mca adalah parti komunis sejati

adun lenggeng kaki rasuah

saiful boleh ajari cara2 nak diliwat dan main raba2 dada

bijan luluskan bible bahasa melayu

Anonymous,  March 11, 2011 at 8:56 PM  

entah..asyik ulang cam astro plak.meluat lol.

dakwanya tak jugak..asyik fitnah je.

patutla x dpt upah kerdau n merlimau

Anonymous,  March 11, 2011 at 10:42 PM  

ingat lah kata kata anda akan dipersoalkan nanti..jika fitnah dan cacian tak semena anda berhutang dengan nya.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP