18 SG - "Kalau Kau Bunuh Ambiga Aku Bunuh Kau" - Ayahanda Izmil Amri

Monday, June 27, 2011


BABI TONYOK

Nak kata orang melayu Islam sekarang semakin Bodoh tak pula tapi tak di nafikan bila ada segelintir orang Melayu Islam yang Bodoh dan amat bangang sama sekali dalam menyuarakan pendapat dan pandangan.

Untuk makluman pada 24 Jun Gomo di minta oleh seorang pelayar Tweeter untuk melihat kenyataan di Tweeter Izmil Amri yang menyatakan "Kalau Kau Bunuh Ambiga Aku Bunuh Kau"



Gomo sebenarnya agak Terkejut kerana tidak menyangka ada seorang Melayu Islam yang sanggup Membunuh orang lain demi mempertahankan si KAFIR Ambiga yang mana kita tahu si Ambiga Kafir ini lah orang yang lantang dalam menentang Islam di Malaysia dan merupakan tulang belakang dalam agenda Menjadikan umat Islam MURTAD.

Masa tu Gomo fikir apakah lelaki yang bernama Izmil Amri ini tidak tahu apa yang di perjuangkan oleh Ambiga Kafir? Ataupun si Izmil Amri ini sekadar mengikut emosi kerana taksub dengan perjuangan politik Lubang Jubur Anwar Ibrahim?

Dalam kenyataan seterusnya si Izmil Amri ada mengeluarkan kenyataan "Aku pernah mimpi Sembelih Kepala Manusia" Wah hebat tu sampai boleh mimpi Sembelih kepala manusia. Gomo selama hidup ni mimpi sembelih Ayam pun tak pernah lagi kira nya si Izmil Amri ni handal lah jugak orangnya.



Dalam berapa minit selepas itu Izmil Amri keluarkan pula kenyataan "Kalau ada sapa sapa nak bunuh sapa2 hangpa mai menghadap Ayahanda Izmil dulu" Wow ni lagi hebat beb, memang cukup hebat. Ayahanda ye?Ni Izmil Amri, nak cakap kat hang sikit.....

KEPALA BUTOH BAPAK LU MASAK ASAM!!!


Hangpa ingat hangpa ni hebat ke? hangpa ingat hangpa ni kebal ke? Kepala butoh bapak lu lah. Lu nak sembelih sapa? Lu nak Bunuh sapa? Nak rodok sapa? Jangan cakap banyak lah Kimak anak haram 9 Julai ni hangpa Turun dan jangan duduk belakang orang. hangpa Mara ke depa Aku Tunggu hang anytime anywhere.



Si Kafir AMBIGA yang menentang Islam hang Izmil Amri dok sokong sampai nak sembelih sesama umat Islam. Aku tak peduli lah waktu tu hang Kurang Waras ke, hilang Akal ke, Spontan ke namun WAJIB bagi aku menentang orang yang macam Izmil Amri BARUA kepada KAFIR JAHANAM!!!

Lu apa level? AYAHANDA? Ayahanda ke tak ayahanda aku peduli apa? Ni Kepala Bapak aku bayar Zakat. Mak aku Lahirkan aku. Aku MELAYU ISLAM dan setakat hang yang dok Gebang Macam anak haram ni anytime je aku TIBAI!!!


Belum apa apa dah Block Tweeter Papa Gomo
BACHOL

Cakap banyak tak guna wahai Izmil Amri, walaupun hang dah BLOCK Tweeter aku sebab takut kena Balun tapi aku rasa memang nak kenal sangat dengan Hang ni. Aku rasa seluruh Rakyat Malaysia terutama nya Umat Islam nak kenal dan tahu siapa yang sanggup MATI DEMI AMBIGA KAFIR JAHANAM.

Aku nak tengok 9 Julai ni Hang Turun!!!

Ni lah moral Penyokong Pakatan Rakyat yang Hilang Kewibawaan sampaikan Ambiga yang menentang Islam dan penyokong Murtad sanggup di lindungi oleh seorang Melayu Islam yang mana sanggup Membunuh sesama umat islam demi si Kafir.


Psssttt...setakat si Izmil Amri ni Gomo Tampor je, dasar Banjingan


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

150 comments:

MPP June 27, 2011 at 3:37 PM  

Mamat tu nak sembelih sapa yang bunuh kafir Ambiga ke bro? Lu suruh dia pergi belajar cara-cara sembelih ayam dulu.. Gua pun boleh ajar kalau dia nak... Muka macam dia tu, gua ajar dengan dengan jari kelinking je broo... Hahahahahahaha....

Anonymous,  June 27, 2011 at 3:50 PM  

wa caya lu la Papa Gomo...berani tpi lucu...hahahaha

Anonymous,  June 27, 2011 at 3:50 PM  

NI BAPAKNDA NAK SOUND....
KALU STAKAT BERANI NAK BUNUH ORE ISLAM AMBO DOP GENTAR...
STAKT MULUT BESAR TEMPAYAN AMBO DOK GERUN...
SETAKAT TUBUH BESAR GAJOH AMBO X HERAN...
BERANI MARI KITO G PERANG KAT PELASTIN.. STAKAT MULUT BESAR TEMPAYAM HATI KERING CAM HATI BXBX BAEK DEMO MAMPUH KENE SUMPOH...KECIK2 XSIR MAMPUH BESAR2 MENYUSOH UMAT ISLAM N ANAK2 MELAYU....

- ANOK KLATE-

Gerakan Timur June 27, 2011 at 3:53 PM  

Nak sembelih ye.. hehehe...

Dah cukup "kering" blum...?

Gomo, sampaikan salam dari Gerakan Timur kat si fasik itu!

GT tunggu 9 julai nanti...

Anonymous,  June 27, 2011 at 3:55 PM  

Ape ayahanda Izmil...
xpernah dengar aku...


ooorrr baru aku ingat nih laa bapak ayam yang supply china doll kat nuar skang...

ceh ade hati nak pakai title ayahanda..mu tunggu nati ado org cari mu...

Anonymous,  June 27, 2011 at 3:56 PM  

NI BABI KE MANUSIA NI??? ERMM KONFIUS2 MCM LEMAK BURIT BABI PON DE.....

manjung,  June 27, 2011 at 3:56 PM  

gomo lepas ko tampar mamat tu, ko past kat aku pulak. aku nak bagi penyepak pulak... ok ke gomo...

Anonymous,  June 27, 2011 at 3:57 PM  

mu pun serupo jah gomo
kecek besar jugok...
kecek toksir jatuh
tapi mace butoh.

ikan sepat
ikan puyu
fuck u

PAPA GOMO June 27, 2011 at 3:58 PM  

Kita pastikan si babi tu dapat pengajaran

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:00 PM  

hehehe muka dia mcm lu jer... hehehehe....

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:03 PM  

berita gempar
berita sensasi

Gomo terima Bayaran duit dari lelaki misteri
----------------
Penulis blog pro kerajaan yang popular dengan entry lucah dan vidoe porno Papagomo mendapat bayaran dari seseorang tetapi tidak tahu siapakah lelaki yang menyerahkan duit kepada papagomo.
kami akan buktikan dengan gambar dan video untuk tatapan semua.
tungguuu..

ohhh rupanya papagomo menerima duit dari seorang lelaki yang membeli barangannya di pasar malam.gomo kan penjual kat pasar malam...so orang tu bayar duit la bila beli barang daripada papagomo.

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:04 PM  

ADO JUGOK ORE KLATE SOKONG KALU AYAPUNDEK IZMIL SEMBELIH ORE ISLAM...
BODO XLEH NOK PK...
-ANOK KLATE-

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:07 PM  

ADO JUGOK ORE KLATE SOKONG KALU AYAPUNDEK IZMIL SEMBELIH ORE ISLAM...
BODO XLEH NOK PK...
-ANOK KLATE-

mu pun serupo gomo jugok
mu dok sokong gomo tu teruk lagi
wak malu ngaku anok klate
mu otak tok jubur...

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:10 PM  

azmil mngkok ni terlebih tgk cite KL gangster sudah..terpengaruh kuat ni...hahahahahahaah

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:11 PM  

izmil adalah ayahanda khizir gemok 9 julai

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:13 PM  

Jangan melatah dulu gomo

mamat ni nama dia Izmil Amri, tapi agama dia mungkin Kristian atau Hindu, atau mungkin dia Melayu murtad, kalau tidak masakan kena langkah mayat dia dulu untuk bunuh Ambabiga.

Oh ya , aku baru teringat, dulu kan ada satu ustat PAS yang suruh langkah mayat dia dulu kalau nak lawan DAP,

So , ni semua jenis paku berkarat la bro , atau Melayu Murtad , sanggup bunuh Islam demi kafir !!!

Kalau gitu sekarang perjuangan kita adalah JIHAD, Menentang PAS dan PKR adalah JIHAD, Siapa menyokong PAS dan PKR adalah kafir. Mati kita adalah mati syahid ( ewah ewah macam Hadi Awang je)

marilyn June 27, 2011 at 4:16 PM  

Kahkahkahkah.....lawaklah bapok gemuk sial haram jadah tu.dia bunuh org dlm mimpi ja.klu depan2 dia terkencing dlm seluar mcm Sam Ketot.muka pon lebih kurg mcm Sam Ketot.

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:18 PM  

ketua Puteri Umno Jerlun Yusmawati Yaacob dan Setiausaha Umno bahagian itu, Jasmi Mohd Ismail digugurkan daripada jawatan masing-masing ekoran kes berkhalwat yang sedang mereka hadapi di Mahkamah Syariah, lapor media hari ini.

gomo kes ni my yak letak dale blog mu ko
tok ke kes pemabankang je... dia pun orang melayu and islam kata umno itu islam and melayu komen la kes ni jugak.
mu ada video ke kes ni?
kalu ada post la...kita orang nak tgk

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:18 PM  

buktikan umno itu islam pls..

1. pemimpin wanita yang bertudung?
2. bini pemimpin yang bertudung?
3. pemimpin/bini pemimpin yang tidak ingkar ajaran dan tuntutan islam?
4. pemimpin/bini pemimpin yang tidak ikut hukum kapir? xyah pakai tudung, boleh peluk2, boleh cium2 ;)
5. pemimpin/bini pemimpin yang tidak mengikut budaya dan ajaran agama kapir?
6. pemimpin yang fasih bertutur bahasa arab dan menghafal al quran dan menggunakan ayat alquran sebagai doa sebelum dan selepas ucapan?

dapat sorang pun jadi la.. aku nak sgt tau umno ni parti kapir ke parti utk org islam? ;)

rauna June 27, 2011 at 4:20 PM  

Bagi aku terajang dulu..lepas tu buat la suka ati korang..aku cari ko sial anak haram..

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:36 PM  

hahaha..tgk gmba die bertafakur..lawak seh..mcm spesis ambiga je muke die..ptt la beriya2 pertahankn..die ni skandal ambiga kot..oi kwn2..aku cdngkn polis panggil lori indah water..sembur org2 bershit tu dgn air 'shit'..pkai bj kuning..otak dieorg pon kuning..so kene la mndikn dieorg dgn air kuning...so fru..lps ni xpyh dh sembur air gatal kt dieorg..sembur air taik @ shit je..hahhaa.. jom kwn2..kita sediakn ape2 yg ptt..mcm telo ke..taik ke..lps tu kite lempar kt org2 bershit ni ms 9julai ni.

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:36 PM  

asyik tido je aku tgk mamat ni, obes lak tu..jgn kene sakit jantung sudah

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:37 PM  

anon 4.18...bangang...
Buktinya ko boleh solat dengan aman. Dlm bas, tepi jalan, belakang bangunan, atas jejatas....semua aman. Yang jabatan ugama, pejabat mufti, pejabat baitulmal, univ islam dll yg tertonggok tu, ko tak nampak???

Pemimpin kebangaan ko buat ucapan baca hadis tapi malam kongkek amoy.....poooodahh...

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:41 PM  

YA LA...MUKA NYA BETUL2 MACAM BABI LA MACAM BABI GENDUT DALAM HUTAN...

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:42 PM  

muka tu ke hok nama izzmil,muka cam ni tukang basuh berok aku je ni,kalu tak pun tukang garu belakang aku je ni,kalu aku lempang ni menangis 7 hari 7 malam baru diam ni,cabut bulu kote baru tau,pooorah

ROSAFID,  June 27, 2011 at 4:43 PM  

Saya Kata! Sungguh malang, sekarang ni dah ada seorang Islam yang mengelar diri dia ayahanda!!!!!( kalau tak silap saya, seseorang yang bergelar ayahanda biasanya mempunyai ramai pengikut) sanggup membunuh orang melayu yang sesama beragama Islam semata2 untuk mempertahankan seorang kafir harbi tahap no.1 yang terkenal sedang berusaha untuk menghancurkan Islam.Adakah ayahanda ni tahu bahawasanya seorang Islam itu dilarang sama sekali menumpahkan darah sesama Islam walaupun untuk mempertahankan hak atau dirinya sendiri.Bawak2 lah bertaubat wahai ayahanda. Moga2 ALLAH swt memberi hidayah kepada kamu supaya kembali ka pangkal jalan sebelum kamu di jemput untuk menjawab beberapa soalan yang mana amalan kamu di dunia ini yang akan dapat melepaskan kamu daripada seksaaan dialam2 seterusnya yang pasti bakal kita sama2 tempohi.. Wallahu'alam. Wassalam.

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:44 PM  

Dia ni keje apa ek? Jangan2 makan gaji dgn kerajaan. Traitor!

aUR bERTEBING…. June 27, 2011 at 4:51 PM  

Amo nok jugok taw, pemipe hampas hok kecing tok penoh bdiri. Sekali kecing io tlanje bukok suar abis sapai napok kepalo butoh. Jatan, ko tino pulok sgoti tudung tapi dok bogel tunjuk tundun...

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:54 PM  

Pemimpin kebangaan ko buat ucapan baca hadis tapi malam kongkek amoy.....poooodahh...

June 27, 2011 4:37 PM

blogers kebangaan kau gomo pun kongkek amoi jugak..bini dia daaa
tapi dia tak baca hadis. la..dia promo video prono.

ada tak gomo video
ketua Puteri Umno Jerlun Yusmawati Yaacob dan Setiausaha Umno Jasmi Mohd Ismail

takan tak ada..jawap la
i bangga dgn u gomo.susah nak tackle and khawin dgn cina lebih lebih lagi muka x hensem...hihii i tak kata u tak hensem...tapi x hensem pun.mu paka minyak chunuwa ko gomo???

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:59 PM  

Sebenarnya Islam takkan membenarkan sesapa pun membunuh, waima hindu, budha ke. Kita perlu hidup harmoni. Mengapa UMNO dan geng mamak asyik provok nak bagi huru hara je. Heran aku.

Anonymous,  June 27, 2011 at 5:05 PM  

Nampak macam sem ketot aje..jangan-jangan dia hantar sms nak sembelih KJ.

Anonymous,  June 27, 2011 at 5:08 PM  

buktikan umno itu islam pls..

1. pemimpin wanita yang bertudung?
2. bini pemimpin yang bertudung?
3. pemimpin/bini pemimpin yang tidak ingkar ajaran dan tuntutan islam?
4. pemimpin/bini pemimpin yang tidak ikut hukum kapir? xyah pakai tudung, boleh peluk2, boleh cium2 ;)
5. pemimpin/bini pemimpin yang tidak mengikut budaya dan ajaran agama kapir?
6. pemimpin yang fasih bertutur bahasa arab dan menghafal al quran dan menggunakan ayat alquran sebagai doa sebelum dan selepas ucapan?

dapat sorang pun jadi la.. aku nak sgt tau umno ni parti kapir ke parti utk org islam? ;)

....so u kira Pas tu parti Islam or isle...
hud hud tah ke mana...kebajikan pula dah...tiru umno...
...1. kenapa pemimpin pas sokong penzina dan peliwat...spt orang yang ada video tu...?
2.kenapa pas sokong pemimpin yang pernah ada kes khalwat?
3.kenapa pemimpin ulamak dalam pas baru2 ini kalah?
4.kenapa pas nak huru harakan negara..bersih 2.0 yang dilaknat Allah SWA...kalau pilihanraya tak bersih kenapa pas menang kat klate 20 tahun..?
5.Kenapa ada juga pemimpin pas yang buat fatwa ...ikut sedap sendiri hingga boleh menjahanamkan akidah...akidah...berat daripada tutup aurat...diulangi akidah..
6.kalau ramai pemimpin ulamak ...al hafiz dan alim ulamak dalam pas...kenapa bila sembahyang hajat kat stadium melawati tempohrai tujuan tolak fitnah...tapi 2,3 hari lepas tu keluar video...kenapa bersekongkol dengan dap serpihan pap singapura...azan kat singapura bulih tak...
7...kenapa ada juag pemimpin dalam pas yang didakwa alim...menyokong penggunaan kalimah Allah...oleh orang bukan Islam ...walau pun pada pandangan DR Haron Din sendiri kufur hukumnya...
8..kenapa ada oarang pas yang menbgkafirkan oarang melayu UMNO...tapi Dap Kafir Harbi dipeluk pula...
9...kenapa pasa sokong Dap...tapi kurang ajar terhadap sultan sebagai ketua agama negari
10.kenapa Allah belum lagi...mengkabulkan permintaan Nik AJIs wali selipar....untuk....????
11.kenapa Klate sarambi mekah masih banyak maksiat, penagih, miskin dan lain2 masalah sosial walau pun adah 20 tahun diperintah para Ulamak..politik...
12.bila sakit DS Najib tolong NIK aziz ...bila sihat Nika ajiz doa pecah perut...inikah akhlak yang di ajar rasullah...malas nak sebut...banyak perkara nik ajis buat memperalat agama demi politik...
13..kenapa PAS tak menang 1 kerusi pun kat sarawak tempoh hari...sebab...ualama besar pas hj hadi kata...orang sarawk tak ada otak ..masih pakai cawat....

....aku punya kesimpulan...kalau ibadat kita diterima Allah maka ibadat itu yang akan menjaga akhlak kita....adakah akhlak para pemimpin pas...yang dikatakan Islamik tu...seperti Rasulllah yang maksum...aku tak cakap UMNO tu Islamik tapi...segelintir pemimpin PAS tu ...BUKAN SAHAJA TAK ISLAMIK TAPI MELACORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR AGAMA ISLAM DEMI KEPENTINGAN POLITIK...
KEIMANAN KITA YANG TULEN LAHIR DARI KEIKHLASKAN IBADAT KEPADA ALLAH SWA...JUGA MEMBENTUK KEPERIBADIAN MULIA...BUKAN MELACOR AGAMA DEMI KEPENTINGAN POKET SENDIRI DAN POLITIK SEMPIT....ALLAH JUGA YANG MAHA ADIL...

solaris74 June 27, 2011 at 5:08 PM  

Alamak, mamat 3 suku yg berangan jd Ayahanda ketiskan aje....dok sembang dlm twitter bley la....bley blah la...tuiiithhh

Anonymous,  June 27, 2011 at 5:20 PM  

Izmil Amri -- Bangsa: Malaysia. Keturunan: Mami Penang. Kaum: Melayu Pulau Pinang. Puak: Tiga Line Kampung Makam.

Anonymous,  June 27, 2011 at 5:21 PM  

moh. le turun..ayahanda ke abang long ke ..apa pedulik..mana perjuangan yg hang pegang...mai le ..aku tak sabar ni...

Parti Komunis China Kagum Perubahan UMNO Berdepan Cabaran Masa Depan,  June 27, 2011 at 5:35 PM  

KUALA LUMPUR, 20 Okt – Delegasi Parti Komunis China (CPC) hari ini percaya UMNO yang menjadi tunjang kepada pemerintahan negara mampu melakukan perubahan untuk berdepan cabaran khususnya meraih sokongan generasi akan datang.

Ketua delegasi CPC, Huang Xiangyao berkata walaupun UMNO khususnya Barisan Nasional (BN) menerima tamparan pada pilihanraya umum lalu namun menerusi perubahan-perubahan yang dilakukan, BN mampu meraih semula sokongan rakyat.

Malah beliau turut mengakui berminat untuk mendapat pengetahuan bagaimana UMNO melakukan perubahan tersebut.

Pada kunjungan delegasinya kepada Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor di Ibu Pejabat UMNO hari ini, beliau juga melahirkan rasa gembira kerana hubungan kedua-dua parti terus dapat dieratkan.

Ini katanya dibuktikan menerusi jemputan UMNO kepada CPC yang bukan sahaja untuk menghadiri Perhimpunan Agung UMNO 2010 tetapi juga turut serta dalam forum antarbangsa yang diadakan bermula Isnin lalu.

“Pihak CPC amat menghargai kerjasama yang telah dijalinkan bukan saja kerjasama diplomatik dan perdagangan antara China dan Malaysia tetapi hubungan antara kedua-dua parti yang terus terjalin erat”, katanya.

Dalam kunjungan selama hampir satu jam itu juga delagasi CPC turut diberi penerangan ringkas tentang sistem organisasi parti, situasi semasa perjalanan perhimpunan agung UMNO dan juga persiapan UMNO bagi menghadapi dua pilihanraya kecil iaitu di Dewan Undangan Negeri Galas dan Parlimen Batu Sapi.

Huang turut menyatakan harapan besarnya agar UMNO termasuk kerajaan Malaysia mengambil kesempatan kerjasama erat ini untuk terus menerokai peluang baik dari sudut ekonomi, teknologi dan perniagaan yang sedia ada negara republik berkenaan.

“Malaysia adalah rakan lama China dan hubungan kedua-dua pemimpin sememangnya menjanjikan peluang yang cukup besar untuk manfaat kedua-dua negara”, ujarnya.

Sementara itu Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor pula kerjasama UMNO dan CPC sebenarnya cukup erat apatah lagi kedua-dua parti telah menandatangani memorandum persefahaman (MoU) di Beijing, 5 Ogos lalu.

“Sewaktu mengadakan perbincangan, menterinya memaklumkan bahawa mereka amat kagum terhadap cara UMNO menangani masalah perkauman dan ingin mempelajari daripada kita bagaimana mengatasi masalah-masalah berkaitan etnik yang wujud,” katanya.

Jelas beliau lagi walaupun China mengamalkan sistem satu parti namun di negara tersebut terdapat lebih 50 masyarakat etnik.

“Sebagai sebuah negara besar tentunya mereka mempunyai pelbagai masalah dan percaya bahawa kaedah yang diambil dari Malaysia sedikit sebanyak boleh digunapakai dan boleh ditokok tambah untuk disesuaikan dengan pentadbiran negara mereka,” jelasnya.

Katanya, beliau turut menyebut minat UMNO bagi menghantar generasi muda khususnya di kalangan pergerakan Pemuda dan Puteri untuk mempelajari bagaimana CPC melaksanakan program-program mereka. -MediaUMNO

Anonymous,  June 27, 2011 at 5:43 PM  

Babi pukimak mana pula yang nak mempertikaikan islam orang lain.
Tengok cermin dululah wahai sipukimak.
nilailah diri sendiri jgn nilaikan keislaman orang lain.
Apa parti lahabau kau yang ajar mcm tu.
Kau saja yang sempurna islam.
Kalau kausempurna Alhamdulillah dan perbanyakkanlah amalan yang baik kalau sebaliknya mohonlah keampunan sebelum ajal kau tibaa wahai sipukimak.
Binatang babi gemuk izmil janganlah takbur sikitpun umat Nabi Muhammad tak gentar dgn kau.
Gagah manapun kau kalau masih lagi perut kedepan sekadar kuat makan sj sudah2lah.
jgn nanti bila tiba masanya kau terkencing dalam seluar.
Berapa besar ilmu kau wahai si munafik besar lagi ilmu Allah suha nahuwata'ala.
Jgn takbur tunggu bila sampai masanya nanti kau akan bertemu buku dgn ruas kerana Allah akan menurunkan khalifah2Nya untuk menegakkan kebenaran di bumi Malaysia.

Anonymous,  June 27, 2011 at 5:50 PM  

Apa pasai UMNO ada hubungan dgn CPC..Communist Party of China? Jawab lah weiii ...UMNOPORNO

Ayahanda Auw Auw,  June 27, 2011 at 6:03 PM  

Izmil Amri ayahanda?? kahkahakah..

Sudah kecut telor aku tengok muka dahi licin dan badan debabnya. Dah sah macam muka mamat auw auw yang suka tadah juboq kat Al-Juburi Pandikutti.
Kalau ajak dia lawan bertumbuk kat padang bola, bergegaslah dia ke balai polis buat repot kata ada orang nak bunuh dia.

Ayahanda konon.. ptuih!!!!!

Anonymous,  June 27, 2011 at 6:06 PM  

Apa pasai UMNO ada hubungan dgn CPC..Communist Party of China? Jawab lah weiii ...UMNOPORNO

Sobrie,  June 27, 2011 at 6:15 PM  

Anon 5:08 PM.

Islam itu lebih daripada sekadar bertudung, Kalau bertudung labuh mcm yb mak lampir korang tu tapi mulut macam pantat ayam Islamik ke tu?

Luaran nampak suci tapi? Agama pun sanggup gadai! Nak tulis panjang lebar suluh diri cermin peribadi tu dulu!

Hati macam bangkai nak persoalkan tudung orang!

Anonymous,  June 27, 2011 at 6:16 PM  

Ayahanda Izmil Amri haprak!

Anonymous,  June 27, 2011 at 6:19 PM  

Mamat haram jadah ni sembelih ayam mungkin main pulas kepala ayam kot, bagi dia BABI tgk dia boleh sembelih ke tak, tgk saiz dia pun ala ala kepala kerbau pendek...

Hairan sungguh berlagak nak mampus mcm Ambiga tu menyodol dia hari hari ishkkk malu sungguh tgk sejenis species org melayu yg perhambakan diri pada orang kafir yg menentang islam, orang mcm ni ni kira bangsa melayu bertopengkan yahudi, ko ni boleh acting buat remake cheta Mare nam Joker versi terbaru la...

Anonymous,  June 27, 2011 at 6:37 PM  

Kaki membuta! Muahahaha. Tak heran la dia sembelih orang dalam mimpi!

Anonymous,  June 27, 2011 at 6:49 PM  

Apesal muka Gomo dgn Izmil ni seiras? Adik-beradik yg terpisah ka? Pegi chek DNA lah...

Jgnlah gaduh2, kang ko tertumbuk pulak abang sendiri

Anonymous,  June 27, 2011 at 6:56 PM  

ayahnda konon...puihhh hark tuih hijau kat muka si gemuk debab tu...tido kuat boleh lahhhh!!!!!!!!1

Anonymous,  June 27, 2011 at 7:23 PM  

anon mana kat atas tu..especially pkr ni tak habis2 modal..TUDUNG...TUDUNG..

wei dengar sini yek....tak guna kalau pakai PURDAH pun..kalau perangai macam setan...so tak payahlah nak tegur orang pakai tudung ke tak..hak masing2..tu sifat2 makzmumah tu blaja kawal dulu...ok...

macam orang bodoh jer tegur orang tak pakai tudung...sedangkan diri sendiri terumbang ambing....pakai tudung confirm ke syurga ke?...kalau setakat pakai nak nunjuk2...baik tak payah...bukannya ikhlas pun

pakai "tudung" kat hati sendiri dulu la.....

He Shame,  June 27, 2011 at 7:41 PM  

"Saya ingin beri amarann...." Kata Bapok Hishamudin.

Gomo Papa Kutty,  June 27, 2011 at 7:49 PM  

Celaka nko Gomo Papa Kutty...sebab nkp hodoh suka buat fitnah...Wardina dah masuk pakatan...ni pasal perangai buruk hang ramai selebriti masuk pakatan...nak masuk UMNO ingat video lucah...eee geli...

Anonymous,  June 27, 2011 at 7:59 PM  

Bawak perut pon tak larat, ada hati nak sembelih orang.

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:03 PM  

sapa mamat tu gomo,macam babi terlebih makan je rupanya..............

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:05 PM  

ayahanda izmil harammmm

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:17 PM  

kalo lisa surihani dgn diana danelle sokong BERSIH, aku akan menurut jejak langkah mereka...pedulikan Yusri KRU

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:26 PM  

MANA PUNYA BERUK MAKYE NI.HANG DOK BELA PARIYA AMBIGA TU KENAPA.HANG AGAMA APA.DIA TU PENENTANG AGAMA ISLAM HANG TAU TAK. JANGAN DOK TUNJUK KUAT HANG SAJA.AWAT ORANG LAIN TAK MAKAN. NAK SERAH DIRI KAT HANG BULAT-BULAT SAJA. JANGAN DOK CAKAP SAJA. KALAU BERANI TURUN 9 JUL 2011 NI. KAMI TUNGGU HANG NAK TENGOK SIAPA YANG KENA SEMBELIH. HANG INGAT ANAK AYAM KOT. PIGIRAAAAHHHHHHHH....

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:31 PM  

Anonymous said...
sapa mamat tu gomo,macam babi terlebih makan je rupanya..............

June 27, 2011 8:03 PM

bro...lu kutuk gomo juga tu
mamat tu kembar siam gomo

lu langsi lu mati
lu lapar lu makan
lu stim lu lancap la gomo

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:39 PM  

pandykutty 8:31 kalau lu stim lu lancap la kat wardina...

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:44 PM  

hey gomo bengong
mana keh pemimpin umno kedah kena tangkap khalwat tak post pun dalam blog bengong ni.
padahal kes tu sah benar tubiik surat kabar mu tak komenpulok.keh selising/din puduraya yang tak tahu kesahihanya
bukan lagi mu post dalam blog mu...
soh mu bengong... malam mu jual kat pasa malam
sian hari mu jual fitnah...
molek..

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:47 PM  

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

lu pun gomo nanti jawap la kat mahkamah akhirat nanti

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:49 PM  

Anonymous said...
pandykutty 8:31 kalau lu stim lu lancap la kat wardina...

June 27, 2011 8:39 PM

kesain wardina...


pandykutty 8.39..
lu kaki lancap ke...
lu lancap la kat mak lu...

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:56 PM  

hehehe.......aku tengok muka bdak ni rupa mcm ambiga gekk. ada genetik ambiga ni.

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:59 PM  

ANON June 27, 2011 4:18 PM:

1. pEMIMPIN ISLAM MESTI SOKONG PENZINA DAN GAYS

2. ISTERI PEMIMPIN ISLAM MESTI BERTUDUNG TAPI KANGKANG DI BAWAH DAN BAGI ORANG TUTOH PUKI DIA

3. ITULAH HAMPA PENYOKONG ANAK HARAM JADAH YANG SOKONG KEPADA PEMIMPIN YANG HANYA PANDAI MEMBACA AYAT QURAN SEKERAT, SEKERAT LEPAS TU TAFSIR DAN LEPAS TU KATA BELIAU PEMIMPIN ISLAM, PIT TIUHHHHHHHH

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:02 PM  

ANON June 27, 2011 6:06 PM: NEGARA CINA MASIH DI PERINTAH OLEH KOMINIS DAN KALAU ORANG BESAR DIA KA ATAU MENTERINYA DATANG MELAWAT MALAYSIA BERMAKNA MEWAKILI PARTI KOMINIS CINA, AWAT LA HANG NI BODO SANGAT, TU PUN NAK MASUK KOMEN JUGA, P TIDOQ LAGI BAIK

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:13 PM  

Sebelum komen pasal mamat Izmil Amri Ulam Raja ada pengumuman untuk penyokong penyokong & juak juak PAS. Tolong contohi Lord Ried sekarang dah taubat, tak mua lagi cite pasal Islam sebab PAS dah kapiaq dah mengikut fatwa PAS dan Lord Ried. Malulah sikit, perempuan sembah patung & lembu kau orang jadi kan pedoman.

OK untuk Izmil pulak, tolong balik & daftar diri semula, sila lapor diri kpd jururawat bertugas, buat malu Anwar aje.

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:45 PM  

Kpd pencacai-pencacai PAS dan PKR korang jilat le pantat jalang pekong Ambiga kafir laknatullah tu. Kamu pertahankanlah dia. Kamu tu siapa? Kamu bukan berugama Islam ke sampai nak bunuh sesama Islam? Kamu bukan orang MELAYU ke sampai nak bunuh orang yang sebangsa dgn kamu?

Woiiii HARAM JADAH kamu pencacai PAS dan PKR kamu nak jahanamkan masa depan bangsa kamu sendiri ke?

BODOH punya manusia!!!!!!!!!!!!

Izwan,  June 27, 2011 at 9:49 PM  

Peh.. tali pinggang tambah lubang nampak...

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:51 PM  

Aku budak sekolah nak pmr tahun.aku nak join bersih.ahhh. janji ulama haji hadi hadi,ulama nik aziz dan pejuang islam Anwar, mat sabu dan lain pejuang islam pas dah bagi fatwa dan wajibkan kita semua rakyat islam mengikut kata ambiga.Kita perlu imam kan sebagai ketua untuk perhimpunan bersih.kita kena taatkan imam ambiga.yeraghh.jihad. Bila pejuang islam pas dah kata boleh ikut berhimpun..kita wajib taat dan ikut perintah. aku nak ajak geng aku satu sekolah turun. terima kasih hj. hadi.anwar ibrahim.nik aziz. sya nak mati jihad mengikut ambiga.yeahhhh.

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:55 PM  

Tengok muka dia mcm babi aje....

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:00 PM  

Cipap & Kelentit Basi si Ambiga penyembah patung & lembu tu di gila kan PAS & PKR Melayu. Semua ajaran Nik Ajis & Anwar. Taubat lah gila punya kerja lu orang buat ni, moga si penyembah patung & lembu pun dapat hidayah.

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:03 PM  

Anon 6;06pm..

Di nasihatkn tak payah tulis apa2 komen...sebab dari soalan hang menunjukan hang telah mengidap sindrom kebodohan melampau yng teramat sangat !!!!!!!!

Dalam dunia perubatan penyakit itu di panggil "mahfuzbeanus".

CPC atau CCP, General Secretary nya adalah Hu Jianto . President Republic of China.Ini bukn soal memerangi komunis macm bintng tiga tp hubungan 2 hala dgn parti yng memerintah dari negara cina.Kerana hubungan mesra ini akn memberi kesan yng baik dari sudut ekonomi kepada kedua2 negara.

anon 6;06pm

Anak sapa la ko nie....?

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:05 PM  

Malaysia Idol bagi PAS & PKR Melayu = Ambiga (Penyembah Patung & Lembu)

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:08 PM  

wa.... besaq nya kepala mamat 3 line ni.... ehhhhh kepala besaq ke atau besaq kepala....

buka mainya garang, siap nk sembelih org... Mamat kepala jingga ni ingat dia seorg aje yg boleh sembelih org. hg ingat org punya sembelih tinggal kat umah. cakap mcm kaldai.

kpd kaldai yg kata UMNO ada hubungan ngan CPC ini jwpan : sebagai negara yg menerima tetamu dari luar WAJIB kita layan dia. Dlm islam WAJIB layan tetamu yg mai bertandang. itu pun takkan x tau kot, kaldai.....

lg pun masa pemerintahn Tun Abdul Razak, utk mengendur kegiatan komunis Tun Abdul Razak berbaik dengnn China dgn harapan memberi tekanan kepada PKM secara tidak langsung. takkan sejarah form 5 pun tak belajaq.... Kaldai lain kali guru sejarah masok kelas jgn kelauq kelas ikut pintu belakang. Hg mmg kaldai sama ngan kaldai yg nk sembelih org.

ha3
-PASBerg-

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:10 PM  

Izmil Lembu Ambiga Lembu Anwar Lembu Yahudi. Tapi paling Lembu adalah PAS, dulu bodoh, sekarang bertambah bodoh, akan datang lagi bodoh.

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:13 PM  

Aku nak save gambar mamat ni. Kalau jumpa siap la mmg aku tak belasah kat situ. Angkut bawak tempat lain kasi lauk ramai2. Gomo lu jgn takut. Ramai yg akan berjuang menentang puak yg sokong murtad dan hina agama islam. Ambiga ni dia tak kisah pun sebab agama dia takkan nak bagi agama islam yg berkuasa. Org kampung dah stanby n budak kg pun dah stanby. Kalau nak kenal. group kita org pakai lilit kalimah allah di kepala. Wasiat untuk anak bini semua dah selesai. Kami akan berjihad menentang musuh islam. Allahuakbar!!! Lambat laun pun mati juga. Biar mati demi pertahankan islam dari mati sia sia

umnosokmo,  June 27, 2011 at 10:35 PM  

nak tanya sikit kepala bapak izmil tu kalau tetak dengan parang lut ke tak lut? kalau lut tak payah cakap besar, buang masa saje..

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:35 PM  

Nilah contoh orang PAS/PKR...hanjing punya mamak keling melayu paria ni..manalah tak bongok orang PAS/PKR..tengok rupa pun dah macam babi ponyok..ini lah spesis Melayu paria Bangsat dalam PR.

gomo ko tolong trace alamat tempat kerja dan rumah babi pongok PR ni...ko letak je kat depan blog ko..tengok x cukup tanah babi pongok ni lari.Dia ni betul2 mencabar orang Melayu ...dia mcm ugut bunuh orang Melayu..jual nama ayahanda.boleh wat kes ni.terlampau menghina ni.

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:41 PM  

ayahanda..? hakkk ptuihhh...

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:42 PM  

dah memang serupa babi...

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:53 PM  

Aku rasa mamat kepala besaq @ besaq kepala ni menyamar jd geng 3 line? Takatnk acah org tak payah la, takat nk parang org lain tak payah la.

mai la tgk sapa nk parang sapa dulu. hg ayahnda ka abang long ka, mana dia sumpah yg lafaz masa angkat sumpah. Entah2 mamat ni keje dia angkat SAMPAH MPPP kot?

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:56 PM  

ni link ke blog mamat ni

http://bearrister.blogspot.com/

aku rasa dia ni masuk air laa...terlalu terdedah dengan org2 yang masuk air jugak laa....cuba baca info FB dia kt tepi tu...siap mengaku dia sendiri Tan Sri...memang masuk air...and i won't be suprised if he is a goverment servant...aku yang keja kat mara ni dah jumpa ramai manusia macam ni...makan gaji kerajaan...kerja mengangkang je kat ofis...24 jam duk kutuk kerajaan...tapi kerja kerajaan...siap sorang tu dah jadi pegawai mara daerah dah...penyokong kuat Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI) dan Parti Amalan Syaitan (PAS) sebab mak dia pengarah kat mara ni....apa pnya manusia...

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:58 PM  

In the end...orang blame orang kerajaan, cakap salah guna kuasa laa...kronisme laa...pilih bulu laaa...rasuah laa...pada hal orang ni ni la yang buat hal....aku x tipu...boleh siasat

Anonymous,  June 27, 2011 at 11:15 PM  

SAPE DIE NI...SAPE NI?

belagak la ko izmil,  June 27, 2011 at 11:43 PM  

woi...
mamat ni jangan main2 wooo..
undertaker dan hulk hogen pon dia penah tumbangkan apee...tapi dalam mimpi la...
kah..kah..kah...
wei...ayahda taik kucin la izmil

Anonymous,  June 27, 2011 at 11:47 PM  

Aku tengok mamat ni mcm org gelandangan. Baru saja dapat jadi tukang kebun ambiga sampai sanggup mati kerana tuan rumah kedaung. Perut dah la banyak cacing kerawit. Tidur pun kat dlm kandang babi pun takpe. Paling kuat pun ambik gambar time org dah balik. Nyempat lagi possing pakai kot. Wal hal mamat ni tukang sapu je. Baru dapat jawatan sikit sudah berani nak sembelih org. Pasal ramai sgt org dok mms hantar gambar mamat ni la aku dok masuk blog ni. Ramai betul yg attack mamat ni. Aku rasa mamat ni tak sempat berhimpun ni. Kalau berhimpun pun kat tanah perkuburan je. Elok la mamat ni kalau terbaca msg ni ngucap la dulu takut tak sempat. Tengok muka anak bini tu puas2 kot kempunan lak nanti. Adiossss..

Anonymous,  June 28, 2011 at 12:13 AM  

Izmil Amri -- Bangsa: Malaysia. Keturunan: Mami Penang. Kaum: Melayu Pulau Pinang. Puak: Tiga Line Kampung Makam. Kah kah kah.

Anonymous,  June 28, 2011 at 12:17 AM  

Monyet ni siapa? Haram aku tak kenal!Berhabisan membela Ambiga si syaitan lahanat yang menghina dan memerangi Islam itu?

Anonymous,  June 28, 2011 at 12:18 AM  

makan minum kerja x ader,tu lar jadi macam badak berendam...

Anonymous,  June 28, 2011 at 12:43 AM  

Mamat ni ahli SUARAM. Adik kepada anak haram. kakak kepada himpunan haram dan bertuankan bapak haram. Tengok dia punya muka pun macam kapal karam. Setakat nak mengajar tarian inang pun siap baca mentera. Poyo betul mamat ni. Siang pakai kot malam pakai skirt. Badan besor btg kuncup macam kepala kura2. Harap badan je panjang tapi btg panjang 2 inci.

glassman June 28, 2011 at 1:06 AM  

aku rasa percaturannya ialah, membangkitkan lagi semangat dan nafsu amarah umat melayu supaya keluar beramai-ramai, ini akan di jadikan alasan oleh musuh2 islam untuk menceroboh(kononnya nak selamat kaum2 lain) ke dalam negara. jangan terpedaya! Jangan TERPEDAYA!!! Kita tak perlu buktikan kita berani,,tapi kita perlu buktikan kita bijak, dengan tidak mengambil sebarang tindakan sendiri, Biar pihak2 berwajib menjalankan tugas.. Kalau kita menyertai, ini hanya akan merumitkan keadaan.

Anonymous,  June 28, 2011 at 1:20 AM  

Izmil Amri Lu tak payah jangan banyak...kalu 9 hb ni mu jadi demon...aku cabar hang dok barisan depan sekali...aku akan sedia utk tembak kau...siap kau dajal....dia ni Melayu like Rashid Maidin..dok sokong nate Ambiga KAFIR LAKNATULLAH.Ayuh lah orang Melayu,,,kita sekarang ni dah kena sedia asah parang ( sedia utk berperang dgn Kafir )jangan dok leka....Kepada abang2 Askar Melayu kita....siap sedia dia orang ni nak bangkitkan semula peristiwa 13 Mei...Dah banyak provokasi...orang Melayu dihina..Islam dihina..apa lagi Bang....

Anonymous,  June 28, 2011 at 1:35 AM  

harap badan saja besar, dalam hati ada taman. jenis nie lah yang cabut dulu bila ada masalah. maklumlah, badan mcm babi hutan.. kalau lambat dia yang jadi mangsa.

Anonymous,  June 28, 2011 at 1:36 AM  

apehal gamba izmil amri ulam raja ni suma pejam mata...
aku nak tgk gak gambar biji mata dia..

gomo kasi post lagi gambor dia kasi clear..
tak sabar nak korek2 biji mata izril cilaka ni...

Anonymous,  June 28, 2011 at 3:47 AM  

nih gambar dia yg tak pejam mata >> http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/184987_10150155065273092_651333091_8177172_7587933_n.jpg

tapi 18sx sikit..hahahah

Anonymous,  June 28, 2011 at 7:13 AM  

blah la....kat skolah dulu pun xmandi...busuk siot

lan lobai,  June 28, 2011 at 7:15 AM  

Salam...papa, Ko cakap kat dia, takat gempak macam tu, anak babi pun tak takut...Kalu betul dia keluar dari lobang mak dia, Bawak datang...Takat berani dengan melayu tak banyak cakap boleh laa...Ilmu ada didada tak elok tunjuk2...tapi macam musibat ni, tak kira la dia mimpi potong kepala bapak dia ker, mak dia ker, bawak datang laaa...sikit pun aku tak herann...Musibat nye melayu...

Anonymous,  June 28, 2011 at 7:25 AM  

Klu tak silap... mamat nie belajar di uni KERAJAAN uitm,sekolah agama KERAJAAN di nibong tebal,la nie tinggal kat pj jadi anjing suaram gigit KERAJAAN.Tak ke anak sial
haramjadah namanya tu.


Mamat nie klu tundukn kepala sah2 kote sendiri pun dia tak boleh nampak.
Gemok mcm babi hobi tido.. ada hati nak sembelih orng khakkkk thuiiiiih....

Harap2 KAMI(selendang merah) boleh betemu mamat nie bila2 masapun.

Anonymous,  June 28, 2011 at 7:45 AM  

Babi gemok suaram,
Hang berani jual hang kena berani beli!!!



Aku suka darah!

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:00 AM  

laa ini ke orangnya, ingatkan badan ketol2 muka bengis, rupanya muka macam tokong kah kah kah

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:09 AM  

Makaseyy anon 3;47am

Aku dah pegi ke add yng ko bagi...
pergggghhh memang untk 18sx jerr.

Patutla mamat tu sokong nuar anugerah tuhan tahap gila babi....kihkihkihkih


Kimak punya anjing SUARAM.

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:11 AM  

Pehhh... Yoga tu... Kumpul power utk ikut demo bersih ke? Rasanya mamat ni spesis ckp besar je ni. Bacul & penakut mcm Nuar Berahi, si anuGhairah tu

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:34 AM  

Suaram? Singkatan utk SUARA HARAM ke?

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:53 AM  

hahahahhaha bro,

aku tengok nama dia izmil amri.aku terperasan dulu ada sorg senior aku namanya izmil amri juga time sekolah.tapi dia ada satu kes yang menyebabkan dia ditendang dari sekolah aku terus tercampak ke sebuah sekolah di pulau pinang sana.

aku search godek lagi,sekali mukanya macam lebih kurang sama.jadi memang aku rasa mamat ni la senior aku.cuba try mesej tanya dia apa yang dia buat time kat smka nibong tebal dulu sampai kena campak ke sekolah almashoor.siap buat sandiwara konon dengar suara suruh ceroboh kawasan lain jantina tu."aku mimpi" katanya...

hahahah pejuang kebebasan konon.kiss my foot la weh

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:23 AM  

haha...nyampah plak aku tgk muka dia ni...dok buat gila2 ja lebih...dok hostel, p skolah xmau mandi, lani nak buat bahaya plak dah...buat rilek2 dh la woi!!!tu xcerita kes kena buang skolah dl.....xelok buka aib org, tp mau dok rilek sama la wei....

mae1000 June 28, 2011 at 9:41 AM  

makin lama makin jelas, punca masalah di malaysia nampaknya adalah orang-orang India dan darah keturunannya di malaysia (India Hindu dan India muslim). Noktah.

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:28 AM  

buktikan umno itu islam pls..

1. pemimpin wanita yang bertudung?
2. bini pemimpin yang bertudung?
3. pemimpin/bini pemimpin yang tidak ingkar ajaran dan tuntutan islam?
4. pemimpin/bini pemimpin yang tidak ikut hukum kapir? xyah pakai tudung, boleh peluk2, boleh cium2 ;)
5. pemimpin/bini pemimpin yang tidak mengikut budaya dan ajaran agama kapir?
6. pemimpin yang fasih bertutur bahasa arab dan menghafal al quran dan menggunakan ayat alquran sebagai doa sebelum dan selepas ucapan?

dapat sorang pun jadi la.. aku nak sgt tau umno ni parti kapir ke parti utk org islam? ;)

June 27, 2011 4:18 PM

>>>>>>>>>> aku nok tanyo,mu ado gewe?gewe mu pakai tudung?adik mu?kak mu?saing mu?mu baca doa nok naik keto?

kecik2 xse masuk u
fuck u

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:45 AM  

Sekali aku potong dia lapaan belas baru dia tau erti penyesalan..... Lu ayahanda kah... Lu abg long kah.... Siapa ada duit ini kl dia pegang... Skang gua ada duit ini kl wa pegang


Abg long dil.... Ehhh ptuihhh syiaalllllllllah

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:07 AM  

Mamat gemuk ni dah lupa anak murid panglima saleh Di batu pahat.

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:40 AM  

tgk rupa pun macam tak berapa waras je mamat nii....!tgk gaya pun spisis ambiga gak....!patut lah sokong ambiga bagai nak mampos...!porahhh...ini jenis lum apa2 lagi dah terkincittt dan terkancing gigi nii..byk klastrol...ada hati nak sembelih org...wooii anak toyol...sedor lah diri sikit...

Anonymous,  June 28, 2011 at 12:17 PM  

Anon 4.18 bertudung untuk memelihara aurat terutama menjaga maruah si suami dari ditonton oleh bukan muhrim. Salah satunya takut digoda oleh lelaki lain. Hak bini mahu bertudung atas kerelaan suami. Cuba kita renungkan kenapa wanita diminta memelihara maruah suami sdgkan suami sepatutnya memelihara maruah isteri. Jika PAS membenarkan suami berpoligami apa dibuat suami diluar jika balik rumah minta tambah lagi satu bini?. Isteri kena patuh kehendak suami sedangkan suami bebas memuaskan kehendak nafsu untuk kahwin lagi. Kenapa kita mahu guna bahasa arab sedang kita bangsa melayu. Allah jadikan kita bersuku suku dan berbangsa bangsa. kenapa kita mahu tukar bangsa melayu kepada bangsa arab?. Allah juga berpesan tuntutlah ilmu hingga kenegara china. Kenapa tidak kenegara arab?. Allah sudah cipta kita bersuku suku dan berkaum kaum kenapa ko nak ubah ciptaan allah?. Belajar bahasa lain sebahagian dari ilmu yg dituntut bertujuan untuk menaikkan kedudukan umat islam. Lain macam PAS menuntut ilmu tapi tanpa DAP dan PKR kemampuannya hanya negeri kelantan. Apa gunanya bergelar ulama pandai hafal surah pandai mengaji tapi hidup terpaksa tumpang PKR dan DAP. Tanpa PKR dan DAP kelantan sajalah negeri yg dipegangnya bertahun tahun.

Anonymous,  June 28, 2011 at 12:18 PM  

MULA2 AKU NAK CAKAP PASAL BABI TONYOK YANG GEMOK TU...LA HARAM JADAH MANA TU ? DIA NI LAHIR IKUT BONTOT NUAR KOT...MUKA MACAM LAHANAT...SPESIS DIA SAMALAH DENGAN SAM KETOT TU ! KELAKORNYER...AKU RASA LA NI TENGAH MENYOROK KAT JAMBAN RUMAH AMBIGAI KHA...KHA...KHAK...PTUIIII!!!
LA NI NAK JAWAB PASAL APA GOMO TAK SIAR KES KHALWAT TU. MACAMANA GOMO NAK SIAR, SAKSI TAK CUKUP EMPAT...KALAU DAH CUKUP EMPAT NANTI BARULAH DIA SIAR. BETUL TAK BRO GOMO. LAGI PUN AKU RASA ITU FITNAH JER...PAS PUNYA PERANGKAP TU. ALA RILEKS LA...MAT SABUN PUNYA KES MACAMANA ?

Anonymous,  June 28, 2011 at 1:13 PM  

meh sama2 buat cam ni: ikut cara bawah ni:

1-Genggam tangan KIRI.
2-Tepuk kan tapak tangan KANAN ke atas kepala genggaman tangan KIRI.
3-Sambil tu sebut kuat2 'KAPALA BUTOH LU AYAHANDA'.

ni namanya senaman tangan. cubalah !

anti-mengunyit,  June 28, 2011 at 2:00 PM  

ayahanda kepala hatuk die.. ape la yg ade kat ibunda ambiga kafir ni sampai nak bunuh org sendri.. siap mimpi bagai.. bak mai wei.. one by one.. tgk sape kene tibai..

Anonymous,  June 28, 2011 at 3:39 PM  

ala..izmil ni budak law dr ipta d m'sia..satu fac tau prngai die ni..kaki klentong je..assignment xsiap..ponteng memnjang..kaki putar belit die ni..buat malu je..mcm ni nk jd lawyer..pigidah..buat malu bngse je..xsedar bljar kt ipta..dok extend je..pe sumbgn lu pd negara bro???

Anonymous,  June 28, 2011 at 3:47 PM  

nak sembelih konon.. tak dan pon FRU nak sembur air, dh basah sluar dek air kencing. tu blum lg kna penangan cota.

Ayahanda kepala but*h lu. baru setakat dok layan cerita KL gengter dh nak berlagak jd samseng.

jilat la bur*t ambabiga dgn kulop anwar tu puas2. nanti bila dh msk kedalam takut sangap plak nak merasa bur*t. masa tu mula la jd berok dalam kandang.

dah kna doktrin hindu dgn syiah, tambah plak dgn komunis, mula la buta nak beza sesama Islam dgn kapiaq. Org camni lempaq buang kt pulau spratly tu. biaq dia dok sorg2 kt sna.

pengembala,  June 28, 2011 at 5:37 PM  

ah,x pernah dgr pun nama mamat ni..x terkenal pun...beriya je ayahanda..pergi lancau la nak bunuh orang konon..lancau la..mandi mayat pun ntah berani ntah tidak..cerita gebang la mamat ni..

dia ni ayahanda mana asal mana..kena sekolahkan jugak dia ni gomo..kuang ajaq ni..sebabkan kafir harbi dia nak berbunuh2 pulak..celaka haram jadah..

Anonymous,  June 28, 2011 at 6:08 PM  

Ayahanda? Ni dah kira syok sendiri. Geli bulu idung aku tengok mamat ni. Apa kata gomo buat satu kelab ahli papa gomo. Alang2 dia kata ada pengikut. Kami ni bukan cakap je macam babi tonyok tu. Bila2 masa boleh turun disaat kominis pun dah dibawak masuk balik malaysia. Kalau tak buat kelab rasanya sukar kita nak buat sesuatu. Ada yg setuju tolong berikan pandangan. Luah kat sini saja pun takde makna. Jika tak dengan keringat sekali.

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:48 PM  

mamat ni bekas budak uitm Shah Alam... amik jurusan undang2...aku knal dia sbb slalu selisih bahu ngan dia ni...org yg blajar kat universiti yg menjulang martabat bngsa Melayu snggup jual maruah kat kafir laknat.... xknang budi....

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:02 PM  

IZMIL. SIA-SIA MAK KAU MENGANDUNG DAN BAPAK KAU MENCARI REZEKI NAK SUMBAT MULUT KAU HINGGA BADAN KAU MACAM SERUPA LEMBU TERNAK / BABI TUNGUL.

OK, (1) AKU AGAK LAH ENGKAU NI LEPASAN HOSP. TAMPOI ATAU HOSP. TG. RAMBUTAN.
KALAU YG INI AKU BOLIH MAAFKAN.

OK, (2) NENEK ENGKAU BERNAMA BABI AMBIGA DAH KENCINGKAN ENGKAU, SEBAB OTAK KAU TERAMAT TONGGONG DAN JADI ABDI BAHALUL SEDIA MEMPERTAHAN KAN (BABI AMBIGA).

KALU AKU JUMPA ENGKAU, SAH KENA FLYNGKIT.

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:08 PM  

masya allah. kena suruh abahanda izmil 2 mengucap. dia x faham pasal islam ni. org kafir yg menentang islam secara terang2an mmg patut kita tentang. ni dia nak jd bodyguard lak.

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:17 PM  

LU ABG LONG KA,LU AYAHANDA KA,INI KL GUA PEGANG..9 JULAI NI GUA ADAP ITU IZMIL SORG2..BABI GEMOK

Anonymous,  June 29, 2011 at 12:15 AM  

ayahanda..ni babi kasi mati jer bro, dah ler haram nyusahkan org plak kalau kena..xpasal2 kena samak, halau jauh2 sikit..

Anonymous,  June 29, 2011 at 12:52 AM  

Dia ni jenis babi hutan sebab tu dia hitam berjambang. Keje tido je lepas tu mentekedarah lepas sambong membuta

Anonymous,  June 29, 2011 at 1:24 AM  

Ish ish ishhh..anak sapa tu?. Ala kiutnya macam babi face. Dia makan apa tu sampai jadi mcm tu. Takkan nyusu botol lagi kot. Rambut pun baru nak tumbuh. Siput tu dah sembelih ke belum?. Dah la punggung lebar, bodoh sombong pulak tu. Kalau tonggeng dah sama padan dgn punggung lembu. Lembu betul.. Gomo kalau ko dah tampar dia jgn lupa bagi kat aku pulak. Aku nak tampar punggungnya. Ada getar tak macam punggung lembu.

NN@KD,  June 29, 2011 at 1:45 AM  

AYAHANDA KEPALA BAPAK KAU IZMIL!!!
ORANG MELAYU JANGAN DICABAR!!!!
AYAHANDA KEPALA EMAK KAU IZMIL!!!
BUMI TANAH MELAYU JANGAN DICABAR!!!
SIAPA YANG NAK KAU SEMBELIH!!!!
AYAHANDA IZMIL PUKIMAK KAU,
DENGAR SINI BAIK2..AKU MELAYU YANG
MENGHAMPIRI 50THN...SE INCI PUN TAK
AKAN BERGANJAK UNTUK BERDEPAN DENGAN AYAHANDA PUKIMAK NI DEMI BUMI MELAYU TERCINTA INI..APA YANG PASTI KITA AKAN BERDEPAN PADA 9 JULAI 2011.
KIRIM SALAM SAYA PADA BABIGA PARIA SEKALI.
AKU NAK TENGOK MACAMANA RUPANYA NAK SEMBELIH ORANG DAN SIAPA YANG AKAN DISEMBELIH.

Anonymous,  June 29, 2011 at 7:31 AM  

weiiii, tidoq lg ka...cukup2 la tu tidoq.dl kat asrama skolah kaw2 tidoq smpai xbngn subuh, p kelas pun xmandi, ketiak hangit perit....apa2 pun, kita di satu saf nnti 9/7

Anonymous,  June 29, 2011 at 9:09 AM  

Dah dua hari aku tengok muka si gemok ni. Baru aku terperasan...ini anak haram aku masa aku main dgn mak dia dulu tu ! Sorilah kengkawan, aku tak perasan akan ada anak haramjadah macam babi ni. Aku tak ngaku anak...sebab muka dia sebijik ikut macam mak dia. Macam babi gila !!! Hissssshhhhh...simpang 44 nak main dgn mak dia lagi !!! Tobatttt !!!

Anonymous,  June 29, 2011 at 11:03 AM  

ler aku ingat si gemuk gomo ni yg ko maksudkan ...wakakakak ...gomo lagi boroi !!

Anonymous,  June 29, 2011 at 11:04 AM  

MPP, tu janggut ke bulu pelir ?

kalo ameno simpan janggut mmg nampak cam bulu pelir jer ..takpe senang nak cari masa BERSIH nanti, nak jolok jari kelinking masuk anal ..

Nazri Razra June 29, 2011 at 11:36 AM  

Kiwak py Melayu. Nk jadi tahi kafir wat apa? Dapat juboq?

NAGAMALAYA June 29, 2011 at 12:29 PM  

Babi gedempol tu kafir kot... kalo tak... napa sayang sgt pada Si Ambiga tu... Sudah... sudah lah.... cuba lah berdamai sesama agama dan bangsa. Ingat Allah sedara gedempol oiiiii. Bawak mengucap.......

Anonymous,  June 29, 2011 at 12:36 PM  

Baru rasa nak seronok hari ini. Bila buka blog papa gomo tertengok pulak muka babi face ni terus hilang selera makan. Nak korek lubang idung pun terkorek lubang bontut.. Nyampah betul aku dgn mamat ni. Tak boleh blah langsung. X sabar nak jumpa mamat ni one by one. Harap2 jadi la perhimpunan bersih. Aku dtg nak bersihkan mamat ni je.

Anonymous,  June 29, 2011 at 1:09 PM  

Sebelum dia sembelih ..kerat kote dia biar dia perasan ,klu kote kecik jngn nak berlagak.
Lain la Nuar boleh eksen sbb kote dia bengkok.Ada bukti dalam video lagi.

Anonymous,  June 29, 2011 at 3:38 PM  

KALAU KORANG NAK TAU,SI IZMIL NI STUDENT UITM LAW..TP PEGI KELAS MALAS..GEMUK PEMALAS.PASTU SUSAHKAN BDAK2 BATCH AKU KENA COVER KERJA DIA..BODOH PUNYE GEMUK..BLAJA X ABES,DAH PANDAI MENYALAK..BANGANG!BUAT MALU! AKU XPRO SAPE2,TP JUST NK LUAHKAN PERASAAN..BUKAN CMNI CARA DIA NK TUNJUK PANDAI DLM POLITIK..INI KERJA BANGANG NAMA NYE..KALAU KO IZMIL,KO RASA INI CARA TERBAIK UTK KO DPT NAMA,SILAKAN..TP SUMPAH CARA KO BANGANG!KASI ABES BLAJA DULU!GEMUK SUNDAL!

Anonymous,  June 29, 2011 at 9:13 PM  

lu semua ni lari dari isu sebenar...orang buat demo pasal bersihkan sistem pilihanraya...mu cite kona kona tang lain..masuk bab agama pulak...kalau nak tibai si ambiga ni pasal isu ni aku pun sokong...tapi tunggu la dulu..aku pun tibai gak..tapi ni isunya pasal benda lain...cerdik la sikit..dah kena tipu dengan orang orang UMNO yang kaki sapu duit rakyat...

Anonymous,  June 29, 2011 at 9:14 PM  

Papagomo,hantam aje la si Babi sial anak haram pukimak dia koyak rabak....ni anak didik anuwar juburi....aku kalo berdepan si anuwar ni,memang aku rodok duburnya dengan tombak.....sial anuwar anak beranak sekeluarga....sial tujuh keturunan....

Anonymous,  June 29, 2011 at 9:27 PM  

NI MENATANG HARAM JADAH NI HANYA BERANI UCAP DALAM TWITTER SAHAJA. KALAU KAU BERANI BUAT UCAPAN MCM TU DI LUAR DIKHALAYAK RAMAI AKU NAK TENGOK BADAN KAU MACAM BABI TU JADI MCM LEMPENG, SILAP2 HANG MAMPUS. JGNLAH DOK BELA MENATANG AMBIGA KAFIR TU. BERSIH KONON, BERSIH KEPALA BAPAK DIA. KERJA MCM DIA TU BERSIH. LU FIKIR LA SENDIRI. KALAU MELAYU HARAM DAPAT DUIT DOK BELA ORG SALAH. ATAS DUNIA KAU MENANG TAPI DIAKHIRAT KAU TERIMALAH BALASAN. BEGITULAH ORG YANG MAKAN DUIT HARAM DIA TAK SENANG KALAU KITA HIDUP AMAN DAMAI KERANA TAK DAPAT CARI MAKAN.

Anonymous,  June 29, 2011 at 10:04 PM  

wei izmil!!!ko dgr sini,aku sanggup mati untuk bunuh ko pukimak anak haram!!!!ko jgn ingat negara ni pukimak ko nyer!!!kalo ko berani wat la statement tu kt luar umah ko sial!!!aku agak dulu mak ko jadi jalang kafir laknat la...tu yg ko suka sgt mnyokong smpai lupa siapa rasul dan tuhan ko.bodoh!!!!!!!!!

geramsungguh June 30, 2011 at 1:31 AM  

oregh doh cari dio doh.. semuo pakat cari dio... tak sabar nok tengok gedebeh maut ni tobek air kicing... jah.... kah kah kah

Anonymous,  June 30, 2011 at 2:03 AM  

ayahanda kepala butoh mak dia laa..muka cmni sumpah aku tak gentar ..kuat membuta mcm babi cm ko ni jantung tak kuat mana pon..tumbuk sekali sure tumbang tak bgn2..ayahanda burit mak lu..

Anonymous,  June 30, 2011 at 3:28 AM  

kesian dowh pkr/pas. kna telunjuk kapir. aku igtkan sapa la yg anjurkan..rupanya tauke kelas yoga..ini memalukan... "senyap plak puak2 dapshit kat post nh"

Anonymous,  June 30, 2011 at 1:55 PM  

Ayahnda? Yelah tuuu....Kira muka garang sangat ler tuuu!!!

Anonymous,  June 30, 2011 at 7:48 PM  

masok air budak ni. biar kan la

Anonymous,  July 1, 2011 at 2:11 PM  

bagus mamat tu,.berani mempertahankan sesuatu yang betul.

Anonymous,  July 1, 2011 at 2:13 PM  

bagus mamat tu,.berani pertahan sesuatu yang betul

Anonymous,  July 1, 2011 at 3:05 PM  

badan obes camtu sure nye 2 inci..kalo kena sergah mau2 kulup terus...ada hati nak bunuh orang..apa ko igt senang2 nak bunuh org?ingat nyawa melayu ni murah sgt ke?aku dh x pandang ko melayu dah..bring it on..igt title ayahanda ko bosa sgt ko?mulai ni ari nie hilang terus hormat dan raspek den pada spesis ayahbonda yg kononnya memperjuangkan nasib melayu selama ni.sapo la yg bongak sgt bagi title ayahanda kat dio nie.kalo nak bising pasal parti lu punya hal..tapi bab nak bunuh melayu..tolong jgn buat hal..jangan silap cuit.tolong ingat..ramai lagi veteran yg sanggup ulang demi nama bangsa melayu.

Anonymous,  July 2, 2011 at 10:14 PM  

main kejar2 dgn budak tadika pun dia leh mati sakit jantung...ada hati nk sembelih org..

Anonymous,  July 3, 2011 at 11:13 PM  

aku rasa hang yang emo tak tentu pasal. dia sokong ambiga bukan pasal dia kafir.psl isu BERSIH & mempertahan undang-undan dengan amanah. lepas tu, confirm sangat ke BN/UMNO tuparti islam? buktikan dulu. Kau cakap tak buat research. ada sebab dia cakap macam tu. ni kau main tembak je isu murtad la,kafir la. bukak la minda sikit. jangan berfikiran sempit!

pak tua bukan ayahanda,  July 4, 2011 at 3:05 AM  

sudah sudahlah,saya bekas askar yg pernah ditembak komunis.masih teringat sakit dan deritanya.Tak mau rasanya berulang lagi. Tapi demi agama dan bangsa saya tak ralat utk berjuang...jangan perlekehkan diri sendiri.sedarlah. Nikmat yang dikecapi kini usahlah digadai. Tiada galang gantinya.

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:54 AM  

sebelum kte bela c ambiga babi 2 . . baik kte pakat ramai2 tlg saudara seagama kte kat bumi palestin 2 , kan lebih baik sembelih kepala org yahudi 2 . . aq pun nak tengok sangat keberanian c izmil ke nama budak puki mak mcm babi ne nak sembelih kepala org ne . . semoga keturunan c ambiga ne d lakhnat sampai kiamat . . amin . .

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP