Seks Songsang - Wartawan Di Cabul Kemaluan Oleh Lelaki Gay Jamban

Saturday, April 2, 2011




Siapa lelaki di atas ni? Gaya nya persis dengan gay Jamban. Gelagat nya juga tak ubah seperti Arbok yang selalu merayap di lorong lorong Gelap waktu malam hari. Siapa Lelaki Gay Jamban ini?

Mungkin ada yang sudah mengenali dan mengetahui lelaki gay jamban ini namun barangkali ramai yang tidak mengetahui temubual Wartawan GWM dengan Lelaki gay Jamban ini.


Bayangkan lah di akhir sesi Lelaki Gay Jamban cuba meraba Kemaluan Wartawan GWM. Memang Gila Batang si Gay Jamban ni.


Jom kita layan kisah Temubual Wartawan GWM dengan Gay Jamban ni.......Read More

Psssttt....si Poji blogger upahan Hussam yang bela Gay Jamban ni? Stock Kunyit penyedap ke?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

9 comments:

Anonymous,  April 2, 2011 at 3:11 PM  

Kesian Gomo.....panas bontot kena tibai dengan TPU...satu gambaq 2 boroi gelabah gile....

Anonymous,  April 2, 2011 at 5:07 PM  

Ku Li tibai TS Tamby Kecik...Dedah video seks budaya Melayu UMNO.

Anonymous,  April 2, 2011 at 6:42 PM  

kalau ada masa tengok ni..... fikir-fikirkan, jangan tutup pintu hati terhadap pendapat/pendirian yang berbeza dari kita.

http://www.youtube.com/watch?v=5d5jDwzZ9Rk

Anonymous,  April 2, 2011 at 7:06 PM  

minyak naik lagi...Sarawak nak buat pilihanraya negeri. Kerajaan nak pakai duit banyak fullstop. Bila kerajaan nak pakai duit, kerajaan akan mintak duit dari siapa? Macam biasalah, rakyat yang kena keluar duit. Bagaimana? Naikkan harga minyak, maka kerajaan akan dapat duit banyak.

Bagaimana pula kalau rakyat marah kerajaan naikkan minyak? Kerajaan tak bimbang ke nanti rakyat tolak BN di Sarawak? Tak perlu bimbang, kerajaan dah plan baik punya, malam ni nak naikkan harga minyak, Buletin Utama TV3 suku pun keluarkanlah kenyataan Ketua Polis Negara, "Video seks Anwar terbukti tulen, bukan video palsu!".[Video seks tulen].

Maka huru haralah lu orang semua rakyat Malaysia, mendengar kenyataan Ketua Polis negara tentang video seks Anwar Ibrahim yang dikatakan tulen sampai tak sedar kocek lu orang dah rabak dikoyakkan oleh kerajaan. Duit lu orang jatuh mencurah-curah masuk dalam kantung kerajaan. Selepas pilihanraya nanti jadilah lu orang macam wartawan Utusan yang mengeluh dengan kenaikkan harga barang lu klik sini [Wartawan Utusan].

Anonymous,  April 2, 2011 at 9:17 PM  

Janji pakatan di Pulau Pinang masih tidak mampu dilaksanakan. Rakyat masih menunggu Janji manifesto Pakatan Rakyat PRU 12 masih belum ditunaikan.


1:Hapuskan kutipan tol Jambatan Pulau Pinang Rm7


2.Hapuskan Tol Sg Nyior Rm0.50


3. Bonus Rm6,000 sthn kpd kluarga miskin


4. Hapuskan bayaran parkir kereta hari sabtu/ahad


5 Janji dan sumpah PR utk bela Kg Buah Pala akhir roboh....
kelab mlm dan rumah pelacuran bagai cendawan tumbuh lepas hujan kat selangor hehehehe PASbergh......

Anonymous,  April 2, 2011 at 9:17 PM  

booooo x ramai org komen post ni.
boooooooooo.

malu2..

Anonymous,  April 2, 2011 at 10:30 PM  

anon kat atas ni.....apa mslh ko ni?gila konek ke?

Anonymous,  April 2, 2011 at 10:39 PM  

anon yg booo tu mgkn org dlm gambar tu kot? hehehe

Anonymous,  April 2, 2011 at 11:29 PM  

hehehehehehehe

diorang team daki rakyat nak tuduh tu milosuam

hehehehehehehhe

jgn nak kelentong la..

tu gambar penyokong pr..tgh mengejek poster kempen jibon kat galas yg lepas...

betul tak??

heheheheheheheheheheheeh

jgn la nak mengencing cam budak2..hancing wooo sebab tak basuh

heheheheheeheheheh

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP