Ekslusif Video Seks - Anwar Ibrahim Akui Beliau Mengamalkan ZINA Dan Enggan Bersumpah Laknat (WAJIB TONTON)

Wednesday, May 11, 2011





Sila Tonton Video Di Atas

Jelas lah kepada kita semua bahawa Anwar Ibrahim sudah bersalah dalam isu Video Seks bila mengakui secara terbuka beliau memang mengamalkan ZINA maka sebab itu beliau enggan untuk bersumpah Laknat.


KLIK DI SINI FREE DOWNLOAD VIDEO SEKS ANWAR



Psssttt....Anwar Akan tunjukkan Jam Tangan Omega selepas pulang dari Bahrin,


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

99 comments:

Anonymous,  May 11, 2011 at 12:39 PM  

PKR = Pandi Kutti Rogol

Anonymous,  May 11, 2011 at 12:50 PM  

MARI SAMA-SAMA HAPPY-HAPPY NYANYI:


ALLAH SELAMAT KAN KAMU (nada biasa )

ALLAH SELAMATKAN KAMU.(nada mula naik)

ALLAH SELAMATKAN PEJUANG-PEJUANG BANGSA (nada bangga)

ALLAH SELAMATKAN KAMU (nada syukur)


S E L A M A T H A R I J A D I U M N O.

.

Anonymous,  May 11, 2011 at 12:51 PM  

Anu War : orang yang mengangkat sumpah dalam hal2 seperti ini, harus bebas dari dosa besar.Tidak pernah minum arak, tidak pernah berzina.

Wartawan : so dato seri tidak akan mengangkat sumpah?

jadi,betullah ANU War berzina?sebab angkat sumpah untuk mereka yg bebas dr dosa besar..Anu War yg kata...

Anonymous,  May 11, 2011 at 12:53 PM  

Pandi Kutty punya Umngok !!

Pandi !!!

Kutty !!!

Pandi !!!

Kutty !!!

Pandi !!!

Kutty !!!

Anonymous,  May 11, 2011 at 12:58 PM  

Bala dah mula turun kepada pemimpin2 Pandi Kutty

rumah terbakar aircond meletup

saman jambatan bengkok kena reject

sama2 pakat tunggu bala bala lain turun ke atas pimpinan besar Pandi Kutty ...


Jom Pakat Tepuk Tangan !!

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:00 PM  

Countdown.. 16 Mei 2011 bermula dari sekarang...


5 hari lagi... jeng jeng...

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:03 PM  

PKR la pandi kutty rakyat

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:05 PM  

Sepatutnya yg bertepuk tangan ialah Singapore.
Kalau jambatan tu jadi..Mampus la ekonomi Singapore..
Kapal2 akan lalu kat selat..Ekonomi Johar akan naik..
Air laut yg bertakung selama ni akan mengalir kalau tambak johor dapat di robohkan..
Kapal2 boleh lalu ..

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:05 PM  

dah terang lagi bersuluh

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:08 PM  

UMNO DAPAT GELARAN BARU

UMNO PANDIKUTY

NAJIB ALPANDIKUTY @ PANDIRKUTY

MAMAK KUTY @ MAHATHIR PANDIKUTY....

Gomo Mabok,  May 11, 2011 at 1:08 PM  

UMNO dah 65thn ke bkn ke UMNO parti haram skrg ni UMNO Baru ciptaan mamak kutty atau lebih mesra parti baru ini dipanggil "pandi kutty"

lord ried,  May 11, 2011 at 1:09 PM  

CIISSSSSS BEWAK2 PEJUANG BANGSA.....HE HE HE

SIAN BETOI AKU KAT PUAK HANGPA. BERHEMPAIH PULAIH PAGI PETANG SIANG MALAM WAT KIJA NAK SUH PARTI BEWAK KUAT.

HABAQ DAP NAK MERINTAH LA, KRISTIAN AGAMA RASMI LA.

2 ELEMEN DATAIH TU PRISAI HANGPA NAK SEKAT SUH PUAK2 BEWAK YANG CEMUIH NGAN REGA BARANG NEIK WAT U TURN .

KALU NAK ARAP KITA ORG PR CEREDIK2.
TADAK SAPA CAYA BIDIO PORNO TU HAIH.

he he he
hanyak puak bewak kedarah taik sabik akidah depa x betoi

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:10 PM  

Nuar cakap...
eskay tok layak bersumpah sebab eskay buat dosa besar...berzina, minum arak

sebab itu dia tak nak sumpah... malah tak layak sumpah....sebab dia juga buat dosa besa... berzina dan minum arak termasuk liwat

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:15 PM  

....kah...kah..kah..politik hari ini 75% berkisar kat DSAI...adakah ini yg mempengaruhi harga mknan dikedai KIMMA(melayu?)..adakah ini menentukan BSKL....adakah ini menyebabkan harga minyak dunia jatuh, di Msia naik....kah..kah bodoh...terlalu bodoh utk aku memikirkan....?

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:20 PM  

Mahataik

Sharizataik

Zambrytaik

Merican-Taik (wahahaha )

Pandy Kutty !!!

bengong habih rakyat mesia sebab dah banyak makan di kedai mamak pandi kutty ni semua

dok makan kari bulan lepas

patutlah seronok dok menipu puak2 pandi kutty ni dok asyik lepak kedai mamak ..

sokongan penuh kepada pandi kutty !!

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:23 PM  

1:15

NYATA DAN JELAS SEKALI NAMPAKNYA PENGARUH DSAI AMAT KUAT MALAH LBH KUAT DAN BERPENGARUH DR NAJIB ALPANDIKUTY SENDIRI...

TENGOK LA..BLOG GOMO PANDIKUTY HARI2 PROMO ANWAR SECARA PERCUMA BRO...

MANA ADA GOMO PANDIKUTY PROMO NAJIB HARI2..TARAK!

INI JELAS ANWAR LAH YG PALING BERPENGARUH DI MALAYSIA....

NAJIB PANDIKUTY SAPA PUN TAK BILANG...

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:25 PM  

SELAMAT HARI LAHIR UMNO

BYE..NK P PWTC JAP.

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:30 PM  

kesian aku tengok geng2 ameno kt sini kena panggil pandi kutty ,,,,muka monyok aje sekor2 ..geram aku nak terajang !!

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:31 PM  

sapa2 yg x mau bangsa,bole d bangsa kan kpd bangsa pandi kutti ka,bewak ka dsbnya,n.ajis n penjilat2 nasi tanggas ada bangsa ka??? klu x dak bangsa ambillah pandi kutti sebagai bangsa hampa

Al-Pungkoqri,  May 11, 2011 at 1:33 PM  

marilah kita bersatu padu memerangi DAP dan PKR.. dua dua ni parti tak berjantina

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:33 PM  

anon 1:20
KAU 2 DAH PANDAI SANGAT KE SAMPAI CAKAP RAKYAT M'SIA BENGONG? HAHA DASAR ORG XDA ADAP TATASUSILAH..

anon 1:23
najib semua negara dh kenal dia,
dsai trkenal di m'sia saja..
hahaha..

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:35 PM  

penjilat2 nasi tanggas nuar n dap mcm mana pun dok jd bodo mcm teloq gak

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:36 PM  

tgk la wahai rakan2 ku..
kebanyakkan pencacai2 ni komen dgn kata2 mencarot,jd dari situ kita nampak pncacai2 ini adalah segelintir manusia yg makan babi smpai tak dpt jaga bahasa dan tatasusilah..

anak askar pencen,  May 11, 2011 at 1:37 PM  

dapigs dah terdesak sbb ANUwar Al-Juburi dah nak keluar keputusan mahkamah..PRU13 dah dekat jadi utk pecahkan BUMIPUTERA...soal agama pulak dijadikan senjata...dasar cina pigs x sedar tumpang negara org lain

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:46 PM  

SAMBIL BER KOMENTAR, JGN LUPA BER HAPPY-HAPPY.

MARI SAMA-SAMA HAPPY-HAPPY NYANYI:


ALLAH SELAMAT KAN KAMU (nada biasa )

ALLAH SELAMATKAN KAMU.(nada mula naik)

ALLAH SELAMATKAN PEJUANG-PEJUANG BANGSA (nada bangga)

ALLAH SELAMATKAN KAMU (nada syukur)



S E L A M A T H A R I J A D I U M N O.

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:54 PM  

YA..SELAMAT HARI JADI UMNO PANDIKUTY!!!

Al-JUBIRY,  May 11, 2011 at 2:12 PM  

Ha..ha..ha..

Mari kita nyanyi lagi...

Njit..Njit..Semut..
Kalu menjubor naik atas...
Njit..Njit..Semut..
Kalu memburit pun naik atas..
Njit..Njit..Semut..
Anu Jubor tak nak sumpah..

Njit..njit..Semut..
Anu Jubor Burit kaki kencing!!!

Anonymous,  May 11, 2011 at 2:16 PM  

jangan hina kerajaan BN. Kamu semua yang berakal lupakah pada masa lalu? Kita semua pergi sekolah diberi buku teks untuk belajar dari darjah 1 hingga tamat pengajian.. Masuk Universiti guna duit kerajaan yang di perintah UMNO dan BN. Bila dah bijak pandai dan kaya raya nak jadi pembangkang pulak.Takkan lupa kot? Tolonglah berfikir secara waras, ingat masa susah dulu. Kalau takda kerajaan yang membantu, adakah kita boleh hidup bahagia bersama keluarga tercinta? Adakah Hari Ibu?, Hari Bapa? Hari Guru? Jangan jadi manusia yang lupa daratan.... ALLAH MAHA MENGETAHUI.Kalau video seks palsu, macamana dengan DNA lelaki Y???? Wahai umat Islam di Malaysia, jangan terpedaya lagi,kebenaran tetap ada.

Anonymous,  May 11, 2011 at 2:19 PM  

hahaha.. juboq kaki kencing pn lu org tala nmpak kah?

lu olang kalo mau pilih pemimpin msti mau pegang pada janji maa...

tapi ini juboq suda manyak kali kencing lakyat pun lu olang mau angkat dia kaa...gyla

lan,  May 11, 2011 at 2:22 PM  

kote pun bengkok ada hati nak pimpin org.. ceitt pandikutty

lipas,  May 11, 2011 at 2:28 PM  

Anon 2:16 PM ko tak payahla nak nasihat, wali besar diorang Nik Aziz Syaitonirrajim pun sokong segala kemungkaran Al Jub inikan pula anak buah dia, hentikanlahh..membazir aje.
Kalau kepala otak tu dah taraf terorrist kau ckp apa pun tak makan bai.

Anonymous,  May 11, 2011 at 2:34 PM  

ramainye pencacai2 aljubo berkubang kat sini ye?hahahaha

apa la fuckatan ni ...

yg hamPas kata nak kepimpinan ulamak tp dok angkat aljuburi jd PM...baik lantik haron din ke hj hadi ke ni aljubori pluralisme yg nak diangkat...

apa la punya fuckatan baik ko amik je pandikutty kt sepang tu jd PM korg...

kote pon bengkok akal pon sama bengkok...

termasuk pencacai2 sekali pon bengkok hari2 makan nasi tangas....

PKR=Pandi Kutty Rosak...

Anonymous,  May 11, 2011 at 2:35 PM  

Pork Nick pon boleh amponkan dosa kiranya dia ni tahap POPE la KB jd mcm vatican city la tu...

Anonymous,  May 11, 2011 at 2:42 PM  

ramainya pandikutty2 fuckatan kat sini..bestnye....

Anonymous,  May 11, 2011 at 2:46 PM  

Wow, adegan tu dari 3rd camera ke?

Anonymous,  May 11, 2011 at 2:55 PM  

Popegomo is Pandikutty .

Weiii pencacai umno xde idea ke guna trademark pandikutty...x malu ke tiru?

popegomo is a plonker

Anonymous,  May 11, 2011 at 3:01 PM  

ada sekor pencacai fuckatan anon 2:55 ni meroyan semacam je..br lepas makan tghhari lauk pandikutty ke?

Anonymous,  May 11, 2011 at 3:17 PM  

aljuburi punya trademark adalah pandikutty..mohon hebahkan pada semua termasuk penulisan dlm akhbar gantikan pandikutty mgantikan DS beliau...bermula hari ini Pandikutty Anwar b. ibrahim akan berkuat kuasa...mohon dihebahkan...

Anonymous,  May 11, 2011 at 3:18 PM  

Anwar ibrahim PUNDEK KUTTY.

Anonymous,  May 11, 2011 at 3:19 PM  

buang DS so skang jd Pundikutty Anwar Ibrahim la ni.....ok gak tu

Anonymous,  May 11, 2011 at 3:44 PM  

PAS = Pandikutti Anak Setan

PAPA GOMO May 11, 2011 at 3:51 PM  

juak pakatan takda modal...ha ha ha

Anonymous,  May 11, 2011 at 3:54 PM  

PKR = PANDI KUTTY ROSAK

PKR = PANDI KUTTY ROMEO

PKR = PANDI KUTTY RONGAK

PKR = PANDI KUTTY ROSAK

PKR = PANDI KUTTY ROMEO

PKR = PANDI KUTTY RONGAK

Anonymous,  May 11, 2011 at 3:54 PM  

.....baru ku tahu betapa brpengaruh &berkarismanya DSAI yg digeruni ...setiap ungkapan yg disebutnya semua orang samada secara menentang atau menyokong akan ikut secara sedar atau tidak. Orang x peduli langsung pasal 1Malaysia, NKRA,KPI dsbnya...patutlah dia dicemburui..ok sempena harijadi parti ketuanan melayu mari sama-sama kita laungkan "PANDI KUTTY"....KAH..KAH..KAH

Anonymous,  May 11, 2011 at 3:54 PM  

Pandikutty Anwar ibrahim B.A.B.I LEMBU BO. DOH BA HONDA ...byk pingat dia...

Anonymous,  May 11, 2011 at 3:58 PM  

untuk anon 3:54

kami mencemburui aljubri sebab dia pandai meliwat dan berzina..

tu lah kehebatan aljubri

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:00 PM  

kami mencemburui aljubor sebab dia mempunyai jam omegak

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:01 PM  

kami cemburu pada aljubor sebab dia dapat peluk chinna dull

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:03 PM  

kami mencemburui aljubor sebab dia pandai menipu semua pencacai2 pakatan..

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:06 PM  

keh keh keh..mana pencacai pakatan ni,dah habis modal ke??

membela orang yg berzina sangat terkutuk perbuatannya..

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:08 PM  

....kepada bro Lord reid mulai skrng jgn mulakan dgn salam mengtekedarah taik kat bewak bila singgah kat sini terlalu kasar bunyinya...mulakan dng SALAM PANDI KUTTY....lebih cool bro

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:08 PM  

orang lebih banyak sebuta Pandi Kutty dari sebut hepi besday Umngok ari ni ...alhamdulillah ,,,,

ramai tul tenagh tunggu nak potong kek, khas di buat oleh Semah n the geng ...

hepi besday to all Pandi Kutty !!

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:09 PM  

aljubor dah takut weii..siap buat cerita konon2 orang nak apa2 kan dia..hehe dia dah abis modal kot..

TU PUN PENCACAI PAKATAN DUK SOKONG LAGI!

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:11 PM  

anon 4:08

sebut pandy kutty pastu sambung sebut alhamdulillah..punya la bangang dan jahil pencacai pakatan ni..

bodo sngat ke weii

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:27 PM  

Lagi lagi..

PORNO PORNO PORNO!!!

Siapa pelakon PORNO?

Siapa yang melakukan PORNO??

Terhasilnya video PORNO sebab ada pelakon PORNO??

Siapa sebenarnya yang mengamalkan politik PORNO??

Pak Anwar PORNO ya bang??

PKR -> PORNO KEADILAN RAKYAT

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:34 PM  

Anwar Jubor said,
baru ku tahu betapa brpengaruh &berkarismanya aku yg digeruni ...setiap ungkapan yg ku sebut semua orang samada Ulamak PAS ataupun DAP akan ikut secara sedar atau tidak. Orang x peduli langsung pasal Liwat, Zina, Omega dsbnya...patutlah aku dicemburui..ok sempena harijadi parti ketuanan melayu mari sama-sama kita laungkan "PANDI KUTTY"untuk diriku dan pengikut2 tegar ku.. KAH.. KAH.. KAH...

lord ried,  May 11, 2011 at 4:35 PM  

TOLONG LA JGN DEDAHKAN LAGI PERIHAL BUAH HATI AKU NI. HANGPA TAKTAU NANTI CAM MANA PERASAAN AKU MEROYAN TAK DAPAT PLIAQ NUAR TU. TOLONG LA JAGN BAGI BANG NUAR MASUK JEL AKU MERAYU NI HUAAAAA

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:47 PM  

Dalam penjara nanti, tak dapat Jubur atau chinadoll.. DILDO pun kira boleh lah.. set!

Countdown... 16 MEI 2011

5 hari lagi... jeng jeng..

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:48 PM  

sumbatlah DSAI dalam jel kalo ketuanan melayu tu masih ada lagi .... ataupun kepandi kuttian hangpa masih lagi ada ...pun bleh ...dipersilakan ...dan jangan lupa, bentang siap karpet merah n letak sejadah banyak2 utk DSAI pijak menuju ke Jel ,,, kami nak gelak sakan dah ni

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:53 PM  

kami ahli PAS n PKR akan takbir ramai2 kalau DSAI disumbat dalam jel ..bukan kerana dia salah tapi diatas keberanian beliau melawan kebatilan ameno yg busuk smpai ke usus !!

takbir !!! pergi sebagai seorang pejuang ...itu lebih dihormati ..

Anonymous,  May 11, 2011 at 4:57 PM  

anon 4.48PM, silap tu bukan kapet merah.. tapi kapet kaler merah jambu.. sama mcm kaler Pandikutty.. akakakakkakaka.... pecah perut tergelak dengan juak2 nuar jubur al pandikutty..

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:01 PM  

Anon 4.53pm, Wah hebat sokongan anda yang menentang habis2an kebenaran semata-mata untuk menegakkan batang pandikutty yang basah.. Akakakakakaka.. Untuk menunjukkan kesetiaan tuan, adalah lebih baik sekiranya tuan sendiri meng-offer diri untuk sama2 dipenjarakan dengan Nuar Jubur dalam bilik yang sama.. HAhahaha.. Mudah2an selama bersama dengan Nuar Jubur masa tu lah tuan akan sedar sapa Pandikutty yang sebenar.. Akakakakakakkakakakaa.. nak mampos tergelak...

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:09 PM  

Puak PAS PIS PUS adalah puak2 yang kerap menyalahgunakan perkataan takbir..

Sana sini tau takbir takbir..

Anwar buat liwat.. takbir

Anwar balun chinadoll.. takbir

Anwar hilang jam omega.. Takbir..

Anwar masuk penjara pun.. takbir...

Papa Pandikutty memang hebat...

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:26 PM  

woi bai ..pi beli siap2 karpet merah n sejadah !!

aku cabar ameno bentang karpet merah n sejadah , jalan DSAI ke jel !!

cabar !!! depan muka !!

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:27 PM  

anon 4.53 bodohnya kau..masih buta hati lagi ke..doa byk2 pada Allah minta celikkan hati tu ..pergi sebagai seorang pejuang? kah kah kah kah kah kah...

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:30 PM  

malu besar la ameno kalo takleh nak sumbat DSAI masuk jel balik ...siap cabar buat atas karpet merah lagi tu ... pergh, kurang hajar tul berani tul ..

Anonymous,  May 11, 2011 at 5:34 PM  

mampu ke nak sumbat DSAI dalam jel ? kes ni pun lembik cam punai ameno, yg ni ke modal nak sumbat DSAI dalam jel ? mimpi ke apa diorang ni ?

lord ried,  May 11, 2011 at 6:44 PM  

TOLONG LA JGN DEDAHKAN LAGI PERIHAL BUAH HATI AKU NI. HANGPA TAKTAU NANTI CAM MANA PERASAAN AKU MEROYAN TAK DAPAT PLIAQ NUAR TU. TOLONG LA JAGN BAGI BANG NUAR MASUK JEL AKU MERAYU NI HUAAAAA

-LORD RIED YG ASLI-

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:05 PM  

hampar karpet merah mcm kaler pandikutty je..habis la meroyan puak2 pencacai fuckatan a.k.a Pandikutty...Pandikutty Anwar Ibrahim masuk buloh river puak2 fuckatan akan jerit ramai2..pandikutty Anwar we all love uuuuuuuuu

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:43 PM  

INI BLOG SYAITAN KE?..ASYIK LUCAH JE..

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:50 PM  

anon 7:43...yg hang gatai pungkoq bukak blog ni pasai apa?hg setan ke dr Pengikut Ajaran Setan?

Ynwa,  May 11, 2011 at 8:13 PM  

kalau anak jantan bertandinglah secara ayam jantan...

jangan jadi ayam pondan...

Anwar Ibrahim walaupun tak jadi PM tetapi penyokong ramai...

Kalau Najib bukan PM...ada ke yang nak sokong...

Hulubalang Melayu,  May 11, 2011 at 9:18 PM  

pda Ynwa 8.13pm dan semua yg menyokong Al-juburiteruszina..
cukup-cukup lah... ingatlah masa depan generasi kita ..seperti generasi terdahulu yg telah ingat kepada kita masa sekarang ,mereka telah berjuang untuk bangsa Melayu..
berjuang untuk memastikan Melayu terus berkuasa di bumi Malaysia dan agama Islam terus di pelihara..

INGAT!! anda belum terlambat..senang saja caranya..

peluk anak anda dan lafazkan..

HIDUP ISLAM!
HIDUP UMNO!
HIDUP MELAYU!

PASTI,PASTI anak anda berbangga dangan anda,dan insyallah anda akan teneng.

Anonymous,  May 11, 2011 at 9:22 PM  

anuar kata kalau nak sumpah mesti bebas dari buat zina, tak minum arak, tak wat maksiat

so yang korang nak gaduh gaduh wat pe

dia dah bagi hint, dah ngaku , dia kaki kongkek, kaki bontot, mana boleh sumpah laknat ... anuar anuar ...

kesian mamat mamat yang taksub dengan lu ...

Hulubalang Melayu,  May 11, 2011 at 9:37 PM  

sebenarnya ramai rakan-rakan dalam PAS..telah mula muak dengan cite
Al-Juburiteruszina.tetapi mereka terpaksa menelan semuanya kerana mengikut amalan maazab PAS.."tidak sesekali seorang pengikut melawan kata-kata tok gurunya.. maka nereka lah tempatnya"
Jadi cubalah anda bisikkan secara perlahan-lahan di telinga tok guru anda.. dengan ayat keramat ini..

pisst!..pisst!
Hidup Islam..
Hidup umno..
Hidup Melayu...

Pasti Tok Guru anda akan menitiskan air mata.. selamat mencuba..

Anonymous,  May 11, 2011 at 10:26 PM  

Kasihan penjubur-penjubur pkr & pas.. hari2 kena maki.. kah.. kah.. kah.. padan muka..

Anonymous,  May 11, 2011 at 10:27 PM  

1UMNO=1ISRAEL=1PORNO...

Anonymous,  May 11, 2011 at 10:34 PM  

SUDAH KAH ANDA BER TERIMA KASIH ??

MARI SAMA-SAMA KITA NYANYI:


ALLAH SELAMAT KAN KAMU (nada biasa )

ALLAH SELAMATKAN KAMU.(nada mula naik)

ALLAH SELAMATKAN PEJUANG-PEJUANG BANGSA (nada bangga)

ALLAH SELAMATKAN KAMU (nada syukur)


S E L A M A T H A R I J A D I U M N O.

bekas ahli PKR,  May 12, 2011 at 12:31 AM  

pukimak punyer anu war babi mati2 aku ingat baik....harap kepala atas jer ok tapi kepala bawah jahanam tul...cakap org lain fitnah tapi takda bukti la ni apa nak jawab siap bukti lagi .... aku taknak subahat sokong pemimpin yang tak layak jadi pemimpin ...terima kasihlah orang2 pas pasal sembahyang hajat tunjukkan kebenaran....kami bukan buta lagi tak kenal rupa anwar....confirm betul si anwar tu ...lg satu nape eskey sumpah dia pun ada n apsal anwar taknak sumpah bukan dia dan naper tak saman si eskey ni....Selamat tinggal PKR.....

bekas2 ahli PKR,  May 12, 2011 at 12:38 AM  

SELAMAT TINGGAL PKR

HIDUP ISLAM

HIDUP MELAYU

PEGI JAHANAM DAP

P/S : mungkin dah tiba masa kami keluar dari menyokong PKR sia-sia hidup asyik memfitnah maaf wahai bangsaku...kami akan kembali kepangkuan mu UMNO demi islam melayu dan malaysia tercinta....insyaallah hendaknya

Anonymous,  May 12, 2011 at 12:41 AM  

selamat dtg (bekas2 ahli PKR)la nie kita gabung kuatkan kembali persatuan melayu kite (UMNO) demi agama bangsa dan negara juga anak cucu cicit kita...

Anonymous,  May 12, 2011 at 8:41 AM  

WOI BABI AMENO

HERET LA dsai KE MAHKAMAH KALO HANGPA MASIH ADA MARUAH DIRI


BUTUH PUNYA MELAYU BANGSAT

MELAYU MELAYU BANGSAT MEREMPAT CAMNILAH YANG DOK BUAT SEMAK DALAM NEGARA SKANG NI

KALO BERANI ANAK JANTAN HERET DSAI KE MAHKAMAH !!!!

KAMI PENYOKONG DATO SERI AKAN SAMBUT DENGAN KOMPANG KAT TEPI JALAN

MALAH KAMI AKAN SETUP PA SYSTEM KARAOKE RAMAI2

BUAT JAMUAN TEPI JALAN

SIAP PULUT KUNING LAGI !!

PASTU KAMI AKAN TEPUK RAMAI RAMAI

RASA SAYANG HEI

RASA SAYANG2 HEI

KAMI SAYANG DSAI !!!

HIDUP PAKATAN !!!

HIDUP PAKATAN !!!

Anonymous,  May 12, 2011 at 9:35 AM  

Anon 8.41. Apa jenis melayu engkau ni? Inilah melayu pengikut PANDIKUTI aljuburi. Otak dah kena pesong. Tak boleh di ubat lagi.

Anonymous,  May 12, 2011 at 11:02 AM  

ampa semua dah lupa kah...sudut ketiga bila nak launch...tak sabarg nak tengok paksheikh yg pandai kutil tu beraksi lagak ngeri sudut ketiga pulak...memang pandai kutil betoi...oops silap...pandi kutty...hehehe...wit wit wit

lors reid insaf,  May 12, 2011 at 11:45 AM  

KUALA TERENGGANU 1 Mac 2008 - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang tetap dengan pendiriannya bahawa mengumpat dan mendedahkan keburukan seseorang bagi tujuan memilih pemimpin adalah dibenarkan dalam Islam.

Beliau berkata, isu tersebut bukan satu perkara baru kerana ia dibincangkan dalam sebuah kitab bertulisan jawi, Hidayatus Salikin iaitu terjemahan daripada kitab karangan Imam Al-Ghazali.

Di dalam kitab itu, katanya, ada diterangkan dengan jelas mengenai kategori mengumpat secara terperinci sama ada haram, harus atau wajib.

“Mengumpat ini ada yang haram dan ada yang wajib. Jika jatuh hukum wajib, wajib kita mengumpat. Sekiranya kita tidak mengumpat berdosa kita.

“Sebagai contoh pencuri masuk kampung dan jika kita tahu dia ini pencuri,

wajib kita mengumpat atau dedahkan keburukannya supaya orang kampung terselamat,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika menyampaikan ceramah perdana di Pengadang Baru di sini, malam tadi. Turut menyampaikan ceramah pada majis tersebut, Menteri Besar Kelantan yang juga Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Abdul Hadi di dalam ceramahnya di Kuala Besut baru-baru ini, membenarkan semua calon Pas yang bertanding mengumpat, membuat tuduhan serta mendedahkan keburukan lawan masing-masing.

Anonymous,  May 12, 2011 at 12:36 PM  

Bodoh org PKR ni...selama ni aku just tebgok je...xnak ambik tau apa2...tapi...bila tgk video...meremang bulu roma aku....ada ke bangang dalam masjid cakap babi....apajadahnya kata perjuangan islam?malu aku jadi org melayu dgn perangai x ubah mcm haiwan....kalo korg org politik nk berpolitik x payah la gunakan masjid untuk agenda politik korang....bodoh nk mampus......walaupun aku bab agama x sepandai korang........tp sbgai manusia normal xkan korang x boleh pk itu tempat ibadah bkn tempat melalak....bangang....bangang nk mampus......bengang betul aku tgk korang ni.....bodoh

Anonymous,  May 12, 2011 at 2:16 PM  

depa kata peliarg anwarg sama saiz botoi ayarg mineral 500ml...betoi ka...besarg tu...lord ried pandai kutil tolonglah sahkan...hang sorang saja yg bercakap benar dan boleh dipercayai....kehkehkeh

Anonymous,  May 12, 2011 at 6:57 PM  

UMNOPORNO..PEMBEKAL CHINA DOLL DAN BAPOK..

SESIAPA YANG GATAL KONEK ATAU JUBOQ..PEGILAH KE CAWANGAN UMNO BERDEKATAN..

Anonymous,  May 13, 2011 at 2:46 AM  

NUAR NGONGKEk AMOI UMNO YG DISALAHKAN. ADIK , KAU NI OTAK KAt MANA???? KALAU BELIAU DIKASIHI ALLAH PASTI ALLAH SWT LINDUNGI DARI KEAIBAN. UMNO DGN ALLAH SWT SIAPA MAHA BESAR KUASANYA ??????? PLURALISM/ NAMA ALLAH DLM GEREJA - SIAPA YG LANTANG ???? FIKIR DGN MINDA DAN PINTU HATI YG TERBUKA ADIK KU. INI KERJA ALLAH SWT. BALASAN PADA MANUSIA YG TAKABBUR DAN MENGKHIANATI AGAMA, BANGSA DAN NEGARANYA.

Anonymous,  May 14, 2011 at 12:44 PM  

'Tak masuk syurga tuduh Anwar'
Oleh Khairul Anuar Abdul Samad dan Safeek Affendy Razali
krull@bharian.com.my
2011/05/14

Nik Aziz kecam pihak kaitkan pemimpin pembangkang dengan video seks

KOTA BHARU: Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan mereka yang mengaitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan video seks yang dikatakan mirip pemimpin pembangkang itu, tidak akan masuk syurga.
“Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti, selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni, tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah (tak masuk syurga). Hanya Allah saja yang dapat mengampunkan dosa mereka.
"Walaupun orang itu menteri ke, tindakan berkenaan (mengaibkan itu) tetap tidak boleh. Malah kini televisyen dan internet sudah menayangkan (video seks) ke seluruh dunia, pihak berkenaan akan menerima bahana nanti.

“Selagi tidak membuat kenyataan balas atau taubat atau sebagainya, tidak ampun dosa. Untuk menyucikan (hapuskan dosa), hendaklah memohon maaf,” katanya dalam kuliah mingguannya, di Dataran Ilmu, di sini, semalam.

April lalu, Nik Aziz ketika ditanya pemberita di Kediaman Rasminya, di JKR 10, dekat sini, mengenai video itu, beliau tidak percaya Anwar adalah individu dalam rakaman video seks yang didedahkan oleh trio 'Datuk T'.

Sementara itu, Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar, membuat laporan polis berhubung dua SMS ugutan memintanya mendesak bapanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim, meletakkan jawatan sebagai Ketua Pembangkang mahupun Ahli Parlimen.
Naib Presiden Parti Keadilan itu berkata, SMS pertama diterima sewaktu beliau berada di Doha, Qatar, 11 Mei lalu dan kedua di rumahnya yang mengugut keselamatan anaknya.

Nurul yang hadir bersama ibunya Datin Seri Wan Azizah Ismail, yang juga presiden PKR dan tiga peguamnya turut memberitahu pernah menerima SMS dari orang tidak dikenali pada 5 Mei lalu namun beliau mengabaikannya.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zulkarnain Abdul Rahman mengesahkan menerima laporan terbabit namun siasatan kes dirujuk kepada Polis Daerah Sentul kerana Nurul berada di rumahnya di Segambut ketika menerima SMS berkenaan.

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/TakmasuksyurgatuduhAnwar_/Article

Former PAS supporter,  May 15, 2011 at 1:59 AM  

NAJIB IS THE BEST PM, EVEN BETTER THAN MAHATHIR! TRUST ME, HE HAS SEEN EVERYTHING IN MALAYSIA'S POLITICS. ANWAR? HE IS A DIRTY RECYCLED LEADER, I DONT WANT HIM ANYMORE! I USED TO ADMIRE NIK AZIZ, BUT WITH HIS RECENT COMMENTS ON THE LATEST ISSUE, HE IS JUST A TYPICAL POLITICIAN! DIRTY!

Melayu sejati,  May 19, 2011 at 5:05 PM  

aku nampak Pas n Pkr tak ubah macam anjing suruhan DAP...busuk dan menjijikkan...bodoh dan dungu...DAP jadi lebih berani mencabar Orang Melayu Islam...kerana ada orang Melayu yang jadi anjing ni menjadi perosak agama bangsa tanah air sendiri yang menyokong tindakan mereka...Nik aziz tok guri yang seperti tempayan tua yang seperti katak bawah tempurung hanya tahu menggangguk dan mencipta hukum kerana politik dan pemikiran sempit..engkau semua hidup sebagai melayu yang tak guna...

Melayu sejati,  May 19, 2011 at 6:03 PM  

Aku kasihan tengok Pn. Zuraidah terlalu bersemangat melaungkan laungan Pandi kurty...berapi2 memarahi mahkamah seolah2 diperbodohkan..polis diperbodohkan..dan lagi..lagi...terlalu taksub pada anu..war...sebenarnya Pn lah yang paling bodoh yang pernah saya jumpa kerana diperbodohkan oleh Anu...war..kasihan awak pn anu...war. Semoga anak cucu Pn akan tenggung segala tindakan bodoh Pn suatu hari nanti...harap kubur Pn akan disirami dengan air kencing mereka kerana memarahi Pn yang terlalu bodoh....

Anonymous,  May 21, 2011 at 3:49 AM  

INI BLOG YANG PALING TAK GUNA PENIPU DAN PEMBEHONG.

Anonymous,  May 21, 2011 at 4:53 PM  

PENGASAS BLOG PAPAGOMO INI HANYA MINTA PERHATIAN!.. SENGAJA MEROSAKKAN PERPADUAN! INGAT AWAK PALING SEMPURNA? PALIING SUCI? TAK CERMIN DIRI LANGSUNG.. AWAK RASA AWAKLAH PEWMBELA BANGSA? PUIIIIII!!! AWAK TAK SEDAR, AWAK LAH YANG MENJADI BATU API DI KALANGAN MASYARAKAT.. AWAK SEBENARNYA PEMBELOT! AWAK SEPATUTNYA YANG HARUS DIHAPUSKAN! HARUS DAN WAJIB DI LUPUSKAN.. TANPA ANDA TIADA FITNAH, TIADA KEMARAHAN! LIHAT KELUARGA AWAK PAPAGOMO! SUDAH KAH ANDA YANG TERBAIK SEBAGAI BANGSA ANDA?...

Anonymous,  May 22, 2011 at 10:22 PM  

aku yakin korang semua dah tgk filem panasss ni, tapi tolong tgk pada minit ke 15.. ANU PUN TAK POTONG.. cuba tgk sekali lagi dan bandingkan gambar yg aku bagi.. download kt sini [ http://www.mediafire.com/?sa10krq90gvbab1 ] FIKIR-FIKIRKANLAH WAHAI SAHABAT...

Anonymous,  May 28, 2011 at 5:40 PM  

BERTAUBATLAH ... TAKUTLAH DENGAN AZAB ALLAH YANG TIADA TOLOK BANDING AKAN PERITNYA.
BELUM TERLAMBAT UNTUK KAWAN2KU DALAM UMNO UNTUK BERTAUBAT DAN MOHON MAAF DARIPADA DATO' SERI ANWAR.

Anonymous,  June 10, 2011 at 3:16 PM  

skrg ni orang tak sebut pandikutty dah...skunk nih....ANWARINAS lah bodo...nak aku terangkan ker....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP