Video Porno - Inikah Pelacur China Yang Di Balun Anwar Ibrahim?

Wednesday, March 30, 2011


Pouji @ Topeng Perak

Emmm susah jugak nak cakap tapi memang ada lah iras iras Pelacur China yang Anwar Ibrahim balun tu sama dengan Pelacur di sebelah Kanan yang sedang Mengepit Blogger Upahan Hussam Musa si Topeng Perak @ Pouji.

Ada kebarangkalian si Topeng Perak ni pun terlibat sama dengan Skandal Video Porno Anwar Ibrahim memandangkan Gambar ini di rakam di China dan selepas dari itu pada bulan Febuary Anwar Ibrahim melanggan Pelacur China di sebuah pusat SPA.

Sampai hari ni si Topeng perak masih lagi tak menjawap siapa yang SPONSOR beliau ke China dan siapa dua orang China Doll itu juga masih tidak di perjelaskan oleh si Topeng Perak. Apakah dalam hal ini Hussam Musa juga terlibat?


Mungkin juga memandangkan Hussam Musa mengupah si Topeng Perak bagi menggantikan Kickdeffela yang sebelum ini bersama Hussam Musa. Kalau dulu Kickdefela di bayar RM4 juta dan sekarang Topeng Perak di bayar RM2 Juta.


Kita minta Suruhanjaya Di Raja di adakan bagi menyiasat Video Porno Anwar Ibrahim dan Pelacur China dalam Video tersebut dan di sini juga ada bukti bahawa berkemungkinaan Pelacur China yang Anwar Ibrahim langgan itu seperti di dalam Gambar di atas.

Emmm Sapa nak jawap ni? China Doll dah terang terang dengan Blogger Pakatan. Konon Menegakkan Islam tapi? China Doll baik punya Kepit kiri kanan...sedap lah tu kena Kemut..celako.

Psssttt...Nik Ajis Maaf Doh Pouji @ Topeng perak....huhuhu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

57 comments:

Anonymous,  March 30, 2011 at 10:04 AM  

Jangan main2 la. Asyik nak buat gempak untuk rating tinggi je.

Anonymous,  March 30, 2011 at 10:15 AM  

gambar tu di negara mana ye...

Anonymous,  March 30, 2011 at 10:19 AM  

PAS sejak2 kawan dgn DAP(ig) diorg punya takbir pun lain mcm jer..hehe

Antibarua March 30, 2011 at 10:21 AM  

Wow, jadi blogger pun boleh pergi ke China? Kena Apit lagitu... takpe.. Nik Ajis kata boleh..

Mangkuk Ayun Anon 10:04 kalau tak nak bagi rating tinggi jangan le masuk sini, apa la punya bodoh bangang.

PG.. gambar ni super impose kan kan kan... ada tuduhan macam tu nanti.

blue black March 30, 2011 at 10:24 AM  

Pundek lah engkau Papagomo.....tekejut aku tgk gambar kau minum arak tu...tubuh sebujik macam babi sebab tengkuk tak ada...minum air kencin syaitan. Tekut tengok tubuh engkau tu sebiji ngan babi.

kerja engkau asyik buat fitnah je....memang patutlah engkau berkawan ngan umngok rtc tu....

macammana rupa mak ayah engkau...mesti mak ayah engkau rasa bangga dengan engkau kerana engkau menjadi anak yang suka minum arak dan kaki fitnah. Macam mana dengan anak2 engkau pulak...mesti semua perangai macam engkau.

Aku teringin sangat nat tengok muka engkau dari dekat....kalau boleh ngan mak ayah engkau sekali....aku ingat muka melayu rupa2nya muka mamak kuti....

blue black March 30, 2011 at 10:27 AM  

anti barua.....ni tentu pencacau rahim anak tambi....sama bengon ngan papagomo. Keterunan melayu umngok yang penuh dgn sek.

kalau dok depan aku...makan terajang dah ni free...

Anonymous,  March 30, 2011 at 10:29 AM  

...hehehehehe..dulu cakap nak tegak Islam tapi semenjak berkawan dgn PKR dan DAP dah tukar jadi tegak anu...

Anonymous,  March 30, 2011 at 10:45 AM  

hampeh! nyesal aku tunggu. kena kencing hidup2 ngan gomo

blue black March 30, 2011 at 10:48 AM  

Memang lah papagomo ni kaki kencing oi....munim pulak kencing setan...maka anak2 yg keluar pun macam setan lah

sejahtera39 March 30, 2011 at 10:56 AM  

topengperak dah jadi tokan china doll... kembangkan bisness!!!!

aljuburin pelanggan utama.. pelanggan tetap...

Sudir March 30, 2011 at 11:06 AM  

Nampak macam perperangan antara blogger akan bermula nih.. kehkehkeh..

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:08 AM  

korang tk tau ke sbb apa dia tempek gambar mamat tu antara awek tu?wakakaka..sbb ini org yg tk reti beza sijil SPM sudah marah sgt sama itu mamat,sbb gambar togok arak sedang tersebar.Tuhan sudah bayar cash sama lu la bhai!!waka waka waka

blue black March 30, 2011 at 11:13 AM  

sejahtera 39...keturunan spesis papagomo....perut boroi kulit hitam tak ada tengkok.....

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:14 AM  

Hanya mampu tersenyum...

Jika diketahui sifasikun pembawa berita... ada ker orang masih nak percaye. bersumpahlah mcmnana sekalipun..org sekarang hanya percaya dengan sumber yg credible..

ingatlah pesan orang tua tua kawan... kalau jumpa ular, tambi.. atau keling didalam perjalanan... mana yang korang katok dulu...

Udahlah jgn jadi bodo teperdaya fitnah politik keling mamak pencacai niih..lainlah kalau ko pun sekapai dari kerala sana..tu tak boleh apalah sbb dah mmg genetic korang macm tu.kekeh kekeh keh

diaorang buat cerita karut kat sini dapat bayaran..kita duk terlibat hanya mendapat dosa keling opss kering jerr..

Kesian kesian..melayu oh melayu.

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:18 AM  

Kau punyer trade mark tu punyelah baguis "UMNO ITU ISLAM" tp kau punyer tajuk n3 dh menunjukan apa sebenarnya kau nih!!!!

Mana boleh main tuduh seseorg tu pelacur wlupun dia bukan Islam, manalah tahu satu hari nanti terbuka hati mrk nk merima Islam, saje je pahala kita yg tak seberapa ni dpt kt mrk.

Kau dok mengata kt PAS guna Islam habis kau ni apa? Buanglah kau punyer tag line yg merah kt bawah tu, buat malu je...

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:32 AM  

Gomo
Apa hal penyokong peliwat mengamuk kat sini? Kalau nak tahu betul tak tu gambar pelacur amoy senang sangat....tunjuk gambar tu dan tanya peliwat no. 1 negara yg anda puja...

Tiap2 hari peliwat dan penyokong menafikan video seks tapi takde bukti dan tak mahu bersumpah secara Islam supaya orang yg berfikiran waras boleh menerima.

Setakat nak marah dan mencarut kat sini...bolehlah jalan!

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:38 AM  

PR mengaku penyokong mereka adalah golongan elit, bijak dan alin tetapi apabila PR buat fitnah, para penyokong telan bulat-bulat. Makanya betul ke mereka ini alit, bijak dan alim?

Fikir-Fikirkan

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:41 AM  

MANA GAMBO GOMO..JANJI PUKUL 10 PG NAK BAGI...NAK DAH PUKUL BEFRAPA?

KO MABUK LG KER?

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:42 AM  

I hope you take a good care of your knees. Sebab otak kau dok kat situ.

I AM ANONYMOUS

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:43 AM  

11:38

MACAI2 UMNO PUN NGAKU BIJAK PANDAI..TP MEREKA JUGA TELAN BULAT2 FINAH BODOH UMNO/BN...BIJAK KAH MEREKA?

FIKIR2 LAH...

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:46 AM  

Korang orang PAS atau orang yang beragama diluar sana... pesan aku tolonglah tunjuk-tunjukkan mamat ni dengan kawan-kawannya... jgnlah terlalu cepat menghukum tuan punya blog niii. mmg perangai mereka haramjadah tapi better tegurlah secara berhemah.

antara sebab puak ni menentang dan anti sangat dengan perjuangan korang adalah kerana kejahilan & kebodohan mereka sendiri... takyah ler persoalkan mereka tahu hukum atau tak.. Islam atau tidak tu Wallahualam. harap2 Islamlah sbb kalo mmg kafir korang faham sendirilah.

mereka join politik pun sbb cari makan..boss dah suh fitnah dieoang pun spinnlah tak ingat..walaupun dihati kecil mereka ada terdetik benda tu tak betul pun..keje susah sekarang ni beb...mmg ada manusia yg kurang imannya sanggup berdosa demi sesuap nasi...

kesianlah dengan mereka niii..

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:48 AM  

puki mak hang la blue black.puuak2 hang bukan main hang sanjung.dasar anak keturunan babi

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:49 AM  

Tanpa menggunakan kaedah fitnah (tuduhan memiliki WMD) tak mungkin AS dapat tumbangkan Saddam Husin dan memonopoli industri petroleum.

Sebagai peminat AS, sudah tentu PR sedikit sebanyak terpengaruh dengan taktik kotor yang digunakan oleh AS ke atas musuh politiknya (Saddam H).

Makanya, tidak hairan kalau kalau kaedah sama (fitnah) yang digunakan ke atas Saddam, akan diaplikasikan oleh PR dalam usahanya menumbangkan lawannya dan seterusnya memonopoli khazanah bumi Tanah Melayu.

keh keh

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:56 AM  

11: 49

KO SEDAR DIRI KE TAK NI?
SIAPA FITNAH SAPA?

UMNO SEJAK BERKWN RAPAT YG YAHUDI APCO NI MAKIN MENJADI2 FITNAH MRK..

SEDAR DIRI LA WOIT!

Anonymous,  March 30, 2011 at 11:58 AM  

anon 11.38, blue black...

Hang xyah nak citer fitnah ker ape ker....ape hang cakap tu hang bwat sindri gak....ludah la ke lantai x kena muke sindri...dok cita cam dia sorang yg betul supa cam anu-ar,dia punye cita jer la yg betoi..dia la yg maksum...hampehhhh

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:01 PM  

anon 11.49

hahahhahah...pandai hang bwk cita yahudi apco la...hahahha...abih tu lambang 1 mata tu bkn sama ngan lambang freemason? bow dowh...ahahah

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:05 PM  

kah..kah..kah..

khazanah melayu? ada lg kerrr? semua dah di monopoli oleh kawan UMNO si chua soi sex tu ngan krabat2nyaaa.... kalo ada yg tinggal ckit tu pn krabat2 UMNgok dah balun.... kah.. kah.. kah... khazanah melayu... kha.. kha...kha......

p/s: stout kasi taruk... bagi buih2... kha..kha...kha.... nak super impose lain kali mintak la tlg adik bradik KRU tu.... belengkar atas sofa pn bleh dia org edit... hahahahahahhaah

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:08 PM  

Blogger apek pun minum jugak tetapi itu tidak membuatkan mereka di benci oleh para pembaca.

Ini menunjukkan keperibadian para bloger tidak memberi kesan kepada isu yang dibawa. Contohnya RPK.

meskipun RPK terang-terang mengaku ambik pasberg tetapi tidak pula blogger pembangkang jadikannya sebagai isu.

Apa yang tersirat di sini ialah kehampaan dan keputusasaan blogger pembangkang dalam meneruskan dominasi siber. Memang kesian tapi tak dapek nak nolongnya.

Kalau dulu mereka top tetapi apabila drop ke flop, siapa tak frust Yoep. Justeru jalan singkat untuk naik ke top kembali ialah dengan terus bermain kotor!

Fikir-Fikirkan

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:08 PM  

11:58

KALAU NAK IKUT ANTARA NUAR DGN DEWA UMNO MAHAHTIR, MAHATHIR LG MAKSUM...TAK LEH USIK LGSNG ORG TUA TUH!

SUME ORG UMNO JILAT / SEMBAH DIA...BODOOO!!

Antibarua March 30, 2011 at 12:13 PM  

Mat Sabu pun dah kata tunggu bulan Jun nak merusuh besar2an..

Yahudi Amerika dah bagi Green light, kalau kerajaan bertindak dah tentu kena Bom macam Libya..Bersedialah semua untuk di bom.

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:14 PM  

Manernye gambar amoi yang menate Nuar balun tu? Tarak pun.

Kalau macam ni aku pikir Gomo dah hilang credibilitynya dlm bab video Nuar menutuh pelacor China.

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:16 PM  

dari smlm aku da agak gomo musti taruk gambor si topeng perak ngan china doll ni..kan betul

tp aku akui, skrg ko nye blog mmg hit tinggi sbb ko pandai taruk rencah yg tepat kat blog ko..

dikala puak2 PR dok sibuk hentam2 ko dalam satu post, the next post diorg terpakse terdiam pulak..why? sbb diorg mati kutu nak defend depa..esp bila ko bukak cite pasal nuar juburi..

tahniah!..ko mmg notty2 berbisa..

p/s:tp blog ko tak layak masuk utusan sbb faktor2 kelucahan..hehe

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:19 PM  

nak tau betul x betul nuar main sex ngn pelacur cina...diharap tunjukkan video tu dlm ni atau mana2 web...leh rakyat lihat sama2...baru semua leh caya atau tak..??
GOMO.., kau dah lihat ke video tu..!!!! sedap je ngata...xbaik tau fitnah memfitnah ni..kalau xde bukti yg sahih mngikut hukum islam..dpt dosa kering je...atas dunia oklah..leh buat apa saja..bila dah ditelan bumi nanti kau taula....betapa pedihnya azab Allah swt.. Fikir2kanlah...jgn dok sedap je bila kita nak berkata2...aku nasihat je..kalau ko tak mau dgr..pergi mampuslah...huhu

Antibarua March 30, 2011 at 12:21 PM  

blue black

hang punya terajang saja hang tau, aku punya terajang hang belum rasa lagi.. tapi nak buat gapo dah ahli2 fuckatan riots no sukakan keganasan..

Baik hang pergi terajang hang punya komputer atau lap top dulu.. kui kui kui. PASBERG TAKEBEER...

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:28 PM  

gambar dgn gelas stout tu bukan GOMO, Parpukari, yang kelihatan sungguh tak sihat..... tapi kalau GOMO balun makan tak hengat, badan GOMO pun boleh jadi macam Parpu Kari....

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:33 PM  

PARPU KARI TOGOK GUINES STOUT..GOMO MAKAN SATE BABI...
DUA2 SAMA SAJA SETAN DAN BABI!!

DUA2 SAMA SAJA ANJING DAN BABI UPAHAN UMNOAPCO...

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:37 PM  

Mamak ker melayu ko ni GOMO.. kenapa mcm rupa padiyappaa..sapa nak percaya ckp ko.

http://1.bp.blogspot.com/_AnovcU-a9ZY/TRcw75pQ4-I/AAAAAAAANs4/r3U0YrXnJpo/s1600/papa%2Bgomo3.JPG

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:37 PM  

Gamo kau jangan pulak esok dapat RM jutaan kau kata kau dipaska oleh sianu-sianu untuk mengatakan lelaki tersebut anwar.kau kena terus kan perjuangan kau . aku ne bukan apa bila manusia dapat aja tawaran lumayan mula lah berubah fikiran....

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:45 PM  

mcm tu ker muka china doll tu? Ptuihh!! huduhnyerrr!!!

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:46 PM  

SAPA TONGGANG TODI TU? GOMO ATAU PARPU KARI..

MESTI SALAH SEORANG..TP TAK NGAKU..

TAK NGAKU TAK PER!!

COBA ENGKO TENGK TWITTER DIORG MASA TONGGANG TUH...SAMA TAK DGN WAKTU DIA TONGGANG TUH...

CHECK TWIT GOMO/PARPU!!!

ORG MABUK NAK CAYA CAKAP DIA...RENTIKAN LA..

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:47 PM  

ANTARA BERSUMPAH DAN SOLAT HAJAT? ANDA PILIH YANG MANA??

MMG SAH ANWAR DLM VIDEO SEKS??? SAKSIKAN RAMAI2... :D

http://www.youtube.com/watch?v=I-NrXP7PBS0&feature=player_embedded

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:47 PM  

bodolah kalau depa bagi mamak ni sampai juta..bagi duit pokok pisang pun dia terima..dia mana ada akal.

cukuplah setakat dia mampu minum todi kat estet tanpa kena tulis buku sudahlah...

Anonymous,  March 30, 2011 at 12:48 PM  

Aku pun hairan dengan sifat munafik manusia ne...anwar yang dapat sedap (kalu betul) tapi makihamun orang lain...apalah punya abdol orang ne...
Jangan kita menunding jari kearah orang lain yang tiada kena mengena dengan kes ini...sepatut kita menasihati orang yang memakan daging haram tu. ini seperti memberi sokongan aje.Kalau nak kata super impose kau orang kena tau apa superimpose dan macam mana nak buat dia. dan kalau nak kata di mengunakankan teknik sgi kita kana tau macam mana sgi itu boleh dilakukan....malas nak cerita banyak...sebab aku dah puluhan tahun dalam bidang 3d grafik animation...

mudz March 30, 2011 at 1:00 PM  

Gomo...lu yg mula attack TPU fitnah lendir cina doll...skrg kena tibai dgn TPU....padan muka hang.

Tak semua orang hang boleh fitnah...

Anonymous,  March 30, 2011 at 1:17 PM  

Tabik untuk TPU.....yg ni bijak satu peluru 2 boroi gelabah gila.

Islam itu UMNO.......khaiiik ptuihhhh.

Anonymous,  March 30, 2011 at 1:40 PM  

salam..
pelik dan hairan..ape cite pncacai nuar mngamuk kt cnie..sah2 ler akal fikiran diliwat secara berulang ulang...ingat pas ingat zina...ingat pkr ingat amoi cun...kah kah kah...korang sumer nie mmang dh di pukau si nuar tue...lelaki tua gersang bernafsu binatang mcm tue nk sokong???podaah!!..bro gomo,apo kato demo siar jah video nuar tue..baru kita pakat kaji,selidik molek..betol ko dok...lawe dop????..ramai nk tgk video ariel(peterporn) versi malaysia nie(nuarporn)...KIH KIH KIH...

-- BLAKEA PAREA--

sejahtera39 March 30, 2011 at 2:17 PM  

blue black dan sekutunya dah lama tak dapat jilat jubor taik anuarjuburrin itu pasal meroyan tak tentu hala... sejak vcd lucah aljuburin terdedah pergerakan aljuburin dikawal wan jijah tu sbb puak2 ni takde peluang nak jilat jubor taik aljuburrin!!!

Anonymous,  March 30, 2011 at 2:49 PM  

hehehehhhheheehhehehehe

nak balas dendam kat topeng ke gomo

heheheheheheheheehehhe

masa nak tunggu gambar stout tu kluar mesti dada berdebar-debar kan?kan?kan?

heheheehehehehehehheheheheheh

jom minum dulu

hehheheheheheheheheheeh

Anonymous,  March 30, 2011 at 2:52 PM  

gomo masa spm esei kertas bahasa melayu dia kantoi

bagi tajuk lain,tulih benda lain

tonggong kuasa 2 tul la pencacai sekor nih..

video selingsing maner???

Anonymous,  March 30, 2011 at 3:02 PM  

Anon 12:48

puluhan tahun... sgi ker CGI (Computer-Generated Imagery) atau pun ada teknik terbaru dari KRU... nasib ko lah labuu..

sgi. Soka Gakkai International.. kui kui kui.

sejahtera39
ko pakai songkok ker tarbush mat...elok2 sikit pamer gambar bini ko tu kat sini mat... bukan apa takut mamak gila seks ni terliur pulak.

PAPA GOMO March 30, 2011 at 3:50 PM  

SEJAHTERA 39...

JAGA2 SIKIT PUBLISH GAMBAR BINI KAU TU!! gENG GENG BLOGGER NI KAKI MINUM TODI..NANTI KOK TERLIUR DIAORANG..DENGAN BINI HANG SEKALI DIA SEBAT.. KOT TESADAI TEPI KATIL KEHILANGAN BENDALIR FARAJ..

Anonymous,  March 30, 2011 at 4:33 PM  

http://milosuam.blogspot.com/2011/01/puteri-umno-bongkar-tembelang-papa-gomo.html

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:37 PM  

hehehehehehehehe

gomo dengki yei

gomo dengki yei

chinadoll tak tak mau dekat ngan gomo yei

sebab gomo berbulu cam gorila yei

gomo dengki yei

gomo dengki yei

heheheheheheheeheheheheheheheh

halakirikakiku March 30, 2011 at 7:21 PM  

woi papa pundet perut buncit minum arak.. lu fikir lu edit gambar ingat rakyat malaysia bodoh sangat ke bahlol..

sigemuk,  March 30, 2011 at 8:00 PM  

bro.. lu jaga2 beb.. gua dengar ada dua tiga keping lagi gambar lu tengah posing baik dengan air setan tuh.. mungkin tunggu masa jer lagi nak keluar.. tengah tengok rentak lu macam mana.. lu silap usik orang la..
gua dengar pun tak sabar dah nih..
harap2 jangan gambar cam nih dah la.. cam keling la..

Kucing Comel March 30, 2011 at 8:35 PM  

KALU NI GAMBA SUPER IMPOSE, TUNJUK A GAMBAR YG ORI! PATUT ADA LEBIH DARI 1 GAMBAR NI. SILA LA TUNJUKKAN DI MANAKAH GAMBAR2 ASAL TERSEBUT. JGN MAIN CKP JER CAM KOTEY NUAR TU, SUMBAT MERATA. BONGOK TAK SUDAH PUAK PR NI, GI LA JILAT JUBOR NUAR TU...

Anonymous,  March 30, 2011 at 8:53 PM  

gomo.... maner gambaq amoi tuuuu.....

Gomo! Mana Gambar Amoi Tu?


GOMO!! MANA DIA GAMBAR AMOI TUH??

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP