PKR = P=Pandy K=Kutty R=Rakyat

Friday, May 20, 2011



AMK Melarikan Diri Dari Demo Hari Ini

Gomo agak senang dengan apa yang berlaku hari ini bila AMK Angkatan Muda Keadilan rakyat melarikan diri dari menyertaui Demo yang memang pada asalnya mereka lah yang beriya iya untuk hadir berdemo mengecam Utusan Melayu.



Bila Perkasa dan Pemuda Umno menyuarakan akan turut sama berdemo bersama AMK namun sebagai pelindung Utusan Melayu maka AMK sekali lagi dengan lantang semalam menyatakan mereka tidak gentar dan sanggup berdepan dengan Perkasa dan Umno.

Tapi hakikatnya hari ini? Seluruh rakyat Malaysia boleh melihat sendiri apa yang berlaku yang mana AMK melarikan diri dan memberikan satu alasan BACHOL di atas kegagalan mereka melakukan demo.



AMK menyalahkan UMNO dan Perkasa di atas kegagalan mereka dengan menyatakan demo mereka telah di Sabotaj. Gomo lihat apa yang di katakan oleh AMK ini tidak jauh berbeza dengan bapak PKR iaitu Anwar Ibrahim yang akan menyalahkan Umno dan pihak lain bila gagal melakukan sesuatu.

Lihat Kes Liwat bagaimana Anwar Ibrahim menyalahkan UMNO kerana beliau di tuduh di Mahkamah dan apabila di tanya wartawan mengenai air mani dan di mana beliau berada waktu kejadian liwat berlaku Anwar Ibrahim tidak menjawap soalan tersebut sebaliknya akan menyalahkan ini semua Konspirasi UMNO.

Begitu juga dalam isu Video Seks yang mana Anwar Ibrahim terus terusan menyalahkan UMNO walaupun pelakon lelaki yang beraksi bersama Pelacur China dalam rakaman tersebut adalah dirinya.

Ini lah yang menjadi amalan dan ikutan AMK sayap PKR yang apabila GAGAL maka akan menyalahkan pihak lain di atas kegagalan mereka. Emmm kesian.....

Oleh Itu dengan ini Gomo minta anda semua berikan PKR dengan gelaran PANDY KUTTY RAKYAT yang mana biar AMK akan ingat sampai mereka MAMPOS bahawa pada hari ini 20hb Mei 2011 AMK GAGAL untuk hadir bersemuka dengan UMNO dan PERKASA.


Wirawati PERKASA pun Berani Turun!


Hari ini sejarah buat Seluruh Rakyat Malaysia yang dapat melihat begitu BACHOL dan PENAKUT nya PKR berhadapan dengan UMNO dan PERKASA.


Psssttt.... Sebut Kuat Kuat....... PKR Pandy Kutty Rakyat


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

103 comments:

SOKONG 1 MALAYSIA,  May 20, 2011 at 4:33 PM  

SAYA WAKIL PIMPINAN PM 1MALAYSIA

….WAHAI BLOGGER SEMUA
….SUDAHLAH SAYA DAN PAPA GOMO SUDAH BOSAN!

…..DENGAN KOMEN LUCAH, MENCARUT & MAKI HAMUN
….DARIPADA BLOGGER DI HORMATI SEKALIAN

….PAPA GOMO DAH BERTAUBAT TAKKAN POST
….CERITA ANWAR DAN BENDA LUCAH LAGI

…..JIKA TAK PERCAYA SILA SEMAK POST
…..YANG LEPAS PAPA GOMO HANYA BERMINAT
…..BINCANG ISU KENAIKAN HARGA BARANG

….KERAJAAN 1MALAYSIA TERPAKSA NAIKKAN
….HARGA BARANG UNTUK PASTIKAN RAKYAT
….TERUS BOLEH BERSAMA-SAMA KONGSI
….KESUSAHAN PEMIMPIN KITA

…..PEMIMPIN KITA TERPAKSA GUNAKAN WANG RAKYAT
…..UNTUK MENAMPUNG MANTAINENCE HIDUP
….WAKIL-WAKIL BN YANG TINGGI

…..PEMIMPIN BN KITA TIDAK BIASA HIDUP SUSAH
…..MAKLUMLAH KEBANYAKKAN PEMIMPIN KITA
….DARI GOLONGAN BERADA TAKKAN NAK GUNA
…PENGANGKUTAN AWAM MACAM KITA

…JATUHLAH STANDARD
…..TAPI TAK APA BIARLAH PEMIMPIN SENANG
….KAMI RAKYAT BOLEH MENDERITA 5 TAHUN LAGI
…SEMENTARA TUNGGU JANJI MANISMU PM!

DARI ….PENYOKONG 1MALAYSIA SEJATI …..TIADA RUNGUTAN & KOMPLEN!

Anonymous,  May 20, 2011 at 4:35 PM  

aik AMK? hari tu cakap bukan main lg..tak kira pemuda umno ke,perkasa ke kita tetap berhadapan..

TAPI SEKARANG CRITA APA SUDAH JADI?
AMK DASAR TAK ADA TELOQ,BACOL,PENAKOT..

CAKAP TAK SERUPA BIKIN SAMA DGN AL-JUBOQ..

AMK PENAKOT,kahkah..

Anonymous,  May 20, 2011 at 4:39 PM  

anon 4:33

kau ni bodoh ke? komen berdasarkan tajuk la bebal..

bodoh punya tiori..oopss lupa la.. pencacai2 pkr ni kan mmg bebal dan bengap..

dasar pengecot,bacol,cakap xsrupa bikin..

lord reid,  May 20, 2011 at 4:40 PM  

.

In February 1917 popular demonstrations in Russia provoked by the hardship of war forced Tsar Nicholas II to abdicate. The monarchy was replaced by an uneasy political relationship between, on the one hand, a Provisional Government of parliamentary figures and, on the other, an array of "Soviets" (most prominently the Petrograd Soviet): revolutionary councils directly elected by workers, soldiers and peasants. Lenin was still in exile in Zurich.

Lenin was preparing to go to the Altstadt library after lunch on March 15 when a fellow exile, the Pole Mieczyslav Broski, burst in to exclaim: "Haven't you heard the news? There's a revolution in Russia!" The next day Lenin wrote to Alexandra Kollontai in Stockholm, insisting on "revolutionary propaganda, agitation and struggle with the aim of an international proletarian revolution and for the conquest of power by the Soviets of Workers' Deputies". The next day: "Spread out! Rouse new sections! Awaken fresh initiative, form new organisations in every stratum and prove to them that peace can come only with the armed Soviet of Workers' Deputies in power."


.

Anonymous,  May 20, 2011 at 4:40 PM  

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...HAAAAHHH


GELIHATI AKU.DGN TELUQ TELUQ SEKALI TERBANG..MEMANG LAH PKR NI PARTI ROGOL KELENTEK..HAHAHAHAHAH...ADOI HEHEHEH GELI AKU HAHAHA.

Anonymous,  May 20, 2011 at 4:41 PM  

Fuyooo....Gomo...
Mana dapat gambar bapak pandi kutty aljuburi merempit tu hehehe...

Nak pergi, tak pergi....last last AMK tak jadi pergi. Belum apa2 dah gigil lutut.

Anonymous,  May 20, 2011 at 4:45 PM  

AKU NAK TEGUR SIKIT YANG SOKONG 1 MALAYSIA TU..OI BANGANG.KAU INGAT WAKIL RAKYAT BN SAJA KE YG HIDUP SENANG.KAU TENGUK LE WAKIL RAKYAT PAS ,PKR,DAP CINA BABI TU SEMUA PAKAI MERCEDEZ OI...
OI SIKENTUT BUSUK..NIK AJIS SENDIRI PUN NAIK MERCEDEZ...SOKONG 1MLAYSIA KONON..TUIHH..

Awan Fantasia May 20, 2011 at 4:51 PM  

Amar Maaruf..Nahi Munkar..Udahlah..

Jom Tengok :
LELAKI AJAIB 2008!!

Anonymous,  May 20, 2011 at 4:52 PM  

wah ramai tu yg sokong utusan..ada sampai 60 org tak?
Hahaha

LuthfiMY May 20, 2011 at 4:53 PM  

kote lembik!
AMK kulub panjang hahahhahaha

GOMO...
ni blog baru aku

http://pemudappinang.wordpress.com/

hang tolong add kat sidebar hang wehh.... :)

Anonymous,  May 20, 2011 at 5:12 PM  

Tolong berhati-hati ngn lord reid sbb dia telah 'copy & paste' apa saja artikel dari internet ke semua blog2 Pro BN dan UMNO. Ini adalah supaya blog-blog ni akan dikenakan tindakan di bawah akta hakcipta terpelihara @ registered @ trademark kerana didakwa menciplak artikel orang lain tanpa kebenaran.

Tuan Tanah,  May 20, 2011 at 5:17 PM  

@anon4.52..x kisahlah kalau 60 orang pun yg penting kami berani turun untuk berhadapan ngan amk..mane amk?hilang?x de telur?haha..by the way aku join kat depan utusan td.dari pemerhatian aku ada dalam 200 org gak yg datang..HIDUP UTUSAN!!

Anonymous,  May 20, 2011 at 5:18 PM  

tak pe wat lah sesuka hati kamu ye... esok esok aku nak gelak amngok dan perkasa runtuh tersembam ke longkang taik...

hahaha

teruskan promosi anda

Anonymous,  May 20, 2011 at 5:20 PM  

mmg telor takde la si amk ni..patut la anwar takde bulu..kecut telor rupenye..

Anonymous,  May 20, 2011 at 5:34 PM  

hidup utusan fitnah,,,,,,

Anonymous,  May 20, 2011 at 5:45 PM  

pandykutty 5:18 ngan 5:34 ni menyalak serupa anjing .kena sergah terus cabut....tgk gambar naik motor tu, rozan tgh melarikan diri sambil berbogel...agaknya AMK demo sambil berbogel kot.

Anonymous,  May 20, 2011 at 5:55 PM  

tapi hang pa kena lebih cerdik dari sam ketot kerana dia akan ada plan ke 2 ke 3 dan seterusnya untuk mengelak dari jumpa hangpa, hari ni hangpa kecoh kat utusan sam ketot kecoh kat Malaysia's landmark Petronas Twin Towers in Kuala Lumpur. atur strategi lebih kemas la brothers.

Anonymous,  May 20, 2011 at 5:55 PM  

Produk dutch lady naik Jun ini, bagus lah..sebab pencacai amno semua kata BAGUS, kenaikan harga minyak adalah bagi penyelarasan subdidi, satu tindakan bijak kerajaan, Eko tinggok lah apa barang lagi naik esuk. Egko kat sini , komen langsung tak da manaafatnya kepada puak2 kamu sendiri pun. Tuan2 engko kat amno buat berpuluh puluh syarikat perniagaan mendahulukan kepentingan sendiri egko tak tau, engko sokong sampai nak putuh tali perut, engko satu sen pun tak dapat. Kat rumah makan minum emak bapa maseh tanggong. Apa perjuangan melayu yang engko dan Perkasa bawakan kalau harga barang naik dan menyusahkan rakyat melayu, kamu DIAM, macam orang tak tahu fikir saja....Melayu juga yang susah. Harga barang naik, lagi SENYUM orang cina kerana mereka golongan peniaga tak terjejas langsung. Perkasa, utusan dan melayu yang bodoh diperalatkan oleh TUAN sendiri. FIKIR MASAK2.

Anonymous,  May 20, 2011 at 6:06 PM  

yg cina tu pulak sokong apa? dah tentu sekali DAPig so Pandikutty 5:55 pon sama kene kencing ngan cina ni...jgn jd bangang

Anonymous,  May 20, 2011 at 6:09 PM  

ckp byk pun xguna..utusan mmg penyebar fitnah n0 1 terlaris

Anonymous,  May 20, 2011 at 6:11 PM  

anon 5:55

NI LAH DASAR CAKAP MAIN LEPAS..
KAU TAU TAK DUTH LADY SWASTA YG PUNYA? KAHKAH..KAHKAH..DASAR OTAK CETEK.. YG KAU TAU NK MEMBERONTAK,MEMBANGKAN,DEMOKRASI..
TAPI AKAL XDA..KAHKAHKAH..

oppss..lupa dah namanya pun pembangkang,jadi semua benda betul di salahkan..ekekekekeke....

Anonymous,  May 20, 2011 at 6:11 PM  

haprak daily lg byk citer bohong tanpa fakta...pandykutty2 fuckatan pon caya je....hari2 kene kincing ...bodoh2 alang la korg ni fuckatan

Anonymous,  May 20, 2011 at 6:11 PM  

haprak daily lg byk citer bohong tanpa fakta...pandykutty2 fuckatan pon caya je....hari2 kene kincing ...bodoh2 alang la korg ni fuckatan

Anonymous,  May 20, 2011 at 6:12 PM  

Najib Abdul Razak sedang berada di Amerika Syarikat. Antara salah satu misinya ke Amerika Syarikat adalah untuk menarik pelaburan ke Malaysia. Pertemuan dengan ahli-ahli Dewan Perniagaan Amerika Syarikat telah membuahkan hasil apabila Najib Abdul Razak berjaya membawa pulang pelaburan bernilai berbilion-bilion ringgit.
Antara syarikat pelabur Amerika Syarikat yang menambah lagi pelaburan di Malaysia adalah Motorola yang membina sebuah pusat latihan di Pulau Pinang. Agak menarik kerana pelaburan dibuat di Pulau Pinang. Pastinya Lim Guan Eng akan kembang buntut dan kemudian tanpa malu-malu, akan mengakui bahawa itu adalah kerjanya walaupun pelancongannya ke luar negara bersama-sama Exco tidak membawa pulang pelaburan walau satu sen pun!
Menariknya, ketika Najib bertungkus lumus menarik pelaburan luar ke Malaysia, Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia, berusaha pula untuk menakut-nakutkan pelabur dengan kerenah angkara kemaluannya sendiri. Dengan menggunakan alasan kebebasan bersuara dan kebebasan berkumpul, Anwar Ibrahim cuba mewujudkan kecelaruan di dalam negara.
Tindakannya itu sangat mudah dikesan. Anwar mahu para pelabur melihat negara ini sebagai sebuah negara yang tidak stabil. Apabila ketenteraman tidak wujud, maka secara tidak langsung, kuranglah minat pelabur untuk datang ke negara ini. Apabila pelabur tidak berminat atau menarik keluar pelaburan akibat tidak ada kestabilan politik, maka kadar pengangguran pun meningkat.
Anwar mengharapkan keresahan rakyat akibat kekurangan pekerjaan dan duit dalam tangan akan memudahkan dia mengambil kesempatan dan menzahirkan dirinya sebagai wira penyelamat bumi. Anwar sangat tidak suka dengan apa yang dilakukan oleh Najib Abdul Razak. Semakin ramai pelabur asing datang melabur ke Malaysia dan membolehkan rakyat Malaysia bertukar-tukar kerja umpama menukar baju, keinginan Anwar untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia akan musnah begitu sahaja.
Sudah menjadi resmi manusia, apabila perut kosong, maka mulut mereka pun terbuka dan suara mereka pun menjadi lantang. Anwar berjaya melakukannya pada tahun 1998 apabila ramai yang keluar untuk berdemonstrasi terdiri daripada golongan yang hilang punca pendapatan atau mengalami perbelanjaan mengatasi pendapatan apabila Anwar Ibrahim membuat manipulasi kewangan ketika dia menjadi Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri yang ketika itu sangat terdesak untuk menjadi Perdana Menteri ekoran skandal balun jubur pemandu peribadi isterinya sudah mulai tersebar.
Makin lama, Anwar punya belang makin terserlah. Ke mana-mana dia pergi, dia akan mencanangkan yang dialah orang paling terer. Orang yang sangat pakar bab-bab ekonomi. Apa-apa sahaja jalan ekonomi yang diperkenalkan oleh Najib Abdul Razak, semuanya tak bagus. Polisi dia sajalah yang bagus. Tetapi di Selangor, polisi ekonomi siapa entah yang bukan sahaja tidak bagus, malah langsung tak nampak apa-apa kecuali jalan untuk membunuh, memerangkap, merompak dan menjarah.

Anonymous,  May 20, 2011 at 6:53 PM  

aku org shah alam jalan banyak berlubang oi, pasai MBSA x buat kerja, sebab diperintah oleh bahalul kalid gagap, punaisihat, ronnie dapigs dan kalid gereja, memang diorang ni suka benda2 berlubang lah....pasir kena korek habis tanah berlubang2, al-juburi liwat belakang & main depan sama china doll pun sebab lubang juga...agaknya otak depa ni memang ada lubang lah...x betul gamaknya

Anonymous,  May 20, 2011 at 6:56 PM  

dan muka nasution pon lobang2...

Den Cdo May 20, 2011 at 7:23 PM  

Den cumo nak komen pasal caro MP Ampang tu, dio nie sekulah kat mano, apo lulusannyo, apolaa bodohnyo dio tu...Mahkamah sepatutnyo mengambil tindakan keatas dio atas keselahan menghino mahkamah....apo laei...Pak Ghani....jalankanlaa tugas...Den ghoram bonar bilo MP Bangang tu kato Mahkamah PK ..Pakatan Rakyat..oppss Pandi Kutty...!!!

Anonymous,  May 20, 2011 at 7:27 PM  

Anon2 disini menjawap persoalan tidak mengunkan otak dgn rasional tapi mengunakan kepala lutut yang emosi dan asek nak lawak. Pasal apa Singapura jatuh kat cina? Pasal melayu bodoh sukakan huru-hara, isu konfleks, bergadoh sama sendiri , perkauman, tamak haluba, fitnah dan suapan...siapa ada sifat2 ni semua? tak lain tak bukan Umno, utusan, perkasa dan pencacai disini yang mempunyai daya pemikiran 2 jengkal. Jangan salahkan pkr, pas atau dap. Kalau lah ada kesempatan atau peluang mca dan mic pun mau dapat negara sendiri. Lu tengok lah Johore 20 tahun akan datang. Singapura dibantu oleh Israel dan China sudah atur langkah......atas pagar

azKUCH,  May 20, 2011 at 7:28 PM  

bukan apa diorang ni takut, as aku cakap sebelum ni, utusan malaysia ni berpengaruh. bila pengaruh semakin kuat, dan sokongan semakin tinggi, semakin takut lah mereka. hajat untuk meng-SINGAPURA-kan malaysia terbantut. xda tempat nak letak org2 china yang semakin ramai.

aku pernah diugut utk deny entry kat singapore semata2 kerana membawa utusan malaysia di dalam bag aku. nampak sangat utusan malaysia tu powerful, even kat negara yang dah dikuasi oleh babi2 tersebut.

lagi satu, aku cadangkan nama jln chan sow lin tu tukar ke JALAN UTUSAN MELAYU. baru la kena. ni pejabat kebanggan melayu kat jalan nama cina. x kena beb!

Utusan Malaysia ialah Perkauman May 20, 2011 at 7:38 PM  

Jawapan yang senang bagi Gerakan Akhlak Perosak kerana Pakatan Rakyat mempertahankan bantah Lynas TAPI Perkosa UMPORNO Demo Untuk Mempertahan Utusan Meloya

Anonymous,  May 20, 2011 at 7:41 PM  

Pelaburan US RM18billion berapa saja ce adik? 12% saja US bawa dari luar negera selebih nya pinjam bank tempatan, adik najis punya. Lagi pun berapa Rm18billion tu? Nilai 2 bulan potongan 20sen subsidi minyak. Syarikat mana nak mau di manipulasi dengan peraturan kurap negara ni? Akhir2 ceta syarikat tutup negara tanggung rugi, siapa yang untung bank dan partner tempatan kerana dapat bailout.

Anonymous,  May 20, 2011 at 7:47 PM  

pandikutty 7:27...punca semua tu drpd penjajah la ngok yg kumpulkan cina kat singapore masa tu kan singapore pusat pemerintahan negeri selat dan tanah melayu,...jgn main ckp sedap mulut je belajar la sejarah bahlol...kalau x pisahkan singapore dr tanah melayu masa tu LKY dgn smgt perkaumannye dan skg Pork Nick blh thumbs up plak ngan LKY tu..apa punya pandikutty

Anonymous,  May 20, 2011 at 7:48 PM  

pandykutty 7:41 pakar ekonomi ke? pi bantu punaisihat ekonomi selangor hang tu...

Anonymous,  May 20, 2011 at 7:50 PM  

Betul lah kata2 banner tu.... harakah nak bebas, suara keadilan nak bebas, roket pun nak bebas. Utusan tak boleh. Ko orang bayang ajelah kalau pakatan memerintah. Utusan terus tukar jadi Utusankini. Kerajaan kena kutuk dalam banyak paper pakatan tapi relax je. Takde pula nak suruh orang pergi demonstrasi.

I hate pakatan.

Anonymous,  May 20, 2011 at 7:54 PM  

betul tu anon 7:50.puak2 pandy Kutty Rakyat selalu ckp xde kebebasan kononnya la tp dok kutuk dlm paper depa blh plak.takda lak org nak kecoh2..ni otak pandykutty la dorg ni..

bullshit Fuckatan

Anonymous,  May 20, 2011 at 7:55 PM  

Oi anon 7.41
Cerita sikit....berapa banyak pelaburan yg penasihat ekonomi bawa masuk dalam Selangor? Aku nak data lengkap dan value sekali. Kalau takde sah ko ni buntut ayam.

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:00 PM  

Mana anon 7.41 tu...dah lari?...
Selalu macam tulah...bila kita minta bukti dan fakta sahih, mereka terus lari. Kerja mereka merapu aje. Yang orang buat semua salah.

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:07 PM  

Utusun kuat dan berpengaruh? Egko mimpi kah atau buat lawak, anon, Siapa saja yang beli Utusan kat malaysia ni? Orang-orang tua kampung, itu pun dah tak mampu lagi sebab harga barang naik.

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:12 PM  

Orang2 tua kat kampung memang tak baca s/khabar. Bukan sebab harga naik tapi mata dah tak nampak. Mereka tengok berita tv je. Itu pun nak politik kan....piiiiraaah.

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:14 PM  

pandykutty 8:07..papaer haramkah daily dgn suara keldaian pon bukan laku sgt pon..org bukan x mampu beli tp menyampah byk sgt citer bohong dan fakta lebih kpd persepsi semata2...

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:20 PM  

Utusan Perosak Melayu...ramai melayu jadi bewak...penipu, pemutar belit fakta, pencetus api perkauman, penyiar bahan lucah, makan iklan judi...utusan hanya sesuai untuk bewak makan taik,

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:25 PM  

R.I.P Mahafiraun

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:28 PM  

pandykutty 8:20 dan 8:25 pencacai pandykutty fuckatan ke?agaknya guan eng bg hangpa dua org ni mkn babi panggang la kot..

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:28 PM  

Oi 8.20....bontot ayam...

Orang baca utusan tak pulak kena kes liwat 1, kes liwat 2, kes sodok amoy. Ko ni ludah ke langit, kena muka sendiri..

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:32 PM  

Hahaha... Parti jubur takut dengan Utusan.. Hahahahahaha.. lucu... wei sakit perut gelak..


Tau sebab apa parti jubur al pandukutty Anu War Juburi AL AMKutty takut kat utusan??

Sebabnya, utusan bukan sahaja telah membuka rahsia favorite hobi menjubur mereka, malah hobi ketua mereka si Anu Al jubur main dengan chinadoll juga 1malaysia dah tau.. Punai sihat Si Anu jubur jelas kelihatan tanpa ada tandingan..

Hahahahahahahahahahaha... yang lagi melucukan.. Iklan menguatkan batang kat Akhbar Haprak juga akan terjejas ekoran pendedahan batang si Punaisihat Anuwar..


hahahahahahahahahaahaa..... gelak gelak... sampai sakit perut.. hahahahahaha

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:35 PM  

AMK = ANGKATAN MASIH KULUP
(belum sunat le tu..sebab tu penakut...hehehe)

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:44 PM  

jangan dipujuk anak bengali,takut disergah diatas bas,sehebat hebat cucukan dizaman ini,cucukan DAP kehidung mursyidul am PAS

tamimi's theory May 20, 2011 at 8:46 PM  

TOP SECRET : TEROWONG RAHSIA DI PUTRAJAYA http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/top-secret-terowong-rahsia-di-putrajaya.html

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:48 PM  

dikata berkandar seorang lelaki,bermata satu simbul syaitan,kekuatan dajal pada huruf 'di',domba dusta dalang durjana empunya perkataan

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:48 PM  

Anon 7.55 itu lah egko sekolah tak tinggi dan daya pemikiran yang rendah , sibodoh mana yang mahu melabur kat negara yang sistem kehakiman yang diragui, kalau pun ada pelabur yang sudah melabur kat sini mereka menggunakan clause kontrek khusus ie mengunakan mahkamah Singapura atau Hong Kong jika berlaku konfleks. Kalau sudah ada rasa fasimistik tentang melabur kat sini buat apa berresiko? Lebih selamat melabur kat India, vietnam Thailand dan indonesia daripada negara Anwar yang beresiko tinggi. Bukan kerana anwar nya bahlol. Malaysia ni di ketahui dengan Topup tak jalan, topup lagi, akhir2 rugi, bailout. Siapa nak mei? Rm 18billion tu pun paling2 dari kroni sendiri kata aja US

Anonymous,  May 20, 2011 at 8:51 PM  

ramai orang pergi ke kedah,belajar pondok bukan sebarang,apakah makna petunjuk dari allah,sijubah putih beserban anak beranak merompak dengan parang

Anonymous,  May 20, 2011 at 9:03 PM  

kalaau nak tahu kekuatan rijal,mengubah gunung dengan senyum selamba,kalau bermata stu dikata simbul dajal,simbul PKR dan PAS berbentuk apa?

Anonymous,  May 20, 2011 at 9:04 PM  

AKU DAH BAWAK BUDAKBUDAK AKU DAN KAMI MEMANG NAK TEBAS BUDAK AMK ,TAPI KOTE AMK KECUT JADI KULOP BANER.BANGKAI PUNYA AMK.husehoto

Anonymous,  May 20, 2011 at 9:18 PM  

Nicky Kalo tak bertaubat, kompem 100% sesat.. Ajaran Nicky sangat bertentangan dengan Ajaran Islam.

kenapa?

1) Ajaran Islam menyeruh agar umat islam jangan berpecah belah dan bersatu serta menghormati antara satu sama lain.

=> Ajaran Nicky, umat islam harus berpecah belah.. mencarut dan mencaci sesama saudara adalah sunnah.. Demonstrasi 5 kali sehari semalam dan 1 kali seminggu pada hari jumaat.. Demonstrasi kepada pemerintah sudah semestinya menjadi ajaran utama untuk berjihad..


2) Ajaran Islam menyeru Ummat islam supaya berlandaskan Al-Quran dan Sunnah untuk mendapat jaminan masuk syurga.

=> Ajaran nicky, mudah jer.. Pangkah PAS gerenti masuk syurga tak kisah kafir ker munafik, Dapig ker Hindraf asal pangkah kompem syurga - jaminan nicky..


3) Ajaran Islam menyeru ummat Islam yang telah membuat dosa dan kesalahan agar bertaubat kepada Allah swt..

=> Ajaran nicky, siapa2 yang membuat dosa atau kesalahan come and see me.. nicky boleh kasi ampun dosa.


4) Ajaran Islam menyeru agar ummat Islam menjauhi zina apatah lagi hubungan sesama jenis..

=> Ajaran nicky, orang Islam yang membuka perilaku sesorang yang telah membuat zina dan hubungan sejenis melalui bukti2 yang kukuh perlu dikenakan qazaf walaupun dia telah bersumpah laknat.. Bukti zina tak boleh percaya kerana bukti pada pendapat nicky adalah fitnah..


5) Ajaran islam menyeru ummat islam agar mengadakan majlis2 ilmu dan agama untuk mengajarkan tauhid kepada semua ummat islam.

=> Ajaran nicky, menyeru Ummat2 PAS agar mengadakan ceramah2 untuk mencarut, mencaci maki pemerintah, serta berpendirian khawarij untuk menjatuhkan pemerintah.


6) Ajaran Islam melalui hadis nabi yang sahih menyatakan ummat islam akan terpecah kepada 73 golongan.. kesemuanya masuk neraka kecuali satu, iaitu Ahli Sunnah Wal Jamaah..

=> Ajaran nicky, UNDI PAS MASUK SYURGA! Nauzubillah.. (terang2an telah tergolongan dalam 72 golongan yang nabi dah katakan akan masuk neraka)

Anonymous,  May 20, 2011 at 9:20 PM  

Apa pantun hang anon 8.51 ni, hang sindir kerajaan BN kah ? PKFZ, MAS, Berwaja, Maybank, Scopene , Sakoski , merompak dengan parang......,merumpak dengan paksaan lembut kah kah kah kah.

nadjhess, phorky (surname, name),  May 20, 2011 at 9:26 PM  

Puak2 ALJuborey Wal Zinarey dan Nak Najis Nak Nikmat...

kerja baik2 nih memang susah nak buat... Kena buat kerja2 ala kafeerrun jugak yg senang kan?

Cuba tengok muka Joborey dan Najis tuu... Jelas lagi berspotlight, mcm muka dajjal...

tamimi's theory May 20, 2011 at 9:34 PM  
This comment has been removed by the author.
tamimi's theory May 20, 2011 at 9:36 PM  

Kajang 16 Mei 2011, Berita mengejutkan satu Malaysia apabila isteri kepada individu pertama dalam pertuduhan skandal video seks yang melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Eskay secara umum memohon maaf kepada Datin Seri Wan Azizah atas kejadian yang berlaku. Isteri Eskay yang memakai baju kurung rona hijau dilihat berjabat tangan dan berbual mesra dengan Datin Seri Wan Azizah dihadapan bangunan Perkasa cawangan kajang di sekitar kajang. Datin Seri Wan Azizah mendesak...Baca artikel penuh

pautan,
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/isteri-datuk-eskay-mohon-maaf-kepada.html

Anonymous,  May 20, 2011 at 9:39 PM  

Anon 7.47 , Yg hang gi tau sebab Singapura jatuh ke LKY adalah alasan dalam buku sejarah sekolah aja nak menutup keaiban pemimpin dulu2, peristiwa perkauman dan tingkahlaku melayu kat cina dan sebab sebenar LKY berpaling tadah , buku tak ceta.

GOMO PEJUANG ISLAM DAN BANGSA DGN MENYEBARKAN VIDEO PORNO,  May 20, 2011 at 9:50 PM  

SLOGAN YG DIPOPULARKAN OLEH UMNGOK SUATU MASA DULU "DEMONSTRASI JALANAN BUKAN BUDAYA KITA"

SKARANG DEPA HAK SGGUH2 DEMONSTRASI KAH3..

HARAM BETOI PUAK2 HANGPA TIME DEMONSTRASI HABIH SUMA POLIS TURUN MAI TOLONG JAGA.

PEMIMPIN PAKATAN NK WAT CERAMAH HANGPA PI TAHAN KATA XDAK PERMIT, PERMIT PALA HOTAK HANGPA..

HANGPA LA SUMA BACOOLLLL NK DEBAT LIVE KAT TV ADA BERANI???
TAYANG SKIP2 POTONG2 BERITA KAT TV BERANI LA

,, AMK X TURUN XMAU GADOH JA NNT KECOH GADOH PUAK2 HANGPA DOK TABUR FITNAH LAGI..

UMNGOK BONGOK DULU KINI SELAMANYA

Anonymous,  May 20, 2011 at 10:03 PM  

Anu Jubur 9.50pm,

Hahahahahahahahaha.. tergolek2 gua gelak dengan komen tahap gaban penyokong puak jubur ni.. Adui.. sakit perut tak tahan menahan gelak.. lawak tahap cipan..

Debat kat TV? wei aku nak debat dengan anu war bleh tak? live kat tv? tajuk debat... Anuwar Jubur, china doll & jam omega! amacam?


Hahahahaaaaahahhahaaaaa... adui.. lawak tahap gaban la korang ni..

Nasi Kangkang Ltd,  May 20, 2011 at 10:08 PM  

Anon 9.50

Kurang2 UMNO kalu buat demo tak lah sampai baring atas jalan...

Susah weiii bas sekolah nak lalu hantar budak gi sekolah...

Kan itu menyusahkan org namanya...

Lagi pun bukan polis tak nak jaga ngko org buat ceramah...

kang ntah pasal2 kena tuduh curi duit tabung derma pulak...

Dan kalu byk sangat bagi permit ceramah puak2 PASondol tu...

kang ntah pasal2 ada ostat jadi taukeh bole challenge itu 'Bersamamu...'

Anonymous,  May 20, 2011 at 10:09 PM  

Anon 6.11, otak eko lagi cetek, eko tak tau ekonomik, barangan dutch lady naik sebab harga deisel naik , Itu lah eko dan kebanyakan anon2 disini , ingat eko tak bawa kereta , minyak naik egko tak terjejah.... Kos pengangkutan naik lah tak kira lah syarikat swasta atau kerajaan , rakyat( consumer) kena bayar. Lagi diramalkan harga barang naik sehingga 30% dipenghujungan tahun ini. Tak faham juga. pelaburn RM18billion, utusan melayu dan perkasa tak ada makna langsung dan releven. Anon saja yang bodoh.

Anonymous,  May 20, 2011 at 10:11 PM  

pencacai umno semua otak lembu. bodoh sebab terlalu banyak benda kotor.selamat menuju ke neraka

Anonymous,  May 20, 2011 at 10:15 PM  

Anu Jubur 10.11 PM,

Hahahahahaha... puak jubur2 masuk syurga? Wakakakakakakakakakakkakaa.......

tamimi's theory May 20, 2011 at 10:16 PM  

Kajang 16 Mei 2011, Berita mengejutkan satu Malaysia apabila isteri kepada individu pertama dalam pertuduhan skandal video seks yang melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Eskay secara umum memohon maaf kepada Datin Seri Wan Azizah atas kejadian yang berlaku. Isteri Eskay yang memakai baju kurung rona hijau dilihat berjabat tangan dan berbual mesra dengan Datin Seri Wan Azizah dihadapan bangunan Perkasa cawangan kajang di sekitar kajang. Datin Seri Wan Azizah mendesak...Baca artikel penuh

pautan,
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/isteri-datuk-eskay-mohon-maaf-kepada.html

May 20, 2011 9:36 PM

Anonymous,  May 20, 2011 at 10:33 PM  

wahai penjilat2 tahi palat konek DAP + penjilat2 konek puki Parti Anak-beranak Kongkek Kuat PKR..
+ penjilat2 Parti Angguk2 Syurga Pork Nicky..mari sebut sama2...PANDIKUTTY RAKYAT....cuba ulang skali lagi PANDIKUTTY RAKYAT...lagi skali PANNNDIIIKUTTYYY RAKYATTTTTT.

tamimi's theory May 20, 2011 at 10:35 PM  

SUMBER TV Selangor

Datuk Seri Anwar Ibrahim tahu pelakon video seks sebenar.tunggu masa utk didedahkan.

http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/anwar-tahu-pelakon-video-seks-sebenar.html

Anonymous,  May 20, 2011 at 10:54 PM  

pandikutty2 sudahkah anda hafal ?
Mari sebut sama2...PANDIKUTTY RAKYAT....ulang skali lagi PANDIKUTTY RAKYAT...lagi skali kuat2 PANNNDIIIKUTTYYY RAKYATTTTTT.

Anonymous,  May 20, 2011 at 11:09 PM  

Anon 10;35

Hahahaha tunggu masa nak dedadahkan hahahaha....Oiiii anwar mana ada masa lagi nak tunggu2!!!!!!

Bersumpah tak mau..!!
tunjuk jam omega tak mau..!!
Ujiai poligraf tak mau..!!
Saman tak mau..!!!!!
Tapi memantat dan menjubor mau..!!!!!
ptuihhhhh sial punya pandy kuty!!

Sapa2 mau jadi alibi ketua Pandy Kuty nak bela diri dari kes menjubor? hahaha berok 10;35pm amacam tak mahu tawar diri ke?

Anonymous,  May 20, 2011 at 11:10 PM  

Anon 10.33PM

Pandikutty Rakyat...

= Anak Babi Rakyat...

= Rakyat tu Anak Babi?

Habis...engkau tu sape?

Bingai...

He he

Anonymous,  May 20, 2011 at 11:19 PM  

kalau kata sini brg mahal apa kata pandykutty2 rakyat pg dok kat afrika ke jd rakyat sana,,trbaru negara haiti pon best gak utk korg tukar citizen korg tu..khas utk Pandy Kutty Rakyat je...

Anonymous,  May 20, 2011 at 11:21 PM  

pandikutty 11:10...yg ko maksudkan tu kalau ko nak tau ko la sial sekali ngan penyokong peliwat tegar trmasuk puak2 DAPig dan Puak Anal Semalaysia tu...3 golongan ni la Pandykutty...

Anonymous,  May 20, 2011 at 11:33 PM  

ha ha ha 11:10.

taraf ko taraf penjilat.

tak boleh tukar ke taraf pentafsir.

kesian penjilat. tinggi cita2 ko.

Anonymous,  May 20, 2011 at 11:37 PM  

pandykuttty 11:10 bukan taraf penjilat lg tp taraf telan air spender ni...air kaki pon dia sebat

Anonymous,  May 20, 2011 at 11:50 PM  

kesian penjilat2 pandikutty rakyat.
bersungguh2 nak jadi penafsir.

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:01 AM  

layan puak main jubur ni buat apa...
mereka ni semua adalah golongan bingai alaf 2000, masuk tahun 2020 nanti puak2 ni jalan menonggeng.

masa tu ada satu tugu depan rumah mereka, patung anuar tgh membontot..setiap pagi mereka akan sembah sebelum keluar rumah...heheh

Dengar2 lord al buried dah dirikan satu...hehehe...mamat copy and paste...hahaha

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:11 AM  

betul ke anon 12:01....mesti tiap2 hari dorg lancap ramai2 depan patung tu kan?

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:19 AM  

Kesian...bila korang semua sama dah jadi anak babi tau pulak marah ye...

Takpe...kalau sebut anak babi marah...

Yang dibawah ni lembut sikit...

NANGUI...

He he

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:24 AM  

kesian puak-puak pandi kutty cuba menegakkan benang yang basah. kah kah kah... diaorg yang bawak isu lepas tu diaorang yang panas

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:26 AM  

puak2 Pandi Kutty Rakyat @ PKR ni cukup suka menegakkan sesuatu ni terutama belalai boss dorg tu...sam ketot cabot lari aku rasa dia lupa nak jilat butuh boss dia semlm kot...

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:32 AM  

bebudak amk lari sebab telur sendiri dah jual buta modal nak upah lawyer utk nuar

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:32 AM  

Aikk.. tadi nak jadi penafsir..skang nak jadi poosingh pulak.

Susah2 je 12:19.

ko terima je lah hakikat.

taraf ko tetap penjilat.

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:37 AM  

ok teruskan usaha anda semua.
lagi kuat untuk promosi anwar.
agaknya la kamu org ni suka kat dia tapi buat buat benci lah pulak...

lawak la juak amngok ni, bongok betui.

tapi tak pe lah. ini pon pluang terakhir kamu nak berpromosi itu ini...

kito ni tunggu je amngok dan bongok bongok ni termasok kelobang taik...

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:40 AM  

Salah satu faktor kejatuhan pengaruh seseorang di dalam politik apabila seseorang itu kehabisan idea lalu mula menggunakan kata-kata kesat yang tiada isi. Ini boleh dilihat di dalam pemilihan presiden amerika yang terbaru apabila John McCain yang mempunyai pengaruh sokongan sebanyak 60% jatuh mendadak lalu tewas di tangan Barrack Obama. Semuanya bermula apabila McCain menggelarkan Obama sebagai hamba.

sumber: kajian sosial politik Harvard University.

jika kajian ini benar, PR akan mengalami kekalahan yang teruk pada PRU nanti kerana di mana-mana sahaja anda akan mendengar pemimpin-pemimpin PR menggunakan perkataan-perkataan kesat termasuk DSAI yang menyebut perkataan "pandi kutty" secara terang-terangan.

ps: tapi betul ke kajian tu? kita tengok je la nanti

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:45 AM  

Ko marah ye 12:37.
Mari sama2 sebut...PANDIKUTTY RAKYAT....ulang skali lagi PANDIKUTTY RAKYAT...lagi skali kuat2 PANNNDIIIKUTTYYY RAKYATTTTTT.
Lepas tu ko minum air spender Nikki. Gerenti reda.

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:48 AM  

pandikutty 12:37 tu disarankan meminum air spender Pork Nicky yg x basuh lg tu 3 kali sehari bg membuang ingatan sial dlm pala hotak tu....

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:48 AM  

woi gomo. ko sendiri plak nak komen kat sini... gi main jejauh

Anonymous,  May 21, 2011 at 1:08 AM  

pandikutty 12:48 yg ko nyemak sini pehal?

Anonymous,  May 21, 2011 at 1:41 AM  

butoh la lu gomo. nak gurau pun tak boleh...

Anonymous,  May 21, 2011 at 1:50 AM  

pandykutty 1:41 ni lama tak kena butoh aljuburi ke pork nick?

Anonymous,  May 21, 2011 at 1:54 AM  

aku yang banyak tolong ko kat sarawak ko panggil aku pandy kutty? malas aku nak layan ko

Anonymous,  May 21, 2011 at 2:08 AM  

gomo balik rumah tido dah..

Black Maria,  May 21, 2011 at 4:25 AM  

Wehh anon 9.20, kau tok sah dok buat lawak la kat sini, kalau setakat sekolah pondok & dengar org dok bergebang kedai kopi, baca setakat harakah je, jangan la nak tunjuk bodoh. Mula2 sekali kau belajar dulu mengeja, dak la tulis BERWAJA lah, SCOPENE la, SIKOSKY la, heii malu, malu. Tahap otak2 cam kau ni la yang senang sangat di kelentong dek Nuar dan DAP ni. Pastu taksub gila babi, kagum sgt bila nuar sebut benda2 tu, bunyi hebat je, kau pun nak rasa hebat juga, cuba nak ulas jugak, alahai...babuk laaa.

Black Maria,  May 21, 2011 at 4:43 AM  

Yang mamat Ducth Lady pun nak buat lawak jugak, kau tau ke DL tu apebende?? Kai ingat DL tu hak kerajaan ke?? Pastu kau ingat kerajaan nak tolong tanggung kau ke? Kau tu sapa? Ni la mentaliti Parti haramjadah ni, dok sibuk pasal subsidi je, kerja malas, kalau tak dapat mula lah melalak2 menyalahkan orang, berarak sana sini. Mintak la kat bapak nuar kau tu, daripada dia dok berjoli tervang sana sini. Suruhla dia susukan kau, tak payah lagi beli susu DL. Kerajaan tak de masa nak tanggung orang2 bangang cam hang.

Nasi Kangkang Ltd,  May 21, 2011 at 9:07 AM  

puak2 Pundek Rakyat ni risau sangat pasal susu dutch lady.... al maklumlah, susu china doll mahal weh!!!

Lagi pun 'lady' ngan 'doll' tuh lain rasa 'susu' nyer.... Al Joborey yg cakap yerr...

Anonymous,  May 21, 2011 at 11:25 AM  

Dutch lady ni produk dari Denmark kan, antara negara yang anti Islam terkuat di dunia, mempersendakan nabi muhammad dan selalu membakar kitab al-Quran di khalayak ramai tanda protes mereka kepada Islam secara terang2an.

Anonymous,  May 21, 2011 at 11:27 AM  

Tamimi, hang nak libatkan isteri2 orang dengan kejadian video lucah tu tak jalanlah, sebab muka mereka berdua tu tak de dalam video tu, dia orang bukan saksi utama kes ini.

Anonymous,  May 21, 2011 at 11:32 AM  

Anon 8.07, Orang kampung macam saya ni memang tak beli utusan, tak mampu, harganya mahal, kami baca kat internet je, nasib baik utusan buat utusan on-line, satu lagi sebab utusan adalah suratkhabar yang paling friendly digunakan ditalian, dan berita2 yang disiarkan pun yang terkini dan cepat sebaris dengan suratkhabar ternama di dunia, orang tua2 pun boleh operate macam menonton TV sambil lepak dengan keluarga kat rumah, utusan tidak menindas golongan miskin untuk membaca dan mendapatkan pengetahuan.

amk@pkr,  May 21, 2011 at 11:57 AM  

kahkahkahkahkah....

kena tipu...

budak2 AMK gelak je tengok kebodohan puak umno dan perkasa berjemur tengah panas buat demo bodoh...

bodoh tak de otak...

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:08 PM  

cer cite skit...budak2 PAS skang selalu jauh diri dari budak2 AMK.

budak2 PAS bau hancing ke atau budak2 AMK bau hancing sangat.

cer cite skit.

Anonymous,  May 21, 2011 at 1:39 PM  

Biar komen yg rasional. Kalah berdabet , keluar isu tak kena mengena, ini lah kebanyakan komentor disini maseh hingusan. Kalau harga minyak tak naik barangan DL tak naik dan begitu juga barang2 dan perkhidmatan2 yang lain. TPM menyeru rakyat bersedia hadapi harga barang naik. Dari mana agaknya penyebab harga barang tu naik yah cetek matimatik, ekonomi dan bahlol semua? Sila jawap. Saya nak uji kepintasan kamu sekarang

Anonymous,  May 22, 2011 at 3:03 AM  

PERKASA ? MEREKA2 YG DIREJECT ATAU DAH TAK LAKU DALAM UMNO . NAK GLAMOUR hahahaha .............

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP