Bapak Mek Datang

Sunday, April 3, 2011



Syukur Gomo bersama rakan Blogger Gerakan Anti PKR (GAP) dan Pisau.Net selamat sampai di Sarawak bagi membuat liputan sepanjang Pilihanraya Umum Sarawak Berlangsung. Kamek akan menyusuri Dun Dun dalam Sarawak di Kuching, Miri, Sibu dan Bintulu.

Nantikan laporan Lanjut dari Kamek..........


Psssttt...Lapor gua nak makan Midin...sedap tu....Slrupppp


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

12 comments:

rakyat Belaga,  April 3, 2011 at 4:42 PM  

gomo x pi belaga cni ke? jumaat ni taib ada dtg cni nanti utk bkempen..join sekali le..bolehlah berkenal-kenalan..hehe..boleh lah nanti i sediakan makanan istimewa org belaga..jgn risau belaga ada celcom 3G..blh lah gomo update blog gomo pasal belaga nanti...

Antibarua April 3, 2011 at 4:53 PM  

midin goreng belacan,,.. best kali.. nyaman.. nyam nyam..

Anonymous,  April 3, 2011 at 5:11 PM  

banyak duit ko Papa Gomo. Hasil jual bini ke atau UmnoNgok sponsor, supaya Papa Gomo lebih kuat menulis sambil memfitnah org lain. Anak dirumah sapa nak jaga.. Mama Gomo nanti di skodeng orang. nanti luas lurah Mama Gomo dirodok ngan kenkawan Papa Gomo. Mama Gomo pun tak tahan bila dah berjauhan.. teringin juga nak rasa burung yg lebih besar daripada Papa Gomo punya.. lagi pun burung Papa Gomo, kejap hidup, kejap mampos. Sejak Papa Gomo mentekedaroh air kencing setan tu, burung Papa Gomo macam hidup segan mati tak mahu. Mama Gomo pun nak rasa juga burung yang lebih besor. Maklum lahh Papa Gomo ni badan saja besor.. tapi burung macam ada takda aja.. maklumlah dah disentap dengan lelemak kat tundun Papa Gomo tu. Banyak duit Papa Gomo ye?.. Tapi bila Mama Gomo minta duit buat belanja dapur semedang saja takda. Tapi bila nak cari bahan untuk fitnah orang sanggup berhabis. Sanggup pi Sarawak nak cari bahan fitnah. Papa Gomo ni sanggup biarkan Mama Gomo berendam air mata, sebab tak dingentot berminggu2. Tak kesian ke Papa Gomo.. Lurah Mama Gomo ni kekadang berair sendiri. Kekadang berdenyut2. Papa Gomo jangan nyesal ye.. bila Papa Gomo pulang dari cari bahan fitnah di Sarawak. Lurah Mama Gomo dah macam sungai Rajang, di Serawak ye.. Jangan nyesal ye Papa Gomo. Papa Gomo pergi berminggu, takan Mama Gomo boleh tahan.. Mama Gomo pun ada nafsu jugak.. Lagipun Mama Gomo teringat masa Papa Gomo main bontoot Mama Gomo, masa tu Papa Gomo dah setengah lalok sebab togok kencing setan. Mama Gomo rasa semacam aje.. rasa sedap pun ada perit pun ada. Tapi bila Papa Gomo buat berkali... isssyyyyy rasa best pulak... Cepat pulang ye Papa Gomo, Mama Gomo nak rasa ikut belakang tu lagi.

Anonymous,  April 3, 2011 at 6:03 PM  

ko ngan parpu nak ajak org2 sarawak minum stout ke??

takyah..diorang selesa minum tuak lol

bail lu kempen kat diaorang tgk cite blu..lagi masyuk doh

Anonymous,  April 3, 2011 at 6:22 PM  

diharap baliklah kepangkal jalan puak2 yg dah jauh terpesong

PAPA GOMO April 3, 2011 at 6:27 PM  

Midin goreng belacan. Fuh sedap tu

KOLE AYAN April 3, 2011 at 6:27 PM  

Tuan Editor, Harap dapat link kan ke website kami
http://n9kini.com/. Terima kasih.

Anonymous,  April 3, 2011 at 7:41 PM  

Ku Li tibai UMNO...UMNO penyangak hak Rakyat Kelantan....Ku Li lelaki terakhir dalam UMNO berani bersuara.....yang lain dah kena mandul otak beku...tak leh nak fikir.

Kalau ramai Melayu rajin berfikir macam Ku Li ...leh lingkup UMNO...penting Melayu dalam UMNO terus jadi bodoh...Kebodohan Melayu adalah aset penting UMNO...Tanpa kebodohan Melayu dah lama UMNO berkubur...selamat terus jadi bodoh...wahai Melayu UMNO.

Anonymous,  April 3, 2011 at 9:00 PM  

anak haram mane mnyalak kt atas tue????..gomo,awek2 kt sarawak cun x???huhu

Bujang Senang,  April 3, 2011 at 9:34 PM  

mun kau datang serawak siap kau...!!!

kau mintak 'polen' kah?

mun ko rasa palak ko nang keras...coba ko datang sitok???

Paloi,  April 4, 2011 at 12:57 AM  

apa susah tunggu jak rah epot. nangga muka kekmak tok. sembat terus. boh di tunggu2 gik. gago2 nak nulong org sarawak. gi gago rah sinun dolok. tauk lah mek org ngurus. daripada BN ka Pembangkang ka. sik perlu kmk org ngan kau. GOMO sial

Anonymous,  April 4, 2011 at 9:17 AM  

haktuiihh gomo...ko ingt ramai ke rakyat marhaen ni nk telan idup2 fitnah ko..??blog ko ne x hbs2 psl nuar...dh xde modal sgt ke bro alih2 nuar je..gi take beerla yg ko tau...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP