SODOMY 18 SX - Esok Penentuan Mahkamah Mesti Adil Kepada Tertuduh Dan Mangsa Liwat

Tuesday, March 22, 2011




Isu DNA Anwar Ibrahim semakin hangat apabila Mahkamah akan mengeluarkan keputusannya pada Esok sama ada pihak peguambela Anwar Ibrahim akan di arahkan oleh Mahkamah untuk menyerahkan DNA anak guamnya ataupun sama ada Mahkamah akan memutuskan untuk Mengambil kira segala bukti DNA yang di temui pada Berus Gigi, Botol Air dan Tuala Good Morning milik Anwar Ibrahim dalam Lokap Polis.

Apakah kesudahan nya? Pada Gomo dalam hal ini bagi membersihkan Nama Dato Seri Anwar Bin Ibrahim Mahkamah sewajarnya mengarahkan agar Tertuduh iaitu Anwar Ibrahim menyerahkan DNA nya bagi melancarkan proses perbicaraan yang sudah berjalan masuk tahun ketiga dan merupakan satu tempoh yang sebenarnya menyusahkan rakyat Malaysia sama sekali.

Apabila DNA Anwar Ibrahim di serahkan maka pihak Mahkamah mempunyai dua pilihan iaitu Mengugurkan sahaja Kes Liwat tersebut jika tiada padanan DNA Anwar Ibrahim dengan AIr Mani dalam Dubur, Atas Karpet dan Cadar. Ataupun mengarahkan tertuduh iaitu Anwar Ibrahim membela diri di atas pertuduhan yang di hadapinya.

Rakyat sudah semakin Pening dengan karenah demi karenah yang di timbulkan Peguambela Anwar Ibrahim. Rakyat sudah semakin senak perut dengan kes yang sudah di canang seluruh negeri oleh Kedua dua pihak dan rakyat inginkan Keadilan buat Saiful Bukhari serta Anwar Ibrahim di segerakan.

Psssttt....Persoalanya apakah Anwar Ibrahim ingin Kes Liwat ini selesai?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

15 comments:

blogenstarz March 22, 2011 at 3:35 PM  

Yang benar tetap benar.
Yang salah tetap akan menerima hukumannya !

Bloggers hanya melaporkannya !

hangkedee March 22, 2011 at 3:48 PM  

Aset besar untuk PR menjelang PRU13.selesai no more modal,no more gaint isue speaking london

Anonymous,  March 22, 2011 at 3:49 PM  

Saya setuju. Hanya dengan penyerahan DNA saja akan dapat memberi keadilan kepada kedua-dua pihak. Pihak tertuduh dan juga pihak mangsa.

Anonymous,  March 22, 2011 at 3:58 PM  

best gila nih.. x sbr nk tngu. tlg la hakim, perintah la nuar berahi tu bg DNA.

woi nuar dajal, ni la peluang ko klu btl ko x tutuh saiful.. org mcm lu ni ptt salibkan aje pastu pakat ramai2 baling batu.. last skali kita pngl usop suruh dia bakor je.. kita bakor kita bakor!!

Anonymous,  March 22, 2011 at 4:13 PM  

klu la anwar cepat2 bagi sample utk analisis dna sebagaimana cepatnya dia buat press statement dan report polis tentang video clip yg dihebohkan skrg ni kan bagus..so takde la perbicaraan mahkamah skrg ni tak berlanjutan sebegini lama..

Anonymous,  March 22, 2011 at 4:19 PM  

Pembetulan :
1)Dia bukan mansa liwat. Dia buat suka sama suka dan sepatutnya duduk di kandang tertuduh. Bukan kandang saksi. Pertuduhan pun jelas sebut begitu.

2) Burden of proof atas yang menuduh bukan tertuduh n tertuduh boleh gunakan semua hak mengikut undang2 untuk pertahankan dirinya n tak bg DNA adalah mengikut undang2.

3) Jawapan Saiful utk DNA lain ug dijumpai ialah 'saya tak mau komen' ertinya di tak nafikan dia balun n kena balun ngan org lain!!

so disamping minta keadilan utk saiful jgn lupa keadilan utk anwar kerana semangat undang2 syarak n sivil adalah sama, keadilan tanpa prejudice!!

Anonymous,  March 22, 2011 at 4:45 PM  

Anon 4.19pm

Setuju dengan hang, pasal tu kena cepat cepat bagi DNA dia. Kan ada org tu jugak yg selalu cakap "lawan tetap lawan"! kan dia jugak yg selalu jerit "saya ada bukti itu, saya ada bukti ini"

bayangkan kalau adik lu kena macam saypol, takkan lu nak berpuas hati setakat yg kena dakwa tu cakap pakai air liur aje "saya tak buat, so percayalah". betul tak?

so kalau butut tak buat apa nak takut, kasi la cepat itu DNA. simple logik la bro. tak payah spin sana sini. keadilan untuk semua maaa. dah la nama pun presdent partee kadilan. jgn cakap lain buat lain maa. walk the talk laa.

apasal video masuk ikut depan cepat aje deny walaupun dia belum tengok lagi video tu? siang tunjuk petang dia dah deny wpun blom tgk? napa tak leh buat sama macam kes masuk ikut blakang?

why why why why

walk the talk la bro

Anonymous,  March 22, 2011 at 6:08 PM  

Kalu diarah serah DNA sampling maka loyar dia akan bantah dan rayu terhadap keputusan tersebut,hakim akn ambil masa utk pertimbangkan,kalu hakim tetap dgn keputusannya maka loyar dia akn rayu kpd mahkamah rayuan....berapa banyak punya masa kena tunggu da....
Harap hakim akan membuat keputusan ada prima facie dan Anwar dipanggil bela diri.....sewaktu bicara nanti baru minta DNA,loyar dia masih bolih tangguh tapi tak bolih pusing-pusing dah....
Wallahualam.

kah kah kah...cagu popegomo pun BOLEH...warghkakaka,  March 22, 2011 at 6:16 PM  

kah kah kah...kalo anwar tak nak bagi DNA pemuka yahudi UMNO pakat ramai-ramai ambik DNA kat tilam TIVOLI...warghkakaka

Anonymous,  March 22, 2011 at 6:34 PM  

Gomo....kes liwat yang dah lewat tak mau serah DNA lagi ...

Keluar video blue...tak tau sapa balaci...yang tengok ketua2 pengarang. Yang kena tengok macam paksa rela..tak tau mana sumber...buat-buat macam kena fitnah...repot polis....polis siasat, ketua-ketua pengarang jadi subjek polis...wal hal itu orang Dato T ke apa entah watak perangkap dia....tak pasal-pasal media terbabit. Lagi teruk dia terus babitkan kerajaan, Padahal yang nak bocor dikatakan orang rapat dia juga.....
Matlamat dia nak kasi rakyat keliru. dan akhirnya kata kerajaan yang nak fitnah dia....

Buatlah apa pun, dah ramai rakyat sedar siapa anuar ni...

kah kah kah...kesian wa tengok pemuka yahudi umno ni...kah kah kah,  March 22, 2011 at 6:44 PM  

kah kah kah...bahlul bahlul pemuka yahudi ni...kah kah kah

RAKYAT keliru atau umnoapco yang dah keliru skrip mana nak bagi anwar kantoi? kah kah kah

skrip liwat II dah nak tamat...cerita dah makin tak laku...kah kah kah

orang suruh ambik DNA kat tilam tak mau...kah kah kah

jadi yang SIALFOOL kemut buntut sampai dua hari tu dia simpan apa...bukan DNA ke? kah kah kah

kemut beriya-iya sampai tak cebuk nak jadi bahan bukti takan takde DNA anwar...kah kah kah

kata dah kena balun sampai bersumpah...warghkakaka

woii...pundek kalo nak menipu lain kali belajar dengan SAMY BULU dengan MAMAK KERALA MADEY...kah kah kah

Anonymous,  March 22, 2011 at 7:05 PM  

Anon 4.19 pm...kalau dirompak,di culik,di rogol dll kes kalau tak ada repot Polis maka tiada kes yg di buka.Kalau adik ko umur 16 thn ke bwh kena rogol walaupun suka sama suka dia tak kan dok di kandang tertuduh.Saiful dah malas nk komen sbb org mcm ko takkan fhm bahasa punya..Otak keling la lu ni..Byk baca haramkah sampai otak pun merekah.

Anonymous,  March 22, 2011 at 9:24 PM  

kesian sayfool

menahan berak 2-3 ari...

last2 kes gugur

org selalu mimpi basah

dia mimpi kena suntut

kahkahkahkahkahakahkahkahkahkahkah

Anonymous,  March 22, 2011 at 11:22 PM  

kalau adik lu bagi juburnya dipakai oleh tiga mat. buat apa lagi dengan DNA,dah tak perlu lagi. dah sah dia kaki berjubur.

Anonymous,  March 23, 2011 at 12:13 PM  

Siapa yang jadi mangsa liwat ni?
Saiful tu homoseks pasif lah!...

Bermakna dia RELA DILIWAT ( sodomy ).
Yang aku tahu - yang jadi mangsa konspirasi politik kotor ada la...

Bebal betul, memang bengap la!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP