Wajib Baca - Perbualan Lucah Isu Bulu Kemaluan Anwar Ibrahim

Friday, April 1, 2011




Semalam kawan aku talifon waktu pagi hari sekitar jam 8.00am. Aku yang baru nak masuk Pejabat tepaksa layan panggilan tu memandangkan kalau si jantan tu yang talifon mesti ada benda Suspen yang dia nak sampaikan.

Bila aku jawap panggilan tu dengan takda salam Member aku tanya:

" Bro! Sah memang Lelaki Video Seks tu Anwar Ibrahim"

Aku macam biasa buat muka selamba memandangkan dah jenuh aku menunggu Video Seks ni tapi Hampeh sampai sekarang tak dapat dapat lagi. Aku tanya member aku tu:

"Apa lu merepek pepagi ni bro? Mana buktinya lu kata Anwar Ibrahim?"

Member Aku dengan suara yang agak Bongkak kata:

" Bro? Gua baru call Nalakarupan mintak sahkan tentang Bulu Pele Anwar Ibrahim beb. Nala kata Anwar Ibrahim memang tak ada Bulu Pele. Sejembut pun takda.

Aku makin bingung, Gila ke apa Member aku ni? Takkan lah pasal Bulu Pele takda maka Sah lelaki tu Anwar Ibrahim? Aku mula naik angin dan kata :

" Alooo Bro! Lu gila ke apa? Anwar Ibrahim sorang je ke takda Bulu Pele? Mana lu tahu dia takda bulu Pele? Lu dah tanya Wan Azzizah Isteri Anwar? Lu siasat dulu hal ni jangan main Tuduh je."

Member Aku jawap dengan jawapan yang buat aku lagi pening:

" Bro! Gua tak fitnah beb, Azmin Ali pun dah sahkan memang Anwar Ibrahim takda Bulu Pele, Saiful Bukhari pun kata Anwar memang takda bulu. Takkan Gua nak call Kak Wan Tanya Laki dia ada bulu ke tidak? Lu gila lah bro!"

Aku tersentak dengan jawapan member aku tu. Kalau dan 3 orang cakap Anwar Ibrahim takda bulu memang nampak gaya betul lah. Tapi aku tetap tak percaya sebab Aku tak tengok Video tu lagi mana aku tahu dalam Video tu Ada bulu ke tidak. Aku Tanya:

" Lu dah tengok ke Video Seks tu sampai lu boleh kata Anwar Takda bulu dan pelakon seks tu takda Bulu?"

Member Aku dengan Bangga jawap:

"Gua tak tengok lagi beb, tapi ramai dah kata Anwar memang takda Bulu Pele"

Aku dah malas nak melayan member aku ni dan sebelum aku hempas talifon bimbit Nokia 3210 ni aku kata:

"Bro? Mana best cerita Ada atau takda Bulu Pele Anwar dengan Berapa Besar Batang Anwar? Mana lu nak tahu?

Tak sempat member Aku jawap aku dah letak talifon, Aku dah lambat masuk pejabat. Kalau kau orang yang baca ni mana satu kau orang lebih penting nak tahu?

Anwar Ibrahim ada bulu atau tiada?

Anwar Ibrahim punya kemaluan yang Besar?

Lu baca Lu Jawap......


Sumber Blogg Anwar Pembohong


Gomo dah tengok, jawapan Gomo:

Anwar Ibrahim Memang Tidak Ada Bulu Pele

Memang Anwar Ibrahim Mempunyai Kemaluan Yang Besar


Psssttt...Bila lah dapat di sebarkan kepada rakyat video ni? biar rakyat menilaikannya

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

33 comments:

Anonymous,  April 1, 2011 at 7:00 PM  

best article ni papa, besar ke pele anwar papa?

Pemerhati,  April 1, 2011 at 7:08 PM  

Astaghafirullah..

Moga Allah kembali hati bersih kamu..

Bukan aku ckp bro.. ni ulamak cakap berpandukan hadis dan alquran..

Kalau lu org org ISLAM dan percaya kepada hari KIAMAT, patut SEBARKAN kepada rakan-rakan anda tak kira UMNO-BN or PAKATAN..

usha sini http://www.malaysiakini.com/news/160182

Selesai tanggungjawap aku sebagai mukmin..

Anonymous,  April 1, 2011 at 7:17 PM  

Tertaiiikk dari Gomo...........tu belum take-beer.......kalau dah mabuk lain Gomo tulis...lagi power...

Anonymous,  April 1, 2011 at 7:22 PM  

Org PKR kata: "Dan kalau tidak cukup empat orang saksi, sepatutnya penuduh dikenakan hukuman Qazaf. Hukum orang fasik ini, dia tak layak lagi jadi saksi untuk sebarang kes kerana sudah hilang kredibeliti."

Orang yang waras kata: sebab tu lah korang (puak PKR) kena tengok video tu! supaya korang tengok dan menjadi SAKSI samada berlaku atau tidak hubungan tu! dan menjadi saksi orang tersebut terlibat sama ker tidak! talingong betul ustaz2 PKR ni!!!!!!!!

Anonymous,  April 1, 2011 at 7:27 PM  

Macam mana mengenali puak ANUwar?

1) Mereka adalah orang2 yang tidak mahu menerima kenyataan, walaupun dah diberi bukti kebenaran.

2) Mereka adalah Org2 yang cintakan pertelingkahan berbanding dengan keamanan dan kedamaian. Hidup seperti puak khawarij!

3 Mereka adalah Org2 yang menggunakan agama sebagai alat permainan politik.

4)Mereka adalah orang yang teramat fanatik! berfikiran yang teramat sempit!

5)Mereka adalah orang2 yang bersekongkol dengan ANUwar menjadi bonika Amerika dan Yahudi! yang mana mereka2 ini bercita2 hendak menjadikan Malaysia negara yang huru hara seperti yang berlaku di Iraq dan Libya yang akhirnya akan hanya mengundang campur tangan pihak Amerika dan Yahudi untuk datang campurtangan meneburkan peluru dan bom sesuka hati.. Akhirnya, puak2 ini jugalah yang akan mati sama bergelimpangan disana sini dan barulah mereka menyesali!

Anonymous,  April 1, 2011 at 7:32 PM  

PAPAGOMO.. LU PUNYA PELIR PULAK ADA BULU TAK.. MANA BEST TAKDAK BULU.. ADA BULU LER BEST..
SEYPOL JUBURI CAKAP MACAM TU LER KAT AKU.. KAU MAU TEST SEFOLJUBURI KE.. DIA HOMOSEKSUAL PASIF.. TAK LAWAN PUNYA.. DIA MAIN TAHAN JUBBOQ JER..

TESLAMARIN April 1, 2011 at 7:47 PM  

TELUR SELALUNYA BERBULU, SEBAB TAK DAPAT MASUK?????????????

UMNO Karat,  April 1, 2011 at 7:49 PM  

Aku percaya kat Gomo...tak yah tengok video baca blog Gomo cukup ...aku yakin 110% Aljuburi terlibat....

Tahniah Datuk T....berkorban untuk kebenaran.

Anonymous,  April 1, 2011 at 8:18 PM  

ada lah, kalau tak takkan kes liwat 2 CSI jumpa bulu tu lak. dia cukur lah taknak kantoi macam liwat 2

Anonymous,  April 1, 2011 at 8:33 PM  

LANTAK KO LA MACAI...

SAMADA KO TUDUH NUAR LIWAT KE, SEKS DGN AMOI KE, SEKS DGN JANTAN KE, SEKS DGN BETINA KER...KO PEDULI APA?

AKU TETAP UNDI NUAR/PAKATAN RAKYAT PRU 13...

DAH MUAK DGN PERANGAI SETAN UMNO...BELA ANJING LG MULIA DR BELA UMNO...

PRU 13 TETAP UNDI NUAR/PAKATAN RAKYAT....

Anonymous,  April 1, 2011 at 8:39 PM  

"LANTAK KO LA MACAI...

SAMADA KO TUDUH NUAR LIWAT KE, SEKS DGN AMOI KE, SEKS DGN JANTAN KE, SEKS DGN BETINA KER...KO PEDULI APA?

AKU TETAP UNDI NUAR/PAKATAN RAKYAT PRU 13...

DAH MUAK DGN PERANGAI SETAN UMNO...BELA ANJING LG MULIA DR BELA UMNO...

PRU 13 TETAP UNDI NUAR/PAKATAN RAKYAT....



Contoh terbaik sifat fanatik dan kurang hajar penyokong tegar ANU-WAR..

Anonymous,  April 1, 2011 at 8:39 PM  

TU DIA....MAI DAH!

DALAM SEBOK SPIN ISU VIDEO, UMNO/BN SECARA SEMBUNYI2 DAH NAIKKAN HARGA MINYAK...

BODO NYA RAKYAT MALASIA NI...

SENANG2 JER DIPERBODOHKA OLH NAJIB...CELAKA BETUL!...BUANG JE LA UMNO/BN NIH...

APA GUNA SIMPAN2...SIMPAN LAMA2 TAK DE PEKDAH LANGSUNG!

Kerteh Mari,  April 1, 2011 at 8:45 PM  

Anon 8.33...
Lu nak undi Anuar..ada org kisah...hahahahaha

Lu ingat kalau lu undi anuar...org umno akan menangis tergolek-golek ker? hahahaha
Org umno akan tergolek-golek suka tahan perut sebab ada mangkuk declare nak undi nuar si penjubur...hahahaha

Berapa ekor lu bela anjing bro...hahaha
Babi LGE ngan LKS ko tak nak bela ke? ada 40 ekor campur ko jadi 41 ekor..hahahaha

Juak2 GAy PKR...hahahahaha, kepala otak ingat kat pantat ngan jubor...negara terlingkup...kalau jadi PM aku tak tahu ler....aku ingat ada bilik khas untuk memantat..hahahahaha

Anonymous,  April 1, 2011 at 8:57 PM  

sekor lagi beruk PR 8.45
Lu tak suka minyak naik lu jangan beli la......apa susah

Dah tahu tak mampu beli minyak, lu pakai air la.....hahahahaha

Dah tahu tak mampu beli minyak, lu naik basikal la....hahahaha

PR apa boleh buat????? kalau merintah pun apa boleh buat...

Tu...Kerajaan Selangor Service keter untuk Yayasan selangor dalam masa 11 bulan 6 juta???? apa citer..

Yayasan Selangor pakai Porsche ka?...Lamborghini ka?...ker kereta kebal Abraham M1A1...???? lagi terukkk...kalau merintah negara, jgn kan harga minyak naik, semuanya naik, hatta rakyat pun lintang pukang...

Lu cuba cerita sikit, manifesto PR apa yg dah terlaksana???...yelekkkkkkkkkkk
Lagi mau bising ka...MB Selangor pun macam cibai, serabut aku tengok..hahahaha bagi air free konon....

Tak payah ler sibuk2, PR tak boleh bikin apa2...cuma boleh balun jubor, memantat, menipu korang semua jer....hahahahaha

KERTEH MARI,  April 1, 2011 at 10:22 PM  

ANON 8.45....
Ko tak payah bising2 la...
Jangan bawak cerita sekerat2...
Jangan jadi Pak lawak....
Kalau dah bodh, bodoh kat situ la..

Ko pakai ker minyak RON 97?...PIRAHHHHHHHH...
Muka ko pakai RON95, jgn sibuk nak mencelah...
Hanya minyak RON97 jer naik harga, RON95 kekal...

Berapa kerat yg pakai RON97?...Setahu aku semua keturunan ko pakai RON95, tak pun pakai air liur hahahahahaha

Aku yg duduk kat Kerteh pun tak bising....kalau nak minyak murah, ko pergi gali sendiri...tak pun ko pakai minyak urut...pi mintak ngan abang nuar ko tu...hahahahaha

LAGI MAU BISING...PODAHHHHHHHH
KALAU DAH DASAR PENCACAI TU PENCACAI JUGAK LER.....hahahahaha

Anonymous,  April 1, 2011 at 11:22 PM  

Salam Gomo,

Sedapnya Anwar tutuh dan balun
amoi cINA

PUAK2 PKR PAS DAPig ni bnyk
wang ada duit lebih........
duit lasuah..ada masyook ....gila SEKS nak betina laaa......

Ni la Anwar makan ubat kuat
bagi keras batang pele ikut
iklan HARAMKAH jadah.......

Apa lagi cari betina CINA amoi
Tak peduli HAram ke........
balun cukup2...............

Kalau polis kata video tu tulin ...................
boleh tnjuk di you tube ......
label Anwar Documentary...Film
ini may be legal......

Bagi semua orng nampk itu Akter
Anwar Aljuburrr balun Cina Amoi

Pkr pas dapig....bodo...celakooo


kah kah kah..........

Anonymous,  April 1, 2011 at 11:26 PM  

hehehehheheheheh

minat benar sigomo ngan anugerah tuhan

kepala kote besar maner....bulu jembut ade ka tak....batang nuar berapa panjang

heheheheheheeheheheheheh

gomo..lu ni homo ke??

hehehehehehehehehe

Anonymous,  April 1, 2011 at 11:42 PM  

Hebat betul FANTASI Puppy Gomo ni...kalau buat movie mmg boleh dpt anugerah pecah panggung mengalahkan filem 2 alam yg box office...

cayalah puppy...!!!..anda mmg spin doctor handalan... keep up the tankard...

HarakahX April 2, 2011 at 12:22 AM  

Anon 8:39 PM

RON97 tu di'float'kan atau diapungkan oleh kerajaan. maknanya ianya memang kerajaan tk bg subsidi. bila harga minyak dunia naik maka harga RON97 pun naik la..

sebab kerajaan tk bg subsidi ialah RON97 minyak mahal atau barang mewah. org kaya je pakai. minyak ni kualiti dia mcm shell vpower tu

RON95 kerajaan subsidi harganya sebab ianya barang keperluan. jadi rakyat biasa boleh pakai RON95 dgn harga biasa. so kerajaan tk zalim, ko je yg tk faham..

Anonymous,  April 2, 2011 at 12:24 AM  

pelir gomo kecik
tak caya tanya mama gomo dengan
fackpukari

Anonymous,  April 2, 2011 at 12:30 AM  

demi wang manusia sanggop menjual maruah, tahniah papagomo, jgn menyesal kemuadian hari

Anonymous,  April 2, 2011 at 1:14 AM  

puak2 bai fuckatan mana paham pasal barang naik ni adoiii yg dia tau batang ku naik je.....tak caya tanya si ANI-grah.....betul tak pencacai2 fuckatan sekelian?hehehe

Anonymous,  April 2, 2011 at 11:31 AM  

PERBEZAAN ANTARA ISLAM DAN PAS
PAS sering melaungkan slogan Islam sehingga masyarakat orang Islam menjadi keliru. Bahkan ada yang beranggapan kononnya PAS itu adalah ISLAM, dan ISLAM itu adalah PAS. Dan mana-mana parti politik selain daripada PAS, parti tersebut bukanlah parti Islam yang tulen. Islam yang betul ialah Islam bawaan PAS sahaja. Parti lain semuanya tidak betul. Bahkan keIslaman ahli-ahli parti lain boleh dipertikaikan oleh PAS. Inilah ideologi PAS yang sangat-sangat merbahaya kepada masyarakat ramai. Hal ini wajib segera dihapus dan dihentikan. Justeru di sini disenaraikan beberapa alasan yang menerangkan betapa PAS itu bukan Islam dan Islam itu bukan PAS. Semoga Allah menyedarkan kita semua.
1. Islam adalah Agama -- Manakala PAS adalah sebuah parti politik.
2. Seseorang yang mahu masuk Islam, wajib mengucap dua kalimah syahadah sedangkan mahu masuk PAS tidak wajib mengucap kalimah syahadah.
3. Islam menjadikan al-Quran dan al-Hadis sebagai panduan manakala PAS menjadikan undang-undang tubuhnya sebagai panduan.
4. Islam tidak ada Presiden, Ahli Jawatankuasa Agung, Mursyidul Am, Ketua Pemuda, Ketua Kawasan dan lain-lain jawatan -- Tetapi, dalam PAS ada jawatan-jawatan tersebut.
5. Islam disebar dan diperjuangkan oleh Rasulullah manakala dalam Pas tiada Rasul, pemimpin PAS bukan rasul.
6. Islam ciptaan Allah sedangkan PAS ditubuhkan oleh manusia bermula tahun 1951 sahaja.
7. Islam agama yang sempurna dan tinggi -- PAS parti yang tidak sempurna.
8. Islam dianuti oleh manusia dan jin -- PAS hanya terbatas kepada manusia sahaja, jin tidak boleh masuk PAS.
9. Islam boleh dianuti oleh seluruh warga dunia -- PAS hanya boleh dianggotai oleh warganegara Malaysia sahaja.
10. Islam ada hukum dan peraturan dalam akidah dan syariah -- PAS tidak ada hukum dan peraturan tersebut.
11. Dalam Islam ada hukum wajib, sunat, harus, makruh dan haram (5 dasar hukum) -- dalam dasar undang-undang tubuh PAS tidak ada dasar hukum tersebut.
12. Adanya Islam tidak tertaluk di bawah akta pertubuhan (Islam tak perlu daftar di bawah undang-undang pendaftaran pertubuhan) -- PAS wajib daftar, tak daftar tak boleh bergerak.
13. Masuk Islam tak perlu guna borang ahli ada pencadang, penyokong, dan bayar yuran pada setiap tahun -- masuk PAS kena isi borang dan bayar yuran.
14. Islam bukan alat untuk dapatkan pangkat YB serta gaji dan elaun -- dengan PAS boleh dapat pangkat dan gaji.
15. Umur taklif dalam Islam akil baligh (15 tahun) -- umur boleh masuk PAS 18 tahun.
16. Dalam Islam orang Islam boleh berkahwin sesama Islam walaupun berlainan parti -- jika PAS itu Islam, tentu orang PAS sesama mereka sahaja yang boleh berkahwin.
17. Islam tidak boleh pecat penganutnya -- PAS boleh pecat ahlinya.
18. Keluar Islam murtad -- keluar PAS tidak ada apa-apa jauh sekali dengan murtad.
19. Rukun Islam ada 5 perkara -- rukun PAS berapa perkara? Tidak ada.
20. Dalam Islam tiada perebutan dan pertandingan jawatan -- dalam PAS berebut jawatan.
21. Islam melarang keras caci-maki, mencarut, fitnah-memfitnah -- dalam PAS tidak dilarang, malah menjadi satu amalan harian Pas, bahkan kata Nik Aziz menjadi Sunat sebagaimana Firman Allah dalam surah Al-Lahab.

22. Pas boleh memamki hamun, Islam tak boleh.
23. Pas boleh menipu, berbohong dan putarbelit, Uslam melarangnya.
24. Pas boleh adjust hukum ikut kehendak politik, Islam syumul dan benar dari dahulu hingga kiamat.
25. Pas menjadikan agama Islam sebagai alat politik, Islam tidak boleh diperalatkan untuk tujuan mendapatkan undi
26. PAS menjadikan syaitan sebagai sahabat sedangkan dalam Islam, syaitan adalah musuh yg amat nyata.

Anonymous,  April 2, 2011 at 12:05 PM  

11:31

AKU TAMBAH LG SATU..

1. UMNO PULAK MENJADIKAN FITNAH SBG CARA NAK KEKALKAN KUASA!

kapla,  April 2, 2011 at 1:25 PM  

bangang la lu ni gomo.. lu dulu cakap pelir anwar kecik tu yg sepol tak rasa apa2 kat bontot dia.. takde effect pun pelir anwar masuk bontot dia.. sekarang lu cakap pelir anwar besar plak.. apa kejadah la lu ni gomo.. confuse dah gua!!

kapla,  April 2, 2011 at 1:32 PM  

lagi satu aku dengar 'dato' ac mizal yang ko agung2kan dulu dah buat mlm baru.. MLM lama dia dah nak bangkrap.. berjuta2 duit org melayu dia dah kebas.. ramai yg berhutang keliling pinggang sebab percaya sangat dgn org2 mcm ac mizal dgn lu & perkosa.. konon pejuang melayu la kasi melayu jadi jutawan la melayu dengki melayu la.. skrg apa jadi?

lu dr dulu ckp nak keluarkan bukti aidid (http://aididmuaddib.blogspot.com/)org kuat edymium.. konon dengki dengan ac mizal.. sampai skrg aku tunggu tak keluar2.. aidid pn skrg dah berpuluh MLM dia bantai bukan ac mizal je.. lu mmg pembohong & pemfitnah besar la gomo.. lu dgn ezam kotak sama je perangai.. berjanji bersumpah jd mainan.. ASTAGFIRULLAH!!

Anonymous,  April 2, 2011 at 4:44 PM  

haa papa gomo...payment ko bulan ni lewat sikit sebab ada org amik gambo ko minum bear..

Anonymous,  April 2, 2011 at 7:06 PM  

minyak naik lagi...Sarawak nak buat pilihanraya negeri. Kerajaan nak pakai duit banyak fullstop. Bila kerajaan nak pakai duit, kerajaan akan mintak duit dari siapa? Macam biasalah, rakyat yang kena keluar duit. Bagaimana? Naikkan harga minyak, maka kerajaan akan dapat duit banyak.

Bagaimana pula kalau rakyat marah kerajaan naikkan minyak? Kerajaan tak bimbang ke nanti rakyat tolak BN di Sarawak? Tak perlu bimbang, kerajaan dah plan baik punya, malam ni nak naikkan harga minyak, Buletin Utama TV3 suku pun keluarkanlah kenyataan Ketua Polis Negara, "Video seks Anwar terbukti tulen, bukan video palsu!".[Video seks tulen].

Maka huru haralah lu orang semua rakyat Malaysia, mendengar kenyataan Ketua Polis negara tentang video seks Anwar Ibrahim yang dikatakan tulen sampai tak sedar kocek lu orang dah rabak dikoyakkan oleh kerajaan. Duit lu orang jatuh mencurah-curah masuk dalam kantung kerajaan. Selepas pilihanraya nanti jadilah lu orang macam wartawan Utusan yang mengeluh dengan kenaikkan harga barang lu klik sini [Wartawan Utusan].

Anonymous,  April 2, 2011 at 7:37 PM  

tgu jela esok22 konfom nuar berahi masoh sG bulOH video pon da tulen....tgu la banduan2 kat sg buloh plak tutoh nuar jubor...AMIN.

Anonymous,  April 3, 2011 at 1:00 AM  

kalau kote nuar besor takde le sayfool tu buat laporan polis.. kote nuar kecik je sebab tu lubang sayfool tak koyak!!! ape bodoh la lu gomo.

Anonymous,  April 3, 2011 at 5:46 PM  

saya x suka anwar coz dia seorang peliwat

Anonymous,  April 3, 2011 at 5:53 PM  

bertaubatlah anwar sebelum nyawamu d ambil malaikat kut2 nanti x sempat mengucap

Anonymous,  April 3, 2011 at 6:02 PM  

harap2 ramai lagi yg akn keluar pkr n parti2 pembangkang yg lain.semoga negara malaysia aman seperti dulu

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP