VIDEO PANAS - Ketua Wira Perkasa Gelarkan AMK Pengecut Dan Bukan Anak Jantan

Saturday, May 21, 2011



Ketua Wira Perkasa Malaysia
Saudara Irwan Fahmi




Kaw Kaw AMK kena balun..hua hua hua
Betul kata Dio Ketua Wira Perkasa yang AMK ni
hanya cicak cicak Mengkarong je.

AMK takkan nak diam je dengan kenyataan Ketua Wira Perkasa?
Lawan Lah...hua hua hua

AMK PENGECUT
HA HA HA

Psssttt....Pundek punya AMK


Lagi Gambar Demo KLIK DI SINI


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

41 comments:

anakmelayu63 May 21, 2011 at 1:45 PM  

AMK memang pengecut
AMK tak de telur
AMK Taik kucing
AMK taik lembu
AMK kaki lembek
AMK barua DAP
AMK memamng banggang...

Anonymous,  May 21, 2011 at 1:59 PM  

Ahli Melihat Kote @AMK adalah pemuda paling bacul dan sam kemetot manusia paling tak berguna sekali dlm fuckatan...mana2 penyokong AMK ni blh diumpamakan spt seekor pandykutty....

Anonymous,  May 21, 2011 at 2:02 PM  

Kejap2 kencing dlm seluar. Kejap2 terkencing. Macam Anjing.
Kesian. Samsul Ketot kena tukar spender la. Kena rajin hisap kapla butoh Anwar tanya Anwar ada spender spare ka.
Kesian betul budak2 AMK. Dapat Ketua Gemok Ketot asik2 terkencing dlm seluar.

Anonymous,  May 21, 2011 at 2:05 PM  

dia lupa mintak telor dia kat ANUwar la tu pasal mlm td anwar dok kemam2kan...

Anonymous,  May 21, 2011 at 2:12 PM  

patutlah Sam Ketot dilihat srupa babi. rupanya telor bagi Anwar jubur simpan. apa punya bahalol budak2 AMK. Ada ketua tapi telor tarak.

Anonymous,  May 21, 2011 at 2:20 PM  

Apakhabar Ayahanda Tun Mahathir?

Didoakan Ayahanda sempat bertaubat menghina sunnah nabi dan mendapat hidayah untuk menyedarkan pengikut setia Ayahanda yang ramai telah terpesong..
Amin

Anonymous,  May 21, 2011 at 2:21 PM  

R.I.P aeril sharon

Anonymous,  May 21, 2011 at 2:24 PM  

pandykutty 2:20 dan 2:21 penjilat tegar aljuburi ckp tanpa fakta yg kukuh....telor hangpa pon sama kot ada kat aljuburi kasi kemam apa lg pg amik telor hang sblm buruk dimkn bubuk

Anonymous,  May 21, 2011 at 2:36 PM  

Babi kul 2:24pm....ni amekkaw kata kata Mahafiraun klik kat sini yang menghina agama.

Jom solat hajat dan berdoa semoga Ayahanda Tun Mahathir diberi hidayah untuk bertaubat menghina sunnah nabi. Juga berdoa agar pengikut pengikut setia Tun yang dah terpesoang kembali ke pangkal jalan..Pintu taubat sentiasa terbuka.

tamimi's theory May 21, 2011 at 2:45 PM  

misteri gaji bulanan menteri-menteri rejim Barisan Nasional

pautan:
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/bongkar-gaji-menteri-menteri-di.html

ynwa,  May 21, 2011 at 3:00 PM  

ni bangla mana pulak ni??

bangla dah take over perkasa ke??

Anonymous,  May 21, 2011 at 3:08 PM  

budak2 hamPAS cepat lupa lah. Aritu kan God Pork Nicky pesan jgn memfitnah nanti kena jilat pelir Anwar Jubur.

budak2 PAS lebih suka jilat pelir Lim Sial agaknya.

Mangkok betul Pork Nicky ni. Selera budak2 hamPAS pun tak tahu.

Anonymous,  May 21, 2011 at 3:17 PM  

muka bangla ni mcm papagomo jek aku tgk...muka haramjadah

Anonymous,  May 21, 2011 at 3:24 PM  

Pok Nik cukup happy dengar lirik ni.
Apa lagi budak2 PAS mari sama2 nyanyi lagu dari group WaliBand.

Chorus:
Ingat Mati Ingat Sakit
Ingat lah Rasa Engkau Sulit
Ingat Ingat Hidup Cuma Satu Kali

Berapa Dosa Kau Buat
Berapa Kali Maksiat
Ingat Ingat Cuba Ingat lah Akhirat

Cepat Cepat Ucap Astag-Firullah-Halazim.

Anonymous,  May 21, 2011 at 3:38 PM  

pandykutty 2:36 ni byk sgt fitnah dan carot2 ni tp biasala kan Pork Nicky kata Allah pon mencarut..puak2 hamPas tak sedar diri ni bukan kira air telor ANUgayrah pon dorg suka yg penting blh berkuasa tu je....pandikutty 2:36 suka mkn babi panggang ke?nanti suh hadi awang oder kat guan eng jamu ramai2 nanti bila stadium baru kat pasir puteh siap dan lepas solat hajat pecah perot korg ramai2 buat jamuan meraikan kematian pork nicky dgn mkn babi golek beramai2

Anonymous,  May 21, 2011 at 3:39 PM  

Pork Nick kata bangsa apa tak kesah asalkan Islam termasuk la bangla..lg pon dia bukan melayu tp babi..

Anonymous,  May 21, 2011 at 3:41 PM  

Kerajaan PAS Kelantan akan membina sebuah stadium yang mampu memuatkan 40,000 orang, di samping ruang solat. Baguslah. Saya ucapkan tahniah kepada rakyat Kelantan kerana bakal mendapat stadium baru nanti.

Tapi bila stadium itu akan dibina? Apakah lagi 10 tahun? Lagi berapa tahun akan di bina? Selepas PRU13? Stadium tu bakal dibina sekiranya Kelantan berjaya dipertahankan oleh PAS lah, maksudnya? Kalau PAS Kelantan kalah, maka tak jadilah buat stadium?



"Batu asas" jambatan kedua Kelantan yang bakal jadi "batu nesan" Pok Nik...

Jangan pula pengumuman ini akan menjadi seperti pengumuman nak buat "jambatan kedua Kelantan" yang menghubungkan antara Kampung Cina dan Palekbang, di Tumpat. Projek tu diumumkan 10 tahun yang lalu, tapi sampai sekarang satu haram pun tak buat!

Yang ada kat situ hanyalah "batu asas" yang dirasmikan oleh Pok Nik 10, tahun dulu. Sewajarnya, "baru asas" itu disimpan baik-baik untuk dijadikan "batu nesan" untuk Pok Nik nanti. Masa majlis pecah tanah dulu, gebangnya riuh rendah canang satu Kelate, tapi 10 tahun berlalu, bayang jambatan pun tak nampak.

Atau saya tersilap dengar? Masa tu, betul ke Pok Nik pecah tanah nak bina jambatan? Jambatan ke "jamban"? "Jamban" kot? Kalau projek nak buat "jamban" tu mungkin la. Banyak dah jamban yang kotor dan tak terjaga di Kota Bharu tu, maklumlahhh.."bandaraya paling bersih dalam dunia"...!!!

Seperkara lagi, tak payah la nak pancing umat Islam dengan mengatakan bahawa stadium yang bakal dibina tu ada surau atau musolla untuk solat berjemaah. Stadium-stadium yang dibina oleh Kerajaan BN pun ada musolla dikelilingnya. BN dah lama dah buat, cuma korang je yang tak nak pergi solat kat situ sebelum game bola bermula...!!!

Cuba pergi tengok Stadium Darulaman. Musollanya luas dan boleh berjemaah, tapi puak-puak yang bawa bendera PAS yang kemudiannya ditukar menjadi "bendera hijau kuning" lebih gemar melepak makan kacang sambil berborak kosong kat dalam stadium. Tu la puak-puak Dewan Pemuda PAS yang kononnya "Islamik"! Padahal, tong kosong!

Justeru itu, kita tunggu bila Kerajaan PAS Kelantan nak bina stadium tu. Apakah lagi 10 tahun? 20 tahun? 30 tahun? Apakah Nik Aziz sempat melihat stadium itu dibina? Atau Nik Aziz tak sempat menatap stadium itu sebelum menutup mata? Kita tunggu dan lihat..!

Awan Fantasia May 21, 2011 at 3:46 PM  

Bila kita nak bersaty?asyik hamun memaki je..

Jom Tengok :
5 Kaki Game Perempuan Tercomel Asia!!

Anonymous,  May 21, 2011 at 3:55 PM  

Oi anon 2.36...bontot ayam...

Nak tergelak aku baca karangan tu. Konon2nya Tun M dah murtad sebab membuat kenyataan mempertikaikan tentang HADIS YG TIDAK SAHIH. Konon2nya Tun M bakal memasuki neraka kerana mempersenda Ulamak.

Oi bodoh, kalau Ulamak pergi buat haji guna duit tak tahu sumber halal/haram pun kena sokong juga ke bahalol. Kalau orang pakai serban dan janggut berjela, kita kena akui dia Ulamak ke bodoh.

Islam ugama yang tidak menzalimi penganutnya. Dalam majalah Al Islam ada keluar fatwa dari Arab Saudi tentang wanita yang mengecat kuku dibolehkan bersolat kerana tidak mahu wanita tersebut meninggalkan solat kerana tidak sempat membersihkan kuku. Begitu sekali dipermudahkan hukum mengikut keadaan untuk umatnya.

Ayahanda Tun M lebih mulia hatinya dari orang2 yg mengaku baik seperti ko. Hingga sekarang tidak putus2 dia mempertahankan rakyat Palestine dan ugama Islam yang cuba dihina oleh Barat.

Sudahlah, baru baca satu karangan pun dah mengaku bijak....bontot ayam pandi kutty punya orang ko ni.

Anonymous,  May 21, 2011 at 4:16 PM  

dalam video yg 3 ekor pakai uniform
takde muke melayu pun

perkasa ke perkeling u
masuk kimmak la

perkosaumno pandikutty May 21, 2011 at 4:19 PM  

bbdk perkasa pandikutty dgn bbdk hingusan umno pundekkutty ni buat semak jer la smlm tepi jln peel tu, org nak pegi solat jumaat dgn kijer abis jalan sumer tutup..

bodo la nak demo pun pegi la kat stadium ker tak kacau org ramai.. menusahkan rakyat la banjingan umno dgn perkasa katak ali ni..

iskkk.. dasar banjingan pandikutty betul la melayu mudah lupa ni...

elok korang gi doa minta umur dewa tun pandikutty korang tu panjang sket agar dapat tobat dan tarbiyah banjingan umno dan pekasa pandikutty balik kepangkal jalan..

menyusahkan rakyat betul la korang ni... iskkk.. nyampah i tauw!

Anonymous,  May 21, 2011 at 4:22 PM  

betul tu. aku sokong ko. aku jadi teharu bila org bosnia ucap terima kasih bila malaysia tolong dorang masa dan lepas perang. org islam mampu bantu org lain kalu org islam ikut cara tun mahathir.kalu ikut nik aziz org islam cam taliban afganistan jual dadah sebab yg penting pada dia ada janggut. tu sebab org kelantan banyak yg jadi penyeludup kat siam. apa pas mampu buat selain doakan org islam lain jahanam.

Anonymous,  May 21, 2011 at 4:28 PM  

setakat nak tunjuk lagak berkokok tak tentu pasal wat apa??? pergi mampus le Bro.Lu wat apa pun wa tak respect.Nak tunjuk jantan biar bertempat.Biar aku ngaku yang AMK tu penakut,bacul apa-apa lagi le asalkan anjing UMPORNO NI berhenti menyalak.Kalau dah anak babi tu,tetap pandy kutty jugak,Pergi mampus PERKASA-M , Baik tunjuk kuat sebab nak bela kebajikan rakyat,Ego dan Riak memang akhlak pandy kutti,eeee takuttttnyeee,KahKahKah

Anonymous,  May 21, 2011 at 4:32 PM  

yg tejerit2 kat mesjid tu sape ye. mungkin tak tengok video tu lagi kot.nak pegi jumaat konon. kalu betul pegi jumaat tentu dpt hidayah. ni pengikut peliwat yg terima lina joy murtad. pengikut tok guru fatwa songsang. pengikut amanat org lain kapir tapi dia boleh buat ape pun. camtu kalu solat ape yg dpt dari solat tu sedang dlm alfatihah tu mintak tunjuk jalan yg lurus. lurus depan belakang halal gamaknya.bodoh punya org pas

shuib,  May 21, 2011 at 4:33 PM  

Bangsaku yang malang...bangsaku yang semakin hilang ditelan petualang... warna kulit tak menjadi kudis...yang penting budayanya melayu jiwanya Islam, bukan hanya bijak bermaki-makian mengkafirkan orang. Cerminlah diri...cukup Islamkah kita? Cukup bekalankah kita untuk ke syurga? Syurga neraka bukan hak kita memberi...itu hak Allah. Diri kita sendiri belum tentu akan di tahtakan ke syura atau dicampakkan ke neraka!

Anonymous,  May 21, 2011 at 4:37 PM  

Belum ada lagi negara islam lain yang mengangkat hampas dan pork nik. Pergi Mekah pun macam orang lain gak. Ada pork nik dapat keistimewaan masuk kaabah. Eeeelekkkk....sebab apa agaknya? Sebab islam dia untuk orang2 hampas sahaja. Islam dia lebih tinggi dari islam orang lain. Chitttt....

Anonymous,  May 21, 2011 at 6:02 PM  

Pundi Kutty kul 3:55...hang jgn gelak gelak gelak nak serius. Mai kita doa ramai sepuya Ayahanda Tun M diberi hidayah untuk taubat nasuha menghina junjungan baginda nabi dan menyedar pengikut tegar yg dah sesat kembali ke pangkal..

Pundy Kutty kul 3:55...tak cukup satu karangan nah amekkaw satu lagi klik kat sini , baca guna akai.....

Anonymous,  May 21, 2011 at 6:03 PM  

yg pegi demo tu semua org umno dgn perkasa jak..rakyat sekor pun xde..
kimmak sponsor nasi kandar

Anonymous,  May 21, 2011 at 6:59 PM  

Apakhabar Ayahanda Tun Mahathir?
Apakhabar Tuan Guru Nik Aziz

Didoakan Tuan Guru sempat bertaubat menghina menghina Allah Mencarut dan menyesatkan ummat dengan fatwa mengarut dan semoga beliau mendapat hidayah untuk menyedarkan pengikut setia Tuk Guru yang ramai telah terpesong..
Amiiin

Anonymous,  May 21, 2011 at 7:04 PM  

Pundi Kutty kul 3:55...hang jgn gelak gelak gelak nak serius. Mai kita doa ramai sepuya Tuan Guru Nik Aziz diberi hidayah untuk taubat nasuha kerana menghina Allah mencarut dan fatwa mengarut serta menyedar pengikut tegar yg dah sesat kembali ke pangkal..

Pundy Kutty kul 3:55...aku sokong kauu . tiada fakta yang sahih yang dapat puak Pencacai Peliwat Rakyat berikan.....

Anonymous,  May 21, 2011 at 7:09 PM  

yg pegi demo tu semua org umno dgn perkasa jak..kerana rakyat yang perihatin adalah UMNO dan PERKASA rakyat PR sekor pun xde sebab bontot sakit kena liwat..
Terimakasih sponsor nasi kandar

Anonymous,  May 21, 2011 at 7:25 PM  

perkasa & pemuda tu bukan rakyat ke? adakah rakyat itu bermaksud penyokong pakatan rakyat?

Anonymous,  May 21, 2011 at 7:57 PM  

gambar terkini asrama anak yatim runtuh di http://iklanekamalaysia.blogspot.com/

Anonymous,  May 21, 2011 at 8:30 PM  

ketua wira perkasa, jenis muka kuat seks & berpotensi jadi terrorist

Anonymous,  May 21, 2011 at 8:42 PM  

ni geng2 mamak je ni..cari makan sbb xdpt jawatan dlm umno...kesian depa


-anti freemason aka mahathir-

Anonymous,  May 21, 2011 at 9:18 PM  

sapa yg lorat sgt nak wat demo tu melainkan Ahli Melihat Kote aka AMK tu dulu kan?bodo punya Pandikutty peliwat...

Anonymous,  May 21, 2011 at 11:05 PM  

R.I.P Ariel Sharon

Anonymous,  May 21, 2011 at 11:57 PM  

biar lah amk tu pengecut atau bacul,

yang penting... rakyat akan amngok kan juak juak amngok ni..

bye bye amngok
bye bye bee end
bye bye kimmak
bye bye perkasam
bye bye pandikutty

papagomo ni bodoh

Anonymous,  May 22, 2011 at 12:45 AM  

Sam ketot macai pandikutty abis usha tapi tak boleh nak kumpul bewak2 dia mai demo, penyokong pkr yang konon nya ramai dah tak sanggup lagi nak jadi bewak pandikutty al jubori dah.

PKR Is Dead 4 Sure.

PRU 13 bye bye PKR.

Anonymous,  May 22, 2011 at 12:51 AM  

Kesian kat PKR nanti PRU 13 kasik lah PKR jadi kerajaan atas pokok supaya tak kempunan, PKR pun pernah mesorat bawah pokok sesuai benor kasi sikit pangkat naik atas pokok plak baru fair uk uk uk ukk.

Anonymous,  May 23, 2011 at 5:55 AM  

nak join jugak lah geng2 songkok tinggi ni :D

-fulahn

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP