VIDEO 18 SG - Adengan Brutal Penis Reich (PR)

Friday, May 27, 2011



Anwar ohhhh Anwar....
Habis lah lu nuar oiii Hitler dan mengamuk lu
bikin kecoh sama dia punya Plan...he he he


Psssttt... Ha ha ha

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

16 comments:

Anonymous,  May 27, 2011 at 12:28 AM  

isu video seks nk alih tumpuan rakyat je dr kenaikan harge brg n kenaikan2 lain

Awan Fantasia May 27, 2011 at 12:41 AM  

kOMEN ANON DIATAS MACAM ADA KEBENARANNYA..TIRU TAKTIK YAHUDI ALIH PANDANGAN MENGENAI ISU MAVI MARMARA DENGAN PIALA DUNIA..

Jom Tengok :
SAMBUNGAN ISU MAKCIK HAJJAH SITT ALWUZARA HINA ISLAM!!
LADY GAGA PAKAI......KONDOM??
JUSTIN BIEBER NAMPAK TUT~~ ??

Anonymous,  May 27, 2011 at 1:08 AM  

BARANG YANG SATU NI MEMANG TAK PATUT NAIK....

BARANG JUBURI AL-LIWATI.

Anonymous,  May 27, 2011 at 2:18 AM  

F**K U PAPAGOMO &&& F**K UM(POR)NO 2

cucu tok adam May 27, 2011 at 2:24 AM  

barang yang lepas jangan dikenang..

Radio Bangkit May 27, 2011 at 4:00 AM  

Jihad kita seterusnya ialah ancam Bar Council yang semakin kurang sopan terhadap islam

decrewz May 27, 2011 at 4:24 AM  

taktik permainan politik sekarang.. Lama2 rakyat pun naik jemu.. kalau pemimpin pun bergaduh sana sini, inikan pulak rakyat..

Anonymous,  May 27, 2011 at 6:21 AM  

Apakhabar Tun M? Afa kat LJN lagi? Marilah kita berdoa supaya Tun M sempat sembuh dan bertaubat...amin.

Anonymous,  May 27, 2011 at 8:44 AM  

sayang melati pandai berdebat,debat berfokus pd polirasi kaum,jika melayu pas n pkr tak mau bertaubat,tunggulah tenggelam bersama celaka haman n firaun di laut qalzum

Anonymous,  May 27, 2011 at 8:48 AM  

indah sungguh rembulan purnama,riuh sekampung mengacau dodol,kering sudah dakwat dipena,nak sedarkan keldai yg semakin tolol

Anonymous,  May 27, 2011 at 8:52 AM  

putri saadong bijak berperi,lemah gemalai sungguh mempersona,kalaulah bangkit tok kenali tok selehong dan tok perdana menteri,muka pemimpin pas kelantan nak letak mana?????

Anonymous,  May 27, 2011 at 9:05 AM  

tinggi sungguh darjat awis alqarni,dikalangan sahabat zaman berzaman,apalah nak jadi tok guru hok ni,menentang asabiah melayu menegak asabiah kelantan

Anonymous,  May 27, 2011 at 9:56 AM  

Bongok punya Anon 6:21...suruh orang bertaubat, diri sendiri ada cermin ka? Sudah taubat atau tau buat aja? Sudah cukup amal ibadat ke nak jaga amal dan taubat orang? Jaga kangkang sendiri la wei!

Anonymous,  May 27, 2011 at 10:14 AM  

husam kata pengikut PAS dijanjikan syurga...syurga camna tak tau la kot2 syurga anwar ke yg terletak kat jubo tu................bajet suci beb

puak2 bewak Per Rectum tolong citer sikit faktor yg mepengaruhi kenaikan harga brg ni...

ckp memang senang dah bg 5 negeri pon gagal ...mana janji2 tu??janji yahudi ni...

Anonymous,  May 27, 2011 at 11:27 AM  

polis dah buat kenyataan dah panggil
suspect pelaku dlm video sex dato T
siapa ye...
gomo takde sumber ke
or saje x nak besar kan berita diatas
sebab.....

Anonymous,  May 27, 2011 at 2:26 PM  

jika benarlah pelaku dah dipanggil oleh polis,
polis pun dah kata pelaku dah dikenalpasti,
jadi toksah suruh polis dedahkan pun kita dah boleh agak sape..
check je dlm senarai (jika ada) sape2 yg dah dipanggil tu..pilih yg paling sebijik dgn lelaki dlm video tu..maka itulah orgnya..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP