BREAKING NEWS - Gara Gara Video Seks Anwar Ibrahim Blogger Di Heret Ke Mahkamah

Friday, June 10, 2011




Kuala Lumpur - Beberapa Orang Blogger telah di heret ke mahkamah dan di dakwa di atas kesalahan menayangkan Video Seks yang di kaitakan dengan Dato Seri Anwar Ibrahim. Pihak Pendakwaraya mendakwa mereka di atas laporan yang di buat oleh Dato Seri Anwar Ibrahim yang menyatakan dirinya di Aibkan kerana penayangan Video Seks tersebut.

Tu kat atas Gempak je beb, Gomo nak ambil kesempatan demi nama kebenaran nak jelaskan kepada Rakyat Malaysia mengenai Video Seks Dato Seri Anwar Ibrahim yang di sebarkan dalam Blogg Blogg pro kerajaan baru baru ini.


AMK BACHOL

Tempoh lalu Gomo sebenarnya telah pun di panggil SKMM berhubung laporan yang yang di buat oleh AMK Ahli Angkatan Muda Pandi Kuty Rakyat (PKR) Kerana mengeluarkan Video Seks Anwar Ibrahim di dalam Blogg PapaGomo.Com.

Gomo anak jantan dan apabila di panggil untuk memberi kerjasama maka Gomo tampil bagi membantu mana mana pihak dalam penyiasatan yang ada bersangkut paut dengan Anwar Ibrahim. Malah semua Blogger Pro Kerajaan juga siap sedia untuk di panggil oleh pihak berkenaan jika siasatan di perlukan ke atas kami.

Gomo nak mengulas mengenai apa yang di katakan oleh pegawai Penyiasat SKMM kepada Gomo pada masa soal siasat di buat. Menurut pegawai penyiasat berkenaan Apa yang Gomo serta Blogger lain lakukan dengan mengeluarkan Video Seks boleh di katakan salah kerana Mengaibkan orang yang ada dalam Video Seks.

Malah mengikut apa yang di jelaskan oleh pegawai SKMM tersebut, Gomo akan di Dakwa dan besar kemungkinan di dapati bersalah kerana Video Seks berkenaan.

Gomo dan Beberapa rakan Blogger lain akan Di dakwa dan di dapati bersalah?


Dato Seri Anwar Bin Ibrahim

Namun demikian menurut Pegawai Penyiasat berkenaan Gomo akan di dakwa sekiranya orang yang di aibkan itu membuat laporan kepada SKMM. Ini bermakna jika Dato Seri Anwar Ibrahim yang membuat laporan maka Gomo serta seluruh angkatan Blogger Pro BN yang mengeluarkan Video Seks tersebut akan di dakwa dan mungkin akan di dapati bersalah serta di jatuhi hukuman.

Tapi macam mana nak Dakwa Gomo dan Blogger Pro Kerajaan yang lain? Sedangkan yang membuat laporan ke atas kami adalah AMK dan bukan Mangsa yang di aibkan iaitu Dato Seri Anwar Ibrahim.

Jika benar mereka PKR bersungguh sungguh ingin melihat kami Blogger Pro Kerajaan di dakwa dan di hukum adalah wajar sekiranya mereka mengesa Dato Seri Anwar Ibrahim membuat laporan di atas apa yang kami keluarkan dalam Blogg.


Kami CABAR Dato Seri Anwar Ibrahim membuat laporan di mana Beliau telah di AIB kan di dalam Blogg kami dengan mengeluarkan Rakaman Video Seks. Amacam Anwar Brahim?

Untuk makluman semua, mana mungkin Anwar Ibrahim akan membuat laporan mengenai apa yang kami lakukan kerana jika Anwar Ibrahim membuat laporan kepada SKMM ataupun Polis mengenai Blogg kami yang mengeluarkan Video Seks nya secara Automatik beliau sendiri telah mengesahkan bahawa Pelaku dalam Video Seks adalah dirinya.

Kira Anwar Ibrahim akan:


" Saya membuat Laporan kerana diri saya di Aibkan oleh Blogg Blogg ini, Ini menjatuhkan maruah saya sebagai seorang Pemimpin dan orang yang berpengaruh"

Ha Ha Ha ....... sebab tu lah si Anwar Ibrahim tak buat laporan, yang sebaliknya dok sibuk nak buat laporan adalah AMK sayap Pandi Kuty Rakyat (PKR) yang hanya mencari Publisiti.

Gomo tak tahulah sama ada AMK ni tahu atau tidak mengenai apa yang mereka buat, namun Rakyat Malaysia perlu sedar bahawa tindakan AMK membuat laporan ke atas Gomo dan blogg blogg Pro kerajaan yang lain adalah kerana takut dengan apa yang kami dedahkan.

Mereka PKR cuba menghalang dan melindungi Video Seks lakonan pemimpin Mereka Dato Seri Anwar Ibrahim dari di ketahui Rakyat Malaysia. Mereka Takut dengan tindakan kami ini akan menghilangkan sokongan rakyat Malaysia kepada PKR.

Gomo nak ingatkan Juak Juak AMK seluruh Malaysia agar berhenti sebelum terlambat menjadi Barua kepada Dato Seri Anwar Ibrahim. Dan minta Juak juak AMK Cabar Dato Seri Anwar Ibrahim membuat laporan bahawa beliau telah di AIB kan oleh Para Blogger pro kerajaan.



"Saya Di Aibkan Blogger"

Psssttt....Buat Blogger Pro BN, jika nak berjuang jangan takut pada Risiko. Kita senada dan satu hati demi menegakkan kebenaran. Allah bersama orang yang benar!

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

72 comments:

Anonymous,  June 10, 2011 at 4:04 PM  

Kata bukan ANUgerah tuhan...

Kata perut X sebuncit dlm video...

Kata belalai lebih panjang luar video...

Kata pulis dah kenal pasti...

Kata AG dah wat siasatan...

Dah tuh APA LG YG DISASAUKAN?

Kalu malu, bersumpah laknatlah, BABI BITCH!!!

UMNO@Bebal,  June 10, 2011 at 4:38 PM  

Gomo Pandi Kutty Jantan...padan muka hangpa....nak berubah?

Jom turun 9 Julai , Yang berani berubah akan turun, Yang takut kepada perubahan duk depan komputer tengok porno, Yang takut akan bebal dulu, kini dan sampai mati...

Anonymous,  June 10, 2011 at 4:40 PM  

hahaha.. baik baca ni-
http://alamsoccer.wordpress.com/2011/06/10/usain-bolt-pemain-baru-manchester-united/

Awan Fantasia June 10, 2011 at 4:45 PM  

Rasanya isu nie perlu dihentikan..stop kongsi saham dosa..

PANAS!!:
Tips Mudah Blog Biasa Traffik 4K Sehari!!

Anonymous,  June 10, 2011 at 4:55 PM  

Gomo takut sendirian kena lokap. Pakat bawa kawan lain sama terlibat. Ha...Ha..tulah kerana kai pendek badan binasa

Anonymous,  June 10, 2011 at 5:20 PM  

gomo masih dok meroyan pasal isu video ni lagi. Orang dah tak ambik pot dah..nak tipu budak tadika boleh lah.
Jomla turun 9 julai ni kalau anak jantan.... Setakat kena gas pemedih mata ngan belantan fru dah tak heran beb.

Anonymous,  June 10, 2011 at 5:32 PM  

org yg dah dicucuk idung oleh PR je yg turun 9julai ni. Kpd Gomo, teruskan perjuangan

Anonymous,  June 10, 2011 at 5:33 PM  

kalau sial panddy kutty tu x buat lapuran pun, rakyat dah tahu memang dia pun.
cuma org PR ni..camtu pun x leh nak pikir..bodoh,tolol,bangan,lahabau,bengong sesungguh-sungguh.

GOMO:
HADIAH ROLL-ROYCE PUN X ADA ORANG TUNTUT LAGI. LETAK PRIZE CHINA DOLL KOT BARU ADA ORANG TUNTUT.

TEMAN TENGOK BELALAI PUN DAH KENAL..WAKAWAKAWAKA.

JOM 9JULAI NI KITA TENGOK KERBAU2 BARUA PEMBELA PANDY KUTTY.

AKU NAK KERAJAAN DETECD MUKA MUKA DIA ORANG NI...AMBIL TINDAKKAN .SAMPAI TAHAP STOP ANAK2 DIA ORANG GI SEKOLAH KERAJAAN. SUH DIA SEKOLAH PAS.DIA ORG NI DAH RACUN FIKIRAN ANAK2 BENCI KERAJAAN.KALAU KEJE KERAJAAN KE GLC COMPANY KE BERENTIKAN SERTA-MERTA.PENGKIANAT BANGSA.BAIK KERAJAAN BANTU ORG YG PRO KERAJAAN.AKU INGAT KALAU WAT CAMTU MAHU KECUT TELUR .

Anonymous,  June 10, 2011 at 5:44 PM  

Jangan takut papa gomo pada pencacai yang buta hati @ hati kering tak dapat terima kebenaran. Teruskan usaha anda...

AHLI PAS (AH...LIPAS),  June 10, 2011 at 5:47 PM  

Berangan betul kaum2 liPAS ni nak buat demo BERSIH, jangan perasaan ler bro ramai yg akan turun.

liPAS tu kaum2 pengotor ler bro...

Anonymous,  June 10, 2011 at 6:13 PM  

Kalau dapat detect orang-orang yang kerja kerajaan ikut serta dalam perhimpunan tu, ambil gambar dia besar dan buat announcement supaya dia resign, menyusahkan kerajaan je. Cikgu jangan marah ye.

Anonymous,  June 10, 2011 at 6:55 PM  

GOMO bini china doll engkau tu pepek dia memang sodap lah. Best lah main dgn bini ko gomo.

Anonymous,  June 10, 2011 at 6:56 PM  

PADAN MUKA LAH BLOGER2 YANG SUKA SANGAT MENGAIBKAN ORANG LAIN.. MEMANG PATUT BLOGER NI KENA MASUK PENJARA.. SEBAB BLOGER INI LAH YANG MENGHANCURKAN PERPADUAN RAKYAT MALAYSIA... HIDUP ANWAR!

Anonymous,  June 10, 2011 at 6:58 PM  

Kesian mamat hitam ni. Anuwar tak main jubor hitam ni.

Geli Anuwar bila mamat ni lebih lebih nak mengambil hati Anuwar lebih lebih lagi mamat ni dulu hanya dengar Anuwar punya belalai setan. Sekarang dah tengok tu mamat tu beriya iya nak kena.

Undang undang Malaysia bagus. Industri filem blue boleh pindah sini. Berlakun filem blue tunggang terbalik tak salah.

Yang salah adalah mengedar?

So apa lagi pengusaha filem Malaysia? Lauk depan mata. Lepas penggambaran terus upload ke Hollywood nanti dorang edar....

Masyuk tu...

UMNO@Bebal,  June 10, 2011 at 7:08 PM  

Jom berubah 9hb Julai 2011 meraikan perubahan.

Yang berani berubah akan turun. Yang takut akan perubahan akan edar video lucah...Yang takut bacul akan akan buat bodoh dpn komputer tengok porno..Yang takut dayus akan duk dalam kain isteri...Yang takut akan jadi bebal sampai mati...

Anonymous,  June 10, 2011 at 7:30 PM  

kempen Bersih ada lah bagi menuntuk hak-hak rakyat Malaysia dari terus dicabuli oleh orang politik amno kerana memberikan IC paslu kepada rakyat asing dan pencabulan Hak menggundi rakyat Malaysia yang BATIL. Papagomo dan Anon2 pencacai Amnok duduk kat rumah saja, bukan pejuang bangsa yang sejati, tidak patrotik, pengucut- (ancak butuh saja tahu), melacurkan negara, 'lari dari perang' munafik, penhyanat bangsa dan agama. Takut keluar duit, harga barang naik ,duduk rumah ikat perut terus tutup mulut.

Anonymous,  June 10, 2011 at 7:46 PM  

Jom berubah 9hb julai 2011 meraikan perubahan.

jom keluar ramai2 siap ada tayangan perdana 18sx versi colour full time. cuma sensor jer.Tapi muka comfirm tak sensor.jgn bebal,jgn dayus,moh hadapi kenyataan.yang takut akan bebal sampai mati.ajak org kpg sekali.

Anonymous,  June 10, 2011 at 7:47 PM  

best tu...tiket beli kat mana?

Anonymous,  June 10, 2011 at 7:52 PM  

psssst! slow talk dgn Bebal 7:08
comfirm dpt tiket separuh harga.

UMNO@Bebal,  June 10, 2011 at 8:07 PM  

Salut untuk yang berani.

Yang berani akan turun 9hb Julai 2011.

Yang bebal akan turun jika ada t Shirt percuma.
Yang bebal akan turun jika ada nasi bungkus percuma.
Yang bebal akan turun jika ada duit poket.

Yang bebal akan bebal sampai mati.

Pandy Kutty Rakyat,  June 10, 2011 at 8:08 PM  

BERSIH???

Kahkahkah..Nak berubah apa benda bro?Kahkahkah..Puak2 dungu aka bebal aka tuli jer yang gila nak berdemo..

Anonymous,  June 10, 2011 at 8:08 PM  

9 julai

moh jentera kerajaan snap gambar muka2 barua PR ni..setuju detect yg gomen kasi berenti serta merta. Pengkianat jgn dibiarkan. Kerajaan kutuk, bulan2 amik gaji.anak beranak pulak tibai,buku teks,sekolah kerajaan,biasiswa x kira apa yg kerajaan bg tibai.Dasar Hanjing.

Anonymous,  June 10, 2011 at 8:11 PM  

Yang berani berubah akan turun 9hb Julai 2011

Yang bebal akan turun jika ada tayangan video lucah percuma..

Takziah untuk yang takut berubah...bebal sampai mati

Anonymous,  June 10, 2011 at 8:12 PM  

Demonstrasi BERSIH taik kuching...kahkahkah

Anonymous,  June 10, 2011 at 8:13 PM  

Demonstrasi BERSIH taik kuching...kahkahkah

Anonymous,  June 10, 2011 at 8:13 PM  

Demonstrasi BERSIH taik kuching...kahkahkah

Anonymous,  June 10, 2011 at 8:17 PM  

Jgnlah tahi kuching...tahi hanjing la bro ups sekupang.

Anonymous,  June 10, 2011 at 8:26 PM  

AKU X HERAN DS NAJIB GI MANA SEKALIPUN.DIA KETUA NEGARA.DIA BAWAK ROSMAH DAH TENTU ISTERI DIA. YANG AKU HERAN PANDDY KUTTY GI SIAM SORANG2 SONDOL CHINA DOLL DAH TU TIPU JIJAH.

JIJAH TERTIPU.

Anonymous,  June 10, 2011 at 8:31 PM  

Jom turun 9 Julai mari kita tengok muka2 PKR yg masih sokong Anwar

Jom turun PERKASA!!!!

Anonymous,  June 10, 2011 at 8:43 PM  

Saya setuju dengan anon 6:13

Jika dapat kenal pasti yang terlibat dalam perhimpunan haram "BERSIH" itu dari kakitangan kerajaan, pastikan mereka ini tidak terlepas dari tindakan. Mereka ini lah yang sebenarnya yang dikatakan "Musang Berbulu Babi". "Gunting dalam Lipatan"

WARGA SEBELUM MERDEKA

Anonymous,  June 10, 2011 at 8:50 PM  

Yang bebal tu, pejuang bangsa dan negara yang sejati. Yang duduk rumah bangsa merempat, pemalas asal dari indon , nepal, siam dan bangaladis yang kerakayatan nya di ragui dan pemegang ic palsu.
Tengok berapa yang hadir Putrajaya 1 juta belia, 8000 saja yang hadir, saya tak dengar gomo heboh2 berita tu selepas perhimpunan. Gomo dan anon2 pun tak support 1 juta belia, cakap dalam blog aja berapi-api.

umnosokmo,  June 10, 2011 at 8:50 PM  

Jom turun july nanti untuk menyatakan sokongan anda kepada peliwat dan kaki khalwat.. jom jadi anjing Dap.. jom jadi beruk mat yeh.. jom jadi kerbau hidung rabit.. jom jadi celaka.. celaka..jom jadi pukimak..

Anonymous,  June 10, 2011 at 8:51 PM  

Sampah2 cuba nak "BERSIH"kan negara konon sedangkan mereka sendiri "SAMPAH NEGARA"

Pergi mampos la BERSIH.

Anonymous,  June 10, 2011 at 9:21 PM  

Jom BERSIHkan bontot sebelum menjubo.Jubo Menjubo Budaya PR.

Anonymous,  June 10, 2011 at 9:27 PM  

Kita orang sokong amno kh, PR kah itu hak rakyat, buat demo, kempen pun hak rakyat ..kalau ada anon yang pertikaikan hak mereka , sama lah anon tu dengan penyangak, penyamun, penipu dan penhyanat bangsa macam Tuan2 dia kat putrajaya. Kita orang buat demo sebab rakyat lah tuan sebenar, yang diberi amanah jaga negara bukan mendapat mandat yang sahih kerana menipu dalam PRU. Itu lah bangsa rak rahu diri. Bos pilih untuk jaga, dia pulak halang bos..bodoh punya politician

Anonymous,  June 10, 2011 at 9:53 PM  

tergelak aku tengok penjilat jubur anwar kat blog ini... kepercayaan penuh kat anwar tak berasas lar... bukti memang cukup, anwar ajer yang takut menghadapi pengadilan... tangguh ajer strategi dia... tanda2 seorang penakut lar tu.. Anwar bukannya BERSIH sangat pun... bersih dulu diri sendiri sebelum nak bersihkan orang lain... 9hb nanti kita bersihkan mata korang dengan pemedih mata... silap2 nanti kita bersihkan darah korang bila menitik ke jalanraya...

Tuan Tanah,  June 10, 2011 at 9:58 PM  

jom kita turun 9hb untuk tengok bahlul2 pas nak kena baptist(kan diorang dah jadi kapir sbb buang negara islam)..yang akan baptist kan diorang keparat singh..n.ajis ngan hadi bawang pun akan dibaptiskan jugak..huhu..

ANWAR BERAHI KALAU BERANI HANG PI LAH BUAT REPORT.PASAI APA AMK PULAK DOK SIBUK??TU PUN KALAU JANTANLAH!!

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Anonymous,  June 10, 2011 at 10:00 PM  

Anon2 pencacai amno takut keluar berdemo bersih sebab mempunyai IC palsu setarap dengan pendatang indon yang baru ditauliahkan kerakyatanya....kehkehkeh, tahun 2020 malaysia akan bertukar kepada Malandon...negara sudah dilacurkan, demo bersih dibantar pun jadi salah Malandon betul lah tu.

Anonymous,  June 10, 2011 at 10:02 PM  

bodoh punye mat sabu...jdi barua cina biaDAP...yang ikut nak berdemo lagilah bodoh...otak semua kat kaki....mari kita tengok brapa bnyak kaum2 BIADAP yg turun...elok2 aman terus jd kacau bilau....sok kalau PR dpt memerintah dia ingat biaDAP nak kasi can kat melayu ke???jgn haraplah..BERSIH amendenya..Mat Sabu cukup bersih ke????pikir2kan lah wahai orang melayu...

Pembaring atas jalan,  June 10, 2011 at 10:32 PM  

Demo BERSIH ni ada baring-baring atas jalan tak? Kalau ada part baring-baring atas jalan kompom gua join...kahkahkah...Bebal

Anonymous,  June 10, 2011 at 10:33 PM  

Terima kaseh bapak gomo, bapak pancai amno kerana beri sokongan dan perlindongan kepada kami. Kepada bapak najib dan mohdin kerana memberi kerpercayaan untuk kami mengundi PRU 13 nanti, insyallah kami akan buat yang terbaik dan membantu amno merompak duit rakyat terus-terusan sampai bankrap asalkan kartur nya pak cepat dibikinin.....satu kampung udah mahu datang ne cepat.

Anonymous,  June 10, 2011 at 10:41 PM  

Kalau mat sabu jadi berua kepada cina dah biasa sebagai wakil rakyat, yang peliknya ada wakil rakyat melutut kepada warga indon, bangala, siam, burma, nepal dan philipin kerana untuk terus merumpak rakyat dengan memberikan ic palsu, lebeh teruk lah ada yang menyokong supaya saudara mara mereka terus diperbodoh....Lagi BEBAL

King of The Kop,  June 10, 2011 at 10:47 PM  

Namun demikian menurut Pegawai Penyiasat berkenaan Gomo akan di dakwa sekiranya orang yang di aibkan itu membuat laporan kepada SKMM.

___________________________________

Bodoh punya Pegawai Penyiasat...Habis tu jual video lucah tak salahlah jika si pelakon video lucah tu tak buat laporan.

Anonymous,  June 10, 2011 at 10:49 PM  

aku nak tanya dengan hampa semua yang nak p kempen bersih nnt.???
apa yang sebenarnya hampa hendakkan???

1.nak tegakkan hudud???
j.klu nak tegakkan hudut orang yg pertama sekali yang nak kena hukum adalah mat sabu.kenapa tak hukum???

2.nak bela anuar???
j.apa yang anuar dah bagi kat hampa.
setakat janji...aki pon leh janji
janji sebelum menang pilihanraya!!!
lepas tu jadi cam kg buah pala

3.nakkan keadilan???
j.sekarang ni tak adil lg ka???

4.nakkan gaji lebih????
j.ramai penjawat2 awam sekarang ni hidup mewah termasuklah penjawat awam dari parti pembangkang sendiri

5.isu rasuah?????
pembangkang pon ada jugak yang rasuah.yang selama ni penjawat awam dok kena tangkap tu hampa tau ka sapa dia orang tu.ada juga yang dok dlm pembangkang.cuma kerajaan tak nak umum saja dia orang ni dari parti mana

sebenarnya kami yang tak nak p tu bukannya apa..membuang masa ja.
adalah lebih baik cari rezeki atau lakukan benda2 yang berfaedah bersama keluarga...dan jiran2
itulah yang terbaik

Anonymous,  June 10, 2011 at 10:51 PM  

Kaum menyokong pemberian IC palsu lagi biadap tak tahu menjaga meruah bangsa diri, ini lah dia detik2 melayu PUPUS didunia akibat melayu bodoh prodak amno penyokong kuat Chua Soi Lek. Malaysia akan jadi negara kecokan indosiaphiladiskaratong.

Anonymous,  June 10, 2011 at 10:55 PM  

ANON June 10, 2011 10:41 PM

Kalau mat sabu jadi berua kepada cina dah biasa sebagai wakil rakyat.

KLU CAM TU SAH LAH MAT SABU TU BARUAH DAP

KENYATAAN DARI SEORANG PENYOKONG TEGAR
KAH...KAH...KAH....

Anonymous,  June 10, 2011 at 11:01 PM  

dia orang ni nak berdemo kerana nik ajis ada cakap setiap hari orang islam berdemo kepada tuhan.
apa punya statmen la nik ajis ni....
sebenarnya nik ajis kena faham betoi2 apa itu maksud berdemo...

klu dari maksud perkataan berdemo ni ialah menunjukkan sesuatu yang kita rasa tidak puas hati...
jadi jika selalu berdemo kpd tuhan tu bermaksudnya kita tidak puas hati dengan tuhan la maksudnya...

Anonymous,  June 10, 2011 at 11:09 PM  

seteruk2 MAC tak pernah la aku dengaq depa protes bab islam ataupon suruh langkah mayat depa dulu klu nak tegakkan islam.

tp kapal singgah dari DAP siap cabar PAS lagi.langkah mayat dia dulu
aku nak tanya sedikit????
dlm alquran ada menyebut jika kafir yang memerangi islam patut diihapuskan dan jangan sesekali kita berbaik2 dengannya


bagi orang2 pas,tolong fikir2kan.betultak dengan apa yang aku katakan ni.

cuba buangkan seketika bebal politik anda dan fikirkan betul atau tidak apa yang aku bg tau ini.
sekian.

Anonymous,  June 10, 2011 at 11:17 PM  

bagi orang melayu yang akan berdemo bersih nnt,semasa anda berdemo cuba anda bilang berapa ekor cina2 dari DAP yang akan bersama anda semasa berdemo nnt.jika sama banyak ok la.jika sedikit atau hanya 2 3 ekor saja jawapnya anda memang lembu2 DAP.dia orang duduk d rumah bersama keluarga seronok bermesra anda dok berdemo sampai habis suara.tinggalkan anak bini di rumah.kemudian bila pulang silap2 bini kena rogol,ataupon rumah kena masuk pencuri.
lebih baik duduk di rumah jaga kebajikan keluarga.itulah yang dituntut2 dlm islam.bukannyamemporak perandakan negara

Anonymous,  June 11, 2011 at 12:05 AM  

Kalau ko pi keja, anak pi sekolah siapa yang jaga bini ko anon, menegakan kewargaan daripada dicabuli, patrotiksma , melawan kemungkaran kebajikan jugak, jihat jugak... siapa nak rompak rumah anon, apa pun tada, yang mencuri tu bukan orang lain juga, orang2 yang di beri ic haram dan diberi hak mengundi jugak, Otak kosong macam tempurong.

Anonymous,  June 11, 2011 at 12:19 AM  

alaaa, yg bagi dan jual ic haram tu orang2 Melayu penyokong PR dalam kerajaan jugak, "gunting dalam lipatan".

buat tu samping dapat duit haram, dapat pulak tolong huruharakan negara dengan menuduh kerajaan bukan2.

tengok aja guru hari ni dimana sekolah pun, ramai penyokong PR. wang zakat untuk murid miskin yg dah bagi pun tarik balik tahun hadapannya. tapi peliknya kalau persatuan2 buddha, kristian datang untuk beri bantuan kewangan guru2 ni benarkan pulak budak2 tu terima. pelik2 orang Melayu sekarang ni.

Anonymous,  June 11, 2011 at 12:20 AM  

Kalau warga asing sudah diberi peluang untuk mengundi, undi melayu di manipulasi, hak melayu dihalang dari memilih kerajaan mereka , mana dia pejuang melayu kentut ibrahim ali tu. Melayu akan pupus, diganti oleh bangsa asing. Ibrahim ali ingat dia boleh menang lagi kah pru 13 ne. Yang lebih malang bagi BN belum tau petugas perkerja SPR tu pro amno, dan perkerja asing tu nengundi BN...mampus lah gomo.

Anonymous,  June 11, 2011 at 12:31 AM  

chek mate..ANWAR TERKEDU..TAHNIAH PAPA GOMO..U THE BEST..

Anonymous,  June 11, 2011 at 12:32 AM  

Aku Sokong GOMO..Kepada Penyokong PR..Gi MAMPUH La Mu Semuo..Gi Cari Pulau Jauh2 Nuh..Pakat Meliwat & Melacur la Set2 Mu Atah Pulau Maksiat Mu Tuh..Puji La Pagi Smpai Malam & Sampai Kiamat Raja Liwat & Lacur Mu Tuh..Mu Tok Suko Negara Malaysia Mu Gi Buat la Negara Liwat Mu kt Pulau Mu Sendiri...Gi La Wei..Tok Soh Dok Wat Gong Kt Malaysia Nie...Boseee Doh Aku Dengoo..

MAMAGOMO,  June 11, 2011 at 12:58 AM  

HIDUP ANWAR!
HIDUP ANWAR!
HIDUP ANWAR!
HIDUP ANWAR!

HIDUP ANWAR!
HIDUP ANWAR!
HIDUP ANWAR!
HIDUP ANWAR!

Anonymous,  June 11, 2011 at 1:34 AM  

ada apa 9 julai tu?pesta belek ramai2 belalai aljuburi ke?

mya June 11, 2011 at 9:13 AM  

pada 9 Julai tu PAS PKR dan NGO2 yg satu perjuangan akan mengadakan satu upacara secara perdana - "BERSIH" - bertujuan membersihkan kote, kangkang dan jubur masing2.

kalau rasa2 ingin turut sama membersihkan 'barang' sendiri, datanglah. kalau tak, datang bawak kamera, boleh dapat gambar2 yang mengghairahkan.

samadlelong June 11, 2011 at 9:37 AM  

PG: HANG MEMANG PANDAI, ANAK HARAM JADAH NI BERANI KA BUAT LAPORAN POLIS, JIKA DIA BUAT LAPORAN POLIS BERMAKNA BETUL LAH DIA SEBAGAI PELAKON DALAM VIDEO TERSEBUT. YANG BENAR TETAP BENAR, YANG SALAH TETAP SALAH, TERUSKAN PERJUANGAN ANDA MENYEBARKAN BUKTI UNTUK KEBENARAN, DEMI MENEGAKAN KEBENARAN ADA MANUSIA YANG TERKORBAN NYAWA, NI PULA KES VIDEO SEK BUKAN BOLEH HUKUM BUNUH. KES SELUDUP/EDAR DADAH YANG PASTI AKAN DIHUKUM MATI PUN ADA LAGI MANUSIA JAHANAM YANG SANGGUP BUAT KERJA MACAM TU.

Anonymous,  June 11, 2011 at 11:28 AM  

mat puki cina..mat bontot..mat lendir..mat kelentong..tu yang PR jilat...baik jaga anak bini lagi baik.

Anonymous,  June 11, 2011 at 11:30 AM  

Pasai i/c palsu ni cakap je lebih cuba bawa bukti yang mantap boleh lah percaya... sekadar dengar cakap cakap angin wakil rakyat bodoh tu bolehlah..selama ni sendiket ic palsu dipayungi DAP/PKR untuk warga cina dan india tak pulak kecuh..anak cina mati 12 tahun tidak didaftar tapi daftar anak warga cina untuk ambil alih nama simati amacam ..senyap aje..

Anonymous,  June 11, 2011 at 11:44 AM  

Tujuan utama BERSIH adalah untuk membersihkan lubang jubor pencacai2 PKR dgn clorox sebelum dipersembahkan kpd Anwar. ( Sessi pemilihan jambu akan dilakukan sebelah petang )

Bg penganut2 PAS ianya adalah untuk mensuci segala dosa mengkafirkan UMNO sebelum ini serta memertabat serta mendaulatkan DAP sebagai khalifah Fuckatan Laknat.

Anonymous,  June 11, 2011 at 12:16 PM  

hahaha nak bedemo
bangsat bebal tu yg dok bedemo
macam anjing nyalak tak ke bangsat namanya
utk ape bedemo tu, utk anuar peliwat.
bebal aje dok sokong peliwat.
ko akan nampak bangsat aje yg tepekik telolong tu. tokey2 dap kalu ada lah, nik aziz dah bejaya membawa kebajikan, kalu tak banjingan aje le tahap dia.
bodoh org pas ni.
FRU balon aje dorang ni. harap ada yg mati. baru standard sama cam kat arab sana.
kalu setakat melalak, FRU baru start formation aje dah cabut, tu bangsat namanya. kalu betul brani tunggu le, bior pecah kepala, penuh hospital. banyak yg mampus, haa tu baru le bersih bekilat. boleh masuk cnn ke aljazira ke. baru usa akan serang malaysia dan beri kuasa kat anuar. haaa nanti korang leh le join party sambut kemenangan, gay cina doll banyak join nanti.
bangsat punya org.

Anonymous,  June 11, 2011 at 1:28 PM  

jauhkan diri anda dari ahli2 pas...mereka itu najis....

siam islam

Anonymous,  June 11, 2011 at 2:51 PM  

JANGAN LUPA PEJUANG2 PAS SEKALIAN,

BERDEMOlah KAMU SEHINGGA MATI SYAHID!!

MATI DALAM MENEGAKKAN NEGARA KEBAJIKAN?!!!

JADIKAN IBRAHIM LIBYA IDOLA KAMU!!

TAKEBEER! TAKEBEER!

Anonymous,  June 11, 2011 at 3:01 PM  

PEMUMUMAN! PEMUMUMAN! TAWALAN HEBAT!

TIKET MASOK SOLGA! TIKET MASOK SOLGA!

HANYA RM 29.90 SATU KEPIN.

BELI SATU LAPAT PERCUMA 1 T-SHIRT ITU BERSIH WALNA JINGGAY.

BELI SIKALANG SEMENTALA SETOK MASI ALA.

pssst- nanti time demo lu kasi hantam itu kilajaan mutut2 haa??
Wa nanti tingok TV lumah tingok lu kungfu manyak pandai ke tak te..

Anonymous,  June 11, 2011 at 4:27 PM  

Demo ni sekali lagi tanda Pakatan tak yakin nak menang besar lagi PRU 13. Kemenangan-kemenangan Pakatan dulu semuanya atas faktor Anwar Ibrahim.

Sekarang semua pengguna internet tau Anwar Ibrahim orang yang tak bermoral, orang Islam penzina dan kaki temberang nombor wahid. Pukulan terakhir ke atas AI adalah seandainya dia didapati bersalah oleh Mahkamah dalam kes liwat tersebut.

Ahli-ahli Pakatan amnya dan AMK khasnya masih setia taksub menyokong AI kerana masih menaruh harapan Pakatan akan menang besar nanti dan membentuk Kerajaan Pusat maka boleh jadi orang kaya segera bila dibagi keistemewaan dan peluang kalau AI jadi PM nanti. Ini adalah lumrah orang berpolitik.

Tegasnya, yang bakal menghadiri demo bersih adalah mereka ini dan sekiranya mereka terlalu ramai maka akan ada Special Branch sengaja buat huru-hara supaya mereka ini dapat diberkas. Olah yang demikian kita rakyat yang tak ada kena mengena alias atas pagar JANGANLAH menghadri demo bersih yang mungkin akan bertukar jadi kotor dan kita kena tidur balai (kalau anggota kerajan, 24 jam dalam lokap besar kemungkinan dipecat).

Anonymous,  June 11, 2011 at 4:49 PM  

Papa Gay bila lagi kena cakok?

Anonymous,  June 11, 2011 at 10:05 PM  

melihat kpd keperibadian anwar ibrahim yg sangat2 diharapkan utk ditabalkan jadi PM oleh pakatan haram, timbul persoalan dlm benak saya:

siapakah ibu dan bapa anwar ibrahim? adakah mereka menikah secara sah? adakah anwar anak luar nikah? atau adakah dia anak pungut? adakah anwar dibesarkan dgn pendapatan yg tidak halal disisi agama?

mungkin keterlaluan soalan2 saya ini, tapi sptmana kita org Islam percaya, peribadi anak2 kita bertitik tolak dari soalan2 saya diatas. ada sesiapa yg tau cerita sebenarnya? tlg kongsikan utk pengetahuan kita semua.

Anonymous,  June 12, 2011 at 1:00 PM  

Saya sendiri pun memang tak faham, dahlah PDRM berkobar-kobar KONONNYA hendak memaklumkan identiti sebenar pelaku sex dalam video Anwar, tapi sampai sekarang tidak ada khabar berita. Jadi sahlah bahawa Anwar Ibrahim ada immunity dan kekebalan di Malaysia. Siapa yang memberi kekebalan kepada Anwar? sendiri boleh fikir. Cuma yang saya tidak faham kenape keistemewaan yang terlampau diberikan kepada beliau? BN takul? PDRM takut? Menteri KDN takut? tidak tahu siapa sebenarnya yang takut. Tapi yang pastinya Rakyat tidak diberi pembilaan yang nyata, rakyat sama sekali tidak diberikan keutamaan sebaleknya Anwar telah diberikan keutamaan. ALLAH sahaja yang mengetahuinya

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP