Video Porno - Gambar Pelacur China Yang Di Balun Anwar Ibrahim

Tuesday, March 29, 2011



Esok jam 10 pagi Gomo akan keluarkan Gambar Pelacur China yang di percayai di Balun Anwar Ibrahim di dalam sebuah Bilik Hotel pada tanggal 21 Febuary 2011. Gambar tersebut waktu ini sedang di sebarkan kepada rakan rakan Blogger lain bagi memastikan Jam 10 pagi esok Rakyat akan dapat lihat wajah Pelacur China itu.

Di fahamkan ada di kalangan Pembangkang yang terlibat dengan aktiviti spupply Pelacur China itu...emmm sama sama kita nantikan jam 10 pagi Esok!!!

Gambar Atas tu Maria Ozawa....harap dia selamat dari Tsunami di Jepun..he he he

BONUS!!!






Psssttt...Habis lah lu Nuar AL Juburi

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



125 comments:

Anonymous,  March 29, 2011 at 8:05 PM  

x sabo nk 2ngu 10.00 esok...eeee...

Anonymous,  March 29, 2011 at 8:08 PM  

harap gambar real le....jgn kartun udahhhhh

Anonymous,  March 29, 2011 at 8:19 PM  

butuh ko la gomo pukimak

Anonymous,  March 29, 2011 at 8:25 PM  

hai Anon 29/3/2011, 8:19pm ,, kenapa mencarut? Awak macam teringin jer nak kongsi "lobang"..ha?

Anonymous,  March 29, 2011 at 8:26 PM  

beyeh...kawe tunggu esk..hahahaha

Anonymous,  March 29, 2011 at 8:40 PM  

Jangan kaburkan gambar tau Gomo. Aku nak tengok puas2.....Rupa jijah atau shamsidar atau saiful.

Aku bet rupa lim kit malam hehehe...

Anonymous,  March 29, 2011 at 8:45 PM  

Beyeh kawe pon tunggu esok. Bagus la ko papagomo juak2 pencacai pembangang suka masuk kasi komen2 ala2 islam pas kat sini. Hasil ajaran si tua keparat najis celako. Hehehehe

bayan,  March 29, 2011 at 8:48 PM  

Salam Tuan Mencarut,Kenapa sampai jadi begini.Allah tak suka orang yg mulutnya mencarut.Bang Nuar pun kata begitu,orang yg mulutnya suka mencarut Bang Nuar kata senang aje ubatnya masukkan anu kat mulutnya ,mahu dia bercakap.Mulut dah penuh.Bunyinya........

Anonymous,  March 29, 2011 at 8:51 PM  

Nak tengok... nak tengok... nak tengok... Nak dengar keputusan mahkamah... nak tengok video tu... yang penting nak kasi tunjuk kat satu apek yg mati2 xpercaya si nuar tu buleh MAIN lagi sbb katanya si nuar tu dah tua sebaya dia, katanya lagi, ANU si nuar dah tak keras sama mcm anu dia... xnaik lagi sbb dah tua... kih3...

Anonymous,  March 29, 2011 at 9:06 PM  

Mat mencarut tu memang sah ahli Pasberg sbb Pork Nik najis kata boleh mencarut. Takebeer!

Anonymous,  March 29, 2011 at 9:19 PM  

Ni ada satu cerita....dah lama....

Ada satu pawang ni terkenal, ramai yang datang dari jauh2 untuk berubat. Akhirnya, satu hari pawang ni meninggal dunia. Tapi yang memalukan seisi keluarga ialah 'batang' dia yg mencacak walaupun dah mati. Utk menurunkan 'batang' tu, isteri dia terpaksa 'bermain' dengan mayat dan membuka atap rumah. Barulah jenazah dapat diuruskan.

Mungkinkah lelaki y menuntut ilmu yg salah dan memiliki kekuatan luar biasa diusia yang tua?

gomo=babi,  March 29, 2011 at 9:32 PM  

esok kalo xdak gambar tu, atau ko guna xtik bodoh lagi aku sumpah ko jadi babi gomo oi

Anonymous,  March 29, 2011 at 9:34 PM  

HABIS TU YG GOMO MENCARUT TAKPE PULAK....MEMANG PUKIMAK BETUL SEMUA GENG2 UMNO NI...SYAITAN BISU BILA GOMO YG MENCARUT...PUKIMAK PENCACAI2 UMNO.

Anonymous,  March 29, 2011 at 9:40 PM  

Ko jangan main2 Gomo.... nanti kena gomol ngan Nuar al-jubutaik. Meleleh ko. Wakaakaakaaakaa...

Anonymous,  March 29, 2011 at 9:43 PM  

Psst... Betul ke menate Nuar tu berkokcak nge chino?

Anonymous,  March 29, 2011 at 9:44 PM  

Aku tak dengar pun gomo mencarut. Dasar anon 9:34 pencacai tegar pakatan haram. Pukimak pencacai2 pakatan haram.

Anonymous,  March 29, 2011 at 9:46 PM  

KO TU SYAITAN BISU SEBAB TU KO BUAT TAK TAU JER..MACAM HARUS SANA SINI LAH!!!..

Anonymous,  March 29, 2011 at 9:47 PM  

JANGAN GURAU GURAU GOMO,KITA DALAM PEPERANGAN NI,JANGAN SAMPAI RAKYAT MENYAMPAH NGAN BLOGER PRO BN,KALAU BETUL ADA GAMBAR TU TUNJUK AJA JANGAN ADA HELAH LAIN.

I Love BabyRina the pure Malay pornstar,  March 29, 2011 at 9:57 PM  

BabyRina lagi lah best dr Maria Ozawa..dia adlh artis lucah melayu terawal di internet..dah byk kali aku melancap tgk gambar bogel dia...syok gile tgk pukeknya yg merah terkangkang..nak tgk gambar tu klik le link ni: http://babyriena.blogspot.com/2007/10/babyrina.html
pasti korang akan melancap sepuas2nya!!
p/s: gomo akan terangsang ke tgk gambar bogel BabyRina?
atau Gomo lg terangsang tgk konek Anwar Ibrahim..hehe

potonglancau March 29, 2011 at 10:01 PM  

Hidup PAS
PAS for all...termasuk syaitan !!!

PemudaUmnoPulai March 29, 2011 at 10:25 PM  

hi shabab,

1: mamcamana plak anda bleh jumpa dan tau amoi cino tu?

jawapan:
mmg kami yang simpan amoi cino tu buat modal seperti yang dirancangkan oleh kami(umno) gengT(ipu)

2: kenapa authority tak jumpa amoi tu utk tindakan selanjutnya atau sebagai saksi??

Jawapan:
kami dah "kautim" dah dgn mereka, babtu la "authority" ni sesaja buat BODO!! kehkehkeh

3: apsal lak yusri kru bleh terbabit ek dlm cerita ni?

Jawapan:
Alahaiii takkan lu tak tau, abg dia si norman tu kan org kuat UMNO, anyway bleh la kami "ulur" sket sesambil tambah glamor..

So authority pun nak guna gak yusri, so setel la kes.. SEMUA KAMI DAH ADJUST la gang..

4: apsal plak tetiba gengT cemas merevealkan diri mereka..??

Jawapan:
Gila lu, kalau derang tak revelkan diri dowang sure lagi teruk UMNO kebawah, so atas arahan pihak atasan(agaknya la)

5: camner lak tetiba si mamat eskay tu plak bleh terjumpa "brg" tu ek?

Jawapan:
Apa la lu... actually bkn nyer susah sgt pun nak carik "brg" tu sbb mmg RANCANGAN 5TAHUN tu bro.. so babtu la memagik kata "terjumpa"..

6: heh rumor kata "KAWAN" baik lu tu minum arak yg sah-sah HARAM disisi ISLAM?

Jawapan:
Alamakkk lu ni mcm geng pakatan arr.. biasa la bro UMNO kena elite, so tak minum arak, tak pegang bontot org, tak makan RASUAH tenterang bkan la UMNO nama nya.. iskk lu ni..

7: Uishhh.. awak semua tak takut balasan ALLAH ker??

Jawapan:?????(tgh pk):(..
heh.. itu anatara wa dgn allah arr apsal plak lu org mau kecuh..

8: So moral of the story camner bro?

Jawapan:
Lu tunggu jer la 10am esok, lepas 2-3 round belasah amoi tu, kami amik dan tunjukkan la gambar nya..
Lu ada brani negok??

kehkehkeh..

ps: Jauhkan diri anda dari manusia dan gologan begini!!!..

Pembaca Tetap Papagomo,  March 29, 2011 at 10:44 PM  

Gomo, aku nak mintak maaf kat engko sbb aku tuduh engko minum arak. Aku dah termakan ngn fitnah pembangkang. Teruskan bro, dedahkan penyelewengan puak2 pakatan.

Anonymous,  March 29, 2011 at 11:07 PM  

wah esok muka amoi keluar , pengikut2 aljub jangan lupa sediakan sabun dan segulung tisu huhu...

Anonymous,  March 29, 2011 at 11:20 PM  

jijah mane jijah???jijah xleh tdo mlm ni nak tggu kul 10 esok . xper jijah rilek ngan kopi janda. jgn risau jijah tetap maintain cun dari amoi kat video tuu...kita minum dulu

bomosiam March 29, 2011 at 11:20 PM  

Senyap sunyi je Gomo, teman tak dengor apa2 pun. Telinga teman ni, bukan nya pekak sgt...! Ape... TAK SEDAP KE si MiloSuam tu BALUN mike?!!

Si Mamak, yg satu selimut ngan mike tu pun sunyi sepi je, pasal TODI tuu!! Nak cakap dah tak upaya, pasai kena penyakit PENAT. Badan tu besor sgt...gerenti banyak saluran tersumbat! MINUM TODI plak !! Alamat tak lama lagi ...kena usung pi kubur la tuh..!!! Booking siap2 lorry kren... !!!

ikhlas dari;

...Ucop, bekas penari kebudayaan...

Anonymous,  March 29, 2011 at 11:43 PM  

padanler buncit...tonggang rupenyer si gomo ni

kkamdias,  March 30, 2011 at 12:00 AM  

Bro papa gomo...mohon link kkamdias.blogspot.com dlm blog roll tuan...tk

Hahn March 30, 2011 at 12:16 AM  

SPA tempat Anuwar berkunjung mesti orang China punya. Sanggup pakai sistem perakam video yang canggih sebab ada video istimewa yang mereka mahu.

Dah China, DAP lah kan.

Wah ada tukang supply? Bertali temali nampaknya.

Kisah di hujung hidup Anuwar Aljuburifarji di sekitar kemaluan saja. Satu perkara yang sama dengan haiwan. Nafsu nafsi tak perlu pakai akal tapi melemahkan akal. Tanya orang PAS tak percaya.

Eloklah Anuwar beli rumah yang dekat dengan Mahkamah. Sampai bertongkat lah melanggan mahkamah. Sampai cucu boleh tolong hantarkan.

Lagi kuat solat hajat PAS lagi kuat puak PR kena sebab niat tu dah salah. Ingat Allah tu komputer ke? kena tekan butang yang sesuai dia akan bertindak ikut kehendak atau nafsu kita?

Teruskan solat hajat untuk kena teruk pada diri sendiri? Senjata makan tuan.

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:18 AM  

sudah la wei....duk kutuk org je keje ko. padahal ko lebioh truk dr org yg ko kutuk. dah la ada gmbar duk depan arak (w'pun ko x mngaku ko minum)...mangkuk hayun punya pencacai najis rosmah...

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:28 AM  

kahkahkahkahkahkahkahkahkah

gambar tempek selipar kecik lagik ke???

kahkahkahkahkahkahkahkahkah

jom minum

kahkahkahkahkahkahka

pak jabit,  March 30, 2011 at 1:02 AM  

TU LA!!!

ASYIK SUKA FITNAH ORANG..DIRI SENDIRI KALAU BAIK OK LAH JUGAK..NI TAK..KAKI TONGGANG!!

KITA BAKOR!! KITA BAKOR!! KITA BAKOR JE SI GOMO NGAN SI PARPUKARI NI!!

Anonymous,  March 30, 2011 at 1:34 AM  

Apabila Pemuda Pas menyarankan satu suruhanjaya di adakan bagi meleraikan kekeliruan video klip terbaru makanya secara tidak langsung membawa erti bahawa Pas bersetuju video berkenaan di tontoni oleh pihak-pihak tertentu.

Anonymous,  March 30, 2011 at 1:40 AM  

Ustaz Gomo,

Tentang Marai Ozawa, tak perlu tertanya-tanya berkenaan status keberadaannya kerana kalau ada apa-apa berita tidak enak ia akan pasti dipaparkan di laman utama yahhoo! dan googgle.

Anonymous,  March 30, 2011 at 2:42 AM  

haha Anon 9:34pm 9:46pm 1:02am bengang.. cucuk dia lg! cucuk dia lg! best kacau org tgh emo ni haha!!

tgh marah ke bang.. gi jumpe nik ajis gih.. biar sejuk sket hati haha..

Anonymous,  March 30, 2011 at 4:33 AM  

Pencacai najis keparat ni memang macam tu. Dia fitnah ✗ pe orang fitnah marah pulak? Tapi gomo mana ada fitnah semuanya betul2 belaka. Kahkahkah. Go gomo go. Kharkkk tuih kat si tua keparat najis dan pencacai.

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:46 AM  

Yammmseng Take beer...UMNO tu Islam..khaaak puuuth

Anonymous,  March 30, 2011 at 8:20 AM  

Aku dah nampak gomo ni. Berdasarkan postur badannya (terutama kaki & tangannya), dia ni jenis yg kuat melancap.

gomo ni jenis yg suka mengadap komputer menonton video lucah, sambil melancap.

masa balik dari menonton video sex tu, ngko ada melancap ker gomo?

Anonymous,  March 30, 2011 at 9:05 AM  

Anon 8:20 AM, ko ni macam biasa buat benda tu je...

Anonymous,  March 30, 2011 at 10:31 AM  

dah kol 1030 ni, mmmm

Anonymous,  March 30, 2011 at 3:15 PM  

PUKIMAK PUNYA ORANG DARI PEMIMPIN PEMBANGKANG SAMPAILAH KEPADA PENYOKONG2NYA

Anonymous,  March 30, 2011 at 4:34 PM  

http://milosuam.blogspot.com/2011/01/puteri-umno-bongkar-tembelang-papa-gomo.html

Anonymous,  March 31, 2011 at 6:31 PM  

papagomok gemuk penuh taik

Anonymous,  May 1, 2011 at 4:44 PM  

YG MENCARUT TU SBNARNYA PENYOKONG ANWAR YG BODOH,PENYOKONG YG TELAH DI BODOH-BODOHKAN OLEH ANWAR,JD ANWAR DAN PENYOKONGNYA MMG BODOH...SEDARLAH SIKIT.

Anonymous,  May 2, 2011 at 11:24 AM  

Insaflah papa gomo.. fikir dulu apa balasan Allah pada kau.. ko kutuk anwar aku bole terima.. tapi ulama2 mcm nik aziz ko jgn nak kutuk.. UMNO itu melayu! PAS parti yg mmpejuangkan kesatuan dibawah Islam..

Ashr May 4, 2011 at 12:51 AM  

;) pedih mmg pedih gomo, tp tu la hakikat bloggers mcm kite nih..x pe, lu mmg hati kering bro...keep it up!!masyuuuuukk blog lu ni ;p

Anonymous,  May 6, 2011 at 9:50 PM  

insaf lah tuan gomo,, insaflah.. pi lah bertubat skali..

Anonymous,  May 16, 2011 at 2:16 PM  

Kalau dah salah janganlah nak tunjuk garang dan samseng ,saya nampak gomo buat yang betul dan ini disebabkan masih ada yang tak percaya!!! Pembangkang akan hilang pengaruh dan lambat laun masyarakat akan menilai ,adakah layak anwar jadi pemimpin no.1 Negara ? Hancur negara kita.

Anonymous,  May 23, 2011 at 5:09 PM  

Kalau tubuhkan Suruhanjaya DiRaja memanglah DSAI kecut! nak saman Datuk Eskay pun tak berani takut terburai semua tembelang! cuba tenguk Dr Rais apabila difitnah terus ambil tindakan saman pihak yang memfitnahnya sebab dia di pihak yang benar ...saman jangan tak saman Dr.Rais!

Anonymous,  June 14, 2011 at 9:20 AM  

dlm dunia politik ni jgnlah kita semcm nk membida sesuatu..ketahuilah dlm dunia ini mn ada keadilan jika semua jika hanya mementingkan tepi kain politik sendiri..yg berkuasa saja akan selalu memperolehinya,ini kerana semua kuasa di tangan mereka.Orang lemah hanya tau memoertahankn,memperjuangkan hak-hak mereka.Hanya ALLAH S.W.T sahaja yg maha adil kepada hamba-hambanya. INGATLAH dlm POLITIK mcm2 ada disitu tertera segala mcm2 dosa.kerana apaun berlaku disebaliknya itulah dikatakan politik.KENA pandai bermain lidah klu tidak jgn menyertai POLITK mcm PAPAGOMO kita ni adalah salah seorg darinya..BETUL TAK????

Anonymous,  June 14, 2011 at 9:35 AM  

Dlm blog ni asal asyik2 nk kutuk hina pembangkang ar..boringlah...KENAPA PAPGOMO tak cari artikal seperti membanteras RASUAH..Dikalangan kakitangan kerajaan,memperingat org awam bencana nk mengelakkan peragut kah...kan banyak lgi artikal yg membina minda n seta memunasabah diri.INI MCMNA NK BUAT..JIKA DIRI SENDIRI PUN TAK MUNASABAH.mesti dpt habuan lumayan ni dari org2 yg tertentu.betul tak papagomo?

Anonymous,  June 29, 2011 at 10:13 AM  

WA CAYA SAMA LU PAPA GOMO....KALAU ADA BONGKAR LAGI....

Anonymous,  June 29, 2011 at 8:37 PM  

analisis oleh Prof Hany Farid n Prof lorenzo Torrensani dari Dartmouth College Handover new Hampshire AS mengatakan:"Rakaman video itu tulen tanpa diubahsuai atau menggunakan teknik super impose dan imej gambar Anu dianalisis menunjukkan 99.99% persamaan dgn pelaku seks lelaki dlm rakaman video terbabit"...so Tuhan dah bagi kita akal yg waras kena fikir secara jujurlah!

Anonymous,  June 29, 2011 at 8:54 PM  

Apo nak di kato, orang kite lebih suka cari problem memecah bangsa. Sepatutnya kite dah matang utk maju ke depan, mencari solution kpd legasi datuk nenek kita yg belum selesai. Hanya kerana satu isu, rosak satu bangsa seagama. Ikhlas, cucu Tok Mat Perak.

Anonymous,  July 5, 2011 at 9:10 PM  

nik najis kuat melancap

Anonymous,  July 12, 2011 at 11:43 PM  

Jangan kata anwar..kalau papa gomo, najib dan puak-puak umno pun dapat pelacur comel nie...pasti balun juga

Anonymous,  July 13, 2011 at 1:21 PM  

Anon July 12, 2011 11:43 PM, ni bkn kes kate dpt..tp langgan mcm langgan paper nu...nuar al-juburun jek yg buat gini...tu beza org lain dgn nuar...hahaha

Anonymous,  July 13, 2011 at 1:26 PM  

gomo...guwe nungguin itu pic amoi..x sabar ni...hasil toronon nuar al-juburin..

Anonymous,  July 13, 2011 at 9:59 PM  

Nik najis melancong ke Uzbek 2 minggu. Suruh adi awang kepit ambiga dgn nuar. Sesamo kawe pong nok nipu. Dulu tipu kati isle ari ni kebajike! Dok nipu sokmo nate le utuh ni!

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:08 PM  

Syabas papagomo! Anda telah dedahkan tabiat kesyaitanan nuar, nik najis ni. Teruskan. Mereka telah tipu ramai dgn imej islamik konon. Allah swt telah dedahkan kepuraan mrk. Kita saksikan kelak penghujung hidup mereka yang Allah janjikan terhadap org yg mempersendakan firmanNya! Taklama dah!

Anonymous,  July 21, 2011 at 10:38 PM  

Tembelang Mat Sabun pecah juga akhirnya...tuduh dilanggar polis semasa Bershit dulu!...video polis dah jelas menunjukkan lakonan mat Sabun yg seperti Mt rempit!... inilah kelakuan buruk pembangkang yg langsung tak gambarkan ciri2 dan kelakuan pemimpin islam yg sepatutnya boleh dijadikan contoh!...kalau jadi pemerintah...bohong rakyat aje lah!

Pewaris Wasiat July 22, 2011 at 9:44 AM  

Aku mintak kalau boleh bukan Chin Doll sorang tuu jer...kawan-kawan dia xkan xdeeer..!!! aku rasa ramai lagi yang Si Aljuburi tuuu sondol..... lambat weeeh puko Spuloh pagi esok...!!! nok tengok Nate Beruk tuuu...!!! He he hee... :p

Anonymous,  July 24, 2011 at 10:57 PM  

OMEGA - Old Man Enjoys Gorgeous Ahmoi.

Anonymous,  July 26, 2011 at 11:51 AM  

Satu je wa nak tanya? kenapa dlm hitam/putih? zaman canggih ni pun masih ada video hitam/putih??? Kalau zaman P Ramlee ok le.... Apa punya punya cikai..... black&white nak tergelak le tu....

Elperani July 26, 2011 at 9:01 PM  

rupanya masih ada lagi manusia yg tak faham2 dan ketinggalan dgn perkembangan teknologi yg semakin canggih!...kena kembali hidup zaman purba puntung berasap lah!...rakaman video ni guna kamera 'night version'yg dpt digunakan untuk hasilkan imej dlm gelap gelita!..kamera ini digunakan pada pesawat canggih AS sbg kamera tinjau atau pengintipan!...sebab ia dlm hitam putih apabila pelaku lelaki(mirip DSAI)menutup lampu bilik selepas Datuk Eskay meninggalkan mereka berdua dlm bilik...Teknologi kamera yg dipakai jenis night version yg dapat tangkap imej walaupun dlm gelap!...Kamera ini boleh hasilkan imej berwarna bila terima cahaya yg cukup!...kalau cahaya kurang atau gelap otomatik bertukar kpd mode night version hitam putih!...kita kena faham bahawa tak semua hitam putih barang lama yg tak berguna!...hitam putih video DSAi ni adalah hitam putih paling canggih!...harap faham TQ.

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:38 AM  

tuan punya blog nie tak takot azab neraka ALLAH ke? kita nie manusia mmg khilaf tapi tak de terdetik langsung ke rasa berdosa menjual cerita2 fitnah ataupun betul ke wtv.. tak tau ke dosa mengaibkan orang? dosa fitnah orang? tak risau ke kalau lepas semua orang sebuk mencanang berita yang konon nya betul ni then ALLAH mencabut nyawa awak.. tak penah terlintas ke? sehitam2 mane pon hati kita tak kan sedetik pon awk tak ingat mati dan azab seksaan kubur.. :) renungkan lah bukan berlagak pandai cuma mengingati.

Anonymous,  August 6, 2011 at 3:45 AM  

Org2 Pas dgn fitnah di Harakah pun tak takut azab ALLAH. tu semua yg mengaku islam, beribadat, berkopiah, bersarban pun tak takut azab dan seksaan kubur. malah dok sokong Harakah lagi tu. kalau tak sokong dah lama dah Harakah tu tak laku. cermin lah muka tu dulu. sentiasa lah beringat, lebih banyak amalan sorang tu maka lebih kuatlah godaan syaitan keatasnya. sentiasalah bermuhasabah diri. nauzubillahminzalik.

LaguBestBest August 9, 2011 at 10:09 PM  

Maria Ozawa dah berbulan bersara dari jadi pomstar. So harap korang semua jangan kaitkan maria ozawa sebagai pelacur lagi.

Anonymous,  August 14, 2011 at 1:20 AM  

tahniah kpd yg beri pendapat yg logik dan diterima akal menentang pembohongan dan ketaksuban melampau puak2 pembangkang yg jelas la ni dah mula gelabah!...banyak isu akhir2 ini spt isu menyokong Ambiga Bershit( pendukung kuat IFC yg membela kes murtad`lina Joy)... dan kes Jais di gereja Petaling Jaya menyerlahkan wajah pas sebenarnya!...lebih utamakan rakan sekongkol pembangkang dpd Agama Islam sendiri di manakah perginya prinsip perjangan PAs?...pupus jua akhirnya!

Anonymous,  August 16, 2011 at 12:15 PM  

mana gambar nye,,,

Anonymous,  August 17, 2011 at 1:05 PM  

PAS (Parti ISLAM SeMalaysia) ITU ISLAM

UMNO (Pertubuhan Kebangsaan MELAYU Bersatu) ITU MELAYU Lagi Asabiyah

Kau tulis macam orang bodoh... Nama parti pun dah jelas... parti tak nak Islam nak paksa jadi Islam... teruknya kau ni

Anonymous,  August 18, 2011 at 2:05 AM  

jangan mudah perbodohkan orang!...lebih2 lagi bulan puasa ni!..lepas2 trawih tu cuba menung sejenak sambil meneguk air kopi dan berfikirlah guna fikiran yg dianugerahi Allah!...buka2lah buku sejarah Tanah Melayu dan Malaysia!...agak2 kalau tanpa perjuangan UMNO kita orang Melayu dimanakah agaknya kedudukan kita!... entah2 masih dibawah belenggu penjajah!...senasiblah dgn saudara Islam kita di Palestin,bangsa Moro di Filipina atau bangsa Islam Chechin di Russia yg ditindas dan masih bergelut untuk merdeka!..terus terang bagiku UMNO tetap menjadi pilihan kami sekeluarga sejak generasi sebelum merdeka lagi hingga kini!...prinsip kami mudah je kita kena lihat apa yg ada pada hari ini! kerana ia adalah data yg pasti!...melihat esok hanya satu ramalan yg menyeronokkan yg belum pasti menjanjikan apa2!..tak gitu?

Anonymous,  August 31, 2011 at 1:29 PM  

mane gambo??dh brape bulan dh..nk tunggu sampai bile ni..

Anonymous,  September 6, 2011 at 4:20 PM  

PapaGomo ni jenis kaki 'blue filem' nampaknya sampai minat Maria Ozawa pelakun lucah terkenal tu...
Patutlah laman web/blog PapaGomo dianggap laman lucah, banyak sangat benda2 lucah / bogel disini....
Sampai Papagomo sanggup mendoakan keselamatan Maria Ozawa dari Tsunami baru2 ini kira PapaGomo dah gila sangat dgn blue dia...

Anonymous,  September 18, 2011 at 7:06 PM  

Mrk yg menutup aib manusia di dunia ni maka allah akan tutup aibnya di akhirat kelak..
Walau pun kisah benar..jika ia dilakukan secara sembunyi tidak dibenarkan dlm islam utk didedahkan..wallaualam..pemilik blog ni islam or x? Takutlah balasan Allah..setiap apa kita buat ada pengiraan dan balasannya nanti..

Anonymous,  September 20, 2011 at 11:34 PM  

gomo, asl citer peribadi org je? knpe ko x koment tndakan gov mansuh ISA? ko cetek ilmu ker? o ko nie takat spm cm aku jerk?

Anonymous,  October 13, 2011 at 4:24 PM  

dah tu je keje si gomo ... tak ada lain cita pasal abg nua ... sampai dalam kubur pun dia akan bcerita ...

nanti dia bawak video2 tu sume skali :) ... masuk 3'x 7' x 7' dalam ....

Anonymous,  October 15, 2011 at 12:45 PM  

PAPA GOMO NI MELAYU YG AKU RS XTAHU PASAL AJRN ISLAM INGT SENANG KE NK TUDUH ORG ZINA TNPA BUKTI KUKH MMG GMBR IRAS TP KABUR.. KO PELEMPAR FINAH TBESR MSIA.. BIAR TUHAN TURUN BALA KAT KO YG AKU RS LEBIH TERUK DR KAPIR SEDIA ADA SPT CINA N KRISTIAN.. AKU RS HANG BARUA UMNO YG XSUDAH2 NK GUNA MODAL INI JA UNTUK PERTTAHAN UMNO KO TU.. INGT PAPA GOMO YANG AKU MMG XDA AKAL.. INGT AKALDIA ALLAH DH TARIK BALIK.. INGT BETTER PI HNTR MAMAT NI PI HOSPITAL TAMPOI

MMG KO NI KALAU KAWEN AMAT MALANG ANK N ISTERI ADA SUAMI MCM KO.. JSD KO MAKAN DUIT FITNAH.. KO TK TAKUT MATI.. UMNO HNYA PERTAHAN MLAYU TP XPERTAHAN ISLAM.. HANG KAT AKHIRAT KALAU KO TU ISLAM LAA... KO AKAN DIHUMBAN DULU LAA KOT KAT DLM NERAKA DEK FITNAH KO...NNTI KAT DUNIA BILA HANG MATI TUHAN TUNUUK BTAPA JIJIK KO MATI

Anonymous,  October 27, 2011 at 2:35 AM  

Maria Ozawa org jepun..bukan china bodoh

Anonymous,  November 12, 2011 at 3:58 AM  

cukup-cukupla tu papagomo, mu gomo gapo? gomo api neraka ka?takutla pada allah, Kalau kita tutup aib orang Allah akan tutup aib kita,tapi kalau kita siar atau buka aib orang allah swt akan buka aib kia di akhirat. tp tak taula kalau papa gomo tak caya ka hari akhirat.

Anonymous,  November 27, 2011 at 2:03 PM  

papagomo yg bodoh dan tolol selama ni...papagomo ni bercita2 nak jadi org yg berhati busuk sebab nak bantu setan dan iblis dilaknat ALLAH tu untuk menambahkan lagi aib dan fitnah org, huhu kpd sesape yg nk tempah lubang neraka dgn papagomo ,silakan komen yg pedas byk2 . Teramat dialu-alukan.

Terima Kasih.


FROM,
PAPAGOMO LAKNATULLAH.

Anonymous,  November 27, 2011 at 2:07 PM  

eh? kan ker dulu papagomo penah main belakang nagn aku..lama xjumpa ko yer..ko pown GAY jugak dulu..mai la jumpa aku kt hotel bajet cam dulu2 kita wat lam semak..hahahhahahhhah..

papagomo Biseksual..ngan puan main ngan ank ikan pom nk ragut.

Dasar MANUSIA YG TAK SEDAR DIRI !!!

Anonymous,  November 27, 2011 at 2:07 PM  

papagomo yg bodoh dan tolol selama ni...papagomo ni bercita2 nak jadi org yg berhati busuk sebab nak bantu setan dan iblis dilaknat ALLAH tu untuk menambahkan lagi aib dan fitnah org, huhu kpd sesape yg nk tempah lubang neraka dgn papagomo ,silakan komen yg pedas byk2 . Teramat dialu-alukan.

Terima Kasih.


FROM,
PAPAGOMO LAKNATULLAH.

Anonymous,  November 27, 2011 at 2:12 PM  

papagomo yg bodoh dan tolol selama ni...papagomo ni bercita2 nak jadi org yg berhati busuk sebab nak bantu setan dan iblis dilaknat ALLAH tu untuk menambahkan lagi aib dan fitnah org, huhu kpd sesape yg nk tempah lubang neraka dgn papagomo ,silakan komen yg pedas byk2 . Teramat dialu-alukan.

Terima Kasih.


FROM,
PAPAGOMO LAKNATULLAH.

Anonymous,  November 27, 2011 at 2:12 PM  

papagomo yg bodoh dan tolol selama ni...papagomo ni bercita2 nak jadi org yg berhati busuk sebab nak bantu setan dan iblis dilaknat ALLAH tu untuk menambahkan lagi aib dan fitnah org, huhu kpd sesape yg nk tempah lubang neraka dgn papagomo ,silakan komen yg pedas byk2 . Teramat dialu-alukan.

Terima Kasih.


FROM,
PAPAGOMO LAKNATULLAH.

Anonymous,  November 27, 2011 at 2:12 PM  

papagomo yg bodoh dan tolol selama ni...papagomo ni bercita2 nak jadi org yg berhati busuk sebab nak bantu setan dan iblis dilaknat ALLAH tu untuk menambahkan lagi aib dan fitnah org, huhu kpd sesape yg nk tempah lubang neraka dgn papagomo ,silakan komen yg pedas byk2 . Teramat dialu-alukan.

Terima Kasih.


FROM,
PAPAGOMO LAKNATULLAH.

Anonymous,  November 27, 2011 at 2:16 PM  

papagomo buat semua ini sebab mahu UMNO dan PAS bergaduh sesama sendiri, sesama agama dan sesama negara. Papagomo lawan perintah ALLAh. Papagomo xpenah solat buktinya asyik duk cari aib org je. Maafkan saya.

Terma Kasih.

FROM,
PAPAGOMO LAKNATULLAH.

Anonymous,  December 4, 2011 at 5:47 AM  

gomo samo bodo nga yahudi..sekian terima kasih..

Anonymous,  December 6, 2011 at 8:49 PM  

Wan Muhammad Azri Wan Deris..Wan Muhammad Azri Wan Deris..Wan Muhammad Azri Wan Deris..Wan Muhammad Azri Wan Deris..Wan Muhammad Azri Wan Deris..Wan Muhammad Azri Wan Deris..Wan Muhammad Azri Wan Deris..Wan Muhammad Azri Wan Deris..Wan Muhammad Azri Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:21 AM  

Gomo..gambo emak kau kantoi tak ada ke?? Anak haram la ko ni!!

Anonymous,  December 9, 2011 at 8:44 PM  

Bantailah Sharizat dgn Skandel Lembu, Taib Mahmud ke, Najib Mongolia ke...ni asyik pasal Anwar, boringlah manusia macam kau. Hantu raya rasuah kau dedahlah, Sibuk pasal seks Anwar buat apoooo, Soi Lek pun dapat berkuasa semula setelah menghentam Amoi!!!

Kerja Jijik kau buat...TULAH KAU ANTU GOMO!!

Anonymous,  December 9, 2011 at 8:49 PM  

Kau anak GAMPANG, ANtu GOMO. Kau tergolong dalam budak nakal dan bermasalah semasa bersekolah. Kena bully dan berasal dari keluarga porak peranda, durjana

Anak Sarawak.

Anonymous,  December 10, 2011 at 8:34 PM  

1 je nk ckp...

PAPAGOMO=UMNO=PAS=DAP=MCA=MIC=PKR=HIPOKRIT...

pandai2 r korang jawab kat akhirat nnti...

kaki korang skrg seblah di neraka n sebelah disyurga so pilihlah mane korg nk pegi...

fitnah itu lebih teruk/ besar dosanye dr membunuh...

so kalo x suke baik ko bunuh je pemimpin tu...

Anonymous,  December 10, 2011 at 11:15 PM  

Gomo gomo cerita pasal moral kalau u letak gambar MARIA OZAWA gua tahulah siapa lu hahaha

Anonymous,  December 11, 2011 at 1:02 PM  

Aku tunggu video papa gomol pelacur pulak.. tapi sure aku tak lalu makan nanti.. semua hitam pekat berdaki hahah.. opss.. jangan mareeee..

Anonymous,  December 12, 2011 at 11:22 AM  

nak tegok pulak video seks papagomo yang hitam....umno 2 islam mmg bodola umno 2 parti yang jaga bangsa ja bkn jaga islam......

Anonymous,  December 15, 2011 at 3:34 PM  

Parti yang layak memerintah negara pada masa akan datang adalah Parti Gabungan PAS, PKR & DAP ( PAKATAN RAKYAT ).
Sila Promosikan Halaman Ini. Cadangkan pada rakan-rakan anda ok !!!
Himpunan Rakyat Malaysia Yang Mahukan Pakatan Rakyat Memerintah Malaysia Pada PRU Akan Datang. Tumbangkan Barisan Nasional & Gantikan Dengan Pakatan Rakyat.
Kami Boikot Utusan Malaysia, UMNO Kaki Fitnah, Gelombang Reformasi II, Perajurit Keadilan, Kami Boikot Buletin Utama TV3

Anonymous,  December 20, 2011 at 10:19 PM  

menghina ulama2 samalah seperti menghina islam..

Anonymous,  December 23, 2011 at 10:26 PM  

As expected, papagomo ni rendah betul akhlak. Siap doakan Maria Ozawa tu, nampak sangat obsessed suka tgk porno minah jepun ni kan.

Anonymous,  December 25, 2011 at 3:22 PM  

papagomo,x baek nipu dosa dilaknat Tuhan...

Sy4Ki||3r December 27, 2011 at 12:51 AM  

aishhh... tak baik gitu.. lulz

PAPARICH,  December 27, 2011 at 12:20 PM  

HA..HA...HA... TERNYATA LU MEMANG HEBAT PAPA GOMO....BUATKAN JUAK TERJELUAK ANU WAR GILA MEROYAN.... TERUSKAN PERJUANGAN MU PAPA GOMO....YANG BENAR TETAP BENAR...
YANG SALAH DAH SEMAKIN MEROYAN TAK TENTU ARAH....KAH..KAH..KAAH...

Anonymous,  December 29, 2011 at 12:52 AM  

Keje papa gomo xde lain eject kt gbar2 maria ozawa pastu dah penat meroyan gile igt jubo!! eject lg!! ari2 tu keje die. bengong punye org. tp umgok sponsor ari2 eject

Anonymous,  December 30, 2011 at 9:17 PM  

lu olang ad perasan ka????dato T,,berbaju warna pa???pakaian dia bertukar dalam waktu d dalam bilik (baju wrna putih),,bila kuar lif (warna hitam)...ada lu olang nmpk ka??atau buta warna?.hahaha

Anonymous,  January 5, 2012 at 3:37 PM  

Mengarut btol... pas ni semua lelaki2 durjana agar gementar, sbb kat hotel ker kat motel ker kat tepi umah sendiri ker, ader camera video... nanti kita siar haha! Jgn risaulah, Akhirat kelak Allah akan saksikan siapa yg benar siapa yg 100%... dan bertanggungjawablah andai anda blogger/uploader pun bkn duk kat situ pun nampak.. kalau fitnah bislah esok2 badan anda akan dibakar kaw kaw punya. Nampak bersungguh benar kali ni Puak2 nih buat cerita, wait n see... (geleng kepala inilah tanda2 akhir zaman, bkn sebok nak buat kebajikan ker nak solat awal ker, sebok bercerita pasal hal dlm selimut org)

Anonymous,  January 9, 2012 at 7:46 AM  

wei melayu bengong....daripada korang melayu dari pembangkang bergaduh tak tentu hala aku rasa baik korang bersatu untuk menyelamatkan bangsa melayu kat malaysia ni....
korang melayu sedar2 lah sikit...ekonomi malaysia ni dah hampir 80% dipegang bangsa cina.....aku bukan racist...aku sayang melayu....
wei gomo...aku rase engkau patut fikirkan cara macam mana nak rampas balik hak2 melayu dalam perniagaan yang slama ni dikuasai cina,....bukan asyik nak tikam bangsa sendiri aje....umno dan pas patut bersatu...biarlah kaum lain buat parti pembangkang sendiri...gomo...ko nak ke malaysia jadi mcm singapura?????

Anonymous,  January 11, 2012 at 11:24 PM  

HMMM..MCM2..BERGADUH3...SBRLAH WAHAI UMAT MUHAMMAD..SOKONGLAH DUNIAWI NI YG MUDARAT INI..HNY MEMBAWA KAMU KE NERAKA JAHIL..DEMI ALLAH DAN RASULULLAH,SUMUA DEMOKRASI AKN KU TUMBANGKN..AKN KU BANGUNKN KHALIFAH DI MALAYSIA..

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:20 AM  

adoi..nak muntah gua lu ckp UMNO itu islam... hak tuiii!!!! UMNO is UMPORNO la... geng fitnah... shit!!!

Anonymous,  January 15, 2012 at 4:17 PM  

PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!
PERGI MAMPUS LA GOMO!

Anonymous,  January 16, 2012 at 12:49 AM  

macam mana ko tau yang tu maria ozawa? haii....ku rasa, pak pernah layar porn jepun...kata, muslim sejati tapi......jahil

Anonymous,  January 19, 2012 at 10:35 AM  

ada lagi ke yg nak percaya fitnah serupa ini????ada lagi ke yg buta mata hati??ada..dunia akhir zaman kann..

Anonymous,  January 29, 2012 at 11:49 AM  

trnyata papa gomo adalah barua UMNO. korang semua ni bodoh la! cuba pikir, UMNO merintah lebih 30 tahun takkan semua yang dia buat betul? UMNO memang islam, sebab 2 ada kilang arak bukan main besar dekat shah alam 2! arak memang dibenarkan dalam islam. Islam UMNO la! macam 2 jgk kelab malam n pelacuran, islam UMNO memang benarkan! mungkin papa gomo dan barua2 UMNO sekalian akan sedar bila ada darah daging mula jadi GRO kat kelab malam n masa 2 baru fikir balik Islam ke UMNO?

Changing Our Mindset February 3, 2012 at 1:06 PM  

LAMA DAH TUNGGU NI TAKDE PUN GMBRNYA... TAKAT PIC MARIA OZAWA TU NAK BUAT PER... TAK LAKU DAH KAT JEPUN MINAH TU... JEPUN TAU BUKAN SIAM!

Anonymous,  February 4, 2012 at 12:04 AM  

Anonymous, January 16, 2012 12:49 AM
- mcm mana tau? hahah.. siap kata org jahil. sendiri pun pnh tegok..., tp kata org jahil... hahahah. teruk la hg ni...

Anonymous,  February 18, 2012 at 10:22 PM  

Dalam majalah Tempo, AI "menjelaskan bahawa homoseksual itu tak perlu di hukum oleh negara. Kecuali dia mempamerkannya di tempat publik". Tak kira lah homo ke atau zina ke, p nampaknya kalau di tempat publik boleh lah di hukum. Mudah je sebabnya kerana dah tentu terdapat lebih dari 4 orang saksi. Tapi maksud dia macam tak perlu lah di hukum kalau di buat di tempat tertutup. Orang yang cerdik mana nak buat kerja mcm tu kat tempat publik. Tentulah di suatu tempat yang lebih tertutup. Mana ada saksi yang nampak. Dia nak permainkan hadis la tu. Masalahnya bukan tempat terbuka atau pun tertutup. Pokoknya sama ada halal atau haram. Tu yang selalu dia main kat tempat tertutup. P mujur lah kini dah ada teknologi yang dapat di lihat juga. Hahahaha.......

Anonymous,  February 22, 2012 at 5:48 PM  

sampai la ni gua hairan kalau benar2 gambar porno papa gomo ni bukannya papa Anu... kenapa dia tidak saman kasi habis sama Datuk K dan Papa gomo!...akhirnya baru gua percaya dan dpt agak mungkin tuduhan kpd Anu ada kebenarannya!.. sebab tu lah dia tak berani saman!...kononnya gambar terhangat di pasaran ni dah tersebar ke indonesia betulkah?kalau gualah yg kena macam ni walhal gua tak bersalah serta merta ana saman juta, juta ,juta sapa nak kasi?... jangan2 musang berbulu ayam!

Anonymous,  March 9, 2012 at 1:18 PM  

pd fikiran akulah yg masih pd tahap waras gambar tu memang gambar Anu berjalan sama Eskay!..amat jelas!...sebab tulah dia tak berani report saman malu sama Eskay!...itulah namanya dunia penuh kepura-puraan dan hipokrasi...di akhirat nanti tunggulah balasannya!

Anonymous,  August 21, 2012 at 2:19 PM  

Anwar ada berkata"anak melayu,anak saya,anak cina,anak saya,anak india,anak saya..anak kadazan,iban dan bangsa lain,anak saya juga"...maka,hindarilah anak anda dari sebarang keganasan seperti anak china doll

Anonymous,  September 14, 2012 at 6:39 PM  

Masya Allah amat jelas repua bentuk kepala Anuwar yg berjalan dgn Eskay (gambr berwarna) tu dengan gambar orang yg bersama pelacur China..

Apa nk jd ni dgn PAS, menyetujui zina, sekurang2nya jauhilah Anwar, ini membelanya.. takutlah bala Allah jika naik pemimpin jht begini!

Anonymous,  September 27, 2012 at 3:32 AM  

BAHASA CAMPUR-CAMPUR TIDAK ADA CIRI KHAS,MUDAH DI TIPU TIDAK ADA KEBEBASAN PERS,INILAH TOKOH YANG AKAN MEMPERJUANGKAN NEGARA KALIAN DARI JAJAHAN INGRIS NEGARA KAFIR,TIDAK KAH KALIAN SEMUA SADARI,KALIAN TELAH DIPERBUDAK DAN TELAH BERSEKUTU DENGAN MUSUH AGAMA ALLAH.BERSATULAH RAKYAT MELAYU,BEBASKAN BANGSA KALIAN DARI JAJAHAN ORANG KAFIR,KARNA AKAN MENYESATKAN KALIAN DI AHERAT KELAK.

Anonymous,  January 7, 2013 at 11:56 AM  

Fitnah Liwat: Ketiga-Tiga Doktor Sahkan Saiful TIDAK Diliwat!
Share
Laporan 3 Pakar HKL, Bukti Muktamad Saiful Tidak Diliwat

1. Laporan pemeriksaan tiga pakar Hospital Kuala Lumpur ke atas Mohd Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa beliau diliwat merangkumi bukti DNA yang mencurigakan di samping mengesahkan secara rasmi bahawa tidak ada bukti klinikal menunjukkan bekas pembantu Anwar Ibrahim itu diliwat.

2. Pemeriksaan mendapati wujudnya dua sampel DNA lelaki berlainan pada tubuh Saiful, namun pemeriksaan klinikal tidak menyokong dakwaan Saiful bahawa beliau diliwat

Anonymous,  March 3, 2013 at 12:39 AM  

Papa Gomo...masa sudah berlalu..tak ada Part 2 ker pulak untuk video ni. Kalu ada hero lain pun ok jugak.Kalu Papa Gomo ada masa buat research lebih sikit boleh buat PhD ni.

Lepas ni reramai ler kita masuk Neraka sebabkan umpat mengumpat dan fitnah macam ni. Kita yang pilih dua tempat tukan kan.

Gombug July 22, 2013 at 9:58 AM  


Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
Baca selanjutnya...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP