Tayangan Unggul Atas Permintaan Ramai Video Porno Anwar Ibrahim

Wednesday, May 18, 2011

video


FREE DOWNLOAD KLIK DI SINI



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

111 comments:

Anonymous,  May 19, 2011 at 12:00 AM  

Nampak sangat dajjal ni penuh pengalaman guna pelacur. Tengok minit 0.21, keluar bilik air terus aleh cadar.... prepare nak gauli pelacur tu. Orang yang dah biasa saja tau apa yang perlu buat dalam sesuatu situasi yang selalu dia alami. Mcm kita nak drive, masuk kereta terus pakai tali pinggang, tengok cermin, etc.

Che Det,  May 19, 2011 at 12:08 AM  

Sebagai menghormati Tun Mahatthir...Negarawanku di Blog ini....mulai hari ini cerita lucah tidak disiarkan ...peminat setia cerita lucah diminta bersabar...

Anonymous,  May 19, 2011 at 12:11 AM  

Semoga Tun Mahathir cepat sembuh dan diberi hidayat.

hitachi,  May 19, 2011 at 12:11 AM  

Maryland possesses a great variety of topography, hence its nickname, "America in Miniature."[8] It ranges from sandy dunes dotted with seagrass in the east, to low marshlands teeming with wildlife and large bald cypress near the bay, to gently rolling hills of oak forest in the Piedmont Region, and pine groves in the mountains to the west.
Physical regions of Maryland.
Tidal wetlands of the Chesapeake Bay, largest estuary in the United States and the largest water feature in Maryland.

Maryland is bounded on its north by Pennsylvania, on its west by West Virginia, on its east by Delaware and the Atlantic Ocean, and on its south, across the Potomac River, by West Virginia and Virginia. The mid-portion of this border is interrupted on the Maryland side by Washington, DC, which sits on land that was originally part of Maryland. The Chesapeake Bay nearly bisects the state, and the counties east of the bay are known collectively as the Eastern Shore.

Most of the state's waterways are part of the Chesapeake Bay watershed, with the exceptions of a tiny portion of extreme western Garrett County (drained by the Youghiogheny River as part of the watershed of the Mississippi River), the eastern half of Worcester County (which drains into Maryland's Atlantic coastal bays), and a small portion of the state's northeast corner (which drains into the Delaware River watershed). So prominent is the Chesapeake in Maryland's geography and economic life that there has been periodic agitation to change the state's official nickname to the Bay State, a nickname that has actually been used by Massachusetts for a long time.

The highest point in Maryland, with an elevation of 3,360 feet (1,020 m), is Hoye Crest on Backbone Mountain, in the southwest corner of Garrett County, near the border with West Virginia and near the headwaters of the North Branch of the Potomac River. Close to the small town of Hancock, in western Maryland, about two-thirds of the way across the state, there is only 1.83 miles (2.95 km) between its borders. This geographical curiosity makes Maryland the narrowest state, bordered by the Mason-Dixon Line to the north, and the northwards-arching Potomac River to the south.

Maryland is comparable in overall area with the European country of Belgium.[9]

Portions of Maryland are included in various official and unofficial geographic regions. For example, the Delmarva Peninsula is composed of the Eastern Shore counties of Maryland, the entire state of Delaware, and the two counties that make up the Eastern Shore of Virginia, whereas the westernmost counties of Maryland are considered part of Appalachia. Much of the Baltimore–Washington corridor lies just south of the Piedmont in the Coastal Plain,[10] though it straddles the border between the two regions.

A quirk of the geography of Maryland is the absence of any natural lakes,[11] though there are numerous ponds. During the latter Ice Ages, the glaciers did not reach as far south as Maryland, and therefore they did not carve out the deep natural lakes that exist in states farther north. There are numerous man-made lakes, the largest of these being the Deep Creek Lake, a reservoir in Garrett County in westernmost Maryland. The lack of a glacial history also accounts for Maryland's soil, which is sandier and muddier than the rocky soils farther to the north and northeast.


.

Anonymous,  May 19, 2011 at 1:25 AM  

Tengok tu kak wan camna kuat laki hang henjut pup pap pup pap terkangkang kangkang si cinadoll duk tadah belalai laki hang

Nurul' cayalah papa hang memang hebat

Anonymous,  May 19, 2011 at 1:54 AM  

Hi, do anyone have the sextape of Najis and ZZ at PD. hahaha........ or Mr Raba-raba kena buang kat AS or Menteri TV rogol maid or MB Selangor suatu ketika dahulu and dll.

Anonymous,  May 19, 2011 at 1:55 AM  

May Tun M a speedy recovery.

Anonymous,  May 19, 2011 at 2:11 AM  

As salam anon 1:54 am,

engkau orang ni kalau menuduh dan cakap tanpa bukti bukan main lg suka....itulah sifat2 semulajadi parti pakatan rakyat sbb dah diasuh dengan baik oleh si anwar bin ibrahim la katakan....kisah PD tu dah basi la masih lg di jaja ke sana sini, zz dah berapa banyak kali menjawab soalan wartawan masa interview dalam majalah bahawa dia tak pernah ditangkap basah ngan n....spt yg dikata....tak reti bahasa lagi k....

songkok x brape tinggi,  May 19, 2011 at 2:45 AM  

da bosan dgn bloger pro bn ni..x abis abis dok cite benda yg sama je.naik nyampah da aku..ulang benda sama....uuuwwweekkkk...da x de benda lain ke nk ckp...bosan bosan bosan BOSAN

Anonymous,  May 19, 2011 at 3:49 AM  

Heh, kalau dah bosan tu, suruhla bapak BABI kau tu sondol bende lain plak then buat video. Pastu tak ngaku plak hehe. Barulah tak bosan. Bolehla puak2 bodo melalak2 plak dok backup, kan. Hehe

Anonymous,  May 19, 2011 at 4:28 AM  

cepat mati la Tun M.. tak sabar nak tengok kubur dia berasap

Anonymous,  May 19, 2011 at 4:41 AM  

anon 4:28
Kurang ajar, siapa lah guru anda masa sekolah dulu. Guru anda pasti menyesal jika dia tahu engkau adalah di antara murid-muridnya.

Guru Vtrn. berkata

Anonymous,  May 19, 2011 at 4:49 AM  

baek gua layan youjizz dari tengok si tua ni

Anonymous,  May 19, 2011 at 4:51 AM  

hahaha guru vtrn.. kau tengok la nanti betul ke tak betul aku cakap.. confirm kubur dia berasap!

Anonymous,  May 19, 2011 at 6:40 AM  

Jom doakan Tun M sempat bertaubat dan menerima hidayat...walaupun Tun M pernah menghina Sunnah Nabi. Sebagai menghormati manusia...doa hidayat untuk Tun M.

Anonymous,  May 19, 2011 at 6:42 AM  

RIP Mahafiraun

Semoga bumi sanggup menerima Mahafiraun...jangan jadi Kamal Artartuk bumi pun benci.

SETIAMAN,  May 19, 2011 at 7:30 AM  

MACAM LAH KAU ORANG NI TUHAN DAN TAHU APA NAK JADI, BODOH BANGANG MACAM BUDAK-BUDAK BENGONG. PAKAILAH OTAK BERFIKIR SEBELUM BERTINDAK. JANGAN TUDUH ORANG TAK TENTU HALA KALAU TAK DAK BUKTI, ANWAR ALJUBURI ADA BUKTI SAHIH, TAK BOLEH TIPU, DAH DISAHKAN VIDEO ITU TULIN, PELAKON PUN TULIN.
ALLAH HUAKBAR!!!

Anonymous,  May 19, 2011 at 7:40 AM  

Takut aku dengar dan tengok orang melayu berfikir,mana ada ayat dlm Al Quraan suruh mati dan kubor berasap.
Tak kena pada keluarganya dan mcm dia tak ada mak/bapak.
Cit...bangsat punya orang

Anonymous,  May 19, 2011 at 7:42 AM  

Yang cerdik2 semua dah keluar dari Pakatan Roboh tu, yang tinggal sekarang semua yang tak berapa nak cerdik serba serbi, kaki botol pun dah keluar dari PKR tu..Apa2pun "statement" yang keluar dari mulut depa ni, ayat keluar laju lebih daripada otak berjalan.. kita tak payah ambil hati lah,...kita tahu "mind level" depa ni lagu mana...tahap2 Us'start' Bob "bidan terjun" Lokman jugak ni....anggap aje lawak semasa...depa komen, kita gelak aje..

lord ried,  May 19, 2011 at 7:56 AM  

ELOOOO BEWAK2 PEJUANG MELAYU KEDARAH TAIK......HE HE HE


SIAN TUN MAHDIAQ.....HE HE HE
KALU MATI ....MATI SYAHID LA PASAIPA DOK BERJUANG KAT MELAYU. TIGHU NABI DAK BERJUANG KAT ARAB HE HE HE

jangan mara.....
gurau saja

Anonymous,  May 19, 2011 at 7:56 AM  

walaupun kamu parti islam,kamu perihatin juga dengan tok kong,sesama islam kamu tak mahu bersalam,sesama melayu kamu tak sokong.

Anonymous,  May 19, 2011 at 7:57 AM  

Masa hujung 90'an dulu aku panjat pokok kat ceramah Nuar ni kat Bandar Baru Bangi dia kata "..saya ada 4 kotak fail mengenai rahsia penyelewengan kerajaan BN..saya akan dedahkan.."sampai sekarang, haramm...

Hanya orang2 yang bodoh sahaja yang mengikuti orang yang suka memperbodohkan orang lain....

Anonymous,  May 19, 2011 at 8:13 AM  

Aljuburi kata ada 4 kotak fail penyelewengan tp aku rasa dia silap cakap tu kotak kondom la kot...ke korg salah dgr ni?

Anonymous,  May 19, 2011 at 8:22 AM  

kalu nak tahu kekuatan dajal,kekuatan terletak pda huruf 'd',kalu nak tahu kekuatan dap berasal,kekuatan dap terletak pada plate 'd'

Anonymous,  May 19, 2011 at 8:28 AM  

keris diasap diatas bara,pahlawan berdarah keturunan kasturi,ku hairan sungguh si temenggung negara,pengkhianat dibiar bebas kesana kesini

Anonymous,  May 19, 2011 at 8:34 AM  

jangan di sentuh sibengali tua,takut mati penjihat pas,kalau dah kebenaran tak diterima juga,tunggulah izrail turun menebas

Anonymous,  May 19, 2011 at 8:37 AM  

kekuatan dajal pd huruf D,kekuatan DAP pon pd huruf D,ironinya negeri hamPas pon plat D....dajal le tu hehe

Anonymous,  May 19, 2011 at 8:39 AM  

abdul qadir jailani sufi teragung,pangkat sultan aulia di kurnia allah,menggantikan nama yang di pertuan agong,khatib mendoakan khalifah kafir harbi makmum mengaminkan masyaallah

Anonymous,  May 19, 2011 at 8:51 AM  

DAJ=DAJJAL. PLAT DAJ MANA ???. NIK AZIZ=DAJJAL KAH ???.

Anonymous,  May 19, 2011 at 9:02 AM  

DAP = Dajjal Ahli Parlimen

Anonymous,  May 19, 2011 at 9:10 AM  

insaflah papa gomo..hidup hnya sementara je..hentikanlah sebar video tu..andai kata pelaku seks tu dah bertaubat n mati..org akan trus tonton video tu dan yang tanggung malu adalah anak cucu dia yang xbersalah..adakah agama Islam menyokong perbuatan begitu? adakah Islam menggalakkannya? andai kata terjadi pd gomo n gomo dah bertaubat atau dah mati (walaupun xsempat bertaubat), adakh gomo nak anak cucu gomo malu dsbbkan video lucah gomo? klu btl mamat tu pelakunya n disahkan oleh pihak polis..tangkap je mamat tu n jatuhkan hukuman hudud.ada bran?? xpyh sebar2..dah Islam larang sebar xpyh la buat n xpyhla bg 1001 yang rasional knp perlu sebar.

PKR bodoh,  May 19, 2011 at 9:21 AM  

diorang sebar sbb nk bagi tau konon bakal PM ko tu kaki pelacur..pk pki pale konek tol ler anon 9:10 ni

Anonymous,  May 19, 2011 at 9:22 AM  

Aljuburi bakal PM (porno man)

Anonymous,  May 19, 2011 at 9:28 AM  

anon 9:21 aku xckp pun mamat tu bakal pm aku..aku cuma ckp jgn sebarkan sbb Islam larang..dosa berangkai2

Anonymous,  May 19, 2011 at 9:41 AM  

sokong ANON 9:28 AM...AKU DAH CAKAP YANG JUAK UM(POR)NO NI BABI NEGARA (BN) KAO TAK PERCAYA,KAO TENGOK LE SENDIRI BETAPA BODOHNYA MELAYU LAKNAT NI.KAO CAKAP ISLAM TAK GALAK SEBAR VIDEO LAKNAT NI TAPI TETAP ANAK-ANAK BABI NI MEMPERTAHANKAN JUGAK PERBUATAN MEREKA DAN SUKU SAKATNYA.LEPAS TU SIAP PUTAR BELITKAN FAKTA.ITU LAH CONTOH ISLAM UM(POR)NO,CAKAP JE BERBUIH TAPI HABUK PUN TARAK.DAH DASAR SPESIS BABI.KAO AJAR MACAM MANA PUN MEMANG TAK KAN CERDIK JUGAK.

Anonymous,  May 19, 2011 at 9:59 AM  

pada anon 9.21 tue, klu terjadi kat dia or famili dia..agak2 dia stuju x video seks tu di sebarkan???? xpyh teka2 la....mmg comfirm anon 9.21 xnak kan? sbb apa?? sbb mesti malu samp ke mati..sedangkan Allah pun boleh ampunkan dosa hamba2Nya. tp pada masa sama video tu masih lg org tonton..mcm ni ke Islam yang anon 9.21 anuti? xkisahlah sapa2 dalam video tu..yg penting klu dah bersalah tangkap n hukum..

Anonymous,  May 19, 2011 at 10:02 AM  

kalau video porno tu najib pelakonnya aku rasa ke seluruh dunia termasuk la kat guatemala pon tau sapa yg kongkek disebabkan kerja kotor puak2 pembangkang pandikutty tp disebabkan pelakonnya ANUGAYRAH Pandy Kutty Rakyat maka berdosa la sapa yg sebar...kalau sebaliknya akan jd halal...tu la Pandy Kutty Rakyat aka PgayR

Anonymous,  May 19, 2011 at 10:12 AM  

xkisahlah pro pembgkang ke pro bn ke..sapa yang sebar dosa tetap dosa..yang bg dosa pahala bknnye aku..tu yg kt kiri kanan ko tu..o marahlah kat malaikat tu..aku nie cuma hamba je cam ko gak..klu ko suka n sokong penyebaran tu..itu hak ko,aku cuma sampaikan je apa yg Islam ajar..klu ko xstuju ko komplain la kat Tuhan...klu ko bran la..ada bran ke??? hehehe

Anonymous,  May 19, 2011 at 10:43 AM  

Sebarkan aje, kasi rakyat tengok sebab Nuar ni nak jadi pemimpin...pakai fatwa Hadi, dia kata buleh...kalau depa kata dosa, Hadi pun dosa sama laa...

Anonymous,  May 19, 2011 at 11:00 AM  

Pork Nick bole amponkan dosa.....jumpa terus selesai dosa2 umpama bayi baru lahir hehe

pas + pkr = DAP,  May 19, 2011 at 11:29 AM  

Untuk penyokong PKR dan PAS, Masa kes rohaizat calon BN dulu, Tok guru dan ostat ko kata bole dedahkan keburukan orang yang bakal jd pemimpin. Habis nama imam al ghazali ko jual sbb nk pertahankan hujah korang.

Sekarang ni pulak Allah maha adil, bila berlaku kat puak ko, ko kata xbole lak. Memang ko ni bangsa jual agama untuk politik/harta/kuasa la..

Inilah bahayanya orang agama yang jual agama untuk dunia. Sbb tu golongan ini antara 3 golongan pertama dilempar dalam neraka sebelum hisab bermula.

Beragama tapi jahil..
petik ayat quran dan hadith ikut selera korang. Mana yang sesuai dengan nafsu korang, ko ambik dan amal. Yang tak kena dengan nafsu korang ko tolak.

kah kah kah...bila la sikafir popegomo ni nak dapat ubat sangat bangang? keh keh keh,  May 19, 2011 at 11:30 AM  

kah kah kah...buka je blog sikafir popegomo ni...wa tengok ada lagi isu pasal video sex...warghkakakah

sikit punya bangang pemuka yahudi ni obsess pasal anwar...kah kah kah

awat ngeri sangat dengan anwar ni pemuka yahudi oiii...kah kah kah

sikafir popegomo tak tau ke sampai POLIS terpaksa spin kononnya tak boleh ambik tindakan perlaku dalam video tu...ha ha ha ha

apa maksud tak boleh ambik tindakan? kah kah kah

kata video tulin...kata perlaku ketua pembangkang...kah kah kah

kan dah nampak bangang...keh keh keh

Anonymous,  May 19, 2011 at 11:36 AM  

pandykutty 11:30 dah bersuara hahahaha yg nampak bangang penyokong2 pandykutty aljuburi yg terhegeh2 hahahaha

Anonymous,  May 19, 2011 at 12:58 PM  

npe polis x ckp lg sape lam bidio tu..
x siap siasat lg k

klu bukan anwar...malu la bn...tu pasal polis diam je...
klu btol anwar...dah tntu hari hari dok siar lam tv

UMPORNO,  May 19, 2011 at 1:14 PM  

papa gomo daripada ko kecik ko dididik dgan video lucah ke dalam pala otak ko???

aku dan seluruh guru2 di malaysia mgutuk perbuatan ko dgan paparan video lucah di blog ko.

anak murid aku baru form 1 ditangkap simpan video ni dalam enset.

dah tau budak sekolah skarang bnyak gejala sosial. puak umno mcm Gomo ni makin mgalakkan lagi.


.
.

.
.

perjuangan mmbela bangsa ke merosakkan bangsa hah wahai gomo??

BENCI UMPORNO DULU KINI SELAMANYA

Anonymous,  May 19, 2011 at 1:22 PM  

anon 1.14pm sbb tu Islam larang sebarkan video lucah walaupun tuk tujuan kesedaran kononya..hakikatnya ada gak yang tgk tuk layan semata2..lama2 hancurlah umat Islam klu org mcm gomo nie ada kt muka bumi.tuk mana2 kes rohaizat ke apa ke..tp aku tetap berpendirian haram sebar video2 mcm nie..lantakla pas ke umno ke..diaorg blh bg mcm2 fatwa n alasan tp kita sbg org Islam jgn terlalu taksub sgt..

Anonymous,  May 19, 2011 at 1:26 PM  

awat hang bengong sangat. dapat apa dr pak jib sampai hang agung2kan bn yg akan berkubur x lama lg. sah dah org dlm video 2 bkn anuar sbb kote
tak sunat

Barang Naik BN,  May 19, 2011 at 1:28 PM  

heh, dalam isu pyebaran bahan lucah ni puak2 gomo ni la yg paling laju. pastu kata nk bela bangsa dgn tayangan pornography.

suka sgat amalkan politik jijik umporno x berani lawan hal ekonomi ke. Gaji pekerja tahap cibai harga barang dok naik!!!! pmbaziran dlam pgurusan kerap berlaku. email 1malaysia brape juta mau guna...


tau kutip cukai kena tau la bayar subsidi.

Anonymous,  May 19, 2011 at 1:30 PM  

kepada SETIAMAN
video tulin...

pelakon tulin....

klu orang lain yg mpunyai wajah seakan wajah SETIAMAN yg blakon...maka pelakon dlm bidio ttp akan tulin..WALAUPUN BUKAN SETIAMAN YG BLAKON...

RENUNG RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMALLLLLLLLLLLL

jgn terperangkap dgn perkataan TULIN

Anonymous,  May 19, 2011 at 1:57 PM  

pandikutty2 ni tang kote nampak plak x sunat tang muka kata tak sama..camna tu?hehehe blh tau lak benda tu potong ka tak?apa korg ni selalu jilat kote kapal poosingh ka?

Anonymous,  May 19, 2011 at 1:57 PM  

video disahkan tulen, pelakon sudah dikenalpasti, tapi takmau nak dedahkan kenapa?? nak simpan buat modal fitnah utk pru 13 ke?? nanti dedahkan awal anti klimax pulak kan.. macam la org semua bodoh macam kaldai2 umno

UMNO KORUP,  May 19, 2011 at 2:12 PM  

pergh amik ko gomo guru2 sekolah pon marah kat ko, bodo sgt la g sebar video lucah. dasar smpah masyarakat mngalalkkan anak muda merosakkan minda.

celaka2 bn sorg pon xnk sebut pasal haramnya video lucah. ataupon yg anon2 yg reply ni semua blogger2 upahan umngok.

bila masa ustaz abdul hadi kata x haram, pergh dah tmbah 1 dosa fitnah.

tamimi's theory May 19, 2011 at 2:21 PM  

Kajang 16 Mei 2011, Berita mengejutkan satu Malaysia apabila isteri kepada individu pertama dalam pertuduhan skandal video seks yang melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Eskay secara umum memohon maaf kepada Datin Seri Wan Azizah atas kejadian yang berlaku. Isteri Eskay yang memakai baju kurung rona hijau dilihat berjabat tangan dan berbual mesra dengan Datin Seri Wan Azizah dihadapan bangunan Perkasa cawangan kajang di sekitar kajang. Datin Seri Wan Azizah mendesak...Baca artikel penuh

pautan
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/isteri-datuk-eskay-mohon-maaf-kepada.html

Anonymous,  May 19, 2011 at 2:46 PM  

Khairul Azlam Mohammad dari Harakah Terengganu mewawancara Hadi Awang lepas Solat Sunat Terawih di Rusila, Marang pada 25 Ogos 2009.

Hadi Awang berkata:

"Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh
menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihanraya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita WAJIB mendedahkan peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil,
fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah."

P/S: Aku tak fitnah, juak2 totok bodoh dalam PAS yang suka putar belit.

SUARA RAKYAT May 19, 2011 at 3:05 PM  

anon 2.46

mdedahkan peribadi tu dari konsep ape kene paham jugak. ko dgar ceramah die drapade awal smpai habis ke ko kerat kenyataan yg ni saje.

pdedahan dr segi isu rasuah , isu penipuan, isu hak rakyat yg disalahguna, pyelewengan, subahat.
semua tu isu peribadi jugak. ko yg myempitkan pndangan kepada isu skandal.

jgan mainkan politik isu2 seks n porno je , mana hal hak rakyat???? asyik mainkan isu2 seks je. smpai org fikir politik kotor!!

hal utama tentang politik adalah pntadbiran negara. pgurusan negara n kebajikan rakyat.

TGOK LA SDIRI MCAMANA BEBAN YG RAKYAT TGGUNG SKARANG.

nk dedahkan hal peribadi , jom bcakap ttg isu2 rasuah, isu2 salahguna duit rakyat. buka lah minda sikit.

kalau nk sgt bcakap pasal peribadi dr sudut seks, gmbar anak najib bsepah di google images. gmbar die tgah buat ape tu?? itu boleh je nk dijadikan isu bagaimana najib memimpin keluarganya.

hah skarang ko nk sempitkan pikiran ko isu peribadi tu dr segi seks ke dr pandagan yg lebih luas?? BUKAKLAH MINDA SIKIT!

MATANG LAH SIKIT DALAM BFIKIR!
agenda politik yg utama adalah agenda menjaga kebajikan rakyat!

Anonymous,  May 19, 2011 at 3:10 PM  

sokong kenyataan @suara rakyat.
nk dedahkan masalah pemimpin pon jganlah smpai langgar syariat islam tayangkan video porno, depa ni x pikiaq hal dosa pahala ka

Anonymous,  May 19, 2011 at 3:23 PM  

Tak dak ambik hatilah, kecik punya hal tu, dia bawak pulak agenda kebajikan rakyat, skop yang lebih luas konon...nak alih isu...suruh buka minda lagi tu... ustat PAS siap buat ceramah dalam masjid lagi pasal isu Najib-Altuntuya walaupun tanpa berbukti lagi sebelum pendedahan RPK pasal SD yang dia buat tu...punya bangang ustat PAS tu, ada PAS keluar statement pasal politik kotor atau bukak skop yang lebih luas??...bukan sempit fikiran tu, cuma fokus...hahahaha...tapi apa2pun tak ambil hati...

Btw, Statement Hadi tu di "back-up" oleh Ghani Samsudin...Ghani bekas Presiden PUM kata, line clear..

Anonymous,  May 19, 2011 at 3:55 PM  

anon 3.23 hilang kata2 mndengar hujah suara rakyat , maka ayat nya mula tunggang terbalik n merapu2 tiba2 dia nk amik hati kah3.

Anonymous,  May 19, 2011 at 3:56 PM  

pandikutty2 ni tang kote nampak plak x sunat tang muka kata tak sama..camna tu?hehehe blh tau lak benda tu potong ka tak?apa korg ni selalu jilat kote kapal poosingh ka?

woi anak haram. hang ingat anwar mcm pandikutty najib ke. lepas romen letupkan altantuya. kerja najib naik harga brg pastu bg kat bini dia utk shopping. sbb kote najib pun tak naik dah mcm kote pak hang dan hang

UMNO di hati ku,  May 19, 2011 at 4:03 PM  

btol kata anon 3.23 pmbangkang main isu altantuya dgn najib tanpa bukti suka2 hati diorg xpe je.

sbenaranya najib xde kaitan pon dgn altantuya. cuma pmbangkang pndai2 kaitkan sebab masa tu najib menteri pertahanan negara. altantuya pula dibunuh dgan bom C4. so diorg pandai2 la kata bom tu amik kat ptahanan negara. ceiit poodahh hujah ape ni

2nd, razak baginda yg ade skandal dgn altanuya tu kawan rapat najib. so bila razak dituduh tiba2 pmbangkang nk kaitkan dgn najib gak.. bodo diorg kawan je bukan rakan subahat kes ni.

3rd, altantuya jd jurubahasa kes rasuah kapal selam , pbelian kpal selam ade kaitan dgn ptahanan negara ke?? bangang btol pmbangkang ni.

4rd. najib dah sumpah dah die x kaitan dgn altantuya. die brani dalam hal ni.

5th, pmbangkang hanya berani kaitkan gitu sbb ade cerita2 kat wikileaks pasal najib ngn altantya je. chaih pmbangkang takdek modal ler tu...

baaik korg bace utusan malaysia dr bace wikileaks tu, utusan ade la skit faedahnya dr wikileaks

Anonymous,  May 19, 2011 at 4:04 PM  

Totok2 pakatan ni, kalau kena tang batang hidung orang lain, meroyan macam pandi sondol anak pokok pisang..bila kena batang sendiri meroyan putar belitnya pulak...hahahaha

Bukak isu rasuah, penipuan, penyelewengan, subahat..lawak...lawak...macamlah dalam PR tu tak dak benda tu semua....Hangpa pi beli cermin lah...

Kalau PR memerintah lagi jahanam...

BARANG NAIK,  May 19, 2011 at 4:11 PM  

anon 4.04 mgakui berleluasa nya amalan rasuah dikalangan mereka.

bila duit negara byk hilang sbab rasuah n pyelewengan, rakyat la jd mangsa. kerajaan dok naikan harga barang la jadinya.

haritu keluar kat surat kabo saham bumiputera hilang , hilang ke mane weh?? poket kroni2 korg ke?? rugi je aku bayar cukai kalau duit korg x pandai jaga subsidi malas bagi

Anonymous,  May 19, 2011 at 4:15 PM  

aku rasa kat post ni la paling teruk org umno kene hentam. kesian.

bapak tiri anwar aljuburit,  May 19, 2011 at 4:28 PM  

biarkan je geng pakatan aljuburit tu..diaorang tu tgh sakit hati sebenarnya...tulis2 la panjang lg ye wahai geng2 aljuburit...org tetap tau dlm video tu sapa...haha..org melayu takkan sokong pembangkang pru13 ni....konfem beb

bapak angkat anwat,  May 19, 2011 at 4:31 PM  

aku rasa anwar tak lama dok dalam la...tinggal la puak2 penadah jubor dia ni..kesian2...anwar is a fucking paria dog...haha...

anwar paria,  May 19, 2011 at 4:32 PM  

ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT ALJUBURIT

Anonymous,  May 19, 2011 at 4:32 PM  

Siasatan video dah selesai. Nak tunggu peguam negara umum hasil siasatan termasuk siapa si pelaku video ni. Polis takkan umum sebab dasar polis hanya siasat je.Orang2 PR yang dah tengok bukan kata tak caye tapi tak sanggup terima kenyataan inilah dia rupanya pemimpin yang disokong selama ini.Malu sbb bangang nak mampus. Sokong kepala bapak setan rupanya..

Anonymous,  May 19, 2011 at 4:34 PM  

hahaha...anwar ni pandai...penyokong dia yg bahalol...dia sedap ja memantat..penyokong dia sekadar jadi bangsat...adoi,tu pun tak sedar lagi...pastu kena perbodoh ngan dap pulak...erm...otak dh diliwat nk buat camna...

Anonymous,  May 19, 2011 at 4:35 PM  

hahaha...anwar ni pandai...penyokong dia yg bahalol...dia sedap ja memantat..penyokong dia sekadar jadi bangsat...adoi,tu pun tak sedar lagi...pastu kena perbodoh ngan dap pulak...erm...otak dh diliwat nk buat camna...

Anonymous,  May 19, 2011 at 4:36 PM  

aku rasa org pkr sayangkan anwat aljuburit sebab kote dia besar...haha...terserlah kejantanan beliau...

Anonymous,  May 19, 2011 at 4:38 PM  

org pas lagi biol...angguk angguk ja...konon parti isle,padahal nk undi ja...sanggup dikaldaikan oelh dap...sedih tgk pas,tadak kekuatan langsung....baring tgh jalan hgpa pandai la noooo

ESKAY APE CERITA LAMA X MASUK TV kah3,  May 19, 2011 at 4:52 PM  

blogger2 upahan2 umngok mmg komen ikut sedap je kire bcakap tnpa hujah aku respect lagi org yg bcakap dgn hujah.

bila dah xdak modal diorg kasi lah ayat2 kutuk pmbangkang, kutuk pon sbb xdak modal dah nk bdebat kah3,


P/S : anwar x bsumpah sbb tiada keperluan dalam hukum syariat islam bsumpah utk bela diri. bukan sbb dia takot

BN takot nk bdebat live kat tv ttg buku jingga ttg hal rakyat kenapa? kah3 kalau brani bdebat lah live kat tv xde potong2 punya media.

UMNGOK BACUL

Anonymous,  May 19, 2011 at 5:02 PM  

hujah pala butoh hg...ngan geng2 peliwat tak perlu nk hujah2...sondol ja...haha...mak hang bacul...

ANWAR BERAHIM,  May 19, 2011 at 5:05 PM  

sudah la,jangan kita gaduh2...nah amik china doll sorang satu,pegi la henjut mcm mana sy tunjuk dlm video tu...apa guna gaduh2,memantat sudah la...lalalala

Anonymous,  May 19, 2011 at 5:08 PM  

PR konfem kalah PRU13...konfem....org melayu xkan sokong pas,pkr...yg sokong pon ahli2 parti tu je la...

Anonymous,  May 19, 2011 at 5:10 PM  

anwar tak bersumpah sebab dia takut..as simple as that...cuba kalau dia tak buat,aku rasa tiap2 masjid dia singgah p buat sumpah...anwar ni auta keling ja...pastu buleh plak mangkuk2 pr ni percaya...haiii,letih...

ANWAR BAPAK PARIA,  May 19, 2011 at 5:12 PM  

TUTOH TETAP TUTOH !!! TUTOH TETAP TUTOH !!! TUTOH TETAP TUTOH !!! TUTOH TETAP TUTOH !!! TUTOH TETAP TUTOH !!! TUTOH TETAP TUTOH !!! TUTOH TETAP TUTOH !!! TUTOH TETAP TUTOH !!! TUTOH TETAP TUTOH !!! TUTOH TETAP TUTOH !!! TUTOH TETAP TUTOH !!! TUTOH TETAP TUTOH !!!

Anonymous,  May 19, 2011 at 5:15 PM  

sumpah la bang nuar kalau berani..takyah bagi byk alasan..mcm2 org dok tuduh tu...kalau dia sumpah,aku pangkah PR...tp aku rasa barua tu tak berani punya...sebab apa?lu pikir lah sendiri wahai pencacai aljuburi...

hasan,  May 19, 2011 at 5:32 PM  

hahaha,,,bagus2...dengan puak pencacai anwar ni bukan buleh cakap elok..mau kena maki je...

tokWan,  May 19, 2011 at 5:35 PM  

PR = ANJING

Anonymous,  May 19, 2011 at 5:36 PM  

ANWAR IS A REAL PARIA

UMPORNO,  May 19, 2011 at 6:10 PM  

anon2 blogger upahan umngok kepanasan mmbaca komen hujah x bg pon.

mcarut je lebih. mentaliti kolot. bhujah takot mmfitnah berani :)

Anonymous,  May 19, 2011 at 6:25 PM  

ade jugak yg blaja ilmu agama. hukum bsumpah hnya wajib apabila suami menuduh isteri.

umngok2 skalian mak bapak x ajar ilmu agama ke. kat skolah time pdidikan islam mesti tidor ni. besar2 xde keje jadi blogger upahan. kesian.

cakap pakai ilmu la wahai umngok

Pak Lah May 19, 2011 at 7:51 PM  

satgi mesti gomo pos 99 nama pas hak depa reka akronim mgutuk nama Parti Islam Semalaysia. P.A.S

sebab depa dah xdak modal kira nk mgutuk ngn mmfitnah je la hahaha

Anonymous,  May 19, 2011 at 8:09 PM  

Memaku dulang paku serpih, mengata orang PR yang lebih. Jangan cakap la.. Benda berbukti kate fitnah.Yang awok PR cakap merapu tdk bukti bukannya fitnah ke. Cakap je lebih.. Nak memenangkan diri sendiri.Bukan baru hari ni kenal.Cukup menyesal sokong pembangkang pd PRU 12 biarpun aku BN.Benci Pak Lah punya fasal.. Aku akan pastikan tidak buat silap lagi dalam PRU 13 nanti.

Anonymous,  May 19, 2011 at 8:11 PM  

Kawan Nuar dah letak jawatan dari IMF.Itulah sifat otang berprinsip dan ada batu.Bukannya macam Nuar dan penyokongnya. Tak de batu.Cakap bergegar.

Anonymous,  May 19, 2011 at 9:04 PM  

ek eleh...tak payah ler nak cakap banyak pengampu2 anwar oi..pemimpin kau tu sekarang dah tak boleh nak tidur malam...resah gelisah..hati tak tenteram...terbayang2 "bamboo river resort"!

Anonymous,  May 19, 2011 at 10:10 PM  

ex chief IMF perangai mcm pelakon video ni..cuma IMF ni bukan Islam..tp kalau betul la pelakon ni best fren dia, patut best fren dier tu patut malu sbb org kafir pun tahu dia salah dan letak jawatan.itu baru kena dakwa..ini ada bukti lg..ada video tunjuk anwar tunduk hormat 3x sama mcm karpal,lim guan eng masa kematian beng hock..sbg muslim aku rasa dia xpatut buat mcm tu..kita boleh hormat tp xperlu nk tunduk 3kali dah mcm dia tu agama org tu..jgn la sbb politik kita gadaikan agama kita..kalau kita nk sesat pun jgn bawa org sesat sekali..

Anonymous,  May 19, 2011 at 11:02 PM  

gomo gomo x ngabih2 fitnah2 die

Anonymous,  May 20, 2011 at 9:34 AM  

Tun M bukannya bodoh macam BABI tu, mana ada skandal sex Tun M? Tun M keluar negeri pun selalu bawa Tun Siti Hasmah. BABI tinggal jijah kat rumah, emm, macam mana nak enjoy kalau bini ada sebelah.
Jadi kepada paria-paria PR, kau orang tu yg bodoh macam unta dan keldai...... sokong peliwat dan penzina walau pun bukti dah satu dunia nampak. Aku cadangkan kau orang buat sembahyang hajat banyak-banyak.... Allah akan tunjukkan banyak lagi bukti baru yg mengaibkan BABI.

Anonymous,  May 20, 2011 at 11:44 AM  

KALAU NAK KUTUK ATAU HINA ORANG TENTUKAN DIRI SENDIRI ITU LEBIH BAIK DARI ORANG YG KITA CERCA.

Anonymous,  May 20, 2011 at 2:55 PM  

papa gomo ckp mcm keling.auta jer bukan fakta..kekeke

Anonymous,  May 21, 2011 at 12:58 AM  

psl isu sumpah...adakah matlamat menghalalkn cr...wpn enda tu xbtoi dlm islam demi nk memuaskn hati kitakita sanggup tolek tepi hukum...n then aku tgk vid ni xclear lgsg muka kecuali bentuk tubuh bdn,bape byk org artis yg kna cmni yg ada muka miri mereka...dr tubuh bdn benarkh tubuh dsai boroi begitu..aku pn xtahu...polis da siasat tp apa ce kisah jam omega sat saudi sat dibeli di taiwan,eskay kata otel polis kata kondo..simple thing mcm tu pun depa da bg keraguan kpd umum,kesimpulnnya aku xtahu & dgn itu aku xmahu percy sebulat2ny itu dsai...aku xmau dosa..kl kes altantuya pn aku xpercy jgk sbb xda bukti tp sbb apa bukti xda sbb depa xsiasat dr keraguan2 yg ditimbulkn cthnya bom C4..takkan polis xle siasat dr mana bom tu dtg & kebetulannya yg bunuh tu bodyguard razak& razak kwn rapat najib,mmg kebetulan lah kot kan,kita try sangka baik....itulah bezany cr video ini dan kes altantuya disiasat...fkir2lah...

Anonymous,  May 21, 2011 at 9:48 AM  

Gomo,
aku tak caya itu Anwar. Videonya kecil & kabur.

Kalau kau boleh upload yang paling terang & besar, baru aku buli nilai betul2.

Ada berani ker upload yg terang2?

heheheh...slruuuppp!!!

Anonymous,  May 22, 2011 at 12:11 AM  

hahaha cakap macam bagus aje. anuar tu peliwat. dia yg main dalam video tu. tak payah hujah dalil atau ape pun. anuar tau yg dia dah buat tu semua cuma dia bedalih sebab PAS akan befatwa utk lindung dia. PKR akan percaya apa pun dia cakap. DAP ambik kesempatan. kalu perlu behujah atas pekara yg terang lagi besuluh ni kerja sesia aje. org UMNO yakinlah anuar tu lah org dlm video dan dia jugak peliwat. org PAS tu bodoh kalu tak tak kan le sokong PAS. PKR tu buta mata hati kalu tak tak le dorang masih dok sokong anuar tu.DAP tu cilaka.

Anonymous,  May 23, 2011 at 12:38 PM  

Melayu kena bersatu
kenapa memperbodohkan diri menegakkan benang masing2.

Kenapa perlu menjadi hamba politik?
Politik itu kotor sedara2..cukup ler sekadar bersederhana apabila berpolitik...

Yang penting, MELAYU harus bersatu
jangan perbodohkan bangsa sendiri.
Bergabung..kenapa susah sangat?
Ianya menjadi susah bila pimpinan takut hilang kuasa..Orang2 seperti inilah yg perlu kita singkir.

Pemimpin yg mabuk kuasa tidak membawa kita kemana-mana. Malah mereka inilah yang melaga-lagakan kita bangsa Melayu. Aku suarakan ini kerana aku sayangkan Bangsa Melayu....sedih melihat Melayu kita dipermainkan, dilaga-lagakan, diperkotak katikkan...bangkit ler...kita kena sedar. Cubit peha kiri peha kanan terasa juga.

Musuh utama kita sekarang sedang meraikan kejayaan mereka...mereka menang didalam percaturan mereka...

Anonymous,  May 25, 2011 at 11:11 AM  

saya cadangkan untuk melegakan kusut kes Anwar supaya ahli pakatan rakyat kutip sorang RM1 pas tu suruh Anwar pi depan Kaabah angkat sumpah laknat jika apa yang dituduh terhadap Anwar tidak benar seperti yang Anwar dan Keluarga Dia katakan supaya ALLAH S.w.t tunjukkan kebenaran. Bawa TV3 atau mana2 siaran TV berbayar bersama buat secara langsung sumpah laknat Anwar keseluruh negara daripada dok kutip duit dan sokongan di seluruh negara sambil menafikan tuduhan beliau. Kalau kita orang ISLAM yang percaya pada ALLAH S.W.T. Bagi yang berpegang dengan tali ALLAH akan menerimanya Bagi yang sokong macam lembu apa nak buat.....dah lembu lembu juga

not a pornstar,  May 26, 2011 at 10:59 PM  

semua dia tala nye kepala kote dia!
semua yg pengikut dia pn BANGANG!
Dah nmpak clear muka dia pn nk dolak dalih lagi!

secara teorinya, klu ko nmpak org ko kenal dlm gelap pn ko bleh kenal kwn ko yg mne satu. xyah nmpak muka pn bleh tau! sbb ko boleh cam cara kwn ko bergerak. org yg kenal dkat dgn individu dlm video ni mesti boleh verify yg itu DIA. Tp klu HATI dah BUTA, jgn kata video kabur ala henpon, bagi video HD/blur ray pn ko nafi!

BODOH! OTAK LETAK KAT KEPALA KOTE!

not a pornstar,  May 26, 2011 at 11:04 PM  

PR = Pakatan RONGGENG! lalala

Anonymous,  June 5, 2011 at 3:14 AM  

dua2 same jer... bukan nak bjuang utk rakyat sangat... masing2 nk bolot harta negara bwat simpanan dalam kubur...

Anonymous,  July 21, 2011 at 1:59 PM  

bangang punya orang lu orang islam ka orang kafir he..jhe

Anonymous,  August 16, 2011 at 3:20 PM  

papa gomo..ko ni islam ke tak..ker dah murtad...ko ni asyik buat fitnah jer..dah la tu ada2 unsur2 lucah lak tu...ko ni bukan pembela bangsa dan agama..tapi pengkhianat agama dan bangsa...lebih baik ko mampus...silap ari bulan ko mati pun susah beb..apa lagi nak dikebumikan..mesti susah puyer..tu belum kira di padang mashar lagi tu..ko jgn la jadi anjing umporno..apa yg ko dapat..dpt dosa lagi adala..nanti ko meeting la di neraka bersama umporno..hehehe..aku hanya mendoakan ko semoga balik la ke pangkal jalan..

Anonymous,  September 18, 2011 at 11:20 AM  

eskay dah mngaku dia dlm video ni..kenapa eskay xhalang org buat maksiat??? xbersalah ke bersubahat dgn org buat maksiat?? so sama2 la kita pikir pemimpin sbelah mn yg dok buat maksiat dlm isu ni...anwar xmgaku die dlm video tu, boleh ke kita tuduh anwar dlam video tu?? takut ar aku nak fitnah org..

Anonymous,  January 26, 2012 at 9:54 PM  

NFC...NuwargFuckingChinadoll...WargWargWarg

Anonymous,  February 16, 2012 at 8:41 AM  

ramai juga peminat video aljub alyahud . video dah nyata dan terang. tak payah polis royak dah. memang sah. kalu polis kata betul aljub alyahud dalam video tu pon puak ni kata tidak. besi mana bolih jadi sksi sebab dia buta dan tuli.

Anonymous,  March 19, 2012 at 9:17 PM  

video blur..pelakon tu mukin papagomo sendiri ekekeke

Anonymous,  April 26, 2012 at 4:22 PM  

SOLAT SUNAT TAHAJJUD

1) Bilangan Waktu : tidak terhad
2) Waktu malam - selepas tidur sebelum subuh.
Niatnya

Sahaja aku sembahyang sunat tahajjud 2 rakaat
kerana Allah Taala
Baca ketika sujud terakhir - 3 kali

Maksudnya:
Ya Allah, masukkanlah aku dengan kebenaran dan keluarkanlah aku dengan kebenaran
dan kurniakan aku kekuasaan yang dapat menolong.


Maksudnya:
Ya Allah, bagiMu segala puji, Engkau penegak langit dan bumi dan alam semesta dengan segala isinya.

BagiMulah segala puji, Engkau raja penguasa langit dan bumi. BagiMu lah segala puji, pemancar cahaya langit dan bumi.
BagiMulah segala puji. Engkau yang hak dan janjiMu adalah benar, dan
perjumpaanMu itu adalah benar, firmanMu adalah benar, syurgaMu adalah benar, nerakaMu adalah benar dan nabi-nabi adalah benar, dan Nabi Mohd saw adalah benar, dan hari Kiamat adalah benar.
Ya Allah kepadaMu lah kami berserah diri dan denganMu aku beriman, kepada Engkaulah
aku bertawakkal. Kepada Mu tempat kembali dan kepadaMu jua kami rindu dan kepadaMu jualah kami berhukum.
Ampunilah kami di atas segala kesalahan yang
kami lakukan, baik yang kami sembunyikan maupun yang kami nyatakan.

Engkaulah Tuhan yang terdahulu dan Yang terakhir, tiada Tuhan melainkan Engkau.

Anonymous,  July 24, 2012 at 2:51 AM  

Anwar babi utan.
Lim kit siang bapak babi utan.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP