Bakar Sahaja Mereka Yang Perjuangkan KOMUNIS

Monday, June 27, 2011




Tiga puluh aktivis Parti Sosialis Malaysia (PSM) yang ditahan di plaza tol Sungai Dua semalam, ditahan reman mengikut Seksyen 122 Kanun Keseksaan kerana didakwa berniat untuk memerangi Yang di-Pertuan Agong.

Aktivis tersebut menyertai siri kempen "Udah La Tu Bersaralah" yang dilancarkan pada 24 Jun, menjelang perhimpunan BERSIH 2.0 bagi menuntut pembaharuan sistem pilihan raya. Mereka yang ditahan termasuk ahli parlimen Sungai Siput, Dr D Jeyakumar Lagi Selanjutnya KLIK DI SINI

Psssttt...Elok depa ni TAHAN di Bawah ISA!!!!




Melayu Sudah Lupa Kejadian Di Bukit Kepong?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

62 comments:

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:17 AM  

Bangang betul, sedara sapalah 30 orang tu? Dah hidup dalam negara aman damai dan demokrasi, nak tukar jadi negara komunis. Tak guna betul.

Hati mereka memang busuk. Aku harap kerajaan buang kerakyatan mereka. Biar mereka tahu hidup susah dinegara komunis macam China.

SAYA BENCI HARGA BARANG NAIK (FACEBOOK) June 27, 2011 at 9:20 AM  

Gomo racist la kau ni! kata 1malaysia perpaduan konon?

ko suka buruk2kan dap. umno sdiri bersengkongkol dgn MCA. habis ko igt semua cina jahat ke?

ko ni mnghasut manusia bergaduh sesama kaum, PKR boleh bsatu dgn kaum lain blog kau ni byak fitnah dan hasutan!!!!

gomo brapa ko dpt duit yek hasut pgaduhan ni?? desperate sgt la umno. fight pasal ekonomi x berani , berani guna isu racist pkauman dan politik lucah je

laman web ape kos juta2 kat facebook korg buat tu??? mmbazir duit rakyat pmbayar cukai je.

cukup2 lah menipu rakyat bro. SILA KLIK SAYA BENCI HARGA BARANG NAIK DI FACEBOOK.

korg cuba bnding blog pro-pkr ngn pro gomen. mana lebih logik.

hangkedee June 27, 2011 at 9:23 AM  

Lucut kerakyatan biar mereka rasa bagaimana susah menjadi PATI ingin masuk Malaysia untuk mencari makan.

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:35 AM  

nape poll tangkap ke, isa ke, jel ambigay takde sape buat punn..

ce buat
ce buat
ce buat..

-che mat

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:36 AM  

Kah kah kah...padan muka Anwar. Selepas video ditayangkan dalam court, video dah jadi hak public. Sapa2 pun boleh ambil untuk buat bahan rujukan.

Sapa lagi pandai....jawapan Dato T.

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:43 AM  

Benci DAP dulu kini dan selamanya!

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:44 AM  

anon 9:20

ko beruk penjilat DAPig..bezanya MCA dgn DAPig...MCA dibawah BN...DAP pulak nak ko melayu bodoh jilat bawah dia.Orng Melayu yg ada otak x fikir pun menghasut...sbb menyampah tengok org mcm ko sial x reti2 dan x sedar2..paria anjur bersihpun ko jilat..Selangor, p.pinang, perak sekejap orng Melayu bongok mcm ko bg kat China,habis hak Melayu kena rembat . Kalau ko x nak barang naik ckp kat mak bapak ko yg lahir anak bongok mcm ko suruh dia lahirkan ko masa Perang Jepun dulu.Bongok punya Melayu PKR/PAS

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:47 AM  

Oi 9.20...nak kena saman?..

Ko cakap biar ada fakta. Kos RM1.8 juta tu utk facebook, website tourism dlm dan luar negara, advertisement, kos selengaraan dll.

Kalau ada yg buat laporan polis kang, aku takut ko takde duit nak bail out.

Anti- Komunis,  June 27, 2011 at 10:01 AM  

MANA-MANA PEMBANGKANG YG BERI KOMEN DALAM POST INI DIISYTIHAR SEBAGAI KOMUNIS!!

Anal 9:20 Komunis! Jumpa kalu tembak mati saja.

Ada siapa lagi?

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:11 AM  

Bangkit anak cucu mangsa kominis sial pada zaman darurat dulu. Ingat kominis biawak ini kita akan ingat peristiwa berdarah Bukit Kepong...

Sobrie,  June 27, 2011 at 10:17 AM  

Ikutlah jadi melayu bangsat, sokonglah melayu bangsat macam Anwar gay tu! Sebangsat-bangsat manusia!

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:24 AM  

Anti-Komunis
Gila kerr apa kerajaan ni? Tuduh pembangkang nak jadikan negara ni jadi komunis? Bodoh betul propaganda yg mcm ni.

Mana ada org nak percaya! Hahahahaha...
Kalau yerr pun nak halang BERSIH, janganlah pakai strategi lapuk mcm ni, bikin malu...hahahaha. Baru sebentar tadi nampak sekumpulan anak2 muda ketawa dengan propaganda kerajaan ni.

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:32 AM  

10.24....bangang...
Dah kantoi kena tangkap polis, nak tuduh propaganda pulak. Bukan sikit orang....satu bas.

Standard puak fuckatan, dah bukti terang2 kongkek amoy pun masih tak mengaku.

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:35 AM  

kapada yang duk sokong komunis tu... apsal laa tok nenek korang tak kena bunuh dgn komunis tuu dulu... kan bagus...?!!! korang pun tak laa ujud sekarang nie... banjingan lu KOMUNIS!!!

YG PERGI MELAWAT CINA KOMUNIS TU NAJIB LAH SAMDOL OIII!!!!! bukan DAP,  June 27, 2011 at 10:41 AM  

GOMO memang bangang tuduh cina komunis , yg dia menutuh cina (bini dia) xpe pulak!!!...Lahabau betul jenis manusia papagomo ni....munafiq habis!

UMNOPORNO PENAKUT YA AMAT,  June 27, 2011 at 10:42 AM  

Umno/BN sememangnya kotor, jijik dan mengotorkan. Apa sahaja kejahatan yang kita sebut ada pada Umno/BN. Kaki rasuah, kaki betina, kaki 'Port Dickson' (ha3 orang kampung semua tahu), kaki bawa lari anak dara orang, kaki perompak duit rakyat, kaki penipu, kaki penyalahgunaan kuasa, kaki judi, kaki zalim, kaki bunuh orang dan seribu satu macam kaki-kaki semua ada.

Oleh kerana itulah orang PenGOTOR dia takut kepada BERSIH. Barang BERSIH kaki penGOTOR tak suka. Dia suka yang KOTOR-KOTOR sahaja.Kalau kita hendak BERSIHkan barang KOTOR pun dia tidak suka. Memang dasar penGOTOR hidupnya bergeluman dengan benda KOTOR, jijik, busuk dan membusukkan.

Janganlah hairan kalau barang BERSIH hanya disukai oleh orang BERSIH, bertaqwa dan baik-baik. Orang jahat, sundal, jalang dan sebagainya mana suka benda BERSIH.

Kalau orang BERSIH hendak berhimpun sudah tentu orang KOTOR tidak suka dan akan buat kacau. Orang KOTOR akan menggunakan sesiapa juga rakan dan kawannya yang penGOTOR untuk halang. Tetapi orang BERSIH jiwa mereka murni, telus dan ikhlas mereka akan tetap komited untuk memBERSIHkan barang KOTOR supaya orang ramai tidak terpalit dengan benda-benda KOTOR.

Anonymous,  June 27, 2011 at 11:06 AM  

Ada ke org china dlm bn mengetuai seperti yg ditunjukkan dlm PR?. Hindraf yg mencetuskan huru hara wujudnya dari PR. Aku yakin org yg kotor kita hanya mampu mengatakan org itu bersih tetapi kuasa allah tidak akan bersubahat membersihkan org yg kotor walau pun dibuat dgn nama yg elok. Jgn ingat kesalahan hanya dibuat oleh umno kerana allah juga akan menentukan segalanya jika itu yg dikehendakinya. Umno merancang PR pun merancang tetapi yg menentukan hanya yg maha mengetahui. Apa yg saya perhatikan nama umno bertambah naik dan baik. Biar pun mereka cuba menutup dgn pelbagai fakta tetapi yg diperhatikan rakyat isu yg boleh mencetuskan huru hara paling dibenci rakyat termasuk kaum china dan india. Semoga allah memberi hidayah pada umno agar rakyat dapat menilai yg mana intan yg mana kaca.

Anonymous,  June 27, 2011 at 11:06 AM  

Bebal 10.42
Ko tahu ke apa makne bersih?? Ko kan biasa bergelumang dlm lubang najis....

Anonymous,  June 27, 2011 at 11:24 AM  

mat Syabu badan macam lembu...otak memang la otak lembu. Sebab tu sanggup hirup kencing Ambiga.

Datuk nenek kita dulu sengsara hidup kerana komunis, tapi sekarang Melayu sendiri membelot dan sokong komunis. DAP tu memang la komunis sama macam PAP la babi...anak haram, setan punya penyokong Dajjal.

Anonymous,  June 27, 2011 at 11:35 AM  

Anon 9.44 MCA bawah BN ko perasan ke apenye? Aduyai ke syok sendiri...2 cukong MCA kelentong 2 PM melayu yg seorang dr PM yg amat dibangga2kan pencacai UMPORNO sorang lagi tu xpe lah mmg korang kata PM tido...aku bagi satu contoh supaya ko jgn perasan sgt!

Anonymous,  June 27, 2011 at 11:51 AM  

Demo 9 Julai 2011 adalah titik tolak berlakunya anarki dan kacau bilau di negara yang telah susah payah pemimpin-pemimpin kita bina menjadi aman makmur hari ini. Sekiranya rakyat terpedaya dengan memilih pembangkang dalam PRU 13 maka pemerintahan Malaysia akan berpecah-pecah ke dalam beberapa fragmen iaitu libralisme/illuminati, komunisme, sosilisme dan syiahisme, Kesemua ini akan menjurus kepada perang saudara sesama rakyat dan akhirnya anarkist akan meraja - Malaysia akan kembali ke zaman sebelum merdeka.

Anonymous,  June 27, 2011 at 11:57 AM  

Salam bro.. tadi masa aku sarapan kat area PJ jumpa sorang pakcik umur 70an yg dah tinggal kat Pantai Dalam dari tahun 50an. Dia kata tau sgt perangai Anwar Berahim. Katanya lagi masa Anwar Berahim belajar kat UM, Anwar Berahim pernah 'ehem' beberapa anak dara area Kerinchi/Pantai Dalam. Betul ke bro?

Anonymous,  June 27, 2011 at 12:03 PM  

Kita tidak menolak wujudnya agen-agen rahsia dari luar yang didalangi dan dibiayai oleh Zionis, Komunis dan Syiah yang menyelusup masuk dalam parti-parti pembangkang kini.

Anonymous,  June 27, 2011 at 12:29 PM  

Dan kita juga tidak menolak wujudnya agen2 rahsia dari luar yg dibiayai oleh zionis yg menyusup masuk dlm parti2 pemerintah. Lebih2 lagi beberapa pemimpin dari parti pemerintah adalah ahli freemason.

Mohd June 27, 2011 at 12:40 PM  

Dgn begitu ramai orang yg akan turun berdemo Bersih2 nanti, tak hairanlah rusuhan akan tercetus oleh sebilangan kecil orang yg memang suka menangguk di air keruh.
Keadaan begini adalah sangat merbahaya utk Pakatan Rakyat.
Mungkin Najib akan istiharkan Darurat di negeri Selangor dan menangkap semua pemimpin2 parti pembangkang yg sangat bising utk mengada Bersih2 - spt Hadi, Lim Kit Siang, Wan Azizah, Mat Sabu, Tian Chuah, Ambiga dll.
Bila keadaan dah reda dan keadaan PAS, PKR dan DAP dlm keadaan huru-hara spt kucing hilang anak, Najib akan adakan PRU13 dan akan menang dgn 2/3 majoriti.
Bodohnya Pembangkang yg sangat teruja dgn Bersih2!

Anonymous,  June 27, 2011 at 12:53 PM  

Mengundi PAS, PKR adalah mengundi DAP.

Mengundi PR adalah mengundi DAP.

biarlah ahli PAS dan PKR saja mengundi DAP majoriti Melayu yang lain undilah kerajaan BN yang telah terbukti berjasa kepada negara dan rakyat semua kaum.

Anwar sekarang sudah terdesak, beliau tidak kerugian apa-apa bah menguntungkan kalau jadi PM (mustahil)yng akan rugi majoriti rakyat. Anwar tidak kisah apa jadi kpd negara dan rakyat yang beliau kisah ialan menjadi PM at all cost, hook or crook.

ISA ISA ISA hidup ISA hidup Malaysia. ISA menentukan keamanan negara daripada anasir-anasir komunis yang dikepalai MP Sg. Siput.

Anonymous,  June 27, 2011 at 12:55 PM  

Kita amat menyokong Akta Keselamatan Dalam Negeri dikenakan ke atas individu-individu yang berkeras mahu mengadakan Demo 9 Julai 2011 kerana PDRM telah menerima lebih 1000 laporan polis daripada rahyat dan persatuan-persatuan rakyat yang bukan bermotifkan politik menyatakan bahawa Demo tersebut mengancam keselamatan dan kententeraman rakyat dan negara.

Kesimpulannya, andai individu-individu tersebut diheret ke Pusat Tahanan Kamunting tanpa dibicarakan di mahkamah ia bukanlah kemahuan Perdana Menteri atau UMNO/Barisan Nasional melainkan adalah kehendak rakyat.

Anonymous,  June 27, 2011 at 12:57 PM  

Salam bro.. tadi masa aku sarapan kat area PJ jumpa sorang pakcik umur 70an yg dah tinggal kat Pantai Dalam dari tahun 50an. Dia kata tau sgt perangai Anwar Berahim. Katanya lagi masa Anwar Berahim belajar kat UM, Anwar Berahim pernah 'ehem' beberapa anak dara area Kerinchi/Pantai Dalam. Betul ke bro

AKU pulak pagi tadi minum kat pekan pahang
jumpa makcik ni umur dia dah 60 tahun dah 60 tahun hidup kat pekan.dia kenal sangat dengan najib..katanya byk juga anak dara termasuk dia najib ehem kan.betul ke bro?

Anonymous,  June 27, 2011 at 1:02 PM  

Kenapa demonstrasi amat perlu kepada Anwar, pas dap Ambiga, Majlis Peguam kerana mereka tahu menerusi pilihanraya yang sah mereka tidak akan dapat memerintah jadi cuba menggulingkan kerajaan dengan cara itu.

Demonstrasi tetapi baling kerusi kata PM dalam AGM PKR. KAH KAH KAH lawaklah PM.

Anonymous,  June 27, 2011 at 2:14 PM  

Perhimpunan bersih utk menyelamatkan anwar. Bak kata datuk harussani zakaria ambiga mmg anti islam malah ambigalah yg memainkan peranan dlm kes murtad membabitkan lina joy. Ambiga mempertikaikan mahkamah undang2 syariah diatas nama kebebasan agama. Yg dilakukan kini salah satu dari kebebasan beragama. Melayu yg menyokong himpunan tersebut ibarat berkerjasama meminda undang syariah yg sedia ada.ulamak pas harap nama saja perjuangkan islam tetapi demi politik bangsa lain mahu menghapuskan undang2 islam yg sedia ada pun mereka bersama bersekongkol menyokongnya. Inilah juak2 melayu akhir zaman. Subahanallah.

Anonymous,  June 27, 2011 at 2:25 PM  

Jika ditakdirkan umno bertarung memerangi puak perhimpunan bersih dan melayu pr pula bertarung mempertahankan bersih. Cuba kita renungkan yg manakah perjuangan yg dianggap mulia?. Berbaloikah parah kerana mengikut telunjuk kaum lain?. Atau berbaloikah parah kerana mempertahankan kaum melayu demi agama dan negara?. Berbaloikah mempertahankan org yg tidak bermoral atau berbaloikah mempertahankan org yg tidak bermoral tetapi dikatakan bermoral sdgkan sendiri pun tidak pasti.

Anonymous,  June 27, 2011 at 2:28 PM  

issue barang naik ni bukan dimalaysia saja tetapi seluruh dunia, kalau dimalaysia saja memang kerajaan tak cekaplah

hampa pencacai PR suruhlah kerajaan selaqngor, penang, kelantan dan kedah turunkan harga barang kan kamu semua perintah negeri-negeri tersebut.

itu barulah betul asyik-asyik menuduh kerajaan pusar itu dan ini yang kau mentekedarah subsidi semua itu apa benda memang dasar putarbelit, mengabui mata rakyat, penipu semua janji pru12 bohong hingga kehari ini.

tunailah janji-janji pru12 dinegeri yang kamu perintah. bohong.

yang kamu pandai hanyalah jilat ponggong limguaneng boleh angkat sikafir tu jadi khalifah cis sungguh jijik pasal kemarok kuasa politik buat lakukan perkara yang keji.

Anonymous,  June 27, 2011 at 2:31 PM  

bukan rahsia dan semua orang tahu, lim kit siang sudah mencuba membawa balik chin peng termasuk melalui mahkamah. kerana sifat komunisma DAP bukan baru malah itu adalah ideologi DAP.

Anonymous,  June 27, 2011 at 2:34 PM  

Pencacai Angkut Najis Anwar dah jadi kominis pula, salahkan polis, askar, mahkamah, agensi-agensi kerajaan dll. Dah lupakah ramai ustaz dan ustazah yang dah sesat jadi kominis dulu?

Anonymous,  June 27, 2011 at 2:34 PM  

mereka jajah kononya umno/bn RASUAH tapi tiada bukti dan fakta pergilah buat laporan sprm tunjuklah bukti setakat nak cemarkan nama kerajaan hanya pencacai-pencacai kamu sajalah yang percaya, majority rakyat x percaya kerana mereka waras dan mengikuti perkembangan dan tidak suka kepada fitnah menghalalkan cara.

orang kampong,  June 27, 2011 at 2:44 PM  

kes memerangi ydp agong ni..kalo didapati bersalah, hukuman mati ke bro??
kalo betol memang sia2 mati..

Anonymous,  June 27, 2011 at 3:27 PM  

Yg sokong chin peng ni balik malaysia gerakan dap mca pas dan anwar. Tetapi umno cuma benarkan samsiah pakeh dan sorang lagi bangsa melayu yg menjadi tali barut kominis. Kerajaan umno tetap tidak benarkan tetapi juak2 melayu pas n pkr mendesak kerajaan benarkan chin peng kembali ke malaysia. Darah org melayu yg mempertahankan bukit kepong contohnya cukup memberi kesan pada keluarga org melayu yg mati syahid pertahankan maruah negara. Juak2 PR bukan memikirkan sejarah tetapi hanya pikirkan kuasa. Jika umno mengikut telunjuk china sudah lama chin peng dibenarkan pulang. Hanya melayu chin peng yg menyokong ketua kominis itu balik termasuk juak2 yg menyokong PR. Hari ni ada lagi melayu paria yg menyokong paria menjatuhkan melayu dan agama islam. Sedih bila tengok cerita sejarah org melayu pertahan bukit kepong dgn kominis.

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:17 PM  

pakai baju mengagungkan tokoh komunis??
sial punya orang betol..
darah komunis aku anggap halal je kalau aku jumpa..
sedara aku mati kena bunuh komunis

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:19 PM  

melayu sokong komunis adalah melayu pariah

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:55 PM  

jadi komunih..haram

jadi tokey rasuah takpe..halal

rembat la pkfz tu sampai bawak masuk lubang kubo

ni.kalo komunih tangkap perasuah,kena tembak tang kepala

hehehehehehehehe

jom putuskan diplomatik ngan china...

chinakan bapak komunis sedunia

kan??kan??kan??

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:57 PM  

komunis plak dah...

hehehehehehehehehehe

lawak siyot

jam omega maner??maner??

dvd lucah selingsing??

takkan lupa kot gomo???

munafik la lu

Parti Komunis China Kagum Perubahan UMNO Berdepan Cabaran Masa Depan,  June 27, 2011 at 5:33 PM  

KUALA LUMPUR, 20 Okt – Delegasi Parti Komunis China (CPC) hari ini percaya UMNO yang menjadi tunjang kepada pemerintahan negara mampu melakukan perubahan untuk berdepan cabaran khususnya meraih sokongan generasi akan datang.

Ketua delegasi CPC, Huang Xiangyao berkata walaupun UMNO khususnya Barisan Nasional (BN) menerima tamparan pada pilihanraya umum lalu namun menerusi perubahan-perubahan yang dilakukan, BN mampu meraih semula sokongan rakyat.

Malah beliau turut mengakui berminat untuk mendapat pengetahuan bagaimana UMNO melakukan perubahan tersebut.

Pada kunjungan delegasinya kepada Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor di Ibu Pejabat UMNO hari ini, beliau juga melahirkan rasa gembira kerana hubungan kedua-dua parti terus dapat dieratkan.

Ini katanya dibuktikan menerusi jemputan UMNO kepada CPC yang bukan sahaja untuk menghadiri Perhimpunan Agung UMNO 2010 tetapi juga turut serta dalam forum antarbangsa yang diadakan bermula Isnin lalu.

“Pihak CPC amat menghargai kerjasama yang telah dijalinkan bukan saja kerjasama diplomatik dan perdagangan antara China dan Malaysia tetapi hubungan antara kedua-dua parti yang terus terjalin erat”, katanya.

Dalam kunjungan selama hampir satu jam itu juga delagasi CPC turut diberi penerangan ringkas tentang sistem organisasi parti, situasi semasa perjalanan perhimpunan agung UMNO dan juga persiapan UMNO bagi menghadapi dua pilihanraya kecil iaitu di Dewan Undangan Negeri Galas dan Parlimen Batu Sapi.

Huang turut menyatakan harapan besarnya agar UMNO termasuk kerajaan Malaysia mengambil kesempatan kerjasama erat ini untuk terus menerokai peluang baik dari sudut ekonomi, teknologi dan perniagaan yang sedia ada negara republik berkenaan.

“Malaysia adalah rakan lama China dan hubungan kedua-dua pemimpin sememangnya menjanjikan peluang yang cukup besar untuk manfaat kedua-dua negara”, ujarnya.

Sementara itu Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor pula kerjasama UMNO dan CPC sebenarnya cukup erat apatah lagi kedua-dua parti telah menandatangani memorandum persefahaman (MoU) di Beijing, 5 Ogos lalu.

“Sewaktu mengadakan perbincangan, menterinya memaklumkan bahawa mereka amat kagum terhadap cara UMNO menangani masalah perkauman dan ingin mempelajari daripada kita bagaimana mengatasi masalah-masalah berkaitan etnik yang wujud,” katanya.

Jelas beliau lagi walaupun China mengamalkan sistem satu parti namun di negara tersebut terdapat lebih 50 masyarakat etnik.

“Sebagai sebuah negara besar tentunya mereka mempunyai pelbagai masalah dan percaya bahawa kaedah yang diambil dari Malaysia sedikit sebanyak boleh digunapakai dan boleh ditokok tambah untuk disesuaikan dengan pentadbiran negara mereka,” jelasnya.

Katanya, beliau turut menyebut minat UMNO bagi menghantar generasi muda khususnya di kalangan pergerakan Pemuda dan Puteri untuk mempelajari bagaimana CPC melaksanakan program-program mereka. -MediaUMNO

Anonymous,  June 27, 2011 at 5:51 PM  

Nampak jelas UMNO adalah bapak komunis

Anonymous,  June 27, 2011 at 5:53 PM  

pandykutty 5:33...tu negara yg berfahaman komunis ...tp isu skang ni nak menjadikan negara ni sbg komunis..tu isu sebanar.....negara china takpe pasal majoritu bangsa china so takda masalah berkaitan hak rakyat majoriti atau minoriti tetapi tidak di malaysia ni...kalau hak melayu dah takda jgn pulak ko bising knp melayu merempat...anjing punya pandykutty 5:33

Anonymous,  June 27, 2011 at 6:09 PM  

berbelit belit lak ko....mana ada PSM nak komunis..ko yg kaki putar alam...yg jelas UMNO buat hubungan dgn parti komunis cina...sebab tu UMNOPORNO suka sgt tutuh china doll, lebih lebih lagi papagomo fuckface.

Anonymous,  June 27, 2011 at 6:27 PM  

Hubungan dua hala antara negara adalah hubungan antara rakyat. China hari ini menghormati (malah kagum) dengan demokrasi terpimpin UMNO/BARISAN dan Kerajaan Malaysia pula mengganggap China penting sebagai rakan ekonomi khususnya.

Sebaliknya Parti Komunis Malaya yang fahamannya cuba dihudupkan itu adalah kumpulan pengganas yang telah banyak membunuh rakyat jelata Malaya/Malaysia dan mengisytiharkan perang terhadap negara demokrasi Malaysia. Sekiranya UMNO/Kerajaan Malaysia tegas dan zalim seperti Pentadbiran Rumah Putih maka Chin Peng bukan sahaja tak akan dibenarkan masuk ke Malaysia malah akan diburu dan dibunuh seperti anda tahu siapa.

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:41 PM  

fuck la wei semua yang sokong komunis... kenapalah tok nenek korang dulu x kena bunuh je dengan komunis... buat bising kat sini... memang balaci cina dap babi...

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:42 PM  

nih semua yang sokong komunis nih aku budget budak2 kampung agaknya... x pernah kerja dengan cina... cina x dapat lagi negara nih dah naik tocang... teruskanlah sokongan korang tu... semoga anak cucu korang hidup merempat...

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:25 PM  

daripada apa yg berlaku skrg, nmkp sgt Penipu Rakyat cuba bermain isu KOMUNIS utk meraih undi bukan melayu utk PRU 13.

Kita mmg tau KOMUNIS mmg pernah huru-harakan Tanah Melayu dan membunuh rakyat yg tidak menyokong perjuangan KOMUNIS. Kenapa nk sokong KOMUNIS, bg sesape yg merasa simpati perjuangan KOMUNIS jgn mengaku dia sebagai ISLAM, kerana ajaran KOMUNIS Karl Marx tidak mengakui adanya TUHAN (kalo org ISLAM = ALLAH ler). So secara tak langsung yg menyokong tu bolehla dikatakan MURTAD kerana menolak ALLAH dan tidak beragama.

Kalo ditanya kepda keluarga anggota keselamatn atau anggota keselamatan yang pernah terbabit menentang kejahatan komunis rata2nya tidak menerima KOMUNIS kemballi ke M'sia. So jgn tertipu dakyah KOMUNIS. Apa2 pun KOMUNIS TETAP KOMUNIS. Perjungan KOMUNIS tak akan selesai. Agenda KOMUNIS menakluk Tanah MElayu sekrg M'sia.

Agi idup Agi gelaban.
ha3
-PASBerg-

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:29 PM  

Tahniah PDRM !!!!

Jangan di biarkan puak2 komunis lahanat alaf baru ni bertapak, bersarang dan bermaharajalela kelak rosak dan binasalah tanah pusaka nenek moyang bangsaku ini.

Komunis di alaf baru ini harus ditentang secara bermati matian jangan dibiarkan negara tergadai jika PDRM tak cukup tenaga aku dan sdara mara aku pun sanggup turut serta bermandikan darah demi maruah agama bangsa dan tanahair.

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:56 PM  

PG ada satu assingment kt hang????
Hang cari bukti dan buktikan DAP itu adalah perjungan KOMUNIS terutama LGE n Bapak dia.....

* teringin nk tgk komen dr komrad2 PASberg+PandiKuttyRakyat...

ha3
-PASBErg-

mbigr10nov2010 June 27, 2011 at 10:59 PM  

perhimpunan BERSIH: cadangan pada FRU, panggil lori-lori INDAH WATER yg tangkinya penuh dgn taik tu kasi spray sama Ambabiga and the gang. Air FRU depa tak takut. Cuba air tanki septic Indah Water.....polis pun lari maa!

Anonymous,  June 28, 2011 at 12:20 AM  

ada juga rakyat malaysia yg bahlol pi sokong perjuangan Komunis?..

Aku rasa yg kuat menyokong ni sebenarnya dikalangan mereka yg tidak menghargai perjuangan bangsa melayu.Tidak mengenal pengorbanan nenek moyang mereka semasa berjuang untuk membebaskan negara dari jajahan komunis.

Kerana taksub dan kemarukkan kuasa, maka disokong akan DAP yg terang2 membawa agenda komunisme didalam negara. Apa bangangnya melayu PR ni?. Hatta PAS pun dah jadi parti dakyah,salah satu dari parti propaganda yg ingin menghuru-harakan Malaysia demi kemaruk kuasa?. Sanggup menjilat tahi DAP demi kuasa yg tak seberapa. Barang diingat PAS bukanlah satu parti yang kuat di Malaysia, kalau nak dibandingkan dgn DAP? DIMANA KEKUATAN PAS????. Kalau setakat berguling dijalanan, mengibar bendera, tampal logo dan muka nik aziz dikereta, belum tentu PAS dapat memerintah negara ini?.

Kena sedarlah diri tu sikit. Sekalipun PR menang pilihan raya, tetapi PAS tetap minoriti. Jadi siapa yg cerdik disini. PARTI PR siapa yg berkuasa?. Kalau setakat cakap2 nak letak pemimpin PAS sebagai PM, agaknya layakkah???. Apa DAP & PKR nak duduk diam ker? Kalau setakat nak jadi PM Boneka sememangnya layak, kerana apa yg berlaku sekarang sememangnya pemimpin PAS tak lebih dari barang mainan DAP & PKR.

Tak usahlah nak berdolak dalih lagi, rakyat dah masak dgn penafian.Kerana apa sahaja yg diperkatakan oleh pemimpin PAS sekadar cakap untuk menyedapkan hati penyokong. Zahirnya pemimpin PAS tidak berbatu pelir, memutar belitkan segala kenyataan dan menafikan kebenaran. Sebab takut akan kehilangan sokongan dan kuasa.

Dikalangan mereka yg hidup dizaman penjajahan, mereka tahu akan getirnya kehidupan. Sebaliknya mereka2 yg amat memuja akan LGE ini ingin kembali semula kepada kehidupan lampau setelah puas akan kehidupan sekarang. Dipersilakanlah, kita lihat akan kebenarannya nanti. Kerana mereka yang bersalah tidak akan mengaku akan kesalahan mereka, atau malu untuk mengakui akan kesalahan mereka. Sudah alang2 menyeluk pekasam biar sampai kepangkal jubur. Itulah retoriknya PAS, tahu akan kesilapan dan kesalahan dir tetapi amlu untuk mengakuinya....

Inilah akibatnya apabila berkiblatkan ULAMA songsang.....

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:04 PM  

UMNO itu memang syaitan!

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:10 PM  

Alahai mamat ni dah meroyan. Tahu mengucap tak nih?. Nak suruh ambiga mengucapkan ke atau lim kit siang atau ahli kominis?. Tu la kan dah sasau. Bontut dah panas yer?. Tu la ko sokong kominis sokong ambiga yg anti islam inilah padahnya. Tengok penyokong umno ditujah macam mana pun satu soklan anda berikan 10 berebut menjawapnya.

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:28 PM  

Wahai Bangsa ku,

Carilah fakta betapa zalimnya BINTANG TIGA, KOMUNIS.....

Ramai isteri menjadi BALU, ramai anak menjadi YATIM sebab suami/ayah mereka terkorban.....

Ramai tentera kita yang menjadi CACAT dan masih mendapatkan rawatan sehingga hari ini....sebab apa? Cha Ya Nun Alif.....

Masih tak sedar?

Anda akan menyesal nanti...

Anonymous,  June 29, 2011 at 2:18 AM  

Nak sedar apanya. Mmg sudah wujud dlm alquran pcaya pada qadar dan qada` baik dan buruk. Setiap kejadian dijadikan petunjuk untuk kita mencegah kerana ia lebih baik dari mengubati. Jika itu jln yg dirasanya baik maka itu adalah pilihannya dan itulah jalan hidupnya. Dlm alquran juga boleh melakukan hak untuk menyatakan ketidak puasan tetapi jika ia boleh mendatangkan kemudaratan maka hukumnya haram. Jika PR rasa tidak mendatangkan kemudaratan tetapi pihak kerajaan berhak menghalang jika pada mereka ia boleh mendatangkan kemudaratan. Ia Tetap tidak lari dari hukum islam. Cuma bezanya yg mencanangkan perkara tersebut diketuai oleh bukan islam yg menentang hukum islam dan yg memperjuangkan isu murtad. Adakah beliau menggunakan isu spr dan sebagainya sedangkan tujuan sebenarnya untuk meruntuhkan undang2 islam. Umat islam yg bersekongkol dgnnya boleh diibaratkan bersubahat meruntuhkan agamanya sendiri. Bukti sudah jelas dan nyata apa tindakan beliau terhadap kes yg melibatkan agama islam. Beliaulah yg menentangnya. Cukup sekadar mengingati sesama islam.

Anonymous,  June 29, 2011 at 9:14 AM  

mbigr10nov2010,
Wa respek idea lu bro. Elok benar pukimak Ambigai tu disiram dgn air tahi ! Kasta rendah mcm tu kena bagi air tahi jerrr...

Anak Perelih June 29, 2011 at 6:07 PM  

pemuda UMNO yang dok pakai baju ada gambar Che Guavara tu komunis jugak kut??? mungkin dari persefahman UMNO dengan Parti Komunis China kut???? UMNO kan ada hubungan mesra dengan Parti Komunis China.....

Anak Perelih June 29, 2011 at 6:19 PM  

"beliau turut menyebut minat UMNO bagi menghantar generasi muda khususnya di kalangan pergerakan Pemuda dan Puteri untuk mempelajari bagaimana CPC melaksanakan program-program mereka. "

Papa gomo... hang tak pi ka program ni???? kot kot pi belajaq ideologi komunis utk dipraktik kat Malaysia...???

Hahahah rupa rupanya UMNO bersetubuh dengan Parti Komunis China yg dok tolong Chin Peng.... UMNO pengkhianat bangsa Melayu....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP