TAIB enda Layak nyadi Kepala Menteri.!!!! SERAH KA PERINTAH SARAWAK NGAGAI APAI SALOI PAKATAN RAKYAT!!!!!

Wednesday, March 30, 2011




Taib Mahmud mesti badu…., Taib udah kelalu lama nyadi CM, Taib udah tuai, Taib arghhhhh, macam-macam isu ka selalu dipansut ka bala sida ari pembangkang endang sengaja bejai ka Taib Mahmud, Enti nitih ka penemu bala sida ari pembangkang seakan-akan Taib Mahmud Ketua Menteri Sarawak udah enda laku agi serta enda larat nyadi ketua Menteri Sarawak agi……… Tang IA KA BENDAR tauka HAKIKAT NYA!!!!!!!

Read More.....

Psssttt...Khas buat rakyat Sarawak......

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

14 comments:

kah kah kah...kaum PRIBUMI 5 tahun dari sekarang akan TAHU...kah kah kah,  March 30, 2011 at 3:53 AM  

apa yang LU cuba bangkitkan ni sikafir popegomo...kah kah kah

kehebatan taib mahmud??? kah kah kah

MALAYSIA pengeluar GAS terbesar DUNIA...jangan buat bangang pulak...kah kah kah

tak lama lagi projek MINYAK LAUT DALAM akan bermula selepas segala hasil perut bumi dipersisiran pantai dituai setiap hari...kah kah kah

itu belum lagi dicampur dengan hasil pembalakkan...kah kah kah

betapa KAYAnya kerajaan NEGERI SARAWAK...kah kah kah

tapi....JOM kita lihat pembangunan negeri SARAWAK setimpal tak dengan hasil yang dituai setiap hari...kah kah kah

dasar pokewak BABI NEGARA termasuk sikafir popegomo yang menyebarkan propaganda yang menghimpit RAKYAT...kah kah kah

LU dah mabuk...LU ingat sesuka hati LU nak sebar propaganda macam ni...kah kah kah

LU bangang sikafir popegomo...kah kah kah

LU patut malu GENERASI atas kita lebih cerdik walaupun tanpa UTUSAN MELOYA...warghkakaka

Anonymous,  March 30, 2011 at 4:58 AM  

jom guna gambir sarawak

mesti mencanak sampai ketgh ari..

hehehheheheheehheehehe

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:30 AM  

Sebelum Anwar nak mengata sesiapa, cermin dulu diri dia dan keluarga sendiri. Anwar Ibrahim telah hancur dan porak perandakan orang Melayu di Semenanjung dan sekarang hendak buat yang sama di Sarawak. Elok dia ni kena sumpit di bontot je.

INI semua SILAP Abdullah Badawi..lepaskan dia.

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:00 AM  

Yamsenngggggg....Take beer...perangai cam syaitan

Anonymous,  March 30, 2011 at 8:42 AM  

ELOK SGT TU, TAIB NI BERAMBUS..SENANG CERITA, GANTI JER BN DENGAN PR..

TENGOK DAN RASA KELAINAN...MUAK DAH DGN MAINAN DAN LAKONAN UMNO/BN CELAKA NIH!!!

GOMO=TAKEBEER...

pok ngah nik ajis,  March 30, 2011 at 9:00 AM  

Bravo. . .gomo. . .Ramai dah pencacai/penyokong JUBUR dah kantoi. . .ParpuKari tlh disuper impose . .

Nampak sangat puak hramjadah. . Termasuk pukimak dia pd kah,kah. . .Kah,kah. . .kah. . .Kah. . .mak dia tak basuh puki. . . .Dpt tempias semen nuar jubur. . .

Anon mangkuk tu. . . .Kah. . .Kah. . .Kah. . . .Lagi mabuk. . . . .suka pd jlg,gay,bontot krn pak dia bantai bontot pondan chow kit

Anonymous,  March 30, 2011 at 9:22 AM  

Nak tengok Papa Gomo togok arak waktu magrib... macamana hangpa semua percaya fitnah dia ni
Klik sini
http://milosuam.blogspot.com/2011/03/dap-anti-islam-pas-itu-melayu-umno-itu.html

Anonymous,  March 30, 2011 at 10:48 AM  

Gomo ni dari suku kaum mana ek?.. cakap pun macam lepas togok tuak jek..

blue black March 30, 2011 at 10:51 AM  

suku kaum yang macam dalam gambar tulah...itu babapak saudara papagomo tu sebelah bapak dia......

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:28 AM  

blue black..jagn pandang rendah suku kaum kat atas tu.diorang bijak kerana menolak PR yang banyak lebih ckp dari buat..suku kaum dayak iban dah lebih pandai dari korang yang hanya nampak nuar wlpun dh nyata rendah aklaknya..org dayak pun tak mcm tu..memalukan agama dan bangsa!

Anonymous,  March 30, 2011 at 4:33 PM  

http://milosuam.blogspot.com/2011/01/puteri-umno-bongkar-tembelang-papa-gomo.html

Danny March 31, 2011 at 12:33 AM  

Wahai orang Sarawak, mari kita sambut bakal Perdana Menteri kita Datuk Seri Haji Anwar bin Dato' Haji Ibrahim bila-bila masa dia mai lagi ke Sarawak masa PRN10 ni...

kita sambut kita tunggu ramai-ramai kat Kuching Airport bawa spandok minta dia sumpah laknat yang dia tak buat sodomi kat Saiful dan tak jadi hero actor dalam video pornografi terbaru tu. Jangan lupa minta jugak dia serah DNA kepada mahkamah untuk buktikan dia tidak buat LIWAT kat JUBOR Saiful...

Selain tu mari kita memeriahkan ceramah-ceramah anjuran PR yang mana bakal PM kita hadir dengan spandok dan bunting tadi biar meriah dan bersemarak ceramah beliau itu... Haaaa...macam mana cadangan saya ni? OK tak orang Kuching????

Anonymous,  March 31, 2011 at 1:19 AM  

taib mahmud tahan lama mcm gambil sarawak

Anonymous,  March 31, 2011 at 4:35 PM  

Sekarang adalah masa untuk berubah.
Undilah DAP, PKR & PAS!

Jikalau mereka tidak bagus sebagai kerajaan, undi BN semula PRU-14.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP