Anjing Besar Bongkak Dan Riak Akibatkan Blogger UMNO Lain Terima Padahnya

Wednesday, May 11, 2011





Kalau dah salah tu mengaku jelah takpayah nak Bongkak sangat. Akibat dari tindakan hang ni telah mengakibatkan Malaysia Kecoh dan ketenteraman Awam tergugat. Malah kesanya turut mencalar Imej kami Blogger Pro Kerajaan BN yang lain.

AKu berbulu dengan kenyataan si Anjing besar ni :

KUALA LUMPUR: Blogger "Big Dog" said yesterday he would not apologise for claiming in a blog posting on Saturday that a DAP member of parliament and a group of pastors had vowed to make Christianity the country's official religion.

The blogger said he was highlighting DAP's ploy of exploiting church members and individuals. "I was not insulting Christians,"

"If I apologise, it means I admit I was wrong."

said the owner of bigdogdotcom.wordpress.com.

Ehhh Kenapa nak Bongkak sangat? Aku malas nak ulas panjang kalau ikut aku memang aku Debik je Anjing Besar ni. Kerana dia semua Blogger dapat tempias, kerana isu Rekayasa dia maka Najib Tun Razak yang tanggung akibat, Kerana Artikel Bodoh dia ni BN menghadapi kesukaran di Sarawak dan Sabah malah di semenanjung juga.

Isu yang di bawa Anjing Besar ini kesan kecelakaan nya amat besar dan tidak ada guna nak simpan Blogger yang macam ini. Bukan sekali dia merosakkan Kerajaan malah dah berpuluh puluh kali.

Esok Najib kena turun jumpa Persatuan Kristian Malaysia nak selesaikan isu yang Anjing Besar cipta ni. Ehhh banyak lagi kerja PM nak buat ni masaalah tak pasal pasal PM jadi mangsa. Anjing lu memang Anjing lah Big Dog

Dalam Kenyataan Raja Petra RPK tak silap aku ada sebut si Anjing Besar ni pun ada dalam perjumpaan nak Gulingkan Najib Razak isu Altantuya. Betul ke?



Cukup cukuplah Anjing Besar, elok hang dok Diam keluarkan permohonan Maaf dan pi duk diam diam. tak payah lah nak keluarkan kenyataan yang Bongkak dan Angkuh!!!

Ramai Pemimpin UMNO Tak Percaya Artikel Big Dog KLIK DI SINI


Psssttt...ISA je Blogger Big Dog ni, Liabiliti pada kerajaan, jatuh martabat Bloggeer UMNO. Cis....

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

57 comments:

Sokong Papa Gomo,  May 11, 2011 at 5:01 PM  

HOI PAPA GOMO!

LU INAT SUBSIDI DUIT MAK BAPAK PEMIMPIN BN
.....ITU ADA DUIT AKU, BLOGGER DAN RAKYAT DAN DUIT LU JUGA JIKA
LU NAK SEDEKAH LU BAGI AJELAH
WANG EHSAN MACAM TERENGGANU!

....ITU SUBSIDI DUIT CUKAI RAKYAT!

...LU SEKOLAH MANA INI
OPPS! SILAP SEKOLAH WARISAN BN
TAK AJAR PERKARA INI

MAAF PAPA GOMO
BUKAN SALAH LU .....
SEBAB LU PUN TERTIPU DENGAN
PROPAGANDA BN SEJAK SEKOLAH

SELAMATKAN PAPA GOMO!

lord ried,  May 11, 2011 at 5:02 PM  

CIISSSSSS BEWAK2 PEJUANG BANGSA.....HE HE HE

SIAN BETOI AKU KAT PUAK HANGPA. BERHEMPAIH PULAIH PAGI PETANG SIANG MALAM WAT KIJA NAK SUH PARTI BEWAK KUAT.

HABAQ DAP NAK MERINTAH LA, KRISTIAN AGAMA RASMI LA.

2 ELEMEN DATAIH TU PRISAI HANGPA NAK SEKAT SUH PUAK2 BEWAK YANG CEMUIH NGAN REGA BARANG NEIK WAT U TURN .

KALU NAK ARAP KITA ORG PR CEREDIK2.
TADAK SAPA CAYA BIDIO PORNO TU HAIH.

he he he
hanyak puak bewak kedarah taik sabik akidah depa x betoi

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:02 PM  

elok la bodo sama bodo berlawan ..kalo still tak puas hati lagi, papagomo n bigdog bleh try 69 ..gilir2 pun bleh ...pastu masa 69 tu, suruh la cacai cacai amngok lain duduk jilat lubang anal abang papagomo/bigdog ...bergilir2 pun tak pa, kalau depa berebut, saya nasihatkan papa gomo / bigdog teran taik terus pun tak apa sebab depa shit eaters. bagi roti panjang nak bagi feel taruk tengah2 .. hahahahah ..sedap tul aku dok maki beruk2 dalam ni, tak melawan plak tu ..

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:07 PM  

gomo lu ada personal ke dgn fat bastard tuh? haha

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:12 PM  

PADAN MUKO KO GOMO PANDIKUTTY, KANG TAK PASAL2 UMNO PUN DIPANDANG HINA, DIPANDANG SALAH, DAN DIKUTUK HABIS2AN..

ADA JUGAK UTUSAN MALAYSIA YG BELA BIG DOG BABI PANDIKUTY NIH...

UTUSAN PUNYA LAH CELAKANYA CUMA AMBIK LAPORAN BLOGGER DLM BLOG MARAJKU.COM, BIGDOG.COM LPS TU MASUK BERITA UTUSAN ESOKNYA...TAK KER BANGANG UMNO DAN UTUSAN...

TAK MENIPU PUN LOGIK LA SKET WAHAI UMNO PANDIKUTY..


BABI PANDIKUTY BETUL UMNO...KEJE LAIN TARAK MENIPU JER LA...

....UMNO PANDIKUTY...

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:14 PM  

Puak PAS PIS PUS adalah puak2 yang kerap menyalahgunakan perkataan takbir..

Sana sini tau takbir takbir..

Anwar buat liwat.. takbir

Anwar balun chinadoll.. takbir

Anwar hilang jam omega.. Takbir..

Anwar masuk penjara pun.. takbir...

Papa Pandikutty memang hebat...

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:37 PM  

Kesian bigdog, dia nak pertahankan islam tapi sama geng bantai dia. nasib. nasib

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:44 PM  

Anon 5.01...paling bangang...
Oi sume orang pun bayar tax bangang. Info tu nak tunjuk kerajaan tak zalim. Tak payah pergi jauh, tu negara Thailand, takde pun kerajaan dia nak bagi subsidi minyak, gula, tepung dll macam m'sia.

PR janji macam2 masa PRU12, habuk pun takde....penipu.

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:45 PM  

PAS PIS PUS tapi AZIZAN TU OK ORANGNYA.

AKU DAH NASIHATKAN BIG DOG SUPAYA BELAJAR BERBLOGGING DARIMU

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:51 PM  

Respect blogger pro BN. Kalau tak betul memang kena tegur. Bukan macam pembangkang, bukti dah sah depan mata pun buat2 tak nampak.... khak ptuih...

Kalau bigdog takde bukti, susah orang nak sokong. Jawablah sendiri.

lord ried,  May 11, 2011 at 5:54 PM  

CISSS BEWAK2 PEJUANG BANGSA

Bukan Islam tidak mungkin jadi PM

KUALA LUMPUR - Bukan Islam tidak mungkin dapat menjadi Perdana Menteri di negara ini walaupun Pakatan Rakyat (PR) berjaya menumbangkan kerajaan sedia ada pada pilihan raya umum akan datang.

Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar berkata, meskipun tiada halangan dari segi Perlembagaan, komposisi kerusi Dewan Rakyat tidak memungkinkan bukan Islam dilantik ke jawatan itu.

“Jika wakil DAP menang, mereka hanya dapat kerusi di kawasan bukan Islam yang kurang daripada kawasan orang Islam. Kerusi orang Islam, hanya Pas lawan UMNO. Jika Pas kalah, UMNO menang. Jika UMNO kalah, Pas menang.

“Jadi tidak timbul bukan Islam jadi Perdana Menteri selagi majoriti memihak kepada kerusi yang diwakili parti orang Islam,” katanya.

Mahfuz yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena berkata, kedudukan Perdana Menteri untuk dilantik daripada kalangan orang Islam tidak akan berubah selagi umat Islam masih menjadi pengundi majoriti di negara ini.

“Isu ini bukan isu Pas atau pendirian Pas, tetapi tidak ada disebut dalam perbincangan paderi bahawa orang Kristian akan jadi Perdana Menteri,” katanya pada sidang media di sini semalam berhubung dakwaan perbincangan sekumpulan paderi dan pemimpin DAP untuk menjadikan Kristian agama rasmi negara ini.

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:56 PM  

PAPAGOMO juara fitnah ini tiba2 jadi pula juara adab sopan.

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:58 PM  

Najib, Umno tetapkan agenda Utusan Malaysia- Hata

Bekas wartawan kanan Utusan Malaysia, Hata Wahari berkata, agenda Utusan Malaysia ditetapkan oleh Biro Politik Umno yang dipimpin Presidennya, Datuk Seri Najib Razak.

Hata berkata, Ketua Pengarang Utusan pula akan menerima arahan dari mesyuarat Biro Politik Umno yang bersidang setiap malam Isnin, lapor sebuah portal berita, Free Malaysia Today.

Selain Najib, hadir dalam mesyuarat itu adalah timbalannya, Tan Sri Muhyidin Yasin, Naib Presiden, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, Datuk Seri Hishamudin Husein, Datuk Seri Safie Apdal serta Setiausaha Agung, Datuk Tengku Adnan Mansor dan Ketua Penerangan, Datuk Ahmad Maslan.

Agenda mingguan yang diputuskan dalam mesyuarat itu katanya, akan disampaikan kepada Ketua Pengarang Utusan melalui pejabat Perdana Menteri.

“Utusan akan melaksanakan isu yang diarahkan selama tiga hari sebelum menghentikan sepenuhnya kecuali menerima sokongan kuat dr pimpinan UMNO

Anonymous,  May 11, 2011 at 6:01 PM  

Utusan tetap pilihan aku. Isu kritian tu kan utusan tanya. Tak nampak ke tanda soalan ? yang besar tu. Nak saman pun utusan tak salah sebab rujukan info semua ada.

Malaysiakuno punya artikel lari 360 degree takde pun orang nak bising2 sebab orang dah tahu berita menipu selalu....nak selamatkan peliwat lah katakan.

lord ried,  May 11, 2011 at 6:02 PM  

'Bijak"nya BN merintah Malaysia.


Hutang negara dalam negeri lebih 300 bilion.
Berbangga pula dengan subsidi 74 bilion yang diberikan.
Sekali pandang nampak macam pemurah sangat kerajaan BN ini.
Kerajaan BN, atas nasihat siapa entah, cukup suka dengan polisi nilai matawnag rendah.
Kononnya boleh menggalakkan eksport, meningkatkan daya saing negara kerana ianya lebih murah.
Kononnya gaji rendah dapat menarik pelabur.

Tapi apa yang kita dapat.
Dengan polisi cintakan nilai matawang rendah, harga komoditi telah menjadi tinggi.
Ia berlaku automatik, harga barang dalam RM akan tinggi walaupun harga komoditi tak berubah.
Maka bersukarialah, BN dengan mendabik dada, 74 bilion subsidi.
Sebenarnya 74 bilion itu adalah tidak perlu. kalau tiada polisi nilai matawang rendah.
Mana yang rakyat lebih suka?
Harga gula RM 1.65 setelah subsidi, atau harga gula RM 1.20 tanpa subsidi?
Mana yang rakyat lebih suka, harga minyak petrol RM 1.80 setelah subsidi atau harga petrol RM 1.50 tanpa subsidi?
Akibat taksub dengan "penasihat" yang promosikan polisi nilai matawang rendah, maka nilai matawang ringgit tidak cuba untuk ditinggikan.
Maka rakyat disalahkan kerana menggunakan gula yang banyak, walhal subsidi diberikan kepada Robert Kuok.
Subsidi juga diberikan kepada tauke IPP. Penjana Tenaga Bebas.

Itu yang mereka bangga sangat dengan 74 bilion?

Memang polisi nilai matawang rendah ini tidak kemana.

Pengsubsidian untuk mengurangkan harga runcit, pasti tidak akan dapat ditampung.

Umpama, sebuah rumah yang bocor paipnya, bapa memarahi anaknya, "kenapa guna air banyak".

Kaedah pengsubsidian adalah kaedah penyembunyian inflasi, harga barang sebenar ditutup, denga kaedah subsidi. Satu hari nanti akan membuak juga.

Pembuakan kian hampir, sendiri suka polisi nilai matawang rendah, kemudian mereka sendiri dabik dada kononnya perihatin kasi subsidi, kemudian sendiri pening.

bijak! bijak!

Klaua polisi nilai matawang rendah dihapuskan daripada awal 2000, kita tidak perlu pening kepada dengan masalah harga minyalk tinggi, kehabisan minyak masak, kehabisan gula, kekurangan beras ST 15, dan banyak lagi.

Nelayan pun tak perlu subsidi minyak, kerana harga minyak murah disebabkan matawang yang tinggi.

Jadi, Ayuh sertai revolusi Menentang Polisi Nilai Matawang Rendah

Apabila membuaknya harga barang akibat daripada subsidi tidak dapat ditampung, maka automatik harga barang akan naik.


Dan saya bukan pertama kali baru nak suruh simpan emas.
Simpan emas,simpan emas, simpan emas!

Anonymous,  May 11, 2011 at 6:04 PM  

Ala...semua portal berita ada mastermind. Jangan nak salahkan utusan.

Anonymous,  May 11, 2011 at 6:09 PM  

Pergh! Puak pakatan act mcm hero tamil bangun dan menentang habis2an gara-gara kerajaan menaikkan harga gula sebanyak 20sen..

Tapi!

Puak pakatan tak sedar.. Nuar jubur membazirkan RM2000 untuk balun Chinadoll tanpa dikenakan sebarang gov. tax... !!

Duit RM2000 tu kalo didermakan kepada orang2 miskin dengan kenaikan harga gula sebanyak 20sen dah boleh tampung subsidi pembelian gula sebanyak 200kg!!...

Puak pakatan sekolah kat pondok yang dipenuhi dengan subjek2 caci maki pada kerajaan.. Maka tak hairan puak Pundikutty hanya tau memburukkan kerajaan!

Anonymous,  May 11, 2011 at 6:12 PM  

Kih kih kih...
Parti Kongkek Rakyat kalau perintah malaysia lagi haru biru....

Situasi 1
'Eh, dah besar anak bujang awak, bolah saya liwat'. Jawapan - boleh.

Situasi 2
'Yang, malam ni saya tak balik rumah, saya nak tidur dengan china doll'. Jawapan - boleh.

Situasi 3
Atok rogol cucu dalam kandang kambing tak salah. Yang tengok 4 ekor kambing, bukan saksi lelaki beriman.

Bangang betul parti kongkek rakyat tu kan kan...

Anonymous,  May 11, 2011 at 6:14 PM  

Lord reid Juburi cuba nak jadi hero copy paste dan spin topik nuar menjubur kepada isu2 subsidi...

Hakikatnya...

Anuwar Al juburi semakin hari semakin dekat dengan penjara sg. buloh...

Waakakakkakaakaka....

Anonymous,  May 11, 2011 at 6:16 PM  

anon 6:04 ya semua ada mastermind maksudnya disini buatpe pope gomo marahkan Big Dog kalo isu yg diangkat oleh Utusan mmg perangcangan pimpinan UMNO....bravo!

Anonymous,  May 11, 2011 at 6:17 PM  

blogger umno mana ada cerita yang benar semua cerita depa buat fitnah sana buat fitnah sini janji ada masok tak kira halal haram

Anonymous,  May 11, 2011 at 6:30 PM  

Anon 6.16
Dah gila ke ko, tuduh perancangan UMNO? Keadaan dah tak tenteram sampai rakyat dah takut. Apa UMNO dapat? Sebab tu Gomo tegur bigdog. Perkara ugama bukan boleh buat main2. Nak settlekan isu al-kitab pun berapa punya lama.

Ko cakap jangan ikut sedap mulut je.

Anonymous,  May 11, 2011 at 6:51 PM  

Anon 6:16. Mastermind ada 2 jenis. Peliwat dan non-peliwat. Pilih yg anda suka, tiada paksaan.

Anonymous,  May 11, 2011 at 6:52 PM  

Anuwar Al Jubur said..
blogger umno mana ada cerita yang benar semua cerita depa buat fitnah sana buat fitnah sini janji ada masok tak kira halal haram.


Hakikatnya..

Blog para pakatan haram termasuk blog aljuburi sendiri yang penuh dengan fitnah dan pembohongan..

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:10 PM  

PASPIS PUS sikit2 nak takbir si kapir kena tangkap pon depa jerit takbir2....si aljuburi balun china doll pon mau takbir lg silap2 aljuburi masa kongkek pon dok sebut takbir cara PAS...bukan cara Islam...

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:18 PM  

Isu kenaikan harga barangan bukanlah satu fenomena yang baru berlaku pada hari ini. Ia sudah lama berlaku disebabkan oleh peningkatan taraf kehidupan sesebuah masyarakat itu sendiri. Namun, terdapat juga punca-punca yang menyebabkan kenaikan harga barang ini berlaku. Salah satu punca kenaikan harga barang ialah bencana alam. Bagi negara-negara yang membekalkan hasil-hasil bumi mereka seperti beras, bawang, buah-buahan dan sebagainya terpaksa menaikan harga penjualan yang mendadak naik khususnya apabila berlaku bencana alam seperti banjir, ribut petir, kemarau dan sebagainya. Sebagai contoh, apabila negara India dilanda banjir kilat harga bawang melonjak naik kerana pengeksportan bawang dari negara itu cukup terhad dan tidak dapat dimiliki oleh semua pengguna. Selain daripada itu, kenaikan harga minyak juga tidak kurang memberikan impak yang besar dalam kenaikan harga barangan. Ini kerana setiap produk yang diimport memerlukan kos bayaran minyak bagi perkhidmatan penghantaran. Apabila harga minyak melonjak naik secara drastik, secara tidak langsung ia mempengaruhi harga barangan yang diimport tersebut apabila ia dipasarkan kelak. Sebagai contoh, isu yang berlaku baru-baru ini, harga barangan banyak melonjak naik secara mendadak akibat kenaikan harga minyak di pasaran dunia yang mencecah dua hingga tiga kali ganda daripada harga biasa. Terdapat juga peniaga yang mengambil kesempatan untuk mengaut keuntungan secara berlebihan. Ini juga salah satu punca harga barangan naik. Hal ini berlaku kerana kurangnya pantauan yang dibuat oleh pihak berkuasa terhadap syarikat-syarikat serta gedung-gedung perniagaan baik yang besar mahupun perniagaan kecil di sesebuah negara tersebut. Apabila berlaku kelonggaran dari segi penguatkuasaan tersebut, tidak mustahil seseorang peniaga itu menaikan harga barangan di kedainya untuk mengaut keuntungan yang lebih.

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:24 PM  

Kenaikan tarif air dan Surcaj Penjimatan Air (WCS) di Pulau Pinang seperti diumumkan Ketua Menteri, Lim Guan Eng baru-baru ini, didakwa satu langkah untuk menutup kelemahan pengurusan air di negeri ini.

Pada masa sama tindakan itu jelas menunjukkan Guan Eng selaku Pengerusi PBA Holdings Bhd. gagal menguruskan dan tidak cekap menerajui syarikat pembekalan air itu.

Ketua Pembangkang, Datuk Azhar Ibrahim berkata, kenyataan Ketua Menteri yang menyatakan surcaj diperkenal disebabkan rakyat negeri ini membazir tidak boleh diterima.

Menurutnya, ini kerana, sejak Guan Eng memegang jawatan Pengerusi PBA Holdings Bhd. pada tahun 2008, keuntungan Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang (PBAPP) Sdn. Bhd. menurun dengan mendadak.

"Ini dapat dilihat apabila keuntungan PBA Holdings menurun daripada RM47.64 juta pada tahun 2006, RM43.97 juta (2007), RM31.29 juta (2008), sehingga RM14.81 juta tahun lalu.

"Itu sudah jelas menunjukkan Guan Eng tidak berkebolehan menerajui syarikat air di negeri ini, bagi menutup kekurangan keuntungan itu mereka menaikkan tarif air dan kenakan surcaj sehingga membebankan rakyat," katanya di sini hari ini.

Baru-baru ini, PBAPP mengumumkan kenaikan tarif air bagi sektor perniagaan sebanyak 27 peratus bagi menampung peningkatan kos berkuat kuasa pada 1 November ini.

Syarikat itu turut mengumumkan surcaj ke atas pengguna domestik yang menggunakan air lebih daripada 35,000 liter sebulan sebagai usaha mengurangkan pembaziran air dan subsidi, berkuatkuasa pada tarikh yang sama.

Mengulas lanjut, Azhar yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Penaga berkata, beliau yakin rakyat tidak akan dibebankan dengan kenaikan tersebut sekiranya syarikat pembekalan air diuruskan oleh mereka yang pakar dan cekap.

"Dulu mereka umum beri rebat sebanyak RM17 juta kepada 170,000 keluarga pada tahun lalu dan ia sebenarnya turut menyumbang kepada pembaziran dan kini mereka pula dibebankan dengan pengenalan surcaj," ujarnya.

Perkara itu turut dipersetujui Ketua Penerangan Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Musa Sheikh Fadzir yang menyifatkan ia sebagai satu lagi pembohongan Guan Eng kepada rakyat Pulau Pinang.

"Inilah yang terjadi apabila negeri ini hanya 'diurus' oleh Guan Eng seorang. Mana pergi Exco-exco yang lain, takkan tiada siapa membantah perkara seperti ini.

"Mereka pandai cakap Kerajaan Pusat zalim sebab tarik subsidi, naikkan harga itu dan inilah walaupun kita ada alasan tetapi kini di Pulau Pinang apa jadi, Guan Eng sebenarnya yang membebankan rakyat," tegasnya.

Sementara itu, Naib Ketua Pemuda Gerakan negeri, H'ng Khoon Leng, berkata, mereka membantah pengenalan surcaj tersebut kerana membebankan rakyat yang mempunyai ahli keluarga ramai dan berpendapatan rendah.

"Saya akui memang kita perlu berjimat tetapi pendekatan yang dilaksanakan kerajaan negeri menjejaskan golongan yang tidak sepatutnya menanggung beban itu.

"Ia seperti menarik balik keistimewaan rakyat negeri ini. Jika selama ini kita menikmati harga air yang rendah tetapi mulai bulan depan kita semua berdepan bayaran yang tinggi untuk penggunaan air," katanya.

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:27 PM  

May 11, 2011 5:02 PM
elok la bodo sama bodo berlawan ..kalo still tak puas hati lagi, papagomo n bigdog bleh try 69 ..gilir2 pun bleh ...pastu masa 69 tu, suruh la cacai cacai amngok lain duduk jilat lubang anal abang papagomo/bigdog ...bergilir2 pun tak pa, kalau depa berebut, saya nasihatkan papa gomo / bigdog teran taik terus pun tak apa sebab depa shit eaters. bagi roti panjang nak bagi feel taruk tengah2 .. hahahahah ..sedap tul aku dok maki beruk2 dalam ni, tak melawan plak tu ..

BEWAK ATAS NI ADA MASAALAH LEBIH CHRONIC DRPD ANULUWATI - DIA DAH SELALU BUAT DGN BINI DIA SAMBIL CICAH ROTI= SENGET KAU LOBAI

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:28 PM  

aljuburi dan pengikut2 selalu buat lauk pandikutty masak asa....lepas makn dorg takbir ramai2...takbir cara hamPas la bukan cara Islam....

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:37 PM  

SERONOK AKU BACA BLOG NI..RAMAI JUGAK PUAK2 YAHUDI UMNOPORNO NI YE..TAKE BEER!!MARI KITA MABOOKK!!!

Sapdal May 11, 2011 at 7:37 PM  

Temberang Mutalib M.D kunu belanja Sabahkini sebulan RM22,500

http://shafieapdalproblog.blogspot.com/2011/05/belanja-sabahkini-rm22500-sebulan-bukti.html

MARI MENGADAKAN LINK EXCHANGE KALAU SUDI

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:48 PM  

mcm anon 7:37 tu laaa baru pas kena lauk pandikutty masak asam ngan belalai masak kicap...pastu ramai2 sebut pandikutty diikuti takbir cara hamPas....

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:49 PM  

Anon 7.37pm,

Tu menunjukkan BN bakal menang majoriti 2/3 dlm pru13 nanti.. Anuwar bakal hilang wang deposit pilihanraya sbb merengkok dalam penjara.. Kuang kuang kuang..

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:52 PM  

pastu anon 7:37 akan membuat kenduri thanksgiving berlaukkan pandikutty roaster dan air belalai aljuburi.....

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:53 PM  

pada yang menyalahkan utusan, korang baca tak berita tu kat utusan? kalau baca korang paham tak berita tu? kan utusan hanya melaporkan berita yg dilaporkan oleh org pertama. tajuk utama pun ada tanda soal. weii masuk courth pun tak menang la. awat bodoh sgt ni? aku igt mahpos je bodoh rupanya ramai lg yg bodoh.
kalau nak tau sgt berita tu betui ke salah angkat la anjing tu masuk dalam barang seminggu.

Anonymous,  May 11, 2011 at 8:00 PM  

mahpos blh jd anjing ke?bahaya nih tuan dia kapal poosinghh ke? btw memang pencacai pandiktty Nuwar ni bodoh xleh nak ajar sombong dan bongkak...tak phm2 dah tu tgk tak tp ckp ikut emosi ..mcm sial la

Anonymous,  May 11, 2011 at 8:03 PM  

Yang hang melalut ni gomo apsal, bigdog tu sapa pemimpin UMNO kaa kalau dia nak tulis apapun suka ati dia lah blog dia, kalau puak kristian sama kapir dap marah sangat pi laa saman dia, biaq mahkamah yang buat keputusan.

Hang tak mau pikir pasaipa puak kristian sama kapir dap tak brani saman dia, takut terbongkar kaa, depa duk lalut mau saman paper apa bukti paper ada.

Yang paper sama tv3 pi ceduk crita dalam blog tu sapa soh hang pun sama pi campuq highlight tak pepasai cerita bodo jadi hangit tadak kerja kaa.

Lepas ni cam biasa hang mai lah pitnah kata bigdog bayaq aku masuk tulis sini.

Kalau aku kata hang bodo hang marah, tapi kalau tak bodo aku nak kata apa, akai ada kaa.

Anonymous,  May 11, 2011 at 8:06 PM  

anjing tu blogger yg cetuskan permasalahan ni. mahpos tu description utk kebodohan.

Anonymous,  May 11, 2011 at 8:19 PM  

7:53

Habis tu kalau Utusan Pandikuty boleh petik berita dr blog dan dijadikan tajuk Utama, kenapa jika ada kebenaran laporan dr blog Pakatan Rakyat tak masuk Utusan...?

Sah kan Utusan lah yg memporak porandakan isu2 fitnah..dulu fitnah video seks..tak pasal2 utusan jd surat kabar Porno...

contoh paling signifikan ialah Bernard Dompok kata, apa salahnya org Kristian jd PM? kenapa tak masuk Utusan...? kenapa bloger umno diam membisu?


BN sendiri bantai UMNO PANDIKUTY...

NAJIB PANDIKUTY PUN TAK LEH NAK BUAT APA2 SEBAB DIA SGT LEMAH!

Anonymous,  May 11, 2011 at 8:25 PM  

sebab apa tak masuk utusan? nak tau sebab apa?

sebab berita dari blog pakatan tak dak kualiti. tong sampah. tak penah ada kebenaran. cerita pom pang pom pang tapi habuk pun tarak. sebab tu tak boleh masuk utusan.

hahaha ada hati jugak nak masuk utusan rupanya.

Anonymous,  May 11, 2011 at 8:53 PM  

penjilat2 nasi tangas nuar n dap mmg payah nak d ubati,dah jd bodo mcm teloq...n.ajis n penjilat nasi tangas ni lak x dak bangsa[x mau bangsa melayu]n boleh d bangsakan dgn berbagai bangsa spt bangsa pandi kuti ka,bangsa bewak ka,bangsa ulaq ka dsbnya.suruh mursyidul am pas pilih utk depa,pandi kuti sesuai kut???

Anonymous,  May 11, 2011 at 9:46 PM  

umar alkhatab tiap2 mlm keluar meronda melihat kesusahan rakyat,itu pun balik menangiskpd allahtakut x dpt tunai amanah allah,n.ajis memerentah 20 tahun dukmemerentah dgn otakd pejabatn d rumahnya saja keluarutk berkempen 5 tahun sekalimendakwa memerentah nkelantansecara islam[pemerentahan ulamak] masyaallah!!!

Anonymous,  May 11, 2011 at 10:09 PM  

Cuba nak tarik hand brake ka, Papa?` Bagiuh la, kalau macam tu. Biar rakyat rasa lega yang bukan semua blogger pro-BN selalu setuju dengan apa saja mereka buat. Mungkin ada logik juga, dakwa sebagai tactik untuk 'menarik' orang Islam, terutama dari PAS, supaya balik ke BN. Tapi kalau dakwaan Bigdog betul, macam mana. Patutkah dia hanya berdiam diri atau pergi ke KDN, secara diam2, buat report.

RD

Anonymous,  May 11, 2011 at 10:14 PM  

8:25

ooo..tak masuk utusan porno sebab berita tak kualiti..kunun!

tapi Bernard Dompok kata apa mslhnya PM kita dari org Kristian?

mana ada blogger umno pariah Pandikuty laporkan? Utusan porno lagi lah penakutnya...

jd kita nak tau berita itu sohih atau tidak kita kena baca blog pro PR..baru kita tau UMNO PANDIKUTY @ UTUSAN PORNO memang PEMBOHONG!! sebab laporan blog PR akan menepis berita2 fitnah dgn lengkap fakta dan data!!

...UMNO PANDIKUTY!!!

Anonymous,  May 11, 2011 at 10:44 PM  

Kesian penjubur-penjubur anuwar hari2 kena kutuk.. kah.. kah.. kah.. padan muka..

Sik Aku Tauu..,  May 11, 2011 at 10:44 PM  

weh bodoo.... ko tahu tak napa si Dompok ckp mcm tu? Pasal perlembagaan negeri Sabah dan Sarawak tidak menyatakan ugama rasmi negeri masing2!!! Bodoo...

Tapi hal ini ada dijelaskan dalam persekutuan Malaysia...

Ada belajar Pengajian Am kah bai???

Dompok di Sabah pun org anggap mcm kucing tompok, sebab bekas salah seorang yg bertanggungjawap membawa PBS keluar dari BN.

Dari sudut kontra... Napa si Dompok tak cakap ja yg TYT Sabah boleh dari org bukan Islam...

Cuba suruh ahli politik ni cakap!!!

Anonymous,  May 11, 2011 at 11:25 PM  

10:44

Apa punya mangkuk la ko..

Bernard Dompok kata apa salahnya org Kristian jd PERDANA MENTERI MALASYIA...bukan KETUA MENTERI SBH/SRWK...ko ni mengkuk ke apa? tak faham ker?

Lagi satu, apa punya hampuras la lu, cuba ko tulis kat sini, mana ada dlm Perlembagaan Persekutuan kata, seseorg PM MESTI ORG MELAYU BERAGAMA ISLAM? mana? ko tulis kat sini..aku bayar berapa RM ko mintak..mintak jer berapa RM ko nak?

sebab tu Bernard Dompok berani cabar umno/utusan/melayu pasal org kristian pun blh jd PM.

sebab ko rang gatal2 sakitkan hati mereka sapa suruh! pandai plak menikus...umno pun tak berani nak jawab...ko mmndai2 plak...


org cakap jd PM ko jawab jd KM...patut lah ngaji Pengajian AM Tigkatan 6...org belajar sampai 2/3 ijazah!!!

punya lah mangkuk...susah ckp sama org bingai ni!!

Hashim,  May 11, 2011 at 11:32 PM  

Bewak oh bewak
kenapa engkau bangang?

Macamana aku tak bangang
Hari hari baca utusan

Utusan oh utusan
kenapa engkau bangang.

Macamana aku tak bangang
Bewak bewak suka benda bangang.

Bewak oh bewak
......................

Anonymous,  May 11, 2011 at 11:34 PM  

Papa Gomo///Nice photo....hisap curut macam hisap konek...jgn buang...I like.

Anonymous,  May 12, 2011 at 12:11 AM  

nampaknya pencacai2 pandikutty ANU-war ibrahim makin panas nampaknye...silap2 ada demonstrasi nih...demo cara2 mkn pandikutty dan sebut takebeerrrrrrr

Anonymous,  May 12, 2011 at 2:18 AM  

PANDIKUTTY TU ANUAR ALJUBORI, DIA SENDIRI MENGAKU DIA PANDIKUTTY DALAM CERAMAH TERBARU BERSAMA HINDRAF KAKAKAKAKAKAKAKAKA

BODO PUNYA PENGIKUT ANUAR PANDIKUTTY JOBORI KAKAKAKAKAKAKA

Anonymous,  May 12, 2011 at 7:36 AM  

10.14

apa masalahnya kalau berita tu tak siar kat utusan atau blog? org lain tak penah kisah pun berita sahih keluar ke tak dlm m'siakini & harakah mahupun blog2 pro pembangkang. apa masalah dgn pemikiran ko?

bro apa kata ko buat blog sendiri atau kalau nak best lg ko buat paper sendiri mcm nurul izzah. pastu ko tulis la berita apa yg ko rasa sebati dgn jiwa ko. pastu ko baca sendiri dan ko gelak sorang2 mcm mahpos.

orite bro selamat maju jaya dlm arena pemberitaan tanah air.

Anonymous,  May 12, 2011 at 8:38 AM  

ANAK BABI PUN TAK DE SIAL MACAM PUAK PUAK PENCACAI AMENO !!

Anonymous,  May 12, 2011 at 9:40 AM  

hahahahaa..bengongg..kalau lu kata 'anjing besar' bongkak..utusan pun sama bongkak..ameno sama lagi bongkak..sbb x dak statement mohon maaf..

kalau korang kata 'anjing besar' bodoh sebab keluarkan kenyataan tu..utusan lagi bodoh bangang tahap gaban..sbb petik kenyataan yg x diketahui kesahihan..dan puak2 menteri korang lg dungu sebab pertahankan utusan.. bodoh x bodoh = 'anjing besar'

ha ha ha ha

utusan baik xpayah jd akhbar perdana lah..baik jd akhbar sekolah tadika...n menteri2 korang baik jd ketua bdk2 tadika kemas..boleh korang nak kelentong melangit pun..

mua hahahahaha

Anonymous,  May 12, 2011 at 9:51 AM  

PARTI MEMBABI AMENO AKAN TERIMA BALASAN DALAM PRU 13 NI ..


PAKATAN ADA SURPRISE ... PAKAT2 TUNGGU !!!

Anonymous,  May 12, 2011 at 12:45 PM  

Bodoh org PKR ni...selama ni aku just tengok je...xnak ambik tau apa2...tapi...bila tgk video korang melalak kt masjid...meremang bulu roma aku....ada ke bangang dalam masjid cakap babi....apajadahnya kata perjuangan islam?malu aku jadi org melayu dgn perangai x ubah mcm haiwan....kalo korg org politik nk berpolitik x payah la gunakan masjid untuk agenda politik korang....bodoh nk mampus......walaupun aku bab agama x sepandai korang........tp sbgai manusia normal xkan korang x boleh pk itu tempat ibadah bkn tempat melalak....bangang....bangang nk mampus......bengang betul aku tgk korang ni.....bodoh

kiedentech August 22, 2011 at 4:42 PM  

menyerahkan tanah tanpa pertumpahan darah

Pulau Singapura kepada Lee Kuan Yew
Pulau Batu Puteh kepada Singapura
Pasir untuk Perluasan Pulau Singapura
Bukit untuk dijadikan empangan air Singapura

Terbaru
Stesen Keretapi Tanjung Pagar Kepada Singapura

Akan datang
Pulau Pisang Kepada Singapura

Semua ini adalah angkara pengkhianatan PAS PKR dan DAP
kita semua mesti melawan mereka habis-habisan

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP