Aksi Porno Depan Belakang - Anwar Ibrahim Rahim Thamby Chik Menegur Bekas Idola Nya

Monday, April 4, 2011




Berikut adalah kenyataan akhbar Tan Sri Rahim Tamby Chik setelah KPN mengesahkan ketulenan video lucah yang dikatakan pemimpin kanan parti pembangkang -

Dengan pengesahan tentang ketulenan video sex oleh pihak PDRM tanpa mengenal pasti 'pelakon' di dalam video itu, adalah amat perlu demi kepentingan seluruh rakyat Malaysia sebuah Suruhanjaya Diraja ditubuhkan bagi mengenal pasti 'pelakon' yang terlibat di dalam video berkaitan.


Usaha ini menjadi lebeh penting dan mustahak kerana jika kegawatan akhlak seseorang pemimpin yg senantiasa bercita cita tinggi menjadi seorang pemimpin utama di negara ini cuba disembunyikan bukan saja rakyat Malaysia akan disogokkan dengan tokoh yang lemah, tidak islamik, hipokrit, korap moral malah jika perilaku atau tabiat saperti yang dirakam itu terlepas ke tangan musuh saperti negara negara yang tidak senang dgn kepentingan kepentingan negara kita atau agensi agensi perisikan luar yg senantiasa bergerak untuk membinasa kesetabilan dan keharmonian rakyat di negara ini, apa jadi kepada masa depan rakyat dan Malaysia satu hari nanti?

Amat menyedihkan kepada seluruh rakyat Malaysia pemimpin yang dikaitkan dengan video ini masih ingin mempertahankan diri walaupun pendedahan membawa keaiban dan penghinaan kepada dirinya, keluarganya, partinya, Malaysia, Ummah dan Islam itu sendiri.

Kita suka memberi pujian kepada Dato Chua Soi Lek kerana begitu 'gentleman' apabila beliau mengaku melakukan sex haram dan melepaskan jawatannya supaya tidak menyusahkan orang lain. Malah Chua sendiri telah menasihatkan Anwar supaya letak jawatan saperti yang telah lakukannya. Bagaimana pun, Chua skrg adalah Presiden MCA.

Pendirian PAS dalam kondisi sekarang amat tidak menentu dan menghadapi satu dilema yg mungkin menjadi 'laughing stock' kpd rakyat Malaysia apabila ia cuba berlakon menjadi opportunis dan bernaung di bawah seorang tokoh yg mungkin didapati tidak bermoral.

Dato Nik Aziz yang sedang dikepong kuat dan erat oleh kuncu kuncu Anwar yang telah 'disemai' dalam PAS sejak beliau menubuhkan PKR masih khayal dengan kenyataan bahawa beliau tidak mahu terlibat dengan kerja2 yang mengaibkan sesama Islam, beliau mungkin lupa bahawa perjuangan menegakkan kebenaran adalah satu dari perjuangan Islam yg amat unggul dan abadi sejak Islam diwahyukan Allah kpd Nabi Muhammad saw !


Biarkanlah si Luncai terjun dengan labun labunya...biarkan....biarkan!

Berbalik kpd penubuhan Suruhanjaya Diraja, saya berpendapat keanggotaannya hendaklah terdiri, demi meneggakkan kebenaran dan demi kepentingan negara, dari pemimpin pemimpin utama pembangkang saperti presiden PKR, PAS, DAP, wakil wakil dari Ngo Ngo, Media, wakil negara asing dan lain lain pihak yang dianggap berwibawa. Ini perlu dilakukan kerana setiap inisiatif penyiasatan yang dibuat olih kerajaan utk mencari kebenaran akan senantiasa ditomah satu konspirasi, dinafi dan diputarbelitkan di kaca mata rakyat.


Terma rujukan kepada Suruhanjaya Diraja ini hendaklah tertumpu kepada pemerhatian rapi terhadap teknik teknik dan metodologi forensik yang munasabah, tepat dan boleh diterima pada standard yang ada, serta proses pengenal pastian yang eksklusif bagi menentukan siapakah pelakun didalam video sex ini. Itu saja yg hendak diketahui olih rakyat Malaysia dari Perlis hingga ke Sabah.


Sebagai rakan seperjuangan dalam team Wawasan tahun 1993, nasihat saya pada Anwar ' Hai sahabat, undur diri sajalah, apa nak tunggu lagi? Lakonan pun dah tepu, dah tak laku ! Takkan seluruh rakyat Malaysia asyek nak bercerita tentang aksi depan, aksi belakang saja. Jagalah hati dan maruah Kak Wan dan anak2... Carilah kerjaya lain dan carilah keredhaan Allah !.


Psssttt.... So apa anwar brahim tumggu lagi? he he he


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

16 comments:

Anonymous,  April 4, 2011 at 9:51 AM  

RAHIM DITUDUH PEROGOL BUAT FILM BLU, PAS TU SURUH ORG PERCAYA....LAWAK!!!

DIA PLAK BERIYA2 SURUH BUAT RC PE HAL?

MCM DAH HABIS GAS JE RAHIM...

BERHENTILAH DR RISDA...BUAT MALU ORG RSDA JER!!

Anonymous April 4, 2011 at 10:07 AM  

manusia skrng mcm dah xpercaya akan mati.. fitnah dah jd darah daging.. inilah akibatnya terlalu agungkn dunia shinga akhirat diabaikan.. sama2 lah kita kembali kpd islam sbnar..

Anonymous,  April 4, 2011 at 10:07 AM  

ni dinamakan hukum karma, dulu anwar fitnah rahim. skrg rahim sendiri yg bongkar video sex anwar. ni klau nik aziz tak sedar lg pun tak tau nak ckp apa.

Anonymous,  April 4, 2011 at 10:18 AM  

Tuan Hj Tamby Al Rogol Budak Kecik...sanggup terlibat dengan zina nak buat fitnah.

Kalau Anwar dalam video tu , dah lama diumumkan...Pilihanraya Sarawak dah dekat ....apasal lama sangat buat siasatan....bukan lembab cuma ia bukan ANwar.....tu pasal KPN terpaksa buat lawak antarabangsa...

Anonymous,  April 4, 2011 at 10:22 AM  

uh oooh
video lucah politik ni susah gak ya kalau yang dituduh tu jadi batu!
Kalau di tontonkan pada orang pun kalau dia boleh spin sana sini lagi harubiru.
Aku caye laa ' lawan tetap lawan'...selagi tak bawa n.ajis/hadi/jijah/pencacai PR suruh nuar lakunkan balik ikut suasanan/peralatan .. ade kureng ler sikit kot masalah kita ni... hehe nak ker dia?

mael,  April 4, 2011 at 10:23 AM  

sepatutnya media kena lbh telus..ini x 24 jam depa ja dok bercakap ntah salah ka xbetul cakap ja.. bagi la cakap sama bnyak depa cakap 2jam pmbnkng pun cakap 2jam kmudian bg rakyat nilai macm mana.. ini x apa yg mnguntungkn depa cepat2 sebar siap reka2 lg.. apa yg rugikn depa sekat.. kesian kat harusani..

Anonymous,  April 4, 2011 at 10:51 AM  

anuat adalah kebanggaan rakyat malaysia, 63 tahun tapi masih mampu menutoh dan pancut 2 kali. banyak kajian yang memperlekeh kan orang malaysia dan melayu sebelum ini dalam hal2 diranjang termasuk kajian syarikat kondom terkenal. sekarang minah2 melayu terutamanya artis yang suka kahwin dengan mat saleh, buka mata, anuat buktikan melayu boleh. keadilan untuk rakyat malaysia, kami pun nak tengok video tu, kenapa ahli parlimen dan pihak media saja dapat keistimewaan ini.

Anonymous,  April 4, 2011 at 11:15 AM  

Setuju dengan Anon 10:07. Kita perlu kembali kepada Islam yang sebenar. Islam yang dibawa oleh Nabi Muhammad. BUKAN ISLAM YANG DIBAWA OLEH PAS.

Islam yang dibawa oleh Nabi Muhammad sudah cukup lengkap. Ujudnya PAS adalah seolah-olah Islam selama ini tak lengkap, kena ada N Ajis pulak baru lengkap Islam itu?


MASUK ISLAM ANDA SELAMAT, MASUK PAS ANDA SESAT.

Anonymous,  April 4, 2011 at 11:22 AM  

Setuju dengan Anon 11:15

Kita perlu kembali kepada Islam Hadari...pelengkap kepada Islam.

Anonymous,  April 4, 2011 at 11:29 AM  

toksah la...penin2 kepala sahabat...
kalo belom tau sape pelakun tu..
rasionalnya memangla kena siasat n tubuhkan suruhan jaya...
sbb video ini disyaki pelakunnya seseorang yg punya cita2 nak jadi pm...
lagi satu...apa salahnya siarkan wajah pelakun tu..censorla mana2 objek yg sensitif tuh..demi untuk rakyat menilai...
yg penting nak yakinkan/buktikan sape orang tuh...bukan nak tgk aksi lucah

Anonymous,  April 4, 2011 at 11:57 AM  

Setuju dgn Anon 11.15.

Kalau kita terus dgn ajaran PAS (berpaksikan PKR) maka sesatlah kita, dan byk lah dosa, zina, perlakuan tidak sopan & tutur bicara entah apa-apa. Pemimpin mcm AnuWar tidak layak berada diperingkat tertinggi dan memimpin, kerana jika beliau memimpin maka rosaklah anak muda kita terutamanya kaum melayu. Anak muda kita ni walaupun tinggi belajar tp otak pemikiran mereka cetek, mereka lebih mengikut cakap org, ikut kata hati memberontak, serta tidak memikirkan impak buruk baik di masa depan.

Apa pun Anuwar patut berundur dgn cara terhormat dan "berehat" buat seketika dahulu, jgn menyulitkan lagi permasalahan.

Anonymous,  April 4, 2011 at 12:31 PM  

Nuar apa lagi bla la ...kau kalau cakap hal org lain semuanya tak boleh semuanya salah ..kau boleh tipu Nik Ajis tua kutuk tu kau boleh tipu Kit Siang si babi tu.. tapi kau lupa kau tak boleh tipu Rakyat Malaysia.....Akhirnya Kebenaran Terbukti...

Anonymous,  April 4, 2011 at 12:57 PM  

anon 9.51
awak kenal anuar sebagaimana TR kenal anuar ? Kes TR telah didapati TIDAK BERSALAH, beliau melepaskan jawatan demi UMNO. Tapi anuar apa dah jadi..bersalah, dipenjara dan dibebaskan masih lagi kata tak bersalah. Berbohong/menghasut/tidak dan berbagai sifat buruknya di sembunyikan dengan membuat fitnah kepada orang2 yg menegakkan kebenaran..layakkah Al Juburi ini di hormati ???? Sebenarnya dia layak dipanggil 'PENGKHIANAT BANGSA DAN NEGARA.

Anonymous,  April 4, 2011 at 12:58 PM  

sudah sudahlah.. politik semuanya kotor.. umno pon sama..

Anonymous,  April 4, 2011 at 1:01 PM  

RAHIM TAK SALAH SEBAB DIA DILINDUNGI OLH ORG2 TERENTU WALAU PUN DIA SALAH...

SEDANG NUAR DIPERSALAHKAN OLH ORG2 TERTENTU DEMI MEMUASKAN DENDAM WALAU SEBENARNYA DIA TAK SALAH..

SEDANGKAN HUKUM TUHAN PUAK2 UMNO BOLEH PERLEKEH, APATAH LG HUKUM MAHKAMAH ATAS DUNIA...BISA DIATUR!

Anonymous,  April 5, 2011 at 5:06 AM  

Rahim tambi nyer kecik tapi kuat rogol budak budak. Pirahhhh!!!!....orang melaka kata LAHABAU KO TAMBI PUNAI KECIK TAPI KUAT ROGOL BUDAK BUDAK...AKU INGAT KO DAH MAMPUS TAPI IDUP LAGI MAK KO.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP