Video Seks Anwar Ibrahim Part 2 Bakal Muncul, Elok Keluar PKR Sebelum Malu Besar

Thursday, April 14, 2011



Sudah lah tu wahai ahli ahli PKR seluruh negara. Sedikit masa sahaja lagi Anwar Ibrahim akan di Kapankan dengan Tuala Putih sepertimana yang beliau pakai di dalam Rakaman Video Seks nya bersama Pelkacur China. Sedikit masa sahaja lagi......

Pesanan buat Rakyat Malaysia agar mana mana yang masih setia dengan PKR boleh berfikir cara cara untuk anda mengyelamatkan diri dari soalan soalan yang akan di tanya oleh Adik beradik, sanak saudara, jiran tetangga, rakan rakan dan sesiapa sahaja.

Elok macam PKR Sarawak yang dah awal awal KENCING pada Bendera PKR kerana sudah Jelek dengan Mainan Kotor PKR dalam kancah Politik tanah air dan Moral pemimpin PKR yang tidak habis habis kerja mereka untuk Skandal sana sini.

Ingat kata Gomo, Part 2 Video Seks Anwar Ibrahim akan keluar.......Mungkin Lusa, Mungkin Minggu depan, mungkin Bulan depan....tapi apa yang pasti bukan 16 September...he he he

FREE DOWNLOAD VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM BERSAMA PELACUR CHINA
KLIK DI SINI


Psssttt....Elok sangat lah Ahli PKR keluar sekarang sebelum terlambat...malu nak menjawap nanti


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

49 comments:

blogenstarz April 14, 2011 at 3:54 PM  

WooooWWWWW

Panazzzz lagi Juboq Anwaq !

Anonymous,  April 14, 2011 at 4:06 PM  

Woooow! Sebarkan bro..agak2 super friday kot..tapi malam ni janganlah bro..bukan apa..tak pasal2 anak2 ramai yang kena tidur awal malam ni..super friday ok..sabtu tak kerja..hand brake pun dah tarik..dah achieve target bro!Bersyukur dapat cari rezeki yang halal untuk anak2..apa nak complaint lagi..yang penting usaha dan bertawakal..aku bukan nak tengok sangat klip tu cuma nak kebenaran saja..yang aku pelik tu kalau bukan dia apasal la mengelabah semacam..macam bersalah pulak..tu yang confuse..ada peluang bersihkan diri dok pusing sini pusing sana..dunia-dunia!

Sokong Papa Gomo,  April 14, 2011 at 4:21 PM  

Isu video lucah itu juga nampaknya lebih diberi perhatian NGO-NGO Melayu dan ahli akademik Melayu pro-Umno seperti Prof Kamarudin Kachar dan Prof Ramlah Adam berbanding isu-isu lain yang menyentuh survival dan kepentingan orang Melayu yang lebih mendesak.

Mereka tidak langsung prihatin dengan pengakuan Perdana Menteri bahawa RM52 bilion pegangan saham Melayu-Bumiputera hilang di Bursa Malaysia dan hanya berbaki RM2 bilion sahaja; tetapi amat prihatin dengan video lucah berimej kabur yang kononnya membabitkan Anwar.

Kaya sangatkah Melayu dan tinggi menjulangkah kedudukan ekonomi mereka hinggakan lesapnya RM52 bilion (RM52 ribu juta) saham Melayu di Bursa Malaysia langsung tidak dipedulikan; sedangkan
hanya RM1 bilion diperuntukkan sebagai modal permulaan oleh kerajaan BN melalui Unit Peneraju Agenda BUmiputera (Teraju) bagi membolehkan syarikat Bumiputera berskala besar disenaraikan dalam pasaran saham!

Sejak bila pula persoalan akhlak pemimpin menjadi perhatian utama Umno dan para penyokongnya sedangkan parti itu sendiri dipenuhi kebejatan akhlak dan moral para pemimpinnya sejak sekian lama?

Sd Johari mempertikaikan sikap PAS yang kononnya masih mahu bersama Anwar sedangkan mengetahui 'cerita sebenar' tentang Ketua Pembangkang itu. Soalnya, apakah pertuduhan yang dikaitkan dengan Anwar itu disertakan dengan bukti 'prima facie' dan 'melangkaui keraguan yang munasabah'?

Adakah Sd Johari dan individu yang bersekongkol dengannya mengetahui tentang beratnya dosa menuduh seseorang itu berzina sedangkan gagal mengemukakan empat orang saksi lelaki yang adil?

Jenayah qazaf yang dilakukan Sd Johari, Umno, NGO-NGO tunggangan Umno, Utusan Malaysia, Kosmo!, TV3 dan lain-lainnya sebenarnya sama berat dengan dosa berzina. Dan adakah mereka yang terbabit dengan 'pesta qazaf' itu bersedia untuk menghadapi hukuman Allah SWT di akhirat kelak?

Jika bukti yang dihadapkan untuk mensabitkan Anwar dengan kegiatan tidak bermoral sudah memadai dan boleh diambil kira, puluhan kes berkaitan moral membabitkan pemimpin Umno juga boleh meyakinkan pemimpin PAS dan dijadikan modal politik. Tapi itu bukanlah budaya PAS yang gagal difahami Umno.

PAS menyedari peri pentingnya seseorang muslim memahami tentang keperluan syariat diturunkan (maqasid syariah) iaitu untuk menjaga agama (akidah), nyawa, maruah, zuriat dan harta manusia. Kepentingan menjaga lima perkara itulah menyebabkan pembuktian terhadap perkara-perkara berhubung jenayah syariah begitu dititikberatkan Islam.

Tuduhan melakukan zina adalah sesuatu yang berat di sisi syariat kerana ia membabitkan soal maruah dan zuriat manusia. Malah menurut pandangan ulama, menyembunyikan perbuatan maksiat dan bertaubat kepada Allah lebih utama daripada mengakuinya di hadapan hakim bagi dikenakan hukuman hudud.

Anwar bukanlah individu yang terkenal dengan perbuatan dan amalan maksiat berbanding sebahagian pemimpin Umno.

Seperti bidasan Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali ketika menjawab isu 'kaki botol' membabitkan bekas calon KeADILan PRK Hulu Selangor, Dato' Zaid Ibrahim: "Semua Perdana Menteri minum arak kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi."

Sehubungan itu Mustafa menasihati Umno supaya tidak memainkan isu-isu menyerang peribadi lawan kerana mereka (pemimpin Umno) juga terdedah dengan pelbagai kelemahan masa kini dan masa silam!

Anonymous,  April 14, 2011 at 4:23 PM  

yg penting rakyat nak tahu kebenaran. itu je

Anonymous,  April 14, 2011 at 4:33 PM  

To sokong papa gomo

Entah2 kau pun macam nuar..jalan cerita kau nampak hebat tapi disebaliknya penuh kepura-puraan..jangan kita berselindung di sebalik kata2 kerana allah lebih mengetahui dari segala2nya!

Anonymous,  April 14, 2011 at 4:47 PM  

"Aku sayang kat 'Sokong Papa Gomo' ni... sebab dia konsisten. Kat semua blog dia cakap benda yg sama, dia tak tipu... konsisten." kata Nuar la

Nuar cukup sayang org cam ni, cucuk idung tarik bawak mana dia suka, LEMBU katakan, nasib lah kau 'Sokong Papa Gomo'. Cukup masa Anuar sembelih ko, hehehe

Anonymous,  April 14, 2011 at 4:59 PM  

hahaha..pencacai2 taik nuar juburi sedang kepanasan..

Anonymous,  April 14, 2011 at 5:01 PM  

@sokong papa gomo
ekau mcm pandai bonar bab2 ekonomi.. padahal fakta ekau dpt kt blog pembangkang ekau terus percayo. kalo ekau kejo kek bursa saham den tabik la jgk.. ds najib x wt keja sorg2.. pakar ekonomi keliling dia x bodoh nk kasi saham org melayu tggal 2billion jo. den nasihat ekau belajar la ekonomi dl..

Anonymous,  April 14, 2011 at 5:09 PM  

Percayalah janji Allah itu benar.
Azab seksaan itu benar.
Kebenaran sedang berlaku.
Kebenaran sedang membawa kejayaan.
Allah maha adil maha mengetahui dan maha bijaksana.
Beruntunglah seseorang yang mahu melihat dan mahu berfikir.

Kanta Pembesar,  April 14, 2011 at 5:10 PM  

Wahaai saudara/saudari penyokong papagomo kononnnn....kau ni mcm penyangak bodoh la.. kerajaan kerugian sehingga 52b...buka isu yg tgh dibincangkan.. isu tu.. masuk dlm bab bhs ekonomi dol!!... klu nk bincg bab tu....byk lgi isu kita prihatin.. skrg ni..kita nak anwar dan penyokong bahlul dia tu sedaq...kes zina, seks...tu buka kerja sesetengah orang umno dan bn je....selama hari ni depa dok kata depa tu bersih...anugerah Allah...tahiiiikkklah.kau tu.. tah paham...nak tunjuk pandai agama. kau tahu tak, saksi, qazaf dalam tuduhan zina itu memerlukan empat saksi lelaki yang soleh. mulutnya sentiasa di basahi oleh zikrullah..kau nak cari mana saksi cam tu ngok??..sedangkan kau ni( mcm pembangkang je) ...dah tahu...pergerakan manusia dalam bentuk visual...tu tarak bole tipu punya..lain lah gambar pegun.bodo!!!. kau ni mcm ustaz yg dok bunuh budak tahun tu je... mengaku ustaz tapi perangai cam penyangak. kau tahu tak medan politik??? syuh!! gi balik rumah mandi..pas tu ngaji...sembahyang tu jgn tinggal. cakap je pandai.. pikir guna kepala lutut.

Hidup PAPA GOMO,  April 14, 2011 at 5:11 PM  

Isu video lucah itu juga nampaknya lebih diberi perhatian NGO-NGO Melayu dan ahli akademik Melayu pro-Umno seperti Prof Kamarudin Kachar dan Prof Ramlah Adam berbanding isu-isu lain yang menyentuh survival dan kepentingan orang Melayu yang lebih mendesak.

Mereka tidak langsung prihatin dengan pengakuan Perdana Menteri bahawa RM52 bilion pegangan saham Melayu-Bumiputera hilang di Bursa Malaysia dan hanya berbaki RM2 bilion sahaja; tetapi amat prihatin dengan video lucah berimej kabur yang kononnya membabitkan Anwar.

Kaya sangatkah Melayu dan tinggi menjulangkah kedudukan ekonomi mereka hinggakan lesapnya RM52 bilion (RM52 ribu juta) saham Melayu di Bursa Malaysia langsung tidak dipedulikan; sedangkan
hanya RM1 bilion diperuntukkan sebagai modal permulaan oleh kerajaan BN melalui Unit Peneraju Agenda BUmiputera (Teraju) bagi membolehkan syarikat Bumiputera berskala besar disenaraikan dalam pasaran saham!

Sejak bila pula persoalan akhlak pemimpin menjadi perhatian utama Umno dan para penyokongnya sedangkan parti itu sendiri dipenuhi kebejatan akhlak dan moral para pemimpinnya sejak sekian lama?

Sd Johari mempertikaikan sikap PAS yang kononnya masih mahu bersama Anwar sedangkan mengetahui 'cerita sebenar' tentang Ketua Pembangkang itu. Soalnya, apakah pertuduhan yang dikaitkan dengan Anwar itu disertakan dengan bukti 'prima facie' dan 'melangkaui keraguan yang munasabah'?

Adakah Sd Johari dan individu yang bersekongkol dengannya mengetahui tentang beratnya dosa menuduh seseorang itu berzina sedangkan gagal mengemukakan empat orang saksi lelaki yang adil?

Jenayah qazaf yang dilakukan Sd Johari, Umno, NGO-NGO tunggangan Umno, Utusan Malaysia, Kosmo!, TV3 dan lain-lainnya sebenarnya sama berat dengan dosa berzina. Dan adakah mereka yang terbabit dengan 'pesta qazaf' itu bersedia untuk menghadapi hukuman Allah SWT di akhirat kelak?

Jika bukti yang dihadapkan untuk mensabitkan Anwar dengan kegiatan tidak bermoral sudah memadai dan boleh diambil kira, puluhan kes berkaitan moral membabitkan pemimpin Umno juga boleh meyakinkan pemimpin PAS dan dijadikan modal politik. Tapi itu bukanlah budaya PAS yang gagal difahami Umno.

PAS menyedari peri pentingnya seseorang muslim memahami tentang keperluan syariat diturunkan (maqasid syariah) iaitu untuk menjaga agama (akidah), nyawa, maruah, zuriat dan harta manusia. Kepentingan menjaga lima perkara itulah menyebabkan pembuktian terhadap perkara-perkara berhubung jenayah syariah begitu dititikberatkan Islam.

Tuduhan melakukan zina adalah sesuatu yang berat di sisi syariat kerana ia membabitkan soal maruah dan zuriat manusia. Malah menurut pandangan ulama, menyembunyikan perbuatan maksiat dan bertaubat kepada Allah lebih utama daripada mengakuinya di hadapan hakim bagi dikenakan hukuman hudud.

Anwar bukanlah individu yang terkenal dengan perbuatan dan amalan maksiat berbanding sebahagian pemimpin Umno.

Seperti bidasan Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali ketika menjawab isu 'kaki botol' membabitkan bekas calon KeADILan PRK Hulu Selangor, Dato' Zaid Ibrahim: "Semua Perdana Menteri minum arak kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi."

Sehubungan itu Mustafa menasihati Umno supaya tidak memainkan isu-isu menyerang peribadi lawan kerana mereka (pemimpin Umno) juga terdedah dengan pelbagai kelemahan masa kini dan masa silam!

Anonymous,  April 14, 2011 at 5:12 PM  

cepat2 sikit keluarkan.....aku nak tengok jugak....haritu tak puas, baru nak open dah potong....kali ni bagi full version sekali....

Anonymous,  April 14, 2011 at 5:26 PM  

video seks live adalah hujah saintifik yang kuat dan qat'ei jika disahkan ketulenannya dan siasatan berkaitannya, oleh 4 pakar islam yang adil.. Para ulamak boleh sahkan.. insyaallah...

Anonymous,  April 14, 2011 at 5:29 PM  

penjilat nuar mmg mcm tu,,,salah dia bole pi kat org lain,,,konspirasi ja kat mulut depa...apa pun jgn jd bodo mcm teloq nuar...

Anonymous,  April 14, 2011 at 5:42 PM  

Makin bertambah fening la si Anuar Al-Tantuya lepas ni. Dah la kes liwat belum habis, di tambah pula kes China Doll. Bila asyik kena tanya atau sebut perkataan "OMEGA' lama2 si Anuat Al-Tantuya ni boleh kena sakit jantung. Kesian pun ada.

Abes la kau kali ni Anuar Al-Tantuya!!!

Tapi bak kata YB Zul "Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar yop!!"

nasir1778 April 14, 2011 at 5:47 PM  

Haa...keluarkan cepat2.aku pun x sabar nak tahu yg mana betul dan salah..kalu betul kau anuar terimalah akibatnya..dan kalau itu bukan kau maka kau akan dirahmati dan dilindungi...tapi yg aku pelik bila ditanya soaln2 berkaitan pasal video kau cepat melengting dan marah2..kalau kau x bersalah pasti muka kau nampak ketenangan dan dapat menangkis segala tuduhan dengan mudah..ini berbelit belit da..aku yg duk atas pagar ni pun susah nak percaya kat kau anuar oiii...

usin April 14, 2011 at 5:48 PM  

PENJILAT2 TAIK KUNYIT SEDANG KEPANASAN. MCM2 FAKTA (baca terdesak/palsu)DIKELUARKAN.AYAT QURAN, HADIS SUME DIGUNAKAN. ADA BAIKNYA AYAT2 QURAN ITU DIGUNAKAN UTK MUHASABAH DIRI, X GITU. APA FAEDAHNYA GUNAKAN QURAN UTK PERTAHANKAN ANWAR, PLURALISME AGAMA?

basic_2009 April 14, 2011 at 5:54 PM  

shutup you all PAS celako ...

ape, kau ingat kentut NikAjis tu wangi sangat ke??

ape, kau ingat NikAjis tu confirm masuk syurga ke??

porahhhhhhh ....
pirahluuuuuuu ....


celako kau NikAjis !
sial kau NikAjis !
jahanam kau NikAjis !


NikAjis bukan ulamak tapi bekas guru tadika ...
dapat mengajar sebab bapak dia kesian dia menganggur, takde kerja ...



sekarang, banyak sarang pelacuran kat Kota Bharu + perjudian + kes anak menantu + ...

ape tua kutuk NikAjis ni buat ?????





PAS + PKR + DAP = bodoh + bangang + celako + jahanammmmmmm !!!!!!!

Anonymous,  April 14, 2011 at 5:58 PM  

Dalam bab video ni aku tengok Datuk Harun Din tak komen langsung. Apa pendiriannya tentang Nuar ni?.Dia dah tengok ke video Nuar ni?.Tak pe. Kite sedang menanti dr Papa Gomo sambungan video kalau boleh petang atau malam esok..Jangan lambat sangat..Nak ntengok ada beruk yang terpukul...

Anonymous,  April 14, 2011 at 6:05 PM  

Saudara Papagomo, please la, kalau dah x dak hero pembangkang mcm Abg Anwar, sapa lg nak lawan kerajaan, umpama tengok bola perlawanan persahabatan aje...

Anonymous,  April 14, 2011 at 6:07 PM  

Polis pun dah confirm siapa yang jadi [pelakon video tu tunggu nak kenal pasti pemilik jam omega saja lagi..Ha.Ha. Mana mahu lari .....

Anonymous,  April 14, 2011 at 6:23 PM  

itu jam omega ada ori ka???

Sokong Papa Gomo,  April 14, 2011 at 6:40 PM  

Isu video lucah itu juga nampaknya lebih diberi perhatian NGO-NGO Melayu dan ahli akademik Melayu pro-Umno seperti Prof Kamarudin Kachar dan Prof Ramlah Adam berbanding isu-isu lain yang menyentuh survival dan kepentingan orang Melayu yang lebih mendesak.

Mereka tidak langsung prihatin dengan pengakuan Perdana Menteri bahawa RM52 bilion pegangan saham Melayu-Bumiputera hilang di Bursa Malaysia dan hanya berbaki RM2 bilion sahaja; tetapi amat prihatin dengan video lucah berimej kabur yang kononnya membabitkan Anwar.

Kaya sangatkah Melayu dan tinggi menjulangkah kedudukan ekonomi mereka hinggakan lesapnya RM52 bilion (RM52 ribu juta) saham Melayu di Bursa Malaysia langsung tidak dipedulikan; sedangkan
hanya RM1 bilion diperuntukkan sebagai modal permulaan oleh kerajaan BN melalui Unit Peneraju Agenda BUmiputera (Teraju) bagi membolehkan syarikat Bumiputera berskala besar disenaraikan dalam pasaran saham!

Sejak bila pula persoalan akhlak pemimpin menjadi perhatian utama Umno dan para penyokongnya sedangkan parti itu sendiri dipenuhi kebejatan akhlak dan moral para pemimpinnya sejak sekian lama?

Sd Johari mempertikaikan sikap PAS yang kononnya masih mahu bersama Anwar sedangkan mengetahui 'cerita sebenar' tentang Ketua Pembangkang itu. Soalnya, apakah pertuduhan yang dikaitkan dengan Anwar itu disertakan dengan bukti 'prima facie' dan 'melangkaui keraguan yang munasabah'?

Adakah Sd Johari dan individu yang bersekongkol dengannya mengetahui tentang beratnya dosa menuduh seseorang itu berzina sedangkan gagal mengemukakan empat orang saksi lelaki yang adil?

Jenayah qazaf yang dilakukan Sd Johari, Umno, NGO-NGO tunggangan Umno, Utusan Malaysia, Kosmo!, TV3 dan lain-lainnya sebenarnya sama berat dengan dosa berzina. Dan adakah mereka yang terbabit dengan 'pesta qazaf' itu bersedia untuk menghadapi hukuman Allah SWT di akhirat kelak?

Jika bukti yang dihadapkan untuk mensabitkan Anwar dengan kegiatan tidak bermoral sudah memadai dan boleh diambil kira, puluhan kes berkaitan moral membabitkan pemimpin Umno juga boleh meyakinkan pemimpin PAS dan dijadikan modal politik. Tapi itu bukanlah budaya PAS yang gagal difahami Umno.

PAS menyedari peri pentingnya seseorang muslim memahami tentang keperluan syariat diturunkan (maqasid syariah) iaitu untuk menjaga agama (akidah), nyawa, maruah, zuriat dan harta manusia. Kepentingan menjaga lima perkara itulah menyebabkan pembuktian terhadap perkara-perkara berhubung jenayah syariah begitu dititikberatkan Islam.

Tuduhan melakukan zina adalah sesuatu yang berat di sisi syariat kerana ia membabitkan soal maruah dan zuriat manusia. Malah menurut pandangan ulama, menyembunyikan perbuatan maksiat dan bertaubat kepada Allah lebih utama daripada mengakuinya di hadapan hakim bagi dikenakan hukuman hudud.

Anwar bukanlah individu yang terkenal dengan perbuatan dan amalan maksiat berbanding sebahagian pemimpin Umno.

Seperti bidasan Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali ketika menjawab isu 'kaki botol' membabitkan bekas calon KeADILan PRK Hulu Selangor, Dato' Zaid Ibrahim: "Semua Perdana Menteri minum arak kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi."

Sehubungan itu Mustafa menasihati Umno supaya tidak memainkan isu-isu menyerang peribadi lawan kerana mereka (pemimpin Umno) juga terdedah dengan pelbagai kelemahan masa kini dan masa silam!

Anonymous,  April 14, 2011 at 6:42 PM  

senyap je si budak 'sokong-papagomo' & 'hidup-papagomo' ni ?

lain kali bila mak suruh beli kelapa parut jgn merayau..ni tidak.. asyik copy-paste copy-paste main blog.

eloklah pi mandi.. siap2..dah nak maghrib ni.

Sokong Papa Gomo,  April 14, 2011 at 6:43 PM  

Isu video lucah itu juga nampaknya lebih diberi perhatian NGO-NGO Melayu dan ahli akademik Melayu pro-Umno seperti Prof Kamarudin Kachar dan Prof Ramlah Adam berbanding isu-isu lain yang menyentuh survival dan kepentingan orang Melayu yang lebih mendesak.

Mereka tidak langsung prihatin dengan pengakuan Perdana Menteri bahawa RM52 bilion pegangan saham Melayu-Bumiputera hilang di Bursa Malaysia dan hanya berbaki RM2 bilion sahaja; tetapi amat prihatin dengan video lucah berimej kabur yang kononnya membabitkan Anwar.

Kaya sangatkah Melayu dan tinggi menjulangkah kedudukan ekonomi mereka hinggakan lesapnya RM52 bilion (RM52 ribu juta) saham Melayu di Bursa Malaysia langsung tidak dipedulikan; sedangkan
hanya RM1 bilion diperuntukkan sebagai modal permulaan oleh kerajaan BN melalui Unit Peneraju Agenda BUmiputera (Teraju) bagi membolehkan syarikat Bumiputera berskala besar disenaraikan dalam pasaran saham!

Sejak bila pula persoalan akhlak pemimpin menjadi perhatian utama Umno dan para penyokongnya sedangkan parti itu sendiri dipenuhi kebejatan akhlak dan moral para pemimpinnya sejak sekian lama?

Sd Johari mempertikaikan sikap PAS yang kononnya masih mahu bersama Anwar sedangkan mengetahui 'cerita sebenar' tentang Ketua Pembangkang itu. Soalnya, apakah pertuduhan yang dikaitkan dengan Anwar itu disertakan dengan bukti 'prima facie' dan 'melangkaui keraguan yang munasabah'?

Adakah Sd Johari dan individu yang bersekongkol dengannya mengetahui tentang beratnya dosa menuduh seseorang itu berzina sedangkan gagal mengemukakan empat orang saksi lelaki yang adil?

Jenayah qazaf yang dilakukan Sd Johari, Umno, NGO-NGO tunggangan Umno, Utusan Malaysia, Kosmo!, TV3 dan lain-lainnya sebenarnya sama berat dengan dosa berzina. Dan adakah mereka yang terbabit dengan 'pesta qazaf' itu bersedia untuk menghadapi hukuman Allah SWT di akhirat kelak?

Jika bukti yang dihadapkan untuk mensabitkan Anwar dengan kegiatan tidak bermoral sudah memadai dan boleh diambil kira, puluhan kes berkaitan moral membabitkan pemimpin Umno juga boleh meyakinkan pemimpin PAS dan dijadikan modal politik. Tapi itu bukanlah budaya PAS yang gagal difahami Umno.

PAS menyedari peri pentingnya seseorang muslim memahami tentang keperluan syariat diturunkan (maqasid syariah) iaitu untuk menjaga agama (akidah), nyawa, maruah, zuriat dan harta manusia. Kepentingan menjaga lima perkara itulah menyebabkan pembuktian terhadap perkara-perkara berhubung jenayah syariah begitu dititikberatkan Islam.

Tuduhan melakukan zina adalah sesuatu yang berat di sisi syariat kerana ia membabitkan soal maruah dan zuriat manusia. Malah menurut pandangan ulama, menyembunyikan perbuatan maksiat dan bertaubat kepada Allah lebih utama daripada mengakuinya di hadapan hakim bagi dikenakan hukuman hudud.

Anwar bukanlah individu yang terkenal dengan perbuatan dan amalan maksiat berbanding sebahagian pemimpin Umno.

Seperti bidasan Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali ketika menjawab isu 'kaki botol' membabitkan bekas calon KeADILan PRK Hulu Selangor, Dato' Zaid Ibrahim: "Semua Perdana Menteri minum arak kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi."

Sehubungan itu Mustafa menasihati Umno supaya tidak memainkan isu-isu menyerang peribadi lawan kerana mereka (pemimpin Umno) juga terdedah dengan pelbagai kelemahan masa kini dan masa silam!

Anonymous,  April 14, 2011 at 6:55 PM  

Jijah...jam OMEGA mana da !

KUCING COMEL April 14, 2011 at 7:09 PM  

IGP DAH KONPOM SAPER PELAKUN "TERBAEK" TAHUN 2011 DLM VIDEO PORNO TU WAKAKAKAKA, MANA TAK PANEH JUBUR KEKEKE

Anonymous,  April 14, 2011 at 7:20 PM  

Anuar Al-Tantuya Omega dah makin tertekan. Apa pulak nak spin lepas ni. Mesti skrg tgh meroyan mcm klip kat blog Tuan Husin Lempoyang ni.

http://youtu.be/pzamK-0GqfI

Anonymous,  April 14, 2011 at 7:24 PM  

orang macam anuar ibrahim ni, kalau panggil burung, burung pun boleh turun la, dia punya ayat power gila siot....orang yg pandai cakap selalunya tak leh buat keje. camner nak buat kerja asyik ngangaje...
renung-renungkan...

Anonymous,  April 14, 2011 at 7:34 PM  

Anuar Altantuya dah kena checkmate. Nampak gayanya kena jugak la apply Permanent Visa dengan kedutaan Amerika. Nak apply kat Kedutaan Turki dah tak boleh sebab dah kantoi bab cerita spin kata ada orang nak ancam nyawa dah tak laku lagi kat situ.

Apalah nasib badan si Anuar Al-Tantuya. Sendiri cari penyakit.

Pinjam kata2 YB Zul "Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar yop!!"

Hashim,  April 14, 2011 at 7:59 PM  

Jeng....jeng...tak sabar nak klik....sabar beb.....tahap 18SX ...kena siar malam sikit....yg ada pil kuda leh makan sekarang....mlm ni mlm jumaat....ngam beb

Anonymous,  April 14, 2011 at 8:51 PM  

hashim

buakakakakak...100x
lawak2....

Anonymous,  April 14, 2011 at 9:18 PM  

papagomo yang budiman dan yang paling kacak seantaro dunia;

sudilah kiranya part 2 janganlah seminit dua; bagi tunjuk lah kesemuanya..

penyokong kuat papagomo

Anonymous,  April 14, 2011 at 9:47 PM  

Salam Gomo

Video Seks Anwar balun amoi China
part 2 akan keluar dlm sedikit
masa lagi

Korang bolih tengok Video tu
lpas adanya Royal Komision.....

Tu la kaparl sing dan pmbakang
bantah n takut ..............
Video akan dimainkan Di Mahkmah dulu......................
kemudian di You Tube

Semua bolih lihat .....kena tunggu

Pok Najis katee....Halall la tu...
Anwar yang sedap..........
Orng lain dpt susah

kah kah kah.......

Anonymous,  April 14, 2011 at 11:39 PM  

al juburi wal pantati mengamuk bila ditanya isu lakonan seks beliau oleh tuai rumah lalu meninggalkan majlis ceramah di satu rumah panjang di sarawak.......hmmm mcm bersalah je hahahah

Anonymous,  April 15, 2011 at 1:07 AM  

Ni semua kerja SB bhagian politik.kuar cerita yg bkn2 utk pastikan umno @ bn menang.yg bergaduh,yg duk mengata sesama sendiri,org melayu @islam.silap2hari bulan,blog papa gomo ni di dalangi oleh SB.kalau x, x kan sentiasa update info2. Termasuk info yg berbau fitnah, dah mmg SB di tugaskan buat kerja ni.SB. . .I hate all of you. . .Konon2 pyokong umno. . . Berkatkah gaji anda wahai SB SEMALAYSIA?tepuk dada tnya selera.. . Kerana kerja SB nilah negara kita huru hara. . . .Ingatlah Allah itu Maha Besar. . .Semoga di malam jumaat ini anda,SB2 semua mendapat taufik dn hidayah. .Amin. . . . .

Anonymous,  April 15, 2011 at 1:43 AM  

Nik Aziz dilaporkan kononnya kesal dengan tindakan umat Islam di Kelantan yang mengabaikan kebersihan tandas masjid.

Ini katanya akan memberi gambaran negatif kepada pelawat sekali gus menjejaskan imej agama Islam yang mementingkan kebersihan.Namun,Mursyidul Am PAS itu mengakui punca kebanyakan tandas masjid di negeri ini masih kotor kerana tiada peruntukan untuk menyelenggarakannya.

Sebenarnya,cerita tandas kotor ini bukan di Kelantan sahaja tetapi di tempat lain yang ada pilihanraya kecil.Bukan sahaja tandas masjid yang tiba-tiba kotor tetapi hampir satu masjid jadi tidak terurus.Kalau tidak percaya cubalah tinjau kawasan masjid atau surau yang ada pilihanraya kecil seperti di Merlimau hujung bulan ini.

Sudah jadi lumrah kalau PAS bertanding,sekitar masjid atau surau dalam kawasan PRK jadi ‘rumah tumpangan’ jentera kempen dan penyokong-penyokong PAS.Hal ini juga berlaku masa PRK Hulu Selangor walaupun calon PKR Datuk Zaid Ibrahim bertanding dan berulang sama di PRK DUN Tenang.Kumpulan ini datang berduyun-duyun bukan sahaja dari Kelantan tetapi Kedah,Terengganu dan negeri lain terutama sehari sebelum hari mengundi.Mereka mandi,bertukar pakaian,makan minum,tidur dan sebagainya tanpa hiraukan peraturan kebersihan masjid atau surau berkenaan.Kadangkala jawatankuasa masjid atau surau boleh pitam tengok geng-geng PAS kuasai rumah ibadat itu sesuka hati mereka.Hendak dimarah atau diusir nanti jadi cerita lain pulak, kalau dibiar nanti macam-macam masalah timbul.Selain tandas tersumbat, sampah sarap dan kotor, bil air dan elektrik sudah tentu pihak masjid atau surau kena bayar.Maka Nik Aziz tidak perlu kesal pada umat Islam pasal tandas masjid kotor kerana budaya mengotorkan masjid ini banyak diamalkan orang-orang PAS sendiri.

Jika ikhlas,beliau patut nasihat geng-geng PAS yang pergi berkempen mana-mana pilihan raya jangan guna masjid atau surau sebagai ‘rumah tumpangan’.Nik Aziz kena pesan minta mereka yang terpaksa juga tidur di masjid atau surau kenalah jaga kebersihan dan menghormati kariah di situ ibarat masuk kandang kambing kenalah mengembek.Tetapi Nik Aziz tidak mungkin mahu marah mana-mana penyokong PAS yang tidur atau kotorkan kawasan masjid masa pilihanraya kerana jika orang PAS buat semuanya betul.Jika tidak percaya,cubalah tanya Menteri Besar Kelantan itu soalan ini.

Anonymous,  April 15, 2011 at 2:10 AM  

heheheheeheheheheheheheheh

geng2 team daki rakyat ni kalau x sentuh pasal seks,memang tak sah

heheheheheheheheheheheheheh

nak menangkan pek ho punya pasal,dosa pahala tolak tepi

hehehehhhehehehehehehhehe

bergantung nasib pada video seks dan lubang juboq sayfool

heheheheheheheheheheheehheheeh

lu jgn buat pasal gomo

hehehehehehehehehehehehehheh

nanti menangis lu kat lokap nanti

hehehehehehehehehehehehehheeh

esok dalam pukul brape nak kluar??

hehehehehehehehehehehh

10pagi? sebelum sembahyang jumaat?

heheheheheheheheeheheheheh

atau masa khutbah sedang dibaca oleh khatib??

heheheheheheheheheheheehehhehe

tgk video tu,jgn lupa pegi sembahyang jumaat plak

hehehehehehehehehheheh

Anonymous,  April 15, 2011 at 5:27 AM  

Hoi bro Anon 1.07am. Lu tuduh ini SB punye kerja ade bukti ke? You maksudkan SB PDRM ke? Lu tak takut fitnah ke? Lu ingat polis ni bodoh macam you ke? Sudahlah...Poorah.Dah nk kalah mulalah cakap merapu..

Anonymous,  April 15, 2011 at 6:36 AM  

biasa la penjilat2 jubur anwar ni..suma tgh panas skrang ni..siap kluar hadis bagai..mmg dasar penjilat jubur yg kantoi

Anonymous,  April 15, 2011 at 6:39 AM  

ada plak sorang mamat hehehehehehheehehehehehehehehehehe...hehhehheehheehehehehehehehehehe..dia ni hehehehehehehehehehehehehe pasal tak dapt lg nak jilat jubur anwar..sebab jubur anwar tgh panas skrang ni..hehehehehheheheheheeheheheheheheheheheheheheheheeheheheheheehehe

Anonymous,  April 15, 2011 at 7:03 AM  

Anon 5.27am.sape yg bodoh? Org mcm ngkoranglah bodoh terpengaruh dgn propaganda politik..pastu kuar dakyah msing2. X belajar sejarah ke? X ikuti perkembangan dunia ke?semua perjalanan politik negara dah di atur dn di susun.salah satu nya tugas SB ialah buat kerja2 mcm nilah.by hook or by crook nk pastikan bn or kerajaan yg memerintah akn terus kekal .pikir sikitlah bro.jgn duk statik je.asal org lawan sikit,x ikut pemerintah dh ckap kawan ni sokong
pembangkang.buka minda sikit. . .

Anonymous,  April 15, 2011 at 8:20 AM  

Berdasarkan pemerhatian aku, y komen dlm blog ni y sokong BM is papagomo sendiri la, sbb gaya tulis smu sama...

Anonymous,  April 15, 2011 at 8:21 AM  

Gila sex r papagomo ni

Anonymous,  April 15, 2011 at 12:09 PM  

Jijah...jam OMEGA mana daa..

Anonymous,  April 15, 2011 at 12:19 PM  

agak2 la byk ke duit tepi ko dpt ni?

Anonymous,  April 15, 2011 at 2:44 PM  

Sesiapa yang masih menyokong Anwar walau dah banyak bukti mendedah tembelang nya sohih lagi jelaslah bodoh tak ade bandingannya.

Anonymous,  April 30, 2011 at 12:33 AM  

Anything wrong with that? All of you should aware that most of the YB, datuk datuk, tan sri tan sri etc, be them from BN or PR, had prostitute before. Face the truth lar.
Can Najib or Muhedeen swear in the name of Allah, that they never had sex with other woman apart from their wife? If they do, I will fully support BN.

Anonymous,  June 9, 2011 at 12:06 PM  

UNTUK RENUNGAN KITA BERSAMA....Nukilan dari saudara sesama MUSLIM kita dari Indonesia.

KENYATAAN
Bagi pihak alim ulama dan cendekiawan Islam di sini , memberi kata putus bahawa tidak ada ‘Parti Islam’ dan tidak boleh menjayakan sebuah partai Islam dalam sebuah negara Islam seperti partai PAS, PKR dan BEBAS sebagai parti pembangkang pemerintah di Malaysia. Hukumnya adalah HARAM tetap HARAM.

ULASAN
Maksudnya Parti Islam Se-Malaysia (PAS) dan lain-lain partai yang terdiri dari orang Islam tidak harus wujud. Partai Keadilan Sejahtera (PKS) di Indonesia juga begitu. Bpk. Guru Dato’ Nik Aziz dan yang lain-lain melakukan sesuatu yang tidak harus dilakukan lebih-lebih lagi mereka ini digelar ulama ilmiah selama ini tapi sudah terpesong ke arah ulama siyasah makanya jadi ribut dan tidak karuan umat Islam di Malaysia sepatutnya para ulama ini bersama-sama umara' membangunkan sesebuah daulah islamiah bukannya berpaling tadah kepada partai pembangkang. Satu kesilapan besar ini yang perlu diperbetulkan segera.

KENYATAAN
(Yang dimaksud dengan "Rukhsah" di sini adalah pendapat para ulama dalam masalah khilafiyah yang paling ringan (paling enak) yang tidak bersandar kepada dalil yang sohih. Atau kesalahan seorang alim mujtahid yang kesalahannya tersebut diselisihi oleh para mujtahid yang lain. Dan inilah makna rukhsah menurut istilah bahasa arab).

ULASAN
Yang menjadi masalahnya hanyalah apabila seseorang itu menganggap demokrasilah satu-satunya cara ataupun cara terbaik untuk memperjuangkan Islam dan mendapatkan daulah kononnya makanya Partai Pembangkang PAS telah tertubuh. Apa yang kami merasa begitu dukacita yaitu orang Melayu beragama Islam di Malaysia telah berpecah kepada 4 hizbi yaitu UMNO, PAS, PKR dan BEBAS.

Sehubungan itu Nabi SAW telah mengingatkan kepada semua para sahabat baginda bahawa di akhir zaman nanti akan wujudnya anutan puak khawarij dan mu'tazilah ini dengan begitu banyak sekali hanya semata-mata mahu mencapai cita-cita mereka dengan menjadi pembangkang kuat terhadap ulil amri (pemerintah) di dalam negara Islam mereka sendiri dengan apa cara pun asalkan mereka dapat mengambil alih pucuk pemerintahan yang sedia ada.

KENYATAAN
Pada zaman Khulafa ar-Rasyidin tidak ada partai pembangkang kecuali golongan Khawarij dan Mu'tazilah. Kesimpulannya bahawa partai pembangkang di Malaysia misalnya PAS, PKR dan Bebas ciri-cirinya adalah sudah jelas ke arah partai pro-khawarij wal mu'tazilah layaknya.

Makanya itulah sebabnya junjungan besar kita Nabi Muhammad SAW telah bersabda bahawa matinya mereka itu nanti adalah kematian secara JAHILIYAH. MasyAllah! Allahu Akbar !
Zalimnya Firaun… dia mengaku Tuhan, bunuh anak kecil dan mandi dalam arak…
Adakah Bapak Dato' Seri Najib PM Malaysia sekarang lebih jahat daripada Firaun?
Adakah pihak pembangkang seperti Partai PAS, PKR, Bebas ini lebih alim daripada Nabi Musa dan Nabi Harun?

ULASAN PENUTUP
Ringkasnya pemimpin UMNO (Kerajaan Barisan Nasional) tidaklah sejahat Firaun dan pembangkang (PAS, PKR, Bebas) tidak juga sealim Nabi Musa. Jadi, dakwah pembangkang (mubaligh) tentulah kena lebih berhati-hati dan lemah-lembut kepada pemerintah.

Lepas ini, kena bubarlah agaknya Parti Islam Se-Malaysia ya? Semua orang Islam di Malaysia harus muhasabah diri masing-masing untuk bersatu di dalam sistem pemerintahan federalisme iaitu demokrasi berperlembagaan berparlimen berteraskan RUKUNEGARA MALAYSIA.

Ini adalah suggesion seikhlasnya dari kami sebagimana berikut :
Semua orang Melayu Islam partainya UMNO,
Semua orang Cina partainya MCA dan
Semua orang Hindu partainya MIC.

Rasanya barulah aman sejahtera duduk hidup di dunia Malaysia nanti. InsyAllah kami berdoa semoga cita-cita Pemerintahan 1MALAYSIA akan terkabul jua hendaknya.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP