BREAKING NEWS - Video Anwar Ibrahim Bersumpah

Tuesday, May 31, 2011


Lelaki Ini Adalah
Dato Seri Anwar Bin Ibrahim


video

FREE DOWNLOAD KLIK DI SINI

Gomo tidak mahu mengulas panjang dalam artikel ini cuma nak sampaikan pesan kepada Rakyat Malaysia bahawa jangan kita lupa Isu Video Seks yang mana lelaki dalam Video Seks ini adalah Dato Seri Anwar Bin Ibrahim Penasihat Ketua Umum Pakatan Rakyat ataupun lebih di kenali dengan Pandykutty Rakyat (PR)

Jangan kita lupa akan Video Seks ini dan jangan kita biarkan Video ini lenyap dari ingatan kita. Sila DOWNLOAD dan simpan dengan sebaik mungkin kerana mungkin satu hari nanti akan bernilai sama seperti video Chua Soi Lek.




Gomo juga nak ingatkan Rakyat Malaysia agar jangan lupa dengan kes Liwat Dato Seri Anwar Ibrahim yang sekarang ini sudah masuk ke Pembelaan yang mana Anwar Ibrahim telah di arahkan untuk membela diri.

Ini pekara Serius yang wajar rakyat Malaysia tahu bahawa Anwar Ibrahim bukan sahaja melanggan Pelacur tetapi turut Meliwat anak muda. Apa akan jadi dengan nasib anak muda Malaysia jika Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri?

HABIS SEMUA BELIA DI LIWAT




Saiful Bukhari telah pun melakukan Sumpah Lakhnat dengan menyatakan bahawa Beliau telah di Liwat oleh Dato Seri Anwar Ibrahim.



Dato Eskay yang mendedahkan isu Video Seks juga turut bersumpah menyatakan bahawa lelaki di dalam Video Seks itu adalah Dato Seri Anwar Bin Ibrahim.



Tapi Anwar Ibrahim?

Sampai ke hari ini masih menjalankan urusan nya seperti biasa, Kalau tidak Berjubor dengan Jantan dia berburit dengan Pelacur. Itu lah Dato Seri Anwar Bin Ibrahim

Apakah Rakyat Malaysia masih lagi Percaya akan Anwar Ibrahim?


Lagi Artikel PANAS
KLIK DI SINI



Psssttt...Anwar Brahim bila nak saman Eskay? Takut ke?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

56 comments:

Anonymous,  May 31, 2011 at 3:28 PM  

aiya..hali2 olang melayu mau tengok vileo lucah ka...aiya...buat malu olang melayu saja..

SOKONG 1 MALAYSIA,  May 31, 2011 at 3:29 PM  

HIDUP 1MALAYSIA!

PKR hari ini melabelkan pengumuman kenaikan tarif elektrik semalam sebagai 'rompakan di siang hari' kerana ia hanya menguntungkan kapitalis dan membebankan rakyat.

orange book forum klscah 250111 rafizi ramliKetua strategi parti itu, Rafizi Ramli, apa yang berlaku sebenarnya adalah kenaikan kos yang ditanggung oleh pembekal tenaga bebas akan dipindahkan kepada TNB yang kemudian menyalurkannya kepada pengguna.

Lebih malang, katanya, mekanisme baru itu juga akan menyaksikan tarif elektrik dinaikkan sebanyak dua kali kerana kos arang batu dan gas yang digunakan bagi menghasilkan tenaga akan disemak setiap enam bulan.

"Kedudukan kewangan TNB pada status quo, rakyat yang menanggung kenaikan tarif dan IPP langsung tidak menerima sebarang kesan daripada langkah ini kerana kos bahan api disalurkan melalui mekanisme itu.

"Ini benar-benar merompak rakyat bagi menyuap kroni dan kapitalis,” kata Rafizi kepada wartawan hari ini.

Sokong Papa Gomo,  May 31, 2011 at 3:35 PM  

Woi! SOKONG 1MALAYSIA
INI ADA BERITA LEBIH PENTING DARI ELEKTRIK

ELEKTRIK TAKA ADA BOLEH HIDUP JIKA MAKANAN TAK ADA
...MAKAN ANGIN JAWAPNYA!
Pakar ekonomi: Harga makanan akan turut naik!

Harga makanan dijangka meningkat seiring pengumuman kerajaan menaikkan tarif elektrik, kata ketua ekonomis Ratings Agency Malaysia Yeah Kim Leng.

Katanya, ini ekoran industri pengeluaran makanan menggunakan sebahagian besar tenaga elektrik.

"Sebanyak 75 peratus isi rumah terlepas daripada kesan langsung kenaikan tarif elektrik, tetapi mereka akan menghadapi bebannya apabila pengeluar memindakah kos yang lebih tinggi kepada pengguna," katanya ketika dihubungi Malaysiakini.

Hasil daripada tekanan inflasi, Yeah berkata, kerajaan sebaiknya mengatur pemotongan subsidi untuk barangan yang berbeza-beza, sebagai contoh petrol.

"Sekiranya kerajaan memotong subsidi petrol sekarang, ia akan menyebabkan gegaran berganda kepada pengeluar yang akhirnya memindahkan tekanan itu kepada harga barangan pengguna," katanya.

Sebelum ini, Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air Datuk Peter Chin Fah Kui bagi pengguna antara 301kW hingga 1000kW unit, tarifnya dinaikkan daripada 0.1 hingga 10 peratus, atau RM0.07 kepada RM30.30 bermula 1 Jun.

Yeah berkata, pengumuman hari ini akan memberikan tekanan kepada kumpulan berpendapatan rendah walaupun jumlahnya mungkin kecil.

"Ia mungkin tidak signifikan namum ia menjadi perbelanjaan tambahan untuk golongan miskin dan perlu ditelan," katanya.

Anonymous,  May 31, 2011 at 3:37 PM  

As salam,

dan dia masih lagi bebas ke sana sini untuk berceramah dengan mengutuk, memfitnah, mencaci dan menipu semua rakyat malaysia yang sebahagian darinya memang suka ditipu dan dikelirukan serta malas untuk berfikir dan menggunakan akal yang dikurniakan Allah swt samada apa yang dikatakan itu betul atau salah, ada bukti ataupun tidak....tp apa yang pastinya pihak polis atau peguam negara harus segera mengumumkan pelakon utama dalam video itu agar dapat membuka minda dan mata2 pengikutnya yang buta dan tidak tahu menilai.......

UMPORNO TENGAH DESPERATE May 31, 2011 at 4:06 PM  

DATO SERI ANWAR masih belum terbukti bersalah.

polis x habaq pon lagi sapa pelakonnye. depa kata video tulin jek..

hairan dgn undang2 kita. eskay dan gomo yg myebarkan bahan lucah tidak ditangkap atas akta penyebaran bahan lucah.

Anonymous,  May 31, 2011 at 4:08 PM  

kui3 latar belakang eskay pon xboleh dipercayai la der.. kelakor betol tgok eskay ni jd boneka bn

Anonymous,  May 31, 2011 at 4:19 PM  

kui3 umngok2 sekalian bukan reti pakai hujah. umi hafilda konon kata ade 15 video seks lg xdek pon nmpak benor nipunye puak2 ni. tv3 utusan papagomo tiga2 dicontrol gomen sebar fitnah.

Anonymous,  May 31, 2011 at 4:31 PM  

Latar Belakang Eskay tak boleh di percayai der...Itulah member kamcing ANWAR der. He is the one on the video with ANWAR der.ESKAY has nothing to do with BN..der.

Anonymous,  May 31, 2011 at 4:37 PM  

ANON 4:19pm. hai awak nak sangat ke tengok yang 15 lagi tu.....dosa dosa fitnah...fitnah..

Dulu ANWAR kata ada BERKOTAK2 rahsia keajaan ..sampai sekarang pun tak tunjuk...Raja Kelentong Ezam dah bocorkan rahsia itu dia sendiri tak pernah tengok kotak itu.Rupanya rakyat yang diperkotak katikan oleh PANDIKUTEE.

Megat Alam Gempita May 31, 2011 at 4:39 PM  

Sesuatu yg maha dahsyat akan berlaku tak lama lagi...habislah Pandi Kutty Rakyat (PKR)...ko buat perhimpuan Bersih sponsor bas, duit tunai dan makan minum pun ko tetap mati Nuar oii...tunggu depan PC dan TV anda!

Anonymous,  May 31, 2011 at 4:40 PM  

Gomo..puak-puak meroyan sudah mari balik...gara-gara gambar belalai terkeluar lagi.....

Ko keluar la apa benda pun gomo...puak-puak PR dah terima hakikat...diorang dh tak kira dah pemimpin dia ada akhlak teruk macam nie pun...nak buat macamana...otak dah suntut.

PKR = Parti yang menyokong pemimpin skandal seks.

PAS menyokong PKR

mana PAS menyokong pemimpin skandal seks.

Tak pelik lepas nie pemimpin PAS pulak yang ramai ada skandal seks. Sebab ketua dah merestui.

Hancor ler woi mana-mana anuar pergi mesti terpalit sama. Kini kepada PAS pula, setelah di singkir dari UMNO dulu-dulu atas masalah yang sama.

PAS menerima dengan tangan terbuka, berlapang dada dan tiada sangsi. Kononnya mangsa aniaya.

Persoalannya kenapa punca masalah adalah dari dalaman sahaja, dari pemandu la, bekas pekerja la, kawan baik la, lepas ni kalau isteri dia pulak yang buat pembongkaran pun kata kerja UMNO. Rosak...rosak...

Anonymous,  May 31, 2011 at 4:45 PM  

Semuanya berpunca dari "PUNAI YANG LIAR"....nasib badan punyai punai liar,walau duduk dalam sangkar pasti nak bebas keluar.

Anonymous,  May 31, 2011 at 4:54 PM  

kah kah kah
latar belakang eskay tak boleh dipercayai der ???
kah kah kah..
sape kawan dia bro? sape kawan dia dlm video tu?
klu begitu, kawan dia dlm video tu pun tak boleh dipercayai der..
kah kah kah

gomopandykote,  May 31, 2011 at 5:03 PM  

habis modal ke blog taik ni...

ni mesti nak naikkan rating...semenjak dua menjak ni suram je...

PO'Ya Leader,  May 31, 2011 at 5:12 PM  

blog taraf jamban taik ni klu tak buat cerita lucah mmg tak laku pun,tu pasal asik cerita lucah je.

UMPORNO TENGAH DESPERATE May 31, 2011 at 5:13 PM  

NAK ALIH PERHATIAN RAKYAT DR ISU KENAIKAN TARIF ELETRIK LER NI, KEH3 CARE LAME UMNGOK, "ALAH XPE MURAH LAGI DR NEGARA JIRAN "

HAHA

Anonymous,  May 31, 2011 at 5:20 PM  

port dickson

port dickson

port dickson

port dickson

port dickson

aban7076 May 31, 2011 at 5:21 PM  

tk sabar nk tunggu PRU13... tapi bimbang juga dgn situasi masa kini yg mengambarkn org melayu kita tak berpijak dibumi yg nyata..... blum terlmbat lagi utk berubah.Jgn ikut hati...... dah terang lagi bersuluh...

TRANSPORNMASI NEGARA May 31, 2011 at 5:26 PM  

rakyat bayor cukai rkyat rase kenaikan harga umm sedaap leerr

umngok dok ajak rakyat tgok video porno. TRANSPORNMMASI NEGARA

Anonymous,  May 31, 2011 at 5:42 PM  

lepas eskay dedah tiba2, tv3 media bn promote blog2 lucah, surat khbar kerajaan promote eskay siap wat banner online masih nk kate xde kaitan dgn UMNO prancgn ni?

haha. eskay seorg mualaf n pasal keislaman nye aku xnak nilai tp dr segi hukum islam nmpak benor mcm x paham ape pegang quran terbalik. sumpah laknat xde hukumnye dlam islam.
dah ler kalah saman ngn syarikat merong mahangwangsa hutang dgn peguam x bayar plak kah3 kelakor tgok eskay ni

SAYA BENCI HARGA BARANG NAIK (FACEBOOK) May 31, 2011 at 5:51 PM  

umno umno korup sggguhh, x berani lawan hal ekonomi main taktik kotor.

blogger2 upahan umno ni mak bapak diorg asuh dan didik diorg menonton video lucah ke?

ish3 kecik2 xnk mampos besar2 sebar video lucah. bawak la video lucah pegangan hidup korg ni bawak masuk kubur yek blogger upahan.

Anonymous,  May 31, 2011 at 5:52 PM  

Tarif elektrik:
Hanya pengguna yang menggunakan elektrik melebihi 300 unit keatas yang terpaksa membayar tarif baru tersebut. Manakala pengguna yang menggunakan 300 unit kebawah seperti biasa da... kalau begitu marilah jimat tenaga elektrik.

Kata dah dekat pilihan raya tapi isu isu panas seperti kenaikan tarif elektrik boleh menyebabkan kerajaan BN semakin tidak popular la. Aku tetap menyokong BN walaupun apa terjadi, Kerana kerajaan BN telah banyak berjasa kepada rakyat. Kata pemimpin pembangkang" hari ini kita menang esok harga minyak turun" cakap memang senang, "hari ini kita menang sebelum ayam berkokok kita akan jalankan hukum hudud"

Anonymous,  May 31, 2011 at 5:56 PM  

anon 5.20pm
Port Dikson
Aku faham maksud kau tu tapi tunjukkan bukti... bukti.... bukti.... kalau tak ada bukti jangan cakaplah, yang ada bukti terpampang depan mata pun tak nak bercaya juga apa hal?

Anonymous,  May 31, 2011 at 6:00 PM  

LAAAA TIADA ISU LAIN KAH PAPAGOMO.. KENAPA BERMINAT SANGAT BERITA PRONO INI.. DAH BASI LAH CERITA NI..


BUAT LAH VIDEO SEKS PAPAGOMO SENDIRI.. LUMAYAN DONG..

Anonymous,  May 31, 2011 at 6:04 PM  

Aku sokong Anwar Ibrahim bukan kerana apa. Kerana kota dia panjang dan besar. Sekali dia hentak terngangga cina doll dibuatnya. Tiga hari Saiful tak berak. Hebat kan?

Aku nak tanya le Nik Aziz apakah special sangat siBABI ni? Setau aku Islam melarang umatnya BERZINA. Inikan pulak dah terang lagi bersuluh. Masih nak mempertahankan dan bela penzina ni.

Aku nak dengak fatwa Nik Aziz lagi.

Anonymous,  May 31, 2011 at 6:11 PM  

anon 6.04 .

terang bersuluh ape bongok ler ko ni.
muke iras2 ade r, video dah r x clear.

penyebar nye yg terang2 langgar undang2 negara x kene tgkap pon?

Anonymous,  May 31, 2011 at 6:14 PM  

rakyat xkan tpengaruh ler ngn taktik UMPORNO ni,

depa dah terdesak x dpt sokongan rakyat depa nk kasi org benci anwar pulak dah.

hangpa sumbat anwar dlm penjara pon pakatan rakyat tetap mara membela rkyat

berapa lah gomo dpt upah keja die wat blog ni heh heh heh

Anonymous,  May 31, 2011 at 6:16 PM  

PENCACAI NAJIS SYAITAN UMNO DAH TAKDE MODAL LAIN KE?

Anonymous,  May 31, 2011 at 6:22 PM  

Saham Genting Berhad

Saham Magnum Corporation Sdn Bhd

Saham dalam Sports Toto



Saham Genting Berhad

Saham Magnum Corporation Sdn Bhd

Saham dalam Sports Toto



Saham Genting Berhad

Saham Magnum Corporation Sdn Bhd

Saham dalam Sports Toto



Saham Genting Berhad

Saham Magnum Corporation Sdn Bhd

Saham dalam Sports Toto



Saham Genting Berhad

Saham Magnum Corporation Sdn Bhd

Saham dalam Sports Toto



Saham Genting Berhad

Saham Magnum Corporation Sdn Bhd

Saham dalam Sports Toto

VIDEO LUCAH DIHALALKAN. MAJULAH TRANSPORNMASI NEGARA May 31, 2011 at 6:40 PM  

PESAN SI PAPA GOMO :

DOWNLOAD DAN SIMPAN VIDEO NI.

boleh kasi tgok anak cucu cicit nnt.

:)

majulah industri lucah negara.

"JAPGI MESTI ADE UMNGOK KATA VIDEO XPE HALAL DISEBARKAN PELAKU HAK BZINA TU YG SALAH PENYEBAR BAHAN LUCAH X SALAH"

Anonymous,  May 31, 2011 at 6:58 PM  

La...kawan punya komen tak siarkan ke...

Takut ke...malu ke...

He he

tamimi's theory May 31, 2011 at 7:00 PM  

gempar
ketua pemuda bercumbu sambil mandi pantai

pautan:
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/bercumbu-sambil-mandi-pantai.html

Anonymous,  May 31, 2011 at 7:14 PM  

hoi penjilat nasi tangas,otak ada akai tak dak

Anonymous,  May 31, 2011 at 7:40 PM  

sayang berkampung di tualang tiga,asik penari tarian semazau,sumpah dan baiahbertalak tiga,mana nak lompat si katak hijau

Anonymous,  May 31, 2011 at 8:24 PM  

PAPAGOMO..

PORTAL LUCAH NO 1 MALAYSIA..

KHAS ..


UNTUK MASUK NERAKA ONLY ( UMNO )

Anonymous,  May 31, 2011 at 8:28 PM  

Apakah moral yg boleh diambil dari cerita diatas? Jawapannya....

Kalau nak meliwat atau berzina atau apa2 perbuatan terlarang, masuklah pakatan. Perbuatan anda pasti disokong dan tidak dianggap berdosa. Bahkan mereka yang mendedahkan keburukkan yg akan dikutuk dan dihina.

UMNGOK 8,28 BERHUJAH NMPAK BENOR BONGOK NYE DIE NI May 31, 2011 at 8:39 PM  

umngok 8.28
bodoh nye kau ni.

ko bodo sebab ko x reti beza baik buruk. aku x kisah jika anwar sekalipon video tu , cara UMNO sebar bahan lucah di internet utk paparan umum ni cara yg jijik.

kalau pon korg kata nk dedahkan kebenaran (kononnyela) halal ke dedahkan guna cara penyebaran bahan lucah.

guru2 dan pibg semua berbincang tindakan TV3 promosi blog2 yg paparkan video lucah. nk galakkan budak skolah tgok video lucah ke?

MORALNYA: UMNO for dummies. kau bodoh dan bangang wahai anon 8.28.

fight pasal ekonomi la bro, takat post video lucah nk alih perhatian rkyat isu kenaikan harga brg letrik minyak. BN = Barang Naik.

Anonymous,  May 31, 2011 at 8:50 PM  

Tak faham lah kenapa ada manusai leh buta padahal sembahyang tak tinggal...duduk kat Malaysia ni pun masih tak bersyukur..cuba tgk negara lain, Lubnan asyik bebunuh sesama sendiri, negara2 lain asyik memberontak sesama sendiri...tak kisah ada makan ke takde...Indonesia pun hidup bercatu elektrik tetap boleh tolenransi...ni dok Malaysia asyik nak menghentam dgn org yg dok bagi makan....sedar2lah sikit...takkan nak jadi macam anjing, tuan bg makan pun dok gigit tuan....bersyukurlah sikit....kalaupun si anwar ni tak salah, kalaulah dia diangkat jadi pemimpin pun, dia just nak lari dari dok penjara jer....dia tak peduli negara tergadai ker tak....yg pasti negara lain semua dok ketawa sebab ada pemimpin yg ada video porno...orang luar semua akan cakap rakyat Malaysia orang paling bodoh di dunia kalaulah si anwar nie jadi pemimpin....mudah2han Malaysia nie sentiasa diberkati...dijauhi dengan "malapetaka ANWAR nie" Nauzubillah.....ANWAR ni orang yg tak takut BALA sebab dia nak seramai mungkin manusia ikut terkena BALA dgn dia.....tu pun masih ramai lagi nak dok menjilat bontot ANWAR nie......

Anonymous,  May 31, 2011 at 9:01 PM  

keluaq dah ayat biasa umngok.

setiap kali depa susahkan rakyat depa sruh "bandingkan malaysia dgn negara luar"

WOI! ko samekan rakyat dgn anjing bg tuan die makan ke? bodo. ko kene bezakan antara TGGUNGJAWAB dgn JASA.

subsidi tggunjawab kerajaan bg balik pada rkyat yg mmbayar cukai. bukannya duit simpati pada rakyat.

umngok2. pandikutty btol ler ko ni

Anonymous,  May 31, 2011 at 9:24 PM  

BALA paling besar buat umat Malaysia bermula pd 31 Ogos 1957 - bermulanya pemerintahan Babi Nasional.

Anonymous,  May 31, 2011 at 9:41 PM  

Anon 6.14pm

PR tetap mara membela rkyat??? kelakar giler aku dgr..

Anonymous,  May 31, 2011 at 10:09 PM  

dasar peliau kurang ajo pelinkop bangsa

UMNO@fcuk,  May 31, 2011 at 10:18 PM  

Bala maha dahsyat pada org Melayu adalah UMNO....setakat 15% kuasai ekonomi negara lebih baik tak payah ada UMNO....UMNO perosak bangsa Melayu....Melayu Bodoh aje sokong UMNO.

Anonymous,  May 31, 2011 at 10:24 PM  

Ekonomi PKR pula skrg berada di tangan siapa? ;)Ditangan Dapig dan jubur anwar?

Anonymous,  May 31, 2011 at 10:34 PM  

Tugas kerajaan mentadbir negara... bukan tukang bagi subsidi aje ... "bila rakyat bayar cukai lepas tu tanggungjawab kerajaan bagi subsidi balik"... kalau macam tu tak perlu pungut cukai... apa ingat kerajaan kerjanya hanya kutip cukai ye ke...
bila orang yang dah jalankan tanggung jawab maksudnya dia dah berjasalah, kenalah sokong dia...ucap terima kasih... tak perlu ucap terima kasih kat mak bapak kita ke bila dia besar kan kita?

Anonymous,  May 31, 2011 at 11:11 PM  

wahai orang pas dan pkr,

kaldaikan lah diri kamu semata-mata kepada Allah sebelum kamu di kaldaikan oleh DAPig

dari sedaramu

tamimi's theory June 1, 2011 at 12:17 AM  

gempar
ketua pemuda bercumbu sambil mandi pantai

pautan:
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/bercumbu-sambil-mandi-pantai.html

Anonymous,  June 1, 2011 at 1:22 AM  

PungKoR + P elacu R = ketuanan PungKoR !!!

Anonymous,  June 1, 2011 at 8:49 AM  

Kerajaan tak laksana hukum hudud, PAS kat UMNO fasik, Kelantan dah 20 tahun memerintah pn masih tak buleh laksanakan. Nampak sangatlah MUNAFIK nya PAS nih!!
Nak hukum hudud zina kena 4 saksi konon. Kalu betul2 ada 4 atau 10 saksi sekalipun PAS akan kencing kata salah BN.
Aku tak nampak apa pembangunan PAS buat untuk rakyat dalam tempoh 20 thn memerintah Kelantan ni melainkan tokong2 Buddha terbesar & tertinggi Asia.

Anonymous,  June 1, 2011 at 1:28 PM  

rakyat Malaysia ni manja lebih..sume nk harapkan kerajaan..nak kerajaan buat itu ini tp diri sendiri x buat apa2 utk negara..komplen je byk..jasa utk negara??setakat byr cukai skt2 tu nk bising2..padahal bila dpt bonus g tukar hp tukar kete beli sport rim la..bersyukur la skt..kita ni jauh lebih aman dr negara lain..pegi tgk skt negara2 lain..duk la kat indon, singapore, india, vietnam, thai,myanmar, london,europe,us..korg blh nangis sendiri tau x??baru la korg rasa nikmatnye hidup kat malaysia..kalau dah rs x suka sg duk malaysia g la duk luar sana..

Anonymous,  June 1, 2011 at 3:55 PM  

Aku berbakti atau tidak kepada negara kao tahu ke???Jika aku berbakti aku akan lakukan dalam senyap dan tak payah nak heboh-heboh mahupun diungkit-ungkit.
Tapi kalau segala barang keperluan harian naik melambung-lambung,memang aku kesal.Dah benda tu barang keperluan, mahal macam mana pun aku terpaksa gunakan jugak untuk meneruskan kesinambungan hidup.Hanya mereka yang kaya ataupun kurang cerdik saja akan berasa bangga dengan kenaikan barangan tersebut.Boleh ke aku terus tersenyum jika anak-anak asyik merengek sebab melihat anak jiran sebelah makan mahupun bermain alat permaianan yang pada hakikatnya ayahnya tak mampu nak beli disebabkan budget hanya cukup-cukup untuk cover pekara-pekara asas saja.Bodoh tak leh nak diajar,bijak tak leh nak dipakai..

Anonymous,  June 1, 2011 at 6:07 PM  

tahun 60an..aku hanya berjalan kaki,meredah jalan yg berbecak bila hujan...sesekali basikal tua dan kereta morrisminor mendahului aku.
tahun 70an..aku hanya mampu membonceng basikal tua milik arwah atuk..sesekali motor hondacup lama,toyota dan datsun memotong..habis baju sekolah bertukar menjadi merah tanah..
tahun 80an....jalanraya bertambah dgn kenderaan...masyarakat hidup aman dan harmoni....masa ni aku bagaikan...rama-rama terbang bebas..
tahun 90an hingga sekarang.....masa dan keadaan dh berubah...rambut dah banyak uban,gigi dah gigi palsu....segala pencemaran telah berlaku....terasa dunia ini semakin mengecil...

Anonymous,  June 1, 2011 at 6:21 PM  

DOAKAN PAPGOMO MATI BERSAMA FITNAH2NYE

DOAKAN PAPGOMO MATI BERSAMA FITNAH2NYE

DOAKAN PAPGOMO MATI BERSAMA FITNAH2NYE

DOAKAN PAPGOMO MATI BERSAMA FITNAH2NYE

DOAKAN PAPGOMO MATI BERSAMA FITNAH2NYE

DOAKAN PAPGOMO MATI BERSAMA FITNAH2NYE

DOAKAN PAPGOMO MATI BERSAMA FITNAH2NYE

DOAKAN PAPGOMO MATI BERSAMA FITNAH2NYE

DOAKAN PAPGOMO MATI BERSAMA FITNAH2NYE

syukur,  June 2, 2011 at 1:37 AM  

to anon June 1, 2011 3:55 PM:
ish3x kesiannye aku kat ko..anak2 nk makan pun x blh ek??xde duit sgt ke??main internet leh lak byr bil??ooo main kt ofis ek??patut la xde duit dah keje pun main internet..keje mengelat je pun..haha bodoh..dulu aku pun susah gak..nak beli brg mainan x dpt la..kene kumpul sndiri baru dpt beli..tp mak bapak aku mmg x manjakan anak2..dan aku paham tu sume..utk kebaikan anak2 gak..jgn jadi MANJA!!BODOH punya org..tau x cukup duit buat la sesuatu utk tambahkn duit..berusaha la skt.skrg byk peluang..rebutlah sndiri..bkn mcm dulu2 nk sekolah pun susah..

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WDfiu3KH8D8 June 2, 2011 at 9:14 AM  

keh keh keh blogger2 upahan umngok bmati matian myamar jd anon kononnya suara rakyat yg mmpertahankan tindakan keraajaan ler ni

blogger umngok dpt upah tggi depa kisah ape brg naik

tali2 barut umgok = http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WDfiu3KH8D8

liza January 8, 2012 at 11:21 PM  

Wow semakin dekat jatuh hukum makin panas ceritanya..apa hal-hal kita tunggu esok jer ...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP