Lepas Balun China Doll Anwar Ibrahim Jadi Imam

Tuesday, May 10, 2011



Hebat Anwar Ibrahim ni, Dah balun pelacur dengan secukup rasa lalu




Jadi imam dan bagi takzirah pulak

Lu memang Habat lah Anwar Ibrahim Lu memang hebat!!!

Lagi Gambar Selanjutnya KLIK DI SINI


FREE DOWNLOAD SEKS VIDEO KLIK DI SINI



Psssttt....Terus terusan Anwar Menafikannya tapi SAMAN tak pulak, bila nak saman Eskay?



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

32 comments:

Anonymous,  May 10, 2011 at 2:47 AM  

itu maknanya anwar dah bertaubat..gomo bila lagi?

Anonymous,  May 10, 2011 at 3:03 AM  

soalan 1 : x bdosa ke tayangkan video lucah?

soalan 2: x langgar undang2 negara ke tayangkan video porno pada sluruh rakyat?

oh lupa utk pjuangan bangsa n agama segala2 nya dihalalkan

izad70 May 10, 2011 at 3:11 AM  

itulah fitrah kehidupan.seseorang perlu melakukan kerja yang kotor agar yang lain tidak terpalit dengan kekotoran yang sama.dosa dan pahala itu hak tuhan bukannya kita yang menentukan.

Anonymous,  May 10, 2011 at 3:16 AM  

yeke kitorg x terpalit skali wahai izad70?

tv3 kan masukkan blog ni dlam berita, bila budak2 org dewasa bukak blog ni maka diorg nmpak la video lucah. tgok lucah = dosa. maka org lain pon tpalit skali.

itu namanya saham dosa.

Anonymous,  May 10, 2011 at 3:18 AM  

izad70,
fitrah kehidupan apa mengaibkan sesama islam? kalau nak dakwa islam ada undang2 dan syariat..kalau tak mampu laksanakan beri pada orang yg mampu..

mari mengundi May 10, 2011 at 4:08 AM  

niat tidak menghalalkan hukum

Anonymous,  May 10, 2011 at 5:53 AM  

Paling menyampah aku dengan hipokrit yang dok kata haram siar gambar dajal bogel. Tak nampak ke keruntuhan moral seorang pemimpin? Kalau nak siar gambar bogel, lebih baik cari model perempuan yang cun melecun. Buat apa nak tunjuk gambar jantan jalang umur 63 tahun?

Aku tengok ada muka2 makmum yang tension gila. Mungkin mereka dah tengok aksi panas imam dajal. Kesian tengok atok2 yang tak tahu guna internet dok layan lagi juburi. Ish ish ish....atok sapa lah tu....

Anonymous,  May 10, 2011 at 6:10 AM  

Gomo

Gambar klas gitu...boleh buat...
- poster
- banner
- poskad
- kad raya (utk pencacai setia)
- teka gambar (peraduan)
- cari benda tersembunyi
- sticker
- print t-shirt

Tapi ingat, semua gambar mesti diiringi perkataan 'TOLAK PEMIMPIN TIADA MORAL'.

Anonymous,  May 10, 2011 at 7:09 AM  

Hahahahaha.... sesatttttttttttttt....

Anonymous,  May 10, 2011 at 7:27 AM  

baiklah balun pastu jadi imam daripada takleh jadi imam lansung dan tak layak jadi imam lansung cam ameno

Anonymous,  May 10, 2011 at 7:55 AM  

sipolan tu yg sebenar nya tak layak jadi imam.. apa ko ingat org umno tak solat ke?.tak belajar ugama?. anon 7:27 ni perasan kelompok dia lebih alim dari org lain.riak sungguh ko ye.

Anonymous,  May 10, 2011 at 8:04 AM  

bila jawi nak dakwa eskay?? lapuran dah buat. jawabannya sampai kiamat pun tak kot...pasal umno tak izinkan. umno parti bangsat..parti orang melayu yg corrupt.

nenek narjiss,  May 10, 2011 at 8:08 AM  

Bercakap pasal hukum?

Hukum menayangkan video lucah?

Apa hukum melakukan dan mengeluarkan kata2 lucah?

Pelaku beria2 ingin menjadi pemimpin...

Kalau jadi pemimpin kelak, mana mo simpan maruah negara?

Simpan dalam jubur pencacai PR kah?

Dasar otak tumit kaki punya manusia!!!

Anonymous,  May 10, 2011 at 8:23 AM  

nak dakwa eksay tu tunggu lah org yang kene tuduh tu bawak kes ke mahkamah syariah..kenapa dia tak bawak.Asyik menafikan aje, sampai bila pun kes tak selesai.

Anonymous,  May 10, 2011 at 9:48 AM  

bosannya blog neh,tak de kemajuan,blk2 isu sama..tu ke yg kamu fikir papa gomo?

Anonymous,  May 10, 2011 at 9:57 AM  

Kenapa Anwar masih pakai Songkok? Kenapa tak pakai kopiah mcm terPAS? Masih ingat diri al-juburi tu dalam UMNO lagi la tu... hehe!!

Anonymous,  May 10, 2011 at 10:20 AM  

ANWAR DAH MANDI WAJIB KE SBLM IMAMKAN ORG SBYG?? KAHKAHKAH..LPS JD IMAM, SAMBUNG MAIN JUBUR WAN AZIZAH PULAK. AKU RASA JUBUR WAN AZIZAH DAH LOBOS, MASUK TGN PUN BOLEH. HAHAHA..HJ IBRAHIM MAIN LBG BKG GAK KE?

Anonymous,  May 10, 2011 at 12:27 PM  

Kalau dah GILA KUASA yang HARAM pun jadi HALAL...sepatutnya puak-puak PAS buka mata jangan mudah tertipu dengan PERWATAKKAN ANWAR..luaran bersih tetapi dalaman BERGELUMANG DENGAN DOSA DAN NODA...Akan hancurlah MALAYSIA jikalau ANWAR menjadi PEMIMPIN...

Anonymous,  May 10, 2011 at 12:35 PM  

BERDOSA TENGOK VIDEO LUCAH , TAPI ORANG MAIN TAK BERDOSA? mANA LEBIH BERDOSA,

Anonymous,  May 10, 2011 at 12:41 PM  

bila jawi nak dakwa eskay?? lapuran dah buat. jawabannya sampai kiamat pun tak kot...pasal umno tak izinkan. umno parti bangsat..parti orang melayu yg corrupt.
May 10, 2011 8:23 AM

APO BENDO JANG YANG KAU MEREPET NE...TANYA LA BILA ANWAR NAK BERTAUBAT ATAU NAK KENA TIDAKKAN UNDANG- UNDANG... DOK TANYA ORANG YANG BAGI TAHU BAK APA...ESOK KALAU ADA ANAK SAUDARA KAU KENA RAGOL DAN ADA MAMAT CERITA KAT KAU KAU SAMAM LA MAMAT YANG BAGI CERITA,,,BUKAN PEROGOL......

Anonymous,  May 10, 2011 at 1:15 PM  

Balau betul lah juak PKR.
mana ade Gomo tayang video?
Kalau tak mahu tengok janganlah download.
Download dan kemudian tengok tu pilihan sendiri.
Orang download & tengok video tu sebab pelakonnya Anugerah Tuhan. Itu aje... nak sahkan pelakonnya...

Anonymous,  May 10, 2011 at 2:11 PM  

best lh fatwa para pencacai al-jubur ni.. itu fatwa islam atau fatwa PAs.. (parti ajaran songsang).. I like.

Anonymous,  May 10, 2011 at 2:34 PM  

pelik betul aku,melayu dengan melayu pun nak kutuk, banyak benda lg korang leh bincangkan, tak sayang ke kat bangsa sendiri?buat baik korang kutuk,buat jahat lg korang kutuk, sebab tak suka kat anwar korang kutuk, padahal dia melayu tu, kalau ko ckp dia tu jahat, dia tetap melayu, bangsa ko jgk,kira ko kutuk bangsa ko sendiri la,selidik dulu jgn main tuduh2, polis kata dah memang org dalam filem tu bukan anwar, ape lg yg nak dibesar2kan, kalau nak ngutuk org memanglah sedap nak ckp aper pun, tapi cuba kena kat batang hidung sendiri, mesti kite pertahankan maruah kite, aper yg penting kalau bangsa kite tu buat aper pun untuk kebaikan bangsa dia,kenalah sokong,tak kiralah parti mane pun,yg penting kite ni boleh pikir aper yg baik @ buruk,kata orang 'lebih baik seseorg itu buta mata, asalkan tidak buta hati, kebenaran di depan mata, fitnah jgk yang dicari, kalau hati tu dah kotor, yg baik pun nampak jahat,dek kerana taksub dgn parti,buat jahat pun takper, sebab parti tu byk berjasa pd bangsa, kalau gitu baik korang undi cina, sbb cina byk bangunkan ekonomi m'sia,diorg yg pegang ekonomi, byk berjasa pd negara,kite tgk time raya cina cukuplah,susah nak cari kedai bukak time tu sebab byk kedai cina tutup,so ingatan aku, bantu bangsa sendiri, beri sokongan pada org melayu yg teraniaya, kerana ada bangsa sendiri tindas bangsa dia sendiri sebab nak tutup beribu kesalahan lampau,kalau korang ni rasa2 ada jiwa bangsa melayu,sokonglah pemimpin yg betul2 nak tgk semua melayu tu berjaya segala bidang,bukan hanya sebahagian dan nak tunjuk parti tu bagus,dah lebih 50 tahun melayu merdeka,tp tetap mcm tu jgk,korang bgtau aku brape ramai org melayu yg terkaya kat m'sia?ada sampai 1000 org? korang agak2 parti yg pimpin skrg suka tak kalau ramai melayu kaya?aku tgk yg keje gomen pun sibuk cari part time kat luar nak cari duit tepi,sebab tak cukup bro, barang naik,minyak naik,gula dah naik 20 sen skrg,tu namenye tindas bangsa sendiri,korang ni buta ker aper?aku bg contoh harga minyak petrol sedunia dah turun,tapi m'sia tak turun2 jgk harga minyak petrol, gaji korang tak naik2 jgk,ape yg nak dibanggakan setakat pegang jawatan pegawai dlm kerajaan tapi gaji cukup2 mkn, yg best nye buat loan senanglah, tapi ada ke kerajaan tu galakkan korang jangan berhutang?bersepah hutang,berpuluh tahun nak abis bayar,kalau tak sempat bayor korang jawab sendiri la kat akhirat, korang tak suka ke dapat beli umah ngan kete cash sebab gaji korang setahun boleh kumpul beli kete cash,5 tahun boleh boleh beli umah cash sebab gaji korang besar, korang taknak tgk perubahan ker,perubahan kejayaan yg drastik utk bangsa melayu,mcm itulah baru bantu melayu, tak gitu cik gomo? fikir2kanlah sendiri,tq.

Anonymous,  May 10, 2011 at 2:54 PM  

panjangnye ceramah..tapi betul la bro kata kau, aku setuju,brg dah naik,sewa umah dah naik, bonus pun kurang,nak beli barang bukan senang skrg nak beli cash, brg mkn tu bolehlah,tapi yg yg lain2 tu kena hutang,ada lubang bisnes ker bro nak bagi kat bangsa melayu?huhu..

Anonymous,  May 10, 2011 at 3:55 PM  

anom 2.34 & 2.54pm

tu la org2 melayu kita yg jumud ..
klu bab gaduh ngn adik beradik no satu..bangsa sendiri dok bantu kayakan cina siang malam diaorg tak nampak..dapat kja gomen luas lubang hidung berlagak nk mmpus sama bangsa sendiri ..tp bila cukup bulan duit gaji habis buat belanja dikedai2 cina..di bank2 cina..ada melayu nk naik dicah keting..cukup2 la dok gaduh sama keturunan ni ..

Anonymous,  May 10, 2011 at 3:59 PM  

melayu kena pakat bisnes mcm org cina..pusing duit sesama kita dulu seboleh mungkin..jihad bisnes..bukan jihad gaduh sesama sendiri..

Anonymous,  May 10, 2011 at 4:37 PM  

heheheheeheheeh

nuar jadi masuk masjid,jadi imam

hehehehehehehehehe

jebon,takat masuk konti jadi dj je lar

hehehehehheheheehehe

ingatkan pepagi jumaat wat preparation baca khutbah ke hape

rupanya nak jumpa farah fauzana jee

Anonymous,  May 10, 2011 at 9:42 PM  

orang umno masuk masjid nak bersumpah je..lain kali sumpah le kat batu cave tu..

Anonymous,  May 10, 2011 at 9:56 PM  

common la.......................bosan aku..kalau blog lucah...macam2 jenis org yg buat seks....sekarang ni.......kita fokus pada seorang pelaku seks anuwar ibrahim..dan itu kita panggil skandal seks haram...bahlul...

Anonymous,  May 10, 2011 at 10:02 PM  

orang UMNO pegi main pelacur..lepas tu dengan selamba bersumpah dengan tok imam " saya sumpah saya pergi rumah pelacur tu tok..syok oo!"..apake jadah dah buat keje setan mangaku pulak dengan bangga..yang best tu..tak sembahyang jumaat pun..syaitan...syaitan..hmmm

Anonymous,  May 12, 2011 at 1:12 AM  

blog lucah terbaru malaysia... dihalalkan oleh pakcik gomol demi sebuah tanggungjawab kepada rakyat malaysia

Anonymous,  June 25, 2011 at 12:47 PM  

pasal video lucah DSAI.....dia difitnah,itu bukan muka dia...ada orang buat operation kasi nampak macam muka dia....biasa la,dunia dah maju....tengok perut tu..boroi sikit kan...kita tahu bkn perut dia sbb kita pernah tgk dia berbogel....PR lah paling mulia..tiada korupsi..tiada penyewelengan...tiada racist...contoh di pulau pinang..baik sungguh DAP melayan kaum melayu dan india.."seperti menatang minyak yg penuh kt tong,pastu ambik shotgun kasi letup tong tu...ha ha ha mulia kan PR? Umno tu corupted je..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP