Betapa Hina Nya Wartawan Apabila Di Caci Maki Anwar Ibrahim Ketua Umum Pakatan Rakyat

Monday, April 11, 2011


Nik Suriyani Megat Deraman

Kerana seorang wartawan Wanita Anwar Ibrahim mengamok sakan sampai membawa ke malam hari. Itulah yang berlaku apabila persoalan yang di tanya oleh seorang Wartawan Berkreabiliti Nik Suryani Megat Deraman GAGAL di jawap oleh Dato Seri Anwar Ibrahim.

Bukan lah satu soalan yang sukar untuk Anwar Ibrahim menjawap soalan tersebut memandangkan seluruh rakyat Malaysia ingin mengetahui pekara sebenar yang berlaku di dalam kisah Video Seks yang membabitkan Anwar Ibrahim dan Pelacur China.



DI MANA JAM TANGAN OMEGA

Itu lah satu soalan yang jika benar Anwar Ibrahim tidak bersalah sudah pasti dengan tenang beliau dapat menjawapnya tampa perlu meninggikan suara dan memarahi Wartawan yang bertugas.

Anwar Ibrahim harus ingat kerja wartawan bukannya mudah dan memerlukan komitmen yang tinggi di tambah lagi dengan desakan pembaca dan penonton yang menginginkan sesuatu jawapan di jawap oleh mereka yang berkenaan.

Tidak ada salahnya wartawan Nik Suriani Megat Deraman bertanyakan soalan tersebut memandangkan isu Jam Tangan Omega itu sendiri pun di timbulkan sendiri oleh Anwar Ibrahim pada sidang Media yang pertamanya apabila menyatakan jam tangan Omega berada di dalam simpanan Kak Wan isteri Beliau.

Pada hari kelmarin isu Jam tangan Omega Hangat apabila Kak Wan isteri Anwar Ibrahim melenting apabila seorang wartawan bertanyakan di Mana Jam tangan Omega milik suaminya. Soalan yang sama dan bukannya sukar untuk Anwar Ibrahim menjawapnya malah kak Wan yang di katakan oleh Anwar Ibrahim telah menyimpannya juga sewajarnya membuktikan Jam tangan tersebut di dalam simpanan mereka.

Gomo lihat pada sidang Media semalam maka apa yang di ragui rakyat selama ini telah terbongkar. Anwar Ibrahim bertindak keterlaluan dalam menjawap soalan jam Tangan Omega miliknya dan begitu juga Kak Wan isteri Beliau yang turut melenting dengan soalan yang sama.

Rakyat harus jelas Kata Kunci kepada isu Video Seks ini tertumpu kepada Jam Tangan Omega. Jika Anwar Ibrahim dapat membuktikan bahawa Jam Tangan Omega berada di dalam simpananya maka Gomo yakin Rakyat akan menyebelahi Anwar. Namun jika sebaliknya Anwar Ibrahim harus menerima padah dari perbuatanya.

Wartawan Bukan Sampah yang selayaknya untuk Anwar Ibrahim Hina dengan sewenang wenangnya. Ingatlah tampa Wartawan siapa anda di dalam arus politik ini dan wartawan mewakili Rakyat dalam membicarakan sesuatu isu.

FREE DOWNLOAD VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM KLIK DI SINI


Psssttt...Part 2 ataupun Video Baru aktiviti Seks Anwar Coming Soon......?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

114 comments:

Laut China Selatan,  April 11, 2011 at 10:05 AM  

dah tengok video tu,anwar memang melampau,apesal macam tu skali?berceramah boleh laju je mengutuk orang.ni orang tanya baik2 melenting pulak?benci aku tengok

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:08 AM  

celaka kau anwar!!! n.20 sadong jaya menyaksikan beruk dan babi pas ramai daripada luar kawasan. orang tempatan tak ramai yg bersama pas. kecian pas, syok atas hiburan yg dibuat oleh diri sendiri. pas memang celaka. diorang tak mintak izin pun nk masuk letak bendera ker, apa ker.. diorang main terjah jer.. org temoatan benci dgn sikap dr semenanjung ni. sombong. unit amal mcm genster progol pengganas. pas sial celaka!!!

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:12 AM  

itu blum lagi jadi Pm. bila dia jadi..sure org ramai x leh tanya dia...nanti dia suruh sb pi terajang org yg tanya soalan tu....

hahahaha dgn pompuan pun nuar dah kecut

akula,  April 11, 2011 at 10:14 AM  

Adakah anwar melenting dalam pertanyaan wartawan tu?? Cuba tengok balik..cool je dia.. Faham dan kenali maksud melenting,naik angin..baru boleh kita katakan yang anwar melenting atau tidak..soalan anwar..adakah awak berani tanya datuk najib adakah dia terlibat dengan pembunuhan altantuya?? Esok akan keluar dalam utusan.."anwar gagal jawab soalan wartawan".. Video ini jadi bukti bahwa memang hari ini utusan keluarkan tajuk itu di dada akhbar!!

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:18 AM  

tabik aku pada wartawan yang berani....jangan takut tekan lagi si Nuar Al Juburi..biar sampai bernanah jubur dia...
Anon 10.08, inilah masanya....
"KITE BAKOR JE..BAKOR JE BENDERA
NAJIS TU.."

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:21 AM  

akula,

mmg la anwar cakap camtu, tp tujuannye sbb dia nak spin soalan
apa kata jawab je....ada atau tidak.
kalau ada tunjuk la barang tu walau seminit dua

ps. dah nama taksub tu taksub je la

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:22 AM  

aku la,

mmg anwar gagal jawab pun.wartawan pun gagal soal
wartawan takot 2 skit

tp kalau aku la. tnya camni je..

woi.,,, ada x jam tu,,kalau ada tunjuk jap...ada atau xda? tu je aku nak tau

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:25 AM  

alaa nuar ni buat2 susah je lah..benda ni senang je,kalu aku jadi nuar,terus aku cakap yg jam tu ada dkt rumah..watpa nak marah2 wartawan plak..

bukankah jam tu masih ada dgn dia kan..kan kan

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:31 AM  

anuar, hebat kau pusing2 ckp. kalau betul kau ada bukti tu, mesti cpt kau tunjuk kat wartawan. kalau tak de, mcm nie lah jd nya. hahahah Anua memang hebakkkkkk

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:32 AM  

malam tadi di kpg boyan, kuching, ada dua ceramah jarak 15 kaki jer antara satu. ceramah bn sebelah dan ceramah pkr sebelah. ezam kotak ada sebelah bn dan ds anwar sebelah pkr. pembesar suara dihalakan antara keduanya. nyata sekali penonton di sebelah pr yg berjumlah lebih kurang 2000 mengatasi penonton sebelah bn yg lebih kurang 100 org jer, itupun dah dikira masuk fru dan polis yg berdiri depan kem bn. yg menariknya rumah tempat ds anwar berceramah adalah rumah penyokong kuat bn sebelum ini. aku diberitahu ada beberapa org lagi penyokong veteran bn telah beralih arah menyokong pr di kpg boyan. apakah ini disebabkan simpati atas keluarnya video fitnah seks anwar? setelah tamat ceramah pr, ds anwar bersalaman dgn penduduk kpg dan terpaksa dikawal ketat kerana org ramai yg bersesak ingin bersalam. beberapa buah motosikal yg dinaiki pemuda yg mengibarkan bendera bn membuat kecoh dgn menekan minyak motsikal membuat bising sedang anwar berjalan dihadapan mereka. ini membuat penyokong pkr naik angin dan menendang motosikal pemuda bn. pergelutan berlaku dan pemuda2 bn dikejar dan dipukul beberapa kali sehinggalah dapat dileraikan oleh polis dan penduduk kpg. syabas diucapkan kepada pengawal peribadi ds anwar dan polis yg berjaya mengawal keadaan dan menyelamatkan pemuda bn itu dari dikerjakan dgn lebih teruk lagi.

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:34 AM  

Hahah..Dsai jawab soalan wartawan dgn soalan...bkn dgn jawapan...Klu amik SPM semula ni pasti BM fail terus...kenapa susah sgt nak jawab soalan yg begitu mudah...dh lah lari dr tajuk...Biasalah...dia akan spin utk membolehkan dia x menjawab soalan tersebut...allah maha besar...kau berikanlan dia petunjuk MU...

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:35 AM  

tu baru tanya bab jam,dah terkangkang2 nak jawab..tu belum tanya apa aktiviti ketika d thailand..

nasib badan la ko nuar..

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:38 AM  

nuar ni betul2 menyusahkan puak2 pencacai pakatan..
bukan pe,aku tengok kat sini jenuh pencacai pakatan nak mem back up dia..

bila pencacai tak boleh back up,tu yg asyik memaki tu..

hai nuar2..

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:39 AM  

Relaks lah Anwar.... awat hang nak cuak kalu tak bersalah...... ini dengan wartawan wanita pulak tu pun dah muka berang MEMANG TAK BUDIMAN/GENTLEMAN LAH ..... dulu pernah jugak wartawan wanita TV lain tanya sesuatu kat Anwar sama jugak tak boleh jawab.... tapi tu bila depan2 bukan kat meja Press Conference, literally dia jawab dengan suara yang susah nak dengar pas tu dia cabut...... Lawan tetap lawan kunun..... apasal soalan senang pun tak boleh nak jawab???? Anwar tak hebat lah cam ni...... nak spin pusing pun obvious sangat HAHAHAAAA

-missisippi-

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:43 AM  

UMNO BANGANG, WEI KORG NI PKIR GUNA OTAK KE LUTUT.

MEDIA BOLEH MANIPULASI LA SUME TU BENGONG. MEDIA TV KERAJAAN CONTROL TAK ACI LA BENGONG. TAKAT SIAR SIKIT2 POTONG2 SCENE MMG LA BOLEH KELIRUKAN RAKYAT KORG YG BENGONG WEH.

BENGONG2 SKALIAN, WARTAWAN PON BENGONG GAK TNYA SOALAN BENGONG. KORG BERANI X WAT DEBAT TERBUKA SIARAN LANGSUNG HAH??? X BERANI PUNYA.

CEH BAJET TOUCHING R WARTAWAN TU KENE MARAH SKIT. BENGONG SGT LA TNYA SOALAN GITU KAT DSAI. SOALAN PON NAK TRICK2 ORG , ISH3

WARTAWAN JALAN TUGAS, DIA PON NK PTAHANKAN DIRI DIA YG X BSALAH. ASYIK KENA FITNAH DR AWAL KARIER DIA. HUH SAPA X THAN PRESSURE HAMBIK LA KO KENE MARAH SKIT. KORG DOK BURUK KAN DIE MACAM2 KAT TV X KIRA PLAK , HARAM TOI HANGPA NIA

Hafidzan April 11, 2011 at 10:45 AM  

macam ni ke karakter PM in waitng?
kalo dia jadi PM, aku rasa msti dia kuasai media lebih teruk.

Apa yg keluar mesti ditapis dulu. Semua akhbar, tv, editor dan pengerusi mesti orang dia..hehe..

inilah dia kebebasan bersuara versi Anwaritas...

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:54 AM  

weii pencacai pakatan..kalau nak pertahankan bos nuar hangpa tu,bagi la point yg kukuh sket..hangpa ni memalukan pencacai pakatan lerr

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:55 AM  

Kalau TAK spin pastinya yang bercakap tu Anwar “look a like” . TAPI kalau bila dia BUKAK mulut dan SPIN sepanjang zaman TANPA, syak zan waham, ITUlah manusia bernama Anwar bin Ibrahim....

Kaedah MUDAH mengenal PERKATAAN yang PASTI keluar dalam SETIAP spinya:-

a. Konspirasi
b. Kororupsi
c. Fitnah
d. Umno
e.. BN
f.. Utusan
g.. TV3
h.. RTM
I.. PDRM
j. Najib
k. Mahathir
l. Altantuya

Kaedah MENGENAL pasti makhluk-makhluk yang TERMAKAN spinya.:-

Mengulangi PERKATAAN senarai (a.) hingga (l.) di atas.

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:59 AM  

kalau belum pasti..jangan nak tuduh.....tak elok....dapat dosa kering jer..huhuhu

dawai koko+ April 11, 2011 at 11:06 AM  

YA AMPONNNNNNN!!!

berita TER-KINI,TER-NOW!
INI berita baru MASUK!!!!

nota:
isteri BIKMAMa hadir memberi CERAMAH
DI kuching semalam.

SEMUA hadirin di berikan T-SHIRT 1MALAISIA (KEPALA BANA PEHIN DIDAHULUKAN, KEPALA BANA MELANAU,IBAN,PENAN,ORANG ULU DI CAWATKAN)

MASUK stadium hanya ada 1000 penYOKONG/PEMERHATI!

ISTERI BIK mama memberi JAMINAN!
PEHIN kepala bana tidak akan di dahulukan lagi!
PEHIN KEPALA bana ini akan di gugurkan!

ya ampooooooooooooonnn!!!

kah kah kah kah,
ini LAWAK KEPALA BANA APA kah ini?
KAMEK RAKYAT SRAWAK sik MAU PEHIN KEPALA bana di gugurkan!
KAMEK mau SEMUA KEPALA BANA GEROMBOLAN DI LANCHOOOOOOWWW KAN!

KAH KAH KAH KAH!
YA Amppoooooooooooooooooooooonnn!!!!

ini BENAR2 LAWAK KEPALA BANA!

nota CELAHKETIAK bikmama: 30 tahun gerombolan memerintah, semalam mereka sudah abis modal, di berikan nya pembekas2 plastik! taperwer2 ini di taja oleh siapa???

klue: taperwer2 ini ada kena mengena dgn belon! belon ini tambang murah bah!
KAH KAH KAH KAH KAH

ya ampooooooooooooooooooonnn!

Anonymous,  April 11, 2011 at 11:09 AM  

tak payah cita panjang-panjang pusing sana-pusing sini memang dah salah dah sebab takut bersumpah diatas nama allah swt.Kita orang islam yakin kepada allah swt.Kalau tak yakin apa maknanya?

Anonymous,  April 11, 2011 at 11:20 AM  

betullah kata anwar..modal utusan hari ni hehehe. soalan yang dirancang...hehehe rakyat tak bodoh. kalau melenting tentu anwar bangun, angkat kerusi dan hempuk kepala wartawan tu..tapi nampak yg coooolllllllllll jer. nampak sgt penipu gomo ni....lepasni beranikah wartawan tu tanya najib pula mcm tanya anwar. Betulkan najib pernah makan semeja dengan altantuya..hahaha...atau gomo sendiri yang tanya kan gomo ni bloggers termahsyur ...

Anonymous,  April 11, 2011 at 11:26 AM  

kami mahu jam OMEGA!!!
kami mahu jam OMEGA!!!
hidup OMEGA!!!
hidup Pee-Gay-Arr!!!
hidup Pee-Gay-Arr!!!
hidup Pee-Gay-Arr!!!
TAKEBEER!!!
TAKEBEER!!!
TAKEBEER!!!
OMG!!!!

Kata Sang suami "WE HAVE THE NUMBERS"
Kata Sang isteri "WE HAVE THE WATCH"
Kata sang anak "PAPA JAHAT!!!!!"


Kah..kah...kahh
Kah..kah...kahh
Kah..kah...kahh

Spin1001,  April 11, 2011 at 11:39 AM  

macam nih ke nak jadi PM? ROSAK negara, ROSAK bangsa, ROSAK agama... rakyat harus fikir, ini kah PM yang kamu semua mahu? ini kah PM yang boleh kamu sanjungi? Bangunlah wahai rakyat Malaysia dan lawan Anuar habis-habisan... kita tak perlu orang seperti ini menjadi PM...

Anonymous,  April 11, 2011 at 11:40 AM  

inilah masanya polis tayangkan veideo seks anwar kepada umum biar rakyat menjadi hakim.

kalau tidak sampai bila pun nafi nafi nafi, konspirasi umno lah macam2 lah.

nasib pribumi sarawak akan jadi seperti melayu di P.Pinang dan selangor kalau PR dapat kuasa. semua janji palsu belaka. ada janji-janji yang boleh ditunaikan tanpa perlu menjadi kerajaan persekutuan tapi mereka bohong.

macam flat jalan padang tembak satu contoh yang nyata anwar janji akan cat semua blok disitu kalau mereka menang tak buat hingga hari ini.

tak kan lah nak cat flat pun kena tunggu setelah memenangi keraja pusat. hampeh.

Anonymous,  April 11, 2011 at 11:43 AM  

wahhh...gomo..part2 dah ready... ke..ingat tunjuk muka nuar depan cam tau....biar penyokong tegar..tgk puas puas anu..gerah tuhan

Anonymous,  April 11, 2011 at 11:44 AM  

anjing-anjing penjilat jubur Al-juburi.. dalam badan korang dah banyak kuman najis nuar yang korang jilat.. anon 10:43.. jang cabar orang debat terbuka,suruh Nuar dan jijah bersumaph dulu,tak main bontot,tak main pelacur dan tunjuk jam OMEGA..
jangan asyik duduk sebelah banggali bodoh tu je...

Anonymous,  April 11, 2011 at 11:52 AM  

alahai Dawai Kokot..ko ni memalukan betul la..apa yg kau nak cerita sebenarnya ni,cakap berpusing pusing macam orangtenga mabuk todi la..

kasihan aku tengok engkau dawai kokot oii..

Anonymous,  April 11, 2011 at 11:55 AM  

BERANI KERANA BENAR..so bersumpah ajelah nuar oiii..

tapi kami tau kau tak TAKUT untuk bersumpahkan..macam2 dalil dan helah kau bagi bila tak mau bersumpah..

BERANI KERANA BENAR

Anonymous,  April 11, 2011 at 11:56 AM  

Memang la Anwar Ibrahim marah!
Wartawan itu semua adalah ahli Parti UMNO / BN yang bekerja kuat untuk UMNO / BN. Takkanlah Anwar beri maklumat kepada penyokong UMNO/BN? Nak cari nahas?

PAShit,  April 11, 2011 at 11:59 AM  

kepada pencacai2 upahan anak haram sialan PAS (dan kaki2 bontot PKR serta babi2 DAP)...

KALAU ANWAR LIWAT BONTOT KORANG PUN KORANG AKAN KATA KONSPIRASI UMNO!

Memang korang semua tahap sialan!
Bukti dh jelas depan mata pun x nk mengaku.

Bayangkan kalau itu DS Najib...sudah tentu korang akan kecoh seantero Malaya walaupun DS Najib menafikannya.

Memang dasar taksub dan jumud sial kepada parti topeng dan jual agama!

PAShiT

Anonymous,  April 11, 2011 at 11:59 AM  

nuar tak layak jadi pemimpin malaysia..org camni kalau jadi pemimpin malaysia,rasanya akan lingkuplah negara ni..

selamat tinggal omegari aljubri..

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:02 PM  

aku hairan pasaipa nuar marah sangat bila org tanya bab jam..

mesti ada apa2 yg tak kena ni..misteri tul..

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:03 PM  

korang tengok orang kat atas yg nama dawai kokot..cakap berbelit belit macam bos nuar dia juga..

pening aku dengan org yang camni..

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:06 PM  

bg tahu kat dorang yg cakap ceramah anuar dapat sambutan, aku nak ketawa ni, orang yg tak tgk boleh la kau tipu, memang dasar pencacai seumur hidup kau jadi pencacai, menipu sana sini macam pemimpin kau gak, yang aku heran kejap kata jam ada dalam simpanan kejap anuar dah repot polis, budak sekolah pun tahu kau menipu nuar, kau balik bagi tahu kat tempat kau je senang pasti mereka percaya

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:07 PM  

"omegama sumudahmah himilangmang"

tu yg bengang dgn soalan wartawan tu..

nuar dah penin weiii...

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:12 PM  

steady lah papagomo..aku menyokong perjuangan mu...

teruskan berkarya..kejayaan sudah nampak harini..

buktinya cuba lihat di blog ni,pencacai2 pakatan dah naik gila nak spin bab video tu..

teruskan perjuangan wahai papagomo!! u are the best!

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:13 PM  

Sikit2 konspirasi.. sikit2 Altantuya.. Sikit2 fitnah UMNO.. Apalah orang tua mangkuk hayun.. Kalau lah saya ni ada kuasa nak tangkap orang.. saya dah lama masukkan orang tua ni dalam lubang lokap daripada biarkan dia bebas memecah belahkan kaum..

Hoiii!!!! orang tua!!!! jangan nak permainkan agama dengan politik kotor PKR dan PAS!! Pg mampos enko dan pengikut2 fanatik engko!..

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:15 PM  

sahabatku tgk laporan ni kat sibua dah la ceramah ganggu orang nak meniaga.. Dun N49 Nangka , Sibu

Malang sungguh buat penceramah PKR apabila kerusi lebih banyak daripada pendengar.
Taktik gerembolan pakatan akan berceramah di hadapan restoran atau pun di hadapan gerai gerai tumpuan orang ramai. Kerana terlalu kerap mengganggu pelanggan yang mahu menjamu selera ramai yang menjauhkan diri daripada kawasan tersebut.

Peniaga turut merunggut dan menyatakan tidak berpuas hati apabila perniagaan mereka terjejas kerana gangguan bising hingga menjejaskan perniagaan mereka.

Kawasan ini terletak di Medan Selera Kampung Bandung,Nak ceramah di bilik gerakan tiada orang datang.Pergi ke medan selera pun orang tak datang.

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:16 PM  

Pihak polis! bila nak buat siasatan??? bila nak panggil ANU War Aljuburi ke balai tunjukkan barang bukti OMEGA beliau???? Bila???????? Beliau dah cabar polis.. mana action polis??? kenapa tak selesaikan cepat2 kes ni????

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:17 PM  

nuar dah mula berhalusinasi dimakan pembohongan2 yang dibuatnya....semua org jadi perkakas umno. Tak lama lagi nuar akan tanya Zizah "Yang....semalam ada orang bagi tahu u call Najib, betul ke??"

Caligula sempat naik takhta....Nuar sudah pastinya TIDAKKKK!!....kehkehkeh

dampish_rasta@yahoo

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:17 PM  

aku sangat2 kasihan dengan pengikut fanatik nuar..taksub membabi buta..

weii pencacai nuar...cubalah buka mata hati sket..ni tak,asal apa yg nuar buat je,semua betul..pastu mati matian pertahan nuar..

malu aku ada org yg macamni..

kah kah kah...orang SARAWAK tak kenyang lagi kot...kah kah kah,  April 11, 2011 at 12:21 PM  

warghkakakah...apa sampai kejung-kejung badan ni pemuka yahudi umPORno...kah kah kah

lilek arr...kah kah kah

anwar tak melantun pun...kah kah kah

yang melantun wartawan tu sampai datang depan meja...kah kah kah

yang peliknya mana gambar-gambar kempen umPORnoBN? kah kah kah

mana n3 pasal cerita gempak LU orang macam kempen PRaya lepas-lepas...keh keh keh

takan tak dapat sambutan kot...kah kah kah

takan sikafir popegomo bawak 4 5 kotak blu anwar tak laku kot...warghhhhkakakakah

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:23 PM  

si kah kah ni penakjub nuar no satu..kerjanya disini untuk pertahankan nuar dari kutukan..

humm awak da fair ngan nuar ek si kah kah??
hehehe

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:24 PM  

si kah kah pemuja nuar nombor satu di blog ni..kan kan

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:26 PM  

hi kah kah..you laugh like cimpanzi

kah kah kah...mana gambar kempen BN...kah kah kah,  April 11, 2011 at 12:31 PM  

kah kah kah...memang sah pemuka yahudi umno ni dah kejung...kah kah kah

gelak pun tak boleh ke? kah kah kah

bangang...kah kah kah

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:33 PM  

WARTAWAN HANYA MENJALANKAN TUGAS..
YG JAWAB SOALAN DGN SOALAN TU APEHAL? ANWAR WLUPUN CUBA UTK SENYUM TETAPI NAMPAK SGT WAJAHNYA TEGANG DAN MENAHAN GERAM. MAKA KATA2 YG KELUAR AGAK KASAR DGN MERENDAH2KAN WARTAWAN KONONNYA MENJADI PERKAKAS UMNO..APEHAL PULAK TIBA2 NAK TUDING JARI KAT ORG LAIN? JAWABLAH SOALAN TU DGN JUJUR. KAN SOALAN MUDAH TU?

kah kah kah...13 tahun suda...gambar kempen BN takdo ko? warghkakakah,  April 11, 2011 at 12:38 PM  

kah kah kah...kes macam ni bukan sekali...kah kah kah

MB Kedah pun kena jugak...terus dia balun wartawan meloya...kah kah kah

kat Parlimen pon macam tu jugak...terus wartawan RTM kena balun...kah kah kah

jadi apa yang dikatakan perkakas tu betul...kah kah kah

jadi SIAPA LU mau tengok itu BARANG...kah kah kah

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:40 PM  

Kamek Orang Sarawak tidak akan benarkan Pakatan Rakyat memerintah kamek....Agi idup Agi Ngelaban....nap Sayot!!!

usin April 11, 2011 at 12:42 PM  

wahai rakyat malaysia, kalau nak lihat dan rasai sendiri edisi perdana menteri malaysia paling merbahaya dan ganas, pilihlah DSAI. bila beliau jd pm nanti, tiap2 hari kita dapat lihat di kaca tv dan media lain, wartawan kena lempang oleh polis atas arahan pm. kalau dalam pc, pm yang akan tanya soalan, wartawan kena jawab, kalau tak jawab kena lempang. muka2 manis, putih dan gebu wartawan tv yang ada sekarang ini akan berubah kepada kulit2 kematu dipipi, kerana selalu kena lempang. nak try ke???

Anonymous,  April 11, 2011 at 12:45 PM  

Papa,
Adoi la..Kah Kah & Dawai koko wat lintasan hormat kt blog lu bro..

Blog lu semakin dsukai ramai trmasuk la penjilat2 Al-Juburit bro..

Spin la nk spin apapun puak siamang oiittt..hehe, gurau ngan puak2 penjilat Al-Juburit..

kah kah kah...kopalo hangguk LU NAP SAYOT...kah kah kah,  April 11, 2011 at 12:46 PM  

Anonymous Anonymous said...

Kamek Orang Sarawak tidak akan benarkan Pakatan Rakyat memerintah kamek....Agi idup Agi Ngelaban....nap Sayot!!!

April 11, 2011 12:40 PM


warghhhhhhhkakakah...onani atas ni ada masaalah kekejungan pembesaran...kah kah kah

sebab tu masaalah otak bonsai...kah kah kah

Anonymous,  April 11, 2011 at 1:09 PM  

kalo anuar jadi PM mesti laaaa org tak tanya dah jam omega kat diaaa... tapi masa tu confirm wartawan ni akan g tanya kat Najib, sapa bunuh altutaya.... makan gaji beb....hahahahhahaha....

Anonymous,  April 11, 2011 at 1:18 PM  

Apa la bengong sangat sunuar dan pecacai PKR ni. Dah berkali -kali wartawan tanya Najib pasal Althantuya. Dah jadi cerita basi punnn. Sebab tu la sampai 2 kali najib buat sumpah laknat! Tak baca paper ke...Ish2!...cian nuar...buat2 tak tau lak. kah kah kah

Anonymous,  April 11, 2011 at 1:19 PM  

mmg gyle dajjal malaysia ni,kesian wartawan 2,apa2 pun gud job nik cz bwt anwar berang,bia rakyat tgk muke setan bila mengamok xtentu pasal.. anwar pn bodh org tanya psl jam dye blh ckp 'asl x tanya najib kes pembunuhan altuntuya' doto' sri najib kan dah angkat sumpah dan dibicarakan psl kes 2 dan trnyata PM kite xde kene mngene langsong!! yg kau 2 ANUWAR xbrani plk nak angkat sumpah cara islam dan buktikan DNA kau 2!!

Anonymous,  April 11, 2011 at 1:50 PM  

Salam....,

Baru-baru nie, aku berdebat dengan sorang member aku, kira pangkat adik la....dalam kereta dia..kita orang berbincang pasal Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI). Aku duk mengatakan bahawa aku yakin dengan apa yang aku lihat video skandal seks itu adalah DSAI ...dari segi susuk tubuh, wajah...dia cakap bukan...dia duduk cakap ini semua angkara konspirasi pihak polis....aku cakap ngan dia tak kan la bangang sangat polis nak buat video macam tu..apa? Polis tak ada benda lain nak buat ke? Dengan peratus jenayah yang ada sekarang nie....memang panas debat aku ngan dia...aku cakap memang dia...dia cakap bukan DSAI sampai dia cakap Lillahitaala dia cakap itu bukan DSAI. Dia bermatian2 mengatakan dalam video itu bukan DSAI...panas gak hati aku...aku cakap biar kita ikut pemimpin yang ada sekarang dari ikut pemimpin yang macam dalam video tu...angin dia ngan aku....

Masa aku turun dari kereta dia, aku cakap cuba la bawak solat istikarah...minta petunjuk...kalau bukan dia, insya allah, DSAI akan jadi PM tapi kalau dia dalam video tu, bala yang turun...dia gelak kan aku....aku senyum aje la...dalam hati aku, aku mohon, kalau betul DSAI memang buat benda2 macam tu, Kau tunjuk kan lah pada semua orang..bukan aku nak suruh tunjuk aib orang pun.

Tak sampai 5 minit, member aku nie langgar anjing...depan mata aku....Mati anjing tu...'ke parit dia'...

Member aku call aku...dia cakap...agaknya betul apa yang abang cakap tadi....bunyi macam terkedu....!

Anonymous,  April 11, 2011 at 1:54 PM  

hahahahaha...hohohohohoho...Nuar kantoi disitu...

Syabas Nik, wartawan 8TV...klu mcm ni la nak jadi PM ..korang mana2 yang stuill dok 50-50 lagi sokong Nuar fikir la sendiri...

Jgn jadi mcm pencacai, juak2, PKR totok yang jadi penjilat tegar, golongan gay dan biseksual mcm Nuar juga mmg ckp apa pun, tunjukkan apa bukti pun diorang akan tetap sokong nuar...hahaha..dah x boleh nak dibantu dah..yang 50-50 ni fikir2kan la nak terus sokong Nuar..

Klu aku wartawan tu aku jawab jer bila dia tanya berani ker tak tanya datuk najib, jawab jer berani..x da apa masalah..

Sah dah Nuar mmg gelabah...nampak cool? Cool jadahnya..itu dia buat2 cool jer...

Hahaha..kantoi..dah x lama nak mampos dah karier politik Nuar ni...

Anonymous,  April 11, 2011 at 2:33 PM  

aku geram betul ngan perangai nuar yg sound budak wartawan tu..dia ingat dia hebat sangat la tu..

kesian pompuan tu..bayangkan kalau nuar jd PM nanti,abisla kebebasan bersuara dlm akhbar..

kot ye pun tak ble jawab soalan,jangan la sound2 orang..

ciss,tak guna punya nuar..

Anonymous,  April 11, 2011 at 2:34 PM  

Link kat atas tu Video Seks untuk 20 minit ke??

LOCON,  April 11, 2011 at 2:34 PM  

Yang pasti: DSAI memang banyak penyokong....

Kalau Najib ditempat DSAI korang rasa ada ke yang nak pertahankan Najib...

Jangan emo...babi2 BN

mbak rilexxxxxxxxxxxx

kita tunggu 16 April

Anonymous,  April 11, 2011 at 2:35 PM  

i'm coming, i'm coming, adus dah pancut... bila la video i'coming nak kuar tak sabor oooooiiii

Anonymous,  April 11, 2011 at 2:39 PM  

locon..locon ni nama orang ke nama kucing ni?

kasihan kau locon,beria-ria mengaku yg nuar banyak lagi penyokong..

sebab banyak penyokong sangat la, bila pilihanraya kecil semua PKR tewas..kahkahkah

Spin1001,  April 11, 2011 at 2:40 PM  

PPG... suruh lar orang Sarawak tulis jam Omega dengan tulisan besar apabila Nuar dan keluarganya berkempen... mesti Nuar suka tu... :)

Anonymous,  April 11, 2011 at 2:46 PM  

Kalu aku jadi Nuar, aku selak aje kain betina jahanam tu.
Lepas tu tibai aje depan kamera. Dia kan ada 2 mulut. Tibai dua dua sekali. Lepas mulut bawah, mulut atas pulak. Baru dia tau siapa Nuar.
Baru ada bukti video tulin.
Tak reti nak jaga mulut. Dahlah BUSUK.
BIADAB sangat. Kalau dah jadi barua, juak, pecacai UMNgOk dan Utusan Meloye. Memanglah macam tu.

Apa macam gomok.
Baru betul kan.
Kah kah kah

Anonymous,  April 11, 2011 at 2:47 PM  

rasanya nuar boleh dapat royalti dari syarikat omega ni..ye la sbb kes dia ni dah mempopularkan omega..

go omega go

Anonymous,  April 11, 2011 at 2:55 PM  

Kalu aku jadi Nuar, aku selak aje kain betina jahanam tu.
Lepas tu tibai aje depan kamera. Dia kan ada 2 mulut. Tibai dua dua sekali. Lepas mulut bawah, mulut atas pulak. Baru dia tau siapa Nuar.
Baru ada bukti video tulin.
Tak reti nak jaga mulut. Dahlah BUSUK.
BIADAB sangat. Kalau dah jadi barua, juak, pecacai UMNgOk dan Utusan Meloye. Memanglah macam tu.

Apa macam gomok.
Baru betul kan.
Kah kah kah

...................................

ni lah perangai juak2 pencacai pakatan..sama macam bos nuar dia gak...

Anonymous,  April 11, 2011 at 2:58 PM  

Perhatikan mamat dan minah yang dok sebelah bersama dgn nuar ketika nuar melenting.laaa.masing masing dah kerut muka.marah pun bukan di sebabkan wtwan tu tapi laaaa pencacaiii ni.rosakan program hari tu.
ingat! kerana sukakan bontut,bontut enko sentiasa di ekori.

Anonymous,  April 11, 2011 at 3:03 PM  

anom 1:50pm

sebelum ni pun dah byk anjing yg mati dilanggar..buat lawak la nko ni..haaaha

Anonymous,  April 11, 2011 at 3:08 PM  

kalau tak spin,bukan nuar namanya..nuar mungin nanti akan pegang penyepin yang paling hebat di malaysia..tunggulah

nuar- BAPA SPIN MALAYSIA..

KUCING COMEL April 11, 2011 at 3:09 PM  

ANON April 11, 2011 11:20 AM, WAKAKAKAKAKAH, YER BETUL TU.. AKU DAH TGK GAMBAR NAJIB MAKAN SEMEJA NGAN SI TOYA TU, MEMANG REAL ABIS, NAMPAK CAM BUKAN NAJIB MAKAN SEMEJA JER, CAM NAJIB DAH MAKAN KAKI KERUSI TU JADI SONTOT, CAM NAJIB MAKAN DUK BERSILA LA PLAK WAKAKAKAKA BODO SUNGGUH HANG NI... GI TU NUAR PANGGIL SUH JULAT BUNTUT DIER PAS BERAK WAKAKAAKAKA

Anonymous,  April 11, 2011 at 3:14 PM  

lepas ni PApagomo beranikan diri pula tanya macam ni" KAlau Saiful dan Datuk Seri NAjib Sanggup bersumpah laknat...boleh tak Datuk Anwar bbersumpah bahawa Datuk bukan orang dalam video tersebut?" kalalu di cakap ... kenapa saya mesti bersumpah? u jawablah,,,, sebab saya wartawan tanya,.... dan sebagai wartawan yang adil kami tak nak menyiarkan sumpah pihak laawan Datuk saja... mesti Datuk Anwar juga boleh diberi liputan begitu kalau bersumpahkan?' Kalau dia cakap dia tak perlu bersumpah u balas balik " kenapa pula tak perlu? kalau PM dan Saiful boleh ,,, kenapa Anwar p[ulak boleh jadi tak perlu?" .... cuba yer GOMO.... saya akan tunggu liputan berita... heheheee

Anonymous,  April 11, 2011 at 3:16 PM  

Yang pasti: DSAI memang banyak penyokong....

Kalau Najib ditempat DSAI korang rasa ada ke yang nak pertahankan Najib...

Jangan emo...babi2 BN

PENYOKONG BEROTAK UDANG DAN MEMBABI BUTA MEMAMG BANYAK..

KALAU NAJIB BUAT SALAH...BUAT APA NAK DIPERTAHANKAN...BUKAN MACAM PENYOKONG PKR..BODOH , BAHALOL..KELABU ASAP..

PENYOKONG PKR MMG MENGONG

Anonymous,  April 11, 2011 at 3:16 PM  

Anon 2.55PM

Kang aku kata kau bangang macam Pak Gomok, kau marah.
Inilah dia nilai blog ini.
Sebab tu aku patut pun berbahasa begitu.
Blog yg penuh dengan fitnah, tohmahan, tuduhan, bahasa kotor, mencarut, hina, keji dan macam2 lagi.
Ingat Pak Gomok, kau yg membuka blog ni.
Kau tanggunglah semua dosa2 kami.

Anonymous,  April 11, 2011 at 3:18 PM  

weii puak2 pakatan..korang semua tak rasa diri hina ke selama ni sbb asyik ditipu oleh si nuar tu..

aku heran la dgn korang ni..sah2 dia penipu pon,korang masih sokong dia..cer cite sket pasaipa..

Anonymous,  April 11, 2011 at 3:23 PM  

wartawan yg tanya tu dr 8tv. yg pegi jawab sangkut dgn utusan tu apa cerita? nampak sgt jawapan terdesak. mcm tu nak jd pm? mcm tu org yg korang sokong jd pm?

Anonymous,  April 11, 2011 at 3:45 PM  

Pirahhhhhh AIB!! Dulu masa dia dalam kerajaan TV3 asyik kuar berita dia..hari2 muka dia lebih glemer dr Dr. Mahathir...kemain sonok dapat publisiti murahan...Skrg nak keji wartawan pulak? Dasar lidah sesumpah...biawak hidup tak sedor diri!

Anonymous,  April 11, 2011 at 4:02 PM  

kalau aku wartawan,, aku cakap mcm nih

''kalau najib ada sini saya akan tanya soalan pasal al tantuya.. dah najib takdak sini mcmana nak tanya,, skrg datuk ada sini mesti lah tanya pasal omega''

wartawan kena bijak sikit la pusing cakap anwar tu .. ni nampak gugup semacam je

Anonymous,  April 11, 2011 at 4:07 PM  

betul ke dia kata tak kenal datuk eskay?
tak jelas sgt...tp jika betul, bukankah ini bukti dia menipu?

Anonymous,  April 11, 2011 at 4:30 PM  

kalau aku plak wartawan,aku tanya:

tokseri,jam omega tu la ni duk mana,habaq mai sat,rakyat nak tau..sekejap kata hilang,sekejap kata ada dirumah..camna tu tokseri?

tokseri,saya tanya serius ni,yg pi duk pusing tanya balik soalan kat saya tu pasaipa?? awat tokseri tak paham soalan ka??

Anonymous,  April 11, 2011 at 4:34 PM  

Sebab tu nabi suruh umatnya berdoa minta terselamat dr tipu daya dajal.

Dajal ni tipu daya dia halus dan licik.Berlakon jadi orang alim dan warak tapi dialah bapak syaitan yg paling besar sebenarnya.

Anwar ni pengaruh dia dah makin merosot.Penyokong2 taksub dia boleh menafikannya tapi itulah kenyataannya.Aku dulu pun sokong gila2 mamat ni tapi taklah tersesat sampai ke sudah.Masa kes liwat saiful dulu aku dah nampak dah jalan yg lurus.Syukurlah.

Dulu kat opis aku 90% memang sokong anwar tapi sekarang ni 70% dah jadi anti anwar.Dulu segan2 jugak nak buka blog anti-anwar sekarang dah terang2 terpampang blog gap,papagomo,the unspinners dll.Kalau dalam famili aku pulak tinggal sorang aje yg masih sokong aljuburi itupun dah goyang.

Anwar ni kalau dia tak meliwat dan kaki main pompuan pun aku tak akan pilih dia.Dia ni bahaya,opportunis gila,dia sanggup buat apa saja untuk dapatkan kuasa termasuk gadaikan hak Melayu dan Islam.

Kalau nak tukar pemimpin takde hal tapi janganlah jadi bangang tukar kepada yg lebih menjahanamkan.

Anonymous,  April 11, 2011 at 4:35 PM  

kalau aku plak wartawan,aku tanya:

awat yg tokseri kalut dan pucat semacam bila saya tanya bab jam..takut ka tokseri..relax arr tokseri..

Anonymous,  April 11, 2011 at 4:40 PM  

hangpa tentu sure ingat lagi kan macammana muka nuar bila wartawan tanya bab jam tu..hikhikhikk..

pucat beb..tapi buat2 cool..

kadang2 aku kesian gak kat dia..huhuhu

Anonymous,  April 11, 2011 at 4:44 PM  

semua org salah..sana konspirasi,sini konspirasi

salah diri sendiri tak nampak

yang hang pi cari betina lain untuk buat projek tu pasaipa nuar weiii

Anonymous,  April 11, 2011 at 4:46 PM  

Aljuburi ni jawapan dia by default aje.Orang soal dia dia soal orang balik.Biasalah tu taktik nak divert issue padahal dia memang dah kantoi.'U dari mana,siapa hantar u,utusan ka,umno ka itu dah biasa kita dengar.Wartawan pun tak payahlah nak respek sangat dengan mat gila seks ni,dia loyar buruk,korang bagi ajelah loyar buruk dengan dia.

Rakyat pun dah meluat dengan mat gila seks ni.Dah buat tak mengaku,kalau tak ada bukti tak apa ini dah keluar bukti dna,bukti video masih juga muka tak tahu malu.

Tinggal sekerat dua aje barua2 dia yg masih taksub yg tak perasan tuan depa dah nak terlingkup.

Anonymous,  April 11, 2011 at 5:35 PM  

anon 3:16,

hang cuma tau nilai blog ni, hang tak tau orang nilai otak hang? tu pon kalau hang ada otak...dah jelas nuar juboq tu berdolak dalih hang dok puja dia lg...ghopla jingga punya orang.
orang kalau dah buat salah cam tu la pesen dia..BAHALOL

telur-omega,  April 11, 2011 at 5:35 PM  

kau tulis la apa pun gomo...anwar tetap pilihan orang-orang yang berakal.

kau org pulak jgn heran ceramah dsai ramai orang. faham-faham le sendiri, lalat memang suka hurung benda busuk-busuk ni.

telur-omega,  April 11, 2011 at 5:36 PM  

pembetulan...

'Anwar tetap pilihan org2 tak berakal'...

anti-pencacai-pkr,  April 11, 2011 at 5:40 PM  

kalo ada soalan nak gugat dia sket, UMNO terlibat. media pun bersekongkol ngan UMNO. Klu wartawan BBC,CNN tnya pun, UMNO gak ke datuk seri anwar al-juburi oit?hahaha.belit,putar,belit,putar...pah ke ceroh! klu ada, sush sgt ke nk tnjuk jam tgan omega tu..xde la jd spekulasi smpai mcm ni...hadoiiii~
HIDUP OMEGA!!! OMEGA! OMEGA! OMEGA!

Anonymous,  April 11, 2011 at 6:22 PM  

Baik punyeee tajuk ..caci maki wartawan kononn..
tang mana yang ada ayat caci maki tu..

yang aku denganr anwar dah jawab pun soalan tu. kalau wartwan nak amik tugas polis pi keje kat balai polis...

mana lagi tulisan lucah mencarut hang nak tulis pasai anwar nak mencarut habih dalam seluar kain

kalau tulisan lucah hang tak pa pulak ye haaakk tuihh!!

pok ngah nik ajis,  April 11, 2011 at 6:28 PM  

LAMA JUGA AKU TUNGGU ENTRI D'GAY YG KUAT KAH. . .KA. . .KAH. . ,KAH. . .MASUK LAMAN GOMO NI. . . .KALIH KEBAWAH TGK GAY NI MENCELAH GAK. . .

TUAN DIA DAH BEWAK. .DIA PUN JADI BEWAK
TUAN DIA SUKA. .DIA PUN SUKA GAY. . .
TUAN SUKA TORON BONTOT. .DIA PUN SAMA. .
TUAN NI MAIN AMOI. . .DIA PUN SAMA. .
TUAN DI SPIN. . .DIA MAHARAJA SPIN. . .

BEBARU NI DILIST DOWN KEKAYAAN TAIB AND FAMILY. .SIAP BAGI NAMA SYARIKAT. . TAPI KALAU DAH BAHLOL DAN BENGAP APA NAK BUAT. . .BIAR DITERJUN DGN NUARNYA. . .HA. . .HA. . .HA. .

OII. .MANGKOK YG KO LIST DOWN KAMPENI DIPERBADANKAN MACAM KEDAH DAN KELANTAN SYKT DIPERBADAN OLEH MENTERI BESAR. . .

TERANG2 KO SPIN . . .ELOKLAH KO TUNJUK ILMU XLULUS EXAM KO DEKAT BAGHAL DAN LAHABAU2 PKR TU. . .HA. . .HA. .HA. . .ADIOS. . .GRASIA. . . .HA. . .HA. . .HA. .

kah kah kah...pok ngah kalo kejung otak...sagat je kat dinding jamban...kah kah kah,  April 11, 2011 at 7:14 PM  

kah kah kah...pok ngah kuffah pon dah kena kejung otak? kah kah kah

tu la...lama sangat pakai kuffah tu sampai kejung otak...kah kah kah

respek kat sarawak ada banyak company yang diperbadankan...kah kah kah

satu nama sampai 5-6 company...kah kah kah

dah banyak diperbadankan masih miskin orang sarawak ya...kah kah kah

KUCING COMEL April 11, 2011 at 7:27 PM  

ANON April 11, 2011 6:22 PM. KO PEGI YOUTUBE TGK VERSI MALAYSIA KINI PUNYA, LAGI PANJANG, DIER ADA KATA KALU MINAH NI MINAT5 BLUE FILM , BIAR JER DIA TGK, KALU AKU ADA SITU AKU PELEMPANG JER MUKA ORG TUA KUTUK NI. NGAN WARTAWAN POMPUAN BERANI LA.. PARA BLOGGER PRO BN, APA KATA KALU KORANG TAU MANA2 ANU-AR AL JUBURIT NI NAK TURUN KORANG GI TUNGGU, TANYA SOKLAN PANAS KASI DIER TERKEDU, SERAYA TERKENTU KAT SITU GAK. KAMON BEBEH!

Anonymous,  April 11, 2011 at 8:00 PM  

awat... repoter tu polis ka?

Anonymous,  April 11, 2011 at 8:56 PM  

BETINA WARTWAN NI AGAKNYA GILE SEKS KOT...TAK DAPAT PELIR DAPAT JAM PUN JADI LER!!!

KUCING COMEL April 11, 2011 at 9:18 PM  

BODO, REPORTER TUGAS DIER TANYA ORG LA APALA BEBAL BENOR?

YG PASTI ANU-AR, TAKDAK CIRI2 SEORANG PEMIMPIN, KAHKAHKAHKAH

Anonymous,  April 11, 2011 at 9:26 PM  

yang aku nampak nik suriyani tu nak jadi pendakwaraya mungkin nak ganti ghani patail..Patail patut saman dia ni.

KUCING COMEL April 11, 2011 at 9:32 PM  

KO SAMAN LA, APA SUSAH, MINTAK ANU SPONSOR

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:23 PM  

sejak kes saiful, wikileaks la dan terkini ,seks ngan amoi ni, mamat nuar ni dah memang jauh dah drp sifat2 manusia yg normal apalagi nak jadi pemimpin (jadi pimp bole la kot). kalu tgk cara dia jawab tu kat reporter tu, memang dia nie kaki pusing dan twisting gila.

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:35 PM  

hehehehehhehehehhehehehe

org dtg sarawak,nak menang prn,bukan cite pasal seks

heheheheheheheheehehehehheheeh

sekali pompuan tu kena sound ngan press local

terdiam

heheheheheheheehehehehehheeh

anak didik umporno..24 jam nak merendek,meyuntut,meraba dan memblowjob

heheheheheheheheheehehhehehehehehe

kesian...

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:38 PM  

MEMANG NEGOK MUKA BETINA NI, SAH MEMANG KAKI SEKS PUNYA...SEBAB DIA SUKA CITER SEKS DAN BLU..SUDAH TENTU DIA NI PEREMPUAN KUAT SEKS...SERONOKNYA!!!

pr=pakatan taik,  April 11, 2011 at 10:41 PM  

APA KENA MENGENA NAJIB DGN ALTANTUYA PULAK.WARTAWAN TU HANYA BERTANYA SOALAN MANA JAM OMEGA ITU.MAKIN LAMA MAKIN BIOL KEPALA OTAK ANWAR NIH.

Anonymous,  April 11, 2011 at 10:58 PM  

aljubri al omegari

kes video sex tu membuatkan nuar pening kapla..kihkihkih..

nasib badan la nuar weeiii..tu baru tayang 2 minit,ada lagi 20 minit..yg 20 minit tu lagi panas..jeng3..

hohoho mana mau lari wahai aljubri..

Anonymous,  April 12, 2011 at 12:14 AM  

Bangang punya tua bangka aljubori, yang pi panggil wartawan untuk buat sidang media tu sapa bahalol, pi panggil wartawan bila wartawan soal marah kata orang UMNO lah BN lah otak masih terendam dalam puki pelacur cina kaa ?, padahal dia jugak yang panggil wartawan untuk sidang media, tolol.

Rupanya ada jugak pemimpin bangang macamni dalam donia memalukan malaysia saja, tu baru wartawan tempatan kalau wartawan luar negara tertungeng lah nko nuar kena tibai.

Ni kaa level pemimpin anugerah tuhan, tanya pasai jam pun bleh melenting, amikk nko.. kharggggg ptuiii

8tv,  April 12, 2011 at 9:36 AM  

http://jomss.blogspot.com/2009/08/nik-suriyani-penyampai-berita-tv3.html

- pakai seksi lagi ..

Anonymous,  April 12, 2011 at 12:07 PM  

en akula,
PM dh bersumpah xde kaitan dgn altantuya...
shaiful dh bersumpah di toron dek al juburi...
sheikh omega al juburi bile lagi??

Anonymous,  April 12, 2011 at 11:26 PM  

SELAGI ANWAR MARAH REPORTER,
SELAGI ANWAR TAK MENJAWAP,
RAKYAT SEMAKIN MUAK DENGAN ANWAR.
SEMAKIN RENDAH KEYAKINAN RAKYAT.
ANWAR IS BECOMING STUPID AND KEEP ON
REPEATING HIS STUPIDITY.
INSYAALAAH DIA TERSUNGKUR....

Anonymous,  April 12, 2011 at 11:29 PM  

SEDAP AKU TENGOK REPORTER TKO DIA,
TU BARU PERKAKAS RUMAH,
BELOM LAGI PERKAKAS KEBUN,

ANWAR TKO...TERKEDU TELAN AIR LIUR
SENDIRI.

Anonymous,  April 13, 2011 at 10:10 AM  

AGAK SETUJU PENGAMAL MEDIA DIMALAYSIA MEMANG PEKAKAS KERAJAAN.JIKA KERAJAAN BERTUKAR TANGAN PENGAMAL MEDIA YG SAMA AKAN MENJADI PEKAKAS KEPADA KERAJAAN YG BARU PULA.ITU LEBIH MULIA DARI ANWAR YANG MENJADI PEKAKAS YAHUDI SEDUNIA.BANGKAI PUNYA MANUSIA ANWAR NIH

Anonymous,  April 13, 2011 at 11:04 PM  

tak yah ler dok bergaduh sesama kita,,,cuba ler masuk kat blog YB ZULKIFLI NORDIN,,,yg satu masa dulu org kuat PKR aka peguam bela Nuar Brahim,,baca ler apa yg diperkata oleh YB Zul tu...cuba paham tul2...tak mustahil YB Zul tahu sedikit sebanyak ttg perangai bekas ketuanya dulu....

Anonymous,  April 17, 2011 at 5:58 PM  

Penyokong kuat nuar ni mesti kaki bontot @ di bontot.Depa takan percaya.
RPK dah dedah depa kata kena upah
Ummi dedah-----kena upah
Ezam dedah=====kena upah
YB Zul=====kena upah
Nalakarupan======kena upah
saiful ========kena upah
Dato kay======kena upah
rahim Tambi====kena upah
azizan,sukma,Polis,hospital,penjara, dan byk lagi lah,susah mo sebut,semua kena upah.kerajaan yang ada ni dok upah orang saja kerja depa..
3/4 rakyat malaysia====kena upah Yang tak kena upah pondan2 yg sokong nuar saja.Lepas ni kalau tuhan buka hati...
Wan Azizah pun depa kata kena upah.last2.bila Anuar
bertaubat pun depa akan kata nuar kena upah..Wueksssssss.nak termuntah dgn org mudah percaya nuar ni..

Anonymous,  August 28, 2011 at 2:08 AM  

wei geng pencacai2 umngok/umporn, nape syp je skrg wei?.. bru ko tau skrg anwar xde kne mengena dgn video tu kan?.. hahahaha, tulah taksub sgt korg dgn umngok tu, najibon ckp pe korg ikut je, bebal pnye manusia, skrg rosmah kantoi bli belian plak, ape modal korg nk bela si puaka tu plak? mula2 ngaku beli berlian, mnabung dr kecik la konon, abih cmne dgn rantai2 dgn gelang2 berlian dr jacob & co tu plak? duit asb ke?. hahhaha.. confirm duit rakyat di kje kn, lpas tu plak nafi kan plak, srh govt indon mrhkn stesen tv and req mtk maaf, bleh bace la umngok pnye care nih.. bangang nk mampuih..

Anonymous,  January 7, 2013 at 11:42 PM  

Wei yg ang ni lebih2 psai apa..menakan anwar ke?debat sgt konon..berape nuar uloq kt ang?jgn bg dubur sudahlah brader..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP