TERKINI - Sidang Media Kak Wan Kantoi Bila Marah Wartawan Isu Jam Tangan Omega

Tuesday, April 5, 2011

video

DOWNOAD VIDEO
KLIK DI SINI


GEMPAR...PC Wan Azizah berhenti bila sentuh jam tangan Omega. Dalam PC di rumahnya di Segambut dalam sebentar tadi Wan Azizah nafi lelaki dlm video ringkas 1.47 minit di youtube Anwar Ibrahim dan Dakwa susuk badan lain.



Ditanya mana jam Omega Anwar yang Dato Eskey dakwa ada padanya setelah cuba dicuri pelacur cina,Azizah kata ada padanya tapi tak mau tunjuk. Soalan pasal jam Omega Anwar ditanya oleh wartawan agendadaily buat Azizah upset, bila didesak wartawan lain Azizah kata awak bukan PENDAKWARAYA.



PC terus tamat selepas isu jam Omega dibangkitkan .Turut serta Karpal Singh,MB Selangor, Nurul Izzah. Wan Azizah seperti biasa mengulangi skrip yang video ini plot UMNO dan konspirasi walhalkan Jam Tangan Omega Anwar terus di Nafikan untuk di pertontonkan kepada Rakyat.




Psssttt.... Kak Wan nafikan emmm kalau Kita dedahkan Terus Video nya macam mana?

96 comments:

Anonymous,  April 5, 2011 at 12:38 PM  

Bro.. Show jea PART 2 tuu.. Bkn mengamuk jer kak wan tuu... silap2 jd sawan... hehehehe...

Anonymous,  April 5, 2011 at 12:39 PM  

Penafian tidak semestinya benar. Penafian plotikus selalunya berakhir sebaliknya.

blogenstarz April 5, 2011 at 12:40 PM  

Azizah....
" I tak Sanggup u nak teruskan"....!

Anonymous,  April 5, 2011 at 12:41 PM  

Isteri takkan malukan suami. Lebih baik bohong 'sunat' daripada menyatakan apa yang berlegar di hati.

Rakyat ada mata dan akal makanya rakyat boleh buat kesimpulan sendiri.

Anonymous,  April 5, 2011 at 12:45 PM  

kenapa eskay datang rumah dsai beberapa minggu sebelum pendedahan sedangkan dia tak puas hati ngan dsai ... mungkin masa tu dia cilok jam omega untuk buat crite dongeng .... dalam video pun takde tunjuk jam omega ... hhahahah temberang jer geng gomo ni

Anonymous,  April 5, 2011 at 12:47 PM  

terpaksa cover suami sebab dah termakan budi, sedara mara wan azizah kaya sebab anwar tolong...

Anonymous,  April 5, 2011 at 12:49 PM  

Keadaan telah menjadi huru hara. Banyak tomahan dan prasangka buruk. Disarankan sebarkan aje video full version supaya tidak mengelirukan orang ramai. Let the rakyat be the judge....

Anonymous,  April 5, 2011 at 12:53 PM  

will you guys think the politician wife will admit her husband is in the clip?, it is a wishful thinking and wasting time only. we are mature enough to decide and to make conclusion of how this person morale. so many issues with this guy, come on please move on or replace the PKR leader or else shut down the party.let the PAS and DAP become the check and balance against BN for the betterment of Malaysia.

Anonymous,  April 5, 2011 at 12:54 PM  

Kami akan tukar fikiran kalau...

- Wan Azizah bersumpah dgn Al-Quran dlm PC tadi yg suaminya ada bersamanya semasa waktu kejadian.
- Tunjukkan jam Omega suaminya.
- Tunjukkan cctv rumah dia, Anwar sampai dirumah dan tak keluar malam tu.

Apa yang Wan Azizah cakap tadi tu samalah macam mana2 isteri mempertahankan suami takut derhaka dan menjaga maruah keluarga atau tindakan mana2 ibu untuk melindungi anaknya yang dituduh....nothing much.

Cakap beriya2 tapi takde bukti.

Anonymous,  April 5, 2011 at 12:55 PM  

..Part 1 baru pakai tuala dan cium pipi, Kak Wan dah naik semput..harap gomo jgn sambung Part 2 bila tuala dibuka nanti Kak Wan terus sawan sebab dia pasti dpt cam 'barang' tu siapa punya...

Anonymous,  April 5, 2011 at 12:57 PM  

Aku pelik, kes video lucah Chua Soi KLek tak heboh pun macam ni. Apa orang kafir aja yang boleh melantak kemudia itu bukan dikatakan masalah moral. Isu apa sebenar ni yang nak di bawa. Isu nak menjatuhkan Anwar ke atau isu nak menegakkan kebenaran. Isu maruah ni satu cara kaedah Zionis menjatuhkan pemimpin bermaruah dan kaedah ni banyak di gunakan oleh Mossad, CIA dan KGB. So tak heran kalau kena pada anuar sebab kutu PKR yang melompat parti dulu kata rezeki orang boleh diam sebab sokong BN. Ini mamat papagomo ni memamang suka gomol maruah orang. Dedahkan aib orang lain dan balasannya aib sendiri akan di dedahkan. Itu janji Allah. Fitnah lebih dasyat dari membunuh. Dari sejarah melaka dulu orang melayu memang suka menjatuhkan orang melayu tapi kalau di jajah dia setia pada tuannya.Macam anjing.

jagindas,  April 5, 2011 at 1:01 PM  

Azizah ni cover malu untuk dirinya sendiri jugak sebenarnya.Juga untuk seluruh keluarga dan keturunannya.Kalau dia ngaku samalah macam buka pekung di dada sendiri.Jadi dia telan aje semua kebusukan walaupun terpaksa jadi munafik.

Dia dah lama tahu perangai bung nuar.Bayangkan lakinya letak adik angkatnya serumah di sebelah bilik mereka bertahun2.Takkan dia tak tahu apa2.Mungkin dia dah redha sebagai 'anugerah tuhan' untuk dia.Itu yg dia sebut anugerah tuhan tu.

Kenapa nak marah pasal jam omega?Tunjuk ajelah kalau ada.Dah sahlah jam tu memang tak ada dalam simpanan dia,kalau tak dah lama dia tunjuk.Anwar dah kantoi bila dia sebut azizah yg simpan itu hari.

Sebab itulah suruhanjaya diraja harus ditubuhkan.Pihak suruhanjaya boleh siasat rakaman cctv hotel terbabit di lobi,entrance,nama siapa digunakan untuk check in,check sekali tarikh,waktu dsb.

Nik aziz boleh suruh anwar bersumpah laknat kalau betul nik aziz mengutamakan kebenaran daripada kepentingan politik.Buat secara tertib dengan disaksikan semua orang.Bukan susah sangat pun.

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:02 PM  

Alah..dedah sikit pun da melalak...melolong..siap der yang termanggu-mangu..dungu sekejap..x percaya...

Apa lagi yang korng (juak2 bangang PKR) x percaya walaupun dah jelas mmg dia..org dungu jer yang kata itu bukan Nuar, x pun sajer nak backup dia kerana sebb tertentu..

Esok2 dah dedah keseluruhan video klip tu pon masih x percaya dok cakap mengarut2 lagi..create juga pelbagai alasan, perut boroi la, lenggok x sama la...hambik ko..bidio itam putih la..

Menyembur2 mcm2 alasan serupa cirit cair keluar dari lobang jubur (yg Nuar suka tue la) juak2 PKR bangang ni bercakap nak menyedapkan hati..

Bila juak2 ni dok fitnah najib boleh pulak.. kata siap kata da gambar rosmah kat tempat kejadian la, apa la ..mana gambarnya?? sampi sekarang x der pun...lagi dahsyat fitnah puak gampangan PKR ni..

Klu kak wan tue dari kes liwat lagi dia boleh berbohong, x kan kes video ni dia x boleh nak berbohong demi kepentingan Nuar!

Blah la lu juak2 Nuar yang bangang...jilat la bontot Nuar tue sampi bersih...

Klu dah bangang tue, Nuar menutuh amoi depan dia pun katanya konspirasi juga....

KUCING COMEL April 5, 2011 at 1:03 PM  

IYER LA NI SUMER UMNO BELAJAR DARI EJEN ISRAEL ANUAR AL-JUBUR-IT LA JUGAK, CUBER TGK ASIK NAK JATUHKAN MARUAH NAJIB DAN ROSMAH JERR KEJER DIER NI. APA LA SALAH ROSMAH KAT DIA TU? KALU NAJIB TU AKU PAHAM LA DIER PM. ANU-AR AL JUBUR-IT DAH LAMA PUTIH MATA NAK JADI PM WAKAKAKAKAKAKA. ANU-AR + CHINA DOLL + JAM OMEGA=CHECKMATE

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:03 PM  

Nak tunggu Pendakwaraya tanya buat apa. Pendakwa tu seorang je. Yang penyokong dan rakyat berjuta2 tu dia tak mahu tunjuk bukti. Yang nak mengundi tu rakyat. Kalau kata lembap kang marah.

Ingat pembangkang tu malaikat ke. MP dari BN dah ramai pun letak jawatan. Yang kes video, rasuah dll. Dah sampai masa kena blah, baik blah. Bukan tak boleh ganti orang lain.

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:05 PM  

Anon 12:57

Siapa yang suka menjatuhkan siapa. Brother Anuar Bin Ibrahim lah orangnya yang suka menjatuhkan orang lain. Bukan itu sahaja, dia jugalah yang suka menjatuhkan Melayu dan Islam.

Bila kena batang hidung sendiri, fitnah. Tapi perlu diingat, menidakannya juga bermakna BERSUBAHAT DENGAN ZINA. Pilih mana satu?

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:05 PM  

Puak pakatan berhempas pulas nak tegakkan benang yg basah....Hukum Allah ni bukan tertakluk pada satu2 pihak saja....Ni tak, kawan punya pasal sanggup ketepikan agama....

vulcan933 April 5, 2011 at 1:08 PM  

c wan ni kan sudah monopus jadi tdk hairan c anugerah tuhan cari china doll

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:09 PM  

Anon 12.57 pm.Ini bukan soal dedahkan aib orang dan ini bukan orang sebarang orang.Isunya di sini orang yg didedahkan aibnya sedang cuba bersungguh2 untuk jadi PM.Jadi ini tentang kemaslahatan umum,kepentingan awam.

Mungkin korang tak kisah berPMkan seorang yg sangat rendah moralnya tapi majoriti rakyat Malaysia(orang Melayu) menolaknya.Kalau rakyat negara kafir spt amerika pun malu dan menolak pemimpin yg ada skandal,amatlah mengaibkan sekali sebuah negara umat Islam sanggup menerima pemimpin tak bermoral spt anwar.

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:10 PM  

Anon 12.57
Jangan jadi bangang...kes CSL tu tak jadi besar sebab dia mengaku dan membayar denda. Dahlah tu dia tu kafir bukan macam Anwar seorang muslim yang selalu baca hadis Al-Quran dlm ceramah dan dalam masa yg sama meliwat dan sekarang dituduh berzina (dengan bukti).

potonglancau April 5, 2011 at 1:11 PM  

pengakuan Azizah bermaksud tersirat...maknanya AZIZAH DAH TAK MENGAKU ITU SUAMI DIA...

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:14 PM  

sebagai rakyat M'sia yg beragama islam,saya semestinya nak tahu asal usul bakal pemimpin negara..kalau setakat pandai cakap,putar belit,buat fitnah dan mereka cerita tentang orang lain bagaikan dia malaikat..maka dia tidak layak..dan sebagai seorang islam.sekiranya kita difitnah,dianiaya kenapa kita tidak memohon pertolongan drpd Allah SWT..kerjakan umrah..buat lah haji kerana dia sangat lah berkemampuan..insyaAllah,segalanya menjadi mudah kerana apa yg kita buat adalah kerana Allah..
dalam islam sendiri merejam orang yg berzina dikhalayak ramai..adakah itu satu pengaiban dalam islam?sebagai rakyat yg menyokong,jangan terlalu taksub,berbalik kepada islam..kita nk marah dan memaki hamun orang lain pun tak guna sekiranya anda sendiri tidak mengetahui perkara yang sebenar.Allah melihat kita setiap masa,buat apa kita nk takut..hukuman Allah lebih maha hebat..kita tengok sapa yg dapat.

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:19 PM  

setuju dgn anon 12.57,CSL bukan islam..kita nk bising2 pasal dia "main" pompuan apa kes..ini islam terang2an,lagi kita nk menafikan..buatlah cara islam kalau nk tolong sesama islam pn..yg x bermoral jugak kita nk pertahankan..

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:20 PM  

Pelik bin ajaib.Kalau pemimpin negara kapir macam jepun atau us bila satu aje skandal pemimpinnya terdedah dengan gentleman pemimpinnya mengaku dan berundur,silap2 harakiri bunuh diri sebab malu.Rakyatnya pulak sepakat menolak pemimpin2 tak bermoral cenggitu.

Tapi di Malaysia,walau dah tunjuk bukti video,dah match DNA, dahlah tak ngaku,penyokong2 pula membabi buta aje menyokong.Memang berbeza mentaliti negara dunia pertama dangan negara dunia ketiga.Memalukan.

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:23 PM  

Kalau sesuatu video itu sekadar reka-rekaan sepatutnya pihak yang dikaitkan denganya janganlah terlalu reaktif dan defensif.

Kalau terlalu reaktif/defensif maka ia dengan sendirinya mengundang kesangsian. Kesangsian akan menimbulkan perasaan ingin tahu. Perasaan ingin tahu sukar dipuaskan terutama kalau sebahagian daripada rakaman di paparkan.

Secara tidak langsung reaksi defensif berlebih-lebihan terhadap sesuatu video tidak akan menyebabkan isu tersebut tenggelam begitu saja sebaliknya perasaan ingin tahu akan terus timul dan timbul. Dan ini membuatkan lebih ramai dan ramai manusia ingin walhal pada awalnya mereka tidak mahu tahu.

Fenomena ini ada kaitan dengan medium ICT yang memberi ruang dan peluang kepada pengguna internet menjadi celik, peka, terbuka dan pengaksesan yang lebih luas terhadap segala macam maklumat yang mana pada sebelumnya sukar diperoleh.

Wayang telah ditayang. Ia mungkin dianggap satu domumentari, hiburan atau 18X. Dalam konteks politik sudah tentu umum akan menilainya seumpama para juak dan balaci yang menilai video CSL dan yang sewaktu dengannya. Bermacam komentar akan kedengaran dan semua itu bersifat "pandangan mahkamah umum".

Fikir-Fikirkan

Nota kaki: Dalam era sebaran maklumat bebas dan deras, Anu dalam kain kalau terpancur merata-rata sukar disembunyikan.

Afif Farhi April 5, 2011 at 1:26 PM  

Chua Soi Lek tu takdelah cakap ayat Al-Quran nak tarik undi... Lagipun dia takde halal haram... Anwar pemimpin Islam, cakap bab agama, belakang buat benda macam ni... Kita mahu kebenaran... Cuba bayangkan kalau naik jadi PM nanti camaner...??? Leader BN yang lain taklah terbukti terang-terangan salah laku mereka... Klip ni memang jelas... Aku sedih sebab masih nak menafikan lagi...

SoundHeart,  April 5, 2011 at 1:29 PM  

Perdana Menteri Italy Silvio Berlusconi hanya dituduh hubungan skandal sex dengan pelacur WANITA
Bekas presiden Amerika Bill Clinton hanya dituduh hubungan skandal sex dengan pembantu WANITA
Bekas Timbalan Presiden Amerika Al Gore hanya dituduh hubungan skandal sex dengan 2 orang tukang urut WANITA
Bekas Presiden Israel Moshe Katsav dituduh merogol 3 WANITA
TETAPI Anwar Ibrahim dituduh hubungan skandal sex didalam katogori berikut:-

ISTERI Orang
LAKI Orang
ANAK PEREMPUAN orang
ANAK LELAKI Orang
PEMANDU Lelaki
PEMBANTU Lelaki
TUKANG URUT Lelaki
PELACUR Perempuan
Pelacur Lelaki? (belum dengar lagi)

Itu baru katogeri belum jumlah keseluruhan lagi………
Kita patut berbangga kalau Anwar menjadi PM kerana Pemimpin kita mampu mengalahkan semua pemimpin diatas dari segi Katagori dan tidak hairan juga jika menjuarai jumlah terbanyak………

Maka ujudlah kelab “Porn King Rascal” ramailah menyertai kelabnya itu. Dan mereka yang mengagung-agungkan kebolehan bakal PM kita itu.....

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:35 PM  

W Azizah telah mengalakkan suaminya dengan penafian itu. Belum lagi W Azizah tengok sampai habis. Tak kan W Azizah tak tahu...muka atau badan kita dalam tv nampak lebih lebar.

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:40 PM  

dedahkan semua ..wan azizah adalah cth klasik wanita berimej Islam yang pembohong..mentaati suami dalam Islam tidak sampai perlu berbohong utk melindungi kegiatan tidak bermoral suani- geludok

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:41 PM  

gua rase sedih pulak bila fikirkan benda2 ni..tak kisahlah benda nie betul atau tak..tp yg jadi mangsa ttp org melayu..jgn jadi mcm org arab dah..gaduh sesama sendiri..kaum lain tepuk tangan..

Mae,  April 5, 2011 at 1:43 PM  

Kat mana jam tangan Omega ? Tak ke UMNO yang simpan ?

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:53 PM  

So weird.
I keep waiting for Anwar or Wan Aziza to say something or attack Eskay, the instrumental and vocal person behind the video revelation. But none so far.
They keep saying its UMNO over and over again. This is not a case of video revealed by anonymous individual. The trio already revealed themselves. Especially the Eskay guy. Still no direct attack or mentioning of his name. Weirddddd~!

Bapak anu_war April 5, 2011 at 2:03 PM  

To Anonymous, April 5, 2011 12:57 PM

Apalah punya bebal ko ni penjilat Anu war,sio lek dlu mengaku then dia pon letak jawatan pasal tula cerita dia x hot mcm ni..lagi satu soi lek tu cina kapir,si Anu war tu melayu islam ada phm x??taksub beetol ko ni kt anu war,ko igt anu war tu maksom sgt ke..

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:03 PM  

hahha... tol tu Soundheart.Patut rakyat malaysia berbangga dgn bakal PMnya.

Pada penyokong pembangkang, siapa yang mendidik rakyat memfitnah, mencaci dan mengutuk..?

ada bukti ke pemimpin Pas mengatakan Najib dengan Atantuya..? ada 4 org saksi..?

mengapa umnongok mengata ANwar..? Sebab dia ckp umno korup, umno pembuat maksiat, umno ni segala kejahatan.. manakala anwar ni maksum.

johan,  April 5, 2011 at 2:05 PM  

Itulah pasal.Diorang tak berani sentuh eskay.Balik2 umno, balik2 rahim tamby chik,tak pasal2 nama najib dengan bininya pun terbabit.(Tang rosmah aku pun tak faham apalah salah dia selain dr gila glamor dan terlebih expose)

Padahal eskaylah dalang utama dia,RTC tu tumpang glamor aje,tiba2 menyibuk enter frame.Eskay dah berapa kali buat statement siap bagi warning lagi,itu yg anwar takut nak kacau tu,takut lagi banyak aib dia keluar.

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:08 PM  

kalau tunjuk jam tu...kan senang
byk lagi yg percaya...la ni..nak spin lagi ka

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:09 PM  

Kita telah melihat satu babak yang Allah swt tunjukkan kepada kita siapakah sebenarnya Anwar Ibrahim mungkin selepas ini mungkin akan ada lagi yang Allah swt akan tunjukkan kepada kita dengan lebih jelas maka nasihat saya pada parti PAS teruskan solat hajat mega sesungguhnya kebenaran tetap mengatasi kebatilan. Kita perlu ingat apa yang di tunjukkan kepada kita perlu di terima dengan hati yang terbuka dan ingat sekira manusia ini bergelar PM maka akan terkuburlah Islam di bumi bertuah ini. Jangan lah kerana taksub kita butakan mata hati kita setelah petunjuk demi petunjuk dibentangkan di hadapan mata kita, lihatlah dengan mata hati dan jangan mengambil sikap sudah terang lagi bersuluh. Kerana inginkan berkuasa sangat sampai kita gadai kalimah Allah swt dan kebenaran?

Wallahualam.

pemerhati politik,  April 5, 2011 at 2:13 PM  

Sebenarnya aku dah bosan dengan mamat sekor ni.Macam2 hal dia buat.Kan elok kalau dia dok diam2 dan bersara dari politik.Harta pun dah bertimbun dah,apalagi dia nak?

Kalau dia takde kes salahlaku seks pun,dia ni bukan jenis yg boleh diharap untuk memimpin negara.Setakat pandai cakap dan janji macam2 mengikut dengan siapa dia bercakap.Itu yg mat salleh pun panggil dia chameleon.Lepas buat demo konon2 hentam yahudi,dan-dan dia pergi mengadap yahudi buat tour minta maaf satu europe.Pemimpin macam ni bahaya.Sebab tu dia tak layak jadi PM.

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:14 PM  

Sebab kak Wan ni kuat sgt defence Nuar itu yang Nuar makin galak dan menjadi-jadi tu. Lain kali kak Wan hantar private eye perhati sikit si Nuar ni kalau asyik tak percaya je.Semua orang tak kan ngaku kalau kena macam ni..Sokong Anon 12.54.Cakap byk tak de guna.

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:15 PM  

ermmm...skali tgk mcm anuwar...2 kali tgk mcm anuwar gak..3 kali tgk pon mcm dia gak...berkali-kali tgk pon mcm dia gak...hheeeee klu ayat P.ramlee dlm madu 3..butang baju aku mana Pah...klu ayat filem madu lebah lak..jam omega aku mana...Jahhh!!!!hehee

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:25 PM  

PLEASE SHOW THE FULL VIDEO!

tanpa nama,  April 5, 2011 at 2:26 PM  

Kenapalah wan jijah dan kawan2 tak desak kerajaan tubuhkan suruhanjaya diraja?Kalau kepala2 pakatan desak mesti kerajaan ikut punya.Setakat nafi,nafi,nafi dengan air liur..orang berak tengah jalan siapa nak ngaku?

Masa kes ahli politik indon punya video seks tersebar,mamat indon tu pun nafikan juga.Reason dia bagi pun sebiji,perut pelaku dalam video lebih buncit!Tapi last2 mengaku jugak.Anuwar punya komen masa tu,'Apasal bodoh pergi mengaku.Kalau dia nafi sekurang2nya ada peluang orang nak percaya,ini dia ngaku, habislah'.

Begitulah cara anwar berfikir,apa2 hal pun nafikan,nafi dan terus nafi.Itu yg dia selamba buat dan terus buat sebab dia tahu masih ramai yg akan back up dia terutama famili dia yg hipokrit.

Percayalah kalau wan jijah tiba2 dapat hidayah,automatik anwar terus lingkup pasal back up singer utama dia dah tarik diri.

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:26 PM  

MANE SAMBUNGANNNYE PA...

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:30 PM  

KALU UMNO RASA NUAR TAK LAYAK SBG PM KERANA DIDAKWA MSLH MORAL DIRAGUI...MAKA JIKA DITAKDIRKAN JUGA RAKYAT MENYOKONGNYA KRN TDK PERCAYAKAN UMN/BN LG, MAKA JD LAH NUAR PM...

MAK KETIKA ITU ELOK SGT LAH AHLI2 UMNO NI BERKIRA2 BERHIJRAH KE ZIMBABWE KE, MONGOLIA KE, TOGO KE, KEPULAUAN SOLOMON KER, INDON KER, MYAMMAR KER, SIAM KER, SOMALIA KER, ATAU KEMANA2 SAHAJALAH SEBELUM DIHALAU KELUAR OLH PR NANTI..


AKU MEMANG NAK SGT PAKATAN RAKYAT MENANG DAN GANTI TERUS UMNO/BN...

SOAL MORAL NUAR TU HANYA PERSEPSI JAHAT UMNO JER!! PEGI MAMPOS LAH UMNO...

wan mat saman,  April 5, 2011 at 2:33 PM  

Sudah terang lagi bersuluh.Dah bersuluh siap pakai spotlight lagi.Agaknya itu pasal wan azizah tersilau sampai tak nampak kebenaran depan mata.

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:36 PM  

AKU NAK RAHIM SUMPAH LAKNAT DULU DIA TAK TUTUH BUDAK POMPUAN TUH DULU...KEMDIAN SURUH PLAK NUAR SUMPAH...


BARU FAIR!

GUANNO UMNO!!

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:37 PM  

Meroyan ajelah korang mampu.Sikit2 umno,sikit2 umno.Aku pun bekas penyokong bung nuar jugak dulu,bodoh jugak dulu macam ko,tapi taklah meroyan tak boleh terima kenyataan.

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:37 PM  

kita bongkar kemungkaran...kita bongkar kepalsuan ...syabas PAPA GOMO teruskan perjuangan kita tidak harus memperjudikan negara yang tercinta dengan cinta songsang dan nafsu serakah Anwar Ibrahim ...kepada Wan Azizah sudah2lah dan jangan bersubahat dengan kemungkaan dan inilah skibatnya apabila BERTUHANKAN NAFSU,,,,,,ANWAR IBRAHIM PENGKHIANAT..MUNAFIK..BERNAFSU SONGSANG..dan adakah ianya DAJJAL yang disebut2 akan muncul untuk menyesatkan Umat Islam akhir zaman...???

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:40 PM  

Apalak letak2 syarat.Kalau berani kerana benar,bersumpah ajelah dengan ikhlas.Baik kau racun puak2 kau desak idola korang bersumpah.Cubalah kalau berani.Confirm anwar tak berani,kerat jari kalau dia berani!

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:43 PM  

2:40

RAHIM PUN TAK BERANI BRO SUMPAH LAKNAT BHW DIA MENUTUH BUDAK POMPUAN TU DULU..

RAHIM TAKUT DIA DILAKNAT...KA..KA..KA..KA..

PD UMNO..SUDAH2 LAH RENTIKAN MENEGAK KEPALSUAN...WAN AZIZAH LBH KENAL BATANG TUBUH LAKI DIA DR ENGKO...

TP KALU RAHIM SUMPAH LAKNAT...AKU NAK TENGOK TU!!!

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:47 PM  

Konfom kat rmh ada piring terbang. Silap2 anwar x berani balik rumah. Sdgkan bini kita jumpa gmbar ppuan dlm dompet pun dah kena serang peluru berpandu, inikan pula gmbar video.

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:48 PM  

Haha marah benor anon April 5, 2011 2:30 PM atas ni kat UMNO yea..

Weii bangang!! Sebagaimana ko marahkan UMNO, kami rakyat juga amat bengang dan marahkan PKR yang bangang...

Pandai berjanji, satu benda pun x penah buat...janji hanya tinggal janji la...rakyat kene kencing ja..

Yang kaya tetap Nuar Jubur, Ass Mint dan kroni2 dia juga la..yang melopong orang2 mcm ko..yang bangang, mudah dikencing oleh Nuar tue..hambik ko...hancing kena kencing..

Juak2 PKR ni ckp jer pandai buat kerja sepatah haram pun tak tau..

Baik la pencacai PKR mcm ko anon April 5, 2011 2:30 PM pun pilih mana-mana negara yang ko suka juga untuk pindah..ko dah x di perlukan kat Malaysia ni pun..ada orang2 mcm ko ni buat menyemak dan menyusahkan jer..

Lagi elok ko cari la negara yang mengamalkan seks bebas,golongan gay, lesbian, biseksual mcm pemimpin Anu-gerah Tuhan ko tu, Nuar berahi..hahaha..

Dasar penjilat bangang, tongong yang dah tak boleh terima kenyataan.

Aku pun berbulu dan mmg x pernah suker dengan perjuangan PKR yang x da hala tuju, ntah apa2 selain nak mendewa2kan Nuar Jubur jer kerjanya..

3 tahun PKR pegang Selangor apa perubahan yang rakyat Selangor dapat? air free?..dah tu berperang dengan Syabas pasal x mampu nak bayor duit air..aper punya bangang la...

Melainkan si Khalid Gagap bersama kroninya sibuk kumpul/mengaut kekayaan negeri Selangor...yang melopong ko jugak wahai anon April 5, 2011 2:30 PM.

Dah la ckap dengan mcm anon April 5, 2011 2:30 PM bukan ada faedah pun..lantak ko la nak terjun bersama Nuar yang ko puja2 sgt tu ko punya pasal..

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:49 PM  

SKANG VIDEO TU DAH HILANG DR YOU TUBE...

SEBAB? MAKIN LAMA ORG TENGOK MAKIN BANYAK PENIPUNYA...HAMPURAS!

UMNO DAH TAK TAHAN KENA KUTUK...

DIA SENDIRI JUAL TAPI KENA KUTUK PLAK...CUMA UMNO BERHARAP MACAI BODOH DIA YG COVER-UP ... TP MACAI BODOH PUN TAK HENTI BERTUBI2 KENA KUTUK JUGA...

ALAHAI UMNO...MAKIN LAMA ENGKO MAKIN GILA DAN MAKIN TAK SENONOH!!!

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:50 PM  

2.43,

Siapalah rahim tu kalau dibandingkan dengan bung nuwar.Lepas kes tu dia terus bersara dari politik,terus senyap.Takdelah ajak orang mengamuk tengah jalan.

Kalau ko percaya rahim takut sumpah laknat sebab dia memang buat kenapa pulak ko tak caya anwar pun memang meliwat dan berzina sebab dia tak berani sumpah laknat?

Apa kes bro,double standardlah ko ni..

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:54 PM  

2:48

UMNO/BN TAK PANDAI BUAT JANJI KER?

KALU TAK PANDAI BUAT JANJI KENAPA PLAK MASA NAK PILIHAN RAYA BARU BAK TURAP JALAN MALAM2 BUAT, BARU NAK PASANG PAIP AIR, BAU NAK BAIKI MASJID, BARU NAK BUAT JAMBATAN, BARU NAK BUAT RUMAH MISKIN, BARU HANTAR BORANG BANTAN JKM, BARU NAK SOLAT SURAU, BARU BNAK BAGI BEG SEKOLAH, BARU NAK BAGI BASIKAL, BARU NAK BAGI KERUSI RODA, BARU NAK PERGI MOTONG GETAH, BARU NAK JALAN2 NAIK BASIKAL KELILING KG, BARU NAK TAMPAL MASJID, BARU NAK HULUR DERMA SEKOLAH, BARU...BARU..BARU..BARU...

NAK PILIHAN RAYA, BARU NAMPAK BHW UMNO NAK TIPU RAKYAT!!!!

DUIT PERUNTUKAN DUN/MP HABIS DISAPU ADUN/MP....


KA..KA..KA..KA..

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:58 PM  

Memang ada kes tapi sekarang dah banyak mata memerhati.Aku tak fikir ada adun atau ap yg berani buat kerja main2 lagi.Nak mampos.

KUCING COMEL April 5, 2011 at 2:59 PM  

KAWAN-KAWAN SEMUA DIHARAP KITA SEMUA HENTIKAN MEMANGGIL SAUDARA ANWAR NI DENGAN PANGILAN2 KOTOR SEPERTI AL-JUBURI. TOHMAHAN2 TU SEMUA HANYALAH FITNAH SEMATA2.

KERANA DAH TERBUKTI KINI BAHAWA ANWAR BUKAN HANYA BERMAIN JUBUR, TAPI BURIT JUA. JADI MARI LA KITA PANGGIL DIER ANU-AR AL-JUBUR-IT. WAKAKAKAKAKAKAKAKA

KUCING COMEL April 5, 2011 at 3:01 PM  

WEIH ANON BONGOK April 5, 2011 2:54 PM MANA KO TAU DUIT DAH KENA SAPU ABIS?? KO ADA VIDEOKAH??? KAMI ADA VIDEO ANU-AR AL-JUBUR-IT MAIN BURIT NI WAKAKAKAKAKAKAKA

PAShit,  April 5, 2011 at 3:01 PM  

kepada pencacai2 upahan anak haram sialan PAS (dan jugak kaki2 bontot PKR)...

KALAU ANWAR LIWAT BONTOT KORANG PUN KORANG AKAN KATA KONSPIRASI UMNO!

Memang korang semua tahap sialan!
Bukti dh jelas depan mata pun x nk mengaku.

Bayangkan kalau itu DS Najib...sudah tentu korang akan kecoh seantero Malaya walaupun DS Najib menafikannya.

Memang dasar taksub dan jumud sial kepada parti topeng dan jual agama!

PAShiT

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:02 PM  

KUCING COMEL 2:59

AKU SETUJU SGT LA TU..AKU HARAP2 LPS NI NUAR TUTUH JUBO ATAU BURIT KO PLAK YE..

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:02 PM  

umno cam haram jadah

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:03 PM  

3:01

MEMANG LAH BRO...TAK GUNA KAN..

TAPI KALU NAJIB LIWAT ATAU ROGOL ATAU BUNUH TUYA..AKU MEMANG CAYA HABIS BRO!!!

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:04 PM  

Anon April 5, 2011 2:54 PM.

Kurang2 ada juga UMNO/BN buat sesuatu, dapat juga kat rakyat.. daripada PKR dengan perjuangan songsang langsung x buat apa..

Balik2 menyundal, mendewa2kan Nuar...ptuihhh...

Bila nak pilihanraya ceramah, ceramah, ceramah, ceramah, ceramah, ceramah, ceramah, ceramah..

Lain x da..ceramah, ceramah, ceramah, ceramah, ceramah, ceramah, ceramah, ceramah...

Kerja bila nak bikin weiii...Apa punya turrr la...sudah la anon April 5, 2011 2:54 PM weii..PKR tue dah nak tenggelam, dah nak hancurrr!!!..

P/S : Ass-Mint jilat Nuar ader gak dapat Ferrari..ko anon April 5, 2011 2:54 PM dapat pea?? hancing kena kena kencing dengan NUar ada la...wakakakakakaka...

lelaki itew,  April 5, 2011 at 3:04 PM  

Kalau jijah tak ngaku,apakata minta komen anak lelaki nuar yg jauh di perantauan itew pulak?

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:07 PM  

MASING2 BERTANGGUNGJAWAB DENGAN PEGANGAN MASING2..

JIKA ITU BUKAN ANWAR DAN BELIAU DIFITNAH MAKA SIAPA YANG YAKIN ITU ANWAR TANGGUNGLAH DOSA FITNAH SAMPAI MATI..

JIKA ITU ANWAR DAN BELIAU DIBELA, MAKA PEMBELA BELIAU TANGGUNGLA DOSA MEMBELA PENZINA/PELIWAT SAMPAI MATI..

ALLAH TAHU SEGALANYA. ALLAH MAHA MENGETAHUI..SIAPALAH KITA UNTUK MENENTUKAN SIAPA SALAH SIAPA BENAR.
MUNGKIN DIDUNIA INI DIA DITUDUH BENAR TETAPI DISALAH

ATAU

DIA DITUDUH SALAH TETAPI DIA BENAR

MAKA PEMBALASAN AKHIRAT DIA TIDAK AKAN LEPAS.

ALLAH MAHA ADIL..

KENAPA PERLU MEMAKI SESAMA ISLAM?

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:08 PM  

3.04,

Jangan lupa zikir 'konspirasi' 1000x,'fitnah 1000x,najib-altantuya 1000x,'celako..celako..celako 1000x.Mudah2an berkat

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:13 PM  

ANON 3:04

KALU TAK NAK BAGI PR CERAMAH..KO BAGI JER DIORG MASUK TV, TV3, ASTRO, BERNAMA TV, UTUSAN, BH, DLL...BAGI SAMA ADIL DAN SAMA RATA KEMPEN DGN UMNGOK...


BOLEH KER? KALU TAK NAK BAGI..LBH BAIK ENGKO DIAM!!! BODOOOOOOO!!!

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:17 PM  

BAGI DNA..TAKUUUUUUT
BERSUMPAH..TAKUUUUUUT
VIDEO DAH ADA, JAM OMEGA? HILAAAAAAANG
DASAR PENIPU, YG PENCACAI DIA PULAK DASAR BUTA PERUT. MEMBELA SEORANG BISEKSUAL..TAUBAT LA.
MACAM KARPAL CAKAP : ANUWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !!!
KAH KAH KAH

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:27 PM  

3:17

BAGI DNA TAKUT?

SAPA TAKUT...? HAKIM TERPKASA KUTIP BOTOL, TUALA DLM TONG SAMPAH BALIK TUK DNA...HA..HA..HA..HA..

NAK DESAK MAHKAMH SERAH DNA..? .TIADA DLM PERUNTUKAN UNDANG2...HA..HA..HA..HA..

VIDEO PUN KENA KUTUK LAGI ADA LAA!!!

PUSING2 PUN JALAN MATI KO UMNO!!!

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:30 PM  

agaknya,kalau tokwan toknek penyokong PR ni mati pun,sesilap dia akan cakap.ni semua salah umno la ni tokwan aku mati.

entah la labu...................

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:33 PM  

AkuKanAku berkata...

Kalau si Nuar tu dipihak yang benar, dia patut tak takut..

Tak takut bagi DNA.
Tak takut bersumpah.
Tak takut tunjukkan Jam Omega tu.
Tak takut bg penjelasan secara logik akal.

Dengan kata lain..wajib berani.
Kalau ini konspirasi kerajaan, buktikan yg anda berani beri apa rakyat mahu tahu. Bukannya beri alasan untuk mengelak soalan dan memberi bukti.

Kami rakyat Malaysia nak lihat bukti Jam Omega tu, nak tahu ke mana anda waktu tersebut (alasan tweet dah terbongkar), kenapa takut beri DNA dan mana dokumen2 rahsia kerajaan dahulu??

Pada pencacai Pakatan ni...apa alasan anda utk menyokong si Nuar ni? Adakah sbb dia tak berani (penakut)..penipu (kes 19 sept dan dokumen2 k'rajaan) atau pun korang ni nak sgt Malaysia ni jatuh mcm Mesir tu...

Buta mata xpe..jgn buta hati.

retox8000 April 5, 2011 at 3:42 PM  

bengong je statement si 'tanpa nama' ni.dah xder modal nak backup ketua pakatan rakyat yang suka menyundal...hahahahaa...checkmate(sendiri cari pasal)

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:43 PM  

kenapa masih berdalih pasal jam omega? kalau betul, keluarkan jam tangan tu (yang anwar punyalah of course) dan juga letak al quran kat depan. if ikan sepat kering tu betul2 200% yakin itu buka anwar, apa nak takut sumpah!!

konspibasi,  April 5, 2011 at 3:44 PM  

Jam omega tu mesti tak ada,itu pasal jijah mengamuk bila wartawan tanya.Nak tunjukkan apa kalau benda dah tak ada?Kalau ada,hari tu msa 1st pc lagi aljub dah tunjuk dah.Setakat cakap ada,tapi tak ada,mat jenin pun cakap dia boleh jadi PM dr atas pokok kelapa.Bukan berat sangat pun kan nak bawak jam tu ke pc kalau memang ada.

PKMPL April 5, 2011 at 3:48 PM  

bukan itu bukan! hahha itu papa hebat!

wow ilmu apa pakai?

rakuss!!!

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:53 PM  

hanya ALLAH SWT tahu kebenarannya....kita hidup bukan selamanya....

shimano,  April 5, 2011 at 3:56 PM  

Ada entah bahlol mana cakap jam omega tu orang umno dah curi dr rumah anwar.Terkesima aku sekejap dengan tahap kebijaksanaan pencacai yg diluar jangkaan.Kalau ada teori2 IQ super saiya macam ni selalu2lah ketengahkan.Aku rasa jawapan yg ada perkataan umno ni memang by default kot.Tak caya cuba tanya kenapa tsunami berlaku di jepun baru2 ni.

Anonymous,  April 5, 2011 at 3:58 PM  

kenapa masih berdalih pasal jam omega?...kalau betul, keluarkan jam tu yang didakwa ada dalam simpanan dia (dalam rumah). letaklah juga al quran kat depan kalau ikan sepat kering itu 200% yakin itu bukan anwar...apa nak takut sumpah.?....atau sedang menunggu jam omega baru yang akan sampai dari arab saudi......kui kui kui....haqqqq...tuuuiiiiiihhh

Anonymous,  April 5, 2011 at 4:01 PM  

Sekali lagi, penafian awal dari Anwar melalui Kak Wan.

Siasatan masih berjalan.

Bila video disahkan itu Anwar, maka ini akan memburukkan bukan shj Anwar tapi Kak Wan & keluarga juga. Mengapa perlu cepat melatah??

Satu permainan yg pernah dilakukan oleh Anwar banyak ketika dahulu kini kena pada diri sendiri.

Anonymous,  April 5, 2011 at 4:04 PM  

nak part 2.

Red Tube,  April 5, 2011 at 4:13 PM  

Bro,
ari tu lu kata baju SK warna hijau...tapi aku tengok semua kelabu asap...apa crita ni???

Anonymous,  April 5, 2011 at 4:23 PM  

korang jangan kalut sangat, yang sibuk2 benteng anwar tu mungkin dia sendiri dok posting anonymous. sapa rodok tengah jalan nak mengaku. muka saya, gaya saya tapi bukan saya. jom cari kembar anwar ni, geng pencacai buktikan ada kembar anwar carilah bangla mana.

Anonymous,  April 5, 2011 at 5:21 PM  

Kalo hati dah buta, tunjuk la apa2 pun derang ni tetap akan nafikan juga. Jijah takut kot kalo cakap tu mmg laki dia. nanti tak dapat merasa la 'barang hebat' lagi.

Gomo- post jer la part 2 tu. tak sabar aku nak compare ni barang sapa lagi baekkkkkkkkk!! Penang mari ka ini Siam mari.

Anonymous,  April 5, 2011 at 6:20 PM  

kasihan jijah..kasihan anuar
tu la sendiri cari pasal,sendiri la tanggung..

yg puak2 pencacai PR duk pertahan benda busuk ni watpa?? akai ada??

oii puak2 pencacai PR..guna la akai tu sket..

Anonymous,  April 5, 2011 at 6:51 PM  

eh? pintu tandas tu buncit jugak la...kah kah kah
klu letak jam omega kat situ, confirm jam omega pun nampak buncit kan kan kan????
hehehe
jam omega mana? kesian kat wartawan tu kena marah kat wan azizah...nurul izzah pun senyum kelat je..hehe

docno,  April 5, 2011 at 7:08 PM  

Video Press Conference Azizah yang panjang punyer! http://www.youtube.com/watch?v=jcCv--SvWVc

Kepada Mommy Jijah (You have lost my respect)
If the man in the video is not Anwar, then why Jijah and Kapla want the Police to take action against Datuk T???For sure, if the video is not Anwar, then Jijah and Kapla could consider that the video is only “a piece of sex video” that we can get a Petaling street and they can just forget about it. The question is, why did they want to raised the isuue up?? Why so scared of Datuk T??? Bak kata pepatah, siapa makan cili, dia terasa pedas. Manakan pokok bergoyang kalau tiada angin. Why so serious if it is only a stupid sex tape???

Anonymous,  April 5, 2011 at 7:10 PM  

FUCKATAN RAKYAT FUCK YOU!! SNAP way much more better than you.. apasal kami orang SNAP mahu kompromi sama PKR yang setahun jagung.. datang tempat orang buat macam bapak korang punya tempat.. sial punya fuckatan rakyat..

Anonymous,  April 5, 2011 at 7:35 PM  

itu cina doll pun hampeh..tarak cantek sgt maa..talak macam model pun maa...mcm tu punya amoi pun anuar ..lu sanggup mati ka .. addoooiii..pening kipala la ii macam..

Anonymous,  April 5, 2011 at 8:53 PM  

Thread ni dibuka hanya utk melihat manusia memaki hamun...
Lupakah kita pd ALLAH....
Lupakah kita pd Nabi Muhammad S.A.W
Lupakah kita pd Islam yg nabi bawa...

Anonymous,  April 5, 2011 at 9:13 PM  

KO KENA PAHAM MEREKA NI SEMUA DAH KENA VIRUS YG DIPANGGIL (DENY SINDROM) WAEMA SEKALIPUN anua,,,,rr YG MELAKUKAN DEPAN MATA MEREKA ,DIULANGI DEPAN MATA MEREKA ,DEPA AKAN KATA ITU BUKAN anua....rr YG BERAKSI ,ITU KLON ,PALING TIDAK KEMBAR DIA KOT... he he heh he he he..... cian kat isteri tu ditelan mati BAPAK DILUAH MATI EMAK.....

Anonymous,  April 5, 2011 at 9:24 PM  

tak yah suruh tambi sumpah lahanat

suruh dia sembahyang hajat dulu

ajak sekali dato t sama shuaib

pak jabit,  April 5, 2011 at 9:53 PM  

klip video tu adalah salah satu adegan "mission impossible 4"....tu tom cruise pakai topeng anwar.....so ape nak kecohkan sangat....crita wayang bro....tunggu ajelah kat panggung nanti....3D pun ade..he he

lan April 5, 2011 at 10:18 PM  

dah la....toksah fitnah orang la papagomo....tak baik, dosa, masuk neraka, tuhan marah. Biar pihak berkuasa buktikan dulu dan bukannya u yang menghukum....gambar tu...tak clear pun....

Sokong Papa Gomo,  April 6, 2011 at 1:01 PM  

Sesungguhnya ada orang yang Allah jadikan sebagai penguji orang lain. Saya rasa PAPAGOMO wujud untuk uji kita orang beriman supaya kekal pada tauhidnya .....jgn salahkan puak PAPAGOMO & geng sbb dgn ada merekalah baru kita bertambah iman...saya ucap syabas PAPAGOMO ....semoga kita tidak ikut golongan sesat ini dan diberikan hidayah & rahmat ...buat PAPAGOMO kita saudara seislam kasihilah sesam saudaramu....AMIN...

Anonymous,  April 6, 2011 at 6:17 PM  

pencacai2 Fuckatan@Fuckteam dah gelabah skang ni hehehe teringat lak kes CSL hati tu bukan main lg puak2 fuckteam ni kena btg hidung sendiri gelabah bewak plak..mcm2 fucktua ada demi menghalalkan bontot utk diliwat....

Anonymous,  April 6, 2011 at 8:40 PM  

Susah sangat nua nak g sumpah kat masjid segambut tu dekat je ngn umah.Suruh je jijah ngn ank2 g. Jgn lupa g ngn kapal tua tuh...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP