AMK Batalkan Demonstrasi Jam 2.30 Petang Ini Sebab Apa? TAKUT???

Friday, May 20, 2011




Sudah hampir jam 12 tengahari dan Gomo di fahamkan AMK telah menukar waktu demonstrasi mereka di hadapan pejabat Utusan Malaysia pada jam 12.30 tengahari ni. Atas sebab apa mereka menukar waktu tidak lah di ketahui namun apa yang jelas di sini AMK telah takut sama sekali.

Sudah berhari hari AMK menghebabkan seluroh Malaysia bahawa selepas solat Jumaat mereka akan berdemo tepat jam 2.30 petang di pejabat Utusan Malaysia. Malah AMK siap mencabar PERKASA dan UMNO untuk turun bertembung dengan mereka jam 2.30 petang.



Shamsul Iskandar ketua AMK menyatakan semalam beliau tidak gentar dengan mana mana pihak yang datang menggangu mereka AMK berdemo hari ini. Tapi akhirnya???

Akhirnya AMK secara tergesa gesa menukar jadual dari jam 2.30 petang kepada 12.30 tengahari. Ini jelas menunjukkan bahawa mereka AMK takut untuk bertembung dengan Ngo PERKASA dan juga UMNO pada jam 2.30 petang ini.


Lagi Gambar dan Laporan Lanjut KLIK DI SINI


Psssttt AMK cakap je besar, belum apa apa dah kencing dalam seluar....huhuhu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

24 comments:

Awan Fantasia May 20, 2011 at 12:11 PM  

Setiap perancangan ada matlamat tertentu...

Jom Tengok :
LELAKI AJAIB 2008!!

lim mah May 20, 2011 at 12:17 PM  

KENAPA NAK IKUT RENTAK ORANG SUKA BERDEMO. SEOLAH MENGAKUI TREND MEREKA PULAK.. BIARKAN SAJA BAK KATA PEPATAH SEPERTI ANJING MENYALAK BUKIT..

Anonymous,  May 20, 2011 at 12:34 PM  

jaga2.
taktik kotor
pkr.



mereka undur,tetapi umno dan ngo masih berada disitu.Lepas ni, mereka canangkan pihak umno dan ngo2 lah yang beria2 sgt dengan harapan berlaku kucar kacir dan kerajaan akan mengistiharkan perintah darurat.

siapa yg memulakanya, tentu sekali bukan puak2 AMK.

Dan AMK bolih menyamar sebagai ahli NHGO/UMNO untuk melakulan provokasi.

So, AMK IS OUT OF THE PICTURE, YG MENANGGUNG AKIBAT NYA - NGO/UMNO.

Baru terkena kes Jeff Ooi/Kristian,
berfikir lebih lanjut lah sebelum melakukan sessuatu.

kingnek May 20, 2011 at 12:36 PM  

aku dah agak dah, AMK ni takde telur, sial haramjadah nye pemuda keadilan, mana puak DAP, tak tolong korang ke?

Anonymous,  May 20, 2011 at 12:53 PM  

biasala pandikuttty Ahli Melihat Kote memang cam tu....lantak je lah si ketot tu biar dia terhegeh2 kat situ...bodo punya budak.toksah layan sgt penyokon2 liwat ni.

apalah!,  May 20, 2011 at 12:55 PM  

bro kira jadi ke x?macammane ngan perkasa punye prgram?aku nak gerak dah ni tiba2 x de org kt sana buat penat jer

Anonymous,  May 20, 2011 at 12:57 PM  

relek2 bro...biarkan dulu Ahli Melihat Kote tu nak buat apa.mana tau dorg buat tarian bogel ke kat situ dikepalai oleh si kemetot tu...

Anonymous,  May 20, 2011 at 1:02 PM  

Sam Kemetot tu pengecut. dia terlupa pakai pampers pagi tadi sebab tu demo ditunda ke petang, balik pakai pampers dulu, nanti takut terkencing dalam seluar, siapa yang susah...?

Anonymous,  May 20, 2011 at 1:03 PM  

terkencing ke terberak pon takpe Pandikutty ANUgairah kan ada...

PAPA GOMO May 20, 2011 at 1:06 PM  

turun je jam 2.30 petang ni.....

Anonymous,  May 20, 2011 at 1:15 PM  

R.I.P MahaFiraun

Anonymous,  May 20, 2011 at 1:30 PM  

Elok jangan layan aje perangai buruk AMK tu. Polis kan ada. Paling kuat AMK boleh buat ialah menjerit PANDI KUTTY, PANDI KUTTY. Selain daripada tu AMK tak boleh buat apa2.

Biarkan AMK nampak bodoh dengan siri demo mereka. Negara kita ada undang2. UMNO, Pemuda dan PERKASA elok tumpu perkara2 yang boleh meningkatkan lagi kemajuan dan pencapaian ekonomi rakyat.

Balik rumah layan anak bini lagi baik hehehe..

Anonymous,  May 20, 2011 at 1:43 PM  

aku rasa tangkap je anuar n pengikutnya yang buat huruhara di malaysia...apa punya bodoh....zuraidah dikenali celah bedah ni...mak lampir ni mengarut macam hantu pomtianak mengilai...biar lah mahkamah buat keputusan dalam perbicaraan nanti kita tahu mana yg betul dan salah....mak lampir inipandikuttik,,, kalau anaknya ke liwat baru mak lampir ni kata mahkamah adil kut....

Anonymous,  May 20, 2011 at 1:54 PM  

Bewak kul 1:30 & Pandi Kutty 1:43...solat jummat kat tokong mana? Orang Islam sibuk solat jumaat, hangpa sibuk komen kat blog jamban ni...hangpa ni pempuan kot? bewak makan taik.

Anonymous,  May 20, 2011 at 1:55 PM  

UNTUK KES LIWAT 2, ANWAR IBRAHIM PERLU DIKENAKAN TINDAKAN YANG SAMA SEPERTI DIBAWAH. BILA KERAJAAN M'SIA NAK BUAT CARA INI? TAK BUAT CARA INI PUN DIKATAKAN KERAJAAN M'SIA KEJAM DAN ZALIM.....

NEW YORK 20 Mei - Pengarah Urusan Dana Kewangan Antarabangsa (IMF), Dominique Strauss-Kahn yang berhadapan tuduhan serangan seksual dibebaskan semalam dengan ikat jamin AS$1 juta (RM3 juta).

Hakim Michael Obus membebaskan beliau dari penjara Rikers Island selepas Strauss-Kahn juga bersetuju membayar bon insurans AS$5 juta (RM15 juta) bagi menyerahkan semua dokumen perjalanannya.

Bagaimanapun, beliau masih perlu menjalani tahanan rumah di sebuah pangsapuri di Manhattan.

Sebutan kesnya ditetapkan pada 6 Jun ini. - AFP
------------------------------

SIAPA YANG ZALIM?????

Anonymous,  May 20, 2011 at 1:58 PM  

Anon bahalol 1.54

Di oversea dah petang lah bahalol! Dasar orang 'ingat dia je alim'...khakss pthuii..

Anonymous,  May 20, 2011 at 2:09 PM  

Sam ketot ingat ini masih masa pemerintahan Badawi/KJ kot, semua kaduk boleh naik junjung sesuka hati. Najib dan Anwar sekaranng ni macam buku bertemu ruas. Tapi aku respect Najib ni tenang je orangnya dan berusaha keras mencari duit untuk negara walaupun tak sebijak Tun M. Asalkan jangan bodoh macam Badawi/KJ kira oklah, dah rajin buat kerja, jangan asyik tidur je, sampai semua bangsa nak ganti PM punya tempat.

no name,  May 20, 2011 at 2:11 PM  

jom ramai2 kita pergi kung Fu penderhaka Melayu, kita bakor...kita bakor....

tyn,  May 20, 2011 at 2:17 PM  

Najib budak baik beb.. mana tau demo2 ni, tapi tak apa kita ada ramai gengster melayu lain.
uihh.. teruja rasanya nak tampor kepala botak sam lowered.

Anonymous,  May 20, 2011 at 2:17 PM  

Gomo Pundi Kutty

Celaka punya Pukileaks....belum sempat Kapal Sink tibai Mat Monggol kat mahkamah..Pukileaks dah tibai dulu...Tuan Syed penyumbang utama dana parti ketuanan bewak...ni imam muda kata sedekah bukan rasuah ..patut parti bewak liat nak mampus pelahap rasuah no 1.

Anonymous,  May 20, 2011 at 4:11 PM  

pandykutty 2:17 meroyan spt tertelan telor ANUgairah..

Anonymous,  May 20, 2011 at 5:42 PM  

AMK & PKR

ahli muka kontot & pandi kutty rakyat. mana ada kerja, yg boleh buat huruhara (LEMBU CUCUK HIDUNG DAN MULUT DISUMBAT LANCAU DAP)hari2 nak cari salah orang lain serupalah parti hamPas, buatlah kajian dari sudut mana pon, wujudnya jadi kuda tunggangan dan tak bermaya nak bela melayu dan islam, jadi manusia yg membazir usia makin tua-tua makin mamai dan lalok, tulah sebab balaci yg muda teramat sengal dan bingal tak tau beza kemajuan dan peluang masa depan, pedulikan situa gila-gila kuasa perasan nak tongkat langit le tu

tamimi's theory May 20, 2011 at 8:47 PM  

TOP SECRET : TEROWONG RAHSIA DI PUTRAJAYA http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/top-secret-terowong-rahsia-di-putrajaya.html

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP