Video SEKS Khairy Jamaluddin? Pemuda Buat Laporan Polis AMK Bila Pula?

Friday, April 8, 2011


REMBAU: 07 April – Badrul Hisham Shahrin dicabar membuktikan dakwaan beliau dalam the Malaysian Insider adalah benar. Dalam kenyataan Badrul Hisham di laman web The Malaysian Insider bahawa beliau dibekalkan oleh ahli UMNO tape video lucah YB Hj Khairy Jamaluddin pada pilihanraya 2008 dahulu adalah bersifat biadab dan berunsur fitnah.


Menurut saudara Safariladira Abdullah, penolong Setiausaha Pemuda Bahagian Rembau pada sidang akhbar setelah membuat laporan polis terhadap Badrul hisham Shahrin. Kata beliau lagi bahawa Pemuda UMNO Rembau mengutuk sekeras kerasnya kenyataan yang berunsur fitnah ini dan laporan dibuat kepada pihak berkuasa adalah untuk membersihkan nama YB Khairy Jamaluddin , Ahli Parlimen Rembau merangkap Ketua Pemuda UMNO Malaysia serta menjaga nama baik UMNO itu sendiri.


Video palsu yang pernah disiarkan oleh Badrul Hisham adalah Video yang langsung tidak berkait dengan Sdr Hj Khairy Jamaluddin .


Badrul juga ada berkata bahawa beliau ada menyimpan satu Video seks Isteri pemimpin UMNO. Ini adalah merupakan satu fitnah yang jijik untuk mengalihkan pandangan rakyat setelah Wan Azizah gagal membekalkan jam “Omega” pada sidang akhbar sebelum ini untuk membersihkan nama suaminya dalam skandal seks terbesar negara.


Pemuda Rembau mencabar Badrul Hisham untuk membuktikan bahawa beliau mempunyai Video berkenaan dan jangan hanya bercakap kosong menabur fitnah dan berniat jahat.



GOMO: Amacam Anwar Ibrahim dan juga Penyokong PKR??? Takkan nak diam diri je dan tak buat laporan Polis dalam isu Video Porno Anwar Ibrahim yang dan tersebar ni? he he he

Errr kami pun tunggu juga ni bila Anwar Ibrahim nak SAMAN Dato Eskay, Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Dato Shuib Lazim? Dan kami pun tak sabar juga nak lihat Kak Wan tunjukkan di mana Jam Tangan Omega milik Anwar Brahim tu.

So Juak Pakatan nak Buat FITNAH? Baik hangpa pi buat report Polis suruh siasat Trio Dato T tu...he he he


Jangan macam AMK Cicak mengkarong yang hanya buat Laporan kepada SKMM terhadap Papa Gomo, GAP dan Pisau.Net sahaja. Bila nak buat Laporan Polis pulak?

Ha ha ha


Psssttt...Anjing anjing PKR sudah mula kepanasan.....



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

32 comments:

Anonymous,  April 8, 2011 at 2:48 PM  

Panas!!! Panas!!!

Anonymous,  April 8, 2011 at 2:48 PM  

Tayang je part seterusnya video Anwar ni. Biar Pakar Kelentong Rakyat (PKR) ni terkedu terus..

D,  April 8, 2011 at 2:52 PM  

Polis ape tunggu lagi . Beruk tu dah ngaku ade video. Tangkaplah si beruk tu atas dakwaan simpan bahan lucah.

Anonymous,  April 8, 2011 at 2:56 PM  

PKR ni fitnah mmg makanan mereka la tapi sebenarnya tiada bukti pun,kalau mereka betul ada video itu buktikan seperti mana video papa hebat a.k.a anugerah tuhan itu tersebar..Cabar AMK buat PC tentang kes nie,berani biarlah kerana benar usah main tarik tali dengan fitnah

Anonymous,  April 8, 2011 at 2:56 PM  

seronok tengok politik malaysia ni...macam-macammmm ada..hidup malayu...

Anonymous,  April 8, 2011 at 2:58 PM  

YG KESIAN POLIS LA..TAK HABIS2 KEJE DIORG..SABO JE LA

Anonymous,  April 8, 2011 at 3:02 PM  

Dari sudut pandang strategi, nampak sangat AMK ni nak alih perhatian rakyat. Buat laporan pun kat SKMM, bukan kat polis.
Buat la laporan polis terus. Haishh.

Anonymous,  April 8, 2011 at 3:09 PM  

sabor papa n the gangs..dia orang tu profesional..tak tayang sembarangan..jangan takut..jangan gelabah sangat nanti sendiri malu kan.kan.kan.kan

Sarawakkini April 8, 2011 at 3:12 PM  

http://sarawakinsider.blogspot.com/2011/04/prn-sarawak-anwar-ibrahim-vs-vk-linggam.html

minta promote dan bca blog ini semepna PRN Sarawak.

Anonymous,  April 8, 2011 at 3:14 PM  

Badut tu macam RPKlah, semua dia ada, tapi last-last, lari tak cukup tanah, kah kah kah! Dah masak dah cywar haprak depa tu, hik hik hik!

Anonymous,  April 8, 2011 at 3:17 PM  

AMK nak suruh SKmm tutup yutube kot? Kalau tak tutup makanya video seterusnya akan keluar. Justeru itu adalah tindakan proaktif para pengampu. Bayangkan kalo usaha itu berjaya, wow! gembiranya kak wan, oiii!

Anonymous,  April 8, 2011 at 3:21 PM  

Tapi kalo you tube tutup tak dapatlah AMK pulang paku buah keras. Cumanya apa yang AMK ada? Gambo kote hitler?

Anonymous,  April 8, 2011 at 3:25 PM  

KJ dan Mahfuz sama saja ton kulit dorang. Bolehkah badrul bezakan antara kedua-dua mereka? Bukan apa takut nanti aksi Mr bean dikatakan aksi pemuda ameno, ha ha, tak pasai-pasai kena saman. Ada duit ke dorang nak bayar?

Anonymous,  April 8, 2011 at 3:30 PM  

ayat klise...bukti dalam tangan, tunggu masa untuk dedahkan..khaik tuihhh...belawok...belawok...belawok...hahahahaha

Anonymous,  April 8, 2011 at 3:39 PM  

Kesian tengok parti kelentong rakyat. Semua perkara nak kelentong dari atas sampai bawah, semua sama je. Inilah berkat solat hajat lebih 40 orang yang dibuat merata2 oleh penyokong2 penjilat peliwat.

Siapa yang gerakkan hati mereka untuk tersasul dan tersalah cakap? Buatlah lagi banyak2 solat hajat.

Anonymous,  April 8, 2011 at 3:47 PM  

Anon 3:39,

entah-entah semaye hajat yang depa buat itu pun hanya sandiwara saja! Bayangkan Lks pun boleh jadi makmun.

Anonymous,  April 8, 2011 at 4:05 PM  

3.47
Mungkin juga. Jangan main2, kalau Allah dah beri petunjuk tapi dok buat juga banyak2 solat hajat untuk selamatkan seseorang, orang tu boleh jadi gila.

Anonymous,  April 8, 2011 at 4:46 PM  

'solat' lebih baik daripada 'bersumpah'

Anonymous,  April 8, 2011 at 5:09 PM  

sudah2 la tu...nanti aku humbang ko rang sume dari tingkat 3 ko nak????

nyOk Tua,  April 8, 2011 at 5:11 PM  

CAYA LAAA...Tabik aa sebab buat LapoRan polis..mcm ni laa barani kerana benar..
nak best Lagi saMan cikGu baRrd tuh biaq tinNggal boxer..
PeduLu apa MelaYu mcm tuh..itu MeLayu yg nak menJatuhkan meLayu sendiri..
Ptuuiihhhh.....

Spin1001,  April 8, 2011 at 5:18 PM  

pihak pembangkang nih memang bijak menggunakan polis untuk mengalihkan isu yang melanda Anuar... kita nih pulak tak pandai main game mcm tu... isu2 pemimpin PAS yang tak bermoral... kita senyap ajer dll... mungkin kita tak pandai main politik lucah sepertimana yang di lakukan pihak pembangkang

Anonymous,  April 8, 2011 at 5:51 PM  

Anon 4.46
Mana punya islam ko ni. Main solat hajat je tapi orang suruh bersumpah untuk mempertahankan diri tak berani....jadi jangan salahkan orang yang berperasangka buruk.

Anonymous,  April 8, 2011 at 5:58 PM  

Anon 4.46
Mana punya islam ko ni. Main solat hajat je tapi orang suruh bersumpah untuk mempertahankan diri tak berani....jadi jangan salahkan orang yang berperasangka buruk.

Ada ker nabi suruh kita beprasangka buruk..
kan ker solat tu mintak pertunjuk..
(surah Al-Fatihah ayat 4&5)

Anonymous,  April 8, 2011 at 7:29 PM  

Kita Putarrr Lagii Anwarrr ... ehh silapp ... Halimmm

Anonymous,  April 8, 2011 at 8:41 PM  

HA..HA..LIHAT BIJAK NYA UMNO..

BILA TERSEBAR DAKWAAN ADA VCD LUCAH KJ, CEPAT2 MRK REPORT POLIS, DAN POLIS SEPANTAS KILAT MENYERBU PIHAK YG MENDAKWA DGN MERAMPAS VCD TUH...KEMDIAN MENANGKAP DAN MENDAKWA ORG MENYEBARKAN...


BUKAN NAK SIASAT ISI VIDEO..TAPI TANGKAP ORG YG MENYEBARKAN..INI LAH MODUS OPERANDI POLIS..BERLAINAN DGN KES VIDEO NUAR, ORG YG TAYANG BEBAS BUAT APA SAJA, POLIS TAK BUAT APA PUN...TAPI VIDEO BEBAS DITAYANG SEMAHUNYA...

JAHAT SUNGGUH UMNO!!!

Anonymous,  April 8, 2011 at 9:33 PM  

ala polis kan anjing umno, sprm pulak babi umno,
besa la umno kan penternak berjaya

Anonymous,  April 8, 2011 at 11:37 PM  

SIAPAKAH YANG SESAT?
Untuk Renungan Kita Bersama

Terjemahan Hadith

Dari Abdullah bin Amru bin Ash, katanya dia mendengar Rasullulah SAW bersabda: "Alah tidak menghapuskan ilmu(agama) dengan cara mencabutnya dari dada seluruh manusia, tetapi dengan jalan mewafatkan para ulama. Apabila ulama sudah tiada, umat manusia mengangkat orang-orang b_d_h menjadi pemimpin mereka. Lalu mereka bertanya kepada para pemimpin yang b_d_h. Sipemimpin memberi fatwa tanpa pengetahuan, menyesatkan orang ramai, maka sesatlah mereka semuanya." (Sahih Muslim 2297)

Parti PAS mengaku bahawa mereka mempunyai ramai ulama. Ini bertentangan dengan maksud hadith di atas yang mengatakan di akhir zaman, tiada ulama atau ulama "sudah habis" diwafatkan. Menurut hadith, "Allah tidak menghapuskan ilmu(agama) dengan cara mencabutnya dari dada seluruh manusia, tetapi dengan jalan mewafatkan para ulama".

Kalau benar PAS mempunyai ramai ulama tentulah kita ingin tahu dari mana datangnya mereka ini semua. Menurut hadith di atas, Apabila ulama sudah habis, umat manusia mengangkat orang-orang b_d_h menjadi pemimpin mereka.

Oleh itu jelaslah yang parti PAS mengangkat orang-orang b_d_h menjadi pemimpin mereka. Apakah bukti bahawa mereka ini orang b_d_h? Menurut hadith di atas, Sipemimpin memberi fatwa tanpa pengetahuan, menyesatkan orang ramai, maka sesatlah mereka semuanya.

Kalau diteliti, ternyatalah kebenaran hadith dari Rasullullah SAW ini, kerana didapati bahawa Dato' Nik Aziz banyak mengeluarkan fatwa, yang sebelum ini tidak pernah dikeluarkan oleh ulama yang muktabar atau imam yang mujtahid seperti Imam Shafie, Imam Maliki, Imam Al Ghazali, Imam An Nawawi dan lain-lain lagi. Persoalan yang timbul ialah adakah kesemua imam-imam ini kurang alim, sehingga tidak dapat mendahului Dato' Nik Aziz mengeluarkan fatwa yang menghalalkan perbuatan memaki dan menghina sesama Islam?. Bagaimana pulakah fatwa Dato' Nik Aziz yang mengatakan Allah mencarut?.

Persoalan seterus ialah PAS berkata "Cuma ulama sahaja yang layak jadi pemimpin". Kalau begitu sudah tentu semua calon dari parti PAS, mestilah terdiri dari ulama. Masaalahnya ialah sejak bila Allahyarham Fadzil Noor, Mohammad Sabu dan Mahfuz Omar jadi ulama. Mereka semua ini mengaji kat mana?. Berapa juzuk Al Quran yang mereka hafal? Jangan-jangan mereka ini memang orang b_d_h yang diangkat oleh PAS sebagai ulama.

Ketahuilah! sesuatu yang disampaikan oleh Rasullullah SAW adalah benar dan sebagai orang Islam kita kena yakin dan percaya teguh kepadanya. Oleh itu marilah kita renung bersama-sama siapakah manusia yang dimaksudkan sebagai sesat dalam hadith di atas.

Anonymous,  April 8, 2011 at 11:44 PM  

Malaysia Insider memang berat sebelah laporan nya dan selalu di guna pakai olih yahoo malaysia. Perlu disiasat atau diambil tindakan olih pihak berkuasa terhadap Malaysia insider ini.

n9kini.com April 8, 2011 at 11:50 PM  

Badrul Hisham Shahrin dicabar membuktikan dakwaan beliau dalam the “Malaysian Insider” adalah benar. Dalam kenyataan Badrul Hisham di laman web “The Malaysian Insider” bahawa beliau telah dibekalkan oleh ahli UMNO tape video lucah YB Hj Khairy Jamaluddin pada pilihanraya 2008 . Kenyataan ini adalah bersifat biadab dan berunsur fitnah.

Anonymous,  April 9, 2011 at 12:15 AM  

VIDEO KJ dulu tu memang tersebar dalam internet masa org dah rimas dengan pak lah...tapi mana kecoh sebab umno pakar tutup bangkai gajah lagi pihak yg satu lagi tak suka laa menjaja keaibpan org moga dia bertaubat dan menjadi org yg lebih baik..bukan macam hanjing umno...

Anonymous,  April 9, 2011 at 7:19 PM  

Hello anon 12.15

Betul cakap lu,bangkai gajah boleh di tutup moga moga dia bertaubat.tapi beb kalau bangkai benua mana boleh beb,moga moga dia bertaubat tapi bro 2 alam sekor ni tahu buat je sebab dia ada penyokong2 yg boleh pertahankan dia.dah bagi peluang masih lagi,masih kah kau ingat....

Anonymous,  April 9, 2011 at 8:33 PM  

byk ngaji lg bro moderator n followers...igt mati, takut mati...kerana mati itu pasti...kita akn kekal selamanya di akhirat nnti...biarlah apa jua yg kita lakukan di dunia ini bermanfaat di akhirat kelak...semuanya kerana Allah. Takutlah dgn azab Allah.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP