Ini Baru Pejuang Bukan Nya Cari Glamour

Tuesday, May 31, 2011


MOHAMMAD RIZAN BIN HASSAN

Beliau merupakan Pemenang Anugerah Belia terbaik Negara pada sabtu lalu di Perhimpunan Sejuta Belia yang berlangsung di Putrajaya. Beliau adalah sahabat Gomo yang memang Gomo akui beliau terabik dan Komited ketika melakukan sesuatu tugas yang di amanahkan.



Beliau juga antara orang yang menghebahkan isu seorang Remaja yang terkena Renjatan Elektrik satu tika lalu dan Beliau juga yang membuatkan media lain Fokus isu tersebut sehingga remaja tersebut di hulurkan pelbagai bantuan dalam meringankan kesesangraan yang di hadapi nya.

Siapa beliau? Kenali beliau dengan lebih dekat kerana beliau tidak Hipokrit seperti penggerak Belia yang lain. Read More......


Psssttt...Beliau memang layak sebagai pemenang, bukan cam Sam Ketot Demo sana sini tapi Habuk pun takda


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

23 comments:

Anonymous,  May 31, 2011 at 9:38 AM  

tabik hormat! ini memang wira sejati.. moga malaysia melahirkan lebih ramai wira seperti ini.. amin

-xdeath May 31, 2011 at 9:46 AM  

UMNO melayu la..
PAS islam..
DAP ofcoz anti islam sebab diorang kapir


--

Anonymous,  May 31, 2011 at 9:53 AM  

PAS Islam? Musyhkil musyhkil!

blogenstarz May 31, 2011 at 10:02 AM  

Dimana ada kemahuan, disitu ada jalan !

Putra Melayu,  May 31, 2011 at 10:24 AM  

Wira tidak memerlukan penyokong yang beribu untuk berjasa. PEjuang tidak memerlukan dana berpeti-peti untuk berbakti. Cukup sekadar dgn keikhlasan agar jasa dan budi kan dikenang sehingga ke mati..
Syabas.. Perjuangan politik menyelamatkan negara daripada pengganas komunis alaf baru juga adalah satu tanggujawab wajib...
Selamat berjuang GOMO dan bloggers budiman..
-Putra Melayu-

Anonymous,  May 31, 2011 at 10:34 AM  

XDEATH....Apa lah your knowledge of Islam cetek lah bro...

UMNO KE PAS ke ..yang menentukan Islam adalah mengerjakan PERINTAH ALLAH dan meninggalkan LARANGANNYA.

MORRIZO...Orang Melayu dalam UMNO adalah beragama Islam.

Anonymous,  May 31, 2011 at 11:01 AM  

Orang PAS mana nak ngaku orang UMNO tu orang Melayu beragama Islam... dia orang ingat PAS tu diorang saja yang punya. Hak mak bapak nenek moyang dia orang saja!

Anonymous,  May 31, 2011 at 11:27 AM  

MELAYU itu beragama Islam keseluruhannya. Majoriti MELAYU itu berada dalam UMNO yang memperjuangkan kesucian Islam dan perpaduan orang MELAYU. Hakikat ini telah lama bersemadi dijiwa orang MELAYU sejak sebelum MERDEKA dan selepas itu hingga sekarang.Kekuatan ini telah lama difahami oleh penjajah barat sehingga mereka gerun untuk sebarang campor tangan didalam urusan dalam negara Malaysia.Justeru itu orang MALAYU mesti waspada selalu kerana musuh sentiasa mengintai peluang untuk meruntuhkan kekuatan ini melalui petualang2 bangsa seperti NIK AZIZ, ANUAR,LIM GUAN ENG, LIM KIT SIANG serta Khalid Ibrahim.

the kop,  May 31, 2011 at 1:07 PM  

dah hampir nak tungging baru sibuk cerita pasal perpaduan...

jaaaalllaaan daaaa....

Anonymous,  May 31, 2011 at 1:07 PM  

apa sumbangan UMNO selama 65 tahun..setakat 15% kuasai ekonomi..lebih baik tak payah adaUMNO.....Melayu Bodoh aje sokong UMNO.

Anonymous,  May 31, 2011 at 1:13 PM  

Sokonglah undilah PKR...kita nak tengok handal sangat ke nak tadbir negara atau terbongkang dalam tong taik DaPig.Cakap senanglah. Modal cuma airliur. Ingat mentadbir negara macam mentadbir kangkang anwar ibrahim?

Anonymous,  May 31, 2011 at 1:49 PM  

Anonymous Anonymous said...

apa sumbangan UMNO selama 65 tahun..setakat 15% kuasai ekonomi..lebih baik tak payah adaUMNO.....Melayu Bodoh aje sokong UMNO.

May 31, 2011 1:07 PM

Anon di atas ni memang bebal, kalau lah UMNO tak menyumbang kemerdekaan tentu kalau atok kau jadi pencacai british sampai sekarang kau akan jadi pencacai british dan tak berpeluang jadi pencacai wali syaitan atau pun peliwat tegar seantero malaya bodoh, lain kali banyak membaca sejarah bukan nya sejarah tuan kau DAPISGT tu yang nak melenyapkan sejarah perjuangan UMNO dan Melayu mempertahankan keselamatan negara dari di cerobohi anasir luar dan dalam negara. Bebal tak bolih di ajar sama dengan mr bean PAS IQ tahap tadika PASTI bebal tak sudah.

Pendekar Siber May 31, 2011 at 2:32 PM  

Macam la sumbangan PAS n PKR tu besaq sangat... apa sumbangan depa kat ekonomi org melayu... pekena org melayu ada lah... bodo piang!!!....

Anonymous,  May 31, 2011 at 3:52 PM  

BLOG CAM HAMMMPAAASSSSS LAGI SSSSIIIIIIAAAAAALLLLLLLLLL CAM SSSSSSEEEEEEETTTTTTAAANNNNNNN.....

Anonymous,  May 31, 2011 at 4:00 PM  

Anon 3:52.... kenapa sayanggggg marah2.... meh kat abang meh... meh abang liwat biar hilang segala stress. Org yg suka marah2 maki hamun mencarut dan tak rasional ni selalunya sbb jiwakacau nafsu tak lepas wahahahaha.

Anonymous,  May 31, 2011 at 5:45 PM  

Apalah BODOH si Anon 1:07 tu....

UMNO masih boleh lagi dapat pertahankan penguasaan Melayu 15%....
Kalau Parti Komunis Moden memerintah Malaysia ni dengan bantuan PANDIKUTTY RAKYAT, angka 15% ni pasti turun atau nasib tak baik jadi 0% lah....Orang macam nilah yang paling TONGONG dalam dunia......Tak tengok ke apa jadi dengan SINGAPORK dan sekarang dah menjangkit kat PENANG dan SELANGOR...Nenek Moyang dia memang BANGSA HAPRAK...INGAT KOMUNIS dah tak ada dalam HUTAN tapi dah BERKELIARAN dalam bandar...Hidup MELAYU dan BUMI TANAH MELAYU TERCINTA...

Anonymous,  May 31, 2011 at 6:35 PM  

UMNO = UNTUK MASUK NERAKA ONLY

Anonymous,  May 31, 2011 at 6:36 PM  

pegi lingkup sama umno..haha

Anonymous,  May 31, 2011 at 6:38 PM  

anon 6:35

bagus makna tu..

boleh buat modal ni...haha

Anonymous,  May 31, 2011 at 10:27 PM  

Selamat masuk syurga wahai puak puak pembangkang yang mulia para solehan yang telah confirm ke syurga menaiki roket dapig dengan direstui tuan gurunya yang telah mencop passport mereka ke syurga! ;)

Leng Chai,  June 1, 2011 at 12:48 PM  

Wa ala tiket masuk solga- Sapa mau?? Lulu PRU12 NikAjis kasi FREE sama kita olang. Lu mau belapa tiket nanti mesej sama wa. Wa jual mulah2 saja -RM 29.90 satu. Tolak diskaun 20%.

Anonymous,  June 1, 2011 at 2:30 PM  

Kepada sesiapa yang menyokong akan kemungkaran semoga Allah tunjukkan cara MATI mereka.....SENANG @ SUSAH semasa menghadapi Sakaratul Maut....Amiiinnnnn.

Anonymous,  June 1, 2011 at 11:59 PM  

Aku cuma nak kaum2 PR berfikir sejenak, kaum mcm Pandy kutty ni bersepah-sepah kat muka bumi ni, dari zaman nabi lagi,cuma dia ni spesies up cikit..depan belakang.Aku x tuduh tapi Tak mustahil kalau betul pun,mirip dah mirip pun, Selagi Pandy Kutty tu manusia tahi kuning dan kentut busuk dan ada nafsu. Huhuhuhuhu.X yah lah beria-ria cover pandy kutty.Mcm lah Pandy kutty tu malaikat.Hidup BN.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP