Rejim Pakatan Rakyat Selangor Semakin Ganas Bila Pagi Ini Korbannya

Tuesday, May 10, 2011




Kerajaan negeri Selangor yang di tadbir bawah Rejim Pakatan rakyat yang di kuasai DAP telah mengarahkan Pejabat Perhutanan Selangor untuk merobohkan infra dan rumah penduduk di Sg Kerandang.

Justeru dengan itu di minta agar mana mana rakyat yang menyokong penduduk Kg Kerandang ini untuk berhimpun di Dewan Sg Kerandang pagi ini ataupun boleh bersama berhimpun di Tol Bukit Tagar jam7.30 pagi ini.

Kg Kerandang terletak di dalam Parlimen Hulu Selangor.



Psssttt...nampaknya Rejim Pakatan Rakyat semakin menganas sejak akhir akhir ini


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

25 comments:

Anonymous,  May 10, 2011 at 7:19 AM  

Pap Gomo ...I like photo u hisap curut tu..macam hisap konek...jgn buang...I like.

Anonymous,  May 10, 2011 at 7:25 AM  

isap konek ? astagfirullah ... songsang tul ko ni ...kalo isap pepek aku bleh terima lagi, patut lah ramai GAY yang dok komen banyak2 sblm ni...puak2 masuk kapal dok isap curut

joe bugner,  May 10, 2011 at 7:34 AM  

Syabas Gomo!!

Anda anugerah BN....anda panglima lidah hitam yang menentang kezaliman dan pembohongan pihak fuckatan rakyatlah...butoh la ..keje gomen, gaji nak naik, pangkah fuckatan rakyat..gaji naik,pangkah pakatan,tak naik lagi lah pangkah fuckatan..butoh laaa...layari

http://iklanekamalaysia.blogspot.com/

Anonymous,  May 10, 2011 at 7:35 AM  

jap lagi masuklah Gay Gay Ameno dok mintak pelir nak kulum sebab pelir papa gomo penuh kulup masin

kegemaran utama ameno = kulup masin

pergh puas hati aku 2-3 ari dok hentam, takde balas pulak tu ..

macam kelantan balun selangor ... terus lembik terkulai pelir budak2 selangor, kemudian tukar pose menunggeng mintak tolong fan kelate bubuh di pungkoq sedas dua sebelum balik !!

wahahahahahaha

Awan Fantasia May 10, 2011 at 8:01 AM  

Astaghfirullahal Azim...PR kata UMNO,UMNO kata PR..Dimana penghujungnya?^_^

Jom Tengok :
Maya KArin Dilacurkan Bapa!!

Anonymous,  May 10, 2011 at 8:08 AM  

pejuang islam dahulu sanggup d rebus hidup2,pejuang pas pula menjadi kaldai ramai2 kpd kafir laknat dap tanpa berlawan

Anonymous,  May 10, 2011 at 8:08 AM  

Dalam Ameno mana ada gay ???

Yang ada gay hanya dalam Fuckatan !!!

Tak sedar diri ker ???

Anonymous,  May 10, 2011 at 8:09 AM  

hebat2 anon 7:35am pelir papa gomo pun ko dah kulum yer.aku rasa dengan tenguk muka @ tubuh badan seseorg jer pun ko dah boleh teka macam mana pelir dia kan.. cuba ko tenguk muka anuwar.ko rasa sama tak pelir dia macam dalam bideo tu.

Anonymous,  May 10, 2011 at 8:12 AM  

asal ilmuagama menyelamatkan umah,ada parti agama mengkhianati umah dgn membuka kota umah kpd kafir utk menjahanamkan umah

Anonymous,  May 10, 2011 at 8:16 AM  

penjilat2 nuar n dap bukan x tau cuma x mau mengaku ja

Anonymous,  May 10, 2011 at 8:33 AM  

hj hadi menyalahkan umno tak menguatkan islam sbb tu dap menganjurkan perhimpunan paderi utk jadi kristian agama rasmi m'sia n pm m'sia.pas x mau mengaku salah,kerana melayu pas n pkr menyerah tengkok menjadi kaldai dap...

Anonymous,  May 10, 2011 at 8:39 AM  

lebih baik parti bangsa mempertahankan ugama daripada parti ugama mempertahankan dajjal,iblis n syaitan.PENJILAT DAP BUKAN TAK TAU,CUMA TAK MAU MENGAKU

Anonymous,  May 10, 2011 at 8:46 AM  

kan lebih senang menyalahkan org lain.dari mengaku kebodohan diri sendiri.pas & pkr ni ada pun tak membantu.. makin menyusahkan adalah.

Anonymous,  May 10, 2011 at 8:54 AM  

kesian penjilat2 dap bkn x tau cuma x mau ngaku ja,d takdirkan menjadi penjilat tegar,hobinya jiiiiiiiiiilat

Anonymous,  May 10, 2011 at 9:15 AM  

Juburi suka main dengan pandi kutti (anak babi) hehehe...Selangor kan dulu beriya2 pergi obersea belajar ternak babi hehehe...Aku rasa masa tu lah Juburi terpikat dengan pandi kutti.

Amoy tak sunat yang dia kongkek pun suka dengan pandi kutti hehehe...

Anonymous,  May 10, 2011 at 9:18 AM  

nuar tau dia autaaa,tp penjilat2 nak jilat gak,apa bole buat baka jenis penjilat

PANGLIMA BERUNTUNG,  May 10, 2011 at 10:28 AM  

sudah lah berhenti berbalah macam budak budak... cerita hisap konek lah apalah... apakah ini mentaliti kamu? tiada yang lain yang nak diperkatakan ? hanya reti menuduh tentang konek? kepada papa gomo teruskan perjuangan... jangan dilayan anjing anjing cetek ilmu ini.....

p/s maaf tak sempat nak tunggu di bukit tagar (walau 10 minit jer dari PANGLIMA BERUNTUNG) ini disebabkan masalah yang tak dapat dielakkan....

Anonymous,  May 10, 2011 at 10:36 AM  

ORG KLU PEGANG KERAJAAN PATUTNYA BUAT KERJA2 PEMBANGUNAN, BUKAN BT PROJEK MEROBOHKAN..WARGA SELANGOR DAH MUAK DGN KHALID GAGAP & KONCO2 DAP. APA LANCAU DIA BUAT KT SELANGOR NI PUN AKU TAK TAU LA..TAKDE IDEA PEMBANGUNAN LNGSG. EKONOMI X BERKEMBANG. PTUTNYA DIORANG PERINTAH KT NEGERI MUNDUR MCM KELANTAN ATAU KEDAH. RAKYAT SANA TAK KISAH EKONOMI X BERKEMBANG, MENTALITI BWH TEMPURUNG, TAKYAH USAHA. CUKUP DGN DOA TOK GURU.

hangkedee May 10, 2011 at 10:41 AM  

"Menang nanti saya cakap denhan LGE..bla bala."lepas menag ambik kau tidur kubur cina kg buah Pala kena Bala,pangkah lagi parti kongkek rakyat.

Anonymous,  May 10, 2011 at 1:57 PM  

@anon 7.35.. bukan mcm kelantan balun selangor.. tapi mcm anuwar balun china doll.. kemudian tukar pose menunggeng mintak tolong fan kelate bubuh di pungkoq sedas dua sebelum balik.. (n.ajis x turut serta ker).. i like.

Anonymous,  May 10, 2011 at 4:35 PM  

heheheheheheeheheh

gula naik..gula naik

jgn pegi kedai mapelai

jgn singgah kedai persatuan kimmak

jgn minum2 kat kedai mamak

nanti korang jatuh mskin

nanti korang kesusutan wang

nak beli ron 95 pon tak lepas

Anonymous,  May 10, 2011 at 9:58 PM  

GULA NAIK SEBAB UMNOPORNO NAK TAMPUNG PRODUKSI FILEM LUCAH TERBARU - MIDNIGHT IN PORT DICKSON DAN LADY MONGOLIA..

Anonymous,  May 11, 2011 at 1:49 AM  

Betul tu, satu lagi filem UMNOPORNO akan keluarkan bertajuk THE FINAL DAY OF THE FUCK FACE POPEGOMO.

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:33 AM  

yang aku heran puak2 UMNO ni dok tuduh PAS gadai prinsip kat DAP la, itu la...ini la...yang MCA tu natang apa? Soi Lek siap tentang Islam terang-terangan lagi boleh buat tak tau plak?

Anonymous,  May 11, 2011 at 7:37 AM  

PR = POLITIK HUJAH DAN FAKTA

BN = POLITIK FITNAH DAN AUTA

tak caya tanya Gomo he..he..he..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP