SODOMY 18 SX - Wartawan Di Balun Anwar Pendemo Pula Di Kenakan Tindakan Undang Undang

Tuesday, March 15, 2011


Tak Perlu sampai begini untuk Anwar Ibrahim
menyerahkan DNA nya kepada Mahkamah

Semalam Gomo tak dapat ke mahkamah untuk membuat liputan secara langsung di atas perbicaraan kes Liwat Anwar Ibrahim. Walaupun demikian beberapa maklumat telah sampai ke tangan Gomo tentang kejadian yang berlaku sepanjang perbicaraan semalam.

Anwar Ibrahim melalui peguambelanya meminta Mahkamah mengambil Tindakan undang undang ke atas pendemo pendemo yang di katakan tidak menghormati Mahkamah kerana mendesak DNA Anwar di serahkan kepada pihak Mahkamah. Usul ini turut di keluarkan oleh media media Elktronik pada petang semalam.

Dalam soal ini Gomo lihat dengan jelas bahawasanya Anwar Ibrahim semakin takut dengan kuasa RAKYAT yang mendesak agar DNA nya di berikan dalam membuktikan pemilik si DNA Lelaki Y.

Selepas dari tumbangnya Kerajaan Mubarak Mesir di tangan Rakyat Anwar Brahim sibuk mencanang sana sini untuk melakukan Protes terhadap kerajaan sepertimana yang berlaku di Mesir. Lihat sahaja kempen ceramah nya di PRK Kerdau dan Merlimau yang menyebut isu Kebangkitan Rakyat menentang kerajaan Zalim malah Anwar Brahim turut menyamakan TV3 sama seperti Mesir dan Utusan sebagai Utusan Mesir.

Sekarang bila RAKYAT bangkit mendesak agar DNA Anwar di serahkan kepada pihak Mahkamah maka Anwar Brahim pula yang senak perut sehinggakan meminta Mahkamah Menggunakan Kuasa nya mendakwa mereka yang terlibat dengan demo tersebut kerana di katakan menghina mahkamah.

Apakah ini tidak jelas bahawa Anwar Ibrahim sebenarnya yang takut kepada kuasa Rakyat? Anwar Ibrahim ingat rakyat Bodoh untuk bersama dengannya menggulingkan Kerajaan Malaysia yang ada, tapi hakikatnya Rakyat bijak bila bersama dengan yang lain demi menegakkan Keadilan buat Saiful Bukhari.

Anwar Brahim minta Mahkamah ambil tindakan undang undang kepada mereka yang Menghina Mahkamah kerana berdemo. Tapi Anwar Brahim lupa bahawa dirinya telah mencanang isu liwat ini ke seluroh pelusok Malaysia malah di jaja nya kes Liwat ini sampai ke luar Negara.

Apakah itu juga bukan satu penghinaan ke atas Mahkamah?

Apa yang jelas dan nyata dalam hal ini Anwar Ibrahim sudah tahu dan semakin Gusar kerana RAKYAT sudah bangkit dan sedar bahawasanya Anwar Ibrahim adalah Peliwat Tegar dan Wajib untuk di Gulingkan.

Semoga Keadilan Buat Saiful Bukhari terus di perjuangkan rakyat.

Antara lain isu yang menarik Bila Anwar Ibrahim Balun Wartawan Agenda Daily semalam selepas sidang media nya. Isy memang Celaka lah ANwar Brahim ni. Tanya soalan pun nak di Marah kat Wartawan. Awat Takut?


KLIK AGENDA DAILY untuk Artikel Anwar Balun Wartawan


Psssttt...Meroyan betul Nuar berahim....Nasib kau lah Nuar, kau buat kau tanggung

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

16 comments:

Anonymous,  March 15, 2011 at 9:43 AM  

Patut diteruskan lagi siri demonstrasi menuntut Anwar menyerahkan sample DNA supaya Pakatan Rakyat dapat mempraktikkan ketelusan, keadilan, kebebasan bersuara dan 'lawan tetap lawan' yang selalu digendangkan oleh mereka.

P/s Pakatan Rakyat jangan tak ambil peluang ni...sayang...

Anonymous,  March 15, 2011 at 10:15 AM  

Apa agaknya hikmah ye...adik karpal pusing pulak mati. Tangguh lagi sampai hari isnin depan. Makin lama, makin ramai lagi pihak yang menuntut DNA anwar. Kalau anwar nak cabut pun, masa ni lah kot....hehehehe...

Hahn March 15, 2011 at 10:40 AM  

Anuwar punya kenyataan lebih terperinci dari segi tidak menghormati mahkamah.

Dia dalam kenyataanya bukan saja menghina urusan perbicaraannya malah menghina sistem perundangan kita. Sekiranya tidak kerana mulutnya tidak lah ramai pemerhati dalam perbicaraannya.

Belum campur lagi kempen dia merata rata.

Anuwar ingin mengambil langkah serampang dua mata. Pertama, melengahkan kes kerana pendemo. Kedua pula ianya boleh di sabitkan kesalahan menghina mahkamah boleh jadikan sebagai senjata politiknya.

Adakah apa yang berlaku dalam Al-Quran akan berlaku pada Anuar.

Sekiranya Allah ingin menurunkan bala pada sesuatu kaum itu tiba tiba kaum itu mendapat nikmat dan rezeki yang banyak sebelum bala di turunkan.

Dalam hal ini tiba tiba saja 3 barang kepunyaan Anuwar di tolak. Senyum sampai ke telinga Anuwar. Ini pula adik Karpal mati. Eertinya bala dah semakin dekat untuk pengkhianat bangsa, ugama dan negara.

Anonymous,  March 15, 2011 at 10:56 AM  

Yang penting kita tak bersubahat macam PAS. Nak ke Allah turunkan bencana macam negara2 lain??

kah kah kah...ada pulak yang nak turunkan fatwa...kah kah kah,  March 15, 2011 at 11:23 AM  

kah kah kah...simangsa dah tak boleh pakai sebab dah mula basuh jubor...kah kah kah

saksi tak boleh pakai sebab tak mahu jawab...kah kah kah

polis lagi hampeh sebab silap cakap...bik mama...keh keh keh

nak cover line mintak DNA...hahahaha

AWAT masa tangkap ari tu tak ambik DNA...kah kah kah

AWAT buat tak tau jeh masa soal siasat ari tu? kah kah kah

sebab dah terasa bangang mula nak cari jalan lain...hua hua hua

Anonymous,  March 15, 2011 at 12:06 PM  

Mengapa pihak pendakwa tak berani untuk bagi peguam Anwar untuk menilai dan menganalisa bahan bukti yang ada . Perlu ada pihak ketiga yang berintegriti untuk semak bahan bukti DNA yang ada. Berapa usia semen (air mani lelaki Y) yang ada dalam bontot Saiful. Bila peguam tanya Pakar DNA pendakwa tentang usia semen tersebut dia tak boleh nak jawab. Kenapa takut nak bagi peguan barang bukti yang ada.
Kata nak adil. Ini tak berani bagi barang bukti untuk dianalisa oleh peguam. Ada berani desak agar Pendakwa dan Mahkamah untuk serah barang bukti pendakwa kepada peguam untuk dianalisa oleh pihak ketiga. ADA BERANI KA?

adun bukit payung March 15, 2011 at 12:19 PM  

Fitnah: Adun Bukit Payung buat laporan polis


KUALA TERENGGANU, 14 Mac: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Payung, Ustaz Mohd Nor Hamzah membuat satu laporan polis terhadap akhbar Berita Harian hari ini.

Laporan polis tersebut dibuat pada jam 3.00 petang tadi di Balai Polis Chendering, Kuala Terengganu kerana berunsur fitnah serta memalukan wakil rakyat berkenaan.

Katanya, pihak polis diminta segera bertindak membuat siasatan terhadap penulis serta akhbar terbabit agar tidak meneruskan laporan bersifat fitnah dan memalukan itu.

“Kami buat laporan polis ini supaya pihak polis segera buat siasatan terhadap akhbar yang terlibat agar jangan meneruskan lagi.

“Kita minta mereka (akhbar) segera menunaikan beberapa tanggungjawab terhadap kesilapan yang mereka buat dengan menjatuhkan imej saya selaku Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) yang dipilih oleh rakyat,” tegasnya.

Beliau berkata demikian selepas membuat laporan polis di Balai Polis Chendering dengan diiringi oleh beberapa orang ahli jawatankuasa Majlis Tindakan Dun (MTD) Bukit Payung.

Ini berikutan, laporan sebuah akhbar arus perdana itu yang melaporkan ‘Pegawai Adun mengaku khalwat’ serta dikaitkan dengan Adun Bukit Payung.

Mohd Nor turut melahirkan rasa kesal dan malu dengan fitnah yang dikaitkan isu khalwat dengan Pegawai Adun Bukit Payung.

“Saya buat laporan fitnah dan malu. Memalukan saya dan rakyat di Bukit Payung. Fitnah ‘jahat’ yang menyatakan saya melantik seorang pegawai yang terlibat dengan skandal seks, sedangkan saya tidak memiliki mana-mana pegawai.

“Ini (laporan) bukan hanya memalukan saya tetapi memalukan rakyat di Dun Bukit Payung, yang mereka memilih saya menjadi wakil rakyat mereka pada Pilihan Raya Umum Ke-12, lalu,” ujarnya.

Beliau yang juga Ketua Pemuda PAS Terengganu menafikan mengenali individu terbabit berdasarkan laporan berita tersebut.

Katanya, dalam Dun Bukit Payung mempunyai lebih 19,000 pengundi yang terdiri dari kalangan rakyat Umno, PAS dan lain-lain.

“Saya tidak kenal individu itu berdasarkan laporan berita tersebut. Pengundi di Dun Bukit Payung seramai 19,000 orang yang terdiri dari rakyat Umno, PAS dan sebagainya.

“Nama Mohd Din Jusoh mungkin ramai yang terdapat di Dun Bukit Payung. Saya tidak pernah melantik dia (Mohd Din) sebagai pegawai Adun.

“Ini fitnah ‘jahat’ yang menyatakan saya melantik seorang pegawai yang terlibat dengan skandal seks sedangkan, saya tidak memiliki mana-mana pegawai,” jelasnya.

Sehubungan itu, Ustaz Mohd Nor telah menyerahkan kepada pihak peguam dari Dewan Pemuda PAS negeri bagi meneliti serta mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak terbabit.

Hadir sama mengiringinya, Ketua Penerangan Dun Bukit Payung, Mohd Nasir Ismail.

Anonymous,  March 15, 2011 at 12:20 PM  

Yang sebenarnya.. pegawai tu penyelaras dun bukit payung bagi pihak Bariisan nasional.Harap maklum..

Anonymous,  March 15, 2011 at 12:30 PM  

Kau ni pun bapak bangang juga Gomo...

Aku nak tanya kau...berapa ratus ribu rakyat M'sia yg turun berdemo?...

Hanya orang bangang, buyers dan tak tahu undang2 aje yg suruh Anwar serah DNA nya...

Termasuklah kawan2 kau dalam GAPS dan NGO2 bangang yg tak berapa kerat tu aje yg buat sibuk...

Malang betul M'sia ni kerana setengah nya dipenuhi oleh orang2 bangang, pengampu, pembohong, pencuri duit rakyat, perasuah, takut mati, penjenayah...

Itu lah dia orang2 UMNgOk dan Barang Naik (BN)...

50 puluh tahun dah dia orang perintah M'sia ni...

Hmmm...bila lah nak jatuh yer?...

Hashim,  March 15, 2011 at 1:20 PM  

ni mesti kerja MCA...nak bagi MElayu bergaduh esama sendiri...biar terus jadi bododh..dah bododh senang kena tipu...cam MCA tipu UMNO 12 billion....bodoh punya UMNO...habis tanah kena gadai.

Anonymous,  March 15, 2011 at 3:24 PM  

Bodohnya penyokong juburi.....nak spin isu DNA.

Anonymous,  March 15, 2011 at 3:47 PM  

Aku tak paham...DNA boleh berubah ke dalam tempoh 10 tahun....

Pakai je la DNA 10 tahun dulu..bukan dah bagi ke dulu????

Anonymous,  March 16, 2011 at 3:24 AM  

Saiful Bukhari Azlan leads a tangled life. He claims that he met Professor Hj Khairil Annas Jusoh, the Special Officer to the Prime Minister’s Office to apply for a scholarship and that they had met just once.

Khairil, who is Prime Minister Najib Abdul Razak’s adviser, recently went through a marriage which was alleged to be a lavender one. A lavender marriage is a sham marriage where the groom, Khairil, hides his homosexual tendencies.

Khairil, is a graduate of the International Islamic University (UIA) and it is alleged that his contemporaries in UIA were aware he was a closet homosexual. A number of his university and secondary school mates from Sekolah Alam Shah have allegedly said so.

On 30 June 2010, Khairil got married to Syarifah Nabila Sara, the daughter of Syed Abdul Rahman Alhabshi, who is the Mongolian Honorary Consul to Malaysia.

Perversely, the Mongolian Honorary Consul to Malaysia is also the father-in-law to Najib’s aide, Khairil.

A month after the lavender marriage, Syarifah Nabila rushed home to her father. She had found Khairil entertaining various men in her marital bed. Initially, Syed Abdul believed his daughter, but later changed his mind. Why?

Syarifah Nabila is now staying with her grandmother because of her father’s peculiar behavior.

Najib’s homosexual aide is linked to the bi-sexual man, Saiful, who has accused Opposition Leader Anwar Ibrahim of sodomising him. And this same ‘sodomy victim’, Saiful, also had a sexual relationship with the woman, Farah Azlina Latif, who was the deputy public prosecutor, in Anwar’s trial.

Syed Abdul once accused the Malaysian police of covering up crucial facts pertaining to the murder of the Mongolian model, Altantuya. He even threatened to take legal action against Malaysia. He actually mentioned Najib by name and declared that he had in his possession the photograph of Najib, Razak Baginda and Altantuya, which he had handed over to the IGP.

Where is that picture now? And why did Syed Abdul do a ‘U-turn’ during the Permatang Pauh by-election in 2008? He even went on primetime TV and declared that the allegation of Najib’s involvement with Altantuya was a downright lie. He denied he had told people so, although hundreds of people will recall him doing so.

Perhaps the man who knows more than he is willing to divulge is Khairil Annas Jusoh.

Khairil is hiding in the shadows. Are there traces of him in Saiful’s ‘behind’? How many people’s dirty secrets, has the PM’s aide under his belt?

More importantly, what is PM Najib’s relationship with this man? There is more to this than meets the eye.

The focus is on Anwar but shouldn’t it be moved to both Khairil Annas Jusoh and Najib?

Anonymous,  March 16, 2011 at 4:52 PM  

Apa punya bahalol la kau nie papa kuat gomol..lu law tak tau undang² jgn jadi bangang la.. memalukan la lu nie.. lu pnya ampu tu nampak sangat beb.. leks la jangan tunjuk sangat kau nie pencacai.. sian aku tengok kau...

Anonymous,  March 16, 2011 at 4:53 PM  

Apa punya bahalol la kau nie papa kuat gomol..lu law tak tau undang² jgn jadi bangang la.. memalukan la lu nie.. lu pnya ampu tu nampak sangat beb.. leks la jangan tunjuk sangat kau nie pencacai.. sian aku tengok kau...

Anonymous,  March 16, 2011 at 7:22 PM  

Adalah sonang bagi bagi tukang fitnah (tebuk lubang) nak hantam siapo yang dio raso nak sorang, nak bedal. Sebab Dia orang tak berbapok dan tak beromak. lu, lu fikior lah sendiri

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP