Anak Hannah Yeoh Berumur 6 Hari Di Lacurkan Menjadi Boneka Politik DAP

Wednesday, June 8, 2011




Bila Melayu lemah maka Cina naik tocang Bila UMNO lemah yang kuat bukan nya PAS ataupun Melayu PKR sebaliknya Cina DAP. Itu lah yang Gomo boleh gambarkan waktu ini dalam suasana politik tanah air.

Sentimen Perkauman semakin hari semakin ketara dan bukan lah Melayu yang menjadi punca nya sebaliknya Kaum Cina yang di lihat semakin hari sudah tidak sabar sabar untuk menjadi Ketua dalam Malaysia ini agar mudah bagi mereka membuat apa sahaja demi anak cucu cicit mereka.

Gomo nak ulas mengenai isu yang di timbulkan oleh seorang Adun DAP bernama Hanah Yeoh yang telah selamat melahirkan anak bersama pasangannya seorang bangsa India Ramachandran Muniandy. tahniah di atas kelahiran orang baru kepada pasangan keluarga ini namun Gomo merasakan anak Hanah yeoh sepatutnya tidak wajar di lahirkan ke dunia ini dan menjadi Boneka Politik perkauman DAP.

Baru sahaja berumur 6 hari Hannah Yeoh telah melacurkan anaknya menjadi boneka Politik apabila mempertikaikan status bangsa anaknya itu sendiri. Hannah Yeoh bertindak dengan mengisi borang pendaftaran dengan bangsa " Anak Malaysia" Walaupun di dalam borang itu di beri pilihan sama ada Bangsa Melayu, Cina, India, atau lain lain bangsa.

Kenapa Hannah Yeoh ingin meletakkan bangsa anaknya sebagai "Anak Malaysia" dan tidak Bangsa Cina ataupun India? Dah berpuluh tahun Kaum Cina dan India di beri Taraf kewarganegaraan. Dah berpuluh tahun Orang Melayu memberikan Kad pengenalan kepada bangsa Asing ini bagi turut sama membangunkan Malaysia. Dan selama itu juga belum ada Seorang pun bangsa Cina atau India mengisi ruangan yang di sediakan di borang Pendaftaran sebagai Bangsa " Anak Malaysia".



Ini pertama kali terjadi dan ianya terjadi apabila bangsa Melayu Lemah dab Bangsa Cina semakin besar Kepala setelah hidup sekian lama menumpang di tanah Melayu ini. Apakah wajar Hannah Yeoh di berikan keistimewaan dengan membenarkan Anaknya di berikan Status Bangsa " Anak Malaysia"?

Kita semua adalah anak Malaysia dan pergi ke mana sahaja luar dari Malaysia pasti kita akan berbangga dan menyatakan bahawa kita adalah anak Malaysia. Tak pernah lagi Gomo dengar ataupun jumpa orang Malaysia yang tak berbangga bila menyatakan negara mereka. " Anak Malaysia"

Ini lah yang sepatutnya Kaum Cina sedar bahawa Bangsa tetap bangsa dan tiada perubahan dalam hal ini. Kita Malaysia terdiri dari Bangsa Melayu, Cina dan India serta Bangsa Bangsa lain di Sabah dan Sarawak dan ini merupakan Keistimewaan kita yang tidak ada pada negara negara lain. Apakah kaum Cina tidak nampak akan hal ini?

Buat Hannah Yeoh dan suami sewajarnya jangan menjadikan anak kecil yang tidak berdosa dan tahu apa apa itu sebagai Boneka Politik Perkauman. Cukup cukuplah menggunakan remaja lain dalam menghasut mereka membenci Melayu. Anak kecil itu tidak tahu apa apa akan sejarah negara Malaysia yang tercinta ini.

Buat Hannah Yeoh dan juga suami beliau, adalah baik jika segera mendaftarkan segera kelahiran anak anda itu. Berbangga lah menjadi "Anak Malaysia" kerana orang lain siap sedia menunggu untuk mendapat kewarganegaraan Malaysia bagi hidup cerah di Malaysia.

Rakyat Negara Indonesia, Bangla, India, China dan banyak lagi negara luar mengimpikan untuk menjadi Warganegara Malaysia. Syukur lah kepada anda Kaum Cina dan India yang telah awal awal lagi di angkut ke tanah Melayu oleh British dan akhirnya mendapat Kewarganegaraan. Cuba bayangkan jika dahulu British membawa masuk rakyat Afrika dan India sudah pasti mereka lah yang mendapat Kewarganegaraan dan pada masa itu Kaum Cina di Malaysia ini hanyalah PENDATANG yang hanya membawa pasport ke hulu ke hilir.

Berbanggalah menjadi " Anak Malaysia " Jangan di buat pekara yang boleh mencetuskan sengketa antara kaum kerana Kaum Cina harus belajar dari sejarah yang tidak mungkin dapat di lupakan.

Wahai orang Orang Melayu, apakah kamu tidak nampak dan jelas dengan perubahan dari hari ke hari akan Orang Orang Cina DAP ini? Apakah kamu tidak nampak apa yang mereka mahukan? Politik lah apa cara sekalipun namun Pegangan kita sebagai Bangsa Melayu mesti di pertahankan.

Psssttt..Gua Bini cina, Anak gua lahir gua letak status Bangsa Melayu, apa masaalah?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

48 comments:

Anonymous,  June 8, 2011 at 2:04 PM  

"Oleh kerana bagi menjamin kepentingan anak mereka, pasangan itu mendaftarkan Shay sebagai berbangsa Cina buat masa ini."

Nampak sgt malu nak letak anak bangsa INDIA...kah kah kah

Bila tang bangsa nak bangsa Malaysia, tapi bila tang sekolah, masih lagi nak ade sekolah vernakular. Pesal tak nak buat 1 jenis sekolah je?

blogenstarz June 8, 2011 at 2:07 PM  

SEPATUNYA DIPANGGIL CINALING - CINA + KELING !

BANGKAI KENCING TAK BASUH !

Anonymous,  June 8, 2011 at 2:16 PM  

Kalu mcm tu Made mamak kutty tu patut letak bangsa apa?

Anonymous,  June 8, 2011 at 2:26 PM  

secara logiknya...kenalah ikut keturunan si suami...kerana si suami adalah baka yg menyumbangkan sperma dalam proses persenyawaan dengan ovum...maka hak keturunan adalah di pihak lelaki yakni si suami...dalam kes ini...si suami adalah berbangsa india...maka letakkanlah bangsa si anak itu sebagai bangsa india...akan tetapi...yg menjadi kemusykilannya ialah...kenapa pula diletakkan bangsa si anak itu sebagai bangsa cina...kesian si suami/bapa yg berbangsa india itu...hina sangat kah bangsa si suami itu...apakah ianya ada kaitan dengan isu interlok...hanya si suami dan si isteri sahaja yg mengetahui hal yg sebenar...kehkehkeh

Anonymous,  June 8, 2011 at 2:27 PM  

kena celup ngan keling lajuuuuu. time anak kuar malu nak mengaku anak dia anak keling. bongong punye cipap hangit. letak jer bangsa haram jadah. abis cite.

expat in vietnam

Anonymous,  June 8, 2011 at 2:50 PM  

Perkahwinan antara Cina & India bukannya perkara asing. Aku ada kenalan kacukan 2 bangsa ni, bapa india, ibu cina. IC dia tulis bangsa: INDIA spt sepatutnya lah.

Nampaknya sangatlah si Hannah ni rasis- Suka pandang rendah bangsa india sampai tak mahu register anak sbg india. Kalau aku jd laki dia ni, aku bagi hadiah backhand je sebiji dua sbb merendah2 keturunan aku.

Belum apa2 dah tunjuk belang arah orang sana sini tukar sistem negara. LU LANGSI LAA... CAU CIBAIII!!!

Anonymous,  June 8, 2011 at 3:06 PM  

oo dah kawin ke.. ingat blum kawin

Anonymous,  June 8, 2011 at 3:07 PM  

kalau kawin india dan cina anak mcm melayu cun die. baik tulis bangse melayu hehehe

cine kencing melayu bodoh,  June 8, 2011 at 3:16 PM  

Baru kawin kan si nyonya ni.. tapi laju je dpt anak... tulis je la x sah taraf abis cerita... yg ada org sokong gak tu kenapa? melulu sungguh...

Tuan Tanah,  June 8, 2011 at 3:24 PM  

nak jadi bangsa malaysia yer..ok kalau betul diorang ni ikhlas kita hapuskan sekolah jenis kebangsaan.kita tengok diorang melenting ke tidak..ini semua permainan politik daPIG jer..napa x nak letak anak kau india..nampak sangat BANGSA2 MAKAN BABI NI RACIST..DASAR BANGSA PENDATANG YG X SEDAR DIRI

PAS = Parti Ajaran Sesat
DAP = Dasar Anak Pendatang
PKR = Parti Kelentong Rakyat
BABI = Bapak Anwar Bin Ibrahim

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Anonymous,  June 8, 2011 at 3:34 PM  

Utk Papa Gomo....
kalau boleh cuba kita perbetulkan penggunaan Bangsa dan Kaum @ Etnik...
Aku mmg bangga menjadi "Bangsa Malaysia"...siapa yg tak bangga beb...???
Di sini "Bangsa Malaysia" tu merujuk kepada kerakyatan...
Dan aku lebih bangga menjadi Rakyat Malaysia berasal dari suku Kaum Melayu (bukan macam NA tu)...situasi ini yg menyebabkan banyak org keliru antara "bangsa" dan "keturunan"......1Malaysia tu sepatutnya dilihat sebagai pembentukkan bangsa...bukannya persamaan/penghapusan status keturunan....kerana keturunan itu telah diberi hak mutlak yang istimewa oleh perlembagaan kita...
Ini kerana bukan semua Cina atau India berfikiran mcm tuu....cuma NA yg tak bangga dilahirkan sebagai Kaum Melayu....

Anonymous,  June 8, 2011 at 3:37 PM  

Dulu ada staf company aku, cakap "I'm not Chinese, I'm Christian. I don't celebrate Chinese New Year"... Malu kot jadi anak Cina atau anak India.

Besok ada pulak yang nak daftar "anak Manusia" atau "anak Selangor" atau "anak PKR" hee..hee..hee...

Anonymous,  June 8, 2011 at 3:57 PM  

apsal tak nak mengaku? kan bapa dia india. sepatutnya letak la india. baru betul.
yg mengada-ada nak letak anak malaysia tu apehal? kita semua pun anak malaysia.
lagi satu, jika benar anak tak sahtaraf, letak je la anak haram! hehehe

Pejuang Revolusi 1957 June 8, 2011 at 4:05 PM  

kau taruk la ank luar nikah depan belakang kasi masuk.. nk mampos ka cina nie.. benggong punya cina bangsat dap..

Anonymous,  June 8, 2011 at 4:14 PM  

Oooo... bini Papagomo bangsa cina ya.. dapat mana bini lu brader? Sun Complex ka?

hahahahaha.............

Anak Malaysia

Anonymous,  June 8, 2011 at 4:29 PM  

t a p i j a n g a n t a k t a h u k a t n e g e r i s e l a n g o r h a m p i r s e t i a p h a r i p e m b e l i a n h a r ta o l e h b u k a n b u m i b e r t a m b a h s e t i a p h a r i t a k c a y a t r y g S U K m e l a y u m e s t i b e r s a t u

Anonymous,  June 8, 2011 at 4:31 PM  

Dah nampak belang jenis keturunanan yang semua halal ni.Dari mula negara menuntut merdeka sehingga era membangun dema buat tak campur susah payah perjuangan.Sekarang dema dah jadi "kaduk naik junjung".Semua ni disebabkan ada Melayu dah jadi 'junjung'.Apa yang mereka hendak semua ikut.

Anonymous,  June 8, 2011 at 5:10 PM  

DI Indonesia orang cina tidak mudah dapat kerakyatan walaupun berpuluh tahun berada diindonesia, nyata namanya juga jarang kita dengar nama dari Kaum cina ada menggunakan nama indonesia dan tidak mendapat keistimewaan sebagai mana di Malaysia.

Anonymous,  June 8, 2011 at 5:14 PM  

laaa! slama ni aku ingatkan Hannah Yeoh ni bini papagomo. Kalu stakat tengok pic & tak baca artikel ni, misti aku dah anggap perut hannah buncit disebabkan sondolan papagomo

anak melayu,  June 8, 2011 at 5:34 PM  

main dgn keling,bila anak warna hitam yg keluar,sudah malu mau mengaku bangsa keturunan keling dah mengalir dlm tubuh anak dia,letak la bangsa keling paria,abis cerita,bodo,lain kali nak cari benih cari la yg ada klass,ni keling paria jgk kau pilih

Anonymous,  June 8, 2011 at 5:41 PM  

kalo kat indon...cina tak berani angkat muka...silap sikit ...kena sekeh kepala...hahaha

ohhwawa June 8, 2011 at 6:59 PM  

HAI..BUKAN SI NAJIB MASTER UMNOPORNO HARI2 TERJERIT SATUUUU!!...

PENCACAI NAK MARAH2 PLAK?

Anonymous,  June 8, 2011 at 7:17 PM  

master porno sape plak?
eleh..pura2 tak tahu kot? aku bagi clue, ada video 4 angle...hehehe
pastu, sorang pompuan kat selangor tu...sape ye?

Anonymous,  June 8, 2011 at 7:18 PM  

Celaka punya Kapal Sink...tak sempat tibai Mat Monggol ...dia tibai Mahafiraun...

Anonymous,  June 8, 2011 at 7:39 PM  

Anak Melayu,
durang keling pariah (tamil), TAPI bangsa mereka ini (tamil) begitu berjaya di peringkat antarabangsa sama ada dlm bidang sains, seni, ekonomi dll. Sangat jauh meninggalkan kita bangsa melayu.

Malulah, kita bangsa yg 'mulia' ini cuma pandai menyalak tapi dikalahkan oleh bangsa paria.

Betapa kepakaran mereka dlm pelbagai bidang & diiktiraf oleh dunia sangat jauh meninggalkan kita.

Hentikanlah menghina bangsa lain (yg sebenarnya jauh meninggalkan kita), tanya dlm diri, apakah aku sdh membuat yg terbaik untuk bangsaku?

Anonymous,  June 8, 2011 at 8:03 PM  

WAWA ANAK HARAM...MAK BAPAK DIA CAMPAK DLM TONG SAMPAH MASA BARU LAHIR. KECIK-KECIK DAH JD BOHSIA.

Anonymous,  June 8, 2011 at 8:04 PM  

ohhwawa tu gila konek ke apa?

Anonymous,  June 8, 2011 at 9:02 PM  

cina haramjadah...cibai sungguh...macam tu pun jadi ADUN ...ni geng pas dan pkr sokong

Anonymous,  June 8, 2011 at 9:11 PM  

yg kita melayu nak kecoh pasal apa? Cina ke India dia org ni asal pendatang Je...anak dia pun ketegori pendatang gak bukan bumiputra. Aku hangin tengok bangsa dia org ni..semalam menghina sultan Pahang,hari ni kisah gampang bini cina suami keling anak apa pulak. Sejarah Pru lepas MCA,MIC,gerakan.. hancur..Aku nak pesan lah UMNO kena hati2 dgn talam dua muka dia org ni.musuh dlm selimut.Jgn sekali percaya 100% bangsa luar.P.Pinang..Perak dan selangor hancur dek talam dua muka bangsa cina dan India.ni dia dah tindik hidung Panddy kutty dan Pas. Ini sebenarnya yang Patut Bangsa Melayu Bersatu.Aku minta PKR,PAS tolong fikir juga perjuangan bangsa dan tanah air kita.MB selangor Boneka je. Tolonglah Buka Mata org Melayu.

Anonymous,  June 8, 2011 at 11:09 PM  

Nasib baik dia x kawin dgn negro..klu x mesti dah campak bdk tu dlm tong sampah.

Anonymous,  June 8, 2011 at 11:39 PM  

anon 7:39pm..Teman rasa ko ni keling paria kot.Tak pun Bapak ko keling mak ko paria. Semacam je pro keling.Sedap ayat ko jgn hina bangsa lain tp hina bangsa sendiri.Hidup keling mampus melayu camtu ker?Cam bagus je ko.KO ni tak pasal2 tetiba citer pasal keling ni apahal?Patut ko jadi rakyat India baru ko tau.Rugi Melayu ada mcm ko.

YNWA,  June 8, 2011 at 11:59 PM  

bini gomo tu cina doll yang anwar belasah dalam bideo sex tu...pasal itu dia marah sangat pada nuar

bini dia rupanya...

nak tanta sikit gomo..bini hang berak masih lap guna tisu lagi tak??

Anonymous,  June 9, 2011 at 12:02 AM  

apa la hngpa nie, menghina sesama bangsa n bangsa india @ cina. Itu semua ciptaan ALLAH.

Yg hgpa marah kt cina @ india @ melayu, kenpa? Kalu hgpa menghina seolah2 hpga menghina ALLAH. ALLAH menjdikan berbagai bangsa di muka bumi ini. Tak baik menghina.

Sedangkan Nabi Muhammad S.A.W, dibuat macam oleh puak yahudi dan golongan munafik, Nabi Muhammad S.A.W tak pernah mengherdik, hina atau maki.

Kalu nk perintah M'sia ni dengan ajaran islam sebenar, ikut cara Nabi Muhammad S.A.W, bukannya cara PR atau UMNO.

Nmpak sgat tulih mcm2 dgn perkataan yg tak senonoh nie rendah agamanya atau mengikut telunjuk syaitan.

Anonymous,  June 9, 2011 at 12:05 AM  

sepatutnya si cina badigol ni yg kena sedar diri..ni tak suka2 je hina bangsa org dan sultan2....ni la bahana mainkan isu perkauman...

YNWA,  June 9, 2011 at 12:11 AM  

BANGSA PALING CELAKA KAT DUNIA NI ADALAH BANGSA CINA...FULLSTOP

Anonymous,  June 9, 2011 at 12:12 AM  

Kalau BAPAK nya India, anak MESTIlah India mana boleh Cina pulak..apalah bahlulnya dia ni..tapi suruh orang undi dia. pengundi pun bahlullah jawabnya.

Anonymous,  June 9, 2011 at 12:19 AM  

anon 12:02. Cam bagus je ko..ko marah sgt pasal apa?

Anonymous,  June 9, 2011 at 4:20 AM  

Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat

suhu beku. Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu

dan air paip tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang paip. Pagi itu

saya bersarapan dengan keluarga di dalam unggun api kerana tidak tahan

sejuk. Selepas itu emak saya mengajak saya menemaninya ke pasar. Tetapi

saya tidak mahu.

Selepas emak menikam perut saya berkali-kali dengan garfu barulah

saya bersetuju untuk mengikutnya. Kami berjalan sejauh 120 kilometer

kerana pasar itu letaknya 128 kilometer dari rumah. Lagi 8 kilometer nak

sampai pasar saya ternampak sebuah lori kontena meluru dengan laju dari

arah belakang.

Dia melanggar emak saya. Emak saya tercampak ke dalam gaung. Dia

menjerit "Adoi!". Lepas itu emak saya naik semula dan mengejar lori

tersebut. Saya pun turut berlari di belakang emak saya kerana takut emak

saya melanggar lori itu pula. Pemandu lori itu nampak kami mengejarnya.

Dia pun memecut lebih laju iaitu sama dengan kelajuan cahaya. Kami pula

terpaksa mengejar dengan lebih laju iaitu sama dengan dua kali ganda

kelajuan cahaya. Emak saya dapat menerajang tayar depan lori itu. Lori

itu terbabas dan melanggar pembahagi jalan lalu bertembung dengan sebuah

feri. Feri itu terbelah dua.

Penumpang feri itu yang seramai 100 orang semuanya mati. Pemandu

feri itu sangat marah. Dia pun bertukar menjadi Ultraman dan memfire

pemandu lori. Pemandu lori menekan butang khas di dalam lori dia..lori

itu bertukar menjadi robot Transformer. Mereka bergaduh di udara. Emak

saya tidak puas hati. Dia pun terus menyewa sebuah helikopter di Genting

Highlands dan terus ke tempat kemalangan. Dia melanggar pemandu feri

yang telah bertukar menjadi Ultraman itu.

Pemandu feri itu terkejut dan terus bertukar menjadi pemandu feri

semula lalu terhempas ke jalanraya. Pemandu feri itu pecah. Pemandu lori

sangat takut melihat kejadian itu. Dia meminta maaf dari emak saya. Dia

menghulurkan tangan ingin bersalam. Tetapi emak saya masih marah. Dia

menyendengkan helikopternya dan mengerat tangan pemandu lori itu dengan

kipas helikopter. Pemandu lori itu menjerit "Adoi..!" dan jatuh ke bumi.

Emak say menghantar helikopter itu ke Genting Highlands. Bila dia balik

ke tempat kejadian, dia terus memukul pemandu lori itu dengan beg

tangannya sambil memarahi pemandu lori itu di dalam bahasa Inggeris.

Pemandu lori itu tidak dapat menjawab sebab emak saya cakap orang

putih. Lalu pemandu lori itu mati. Tidak lama kemudian kereta polis pun

sampai. Dia membuat lapuran ke ibu pejabatnya tentang kemalangan ngeri

itu. Semua anggota polis di pejabat polis itu terperanjat lalu mati.

Orang ramai mengerumuni tempat kejadian kerana ingin mengetahui apa yang

telah terjadi. Polis yang bertugas cuba menyuraikan orang ramai lalu dia

menjerit menggunakan pembesar suara. Orang ramai terperanjat dan

semuanya mati.

Selepas itu emak saya mengajak saya ke pasar untuk mengelak lebih

ramai lagi yang akan mati. Di pasar, emak saya menceritakan kejadian itu

kepada penjual daging. Penjual daging dan peniaga-peniaga berhampiran

yang mendengar cerita itu semuanya terkejut dan mati. Saya dan emak saya

terus berlari balik ke rumah. Kerana terlalu penat sebaik saja sampai di

rumah kami pun mati. Itulah kemalangan yang paling ngeri yang pernah
saya lihat sebelum saya mati.

samadlelong June 9, 2011 at 8:44 AM  

APA BODOH PUNYA MANUSIA, HANG BOH LA DIA BANGSA CINA KA INDIA KA TAPI BETUL LAH JUGA SEBAB INDIA + CINA = ANAK MALAYSIA. JADI BANGSA MELAYU + CINA = BANGSA APA PULA?????????? INDIA + SIAM = BANGSA APA PULA????????/ CINA + BENGALI = BANGSA APA PULA???? PENING-PENING BAGI LA DIA BOH BANGSA ANAK MALAYSIA

Anonymous,  June 9, 2011 at 9:12 AM  

Konfirm SPM dulu BM tak lulus anak Cina ni. Malaysia adalah 'Negara' bukan 'Bangsa'. Melayu, Cina, India , Yahudi adalah Bangsa. Kalu hang nak isi dlm borang tu anak Malaysia atau Anak Cina, kena letak kotak 'Kewarganegaraan'.

ITULAH SEBABNYA SISTEM PENDIDIKAN VERNAKULAR ( SRJK ) SEPATUTNYA DIHAPUSKAN TERUS DIMALAYSIA INI SUPAYA KESILAPAN2 BODOH SEPERTI INI TIDAK MEREBAK JADI ISU HANGAT DI MASA HADAPAN!!!

Psst: Dalam diam2 ada Cina di Malaysia berfahaman Yahudi!! Hangpa tak tauu..

Anonymous,  June 9, 2011 at 11:55 AM  

Malaysia ni negara berbilang kaum bkn hanya india dan cina agak2 hannah nak gak buh anak malaysia dia kena la tadi puki dia untuk semua kaum rasa baru la anak dia layak jadi anak malaysia.... Tapi musykil skit anak nak letak pula bangsa" anak malaysia" tpi sekolah nak ada semua kaum hahahah dia malu letak anak dia tu bangsa keling kikiki

Mohammmad fairuz baba

Anonymous,  June 9, 2011 at 1:15 PM  

macam ler ini first time Cina kawen dengan India dapat anak sampai tak tau nak kasi nak letak bangsa ape. Pigidah!!

farah,  June 9, 2011 at 3:25 PM  

malaysia dah merdeka dah berpuluh tahun.
cina+india dah ramai kawin.xada pun masalah macam ni?
kenapa baru sekarang ya?
kaum memang berbeza tapi kita semua memang anak malaysia.tu dah menunjukkan bangsa malaysia
kepada umum dan khususnya hannah yeoh,jangan mengkusutkan lagi keadaan.jangan menangguk di air yang keruh.
kenapa anda tidak mahu meletakkan bangsa keturunan suami anda?hina sangatkah?xbaiklah memandang rendah pada keturunan suami sendiri.jika tidak,anda membuktikan apa yang dikatakan oleh ridhuan tee abdullah kepada sesetengah bangsa cina adalah ultra kiasu!

Anonymous,  June 9, 2011 at 9:07 PM  

Kalau masih wujud lagi:
1.Bangsa Melayu
2.Bangsa Cina
3.Bangsa India...dan
4.Lain-lain Bangsa
di Malaysia ini....alamatnya impian YB Datuk Seri Najib (PM) nak realisasikan 1Malaysia tu hanya akan tinggal igauan dan mimpi manis je la.....fikir2kanlah wahai rakyat Malaysia yang sayangkan keharmonian yang dikecapi selama ini....apapun aku berBANGGA dilahirkan sebagai KAUM MELAYU....dijamin oleh Perlembagaan akan segala hak dan keistimewaan....cuba renungkan kembali wahai saudara senegaraku...dan aku tetap menghormati Kaum Cina dan India serta lain-lain kaum yang selama ini berkongsi negara dan turut mendapat keistimewaan sebagaimana yang dijamin oleh Perlembagaan....sedarlah wahai para pemimpin UMNO, PAS, PKR dll....mestikah dihancurkan negara ini dek kerana nafsu politik serakah kamu semua...yang gilakan KUASA...

Anonymous,  June 10, 2011 at 3:03 PM  

oooo mamagomo
cina...
sunat tak?
mesti masa papagomo
gomo terjuluq...keluaq

Higlander June 11, 2011 at 10:27 PM  

Time buat taik cicak yang kaler black & white tu, time lampu padam maayak shok maa, then tut tup kuar colin, then malu nak tulis indian malii yela nanti lekat colin bottle/estate plak mana gam wth so call superior China's kiasu maa.

Itu mankuk buah peria reti pancut jerk but so bacul kennot say nothing lah.That why Haganah yeppi yeoh kiasu naik tocang. Typical pariah got no ball never the less!

Anyway better call that thingy ah peklin=topek+colin
moi??

Anonymous,  July 1, 2011 at 9:19 PM  

keling ke babi ke negro ke
semo adalah ciptaan yang Maha Esa .........berani kamu menyindir dan perli ciptaan Tuhan Yang Maha Esa.
Kamu kena jawab pada hari akhirat ..

SunnY November 2, 2011 at 3:30 PM  

To PapaGomo

Saya yang sekian lama tertarik kepada blog kamu namun pada hari ini berasa hampa setelah terbaca blog kamu yang bersifat Rasis ini.

``Ini pertama kali terjadi dan ianya terjadi apabila bangsa Melayu Lemah dab Bangsa Cina semakin besar Kepala setelah hidup sekian lama menumpang di tanah Melayu ini. Apakah wajar Hannah Yeoh di berikan keistimewaan dengan membenarkan Anaknya di berikan Status Bangsa " Anak Malaysia"?''

Kalau kamu kata cina menumpang bagaimanapula dengan kaum Melayu yang datang dari Indonesia.

Fikirlah baik-baik sebelum menulis blog.. Blog seperti ini boleh menimbulkan fikiran benci membenci antara kaum.

Daripada 1Malaysia

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP