PDRM Main Silap Mata Ke? Bila Nak Dedahkan Pelakon Lelaki Porno Video Seks?

Wednesday, May 4, 2011


Bukan Anwar Ibrahim?

Dah berapa lama Pihak PDRM membisu dalam menjelaskan kepada rakyat Malaysia hasil keputusan Video Seks. Trio T telah di ambil keterangan nya malah semua para media juga di ambil keterangannya termasuklah dengan Papa Gomo yang 2 kali di ambil keterangan dalam isu Seks Video. Hasil keputusannya?


Bukan Ke?

Pihak Polis setakat ini hanya mengumumkan bahawa hasil siasatan Polis mendapati Video Seks yang di serahkan oleh Dato Eskay adalah Tulen. Pihak PDRM juga mengesahkan bahawa Pelacur China yang beraksi di dalam Adengan Ranjang dalam Video seks itu adalah Pelajar di sebuah Kolej Swasta dan berasal dari China malah keterangan dari China Doll itu juga telah di ambil pihak Polis.

Persoalan buat kita semua apa lagi yang pihak Polis dok tunggu? Bila pihak Polis nak dedahkan bahawa Pelakon Lelaki dalam Video Seks itu adalah Dato Seri Anwar Ibrahim?

Video Seks Full Version juga telah tersebar dan rakyat semakin jelas bahawa Individu dalam Video Seks itu adalah Dato Seri Anwar Ibrahim. Malah Dato Eskay juga telah memberikan kerjasama sepenunya dengan memberikan maklumat dan turut menyerahkan DNA nya kepada pihak Polis dalam memudahkan siasatan.


Betul ke Bukan Anwar?

Jadi kat mana yang susah sangat Pihak Polis nak keluarkan kenyataan Rasmi siapa pelaku Lelaki yang Bersetubuh dengan Pelacur China dalam Video Seks tu?

Pihak PDRM sewajarnya mendedahkan keputusan siasatan dengan mendedahkan Identity lelaki Yang beraksi dalam Video Seks kepada Rakyat Malaysia. Malah seluruh Dunia juga ingin mengetahuinya. Jangan lah simpan keputusan siasatan ini sehinggakan rakyat terpingga pingga.


Anwar Yang Sedap Juak PKR Yang Bangang

Gomo harap Pihak Polis dapat mendedahkan Identity Lelaki yang Beraksi dalam Video Seks dengan secepat Mungkin memandangkan isu ini merupakan isu yang wajar di jelaskan kepada rakyat agar mengelakkan kekeliruan.


KLIK SINI UNTUK DOWNLOAD FULL VIDEO ANWAR IBRAHIM


Psssttt...Ada yang kata Bukan Anwar Ibrahim, Saman lah Dato Eskay kalau bukan Anwar

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

59 comments:

Kenn May 4, 2011 at 3:13 PM  

Serahkan soal berpolitik kpd orang politik. PDRM seharusnya "tidak bermain politik" juga dalam hal ini.

Ia kan menimbulkan lebih banyak spekulasi dan lebih banyak usaha-usaha untuk membuktikan bahawa "benar org itu" ataupun "tidak benar orang itu". Keadaan akan menjadi semakin bercelaru.

Kalau sudah siap siasatan tu, umumkan sajalah untuk memberhentikan segala spekulasi-spekulasi dari mana-mana pihak pun.

Kot-kot timbul lagi video lain, kena siasat pula lagi.

Dlm nada yang sama, perbicaraan di Mahkamah mengenai kes liwat tidak juga seharusnya mengambil masa yang teramat panjang.

Anonymous,  May 4, 2011 at 3:22 PM  

police will never make the accusation --

polis buat siasatan sahaja...

yg buat accusation adalah pihak pendakwaraya, berdasarkan investigation polis..

ini ajaran sapa suh polis umumkan siapa pelakon seks video itu?

tak pernah polis unilaterally tuduh org isap dadah, terus masuk penjara..

ada prosess undang2nye..mahkamah yg menentukan hukuman, bukan polis..

cuma sy mintak pendakwaraya cepat2 tahan anwar sblm anwar lari ke US..ape lame sgt nak buat siasatan?

Anonymous,  May 4, 2011 at 3:24 PM  

polis ni banyak sgt berhati2...takut ke? takut kena jengil ngan anu war ka? hehehee...panas gak..dah lama tunggu...hasil siasatan ..ilekkk..habuk pun xtarak..apa la...jgn la sampai rakyat kt bawah bergadoh2..kuar hasil siasatan..biar rakyat tentukan

Anonymous,  May 4, 2011 at 3:28 PM  

Polis kenalah ingat.Nuar ni dulu kuat sangat salahkan polis dan buat cerita macam polis nilah yang salah.Sampai bekas KPN Rahim Noor terpaksa minta maaf kat dia.Sepatutnya Nuarlah kena maaf kat Rahim Noor sebab panggil Rahim Noor bapak anjing dan juga orang2Nuar yang buat demo sana -sini hingga menyusahkan rakyat. Polis cuma nak jaga ketenteraman awam.Nuar tak jaya nak kenakan Musa Hasaan je. Harap-harap polis umum je siapa pelakon itu. Andai kalau bukan Anwar nak tahu juga siapa seiras itu.

Anonymous,  May 4, 2011 at 3:30 PM  

PDRM mmg dh tau sapa si pelaku nya, cuma pdrm mahu kukuh kan lagi kertas siasatan..

lepas 2 baru bagi mahkamah, pdrm dh siasat awal2 jika pdrm mengumumkan si pelaku nya terlebih awal iaini al-juboq,mesti pencacai2 PKR menidakkan nya,dan pencacai pkr pula mmbuat demokrasi jalanan yg mcm xda otak,

sbb 2 pdrm nk bg kukus kan kertas kerja bg membolehkn pencacai pkr akur dan redha si pelakunya adalah al-juboq.

Anonymous,  May 4, 2011 at 3:38 PM  

Nobody is guilty until its proven. Itulah undang2 tapi Anwar mempermainkan undang2 dengan berpuluh2 rayuan dan penangguhan. Jangan salahkan mana2 pihak yang tak sabar dengan membuat bermacam2 pendedahan.

Padan muka.

Putra Melayu:: May 4, 2011 at 3:38 PM  

Pendapat aku: Pihak polis sebenarnya cuba dan sedang meneliti suhu politik tanahair. Perkara ini penting kerana pendedahan (yg sememangnya semua org yg waras tahu siapakah lelaki itu)akan memberikan impak yg cukup sangat besar terhadap ekonomi dan sosial rakyat malaysia. Kesan pendedahan itu harus dikaji dan di pastikan tidak terlalu buruk menimpa sebahagian besar rakyat yg lain. Isunya bukan siapa tetapi apakah yg bakal berlaku. Pastinya ada demonstrasi dari puak yg masih cuba menutup hati mereka demi seberkas wang dan sebujur tubuh amoi cina..
Maka bersabarlah.. kebenaran sentiasa akan menang walaupun pahit!

Anonymous,  May 4, 2011 at 3:39 PM  

Sabar kita ada hadnya. Kalo dah betul2 confirm jantan Y yg balun amoi tu, umumkan saja. Tak yah jadi pondan takut2. Ni soal maruah bangsa bukan soal politik remeh temeh.

salam dari indochina.

Anonymous,  May 4, 2011 at 3:53 PM  

mcm tak biasa, polis malaysia memamg lembab, penyakit malas, kurang motivation, orang kata tak professional marah plak nanti.......bukan tak sokong polis, tapi menyampah lah, anyway terpaksa lah menunggu ....

Anonymous,  May 4, 2011 at 3:54 PM  

mcm tak biasa, polis malaysia memamg lembab, penyakit malas, kurang motivation, orang kata tak professional marah plak nanti.......bukan tak sokong polis, tapi menyampah lah, anyway terpaksa lah menunggu ....

Anonymous,  May 4, 2011 at 3:55 PM  

bila polis membuat pendedahan perlu di ingat polis juga perlu mengkaji dan stnby andai kata ada demokrasi pencacai yg xda otak hingga menyusahkn org awam,

jgn pikir pkr sja blh berhimpun,
sekiranya perlu pihak pro krajaan pon blh brhimpun di sokong pula dgn ngo2 pro krajaan.

Anonymous,  May 4, 2011 at 3:56 PM  

satu lagi, si jijah KENCING, mana ada PC da hari ni pukul 2PM tadi, gila betul si jijah ikan kering ni, bikin gempak je....

Anonymous,  May 4, 2011 at 3:59 PM  

datul eskay ni pun satu, apa nak tunggu2 lak nak buat dedahan terbaru, bikin suspense je, kasi bogel je si ALJUBURIT cepat2, segala video, konspirasi, kes main bontot, kasi dedah je semua, tak yah ugut2 lagi....aljuburit takan mengaku punya...dedahkan je Datuk Eskay, cepat sikit leuarga penipu ALJUBURIT ni terkubur...

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:14 PM  

gomo bodoh

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:16 PM  

tak syak lagi PELAKU VIDEO SEX ITU adalah aljubor wal omegari..

yahooo psni ke dalam la aljubor..bye2 aljubor

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:19 PM  

selamat tingal dunia politik wahai aljubor..

pasni geng pakatan bolehla lantik sam ketot sebagai pengganti nuar..

setuju tak wahai pakatan????

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:20 PM  

GOMO GENIUS

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:23 PM  

AKU XSABAR R GENG NK TGK AL-JUBOQ AKA DAJJAL M'SIA NI MASUK HOTEL BESI,CZ AKU XSABAR NK TGK KEDUA2 MATA DIA PULA YG LEBAM.

KALO AKU JMPE AL-JUBOQ NI MMG AKU NK BALING TELOR DARI JAUH,BIA DIA TAU BUKAN SEMUA TMPT DIA KONGKER

HIDUP UMNO BN..!!

SajaNakTestNegokLu,  May 4, 2011 at 4:26 PM  

kehkehkeh..

org UMNO ni mmg tak pernah nak sedar..

bkn aku ckp bro.. ni link dari pak sheikh umno mengatakan BLOGGER-BLOGGER tukang fitnah harus BERTAUBAT..

baca jgn tak baca.. jgn duk asik fitnah-aib dan MEGAH dgn apa yg lu buat..

kehkehkeh..

baca sini:-

http://mahaguru58.blogspot.com/2011/05/bloggers-malaysia-harus-bertaubat-dari.html

SO ADA SESAPA PENJILAT UMNO NAK KOMEN TTG blog pak sheikh atas tu??

ada bran???

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:27 PM  

kadang2 diberi gelaran:
>aljubor
>alburit
>al omegari
>aljubri
>aljuburit
>al belakangi
>al sama rata al sama saja
>al konspirasi
>al tonggeki
>al papa wal jahati

.......yg mana paling sesssuai..aww

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:29 PM  

daripada suroh blogger bertaubat,lebih baik suroh aljubri bertaubat dulu..hikhikhik..
kelalar la sapa yg bagi cadangan tu..

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:31 PM  

yep yep hoorrayyy..tak lama lagi,ke dalam la al omegari..ni yg aku suke ni..

yeehhaaaa

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:33 PM  

aku hairan pasaipa geng pakatan sampai hari ni tak nak akui yg nuar tu pelaku video..politik punya pasal,kebenaran diketepikan.

apa nak jadi dgn negara kita..

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:35 PM  

suruh blogger taubat??? pasal tak suruh tukang balun amoi tu taubat?? ada otak pakai. jgn jadi bodoh piang sampai ke taik taik!

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:54 PM  

blog membabi dan membusuk sampai ke usus papa gomo laknat yg dok tayang kotei pelakon tahap anjing upahan ameno bangsat !!

pegi mampos ameno !!

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:55 PM  

Wahai lord reid bkn main lg kalau ckap pasal agama,tp dlm masa sama mengelarkan org lain dgn gelaran BEWAK..sapa uztaz ko ni..

Nk tanya lord reid..

1. Masa kes Pramugari terlampau dulu kenapa tak terpekik terlolong kat masjid mempertahankan mamat tu,sebab tak ada 4 saksi.

2. kenapa bkn main syok lg ko layan video/cd tu.

3. Kenapa video tu diterima jadikan bahan bukti.

4.Kenapa tok guru wali selipar tak buat solat hajat membela mamat tu.

5. Kenapa mamat tu tidak dianggap terinaya dan difitnah.

4. Kenapa tak terlalak lalak QAZAF3 pada penyebar video tu.

Selepas ni bertambah tambah la kes ZINA, kerana tektik dan teknik Aljuburi dan samseng2nya pastinya akan diguna pakai oleh mereka2 yg berkenaan..Jumlah solat2 hajat yg mempertahankan zina akan lebih banyak dari pada terjatuhnya hukuman berZINA..Mungkin suatu hari nanti solat hajat mempertahankan ZINA menjadi side income kpd lebai2 pembangkang setelah ceramah2 sarkas tidak digemari lagi

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:00 PM  

Apa Itu PAS? Pas itu macam macam lipas makan taik. Anda disarankan tambah lagi nama-nama yang belum lengkap untuk dijadikan kompilasi dalam bentuk e-book nanti...1. Pakai Ana Saja.
2. Parti anti social.
3. Puak Ana Saja.
4. Penipu Angkuh Samseng
5. Perosak Agama Sendiri
6. Pecat Atau Sekutu
7. Parti Ajaran Sesat
8. Pantang Ada Subsidi
9. Pakai Ambil Semua
10. Parti Anti Segala
11. Pengikut Ajaran Syaitan
12. Pulau Anta Semua
13. Putar Alam Semulajadi
14. Penipuan Adalah Sunat
15. Perosak Akhlak Saja
16. Pengamal Ajaran Secular
17. Projek Angkut Sendiri
18. Pelawak Ala Scenario
19. Parti Asyik Sendiri
20. Perosak Amalan Suci
21. Pengetahuan Agama Sempit
22. Pemarah Angkuh Syakwasangka.
23. Paranoia Arrogant Suspicious
24. Paksa Ahli Sedekah
25. Palsukan Ajaran Sebenar
26. Pilih Ahli Saja
27. Perpecahan Adalah Sunat
28. Pergaduhan Adalah Suruhan
29. Permusuhan Adalah Selambe
30. Perosak Alam Sekitar
31. Penyokong Agenda Sequi
32. Parti Ahli Syurga
33. Perosak Adat Susila
34. Penentang Amalan Suci
35. Pepijat Alaf Semasa
36. Permainkan Allah Swt
37. Pengikut Ahli Syiah
38. Penyebar Amanat Songsang
39. Pengikut Amanat Salah
40. Pentafsiran Ayat Salah
41. Palsukan Ajaran Sebenar
42. Parasito Alaf Sekarang
43. Perhabis Apa Saja
44. Pakar Ahli Sembang
45. Persatuan Ahli Songeh
46. Pakai Agama Separuh
47. Perosak Anak Seni
48. Perkosa Agama Sendiri
49. Polis Adalah Syaitan (bisu)
50. Parti Abai Sejarah
51. Pelampau Agama Semua
52. Penipu Anakbangsa Sendiri
53. Perasugut Aniaya Sosialis
54. Parti Anti Syuarah
55. Platoon Askar Syaitan
56. Pakar Ampu Sentiasa
57. Pendek Akal Semua
58. Pakar Ahli Sabotaj
59. Pergerakan Ajaran Subversive
60. Penuh Adengan Sandiwara
61. Pengamal Ajaran Samarinda
62. Parti Ambil Sedekah
63. Problem Ada Saja
64. Pulus Adalah Segala
65. Pembohongan Ada Saja
66. Projek Anak Saya
67. Percakapan Adalah Sempit
68. Pentingkan Anak Sendiri
69. Perosak Anak Syarikat
70. Perubahan Adalah Salah
71. Perkasan Anak Sendiri
72. Pandangan Akal Sempit
73. Pantang Ada Sebat
74. Pantang Ada Sapu
75. Putar Asalkan Selamat
76. Pandai Ana Saja
77. Puji Anak Sentiasa
78. Parang Adalah Senjata
79. Pedang Atau Senapang
80. Pandai Aku Sajelah
81. Pendek Akal Semua
82. Pegangan Agama Sempit
83. Politik Agama Suku
84. Penipu Alam Sejagat
85. Perobek Agama Sendiri
86. Pelopor Ajaran Samseng
87. Puak Ana Samseng
88. Persatuan Anak Sangkuriang
89. Perangai Ala Setan
90. Pengamal Amalan Sengketa
91. Pakai Ambik Sombrono
92. Perangai Ali Setan
93. Parti Anak Saudara
94. Projek Ana Songlap.
95. Pelik Ajaib Sweh-sweh
96. Parti Ambil Syarat
97. Pembangkang Akan Sifar
98. Pembelot…ala…Syiahhhh
99. Puas Aku Sekarang…

PAS kluk klek...

BukanAnoni,  May 4, 2011 at 5:05 PM  

http://mahaguru58.blogspot.com/2011/05/bloggers-malaysia-harus-bertaubat-dari.html

SO ADA SESAPA PENJILAT UMNO NAK KOMEN TTG blog pak sheikh atas tu??

ada bran???

--------
KEHKEHKEHKEH!!!

MELAYU UMNO PERNAH SEDAR KER???

KEHKEHKEHKEH!!!

TUN KESYGAN UMNO SENDIRI CAKAP..

MELAYU MUDAH LUPAAAAAAAA!!!!!

KEHKEHKEHKEH!!!..

KESIAN MELAYU.. NI JENIS TURUN NAIK TUNGANG LANGGAN CIUM TANAH TAPI MAKAN MINUM DGN FITNAH DAN LUCAH!!

KEHKEHKEH..

http://mahaguru58.blogspot.com/2011/05/bloggers-malaysia-harus-bertaubat-dari.html

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:07 PM  

ANWAR HARUS BERTAUBAT.

HA HA HA AKU KAPAL POOSING.

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:10 PM  

47. Perosak Anak Seni

perosak anak seni anjing bapak kau tibai jubor lembu pastu lembu tu yg pancut mani masuk dubur mak kau lahir lah ko babi weh !

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:12 PM  

anon 5:10....

ko salah sorg platoon askar setan ke?

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:15 PM  

platoon anak setan yang tibai pungkok mak kau, kau tak ingat ke ...cuma mani aje aku tinggal sket supaya lahir kau utk layan video blue murahan ameno bangsat..kau tak ingat ayah dah ke >?

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:17 PM  

lihat video nih...HaDI bangang jawab utk anuwar. Lawak siak...

Nak memerintah Malaysia tak berkait dgn individu - Zina anuwar dihalalkan

http://www.youtube.com/watch?v=NRXTDr6IPIM&feature=player_embedded

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:17 PM  

ayah ko pon al juburi tibai so silap2 ko pon anak al juburi...

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:17 PM  

Pasar Basah Gunung Rapat, sebenarnya lebih sesuai kalau dinamakan sebagai Pasar Cina Gunung Rapat. Sebabnya ia memang pasar Cina, sepenuhnya Cina dan berada di bawah kekuasaan Cina tanpa boleh dicampurtangan oleh Melayu walau seinci beras pun. Pasar terletak di pekan Gunung Rapat. Gunung Rapat pula, wakil rakyatnya adalah DAP. Dan seperti biasa, di mana-mana sahaja DAP berkuasa, maka jangan haraplah akan ada kaum lain yang menumpang sama. Itu pun DAP masih sibuk mengata yang UMNO pengamal rasis walaupun di mana sahaja UMNO berkuasa, kaum lain tidak pernah diketepikan dan ruang akan dibuka luas untuk perkongsian.
Pasar ini mempunyai cerita yang sangat menarik. Khabarnya Majlis Bandaraya Ipoh sudah pun membuat keputusan untuk memindahkan pasar ini ke tempat yang lebih selesa, menarik dan bersih. Malangnya, para peniaga dengan dibantu oleh ahli-ahli politik DAP campurtangan serta menghalang MBI daripada memindahkan para peniaga di pasar tersebut. Mereka tidak mahu pasar itu dipindahkan. Mereka juga tidak mahu pasar itu dipermodenkan.
Sebabnya mudah, kalau MBI pindahkan para peniaga ke tempat baru atau membina pasar yang lebih moden, maka akan ramailah orang Melayu yang menumpang berniaga di dalam pasar berkenaan. Daging babi terpaksa dikhaskan di ruang yang tertutup dan air dari kawasan babi tidak boleh dialirkan sesuka hati. Semakin ramai orang Melayu yang tumpang berniaga di pasar yang sama, akan menyebabkan dominasi peniaga-peniaga yang kebanyakannya pengikut DAP yang setia, akan tergugat.
Hal sebegitu sangat dipandang berat oleh DAP. Mana-mana ruang yang membolehkan orang Melayu berniaga, perlu ditutup secepat mungkin. Melayu hanya boleh jadi pembeli. Melayu tidak boleh jadi peniaga. Melayu hanya boleh jadi petani yang hasil pertanian mereka dijual kepada orang tengah berbangsa Cina dengan harga yang sangat murah. Orang Melayu tidak dibenarkan menjadi orang tengah. Begitu juga agen-agen borong, tidak boleh sama sekali ada orang Melayu. Kalau ada orang Melayu, perlu dicantas dan dibunuh secepat mungkin sebelum lebih ramai pemborong Melayu yang muncul dan mengancam pemborong Cina. Kalau ada juga Melayu yang dilepaskan untuk jadi pemborong serta orang tengah, Melayu berkenaan mestilah seperti Nizar Jamaluddin yang kalau DAP minta pun, akan terus dibaginya sambil tersengih-sengih kegembiraan!
Itu cerita sebenar yang berlaku di pasar Kampung Gunung Rapat. Dominasi Cina di kawasan tersebut tidak pernah berjaya dipecahkan oleh UMNO walaupun UMNO merupakan kerajaan negeri Perak. Sebarang usaha untuk mengasimilasikan atau pun menyeimbangkan polirasasi serta meminda demografi di kawasan akan digagalkan menerusi penyatuan penduduk-penduduk berbangsa Cina.
Anehnya, PAS begitu berbangga dengan DAP yang disifatkannya sebagai kawan rapat yang tidak pernah menentang Melayu dan Islam. Barangkali para pemimpin PAS tidak pernah datang ke pasar Gunung Rapat dan melihat sendiri apa yang terjadi di situ. Barangkali mereka hanya suka mendengar cerita-cerita pembohong daripada para pemimpin DAP atau mereka sendiri sebenarnya yang tertipu dengan sangkaan baik mereka terhadap DAP.
Masih tidak nampak bukti bagaimana rasisnya DAP dengan menutup sepenuhnya peluang Melayu di mana-mana sahaja mereka berada? Pulau Pinang adalah tempat terbaik untuk pembuktian. Manakala Ipoh pula adalah tempat terbaik untuk menunjukkan bagaimana DAP sebenarnya tidak pernah berwangi hati dengan mana-mana Melayu sekalipun Melayu yang terhegeh-hegeh hendak berkawan dengan mereka, terus-terusan memuji DAP sebagai parti setiakawan.
Di mana-mana sahaja DAP berkuasa, Melayu memang tertutup untuk sebarang peluang perniagaan. Kalau pun mereka tidak mampu menghalang orang Melayu untuk berniaga, DAP akan memastikan bahawa orang Melayu tidak boleh mendapat sebarang premis dalam pasar yang akan dibina. Kalau berpeluang juga Melayu untuk premis tersebut, mereka lebih rela premis lama dikekalkan dan mereka mencari-cari jalan untuk memburukkan kerajaan negeri kerana enggan memperbaiki pasar lama itu.
Pasar Basah Gunung Rapat adalah buktinya!

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:21 PM  

pergh puas ati aku tibai pungkoq mak kau, sebijik cam gambar amoi atas so called anwar ni ...mak kau bertempik minta tolong, tapi aku dah lanyak lembik dah ayah kau aku sorok bawah katil supaya setiap titisan air pungkoq mak kau tu jatuh dalam mulut dia ... apa macam ? ko tak rasa nak jumpa aku n tampar lanyak aku ke ? tablo

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:21 PM  

Wahai lord reid bkn main lg kalau ckap pasal agama,tp dlm masa sama mengelarkan org lain dgn gelaran BEWAK..sapa uztaz ko ni..

Nk tanya lord reid..

1. Masa kes Pramugari terlampau dulu kenapa tak terpekik terlolong kat masjid mempertahankan mamat tu,sebab tak ada 4 saksi.

2. kenapa bkn main syok lg ko layan video/cd tu.

3. Kenapa video tu diterima jadikan bahan bukti.

4.Kenapa tok guru wali selipar tak buat solat hajat membela mamat tu.

5. Kenapa mamat tu tidak dianggap terinaya dan difitnah.

4. Kenapa tak terlalak lalak QAZAF3 pada penyebar video tu.

Selepas ni bertambah tambah la kes ZINA, kerana tektik dan teknik Aljuburi dan samseng2nya pastinya akan diguna pakai oleh mereka2 yg berkenaan..Jumlah solat2 hajat yg mempertahankan zina akan lebih banyak dari pada terjatuhnya hukuman berZINA..Mungkin suatu hari nanti solat hajat mempertahankan ZINA menjadi side income kpd lebai2 pembangkang setelah ceramah2 sarkas tidak digemari lagi

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:22 PM  

ha ha ha

gambo no.1 tu, punai aljuburit tu dah macam muncung tenuk pulak oi.

orang siam kata, kalau punai spesis macam tu sah jenis tahap nafsu nala punya..... susah nak kontrol.

akut aku.

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:24 PM  

anon 5:21....

tinggi fantasi ko nak tibai jubo org tp yg puas al juburi gak hahahahaha takpe aku paham psl muka ko muka bewak mana ada betina mau hatta berok betina pon tak mau dekat so teruskan berfantasi sambil melancap hahahahahah

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:25 PM  

Apa Itu PAS? Pas itu macam macam lipas makan taik. Anda disarankan tambah lagi nama-nama yang belum lengkap untuk dijadikan kompilasi dalam bentuk e-book nanti...1. Pakai Ana Saja.
2. Parti anti social.
3. Puak Ana Saja.
4. Penipu Angkuh Samseng
5. Perosak Agama Sendiri
6. Pecat Atau Sekutu
7. Parti Ajaran Sesat
8. Pantang Ada Subsidi
9. Pakai Ambil Semua
10. Parti Anti Segala
11. Pengikut Ajaran Syaitan
12. Pulau Anta Semua
13. Putar Alam Semulajadi
14. Penipuan Adalah Sunat
15. Perosak Akhlak Saja
16. Pengamal Ajaran Secular
17. Projek Angkut Sendiri
18. Pelawak Ala Scenario
19. Parti Asyik Sendiri
20. Perosak Amalan Suci
21. Pengetahuan Agama Sempit
22. Pemarah Angkuh Syakwasangka.
23. Paranoia Arrogant Suspicious
24. Paksa Ahli Sedekah
25. Palsukan Ajaran Sebenar
26. Pilih Ahli Saja
27. Perpecahan Adalah Sunat
28. Pergaduhan Adalah Suruhan
29. Permusuhan Adalah Selambe
30. Perosak Alam Sekitar
31. Penyokong Agenda Sequi
32. Parti Ahli Syurga
33. Perosak Adat Susila
34. Penentang Amalan Suci
35. Pepijat Alaf Semasa
36. Permainkan Allah Swt
37. Pengikut Ahli Syiah
38. Penyebar Amanat Songsang
39. Pengikut Amanat Salah
40. Pentafsiran Ayat Salah
41. Palsukan Ajaran Sebenar
42. Parasito Alaf Sekarang
43. Perhabis Apa Saja
44. Pakar Ahli Sembang
45. Persatuan Ahli Songeh
46. Pakai Agama Separuh
47. Perosak Anak Seni
48. Perkosa Agama Sendiri
49. Polis Adalah Syaitan (bisu)
50. Parti Abai Sejarah
51. Pelampau Agama Semua
52. Penipu Anakbangsa Sendiri
53. Perasugut Aniaya Sosialis
54. Parti Anti Syuarah
55. Platoon Askar Syaitan
56. Pakar Ampu Sentiasa
57. Pendek Akal Semua
58. Pakar Ahli Sabotaj
59. Pergerakan Ajaran Subversive
60. Penuh Adengan Sandiwara
61. Pengamal Ajaran Samarinda
62. Parti Ambil Sedekah
63. Problem Ada Saja
64. Pulus Adalah Segala
65. Pembohongan Ada Saja
66. Projek Anak Saya
67. Percakapan Adalah Sempit
68. Pentingkan Anak Sendiri
69. Perosak Anak Syarikat
70. Perubahan Adalah Salah
71. Perkasan Anak Sendiri
72. Pandangan Akal Sempit
73. Pantang Ada Sebat
74. Pantang Ada Sapu
75. Putar Asalkan Selamat
76. Pandai Ana Saja
77. Puji Anak Sentiasa
78. Parang Adalah Senjata
79. Pedang Atau Senapang
80. Pandai Aku Sajelah
81. Pendek Akal Semua
82. Pegangan Agama Sempit
83. Politik Agama Suku
84. Penipu Alam Sejagat
85. Perobek Agama Sendiri
86. Pelopor Ajaran Samseng
87. Puak Ana Samseng
88. Persatuan Anak Sangkuriang
89. Perangai Ala Setan
90. Pengamal Amalan Sengketa
91. Pakai Ambik Sombrono
92. Perangai Ali Setan
93. Parti Anak Saudara
94. Projek Ana Songlap.
95. Pelik Ajaib Sweh-sweh
96. Parti Ambil Syarat
97. Pembangkang Akan Sifar
98. Pembelot…ala…Syiahhhh
99. Puas Aku Sekarang…

PAS kluk klek...

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:27 PM  

cacing2 al juburi makin kepanasan heheheh adus panas panas...........

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:28 PM  

kadang2 diberi gelaran:
>aljubor
>alburit
>al omegari
>aljubri
>aljuburit
>al belakangi
>al sama rata al sama saja
>al konspirasi
>al tonggeki
>al papa wal jahati

.......yg mana paling sesssuai..aww

tinggal lg satu....wal pantati...

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:33 PM  

punaisihat ekonomi selangor ternampak PUNAI hehehe nilai hanya RM 1......beli 10 percuma 1 hahahaha

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:35 PM  

mana pulak pencacai2 al juburi pg nih?td eksen sgt hahahaha tu tgh nangis le tu pekop telor omega kakakakakka

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:49 PM  

Salam Papa Gomo, bukan Polis main teka-teka (tidak menyalahkan polis). Ingat tak siapa yang mengesahkan video itu tulen? Kan IGP. Jadi IGP lah yang akan mendedahkan siapa watak pelaon filem Porno Teragung 'Anugerah Tuhan'abad itu. Kan kita diberitahu bahawa IGP masih dalam rawatan. Jadi tunggulah IGP sihat serta keputusan dari Pejabat Peguam Negara. Mungkin Anugerah 'Academy Awards'akan diberikan kepada lelaki dalam klip Video itu selepas polis membuat 'Press Conference'nanti.Di situlah kita akan tengok penyokong TOTOK Anu...........YYYYY akan bertempiaran lari mencari lubang cacing kerana MALU yang teramat sangat kerana telah melindungi seorang manusia (peliwat,penzina,pembohong,perosak bangsa,agama dan negara).
Syukur ALHAMDULILLAH kerana ALLAH telah mendengar permohonan kami yang ingin melihat kebenaran diserlahkan.Amin...........

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:53 PM  

yg pasti cacing2 al juburi makin panazzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Anonymous,  May 4, 2011 at 6:11 PM  

Anwar ni kalau kat europe dah kena hukum tembak dah..

KUCING COMEL May 4, 2011 at 6:26 PM  

PEJABAT PENDAKWARAYA DIPENUHI LOYAR2 KELING PARIAH YG SOKONG ANU-GAHIRAH NI KUT. TU YG SELOW..

Anonymous,  May 4, 2011 at 6:40 PM  

Anwar, kalau di Europe especially kat Amsterdam maka suka la dia sbb kita sedia maklum bebas sex dan bebas hisap pot...sbb tu dia stopover kat situ p balun sedas dua dulu, dari situ dia lompat p london konon buat muka sedey...apa nak hairan org putih bukan tau halal haram, cuba bagi kat alim ulama yg dia dok kata depa semua dok back-up dia pasti depa ni pun fikir 10x.

Kat indon ada pak menteri cadang nak bukak cabin tempat berasmara laki bini..M'sia bila lagi kak jijah nak p sekodeng kan tak boleh dah lama duk dlm nanti gian lak, lain lah kalau kat US ke ramai kenkawan kat sana tak pompuan laki pun kira sama gak janji lubang...

Geli aku tgk anu dia mcm pisang tanduk je nak makan pun rasa tak selera...semcm ja tgk mcm anu gajah je..

jo,  May 4, 2011 at 6:41 PM  

KOTE MCM MATA KAIL...BENGKOK. HAHAHA

Anonymous,  May 4, 2011 at 10:21 PM  

Papa gomo, Ada eloknya lu join sekali grop Dtuk t, dari bertiga baik berempat. Dari temberang baik merempat.Datuk T ni akan dianugerahkan Penerbit Tersohor, Pelakon tmbahan terbaik (dah sumpah ngaku dah), Pengedar Terkenal (dah buat dah)dan papagomo bolehlah dapat anugerah Publisiti Terbaik. Kan elok berempat. Sama-sama jawab ketika mengadap tuhan nanti. kini nampaknya videotu dah tak laku dah. Apa ada lagike yang nak didedahkan. Silakan kami ramai dah tak sabar tunggu ni. Semakin banyak benda baru, DSAI semakin popular dan Glamour, kot dah ada tandakot nak jadi PM. Tak payahlah cari glamour lagi apabila dah jd PM nanti. MUNGKIN sapa tahu. ALLAH Maha Esa akan tentukan.

Anonymous,  May 4, 2011 at 10:44 PM  

anon 10:21....

glamer ke punaisihat tu?camne lak singapore punya intel pon caya dia al liwati? gelaran al juburi tu sapa yg bg ek? sapa yg mula2 dulu pecahkan tembelang al juburi 2 alam pd 1997 oleh seorg peguam terkemuka? tak tau ke? ke ko tak beranak lg masa tu?

Anonymous,  May 4, 2011 at 10:57 PM  

Ya ALLAH Ya Tuhanku. Kau Maha Kaya dan Pengampun. Rahmatilah Insan-Insan yang dah terlanjur bersubahat sama sebagai pengedar bahan lucah dan Fitnah. Ampunkan dosa mereka. Bukalah hati dan minda mereka agar kembali kejalan ALLAH. Berilah petunjuk kepada mereka untuk bertaubat. Dan Peliharalah insan kerdil yang menjadi mangsa fitnah ini. AMIN

Anonymous,  May 4, 2011 at 11:41 PM  

anon 10:57....
doa ko pon dah dimakbulkan dah...lihat je la pa yg terjadi semasa korg sibuk buat solat hajat bg org pecah perut akhirnya tembelang sendiri yg pecah......hehehe :)P

Anonymous,  May 5, 2011 at 12:52 AM  

Papa Gomo dah la menipu , dah ramai org tahu . Jgn duk fitnah org sgt . Xbaik aib kan org

Anonymous,  May 5, 2011 at 1:18 AM  

Ramai yang benci sesangat kat DSAI. Tahniah DSAI, walaupun di hina, di caci, di maki,dan entah apa-ape lagilah tapi yang aku nampak di sini pencacai-pencacai UMNO ni dari kepala sampai ke ekor takut sangat kat manusia hina ni.Berbuih mulut belaci ni mencanangkan segala keaiban DSAI tapi yang buat pencacai bengong ni bertambah bangang masih ada ramai lagi orang melayu islam yang berdiri di belakang DSAI dan bersama mendukung perjuangan DSAI.Tahniah DSAI.Lawan tetap lawan..Kepada pencacai UMNO,teruskan usaha laknat kamu ni,moga maruah melayu dan agama islam tertegak dengan jayanya.bela lah nasib melayu walaupun terpaksa menjadi penonton dan penyebar video lucah.Hidup melayu,Hidup UM (POR) NO..

Anonymous,  May 5, 2011 at 2:18 AM  

Aku nak tanye anon kat atas ni ...

1. Anwar hina batek Malaysia masa kat indon. Yes or no ?

2. Anwar liwat Saiful ? Yes or no ?


Tu je. Yes or no.

samadlelong May 5, 2011 at 4:57 AM  

UNTUK MAKLUMAN ANDA KERJA POLIS SIASAT DAN APABILA KERTAS SAISATAN (IP)DIANGGAP LENGKAP DAN DIEDARKAN KEPADA PIHAK PENDAKWA RAYA DAN PENDAKWA RAYA STUDY CASES DULU DAN DI MANA PIHAK POLIS PERLU MELENGKAP SIASATAN DAN DI MINIT KEPADA PIHAK POLIS UNTUK MELENGKAPKAN SIASATAN JADI IP TERSEBUT P MAI, P MAI DAN BILA PENDAKWA RAYA BERPUAS HATI BARU MINTA TARIKH SEBUTAN/PERBICARRAN DARI MAHKAMAH DAN TUNGGU BICARA....

Anonymous,  May 6, 2011 at 9:23 AM  

Anon 1.18am. Kite tak takut langsung sama Nuar. Tapi kita sangat bimbang apa akan jadi pada Negara kita dan rakyat kita kalau manusia tak bermoral,tak berkarisma , member kamceng Yahudi, kakil liwat spt Nuar nim jadi PM. Dulu aku sokong Nuar juga zaman reformasi dan zaman Nuar incharge Yayasan Anda dan ABIM tapi cepat2 sedar.Mahathir sebenarnya bijak dan betul . Ramai kena minta maaf kat Mahathir.Pilih Nuar bererti buat kesilapan yang tak dapat dimaafkan seumur hidup. Nauzubillah..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP