Ummi Hafilda Nyaris Nyaris Di Cekup Polis Atas Arahan Kerajaan PAS Kedah

Tuesday, March 22, 2011


Wanita Besi

Ummi Hafilda Kecoh di gembar gemburkan oleh pihak Pembangkang bahawa beliau pernah mengadakan hubungan Seks dengan Baginda ntah Kafir mana sewaktu di luar negara. Dan terbaru Ummi Hafilda di halang pula oleh Pihak Polis atas arahan Pentadbiran Kerajaan PAS Kedah.

Saksikan Video Penuh Ummi Hafilda di Halang dalam Menegakkan Demokrasi
KLIK DI SINI


Psssttt...Awat Pas Kalut semacam? Khak Ptuih

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

11 comments:

Hahn March 22, 2011 at 12:46 PM  

Dalam masa yang sama mereka komen kerajaan kerana tak bagi mereka ruang untuk bersuara dalam media perdana.


Tak pernah pula dengar negeri negeri yang di perintah BN berkelakuan bacul begitu.

Apa yang jelas ini menunjukkan pada rakyat bahawa PAS setia di belakang Anuwar. Ertinya kalau Anuwar terjun gaung mereka juga terjun sama.

Ertinya setia di belakang DAP dan Lee Kuan Yew. Patut la N.ajis sayang sangat LKY dari sultan Kelantan yang lepas.

Penditakainsingkat March 22, 2011 at 2:16 PM  

Salam,

Kita hairan mengapa Kerajaan Pas menmggunakan kaedah kuku besi bila memerintah.

Kita juga berasa pelik kerana Nuar Berahim kelamkabut mengadakan sidang media dan secepat kilat membuat aduan polis. Baguslah kerana dia yakin pihak Polis dan Mahkamah adalah tempat untuk mendapatkan keadilan baginya.

Cuma kita berasa hairan mengapa dia terlupa menyerahkan DNAnya untuk membantu mahkamah mencari kebenaran dan menegakkan KEADILAN.

Sedangkan Rakyat tahu dia adalah Penasihat parti KEADILAN,
Isterinya Presiden KEADILAN dan
anaknya Naib Presiden KEADILAN.

Pelikkan?

Anonymous,  March 22, 2011 at 2:37 PM  

nampak sangat pas ni memang keldai pkr/dap :-(

hangkedee March 22, 2011 at 3:53 PM  

Kedah sejjahteeeera.Juak juak Pas Hampa tukaqq la slogan hangpa tu.Macam ni"Aku tak tau pi tanya depa buat kerja caraIslam".Kan ke lebih bagugh.Oppp lupa selamat tambah bini.

Anonymous,  March 22, 2011 at 3:55 PM  

kahkahkahkahkahkahkahkahkah

dari tgk umi nak dara nih,baik kita pakat ramai2 tgk cite blue

ikut style wayang pacak

tgk secara ramai2

kahkahkahkahkahkahkahkahkah

polis takkan tngkap punyerrrrrr

Anonymous,  March 22, 2011 at 4:11 PM  

hahahahahahahahahahahahaha
lawak lawak lawak
hahahahahahahahahahahaaha
lawak memang lawak

syabas PAS Kedah...
anda memang layak memerintah....

Anonymous,  March 22, 2011 at 5:17 PM  

ALOR SETAR, 22 Mac: Imej Datuk Paduka Ahmad Bashah Md Hanipah sebagai Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Kedah tidak mungkin dapat dipulihkan lagi apabila dilondehkan di kubu kuatnya sendiri.

Hasrat pemimpin nombor satu Umno Kedah menampilkan watak utama konspirasi 1998, Umi Hafilda Ali dalam program 'merungkai segala rahsia Anwar Ibrahim' yang dijadual malam tadi terpaksa dibatalkan ekoran desakan kuat mereka yang muak dengan fitnah dan pembohongan wanita itu.

Lebih 300 anak-anak muda dan masyarakat sekitar berkumpul di hadapan Dewan Orang Ramai Taman Wira B, Mergong menyatakan bantahan terhadap penyalahgunaan premis berstatus premis milik kerajaan negeri oleh mereka yang tidak bertanggungjawab.

Mereka yang berkumpul kebanyakannya menyuarakan ketidakpuasan hati apabila Umno memperlakukan sewenangnya dewan orang ramai seperti harta mereka sendiri.

"Ini dewan orang ramai milik kerajaan negeri bukannya hak Umno, selama lebih 50 tahun Umno dah buat harta kerajaan macam harta dia, dewan orang ramai bukan untuk dijadikan markas Umno atau pejabat mana-mana parti politik.

"Umno harus kosongkan mana-mana dewan milik kerajaan di negeri ini yang selama ini dijadikan markas mereka, termasuk juga Datuk Bashah yang tak malu menumpang di pejabat penghulu dan menjadikan premis itu pejabat operasinya sebagai wakil rakyat Bakar Bata," kata salah seorang dari peserta bantahan pada malam itu.

Sementara itu, Pengarah Majlis Tindakan DUN (MTD) Bakar Bata, Zulkifli Che Harun yang ditemui mengucapkan tahniah kepada anak-anak muda dan mereka yang berkumpul menyuarakan bantahan mereka terhadap kerakusan Umno itu.

"Bagi pihak MTD dan PAS Kawasan Alor Setar, saya mengucapkan syabas dan tahniah kepada anak-anak muda dan mereka yang berani menyuarakan bantahan ini di samping berjaya menyekat Umi Hafilda dari terus melemparkan fitnah jahatnya terhadap pemimpin Pakatan Rakyat.

"Ini merupakan petanda kebangkitan golongan muda dan rakyat yang telah muak dan jelak dengan pembohongan dan fitnah Umno dan kuncunya. Kita lihat bagaimana reputasi Datuk Bashah sebagai Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Kedah tercalar kerana dimalukan di kubu sendiri," katanya.

Terdahulu, satu laporan polis telah dibuat PAS Kawasan Alor Setar berhubung penganjuran ceramah oleh Umno yang disyaki tidak memohon permit polis dan menyalahgunakan premis awam milik kerajaan untuk tujuan politik sempit mereka.

Sehubungan itu sepasukan anggota polis telah bertindak membatalkan ceramah Umi Hafilda yang kebelakangan ini kerap muncul dengan isu-isu sensasi bertujuan melemparkan fitnah ke atas Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

kah kah kah...lobang KUBUR pun bukan makbapak UMNO punya...kah kah kah,  March 22, 2011 at 6:12 PM  

kah kah kah...anak MUDA sudah tak BODOH macam LU orang pemuka yahudi umno...kah kah kah

mereka bangun kasi tau sama itu UMNOapco...ini dewan bukan makbapak lu orang punya...kah kah kah

fahamkan MAKSUD anak muda tu...kah kah kah

Anonymous,  March 22, 2011 at 7:17 PM  

Hoi penyokong PASik.Awat nuat tk buat repot yg Umi selalu fitnah dia?Awat dia tk saman pahai selama ni dia mmg kaki saman menyaman org.Takut apa?Hampa ni yg dok sokong dia ni mesti dah kena balun pungkoq..pasai tu skong sgt..Yg buat perhimpunan tu pula mmg teringin nk isap peliaq nuat..ha ha ha ha ha ha ah ah ah ah ah ah aha!!!sedap sedap..

Anonymous,  March 23, 2011 at 3:37 PM  

Awat hang semua kat Kedah takda teloq ka? Ini bukan fitnah. Hangpa dengaq dulu baru guna kepala hotak hangpa menilai. Bodoh betui hangpa semua. Takut dgn bayang2 ka? Hangpa buta kan diri ka? Bodoh!!! Ikut lah telunjok membabi buta si Aljuburi, Nik Najis dan Azizan baghal tu!!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP