Video Seks Part 3,4,5,6 Anwar Ibrahim Mari Tonton China Doll Blowjob

Friday, April 29, 2011





video


Sambil tengok sila kuatkan Volume he he he

Gua Rakam Pakai Fone je beb......
Bukan Gua Keluarkan...he he he






Psssttt.....Anwar sakit pinggang? Tak nampak pun sakit pinggang






DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT





118 comments:

mohdhafifi April 29, 2011 at 1:44 AM  

panas panassss

sampai jem blog ni

ahaha

don juan April 29, 2011 at 1:47 AM  

pnas betul.. dah tengok semua.. ( Link Sini )

balak April 29, 2011 at 1:48 AM  

perghh blh tahan sudu anwar ni hahahah

taraa April 29, 2011 at 2:09 AM  

papagomo BABI... semoga diturunkan BALA ALLAH yg Maha dahsyat... Amin Ya Rabbal Alamin,...

anonymous April 29, 2011 at 2:58 AM  

suara latar tu mcm babi..dia kata nuar babi tp dia yg babi..tgk cara brcakap tau dah..melayu pengecut mulut mcm babi..sedap je mengata orang..menghina orang yg dlm kelemahan..aku percaya melayu ckp byk mcm ni ramai kt malaysia ni..melayu pengecut..sial..dok dpihak yg kuat hang berani la no..

tak sokong mana2 parti..tp bagi aku ini amat tidak baik..membunuh jiwa raga seseorang manusia..kaum lain bagi jubo taik je kat hang ni..

CM Leong April 29, 2011 at 3:24 AM  

PKR UNTUK MALAYSIA
DAP HORMATI UGAMA SEMUA
PAS ITU ISLAM
UMNO ITU HARAM

CM Leong April 29, 2011 at 3:42 AM  

semoga diturunkan BALA ALLAH yg Maha dahsyat... Amin Ya Rabbal Alamin,

nagahijau April 29, 2011 at 4:01 AM  

video ini akan melingkupkan Umno & BN dlm PRU 13......kita tungguuuuu

semutapi April 29, 2011 at 7:20 AM  

Imej lelaki tu sebiji macam Datuk Eskay, tapi benarkah dia Datuk Eskay? Cuma imejnya macam Datuk Eskay, tapi mukanya kabur. Nak tuduh Datuk Eskay pun tak berani sebab mengikut Islam perlu ada 4 saksi. Engkau beranikah?

rusnan April 29, 2011 at 7:21 AM  
This comment has been removed by the author.
cermin2mirror April 29, 2011 at 7:24 AM  

Kalau anwar disebelah yg benar..jangan tunggu lama2..pergilah bersumpah laknat di masjid..
kami orang melayu rasa kesian juga.Tapi dia harus kesian dengan diri dia dan keluarga.
Pada pengikut anwar..kalau lah betul anwar yg buat,ini bukan jenis ketua yg kita cari..
Kita perlu ada ketua untuk melayu yg terbaik.Anwar bukan pilihan kita.

Anonymous,  April 29, 2011 at 1:10 PM  

xpayah nak aibkan org..yang si eskay kata dia ada di tempat kejadian pasai apa dia x pi report pegawai agama ka..polis ka..apa2 yang patut la..pasai apa nak sebarkan benda2 cam nie..sah nampak sgt main politik..nak kata xpandai ada pangkat dato..n satu lagi..papa gomo nie xde citer lain ke selain dari anuar..nampak sgt u nie berdendam dgn anuar..cover2 la ckit..nampoak sgt kemaluan kamu itu..hehe..
p/s--xsokong mana2..cuma benci benda lucah mcm ne tersebar sesuka ati..

Reza aljunaid Post April 29, 2011 at 1:16 PM  

Tegakkan kebenaran walaupun pahit...anwar memang wajib dimalukan kerana dosa besarnya sudah sampai ke tahap mempluralismekan agama, memperlekehkan kalimah Allah, ..... sesiapa yang simpati dengan si penzina tegar anwar ini, maka tunggulah balasannya....kesilapan anwar ialah tak mahu mengaku sebaliknya dengan sedap mulut fitnah najib, umno, polis dan mahathir....

Anonymous,  April 29, 2011 at 1:27 PM  

aku benci bile ade orangkate tak sokong mana-mana tapi statement membabi buta menuduh satu benda tu konspirasi.. statement berat sebelah.. macam tu kate tak sokong mane-mane?

Anonymous,  April 29, 2011 at 2:29 PM  

Sesungguhnya orang-orang yang suka terhebah tuduhan- tuduhan yang buruk dalam kalangan orang-orang yang beriman, mereka akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya di dunia dan di akhirat dan (ingatlah) Allah mengetahui (segala perkara) sedang kamu tidak mengetahui (yang demikian).
Annur ayat 19
tunggu laa Papagomo azab jika tidak ensya...

mutiara April 29, 2011 at 2:44 PM  

hukum apa dalam dalam islam yang menyuruh sumpah laknat?

tolong bagi rujukan hamba x paham

Ayat apa? surah apa?

ataupun ada hadis nabi tolong bagi tau....

yang hamba tau kalau tuduh zina kne
ada 4 org saksi.

Ertinya : Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka sebat (deralah) mereka (yang menuduh itu) delapan puluh kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik
(Surah An-Nur : 4)

Tlng bagi tau hamba ttng sumpah laknat? ayat mana surah mana

lord ried,  April 29, 2011 at 2:54 PM  

ELOOOOO BEWAK2 MELAYU JENEH KADARA TAIK.......HE HE HE

HEEELLLLLLEEEEHHHH..... X ABIH2 CITER VIDEO LUCAH NI. WA ABIH PITIH RAKYAT DOK UPAH BEWAK DATO' TRIO WAT VIDEO NI. BUKAN SIKIT UPAH TU. TEKNOLOGI TU KENA BAYAQ MAHAI JUGAK TU. TAK PASAI2 SUH CHE POLIH WAT KENYATAAN VIDEO TU ORI PUNYA. CUKAI YANG RAKYAT BAYAQ KAT KERAJAAN BEWAK ABIH DOK WAT KIJA HARAMJADAH.

NAK SUH RAKYAT SUKER/SAYANG KAT KERAJAAN BEWAK BUKAN LAGU NI CARA WOIII...CARA TERDESAK SABIKTKAN VIDEO LUCAH TIDAK MENGGAMIK HATI RAKYAT SUH SAYANG KERAJAAN BEWAK.

CAGHA PALING BERKESAN KERAJAAN BEWAK KENE TURUN REGA MINYAK. REGA BARANG MISTI RENDAH. AYAQ DAN LEKTRIK HENDAKLAH MUNASABAH. KERAJAAN BEWAK TOSAH DOK AUTAR KEMELSETAN GLOBAL LA. SIKIT2 SALAH KAT GLOBAL. SIKIT2 SALAH KAT GLOBAL. HANGPA PUAK2 BEWAK HABAQ PANDAI MERENTAH LAKUKAN LA SESUATU UNTUK TOLONG RAKYAT....BUKAN TIBAI RETA RAKYAT NGAN CARA HARAMJADAH.

HE HE HE. XLEH NAK HABAQ PANJANG2 TAKUT PUAK2 BEWAK NI JADI GILERS BABIS. TAK PASAI2 MASUK WAD GILA.

he he he
gurau ngan bewak

Anonymous,  April 29, 2011 at 3:39 PM  

Haram jadah punya SB
pukimak punya PDRM.
HARAM JADAH PUNYA SB
PUKIMAK PUNYA PDRM.

Anonymous,  April 29, 2011 at 4:03 PM  

tak kisah la sumpah muhabalah ke, sumpah laknat ke sesumpah ke, janji sumpah je. sumpah je bahawa mmg tak pernah buat perkara macam tu. sekurang-kurangnya reda sikit perasaan org yang menyokong ni dan juga penentang2. ni asyik2 nafi dan nafi memanjang. sudah banyak peluang dibuka, asyik mencabar tapi sekarang diri sendiri dicabar diam membisu dan putar belit cerita.. kesian melayu...

Anonymous,  April 29, 2011 at 4:36 PM  

mutiara..macam pandai tapi beballl..macam hebat tapi musibatt...ada akal pakai la bro..

Anonymous,  April 29, 2011 at 4:37 PM  

PKR UNTUK MALAYSIA
DAP HORMATI UGAMA SEMUA
PAS ITU ISLAM
UMNO ITU HARAM

aku nak ketawa org yg tulis benda ni. pernah kau baca surt khabar cina? org cina bkn main lagi hina melayu, ada kau tau? org cina mengata melayu ni bodoh, ada kau tau? org bn ttangkap vido seks, xdepun tuduh parti lain konspirasi.. tp pemimpin laknat kau tu buat bnda-bnda hrm, kau kata parti lain konspirasi. aku tak heran kisah anwar liwat org, bzina ngan ppuan lain. coz kwn dia sama sekolah MENGAKUI sememangnya anwar dr dulu mmg menjurus ke arah itu. Hanya org yg buta hati, buta mata masih kuat sokong dia. so please PAS... JGN BUAT2 TAK TAHU.. aku mmg tak sokong pas tp aku benci bila pas dah nak jd parti yg menyokong tlebih-lebih org suka buat zina ni... kalau kwn dia yg bkn islam pun akui jelik dgn perangai anwar..aku tak tahulah kalau org islam masih agung2 dia. MEMANG BODOH

Anonymous,  April 29, 2011 at 5:05 PM  

apabila bertelagah disuruh kembali pada Quran dan sunnah bukan pakai akai..ndaknya akai penyokong umno yg senget tu...apa yg Mutiara cakap betul datuk patut disebat...

Anonymous,  April 29, 2011 at 5:10 PM  

(Surah 24 ayat 6 )
Dan orang-orang yang menuduh isterinya berzina, sedang mereka tidak ada saksi-saksi (yang mengesahkan tuduhannya itu) hanya dirinya sendiri, maka persaksian (sah pada syarak) bagi seseorang yang menuduh itu hendaklah ia bersumpah dengan nama Allah, empat kali, bahawa sesungguhnya ia dari orang-orang yang benar

(Surah 24 ayat 7 )
Dan sumpah yang kelima (hendaklah ia berkata): Bahawa laknat Allah akan menimpa dirinya jika ia dari orang-orang yang dusta.

(Surah 24 ayat 8 )
Dan bagi menghindarkan hukuman seksa dari isteri (yang kena tuduh) itu hendaklah ia bersumpah dengan nama Allah, empat kali, bahawa suaminya (yang menuduh) itu sesungguhnya adalah dari orang-orang yang berdusta

(Surah 24 ayat 9 )
Dan sumpah yang kelima (hendaklah ia berkata); Bahawa kemurkaan Allah akan menimpa dirinya jika suaminya dari orang-orang yang benar.


(Surah 24 ayat 10 )
Dan kalaulah tidak kerana adanya limpah kurnia Allah dan rahmatNya kepada kamu, dan juga (kalaulah tidak kerana) bahawa Allah Maha Penerima taubat, lagi Maha Bijaksana, (tentulah kamu akan) akan mengalami kesusahan yang sukar diatasi).

Backlink April 29, 2011 at 8:21 PM  

fuhh video tuh same aje title..part3
adjust bro konfiusss daaaa

Anonymous,  April 29, 2011 at 11:06 PM  

Apa nak jadi dgn bangsa melayu malaysia skrg ni?org tu tuduh org ni,org tuduh org tu....mana 1 ni..& yg paling aku malu adalah....mengkecohkan rumah allah..apa ni??????Kalau dah dengan allah pun tak malu...nauzubillah...dahlah...melayu bergaduh sesama sendiri...india,cina tepuk tangan..tak malu ke?nak bersumpah laknat ke,apa ke biarlah dia...apa masalahnya...itu urusan dia dengan allah...korang tak percaya ke dengan kebesaran allah?kalau dia memfitnah...kita tunggu jer balasannya nanti...yang kena fitnah pulak kenapa tak membela diri...kenapa harapkan org2 bawahan pulak yang bertelagah?mencemar rumah allah..kalau betul tak bersalah,lawan sampai selagi boleh..kepada penyokong2 parti tu...agak2lah..masjid bukan tempat utk bertelagah..

Anonymous,  April 29, 2011 at 11:37 PM  

Cilaka punya Anu. Dia dapat puki main baik punye tak padan dengan sakit pinggang tu..Yg paling bodoh plak si pengikut/penyokong si Anu ni...tak percaya lagi, tak sedar lagi yang si Anu suka tarok depan belakang. BANGANG BETULLLLLLLLL...

Masih nak salahkan Datuk T tapi si Anu menonggeng atas bawah tak mau percaya...Bodohhhhhh macammmmm lembuuuu betul la. Sokong le lagi si keparat Anu ni. Bila anak bini kena main dengan Anu ni pun mereka ni akan kata 'halal'.

Macam ni nak angkat Anu jadi pemimpin ? Penyontot boleh la.

Sokong Datuk T.

Lepas ni harap Datuk T dapat melobi supaya gelaran Datuk Sri ditarik balik daripada si Anu ni. Buat malu family dia je. Bagi kat saya je lah gelaran tu.

Yang Benar
Dato' R

Reza aljunaid Post April 29, 2011 at 11:51 PM  

Anwar memang wajib dimalukan kerana dia tegar tahap yahudi. muka dia dah tebal. hatinya sudah diselaputi dosa besar liwat, zina, judi, rasuah bla...bla...akhir zaman memang ramai munafik macam ini...tapi yang ini memang tahap Yahudi Dajal ni...akhir zaman pengikut dajal akan buat huru hara...kalu tak percaya tengok la nanti kerja-kerja puak dajal ini ... bersiaplah berjihad memerangi puak dajal laknatullah ini...

Anonymous,  April 30, 2011 at 3:45 AM  

suara latar mcm haram jadah, dia plak yg over.. mcm sanggap pun ada... biar la kalo org tu nk maen ke ape ke.. die dh besa bole pkir mana buruk nye.. bukan nye budak2 lg.. dosa die yg tanggung.. yg dok tgk berulang kali nie lg menambhkan dosa org ramai ada la..

CikguShahril April 30, 2011 at 3:50 AM  

memang jijik pemimpin camtu..pikir2kanlah umat islam skalian..x payah la ada pemimpin camtu..sedarlah kita...dah salah tetap salah..bersama kita bersatu wahai melayuku..berfikirlah dengan rasional..Gunakanlah akal yg diberikan oleh Allah dengan sebaiknya...dah terang...

Anonymous,  April 30, 2011 at 7:02 AM  

KENAPA ADA 2 SUDUT PANDANGAN YG BERBEZA. PART 1 DAN PART 2 SAMA VIEWNYE...
TAPI PART 3,4,5,6 MENGGUNAKAN SUDUT PANDANGAN LEBIH TINGGI SEDIKIT SEHINGGA MENAMPAKKAN KESELURUHAN TABLE LIGHT DI TEPI KATIL.

JIKA MENGGUNAKAN SUDUT YANG SAMA SEPERTI PART 1 DAN PART 2 TETAPI MENG 'EDIT' ZOOM TETAP TIDAK AKAN KELIHATAN PENUH TABLE LIGHT KERANA DIHALANG OLEH KABINET MEJA.

SIAPA YANG UBAH POSISI CAMERA?
ATAU MEMANG ADA 2 CAMERA.
ATAU ADA PENGARAH FILEM..
ATAU.......

Anonymous,  April 30, 2011 at 7:07 AM  

video anwar tu maybe edit atau pakai dua videocam berlainan.

video part 1 & 4 ada beza:
-kat bahagian bawah cermin ada cahaya.
-kat bawah kanan video ada macam bucu meja.
-kat bawah kanan video ada tarikh dan waktu.

Anonymous,  April 30, 2011 at 7:14 AM  

x paham kenapa nak marah sgt bila isu ini ditimbulkan.kalo sebelum pilihanraya lepas isu skandal pemimpin bn di gembar gemburkan semua geng ni mcm orang giler usung ke hulu ke hlir hal skandal pemimpin bn..tapi sekarang..meludah ke langit jatuh ke muka sendiri?islam bukan di ukur setinggi mana pengajian anda..setinggi mana tarbus atau kopiah yang anda pakai (yahudi pun pakai kopiah kecik..huhu)..bukan juga sepandai mana anda boleh mentafsir al quran dan hadis (iblis pon expert bab quran)..islam dipandang dengan cara hidup dan pengertian.kalo terpekik terlolong maki hamun saudara islam lain dengan degree/master in islam education, tembak/fitnah sana sini,main depan main belakang,adakah itu islam sebenar?jangan menghalalkan cara demi kepentingan diri dan membelakangkan agama.

Anonymous,  April 30, 2011 at 7:31 AM  

betul gak erk?..kalu nak datangkan 4,5,6,7,100 saksi..sampe bila kebenaran akan di tegak kan?meh sini aku rogol mak hangpa dan memang konpom aku yg rogol..aku nak tgk sapa dia yg sanggup tunggu ada cukup saksi baru nak buat kes...baru ada akal.knp guna quran cuma bila memenafaatkan kita je?kalo bab mengkafirkan saudara islam dan lain2 yang maha kotor tapi bagi untung sama kita..x pulak rujuk quran?

Anonymous,  April 30, 2011 at 10:51 AM  

kau tgk kak wan, kau tgk kak wan ahak2 len kali suh kak wan buat style doggy lak br bang ANU tak caru lain hehhe...PAS kluk klek....

Anonymous,  May 1, 2011 at 4:40 AM  

sbr2 semua...jgnlah memaki hamun sesama sendiri...kebenaran akn terjwb dan pihak yg benar akn ttp benar & pjk yg slah akn menerima padah nya... kita tggu dh lihat saje... kebenaran & ketentuan berada d tgn Allah s.w.t akan...Allah yg akn menentukan segala nya...tggu dh lihat shj kenbenarannya...INSYAALLAH

Anonymous,  May 1, 2011 at 10:50 PM  

sememangnya mamat-mamat yang bertangungjawab buat pengambaran ni
boleh ketawa sakan di dunia ni tapi ingat kita manusia ada time limit didunia jangan disini gelak sakan tapi disana meraung tak dak sapa nak tolong yang tolong sebat lagi ada le...........

Anonymous,  May 3, 2011 at 1:32 AM  

kut ye pun dah jahil, busuk hati sendiri pun tak kuat lagi iman main redah langgar je undang2 akta tak sebar bahan lucah..boleh pulak kebal, dah jelas satu propaganda..kantoi pulak nak copy video tu last previw 1 yer ago? semua tak perasan ke..sambil2 budak suruhan bodo ni kutuk2 rakam video pun dari youtbe jugak yg jelas masih tulisan Siam..1thun lepas?preview..mcm mana tu..? nak buat kerja kotor tu, agak2 la..

koyok,  May 4, 2011 at 11:34 AM  

hahahah..sore latar cm otomen fire raksaksa wakakakak..trgelak besau bkn pasal anwar henjut bab sore latar wakakakakak..pape pn mmg cayokk bro,g mampos ngan org yg kutuk ko yg penting kerjasama hahahahahahahah

Anonymous,  May 4, 2011 at 1:25 PM  

apa nak hairan ... kalu sokong umno, bunuh orang pun dah kira halal... inikan pulak setakat vdeo lucah ... Najis kata dia x campur ... macam rakyat bodoh sangat , papagomo ni pasal ada kabel kuat la .. yang boleh sorok muka .. kalau orang lain lama dak keluar tv... tak percaya cuba tengok pembunuh Altantuya .. kauoarang nampat tak muka polis tu.. kalu duduk minum dalam kedai dengan kita pun kita tak tak kenal ... nak tau apa rahsianya... kenalah joint Umno dulu ...HIDUP PAKATAN!! ... jangan lupa puak puak umno /BN - kita ni kena ada pembangkang juga jangan asyik kata semua orang UMNO/BN BUAT TU SEMUA BETUL ...

Anonymous,  May 4, 2011 at 9:39 PM  

pas ni bila kena btg hidung pakai islam, tapi masa dia fitnah PM najib tak pe pulak, dasar munafik laknat

Anonymous,  May 4, 2011 at 9:42 PM  

pas ni patut diharamkan saja bawa ajaran sesat. lagi teruk dari ayah pin..aku rasa PRU13 ni PAS akan kalah teruk, aku menyesal undi PAS PRU 12 ynag lepas. tunggu aku ajar kau PRU 13 nanti. bangang pun ya PAS

Anonymous,  May 4, 2011 at 9:43 PM  

Babi anak haram punya PAS...aku benci dengan PAS...laknat kau PAS..PELIWAT AGAMA

Anonymous,  May 5, 2011 at 12:33 AM  

reza aljunaid: ko ikut hukum mn seseorg tu wajib dimalukan kerana dosa besarnye? mazhab mn ko pakai? agama mn ko ni? bertaubatla..
aku bkn peykng mn2 phk.. tp nk komen tu jgn la smpai wat keluar hukum sndri bro.. tu menampakkan kebodohan dr sndri..

Semangat Mat Kilau,  May 5, 2011 at 1:08 AM  

Ketawa beso Cina & India nengok Melayu UMNO & PAS bercako! Tu yg dorang nak, senang kontrol Mesia nanti. Melayu kat sini same ngan Hamas & Fatah, untung beso sampe Kiamat = Yahudi (kat video atas tu ejennye!). Bersatulah kamu sume Melayu! Kalo tak jadi Singapura le! Ingat le, PKR akan jadikan India & Cina berkuase pijak kepala sume Melayu jadi bodo serupa sebelom 1957 via si laknatullah kat video tu! Ingat! Perlembagaan Negara boleh dipinda kalo PKR kontrol PRU, tak mungkin dipinda hanyalah Al-Quran. Sedarlah Melayu, kembali bersatu!

Anonymous,  May 5, 2011 at 2:04 PM  

Aku sokong statement kau Mat Kilau!!!

Anonymous,  May 6, 2011 at 1:53 AM  

Aku pon sokong gak..sedihlah tengok keadaan negara yang macam ni..dah caca merba sangat...aku bukan pandai politik sangat....xsokong mana2 jugak..tapi malulah tgk melayu gaduh sama sendiri....sedih...

pisang raja,  May 7, 2011 at 4:24 PM  

relax le wahai adik2 ku sekalian. buat apa nak gadoh2. pasal yang untungnya najib dan yg sedapnya nuar. abih kita ni dapat ape?

Reza aljunaid Post May 8, 2011 at 12:24 AM  

Allah SWT berfirman ... Aku akan hinakan sesiapa yang Aku kehendaki ... surah ali imran...ayat 26 ... seterusnya firman-Nya lagi dalam ayat 28 ...janganlah orang Mukmin mengambil orang-orang kafir (yang melakukan maksiat, kufur nikmat, kufur akhlak) menjadi wali (pemimpin).....Hukum Allah amat jelas di sini...terang dan nyata Anwar Ibrahim termasuk dalam golongan yang Allah SWT hinakan akibat kekufuran akhlaknya ...

Faith Ajar May 9, 2011 at 8:56 PM  

La ni baru lah nak malu melayu bercako, sebelum nih babi2 nih lah dok kutuk2 bangsa sendiri......ptuihhhhh

Anonymous,  May 10, 2011 at 2:01 AM  

org umno je yg terlalu bodoh percaya pada video2 mcm gini pasal hati dh gelap minum arak, tak solat mkn rasuah dll sifat mazmumah...

Anonymous,  May 12, 2011 at 7:47 AM  

kita sering melihat prtembungan bbrapa fhmn yg mmbwa kecelarua kpd masyarakat awam sehingga mnimbulkn KEBENCIAN n PRMUSUHAN antara satu sama lain.kesan BURUK itu akhirnya mmpengaruhi keSTABILAN KEAMANAN NEGARA serta UMAT ISLAM sendiri kerana SIFAT manusia CENDERUNG utk MENGETAHUAI sesuatu pndpt itu dgn 2 kemUngkinan sama ada BETUL atau SALAH.BERINGATLAH POLITIK tetap POLITIKNYA namanya.Apa yg BERLAKU diantaRanya KITA hanya MENDENGAR,MELIHAT.BERCAKAP N MENDENGAR dari PENYAMPAINYA.DIIKUTI GN tambah perasa..MMG MOLEK SESUATU HIDANGAN ITU.JGN TERLEBIH KENYANG NTI KAN KIRA HARAM N DOSA NAMAYA

hamdan May 16, 2011 at 10:59 PM  

Ini lah mentaliti puak pembangkang:

1. dikatakan fitnah dalam kes video anwar tetapi bila mereka menuduh Najib dalam kes antantuya...itu zikir ke fitnah?

2. Asyik suruh turun bala kat umno tapi berani ke cakap kalau salah dan memang anwar yg buat,berani ke cakap bala tu jatuh balik kat diri?. so kalau berani..berani buat tak?

3. salah kan Datuk eskay bersumpah..kononnya dah tak de lak dalam islam...ini bangang punya statement....datuk eskay bukan minta bala kat Anwar pun ..dia minta bala kat diri dia sendiri kalau dia tipu ..so salah ke?

4. kalau hakim dunia pun pembangkang tak caya (kononnya hakim kerajaan), maka salah ke kita bersumpah dgn Hakim Yg Maha Adil iaitu Allah s.w.t untuk jatuhkan hukuman kpd sesiapa yg menipu dan salah?....tak gitu?

Anonymous,  May 17, 2011 at 8:35 PM  

ehh. video ada 4 angle?

dari awal lagi telah disedari ada banyak angle yg berubah2. akhirnya mengaku jugak pencacai ni kata ada 4 angle.
heh

cakap la dari awal lagi ada 4 angle baru senang aku nak percaya ini lakonan.

eskay bila jalan akan toleh ke katil, tapi pelaku pulak bila jalan akan toleh2 ke lens

hehe. terbaiiikkqq

tamimi's theory May 19, 2011 at 9:22 PM  

gempar terowong bawah tanah rahsia putrajaya http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/top-secret-terowong-rahsia-di-putrajaya.html

Anonymous,  May 20, 2011 at 12:17 AM  

Bodoh lah si celabon ni..kau dh buat xnk ngaku...nk main p la kt luar negara dol..nafsu ko mcm kuda putty..asal ko xjolok lubang bontot ko sendiri...ngokgek

hamdan May 22, 2011 at 10:45 AM  

lawak siut....soal toleh tak toleh pun dah jadi perkara nak divert muka sapa tu...hehehhe

Inilah perjuangan berdasarkan fanatik kpd pemimpin bukan dasar parti.

Dah clear muka si anwar...

Yg Najib di fitnah tu langsung tak ada bukti tu macamana lak?

kpd puak pembangkang....korang tak terfikir ke ini janji tuhan akan mengaibkan orang yg kau aibkan dgn fitnah antantuya?

Macamana otak korang di brainwash sampai yg anwar tuduh najib kes antantuya tu sebagai benar (walaupun tiada dokumen, video dan gambar kejadian) sedangkan kes anwar dah terang2 ada video?

Jadi sebenarnya bala kat siapa la ni? Najib atau anuwar

axass_addragron,  May 24, 2011 at 10:57 AM  

salam semua,
dari kecil, umur aku dalam 7~8 tahun, aku akan menjerit suka kalo aku nampak BN menang pilihanraya. aku tengok di tv, keputusan yang bergerak kat bawah tu.
orang cakap time budak-budak hatinya bersih, lebih tertarik pada keBAIKan..
memang aku sokong BN waktu itu..
dan sampai sekarang aku sokong BN walaupun aku masih belum jadi ahli UMNO.. dan aku 100% yakin PRU-13 aku akan pangkah BN..
tak suka rasanyer bile membaca akhbar2 yang menaikkan sifat amarah, memang hati ini tidak tertarik langsung.
memang la dulu aku pun suka anwar jugak, tapi atas sebab TUN M.
aku harap la penyokong BN UMNO dapat bersabar dalam membalas kata2 hinaan dan cerca dengan kata2 yang baik. jangan jadi macam mereka.
pasal video tu pulak, aku pun malas nak cakap siapa benar atau salah, tapi kalo aku xbuat tapi kene tuduh, memang aku akan sanggup sumpah untuk bersihkan nama aku.
PRU-12 memang PKR gunakan internet untuk sebarkan fitnah, sebab aku pun ada terima emel-emel itu, nak aje aku sendiri berjuang menangkis emel-emel itu, tapi aku berpegang pada prinsip yang dunia ni bulat, apa yang orang buat xbetul kat kita akan kena pada diaorang balik.
saya suka keamanan..
saya xsuka amerika sebab dia musnahkan negara orang.. pernah xfikir kalo negara ini pulak yang diserang? ntah macamana agaknya..
Semoga Allah lindungi kami semua umat islam, amin..

Anonymous,  May 27, 2011 at 9:02 PM  

POLITIK........WALAU SEBESAR MANA PUN KEJADIAN DLM NEGARA,MALAS NK AMBK PEDULI,INI KERANA SUKAR UTK PERCAYA YG ADA KAITAN DENGAN POLITIK...NI.MAUPUN KEHENDAK,PERBUATAN MEREKA MAJORITI ADALAH PEMBOHONGAN,PENGKHIANATAN,PENIPUAN, BERGADUH SESAMA SENDIRI KERANA SEKADAR KEPENTINGAN SESAMA POLITIK MEREKA.TAK KIRA APA PARTI DLM NEGARA NI SUKAR NK MEMPERCAYAI KERANA SERING BERTENGKAR SESAMA ISLAM.DLM HARTA DUNIA NI BIAR SAMA2 MENTADBIR NEGARA INI SECARA AMAN N SAMA2 BERKONGSI DEMI KEAMANAN.KENAPA ADA PEMBANGKANG DLM DUNIA INI,INI KERANA AGAR PARTI LAIN,SEDAR AKAN SETIAP TINDA TANDUK MEREKA ADA ORG YG MEMMERHATI AGAR DIRI ITU TIDAK DIKUASA OLEH NAFSU 100% BEGITU JUGA SEBALIKNYA..DUNIAWI HANYALAH SEMENTARA,JGN INGAT DIRI ITU TIDAK AKAN DIHITUNG NANTI.AZAB SESAMA DRI PERBUATAN MEREKA DIKIRA PUN DAH DIKIRA DOSA.APAKAH PENGHINA2 DLM BLOG GOMO NI,TIDAK INGAT ADAKAH BEKALAN DIRI DAH CUKUP DIBAWA KE PENGADILAN YG MAHA ESA.SEMUA PERBUATAN MEREKA2 NI ITULAH DIBERI NAMA POLITIK..............HARUS TAHU BERMAIN OMBAK......................

Anonymous,  May 29, 2011 at 2:14 AM  

rakyat la ni bijak, depa tak sokong bn sebab depa benci harga barang semua naik, orang bandar nak hidup kena ada duit, tapi bila harga barang terus naik, gaji pula tak naik depa boleh kebulur. kalau kerajaan mau orang bandar sokong bn,turunkan harga barangan. kerajaan ada kuasa.

takut hukuman Allah,  June 13, 2011 at 4:18 AM  

TAKUT YANG MAHA KUASA

HENTIKANLAH PERBUATAN TERKUTUK YANG DI HARAM ALLAH.BERDOSA BESAR MEMFITNAH ORANG.KALAO TAK TAU HUKUM BELAJAR LA...KALAO BENAR KAMU ORANG ISLAM..KALO NAK TUDUH ORANG BERZINA WAJIB DATNGKAN 4 ORANG SAKSI YANG KEMPAT-EMPAT SAKSI ITU MELIHAT DENGAN MATA MEREKA SENDIRI PERBUATAN ZINA SEPERTI MEMASUKKAN BATANG CELAK DALAM BEKAS CELAK.KALAO TAK KAMU YANG KENA HUKUM SEBAT(QAZAF) SEBAB TUDUH ORANG TANPA SAKSI YANG,SEPERTI YG DITETAPKAN OLEH ALLAH DAN RASUL. INGAT SENANG2 KE NAK TUDUH ORANG BERZINA!!!!!BIMBANG PAPAGOMO JADI ORANG FASIK TAS PERBUATANNYA SEBAR FITNAH DAN BUKA AIB ORANG...BERTAUBAT LAH PAPAGOMO....

takut hukuman ALLAH,  June 13, 2011 at 4:38 AM  

takut hukuman Allah
Takut lah kamu semua kepada ALLAH ..
ingat..nyawa kamu sekelian tak tau bila habisnya..bila akan ditarik nyawa oleh malaikat izrail..siapa pun tak kan tau bila waktunya ..entah2 sesaat dua lagi..bukan tentu..takut kalo nyawa kena tarik masa papagomo dan kamu-kamu semua yang suka dok fitnah dan buka aib dan hina2 ,kutuk2 dan buat dosamasa hidup kat muka bumi ALLAH ni..INGAT...kita ni semua hamba ALLAH dan kepada ALLAH kita akan kembali...Takkan nak kembali dan berjumpa Allah dengan bawa dosa-dosa yang tak terhingga banyaknya..cuba tanya pada diri sendiri...apa guna dan untungnya kalian buat semua perkara yang dilarang ALLAH? minta lah petunjuk ALLAH agar dipimpin oleh NYA ke jalan yang benar lagi lurus dan jauh dari perkara 2yang terlarang...Belajar lah ilmu agama agar selamat hidup kamu di dunia dan di akhirat....betul dan bersih kan niat...kerana Allah MahaMengetahui...ambillah teladan dari kisah2 yang berlaku pada orang2 yang terdahulu dari kita..semuanya untuk pengajaran ...TAKUT LAH ALLAH...wahai hamba ALLAH....

takut hukuman ALLAH,  June 13, 2011 at 4:50 AM  

Allah Maha Melihat
kembali lah kamusemua ke jalan ALLAH..menegakkan Agama ALLAH dan hukum ALLAH itu wajib hukumnya....tapi nak memalukan atau mengaibkan orang atau membuka kesalahan dan kesilapan orang lain itu tidak wajib,bahkan haram hukumnya.. melainkan kalau kesalahan itu memang dilakukan secara terang-terangan di tengah khalayak ramai,ataupun memang ada saksi yang sah dan cukup syarat-syaratnya..itupun ada caranya iaitu dengan membawa si pesalah itu ke muka pengadilan/qadhi untuk dibicara dan dijatuhkan hukuman ALLAH kepadanya ...bukan hukuman negara atau hukuman manusia...SEBAB kita ni hamba ALLAH..maka wajib patuh pada hukum Allah dan peraturannya...lupakah kita bahawa nasi yang kita suap kedalam mulut kita ,isteri kita dan anak2 kita ,adalah kurniaan ALLAH....!!!bertaubatlah...

takut hukuman ALLAH,  June 13, 2011 at 5:06 AM  

kembalilah kejalan Allah
saya ada baca tulisan saudara Reza aljunaid..rasanya baik saudara muhasabah dan renung dalam2 kedalam diri saudara begitu juga anda semua...budak2budak kecil tidak dipertangungjawabkan atau tidak hitung segala amal perbuatannya sehinggalah dia baligh cukup umur...
masa kecil..akal fikiran bukan nya dapat sampai kepada kebenaran yang sebenarnya...masa saudara kecil..mungkin saudar reza memang hidup dalam lingkungan yang saudara sendiri tahu...maka saudar sukalah cara hidup demikian...bukan bererti sebab hatinya bersih dan suka kebaikan...ukuran yang saudara buat tu silap sebenarnya...tanya balik pada diri sendiri...apakah masa saudara kecil saudara boleh nampak semua yang dilakukan oleh pihak yang saudara sokong tu?jadi betullah orang kata bahawa kita tak boleh lihat sempurna dengan sebelah mata sahaja.bahkan kalo melihat dengan dua belah matapun banyak yang masih tak dapatdikethui.cuba bagi tau kita semua dan diri anda sendiri..apakah warna yang terdapat betul2 dibelakang badan anda???
maka kembalilah kepada ALLAH..ukuran yang kita guna dan landasan yang kita guna adala Al QURAN DAN SUNNAH...bukan hati kita sendiri...fahamilah baik222 wahai hamba ALLAH...mintalah petunjuk ALLAH..

takut hukuman Allah,  June 13, 2011 at 5:24 AM  

mintalah selamat dunia akhirat..

kepada mutiara,,tentang sumpah laknat tu sila rujuk surah AN NUR ayat 6-9. hukum berkisar sesiapa yaang menuduh orang lain tanpa ada saksi maka wajiblah keatasnya mengangkat sumpah sebanyak lima kali.caranya :

dia mengangkat sumpah dengan melafazkan nama ALLAH bahawa dia adalah orang yang benar(berkata benar dalam tuduhannya /bukan berbohong)--hendaklah diucap sebanyak 4 kali.

dan pada ucapan yang kelima(5) hendaklah dia mengucapkan sumpah dengaan nama ALLAH bahawasanya sekiranya dia berbohong maka laknat ALLAH akan menimpa dia.

ini lah yang disebut sebagai sumpah laknat dalam bahasa kita..sila rujuk dan pelajari lebih dalam supaya anda lebih faham

Firman Allah> Maka bertanyalah kamu pada ahlaz zikri(orang-orangyang mengetahui ) sekiranya kamu tidak mengetahui.."

t,  June 13, 2011 at 5:43 AM  

marilah bertafakkur wahai hamba ALLAH

saya nak sebut sikit ttg rakaman yg papagomo buat tu..mari kita cuba fikir...munasabahkah si yg menggelarkan dirinya papagomo ni merakam apa yang berlaku..perbuatan seks tersebut..

antara sebab dia tak sertakan maklumat terperinci..kalao masuk court sure kalah mengikut undang-undang dunia.apatah lagi kalao mengikut hukum ALLAh.

manusia ni boleh buat macam 2 dengan menggunaka teknolgi zaman sekarang..
dengan guna computer sahaja dia bole ubah muka orang dan letak muka orang lain..betul tak?

gambar muka yang penuh dengan jerawat saja dia bole hilang kan jerawat dan bintik2 hitam di muka sampai nampak licin muka seseorang tu

suara pun camtu gak..bole dibuat macam2, diubah bunyi suara lain...anak saya sendiri pun pandai nak ubah-ubah suara jadi bunyi suara lain...inikan pula orang yang minat dengan IT nii...bukan bole percaya ..kalao mereka tak termasuk dalam golongan yang takut kepada ALLAH...

saya nak tanya satu je kepada papagomo?? awak jaga sembahyang tak...?? sembahyang jemaah macamana ? pernah ikut tak..

Sebab ..sesungguhnya sembahyang itu mencegah dari perbuatan keji dan mungkar.

Bertaubatlah.... sebelum ajal menjemput...takut kalo tengah dok syok2 memfitnah orang ...malaikat datang menyentap nyawa...tak takut ke...mati dalam keadaan yang hina..wal 'iya zubillah

Anonymous,  June 13, 2011 at 2:08 PM  

Wahai umat Islam bangsa Melayu!Bangkitlah! Sedarlah! Kamu sedang menjadi kaum yang self destructive...menghancurkan diri sendiri!...jangan ulangi kesilapan silam...belajar dari sejarah!...ana sokong pendapat YB Zulkifli Nordin!

Anonymous,  June 19, 2011 at 3:50 AM  

ishh ishhh ishh bukan nuar lah fitnah fitnah ni umno la punya kerja......perrghhh org melayu tak pakai otak langsung, dah mmg anuar tu keparat sial hamjdah imej cam warak tapi berzina kalu dah betul sgt sumpah laknatlah bersihkan nama kau nuar binawe...ok x mau sumapha takpa MANA JAM OMEGA tu pun payah nak tunjuk tekial2 jijah menjawab....kau tunjuk jam omega udah la kompem satu malaysia sokong kau wahai saudara anuar. tapi selagi kau x sumpah atau tujuk jam omega tu sememangnya kau la penyebab fitnah membiarkan melayu2 bercakar sama sendiri cina india sapu negeri. Binawe kau anuar

Raja Haji,  June 20, 2011 at 12:45 PM  

Pendirian kita insan yg berada dlm zaman sains teknologi sekiranya menolak bukti saintifik menunjukkan kita jumud dan tak releven berada di dunia kini kenalah balik ke zaman puntung berasap dahulu kala .. yg herannya golongaqn ini setiap hari menggunakan peralatan teknologi spt komputer,tv,h.phone,kamera,kenderaan dan pelbagai lagi...kenapa tak percaya CCTV dan DNA? fikirkan dgn akalmu yg telah dianugerah Allah!

Anonymous,  June 21, 2011 at 7:30 PM  

Assalamualaikum..
Tu la..pengikut anu-ar...manusia mcm tu la..selalunye bende yg betul xnak nampak..nak tgk bende yg xbetul gak.hang pa pengikut anwar sume dok nak ela sgt anwar tu pasai apa..anwar tolong hangpa sume ke. Hag nak doakan bala kat org.baik hang doakan hati anwar tu btaubat.Kan lagi baik. xpayah la nak tegakkan benang yang basah. Memang takkan tegak punye. kat sini bukan nak main tuduh menuduh. kat sini sume berdasarkan bukti. Ada paham. So pengikut anwar tu. jgn la jadi mcm anwar. Yg salah dibetulkan yg betul disalahkan. Wokeh...Assalamualaikum.

Koru,  June 23, 2011 at 10:35 AM  

tu la pmbgkg, kla kna ke dia.mcm2 hukum agama di keluarkn untuk memperthnkan pmimpn mreka tp kla kita brhujah berdsarkan hukum jgk, dia akan kata, dri mana awak blaja? x tkut hukum Allah ke?. sepatutny soalan ini ptut kita tny mrka balik. mereka ni rsa ilmu yg btul hny pd pmbgkg je, kla kerajaan sumenya sesat.ketahuilh setiap pndpt yg dikeluarkan msih blh dperbahaskan oleh org lain. ilmu agama ni bkn milik pmbgkg je. bg saya,wajarkh kita memperthnkan pmimpin yg sebegini rupa? x pyh laa

Anonymous,  June 26, 2011 at 4:08 PM  

analisis oleh Prof Hany Farid n Prof lorenzo Torrensani dari Dartmouth College,Handover New Hampshire AS mengatakan rakaman video itu tulen tanpa diubahsuai atau menggunakan teknik super impose n imej gambar Anwar dianalisis menunjukkan 99.99% persamaan dgn pelaku seks lelaki dlm rakaman...so masih ragu lagi ke?

Anonymous,  June 26, 2011 at 10:18 PM  

lihat diri kita sendiri orang ke berape...bawah anuar tu..sedangkan orang penting ke 2-3-4-5 pun dah cau dah sedar...

Anonymous June 27, 2011 at 2:26 AM  

KMBALILAH KE PANGKAL JLN SAUDARA KU ..

Anonymous,  June 28, 2011 at 3:53 PM  

ak pon xphm si Aljuburi 2 bg penyokong dia mkan apa..dia buat apa semua betul.dia zina ka,liwat ka, penyokong dia mula la hukum Allah bagai nk tutup aib dia. tp kalau dia tuduh org lain mcm2,bg huru hara negara, fuh, pcaya trus. xyah bukti, saksi bla bla...apa barang...consistent la beb..ckp xserupa bikin. kasi haru negara ja. pegi pindah negara lain la kalo xpuas hati ngn pemimpin skrg...korang nk negara y isteri pemimpin pakai tudung kan?ha, pegi la cari.aman sket negara ak ni.

Anonymous,  June 29, 2011 at 10:08 AM  

BUNUH JE PENGKHIANAT-PENGKHIANAT BANGSA NI.

Anonymous,  June 29, 2011 at 5:09 PM  

"pemimpin berfofil tinggi ni mendakwa dirinya sbg pemimpin Islam negara tapi menjalani kehidupan spt "JEKYL and HYDE" yg akan berkompromi mengenai apa saja dgn sesiapa saja supaya salahlakunya tidak didedahkan selepas penemuan oleh pihak ketiga... ini amat bahaya dari segi keselamatan negara!.. ana petik kata2 Datuk Sri Md Shafiee Abdullah untuk renungan kita bersama...Subhanallah!

Anonymous,  June 30, 2011 at 2:26 PM  

abislah klu org tua ni jadik PM. negara Islam trus jadi negara sekular... :(

Anonymous,  June 30, 2011 at 5:11 PM  

jadinegara sekular tak apa juga tapi ini akan cetuskan anarki,huruhara dan rusuhan kaum yg tak berkesudahan macam sesetengah negara di dunia...kesannya rakyat terus hidup menderita!...sama2lah kita fikirkan!

Anonymous,  July 4, 2011 at 12:18 AM  

kpd yg bercakap suara latar..apa perasaan anda kalau org tayang video ayah ko cam tu ? suker ?

tauke cincau,  July 4, 2011 at 10:33 PM  

kalau wa la olang tayang video papa itu macam...wa lah olang petama suluh papa kasi saman itu latuk Eskey!lepas itu pegi sumpah lanatloo!...lepat itu wa suluh papa gua letak jawatan maa!...bikin malu sama kelualge je! Lekat lumah duduk tiam-tiam sembayang itu taubat maa! kasi belisih hati loo! Tuan Ala bole kasi ampun maa!

Anonymous,  July 4, 2011 at 11:30 PM  

Tahniah Ds Dr Rais Yatim hari ni menang kes saman Blogger fitnah terhadap Din binjai(blogger pembangkang!...inilah baru pemimpin sejati n bermaruah!...kalau org dah fitnah n memalukan kita lekaslah saman balik untuk buktikan kebenaran! jangan bagi can fitnah bermaharajalela!...yg hak berdiri yg batil pasti rebah!Tahniah Ds Dr Rais!

Anonymous,  July 5, 2011 at 9:02 AM  

ape la masalah korang ni percaya sgt kat DSAI..ape salah nyer papagomo ni edarkan video tu..dia just nak beritahu kebenaran lagi pun korang bukan percaya pun..kenapa nak marah kalu benda ni salah...

lagi satu hal bila baca pasal kes DSAI semua org nak jadi orang islam..tak salah tapi korang bersih nak join..maulidur rasul tak join pulak..dok g ikut ambiga yang nak bagi org melayu jadi kafir korang taknak pulak kecoh2..

ala korang kalu nak hemtan tak habis2 nak hentam rosmah..byk perkara baik yang dia buat cth bantu anak2 yatim buat perkara2 yang disuruh oleh islam korang tak nak cakap..

dah terang lagi bersuluh kalu dah taknak percaya kalu anwar dah ade 4 org saksi sekali pun still anwar oke..sebab selagi dalam minda korang kate anwar baik selagi tu la korang akan bela dia...

peace no war..jgn ckp pasai islam tak baik mengaib kan org same jer korang dengan menuduh rosmah...yang rosmah korang nampak kan dalam tv..bukan live pun betul ka tu rosmah..huhuhuh pikir2 kan la...

Anonymous,  July 5, 2011 at 12:02 PM  

Kepada papagomo,buat apa nak desak sangat anwar tu bersumpah,takan dia buat punya,lagipun kan dah penah bagi jawapan, kata dia "orang yang nak bersumpah laknat tu haruslah orang yang bersih,tak pernah minum arak dan berzina" kan dah jelas sangat tu...

Anonymous,  July 5, 2011 at 1:16 PM  

SALAM PAPAGOMO

Kalau benar itu anwar bererti dia dah buat dosa,

dan yg sengkongkol dgnnya yg nak membuktikan anwar sanggup buat itu semua juga berdosa,

kepada yg suruh bertaubat dan termasuk saya sendiri yg melihat video ini juga dah berdosa,
kita semua sekarang sudah berkongsi dosa,

saya secara tak langsung juga menyokong kerajaan sama seperti papagomo,

tetapi tidak menyokong video ini terus di blog ini walau pun bertujuan untuk membuktikan kesasihan individu di dalam video tersebut kerana ianya tidak bersempadan dan semua dpt menontonnya sehingga budak2 sekolah.

Sebagai orang kerajaan sudah tentu kita mengharamkan video2 lucah begini ditonton walau pun saya sedar banyak lagi laman yg x dapt disekat yg mempamirkan video aksi yg tidak elok ditonton,

tapi kita adalah golongan menegakkan kebenaran dan menyokong kerajaan jgn kita terperangkap dengan cara yg kurang sesuai bagi pendapat saya.

Mohon maaf atas teguran saya ini.
Cuma untuk berkongsi

Saya berdoa utk semua bangsa kita umat islam bersatu,walau kita tahu tanda kiamat salah satunya ialah perpecahan sesama umat namun disebabkan kita tahulah maka kita berjaga,berwaspada,bersatu, bermuafakat untuk menjadi lebih kuat demi ugama kita dan bangsa kita. Amin

Insan Keliru.

Anonymous,  July 8, 2011 at 12:13 AM  

dapat AIDS baru tau...yekksss...

hafizudin July 8, 2011 at 12:57 AM  

spongebob pun tak suka beristinjak 2.0 nh!
http://boxerkedut.blogspot.com/2011/07/beristinjak-20.html

Anonymous,  July 10, 2011 at 10:25 AM  

kesimpulan himpunan Bershih 9 julai...peranan Pas dlm himpunan haram ini tak ubah spt pak sanggup kpd Ambiga,pak turut kpd pkr dan kuda tunggangan DAp!

andi putra,  July 10, 2011 at 11:07 AM  

anwar mencaturkan perhimpunan haram Bersih dari suite hotel bertaraf 5 bintang sebelum berarak tanpa permit(masuk balik hotel sembunyi)...PM Najib pula sebuk dgn4 agenda kerjanya yg padat semalam,menyempurnakan 2 acara penting di Putrajaya dan 2 lagi di Terengganu.Najib spt biasa tenang,wajah yg berseri,tak melatah dgn airmuka yg jernih di sebalik beban n tekanan tugas yg banyak.Anwar pula entah ke mana hilang seri seperti orang bersalah n berdosa! Moralnya ketenangan dalaman (inner peace) menjadi senjata untuk menang dlm persaingan...itulah formula Datuk Sri Najib PM yg kita kagumi yg tak ada pada Anwar!

Anonymous,  July 12, 2011 at 12:07 AM  

apa yg tersirat dlm video ini spt kata YB Zulkifli Nordin adalah untuk menunjukan wajah sebenar anuwar.bahawa beliau memang tidak layak untuk diangkat sebagai pemimpin.

Anonymous,  July 21, 2011 at 1:31 AM  

China doll tak kena tangkap ker?..betul ke Video ni..takkan anwar sewa hotel murah...mcm tak caya jer...allah hu alam...allah yang maha mengetahui...Kalau betul anwar, kita doakan supaya dia bertaubat kalau bukan kita dokan si penabur fitnah supaya kembali ke pangkal jalan dan juga bertaubat....Amin...

Anonymous,  July 21, 2011 at 1:40 AM  

Tak baik mengaibkan orang..
Ikut la ajaran Rasullullah..mengaibkan org walaupun benar berdosa besar apatah lagi kalau fitnah..
Rasullullah tidak pernah mengaibkan musuh nya walaupun terang2 musuh itu memusuhi dan menentang Rasullullah...kembali la kita semua ke pemerintahan yg sebenarnya dgn berlandaskan Al-quran dan Hadis..itulah yg termaktub di dlm Al-quran..Kalau org islam ikhlas memerintah secara islam yg kita org islam tahu akan keadilan dan berkebajikan, insyaallah org bukan islam akan menghormati hukum2 islam yg di laksanakan..Jgn la kita sbg org islam memandang remeh dan mempermainkan pemerintahan Islam yg sebenar kerana ini akan di balas dgn sinis oleh org bukan islam...sebenarnya kenapa karpal, lim kit siang dan sbgnya menentang Islam..ini kerana pemerintah dah lama tak mempraktikkan Islam sdgkan Islam adalah ugama rasmi...mcm mana dorang ni nak respect...Org islam sendiri yg sebenarnya membuka pekong di dada utk tidak dihormati oleh ugama lain...

Anonymous,  July 21, 2011 at 10:18 PM  

salahkan dulu kuncu2 Aljub kerana merekalah raja kepada fitnah,pembohongan dan kaki pusing!...papa gomo ana anggap seorang pejuang kpd kebenaran!...beliau berani bertanggungjawab mendedahkan kebatilan dan mengajak rakyat sama2 menentang pemimpin yg korup moralnya!...pemimpin yg korup dari segi moralnya mudah saja terdedah kpd korup yg lain! ...ini boleh menghancurkan bangsa, agama dan negara!...Subhanallah!

Anonymous,  July 22, 2011 at 12:30 PM  

pembohongan mat sabun mengenai kemalangan ketika Bershit dulu terdedah!...rupanya mat sabun tak pun dilanggar oleh kenderaan polis seperti dia dakwa!...sebaliknya dia jatuh sendiri selepas buat pusingan U!...hasil pemeriksaan kesihatan menunjukkan dia tiada kecederaan serius dan mendapat rawatan pesakit luar!..tetapi dia sanggup berlakon seperti cedera serious hingga berkerusi roda!...itulah dia penipuan pembangkang yg tak habis2 terus menipu rakyat!...apakah ini digalakkan Islam?...harap rakyat sudah faham tektik kotor pembangkang yg sanggup buat apa saja menghalalkan cara! Nauzubillah!

Anonymous,  July 26, 2011 at 11:03 AM  

'Mestilah kamu itu BENAR!, kerana benar itu satu pintu dari pintu2 SYURGA! dan jauhkanlah dari BERDUSTA (BOHONG)!,.. kerana dusta itu satu pintu dari pintu2 NERAKA'!...(Hadis riwayat Al khatib an Abi Bakar...Wallahua'lam)!...mudahmudahankita tak tergolong kpd golongan org yg lekas n terus percayakan pembohongan!...Renungan bersama!

Anonymous,  July 29, 2011 at 10:28 AM  

adoooiiyaii... aku tak faham la jenis manusia mcm ni.. masih nak cover si nuar al juburi... dah sohih dah memang si nuar tu ... ape la bengap sesangat hang ni.. udah2.. banyak lg bende2 yg berfaedah yg perlu kita lakukan demi utk bangsa agama dan negara khusus nye utk anak cucu kita masa akan dtg...... ni asyik2 nakpikirkan masalah si nuar tu ape kejadah nye.......

Anonymous,  August 10, 2011 at 1:12 PM  

puak taksub mula terbuka hatinya oleh Allah untuk percaya siapa bohong siapa benar!...dgn menggunakan akal fikiran yg waras sebenarnya si pembohong ni lama kelamaan akan terdedah juga pembohongannya walau apa alasan yg diberi kebenaran akan mengalahkan pembohongan!...contoh tanda pembohongan paling mudah...jam tangan omega kata Anu Ajijah yg simpan!...sampai la ni jijah tak dpt tunjukkan( sebab sebenarnya ada kat Polis!)...pas tu gagal pula mengesahkan persahabatan dgn Eskay!..walhal sbenarnya Eskey ni tukang cari tino!...Eskey dah pekena dia!...dan banyak lagi yg bohong2...malas nak cakap bulan puasa ni!..carilah kebenaran kerana benar tu satu pintu dari pintu2 shurga!selamat berpuasa!

Anonymous,  August 14, 2011 at 1:06 PM  

PAs tak konsisten mempertahankan prinsip tegakkan negara Islam ...kelihatan klik -kluk antaranya...tukar perjuangan kepada negara berkebajikan dpd asalnya negara Islam!...kedua, sokong Ambiga Bershit walhal Ambiga tu pembela kes murtad Lina Joy!...ketiga menyalahkan Jais dlm Kes Murtad DUMC!...keempat menyokong kes liwat dan zina aljuburi sanggup jadikan ketua pula!..dan terbaru larangan baca quran di masjid waktu subuh di PP kita tunggu apa pendirian PAS sanggupkah bantah arahan kerajaan negeri DAP?...tungguuuuu.....!

Anonymous,  August 20, 2011 at 7:14 PM  

Hanya UMNO dan PERKASA yg jelas lebih tegas dan bertanggungjawab untuk ambilalih tugas PAS menjadi benteng mempertahankan kesucian agama Islam!...BN kelihatan memiliki barisan yg jelas konsensusnya iaitu keputusan dibuat secara bersama berbanding pembangkang yg celaru dlm buat keputusan!

Anonymous,  August 25, 2011 at 8:53 PM  

AKU PUN HERAN KAT PUAK2 PR NI KENA TANG BATANG HIDUNG PUAK MEREKA MULALAH KELUAR CERITA2 YG TAK TAHU MCM MANA MEREKA REKAEAYA. 4 ORANG SAKSI LA , TAK ISLAM LA, MUNAFIK LA, KAFIR LA MCM2 TUDUH KAT UMNO, PADA HAL YG KENA MUSIBAH TU ORG PR SENDIRI. AWAT AIR MANI ANWAR TU ADA DALAM JUBUR SAIFUL TU IA MASUK SENDIRI KE? BODOH PUNYA MANUSIA. RELA KE TAK RELA KE ITU BUKAN LIWAT. MINTA LA KEPADA ALLAH SUPAYA BUKA SIKIT HATI KAMU TU JANGAN DOKJATUH HUKUMKAT ORG.JGN BUAT KERJA TUHAN. KITA NI MANUSIA.JGN IKUT HATI.ALLAH MAHA BESAR IA MENGETAHUI SEGALANYA.JIKA ANWAR TAK BERSALAH IA BEBAS TETAPI JIKA BERSALAH BIAR IA TERIMA HUKUMAN.BN TAK MAMPU NAK BUAT HUDUD DAN BN PILIH TAKZIR ITU TAKMENJADI DOSA TETAPI KITA HENDAKLAH KEARAH HUDUD ITU SAMPAI KITA MAMPU JALANKAN.NAK HARAPKAN PAS LANGSUNG TAKADA.ISU MURTAD PUN IA SOKONG INI KAN PULA HUDUD.JAGALAH APAYG ADA DAN PERBAIKI YANG SILAP ITU LAGI BAIK DARIPADA DOK BERANGAN APAYG BELUM PASTI .

Anonymous,  September 5, 2011 at 8:42 AM  

isunya sekarangni ialah anwar dah tak layak jadi PM malaysia..itu belum lagi kena undi tak percaya dri puak karpal singh yang ada rekod tentang kes-kes anwar... yang anwar janji pulak nak lantik TPM bukan Islam..maka masa depan orang Melayu dan Islam dan keistimewaannya bakal Musnah kerana seorang pencacai bangsa yang diupah oleh Yahudi laknatulllah.fikir-fikirlah yang terbaik buat bangsa melayu dan Islam.

jogho,  September 11, 2011 at 11:54 PM  

DGN ADANYA BLOG PAPAGOMO MEMAPARKAN VIDEO SEKS INI, MAKA AKU LEBIH YAKIN BAHAWA PUAK2 PENYOKONG UMNO NI AKAN MENGHALALKAN APA SAJA ASAL CITA2 TERCAPAI WP IANYA HARAM.. SO, AKU MMG XSOKONG ANUAR, TP UMNO LGLA AKU XSOKONG.. TUTUP CERITA

ABANG KASIM,  September 12, 2011 at 11:12 AM  

Buatlah apa saja. Yang penting sehari dua lagi kau orang wajib akan mati . Tak terfikirkah kau orang apa akan jadi dalam kubur nanti. Kau orang ingat hidup ini bermula dlm perut ibu , ingat Bapak kau yg buat? Makan minum membesar, sihat ,sakit, sihat. Akhir sekali sakit terakhir tak dapat disembuh lagi. Kerana membusuk , berulat kau orang akan ditanam di kuburan oleh Tok Batin ka, Tok Sami ka, Tok Ca ka, atau Padri ka atau Tok Iman/ Ustaz . Berlaku kpd semua orang dari dulu hingga bila-bila. Jangan disamakan dg ayam itik , yg sememang dicipta sebagai makanan kita orang. Andai tidak ada pengadilan terhadap kelakuan buruk baik manusia, nescaya dunia begini indah lengkap serta teratur disediakan langsung tak bermakna. Ugama tampil menerangkan persoalan . Oleh itu balik baca QURAN TERJEMAHAN pelbagai bahasa, untuk mencari ketenagan hidup. Berjinak-jinak belajar Fardhu Ain dg guru yg murshid, insyaallah hidup lebih terurus sebagai bekalan hidup selepas mati. Tak timbullah nanti selepas ini soal mMENGHASUT , MEMFITNAH dan jadi PENGANUT MINDA LIAR.

kawan lama,  September 12, 2011 at 11:34 AM  

HELO, Papa Gomo bila mahu balik India atau confirm menyertai misi ke Somalia ? Hindu lagi kah kau bro atau athis ?Aku harap kembalilah kpd Islam . Melihat kepada cara kau melayan semua orang di Malaysia seolah-olah kau masih Hindu atau Ateis. Aku cadang nak singgah rumah bapak kau di Pondicherry. Mungkin disana dlm 2 hari krn urusan bisnes. Kita sebenarnya ada hubungan akrab. Tapi entah macamana kau telah berubah sikap sejak krisis lampau . Aku harap kembalilah kau ke pangkal jalan. Aku tahu mak bapak kau di sana bukannya calang-calang orang. Kesian kat depa. Khabarnya mereka berdua akan menunaikan Fardhu Haji tahun ini. Sebenarnya aku baru balik mengerjakan umrah. Tak lupa aku di sana berdoa untuk kau agar KEMBALI KE JALAN YANG BENAR.

Anonymous,  September 19, 2011 at 5:28 PM  

sumpah.berani kerana benar

Anonymous,  September 25, 2011 at 8:14 AM  

mmg anuar dlm video ni..shhh..dlm peti air papagomo banyak minuman keras beb..sumpah laknat!

Anonymous,  October 14, 2011 at 8:10 AM  

PAPA GOMO ketat memusuhi DSAI sebab dia TAYANG VIDEO sex macam KETUK muka dg TUKUL BESI tanpa belas kasihan . Macam lah kau orang betul2 SAIFUL & geng. Seakan kau tu UMNO katalah bagi pihak Pak Menakang . HEBAT. Tapi cara kau tu berGOMO tak kira pakej. Memalukan majikan yang sopan. Katakanlah UMNO, ada tak ahli parti cuba menapikan ? MALAH bersetuju ada lah. Jika sememangnya bagi pihak UMNO untuk alih perhatian ISU RAZAKK2 , dsb… Mungkin. Seolah ROBOT2 yg dipasang dan dibiarkan tanpa emosi…..SUPAYA semua orang hanya dengar dan lihat itu saja. Agak hampir kpd kebenaran. Sebab , Sekarang kebanyakan orang ramai TAK tefikir lagi hal-hal terdahulu yang dalam-dalam. Itulah KEJAYAAN PAPA GOMO. Papa Gomo ialah ………..

Anonymous,  October 23, 2011 at 10:42 PM  

Perlu ke sumpah laknat?


Andai kata suatu petang yang indah, rumah anda di datangi penjenayah, ibu dan kakak anda di rogol begilir gilir dan di bunuh, ayah dan adik pula di tikam, barang2 dlm rumah d curi, malah kejadian itu di rakam cctv dalam rumah anda, penjenayah tak pakai topeng, jelas wajah nya, anda pulang ke rumah mendapati orang yang disayangi sudah tidak bernyawa, anda periksa rakaman cctv lalu anda cam muka penjenayah, malah penjenayah itu rakan lama pula, dengan bantuan orang kampung anda berjaya memberkas penjenayah terbabit. Anda bertanya kepada penjenayah itu, kenapa kamu merogol dan membunuh ahli keluarga saya? penjenayah menjawab, bila masa saya buat? kamu tunjuk kan bukti, penjenayah jawab balik, itu bukan saya. Bukti di depan mata tapi penjenayah masih tak mengaku lagi, kata penjenayah kepada anda, kalo dalam islam, untuk mensabitkan kesalahan seseorang sekurang kurangnya mesti ada 4 orang saksi kejadian. rakaman cctv tak di kira orang. anda mesti cari saksi kejadian. kalo tak ada saksi saya tak bersalah, kata penjenayah yang memang membunuh keluarga anda, Apa perasaan anda ketika itu?

Anonymous,  December 7, 2011 at 2:12 AM  

hudud ada 2, 1 ikrar(mengaku)..2 4 saksi..yg pembangkang dok mintak..tp ada satu lagi dalam hukum islam iaitu qarinah..apa itu qarinah???kenapa tok guru tak pernah sebut pasal ni...kenapa haji hadi tak pernah sebut pasal ni..kenapa..lagipun qarinah ni dia tak jatuh dalam hudud tp masuk dalam takzir..islam itu adalah keadilan, kalau perlukan 4 saksi, bagaimana hukum zina nak dilaksana..setiap perogol, akan mintak pda kita 4 saksi..walhal kita nampak dia rogol..tp kita seorang..mana keadilan dalam islam??islam sebenarnya sgt adil..cuma kita politikan hukum ALLAH..cuba tnya pada ustaz, ada tak qarinah dalam undang2 islam???jadi kenapa tok guru dan haji hadi tak sebut pasal ni??sebab mereka ada kepentingan masing2...jadi otak kita di brain wash..(4 saksi 800 kali), jadi kita dah termakan hasutan tu..sila rujuk ulama dalam hal ni..bukan ahli politik...QARINAH...SIASAT....ISLAM ADALAH LENGKAP...tolongla paham umat islam yg terlmapau fanatik dgn anwar dan konconya...

Anonymous,  January 7, 2012 at 8:48 PM  

salam

kawan gelihati tgk org pro pembangkang nie.. nasihat, kutuk org pro gomen..

nak suruh cari saksi lah.. dah tentu 1 aje yang tau,,.. sebab tu eskay tu sumpah sorang2.. sebab dia takde saksi.. kalau bini korng berzina.. korang nak tunggu cari saksi tgk dulu berzina ke apa? cfm korang pi belasah dulu.. sebab kalau bini dah berzina .. kira laki dah jadi dayus beb...

lagi satu beb.. ada korang nasihatkan anwar tu berubah ke tak? jangan terlampau taksub dengan pemimpin beb..yang penting pembangkang ke, pro gomen ker.. bila salah.. salah,.. bila betul .. akui nya betul.. ada masalah bawa berbincang.. ok adios... hidup bebas...

Anonymous,  February 22, 2012 at 3:57 PM  

ana tertarik kpd kenyataan Mufti Perlis dr Juanda yg menegaskan tindakan Anwar sedia memberi perlindungan kpd Israel walau apa syaratnya adalah umpama cubaan'menghalalkan'kewujudan negara yahudi yg terbina hasil rampasan hak umat Islam Palestin!...pelik sungguh jika PAS begitu mudah setuju dgn alasan putar alam Anwar itu!...Subhanallah!

Anonymous,  February 29, 2012 at 6:04 AM  

Bodoh punya BLOG!!!!! BN memang babi negara!!! kamu ingatkah? rakyat bodoh mcm kamu semua??? kami tetap sokong BAKAL PM DSAI!!!!

BN-PEROMPAK
BN-BODOH
BN-GILA SEKS
BN-GENGSTER
BN-HARAM
BN-PEMBOHONG
BN-JAHANAM
BN-CHI BAI huhuhuhu

NANTIKAN KEMENANGAN KAMI DI PR AKAN DATANG!!!!!!!
kamu semua siap sedialah lari ke mongolia opppz x boleh jugak hmmm p lah indon hmmmmm x boleh juga nanti kena sepak!!! hmmm p lah NERAKA!!! TEMPAT PALING SESUAI UMPRNO,PUAK UMMNO bye bye :-)

Anonymous,  May 11, 2012 at 12:48 AM  

contoh.. MAK HANG KENA ROGOL.. KT RUMAH HANG ADA PASANG CCTV KAMERA.. BUKAN SATU KAMERA.. ADA EMPAT KAMERA YANG DIRAKAM... JELAS DALAM RAKAMAN TU MUKA ORANG YANG ROGOL MAK KAU... LEPAS TU DIA BUNUH MAK KAU... LANGSUNG XDA SAKSI MELAINKAN RAKAMAN CCTV KAMERA YG HANG PASANG TU... SO HANG Pikir LAH SENDIRI NK GUNA SAKSI APA KEBENDA...

Anonymous,  May 11, 2012 at 12:50 AM  

ISLAM TU DARIPADA ALLAHUAHAD.. KALAU PAS KE.. UMNO KE.. YAHUDI KE... KITA KE... TAK IKUT APA YG ALLAH SURUH.. PASTU BUAT APA YG ALLAH LARANG... MAKA BALASAN YANG MAHA ADIL DRPD ALLAH SAHAJA.. ISLAM BUKAN SETAKAT SERBAN JUBAH.. ISLAM ITU ' THE WAY OF LIFE '... SEJAUH MANA KITA IKUT ISLAM SEKARANG NI.. TANYA DIRI MASING MASING YA... MAKA SAMA SAMALAH KITA BERTAUBAT KEPADA ALLAH..

Anonymous,  May 11, 2012 at 12:51 AM  

ISLAM TU DARIPADA ALLAHUAHAD.. KALAU PAS KE.. UMNO KE.. YAHUDI KE... KITA KE... TAK IKUT APA YG ALLAH SURUH.. PASTU BUAT APA YG ALLAH LARANG... MAKA BALASAN YANG MAHA ADIL DRPD ALLAH SAHAJA.. ISLAM BUKAN SETAKAT SERBAN JUBAH.. ISLAM ITU ' THE WAY OF LIFE '... SEJAUH MANA KITA IKUT ISLAM SEKARANG NI.. TANYA DIRI MASING MASING YA... MAKA SAMA SAMALAH KITA BERTAUBAT KEPADA ALLAH..

Anonymous,  May 11, 2012 at 1:36 AM  

SAYA PERHATI VIDEO SEX ANUAR TU.. BEZA TANG HIDUNG... ANUAR TAK MANCUNG.. JADI SAYA BERANGGAPAN ORANG DALAM DALAM VIDEO TU BUKAN ANUAR... ORANG TU DISOLEK.. MAKA SAYA MENGESAHKAN ORANG DALAM VIDEO TU BUKANNYA ANUAR.. ANDA PULA BAGAI MANA??

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP