Memorandum Rakyat Skandal Video Porno Anwar Ibrahim

Monday, April 4, 2011

MELALUI KETUA POLIS DAERAH KLANG UTARA

KEPADA YANG DIHORMATI TAN SRI KETUA POLIS NEGARA

MEMORANDUM RAKYAT

SKANDAL VIDEO SEKS AHLI PARLIMEN MALAYSIA

  1. PENDAHULUAN

    Isu video seks yang dikaitkan dengan pemimpin utama PKR telah mengoncang politik tanah air. Ini bukan pertama kali skandal video seks berkumandang dikalangan Ahli Parlimen Malaysia. Yang beza nya pada kali ini ia dikatakan melibatkan seorang tokoh pemimpin politik Melayu Islam yang merupakan juga Ketua Pembangkang Di Parlimen. Namun oleh kerana video ini hanya ditayangkan kepada beberapa individu wartawan, ia telah membangkitkan rasa curiga rakyat terhadap Institusi Parlimen Malaysia.

  1. PENGESAHAN POLIS

    Rakyat mengalu-alukan kenyataan Ketua Polis Negara yang mengesahkan bahawa video itu adalah tulen. Pengesahan itu dibuat oleh pakar profesional yang dilantik minggu lalu oleh Jawankuasa Penyiasat PDRM untuk membuat kajian terperinci mengenai video ini.

  1. TAYANGAN KEPADA SELURUH AHLI PARLIMEN

    Ahli Parlimen Malaysia tidak harus apologetik dan jijik untuk menonton video dokumentari istimewa ini. Mereka semua adalah wakil rakyat dan mereka bertanggungjawab untuk berkata benar kepada rakyat. RAKYAT sangat berminat terhadap kebenaran.

    Tentunya mereka tidak boleh berkata benar dalam isu ini jikalau mereka bercakap berdasar kenyataan kabur, khabar angin, andaian dan bukti hearsay. Apatah lagi dengan tuduhan bahawa subjek didalam video itu adalah Ahli Parlimen seperti mereka.

    Oleh yang demikian tidak keterlauan jikalau MEMORANDUM RAKYAT mendesak video ini wajar ditayangkan kepada semua wakil rakyat untuk mereka melihat dengan bukti jelas dihadapan mereka siapakah kalangan mereka yang telah melakukan aksi seks dengan pelacur yang mencemar Institusi Parlimen Malaysia. Ahli Parlimen Malaysia harus bersih dari rasuah, salahguna kuasa dan skandal Seks.

  1. SURUHANJAYA SIASATAN DIRAJA

    Oleh kerana kes ini adalah amat luar biasa, seluruh lensa media antarabangsa sekali lagi akan tertumpu ke negara ini. Tidak ada cara lain untuk pihak berkuasa bersifat telus dan adil dalam kes ini kecuali dengan menubuhkan SURUHANJAYA SIASATAN DIRAJA. MEMORANDUM RAKYAT mencadangkan Presiden PAS, Presiden PKR dan Setiausaha Agung DAP dijemput menjadi Ahli Suruhanjaya ini.

Memorandum dari

RAKYAT PRIHATIN SELANGOR (RPS)

GAGASAN ANTI PENYELEWENGAN SELANGOR (GAPS)




Psssttt....Semakin kuat suara Rakyat mendesak untuk kita semua mengetahui Video Porno Anwar Ibrahim


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

14 comments:

Anonymous,  April 4, 2011 at 1:26 PM  

RPS DAN GAPS NI BUDAK2 SURUHAN UMNO..JGN MENGELIRUKAN RAKYAT DI SEBALIK NGO NI...

NAMPAK SGT UMNO/BN TAKUT KAT NUAR...CERAMAH KAT SERAWAK NUAR KENA AMBUSH...KATA BN KUAT..!!

UMNO GUNA POLIS HALANG NUAR...KATA RAKYAT DAH TAK SUDI KAT NUAR, TP RAKYAT SARAWAK RAMAI CERAMAH NUAR..

PARAH DAH BN...

ISU VIDEO TAK LAKU LA BEB!

Anonymous,  April 4, 2011 at 1:36 PM  

butohlah budak2 AL-JUBURI ni..kenapa nak pertahankan sgt AL-JUBURI tu?aku akan pastikan mana2 demo aku akan pergi dan aku akan pastikan AL-JUBURI akan masuk penjara.dah banyak duit dia rembat,dah banyak laki dia tutuh,dah banyak perempuan kat thailand dia main,dia ni pandai,siang muka lain,petang muka lain,malam muka lain...

Anonymous,  April 4, 2011 at 1:41 PM  

Budak suruhan atau tidak, itu masing-masing punya hak. Apa yang penting adalah mencari kebenaran. Berani kerana benar, takut kerana salah. Apa yang dimahukan oleh 'budak suruhan UMNO/BN nih' masuk akal kerana semua orang nak tahu siapa pelaku dalam klip tersebut. Kita pun tak mahu pemimpin yang ada masalah moral. Nanti Allah turunkan bala, baru tahu.

Tidak kira siapa pun, undang-undang tetap undang-undang. Nak ceramah pergilah minta permit. Bukan susah pun. Kalau tak diberikan permit baru boleh kata UMNO/BN takut kat Nuar. Ceramah Umi Halfida kat Kedah pun kena kacau jugak ngan polis. So kerajaan Pas Kedah takut ngan Umi Halfida ker.

Anonymous,  April 4, 2011 at 2:06 PM  

Elok gak di butohkan je budak2 pencacai nuar ni..bengap sgt pun..harap x ramai golongan yg sokong sikap dan sifat si nuar ni jd pemimpin m'sia sbb aku takut Allah turunkan bala, bkn je dgn penyokong2 drang kena sbliknya dgn kita2 yg x sokong pun kena..

Anonymous,  April 4, 2011 at 2:17 PM  

CAYALAH ANON 1:41PM

Anonymous,  April 4, 2011 at 2:27 PM  

PENGGUNA PERLU GUNAKAN AKAL BUKANYA EMOSI/KETAKSUBAN

Kalau mahukan demokrasi yang bersih makanya pastikan tidak ada elemen yang bakal mengotorkan demokrasi itu sendiri. Contohnya, kalau ada elemen yang telah rosak yakni dirosakkan oleh pelbagai makhluk perosak maka buanglah ia. Kalau tidak, kejujuran marhaen pula akan dipertikaikan.

Sebagai marhaen, kita perlulah lurus dan adil pada diri sendiri. Tujuan kita menaikkan parti yang disokong adalah kerana mahukan sesuatu yang baru. Iaitu sesuatu yang lebih baik dan bersih.

Tetapi, apa maknanya sesuatu yang baru kalau ianya lebih kotor dan buruk berbanding barang sedia ada yang dipersepsikan sebagai kotor dan buruk?

Makanya kalau elemen sempurna hanya ujud dalam khayalan, tolaklah barang yang telah terbukti rosak dan digantikan dengan barang dari kumpulan yang sama atau pilihlah barang yang kurang rosak berbanding barang yang teruk kerosakannya meskipun ia bukanlah barang dari kumpulan yang diminati.

Lorong Tengah

Anonymous,  April 4, 2011 at 2:30 PM  

ambush pale hotak ko. len kali mintak la permit. dah tau bila takde permit polis akan kacau. so heboh la konon polis ganggu la. ambush la.

pale hotak ko la.

Anonymous,  April 4, 2011 at 3:04 PM  

video seks anwar dah release..
http://www.youtube.com/watch?v=DNEWGYPd1MU

Zakir April 4, 2011 at 3:34 PM  

Aku sokong memorandum ini. RAKYAT PERLU DIBERIKAN MAKLUMAT BENAR DAN TERKINI.

Anonymous,  April 4, 2011 at 3:36 PM  

Hmm. Tak ade yang penuh ke?? Tengok gayenya macam die je...

Anonymous,  April 4, 2011 at 5:47 PM  

memang dia 100% konpem

Anonymous,  April 4, 2011 at 8:51 PM  

NGO BUDAK2 UMNO NI TAK TERINGIN KER NAK ANTAR MEMORANDUM PASAL MINYAK NAIK DAN ISU NUKLEAR DI MALAYSIA..

ITU LBH UTAMA MELIBATKAN KEPENTINGAN RAKYAT DARI ISU VIDEO YG RATA2 RAKYAT KATA HANYA MAINAN UMNO JAH!!!

BODOOO!!! BABI UMNO!

Anonymous,  April 4, 2011 at 10:22 PM  

Ha.Ha.Bila terkena kat Nuar die baru tahu sakit tak sakit.Menyelamatkan Malaysia dari terpilih seorang pemimpin tak bermoral satu kerja bodo ke? Terlebih bangang kalau orang dah tahu pemimpin dia tak bermoral tapi masih pertahankan dia. Bangang tahap gaban.

Anonymous,  April 4, 2011 at 11:26 PM  

nuar letak jawatan lah....pkr bukan untuk dia sorang...tak takut ke aniaya rakyat malaysia selama ni besar azab didunia apa lagi kat akhirat...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP