AMK Penakut - Ketua Pemuda UMNO

Saturday, May 21, 2011



Hua hua hua....AMK Gagah Berani? Taik Kucing Lah AMK ni semua....Gebang je lebih tapi apa pun takda. Khak Ptuih!!! Ni kenyataan Ketua Pemuda UMNO pulak mengulas insiden di mana AMK melarikan diri dari bersemuka dengan pemuda UMNO dan juga NGO Perkasa.

Pergerakan Pemuda UMNO akan sentiasa mempertahankan akhbar Utusan Malaysia untuk memastikan wadah perjuangan Melayu itu dapat diteruskan, biarpun ia dikecam dan diancam pihak pembangkang.

Malah Ketuanya, Khairy Jamaluddin turut menyifatkan Angkatan Muda Keadilan (AMK) sebagai penakut kerana tidak berani bertembung dengan pihaknya di hadapan ibu pejabat akhbar tersebut untuk menyerahkan memorandum semalam.

Beliau berkata, tindakannya mengerahkan ahli-ahli pergerakan Pemuda UMNO dari Wilayah Persekutuan dan Selangor ke hadapan ibu pejabat Utusan Malaysia di Kuala Lumpur hari ini adalah untuk menunjukkan bahawa Pemuda UMNO sentiasa menyokong akhbar yang berpengaruh itu.

“Saya mendapat tahu bahawa AMK akan mengadakan demonstrasi di hadapan ibu pejabat Utusan. Saya hendak bagi tahu kalau mereka cuba untuk mengadakan demonstrasi bantahan, kita juga boleh tunjukkan kekuatan untuk pertahankan Utusan.

“Saya mendapat maklumat daripada rakan-rakan di Kuala Lumpur bahawa AMK tidak datang, saya minta perkara ini disampaikan kepada Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Saifuddin Nasution bahawa AMK penakut untuk berhadapan dengan kita,” katanya ketika berucap merasmikan Mesyuarat Perwakilan Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian Machang pada hari jumaat, semalam.



He he he Apa cer Sam Ketot? Takkan nak berdiam diri je dalam hal ni? lawan le Pemuda UMNO tu. Tak kan AMK dah kena injak injak Maruah nya hang masih nak berdiam diri? He he he.


Psssttt...AMK memang gebang je lebih...dasar Pandy Kutty Memang macam tu lah


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

19 comments:

tamimi's theory May 21, 2011 at 5:42 PM  

KAJANG: Dua mayat kanak-kanak penghuni Rumah Anak Yatim Al-Takwa, FELCRA Semungkis, Batu 14, Hulu Langat, dekat sini, sudah dibawa keluar dari tempat kejadian tanah runtuh di situ, sebentar tadi.
Enam lagi kanak-kanak berjaya diselamatkan dan keadaannya dilaporkan parah selepas anggota penyelamat dan penduduk kampung mengorek..Baca Artikel Penuh

20-30 anak-anak yatim masih lagi tertimbus!

Amaran ALLAH!
Berhenti politik lucah!

http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/rasuahrumah-anak-yatim-al-takwa-felcra.html

sumber:berita harian

Anonymous,  May 21, 2011 at 5:48 PM  

AMK (Angkatan Muda Kutty)
AMK (Angkatan Muda Kecut)
AMK (Angkatan Muda Kote)
AMK (Angkatan Muda Kayu)
AMK (Angkatan Muda Ketot)

Anonymous,  May 21, 2011 at 6:09 PM  

sape yang mulakan dulu politik lucah?

Anonymous,  May 21, 2011 at 6:20 PM  

Nice photo Sam ketot....tapi gambaq papa gomo hasap curut lagi best ...macam hisap konek.. jgn buang tau... I like

Anonymous,  May 21, 2011 at 6:25 PM  

Pengumuman Penting

Penyiaran video lucah dan cerita lucah diblog ini diberhentikan buat sementara sebagai menghormati negarawanku Ayahanda Tun M.

Bewak-bewak gila video dan cerita lucah diharap bersabar. Bewak bewak boleh melayari blog penjilat UMPorNO yang masih menyiarkan bahan bahan lucah...tidak perlu takut dengan akta gomen dah bagi lampu hijau..takkan kena tangkap.

Anonymous,  May 21, 2011 at 6:33 PM  

Jom kita solat hajat dan berdoa memohon ayahanda Tun M cepat sembuh dan diberi hidayah untuk bertaubat dari menghina sunnah nabi. Dan juga memohon agar pengikut pengikut setia Tun M yang telah sesat kembali ke pangkal jjalan. Rujukan kata -kata ayahanda Tun M klik disini

Anonymous,  May 21, 2011 at 7:20 PM  

Jom kita solat hajat dan berdoa memohon Tuk Guru Nik Aziz cepat sembuh dari nyanyuk dan diberi hidayah untuk bertaubat dari menghina Allah dan fatwa mengarut dan menyesatkan . Dan juga memohon agar pengikut pengikut setia Tuk Guur Nik Aiz yang telah sesat kembali ke pangkal jjalan. Rujukan kata -kata Tuk Guru Nik Aziz ada dalam HARAKAH.

Anonymous,  May 21, 2011 at 9:35 PM  

rujukan kata2 pork Nick bukan ada dlm majalah playboy ke?

Anonymous,  May 21, 2011 at 10:34 PM  

hadoooiiii, nak putut urat kentut aku tengok muka amk ni,

Panglima Hitam,  May 21, 2011 at 10:42 PM  

Kepada AMK
Kalau kail panjang sejengkal jangan dicuba lautan dalam, sebelum buat sesuatu fikir semasak-masaknya. Setakat nak gempak je, baik buat kerja lain. Alang2 meyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lenggan, kalau boleh hingga ke ketiak, Tindakan AMK seperti tindakan jantan bacul, penakut

Anonymous,  May 21, 2011 at 10:49 PM  

Tak ada video dan cite lucah....dah kurang bewak bewak singgah kat blog ni....Gomo akan buat kejutan untuk menarik bewak bewak singgah kembali di blog jamban ni....tunggu isu sex terhangat, bukan lagi hitam putih tapi ada color beb.....

Anonymous,  May 21, 2011 at 10:51 PM  

R.I.P Arile Sharon

Anonymous,  May 21, 2011 at 11:11 PM  

termasuk pandykutty 10:49 yg terhege2 di blog PG semata2 gian citer seks ANUgayrah tu tp mlm ni meroyan psl x dpt tgk jubo china doll

Anonymous,  May 22, 2011 at 12:39 AM  

Pandikutty A/L Penakuti ni eks saja lebih dengan dato eskay boleh lah nak tunjuk brani, spesis keturunan gay ni kalau datang confirm skali lagi akan terkencing dalam sluar cam dulutu lah.

Anonymous,  May 22, 2011 at 10:09 AM  

Salam perjuangan!

Kali nie saya ingin menyampaikan tambahan ilmu yang mungkin selama ini anda kurang cermat untuk mengesannya.

Kejadian fitnahh-memfitnah yang terjadi di seluruh alam ini adalah jelas bukti kita berada di akhir zaman sebagaimana yang disabdakan Nabi s.a.w:

"Sesungguhnya aku diutuskan dalam keadaan kiamat yang begitu hampir (sambil Nabi menunjukkan rapatnya dua jari baginda"

Namun Nabi juga berpesan bahawa di akhir zaman ini fitnah yang paling besar ialah fitnah Dajjal.

Justeru perjuangan kita menentang fitnah Dajjal adalah suatu jihad yang bermula dari dalam diri kita sendiri (minda) dan bakal diakhiri dgn Perang Paling Besar di Akhir Zaman antara Tentera Islam di bawah pimpinan Imam Mahdi menentang tentera kuffar dipimpin Dajjal Laknatullah.

Jika kita buat sedikit penyelidikan, fitnah Dajjal ini dirancang dan dilaksana dgn begitu rapi dan sgt halus oleh sekumpulan manusia yang sangat berpengaruh di dunia.

Golongan ini dianggotai puak Zionist dan FreeMasons. Jika kita selidik lagi, mereka menguasai dunia menerusi sehinggakan wang US Dollar sendiri turut dicetak dgn lambang rahsia mereka iaitu lambang "Mata Satu" di atas piramid.

Jika kita selidik lagi, begitu banyak penglibatan mereka di seluruh negara dan tidak terkecuali di Malaysia.

Ramai tertanya-tanya apa buktinya mereka ini turut masuk jarum dalam percaturan politik Malaysia?

Jawapan saya mudah. Mereka menguasai satu-satu negara dgn mengangkat satu pemimpin di negara itu yang bakal menjadi proksi mereka secara sedar atau tidak.

Dan saya berani mengatakan bahawa orang yang mewakili mereka ialah Anwar sendiri.

Apa buktinya??? Anwar diketahui ramai sewaktu menjadi menteri kewangan sering ke luar negara. Dan turut diketahui umum rakan-rakan beliau di luar negara ialah orang-orang berpengaruh yang berbangsa Yahudi, seperti Al Gore, Camdessus dan bekas Pengerusi IMF.

Sewaktu Anwar di dalam penjara tahun 1998, beliau berkali-kali meminta utk mendapatkan rawatan di luar negara utk sakit belakang beliau. Kenapa? Sedangkan di Malaysia pun sudah ada kepakaran utk itu??

Sebabnya ialah beliau ingin mendapatkan buah fikiran kawan-kawannya dalam usaha menjadikan dirinya Perdana Menteri.

Dan sewaktu dengan itu juga Anwar, menerusi isterinya menubuhkan sebuah NGO yang digelar "Adil".

Adil pada awal penubuhannya memperjuangan pembebasan utk Anwar. Dan apabila menyedari begitu ramai rakyat yang bersimpati lalu menyokong Adil ini, Anwar mengarahkan agar Adil ditukar menjadi satu parti politik.

Hasilnya ramai orang menyertai parti ini kerana pesona aura Anwar yang imejnya penuh Islamik selain bakat pidato yang super.

Sokongan yang kuat ke atas Keadilan yang kemudiannya bertukar menjadi PKR menyebabkan PAS, DAP membentuk Pakatan setelah diyakinkan oleh Anwar.

Maka pada PRU 12, Pakatan hampir-hampir berjaya menafikan kuasa 2 per 3 BN di Dewan Rakyat setelah memainkan sentimen utk membangkitkan kemarahan rakyat. Taktik yg digelar "triggering people's anger so that they put their rational minds behind".

Apa buktinya Anwar adalah perkakas utk fitnah Dajjal???

Soalan ini saya akan biar anda jawab sendiri. Namun demikian amati dahulu rupa bentuk bendera rasmi PKR. Kemudian anda selidik siapakah yang memberi idea agar rupa logo itu sebegitu rupa. Kemudian, anda lawat sendiri lelaman web ini:

http://ms.wikipedia.org/wiki/Freemason

http://exew-project.blogspot.com/2009/11/simbol-mata-satu-all-seeing-eye-dan.html

Semoga anda beroleh rahmat...

Anonymous,  May 22, 2011 at 10:14 AM  

mari kita ramai-ramai buat solat hajat biar nik ajis yang tertimbus dan bukannya anak-anak yatim yang malang di Ulu Langat tu.

Anonymous,  May 22, 2011 at 5:49 PM  

GENG BERUK YANG TERJERIT2 DEPAN PEJABAT UTUSAN SYAITAN TU RASANYA GENG YANG PIJAK KEPALA LEMBU DULU KOT..DAH TAKDE KEJE KE BERUK UMNOPORNO NI?..PEGI JUAL BALIK JUAL BONTOT LA..

Anonymous,  May 22, 2011 at 6:21 PM  

APAPUN BENCANA ALAM,JGN IANYA DI POLITIK KAN.ITULAH DAH LUMRAH ALAM N KEHENDAK YG MAHA ESA.PADANYA KITA DTG,PADANYA KITA KEMBALI.AL-FATIHAH

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP