Sidang Media Tergempar Wan Azizah Hari Ini

Wednesday, May 4, 2011




Sidang Media Datin Seri Wan Azizah dan Yb Nurul Izzah
Tarikh : 4 May 2011
Jam : 2 Petang
Tempat: Ibu Pejabat PKR di Tropicana

Isu: Menjawap Fitnah Tuduhan Video Seks terhadap Dato Seri Anwar Bin Ibrahim dan menunjukkan Jam Tangan Omega. Semua di jemput Hadir.


Mesej ni Gomo terima pagi tadi dari kenalan terdekat Wan Azizah. Nak buat Sidang media apa lagi? Nak tunjuk jam Tangan Omega? Ntah beli kat lorong Chow Kit agaknya. Sudah lah Kak Wan dan Izzah hangpa pun sama dengan Anwar yang Bersubahat Melakukan Maksiat.

Psssttt...Sikit sikit Fitnah....macam lah Anwar tu Malaikat.



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

63 comments:

Hahn May 4, 2011 at 4:37 AM  

Kalau dari mulut ke mulut baru di panggil fitnah. Perkara kita tidak nampak.

Ni anak beranak tongong ni tak tau ke apa itu fitnah?

Ini sudah jelas lagi bersuluh. Mereka tak pernah baca ke perkataan "Sekeping gambar itu menceritakan beribu perkataan"

Belum pernah lagi orang memfitnah dari video.

Dari gambar adalah tampal sana tampal sini macam gambar Najib besar beruang terpenyek sebelah Altantuya tu yang PKR besar besarkan.

Sudah terang lagi bersuluh. Tengok bawaah hidung tu. Bapak dan Laki korang. Takkan tak terbau tindak tanduk orang salah. Isteri yang bijak (Ni lagi Dr, tak tau lah kalau dia beli ijazah) pasti tahu bila masa suaminya menipu.

Semata mata kerana berkuburnya politik Anuwar akan menguburkan mereka maka mereka dengan curangnya cuba menyelamatkan masa depan politik mereka.

Perkataan tidak akan boleh mengubah dan memadamkan fakta video yang jelas di mata!

Anonymous,  May 4, 2011 at 4:57 AM  

UMNO ITU ISLAM????
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
SEBAB TU LA SETAN PAPA GOMO TOGAK ARAK!!!!!
KAHAKAHAKAH!!KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!
KAH!!!!KAH!!!KAH!!!

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:01 AM  

Kah kah kah kah... kire lembab juga le parti ANUgerah Tuhan ni nak bertindak!!!! Sebulan lepas heboh isu ni baru le nak tunjukkan OmegaPlus, sebulan akan dtg baru nak tunjukkan anwar mmg sedang ber'tweeter' dgn penyokong waktu rakaman video dibuat, setahun akan dtg pulak baru nak buat sumpah mubahalah (itupun sebab nak dekat PRU...)

Kah kah kah kah kah...

Dengar khabar, mggu dpn ni ade lagi 'Eskay's bomb' akan meletup.. ermm, agak2nye berapa bulan baru ANUgerah Tuhan tu nak tunjuk bukti pada rakyat. Yg confirm, anwar akan tunjuk samseng dulu pd yg bertanye soalan cepu emas pada dia....Hehe

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:45 AM  

Juburi menggunakan wanita sebagai perisai setelah tidak berani bersumpah dan menjalani ujian poligraf.

Persepsi sekarang ni dah bertukar selepas video full vesion dikeluarkan dan Eskay pun telah bersumpah serta ujian poligraf yang diusulkan oleh salah seorang pemimpin PAS, berani siambil oleh Eskay. So, Omega watch is not relevant anymore.

Jijah dan Nurul tempoh hari kata, hanya peguamcara/peguambela saja yang boleh tengok jam Omega tu. Teruk reporter tu kena kutuk. Masa tu kalau jijah tunjuk mungkin persepsi buruk rakyat dapat ditukar.

P/s Jam tu beli masa oversea trip di Europe or Osaka?? Tak dapek nak nolong....

razak,  May 4, 2011 at 6:26 AM  

Jam tangan omega?! Link sini

Anonymous,  May 4, 2011 at 6:48 AM  

Betul ke jam omega yang nak ditunjukkan, curi dimane.....
Anak beranak ni penipu besar.
Jgn la hari ni, tanya sikit dah melenting tak tentu pasal dan juga muka mcm cuka.
Dan juga, Jgn bawa MAT GAGAP,nanti penyamun ni melatah tak tentu pasal.

Ali May 4, 2011 at 6:50 AM  

Para bloggers berhati-hati jangan termasuk jerat.
Teropong jauh-jauh jee.

Anonymous,  May 4, 2011 at 6:50 AM  

Pandai betul Azizah berlakon, dulu pun dah kaut duit RM30 juta untuk dirinya. Selepas tu kita pun tak tahu berapa banyak lagi duit yang disalurkan ke akaun dia sebagai presiden parti.

PAS kutuk Rosmah tak pakai tudung. Yang Azizah pakai tudung tapi kaut duit juta2 tu wanita jenis apa pula?

Anonymous,  May 4, 2011 at 6:50 AM  

tak payah lah kah jah dok tunjuk jam omega tu, pasti umno & the gang tak kan percaya punya, mesti depa pusing kata yang jam tu nwar baru beli masa dia pi oversea selepas pilihanraya di sarawak itu hari. pasal tu la nwar tak sabar-sabar pi oversea kononnya nak cari jam omega berapi tu. ada baiknya kak jah buat sidang vidio habaq kata kak jah dan keluarga minta semua umat islam malaysia buat sembahyang hajat dan bacaan yasin selama 40 malam dan minta allah laknat pelakun yang menyamar jadi nwar tu kerana lelaki inilah punca masalah kak jah dan keluarga. kalau lelaki ini ada dalam gengaman umno selagi itu kak jah dan keluarga terus difitnah.

Anonymous,  May 4, 2011 at 6:51 AM  

n.ajis n penganut ajaran pas bole lah berguling atas jln klu bulih suruh muslimah sama2 guling

Anonymous,  May 4, 2011 at 6:57 AM  

pas ni nak tegak islam tp jd barua dap,kerana n.ajis seekor kena cucuk hidung dgn dap habih dia heret semua pengikut ajaran pas supaya di kencing oleh kapir

Anonymous,  May 4, 2011 at 7:02 AM  

ni yang aku nanti2kan selama nih... nanti para wartawan tolong tanya2kan beberapa soalan dari aku yek:-
1. kenapa si zizah tak nak tgk full version yer video seks tuh? camner plak bleh yakin sgt kat dlm video tuh bukan anwar?
2. tlg tanya kat nurul izzah plak apsal dia sibuk2 nak pertahankan bapak dia sedangkan dia tiada bukti2/asas2 yg kukuh utk pertahankn anwar? tunjukkan bukti2 yg tidak meragukan! jgn bagi dia jwb soalan korang dgn soalan bangang dier!
3. yg terakhir skali, kalau betul si anwar tuh difitnah akibat konspirasi yg jahat, tolong suruh dua anak beranak nih bersumpah laknat semasa sidang media kang bahawa anwar bukanlah pelaku seks dlm video tuh. lps tuh, suruh diaorg ajak anwar sama2 bersumpah. kalau 3 org nih bersumpah ptg kang, bagus sgt2 tuh! kalau setakat nak cakap2 menafikan bahawa itu bukan anwar, baik toksah buat sidang media, buang air liur jer... pasal rakyat tau dah pasal lakonan sekeluarga si anugerah tuhan nih. so, cepat2 ler korg sekeluarga bersumpah utk hapuskn sangkaan buruk rakyat thdp anwar!!!!

Anonymous,  May 4, 2011 at 7:16 AM  

haaaaaaaaaaa omega dah jumpa?
kat mana dapat?
dalam peti besi?
aaaa apa dia tak dengar lah,
peti besiiiiii
aaaaa oversea?
ooooooo oversea,
maknanya dah jumpalah
abis yang kat balai polis sapa punya?

Anonymous,  May 4, 2011 at 7:21 AM  

Laki bini pandai berlakon. Mata duitan betul! Politik mereka untuk apa yek....

1. Islam? Mereka plurasime, jual kalimah Allah.
2. Melayu? Mereka ingin bubarkan perlembagaan Melayu dan kuasa2 raja.
3. Negara? Mereka anak-beranak memburuk2kan negara Malaysia dimana2 mereka pergi.

Politik anak-beranak ni untuk duit semata2. Kumpul harta dari dulu sampai sekarang. Modal air liur je boleh hidup senang lenang untuk keturunan mereka. Liwat atau zina tak penting.

Anonymous,  May 4, 2011 at 7:21 AM  

Isu jam omega ni patut, masa ketika sesi temuramah dengan wartawan kat rumah kak wan hari tu dah boleh tunjuk, kalau nak..bukan susah pun, masuk je bilik, dan tunjuk waktu tu..
Tapi, kali ni dah terlewat, hujah utk nak tunjukkan jam tu kali ni dah tak boleh pakai lagi .. macam2 cara dah boleh dibuat utk dapatkan jam yg lain..

Sepatutnya, waktu isu ini ditanya oleh wartawan, masa tu jugak kak wan keluarkan jam tu dan tunjuk ke wartawan. Itu baru genuine. So, dah sebulan berlalu baru nak tunjuk.. paham2 je lah.. heh

Anonymous,  May 4, 2011 at 7:29 AM  

buat para wartawan sekalian,

jangan lupa suruh dua beranak nih bersumpah laknat semasa sidang video bersama zizah and d'gang.

P/S: kpd papa gomo, tolong sampaikan hajat ktaorg nih pd wartawan yek...tq...

Anonymous,  May 4, 2011 at 7:48 AM  

Please la Dato T.
Letupkan bom Hiroshima anda.
Tak tahan la, tengok keluarga anuwar durjana asyik menipu dan munuduh org yg tak bersalah.
Tolong please...............Dato T.

Anonymous,  May 4, 2011 at 7:50 AM  

Apapun Kak Wan tetap mengakui bahawa suaminya jenis CURANG.

Anonymous,  May 4, 2011 at 7:58 AM  

JOM KITA HALANG DIA BUAT SIDANG AKHBAR NAK? KITA HALANG DENGAN BANNER YNAG TERTULIS ' MAI RAMAI-RAMAI SIDANG AKHBAR KAK WAN'. AMCAM, SETUJU SEMUA?

Anonymous,  May 4, 2011 at 8:02 AM  

Kalau jam Omega Wan Jijah tunjuk minta polis tunjuk pula jam Omega yang ada dalam simpanan polis. nanti akan diketahui siapa dia penipu laknat paling besar dalam dunia ni.Setakat Omega tu boleh cari lain tempat.Jijiknya aku tengok Nuar laki bini.Tak payah buat sidang akhbarlah. kalau dah bodoh tak boleh diajar jangan cubalah nak tipu satu dunia..nama je doktor tapi tolol nak mampus.Semoga Allah celakakan pengikut kaum Lut ini, bini dia dan sesiapa saja yang redho dengan dia.Tahu tapi buat-buat tak tahu.

lord ried,  May 4, 2011 at 8:06 AM  

ELOOOO BEWAK2 PEJUANG BANGSA KEDARAH TAIK.......

RIUH RENDAH HEWAN2 DALAM BLOG GILER NI PASAIPA IMAN NGAN ISLAM TADAK LANGSUNG.

AKU MAI NI NGAN SATU NIAT NAK MELATIH HEWAN2 NI MENGENAL ALLAH DAN RASUL. SUSAH PAYAH , PERIT GETIAQ AKU TAK KISAH ASAL OBJEKTIF AKHIAQ KU HEWAN2 INI KELIK PADA FITRAH.

HEWAN2 TINGGALAN BRITISH SUSAH SEBAB DEPA SUKA MENDE JIJIK, SUKA KEDARAH TAIK. NAK BERSIH ATI DEPA BUKAN KIJA MUDAH.

AKU NAK BERSIH ATI2 HEWAN NGAN BERUIH JAMBAN DULU LA.

he he he
teruja nengok hewan2 tak selesa ngan tarbiahku pe kucing kene mandi ngan ayaq sabun

Anonymous,  May 4, 2011 at 8:13 AM  

papagomo terlalu obsess dengan seks dan pornography. dosa2 fitnah kau dah sampai ketahap tak terampun. sikap kau dah tak mencerminkan peribadi muslim langsung.. apakan kau akan isytihar murtad selepas ini???

Anonymous,  May 4, 2011 at 8:20 AM  

aku sokong anon 8:13..sivistio

Anonymous,  May 4, 2011 at 8:21 AM  

Semoga Allah melaknat si penipu besar.Dpd tunjuk jam Omega yg diragui baik buat press conference rekomenkan Nuar kawin lagi satu keran Nuar nafsu kuat.Baru boleh org respect.

Lord Of The Toilet,  May 4, 2011 at 8:34 AM  

Kepada puak2 PKR yg mulut berbau belacan.

Kalu isteri atau perempuan yg pertahankan atau jadi barisan hadapan maka layaklah kamu digelar lelaki dayus!!! Apa kelas kamu punya pemimpin ni? Memburit dan menjubur nombor satu tapi takut bereepan mempertahanlkan kebenaran!!!

PKR ni memang raja kongkek tapi dayus!!! Baik lagi kapir CSL, tak payah sumpah laknat pun ngaku!!!

Anonymous,  May 4, 2011 at 8:56 AM  

ELOOOO BEWAK2 PENZINA PELIWAT BANGSA KEDARAH TAIK.......

RIUH RENDAH HEWAN2 PR DALAM BLOG GILER NI PASAIPA IMAN NGAN ISLAM TADAK LANGSUNG.JUMPA TOK GURU BOLEH MINTAK AMPUN .

AKU MAI NI NGAN SATU NIAT NAK MELATIH HEWAN2 PR NI MENGENAL DOSA , PAHALA ,ALLAH DAN RASUL. SUSAH PAYAH , PERIT GETIAQ AKU TAK KISAH ASAL OBJEKTIF AKHIAQ KU HEWAN2 PR INI KELIK PADA FITRAH.

HEWAN2 TINGGALAN BRITISH DAN ZIONIS SUSAH SEBAB DEPA SUKA MENDE JIJIK SEPERTI LIWAT DAN RASUAH , SUKA KEDARAH TAIK. NAK BERSIH ATI DEPA BUKAN KIJA MUDAH.

AKU NAK BERSIH ATI2 HEWAN PR NGAN BERUIH JAMBAN DULU LA.

he he he
teruja nengok hewan2 pr tak selesa ngan tarbiahku pe kucing kene mandi ngan ayaq sabun

ANTARA 2 MUDHARAT PKR DAN PAS AKU PILIH PAS he he he. hidup PAS

lord ried,  May 4, 2011 at 8:57 AM  

ELOOOOOO HEWAN PUKOI May 4, 2011 8:34 AM

AKU PEDULI HAPER NUAR TU BUAT BENDE TU @ TIDAK. YANG AKU KALU PASAI PUAK2 BEWAK NI HEPOKRET. CHUA SOI LEK, MEMANG DAH SAH KONGKEK KAT HOTEL.... JAMALUDIN JARJIZ RABA PONGKOK BETINA, BEKAS MB MELAKA WALAU PON TADAK CD, BUDAK 15 TAHUN TU SAMPAI BERANAK. ADER PUAK2 HEWAN NI NAK KALUT. WAT DEEEERRRRKK JER.

CD NUAR BREHIM NI PROJEK PRU 13 JER. BUAT CD, SUH CHE POLIH HABAQ CD TU ORI. KALU JENEH MAKNUSIA DEPA ADA AKAI MELEINKAN HEWAN PE HANG NI KURENG AKAI. SABIK TU AKU MAI NI NAK LATIH HEWAN2 KELIK JADI FITRAH MAKNUSIA.

Umno man,  May 4, 2011 at 9:11 AM  

Ni apa ni? Maki hamun macam orang hilang akai..orang percaya pun jadi berbelah bagi kalau bahasa anda macam ni..too emotional! Relax la bro...kita orang pun sokong UMNO jugak tapi dengan cara yang lebih cerdik. Bukan nya cara macam hang...malu le sikit kat kawan...tunjukkan profesionalisme masa menulis..baru orang respect...

Anonymous,  May 4, 2011 at 9:11 AM  

agaknya anuwar ni bli jam omega lain dan tiru cop arab,itu yg makan masa selama 1 bulan.. phm sgt penipuan dia..

Anonymous,  May 4, 2011 at 9:14 AM  

lord ried, macam nama kristian je......nama orang Islam tak ade mcm tu........entah2 ada orang kristian tulis dlm blog nak pecah belahkan org melayu....itu mmg keja orang kristian seperti dlm DAP tahun 70an dan 80an, kristiankan raman melayu di Kulim Kedah....

LORD RIED NAMA KRISTIAN.......

Anonymous,  May 4, 2011 at 9:16 AM  

Gua setuju dengan lu GOMO..hidup GOMO..nih gua nak kasik tahu lu semua..tak lama lagi GOMO akan dedahkan lagi kes terbaru, lagi sensasi dan mesti akan membuka mata semua orang..GOMO, gua cadangkan lu korek abis-abisan isu pembunuhan ALTANTUYA dan kes KHALWAT seorang ahli parlimen dengan ZIANA ZAIN kat PD...hidop GOMO..ingat..gua ada dok simpan stok tu sampai ari ni...gua tunggu no 13, then gua bagi lu orang selepuk baik punya bahan bukti...ada berani GOMO???

Anonymous,  May 4, 2011 at 9:21 AM  

antara parti politik yang aku suka itulahlah parti umno dan blog yang paling aku suka itulah blog papa gomo sebab depa ni selalu paparkan cerita seks....
maklum le kan..kan..kan..tak le boring...

Anonymous,  May 4, 2011 at 9:33 AM  

anom 9.16
alaaa.org umno mana buat kerja macam tu...klau ada pun tak sempat keluarkan dahhh kena gam...
penyebarnya akn di dakwa..
penontonnya akan di ISAKAN..
cerita kat kedai kopi akan di rotan...
ya tak ..itu aku agak2 la..

Anonymous,  May 4, 2011 at 9:40 AM  

SEKELUARGA NAK DEFEND DARI FITNAH
MACAM2 HAMPA KUTOK.ISSHHHHHHHHHHH

Anonymous,  May 4, 2011 at 10:13 AM  

bukalah sikit ruang kat hati bahawa anwar akan buat salah krn dia bukan tuhan..

http://mthago.wordpress.com/2011/05/03/anwar-ibrahim-manusia-biasa-atau-tuhan/

Anonymous,  May 4, 2011 at 10:18 AM  

EH? KALI NI NAK BUAT PC UTK TUNJUK JAM OMEGA PULAK?
BUAT APA TUNJUK KAT WARTAWAN? KAN HARI TU DEPA SENDIRI KATA BUAT APA TUNJUK KAT WARTAWAN. WARTAWAN BUKAN PENDAKWARAYA.
KONFIUS AKU..BETUL KE OTAK DEPA NI?

Anonymous,  May 4, 2011 at 10:24 AM  

ha'ah betul jugak..
buat ape nak tunjuk kat wartawan?
tunjuk le kat pendakwaraya.
lagi satu, bukan ke tempoh hari kata jam tu dah hilang? jadi sekarang dah jumpa la ye?
aku pun konfius gak..aduhai

Anonymous,  May 4, 2011 at 10:25 AM  

kak wan dah gelabah lah tu..sekarang baru nak tunjuk jam..ntah2 jam tak original..'omegak' dari china..

pa2 pun kebenaran akan menjelma jua..

pakatan rakyat,bersedialah untuk bungkus dlm pru13..

Anonymous,  May 4, 2011 at 10:27 AM  

senang2 bersumpah je lah kak wan oiii..bukanny susah mana pun..

tapi berani ka depa besumpah???

Anonymous,  May 4, 2011 at 10:29 AM  

blog papagomo hebat..blog ni membuatkan penyokong pakatan jadi bengong tak tentu arah..bila tak tentu arah mula la depa nak spin...spin la camna pun,kebenaran akan muncul jua kan..

go papa go..

Anonymous,  May 4, 2011 at 10:34 AM  

Aku doli per. Aku anggap kes ni dah selesai. Bukti ari ke ari juak pikeharq dapat alaun sebagai tok wokil hasil dari silat situ silat sini. Kongket situ, jubur sini. Cari lokasi untuk wat projek sendiri. Pas tu tuduh ada pakatan jahat orang lain. Projek Anu Gerak2 tahan buat tanggung sendirilah. Tiket sorga dah ada wolly triumphah dah agih2kan. Peniaga rakyat Kelantan dan dijadikan bewak pasiaq, pemimpin depa dah kawan ngn setan. Cuma satu sajaa heran bin ajaib masih ado laie spesis yang mahukan Anu Gerak2 tahan ni jadi pii emm. Wadoh2 tongong sungguh....

Anonymous,  May 4, 2011 at 10:56 AM  

BOIKOT JE PC JIJAH TU. TANYA SOALAN MARAH2. NUAR PUN SAMA TUDUH MEDIA PERKAKAS UMNO.

BOIKOT BOIKOT BOIKOT

Anonymous,  May 4, 2011 at 11:02 AM  

buat apa pergi..kalau tanya soalan tak jawap....aku tau sidang media ini hanyalah untuk menafi awar x terlibat dan dlam video tu bukan anwar...habis nanti tanya dia tak tengok video haram...macam mana dia nak ulas, ---belum makan dan kata makanan tu x sedap...apa barang...kalau makan pun kalau sedap masih kata tak sedap,,,apa barang sidang media tu,,,benda yang sama aje,,x nampak hasil nya

Anonymous,  May 4, 2011 at 11:08 AM  

Gomo..

1) mana cd blue adun selinsing?
2) mana cd blue adun perupok?

lu kan tokan..... tokan tabur fitnah...hehehehheee... dah senyap ker? dah ader fitnah lg dasyat so lupalak fitnah yg lain... he2

Anonymous,  May 4, 2011 at 11:08 AM  

Dah x blh nak spin punya pasal, barulah nak tunjuk jam omega. Itu pun baru beli entah dari mana.

Apa jenis pompuan la si jijah ni sanggup pertahankan laki dia yang buruk akhlak ni. Agaknya jijah x kisah berkongsi laki...

Anonymous,  May 4, 2011 at 11:10 AM  

Anwar,Jijah,Nurul Izzah kena bertaubat. Nuar satu dunia dah maklum ,yang berdua ni bersubahat.

Anonymous,  May 4, 2011 at 11:28 AM  

Respect blog ni. Sebelum ni aku tak pernah tau kewujudan blog ni tapi sekarang dah rajin bukak. Cuma nasihat aku kepada bro papagomo supaya menjaga bahasa dan pekerti kerana kita org islam. Kalau kita nak tarik org, kene buat dgn cara sopan dan lemah lembut.. tapi tegas dan dikukuhkan dgn fakta. Dengan cara itu org lebih respect kita dan lembut hati untuk menerima idea yg kita cuba ketengahkan.

Anonymous,  May 4, 2011 at 12:38 PM  

Nanti sapa-saba tolong bawak Al-Quran bagi kat Jijah and Izzah suruh depa sumpah laknat

Anonymous,  May 4, 2011 at 12:41 PM  

....................../??/)
....................,/?..//
.................../....//
............./??/'...'/???`??
........../'/.../..../......./??\
........('(...?...?.... ?~/'...')
........\.................'......../
.........'\'...\............ _.??
............\...............(
..............\.............\
TO PR FANS...Kaki AUTA..
Usahlah menegak belalai yg telah basah....

Anonymous,  May 4, 2011 at 12:45 PM  

Aku kesian pada jijan dan geng yang suhabat....Eskay dah buat sumpah laknat....kenalah balas balik dengan sumpah laknat yang sama kalau si anuar ni nak pertahan dia benar.....kalau tidak sumpah laknat yang Eskay buat ni akan kena balik pada Anuar dan keluarga dia yang cuba menegak benang basah.....Buat apa lagi ada sidang media....Semua orang dah tau dari kepala hingga batang totey dia....Satu soalan nak taknya Kak Jijah.....Anuar memang cukor habis bulu totey dia ke???

Anonymous,  May 4, 2011 at 12:58 PM  

kuman di seberang laut nampak. belalai gajah di celah kangkang buat buat tak nampak.

Anonymous,  May 4, 2011 at 1:49 PM  

anon 11:28pm
ko jangan mimpilah blog site ni nak berhikmah... sebabb yg bahasa yg dia tahu cuma maki dan mencarut saja selain mengedar video lucah.

Pok Ngah Nik Ajis,  May 4, 2011 at 2:50 PM  

HA..........HA........HA........
OBAMA.............
OSAMA..............

OMEGA............

KALAU AKU PANCUT AYAQ MANI DALAM LUBANG PERIOD SAH GIRLFRIEND AKU TERMENGANDUNG DAH........

SAMALAH KALAU AKU TUNGGU DUPLICATE OMEGA DARI CINA...CONFIRM DAH SIAP....

HA.....HA.....HA.......HA.......

SEBULAN DAH BARU NAK TUNJUK OMEGA....BUATAN CINA 2ND VERSION.......

CUSTOMER AKU DARI JEPUN KATA....
"DONT SEND YOUR PRODUCT CROSS CHINA...DIRECT FROM PHILLIPINE"

MAKSUDNYA...PUNYA LER CEPAT SICINA DUPLIKET SAMPAI JEPOOON PUN TAK SEMPAT TENGOK PRODUK TU....

TAK HERAN LER...KALAU OMEGA....YG KAK JIJAH DAH NAK PAMIRKAN......

AHLI PAKATAN HARAM...APA DIA TAHU...BUTA...KELEMAYAU.........

Anonymous,  May 4, 2011 at 2:51 PM  

papagemuk ni mmg dah malu agaknya...
bila tak tunjuk jam omega kata mmg dsai..
bila nak tunjuk kata beli kat cowkit la... apa lah itulah... kalau dah otak yahudi tu mmg selalu je nak spin manjang.... dan maki memaki itu adalah ucapan harian papagemuk kan...
ingatlah yer, setiap kata2 dan tulisan itu akan dihitung di akhirat kelak... anyway, alquran bukan diguna utk angkat sumpah je yer tapi utk di baca dan dipahamkan...

Pok Ngah Nik Ajis,  May 4, 2011 at 3:13 PM  

HA.....HA......HA......

ANON YG BODO MELANTUN-LANTUN.....

BACA QURAN DAN PAHAM........??????

APA YG KO FAHAM.....??????

QURAN YG KO BACA KATA APA....?

KO BUAT SETIAP HARI IKUT QURAN.....?

ATAU SYOK CAKAP....ALASAN SURUH ORANG LAIN IKUT QURAN.....??????

BERAPA TAHFIZ YG FAHAM QURAN....???

ADAKAH QURAN SEBAGAI KITAB PEDOMAN KEPADA MANUSIA-MANUSIA BENGAP MACAM AHLI PAS..MENGHINA,MENGATA,FITNAH DAN ADU DOMBA............

ADAKAH QURAN MENGAJAR...AHLI2 PAS MEMISAHKAH SADARA-SAUDARANYA YG SEAGAMA......?????

TUAN...BALIK BUKA KITAB LAIN BUAT RUJUKAN....SALAMMMMMMM.....

pakatan haprak-yat,  May 4, 2011 at 3:44 PM  

tempahan jam omega rekabentuk sama baru siap. tu yang baru nak tunjuk. kamon laa azizah. takkan nak kelentong rakyat kot?

Anonymous,  May 4, 2011 at 5:03 PM  

Apa Itu PAS? Pas itu macam macam lipas makan taik. Anda disarankan tambah lagi nama-nama yang belum lengkap untuk dijadikan kompilasi dalam bentuk e-book nanti...1. Pakai Ana Saja.
2. Parti anti social.
3. Puak Ana Saja.
4. Penipu Angkuh Samseng
5. Perosak Agama Sendiri
6. Pecat Atau Sekutu
7. Parti Ajaran Sesat
8. Pantang Ada Subsidi
9. Pakai Ambil Semua
10. Parti Anti Segala
11. Pengikut Ajaran Syaitan
12. Pulau Anta Semua
13. Putar Alam Semulajadi
14. Penipuan Adalah Sunat
15. Perosak Akhlak Saja
16. Pengamal Ajaran Secular
17. Projek Angkut Sendiri
18. Pelawak Ala Scenario
19. Parti Asyik Sendiri
20. Perosak Amalan Suci
21. Pengetahuan Agama Sempit
22. Pemarah Angkuh Syakwasangka.
23. Paranoia Arrogant Suspicious
24. Paksa Ahli Sedekah
25. Palsukan Ajaran Sebenar
26. Pilih Ahli Saja
27. Perpecahan Adalah Sunat
28. Pergaduhan Adalah Suruhan
29. Permusuhan Adalah Selambe
30. Perosak Alam Sekitar
31. Penyokong Agenda Sequi
32. Parti Ahli Syurga
33. Perosak Adat Susila
34. Penentang Amalan Suci
35. Pepijat Alaf Semasa
36. Permainkan Allah Swt
37. Pengikut Ahli Syiah
38. Penyebar Amanat Songsang
39. Pengikut Amanat Salah
40. Pentafsiran Ayat Salah
41. Palsukan Ajaran Sebenar
42. Parasito Alaf Sekarang
43. Perhabis Apa Saja
44. Pakar Ahli Sembang
45. Persatuan Ahli Songeh
46. Pakai Agama Separuh
47. Perosak Anak Seni
48. Perkosa Agama Sendiri
49. Polis Adalah Syaitan (bisu)
50. Parti Abai Sejarah
51. Pelampau Agama Semua
52. Penipu Anakbangsa Sendiri
53. Perasugut Aniaya Sosialis
54. Parti Anti Syuarah
55. Platoon Askar Syaitan
56. Pakar Ampu Sentiasa
57. Pendek Akal Semua
58. Pakar Ahli Sabotaj
59. Pergerakan Ajaran Subversive
60. Penuh Adengan Sandiwara
61. Pengamal Ajaran Samarinda
62. Parti Ambil Sedekah
63. Problem Ada Saja
64. Pulus Adalah Segala
65. Pembohongan Ada Saja
66. Projek Anak Saya
67. Percakapan Adalah Sempit
68. Pentingkan Anak Sendiri
69. Perosak Anak Syarikat
70. Perubahan Adalah Salah
71. Perkasan Anak Sendiri
72. Pandangan Akal Sempit
73. Pantang Ada Sebat
74. Pantang Ada Sapu
75. Putar Asalkan Selamat
76. Pandai Ana Saja
77. Puji Anak Sentiasa
78. Parang Adalah Senjata
79. Pedang Atau Senapang
80. Pandai Aku Sajelah
81. Pendek Akal Semua
82. Pegangan Agama Sempit
83. Politik Agama Suku
84. Penipu Alam Sejagat
85. Perobek Agama Sendiri
86. Pelopor Ajaran Samseng
87. Puak Ana Samseng
88. Persatuan Anak Sangkuriang
89. Perangai Ala Setan
90. Pengamal Amalan Sengketa
91. Pakai Ambik Sombrono
92. Perangai Ali Setan
93. Parti Anak Saudara
94. Projek Ana Songlap.
95. Pelik Ajaib Sweh-sweh
96. Parti Ambil Syarat
97. Pembangkang Akan Sifar
98. Pembelot…ala…Syiahhhh
99. Puas Aku Sekarang…

PAS kluk klek...

Anonymous,  May 4, 2011 at 7:15 PM  

ALOOOO WAN JIJAH AMCAM BERDENYUT BERAIR TAK PUKI HANG TENGOK BANG NUAR KOKEK PUKI PELACUR CINA

JAM OMEGA HANG SIMPAN DALAM PUKI HANG KAA WAN JIJAH

HANG AKAN KENA MAKI KAW KAW SAMPAI MAMPUSS PASAI SANGGUP BERSUBAHAT ZINA LAKI HANG


KAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA

Anonymous,  May 5, 2011 at 1:21 AM  

bile tak tunjuk kate suruh tunjuk.. bile nak tunjuk kate tak payah tunjuk sebab dah lambat.. bile tak sumpah suruh sumpah bile nak sumpah nnt ape plak? sumpah palsu?

Anonymous,  May 5, 2011 at 2:13 AM  

Bila semua rakyat nak tengok lalu disuruh tunjuk berkali kali .... TAK MAHU TUNJUK. Siap memperlekehkan permintaan.
Selepas berlakunya perjalanan Anwar Brohim ke merata rata tempat termasuk Saudi Arabia & Jepun dan bila dah keluar video yang SAH SAH Anwar Brohim yang secara autometik mengurangkan kepentingan nak tengok jam tersebut ... baru la terhegeh hegeh nak tunjuk ???
ANJING YANG TERSEPIT .. itu je yang seswaii dilabelkan pada dorang ni.

Anonymous,  May 5, 2011 at 6:35 AM  

Ulama nik selipar, buka la mata,jgn la menutup belalai anuar.
wan azizah, tahu belalai yg basah tu anuar punya.
belalai anuar mcm concorde

Anonymous,  May 5, 2011 at 11:58 AM  

sapa2 yang tau apa yang sebenarnya terjadi kat PC ds wan azizah semalam? aku usha kat semua blog tapi belum ada yang cover cerita tu. Thanks.

mat kelate,  May 5, 2011 at 1:47 PM  

anon.. apa jadik dengan jijah dan nuar peliwat tuh.. dah gaduh ker? hahahaha

mungkin jijah dah tak boleh terima lagi peel perangai peliwat tuh.. jadi dah tak tahan kot..

tyaubat la jijah jangan dok menipu rakyat dan diri sendiri..

laki kau tuh sebenarnya dajal..jgn korbankan diri kau dan anak kau sekali jadi penasihat dajal

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP