EKSLUSIF 18 SX - Skandal Najib Razak Pula Di Bongkar

Sunday, June 26, 2011




Lepas satu maka satu lagi isu FITNAH dan Rekayasa yang cuba di timbulkan oleh Kepimpinan Pakatan Rakyat yang mana di sebarkan oleh pencacai pencacai Cybertroopers mereka melalui Blogg dan facebook.

Mangsa serangan tidak lain dan tidak bukan adalah tertumpu kepada Dato Seri Najib Razak Perdana Menteri Malaysia yang kita semua tahu dengan kepimpinan nya waktu ini kerisauan telah menyebabkan pihak Pakatan pembangkang semakin gusar dan gundah gulana.

Gambar di atas merupakan isu RECYLE yang di ulang berulang ulang kali sejak berapa tahun yang lalu dan kini nampaknya kembali di hangatkan kembali memandangkan isu FITNAH mereka dalam Kes Pembunuhan Altantuya tidak menjadi dan telah di tolak Rakyat Malaysia.

Skandal Pak Jib dengan Ziana Zain di jangkakan akan menaikkan sentimen membenci Najib Razak dan seterusnya menghilangkan keyakinan rakyat kepada Perdana Menteri dan seterusnya Barisan Nasional.

Itu lah modus Operandi mereka Pakatan Pembangkang dan hal ini bukan baru malah sudah bertahun lamanya mereka memainkan strategi ini.

Namun bagi rakyat yang celik mata dan buka mindanya pasti tidak akan terpengaruh dengan Dakyah Rekayasa sebegini kerana sehingga hari ini seorang pun Pemimpin Pakatan Pembangkang mampu tampil ke hadapan dengan bukti yang ada untuk menjatuhkan Najib Razak. Yang sering di mainkan mereka semuanya adalah rekayasa Fitnah dan itu pun di lakukan secara sembunyi sembuyi bagaikan Jalang yang keluar di malam hari.

Rakyat sendiri boleh menilai hal ini dan fikirkan lah dengan sebaik mungkin dengan apa yang ada sebagai rujukan. Gomo CABAR jika ada bukti sila tampilkan dan jangan sekadar memutarbelitkan apa yang telah di keutarakan.

Ingat lagi kah kita dengan kenyataan Dato Seri Anwar Ibrahim yang menyatakan beliau ada menyimpan gambar Najib Razak bersama Altantuya? Sehingga ke hari ini beliau Pak Sheikh masih lagi GAGAL menunjukkan Bukti Bergambar yang kononya ada pada beliau.

Begitu lah juga dengan hal hal yang lain dan termasuk sekali dengan isu Jam Tangan OMEGA yang mana Anwar Ibrahim sendiri nyatakan bahawa Jam Tangan tersebut berada dalam simpanan nya dan di simpan rapi oleh Wan Azizah. Namun sehingga kini Anwar Ibrahim masih juga GAGAL menunjukkan Jam Tangan OMEGA tersebut kepada Rakyat Malaysia.

Kenapa perlu simpan segala Bukti yang ada jika sudah lihat PUTRAJAYA di depan mata? Bukankah dengan Bukti yang Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat perolehi boleh menjadikan Najib Razak gulung tikar? Perlu tunggu apa lagi?

Ohhh Barngkali menanti 16 September tahun ini agaknya!!!

Apa pun Gomo nak ingatkan rakyat Malaysia agar menilai Dua Gambar di bawah ini dan jadikan lah ianya sebagai pedoman dalam menentukan Mana Yang Hak, Mana Yang Bathil. Allah sentiasa bersama orang yang benar. Amin....


Anugerah Allah


ANUgerah Tuhan


Psssttt....Gambar Nuar dah terang terang SAH, nak MUHUNG apa lagi?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

92 comments:

hangkedee June 26, 2011 at 4:08 PM  

999999999999999.99% KAH...KAH...KAH. KOTE BENGKOK,POWER GELER.

Ex-UMNO,  June 26, 2011 at 4:22 PM  

Ha..Ha..Ha... Apa punya papagomo lah nie... ko lari tajuk dari Ziana ke Altantuya tu apasal??? Kalu kes Altantuya tu memang aku tak caya, tapi bab Ziana ni memang aku percaya punyalah!!!

Mat2 dan juak2 UMNO sekelian, pada tahun 1998, masa tu ramai yg tak percaya Anwar adalah kaki liwat dan zina, sebab byk butkti tersimpan dan tidak didedahkan disamping mendapat pertolongan segelintir penyokong2 Anwar yang terdiri dari ahli2 UMNO itu sendiri, cth Zahid Hamidi.

1998-2011, berapa lama tahun lamanya? Hanya pada tahun 2011 kemuncak kepada ketidak- percayaan itu terbukti benar!!!

Begitulah dengan najib. Hanya masa yang akan menentukan bahawa idola pujaan papagomo ini sebenarnya pun tidak sebaik mana. Kaki perumpaun juga, sama seperti ahli2 politik yang lain termasuk pembangkan.

Jadi, tak payalah perabih nak dukung ahli2 politik mcm ni. Undi kerana keperibadian atau ketokohan sesorang lebih baik daripada undi parti politik!!!

Anonymous,  June 26, 2011 at 4:36 PM  

SIAL betul Pembangkang terutama penyokong Anwar Ibrahim ni. Tiada apa melainkan SIAL yang dibawa Anwar pada bangsa Melayu.

APA juga yang Najib buat untuk Malaysia semua tak betul tak dihargai. Anwar tak buat apa apa melainkan yang SIAL dipujai.

Kami tak kata Najib perfect, dia juga manusia biasa macam lelaki Melayu lain juga di Malaysia ni. Isunya adalah FITNAH yang tak habis habis. Menghasut tak habis habis.

Bukan nak sokong orang tu buat kerja untuk negara, bagi idea atau pun kalau bodoh diam aje tapi tak mesti nak kacau.

Anonymous,  June 26, 2011 at 4:43 PM  

Tak ade org yang lebih tak berotak lagi gila melainkan siapa yang menyokong Nuar Brahim jadi PM. Jelas lagi bersuluh siape dia Nuar ni. Org makin tua makin ingat tuhan mencari bekal untuk alam akhirat tapi setan Nuar ni making menyongsang arus.Kalau Nuar ni manusia baik beriman tak pe lah sokong.Ini bapak setan. Bukti dah nyata.Nyesal betul sokong Nuar masa 1998 dulu.

Anonymous,  June 26, 2011 at 4:48 PM  

tak payah nak b0h0ng sgt la.semua org taw najib tut0h ziana.tak percaye tanye hakim syariah yg letak jawatan sebab isa samad dah kautim dgn najib.ceih,tuih.

Anonymous,  June 26, 2011 at 4:51 PM  

Ex-UMNO,ini dia ex-penyokong tegar anuar celaka!kalau hang ada bukti org lain berzina,sila tunjuk bukti,tak kisah dalam bentuk apa sekali pung,spy cam ka,jam tangan ka,DNA ka,saksi besi ka,4 org saksi manusia ka,apa ka.setakat cakap tak dak bukti baik tak payah bukak mulot!buat busuk ozon ja.hang nak sokong idola celaka hang tu silakan.tapi hang jgn lupa pi masjid solat ramai2,doa ramai2,agar ALLAH tunjukkan kebenaran.pusing kot mana pun,tujuan hidup kita ialah utk mencari keredaan ALLAH.keredaan ALLAH bermakna kebenaran yg hakiki.bukan politik yg bersifat duniawi.bukan taksub pada manusia lain yg ntah siapa dia di sisi ALLAH s.w.t.kalau hang nak benci seseorang,benci la DAPigs kapiaq harbi yg musuhi Islam.hang wajib,aku ulang,WAJIB bersatu sebagai umat Islam dan tentang musuh Islam demi ALLAH.

Anonymous,  June 26, 2011 at 4:58 PM  

tak payah nak b0h0ng sgt la.semua org taw najib tut0h ziana.tak percaye tanye hakim syariah yg letak jawatan sebab isa samad dah kautim dgn najib.ceih,tuih.

June 26, 2011 4:48 PM

Hadis Rasulullah SAW: “Jauhilah tujuh dosa besar: Syirik, Sihir, Membunuh tanpa hak, Makan harta anak yatim, Makan riba, Lari dari medan peperangan (kerana takut) dan Menuduh perempuan yang suci dengan zina (tanpa saksi adil).“ ( HR Bukhari dan Muslim)


hang tuduh ziana zain berzina hang ada bukti ka?bak mai 4 saksi...

Anonymous,  June 26, 2011 at 5:01 PM  

KAMI AHLI PKR NAK MINTAK DATUK SRI ANWAR TUKAR LAMBANG PKR MATA SATU TU KEPADA KOTE BELALAI.HARAP MAKLUM.

anak kel June 26, 2011 at 5:20 PM  

anom 5.01pm aku setuju.

ali,  June 26, 2011 at 5:30 PM  

Laa ... apa terok naa si Nuar nii ...

Kalau ye pun ... timbang rasa laa sikit , abang papa gomo oii ...ni tak ...sampai telanjang bulat ...


.

Anonymous,  June 26, 2011 at 5:34 PM  

KESIAN PENCACAI-PENCACAI ANGKAT NAJIS ANWAR! DAH TAK DAPAT BUAT VIDEO SEX NAJIB SUPERIMPOSED, TULIS PULA BUKU TAH APA-APA NI. KITA NAK GAMBAR DAN VIDEO, BUKAN TAHI KUCING!

Anonymous,  June 26, 2011 at 5:37 PM  

anon 5.01pm betul tu, bukan setakat tukar lambang saja tapi tukar nama parti sekali kepada parti kote rakyat.

Anonymous,  June 26, 2011 at 5:40 PM  

bila nuar nak tunjuk jam omega? harap kote je panjang tapi takde telur.

Ex-UMNO,  June 26, 2011 at 5:43 PM  

Ha..ha..ha... Meletup penyokong2 UMNO ni yer... Aku tidak ckp aku penyokong Anwar, sebaliknya Anwar adalah individu yg paling aku benci!!!

Cuma aku ingin maklumkan, selagi budaya BODOH, TAMAK, RAKUS, MEMENTINGKAN DIRI, SOMBONG dalam UMNO tu tidak kena buang, selagi itulah tidak ada maknanya parti itu.

Pada tahun 1991 aku antara perwakilan yg mendapat 'bonus' RM500.00 utk menumbangkan Ghaffar Baba yg diberi oleh Anwar. Ramai perwakilan UMNO yg tahu, tapi kenapa semua jadi penakut utk mendedahkanya, mcm perangai Hishamudin tuh? Takat cium keris aku pun pandai!!!

Seperkara lagi, ketika era pemerintahan Pak Lah, kami telah ditugaskan menjalankan bancian sokongan terhadap kepimpinan beliau dan kami telah nyatakan "ramai org tidak bersetuju / tidak suka dgn cara Pak Lah memerintah". Ramai pulak kaum2 pembodek kuas dalam UMNO menentang keras hasil bancian kami itu. Mereka menyuruh utk menukar kepada "suka" sblm dihantar kepada Pak Lah.

Apa yg penting di sini ilah sikap ahli2 UMNO itu sendiri. Berangan besar hanya utk memenangi pilihanraya, bukan memenangi hati rakyat!!!

Apa beza UMNO dgn PR???

Sama saja.

PAPA GOMO LANGGAR UNDANG2 NEGARA DGN PENYEBARAN BAHAN LUCAH June 26, 2011 at 5:56 PM  

KES RASUAH KAPAL SELAM SCORPENE YG MLIBATKAN ALTANTUYA X HABIH LAGI LA BRO, mahkamah perancis x habih deal lg ngn najib senang2 kata rakyat tolak kes altantuya.

ohh mai tang dia kalut semacam kata xdak bukti, dah hangpa monopoli media tv ngn polis pndai la hangpa reka hakptttuuii. gomo pcaci upahan, hidup mcm anjing . sumber duit dia bkerja sbagai penyebar bahan porni dimalaysia. gomo mmg sampah.

Anonymous,  June 26, 2011 at 6:29 PM  

AKU SUKE TGK ANGUERAH TUHAN YANG BAWAH TU....ITU NAMENYA ANAK DAJAL PENGHANCUR MALAYSIA...YANG ATAS TU AKU RESPEKK....BERANI GI MEKAH..ABG NUAR APE SUDAH PERGI MEKAH KE BLOM????TOBAT MANDI WAJIB DA WAT KE??? MANE PENYANGAK2 BERSIH NI???? KOMEN SIKIT BILE ABG NUAR PEGI MEKAH???BAGI TARIKH SKALI....BERANI KE NUAR NAK JEJAK KE TANAH HARAM TU YE????SAPE LEH JWAB????

Ex-Umno Yang Bodoh,  June 26, 2011 at 7:02 PM  

bodoh punya anjing - pakai nama samaran ex-umno pulak. jangan lah dok kelentong. kau ni tak lebih daripada cybertroopers pkr je perangai. baling batu sembunyi tangan. dah tuhan ko anwar ibrahim al-maksum ni dikantoikan oleh lagi yang Maha Esa, mulalah gelabah. memang bodoh bebal tak boleh diajar.

Anonymous,  June 26, 2011 at 7:17 PM  

papagomo मनहूस है
bodek पैर छड़ी रमन नजीब बोले तो भी मैं स्मोक्ड.
यदि BIK माँ मुख्य अनुरोधों था कि वे करना चाहते

Anonymous,  June 26, 2011 at 7:36 PM  

Anon 7.17 tulus jawi terbalik. Siapa nak faham? Agak nya Gomo dan anon2 disini yang otak terbalik boleh faham. Aku agak2 lah ,
'Papagomo tukie fitnah,
bodek lah banyak-banyak wahai anon pencacai amno supaya kamu mendapat habuan yang banyak dari penyamun kegemaran anon.'

Anonymous,  June 26, 2011 at 7:39 PM  

Cerita sebenar penahanan anggota PSM di Penang...

REMAND ORDER FOR 30 PEOPLE IN PENANG
1. The PDRM is seeking a remand order for 30 people to facilitate investigation into alleged involvement into reviving subversive elements. The people have been remanded under Section 122 of the Penal Code for “waging the war against the Yang Di Pertuan Agong.”
2. The group, travelling on the bus, was arrested at a roadblock near Kepala Batas, Seberang Perai Utara, on 25 June 2011.
3. According to the police, they found printed materials and T-shirts bearing the images of former CMP leaders including Chin Peng, Abdullah CD and Rashid Maidin.
4. Police believe that this could be part of a larger scheme of thing by certain groups to destabilize the nation.
5. The police have reason to believe that these findings by the police have raised their concerns that the July 9 illegal gathering may have been infiltrated by subversive elements out to create chaos and disorder.
6. The police has reasonable ground to believe that these group of people has engage in activities detrimental to national security and enhance they been remanded under Section 122 to facilitate police investigations.

-Semua rakyat Malaysia perlu tau cerita sebenar. Harap blogger patriotik boleh buat posting mengenainya segera.

Anonymous,  June 26, 2011 at 8:13 PM  

彼女はそれがスティックを吸う吸う場合papagomoナジブは尋ねた投稿bodek足
碧ママメインの要求は、彼が遊んでいた場合

Anonymous,  June 26, 2011 at 8:14 PM  

văn bodek chân papagomo Najib hỏi cô hút nó hút dính
Nếu bik mẹ chính là yêu cầu ông chơi

Anonymous,  June 26, 2011 at 8:17 PM  

โพสต์ bodek ฟุต papagomo นาจิบถามว่าเธอดูดมันดูดติด
หากเขาร้องขอ Bik Mama หลักเล่น
จริง
eskay Dato

Anonymous,  June 26, 2011 at 8:19 PM  

Please be advised that the Malayan Communist Party only laid down their arms in the early 1990s and did not surrender nor dissolving their agendas and ideology of taking over the country whatsoever. Maybe now they feel that it is the right time to resurface and there are elements/members of the MCP in the opposition party?

Anonymous,  June 26, 2011 at 8:51 PM  

Ayuh kita bersama pemuda umno atas nama patriot berhimpun menentang himpunan bersih. Apa yg ditegaskan oleh pemuda umno kenapa pr mahu buat dikuala lumpur?. Pr ada 4 negeri kenapa tidak buat dinegeri yg mereka kuasai?.berita tergempar di pulau pinang 30 aktivis PSM mejoriti kaum india bersama yb pr ditahan polis kerana menghidupkan kembali unsur kominis utk memerangi yg dipertuan agong. Bangkitlah wahai kaum melayu tunjukkan kepada mereka kita bangsa melayu masih ada maruah bukan macam penyokong melayu pr harap btg saja panjang sedepa telo takde. Mari kita bergabung dgn perkasa dan ngo lain kerana kuala lumpur kawasan kita bukan kwsn PR. Tiada halangan jika mereka mahu huru hara ditempatb sendiri.

Anonymous,  June 26, 2011 at 9:04 PM  

Sakit hati aku tengok Hishamuddin, menteri amaran tu sambil gelak ketawa cakap pasal nak ISAkan Bersih ! Otak ada ker ? Pikirlah, benda ni bukan main2. Lagi2 AMARAN. Gunakan SB, tarik dari rumah 'manusia yg tak bersih ni'sebelum sempat mereka ni ke KL untuk huru harakan negara. Segera, bukan 9hb Julai 2011 ! Jgn. bila nanti nasi dah jadi bubur baru sibuk nak bertindak. Dan ingat, ini bukan program maharaja lawak, ini soal keselamatan negara ! Gelak ko tu buat org menyampah ngok !!! Baca utusan hari ni ? Tu tuju pada ko lah tuu !!!

Anonymous,  June 26, 2011 at 9:24 PM  

Anon 9:04,
Itulah yg mereka mau, kena tangkap oleh SB & masuk ISA.

Kalau itu berlaku, kerajaan akan disamakan seperti junta tentera myanmar. Mungkin himpunan BERSIH akan gagal, TAPI percayalah, makin ramai rakyat akan bersimpati dgn mereka. Biasaklah, org kita ni punya perasan simpati yg kuat.

Akhirnya isu video sex & liwat akan tenggelam, timbul pula isu penangkapan 'kejam' terhadap pemimpin dorang. Kita semua sedia maklum, yg Anwar ni pakar dlm memanipulasi sesuatu isu.

Anonymous,  June 26, 2011 at 9:37 PM  

Pandykutty x umno...ko ada bukti ke dan berani ke bersumpah diatas statemen bodo ko tu...nak tau beza PR ke?bezanya pemimpin pr trdiri drpd mrk yg rendah akhlaknya spt Anugheirah anda itu...

Anonymous,  June 26, 2011 at 10:03 PM  

Majulah Gay Untuk Negara!!

(Laung dgn sekuat hati, sambil bontot terangkat)

Anonymous,  June 26, 2011 at 10:07 PM  

Tangkap je panddy kutty habis citer..pasal seekor babi ni nak huru hara kan keamanan Negara.Belit sana..belit sini nak elak pasal video menghayun china Doll.X yah nak ubah tajuk BERSIH dah sahih babi tu...

Anonymous,  June 26, 2011 at 10:13 PM  

standard camtu punya gambar orang PR boleh percaya...video lebih 20 minit siap menghayun dia orang pertikai..lawak....gagal nak wat video kot tu yg wat gambar lawak mcm tu..camtu budak sekolah rendah boleh buat..kalau nak buat video kena panggil panddy kutty..dia pandai lakon hayun menghayun..

Anonymous,  June 26, 2011 at 10:26 PM  

x menarik dan x logic pun...video lagi menarik ..nampak clear bukti....padanlah PKR/PAS jilat sgt bontot Penzina dan peliwat..mentality memang bodoh rupanya.Camtu punya cara terang2 PKR/PAS lagi babak fitnah. Ingat rakyat bodoh ke? Budak sekolah rendah pun tahu nak buat gambar mcm tu...bodoh..bodoh..bodoh..Tanpa bukti islam panggil Fitnah..dosa sama je dgn penzina.jilatlah bontot penzina tu..lebih teruk dari penzina.tanpa disedari babi penzina tu dah mengheret melayu bodoh PKR/PAS ke dosa lebih dari berzina.

Anonymous,  June 26, 2011 at 10:32 PM  

gomo..kalau boleh ko zoom belalai tu shj. Lepas tu buat soalan belalai siapakah ini? satu Malaya dapat jwb rasanya.wakawakawaka...yg x dapat jwb bodoh PKR/PAS je..

Anonymous,  June 26, 2011 at 10:45 PM  

pada pendapat aku,biarkan si luncai
terjun dgn labunya...biarkan mat jenin dgn angan-angannya...biarkan
pak kaduk menang....biarkan..api membakar sekam.....biarkan halilintar membelah langit....biarkan tanah sekangkang kera ini dipenuhi dgn haiwan-haiwan yg buas.....biarkan.....biar
kan.....buatlah tak tahu......

Anonymous,  June 26, 2011 at 10:53 PM  

saya sebagai ahli PKR mencadangkan nama baru kepada PKR iaitu Parti Kote Ranggi

Anonymous,  June 26, 2011 at 10:55 PM  

aloow bro

umat babi anu warrr dato setan johari abodohhh bersama mak bapak dioo yang dah lama mati berfatwa babi anu war manusia soleh...

dengan bukti 4 saksi kaki aljuburi..

jommmmm tengok anak haramjadah ini menjilat kote anuu waarr


http://www.youtube.com/watch?v=7TLJAFng9W0

Anonymous,  June 26, 2011 at 11:07 PM  

celaka punya fckatan...tak reti bahasa , DS Najib dah bersumpah lahanat....makna DS Najib ni BERSIH.....sokong Pewmimpin yg BERSIH turun 9 hb Julai 201...kalau ada berani....

Anonymous,  June 26, 2011 at 11:16 PM  

Kata datuk nalla:

apa pasal dia mau marah wartawan?...you ada itu jam, tunjuklah sudah gentleman..tunjuk!...tunjuk itu jam!

saya...byk kali sdh tengok dia punya badan. Apa mcm dia punya badan...apa mcm dia punya muka...tangan apa macm...kaki apa mcm...lain saya tada boleh ckp lah

Anonymous,  June 26, 2011 at 11:27 PM  

ekekekekekkekeke........konek dah bengkok nak kerekkk lgg.....

kalo nuar bleh jadik pee emm....aku berakkk tgh jln la bebbb....

Anonymous,  June 26, 2011 at 11:44 PM  

Mengapa tak boleh jadi PM? Dah jadi pun.

Kalau ada buruk Najib pun sekurang kurangnya terbukti berjaya menerajui Malaysia lebih baik dari Dolah tidur.

Nuar? Dah la perangai buruk buat kerja pun tak boleh. Melagakan orang atau menjahanamkan boleh la dia. Ibarat tikus membaiki labu.

Bab merosak tak perlu pakai otak!

Anonymous,  June 27, 2011 at 12:06 AM  

ehh...bila last Nuar g mekah haa

org lain ditimpa masalah semua gi mengadu dgn Allah kat mekah...

Tengok Mahathir masa 1st reformasi pun buat haji...masa tu aku ingat lagi dorang panggil dia mahafiraun

masa tu dia dah tahu ramai yg benci kat dia sebab buat benda betul tapi org xtahu...

nie tidak Mat Jubur nih habis semua dia nak tipu klentong last2 aku kena dia balik hahaha...Allah maha adil

Anonymous,  June 27, 2011 at 3:53 AM  

hahaa dhsat2 puak syaitan anuwar laknatullah nie..
alaahh xmakan punyela isu nk serang Najib.. Insya Allah aku doakan moga selamat Najib. jikapn ada masalah lalu ia telah berlalu, yg penting bertaubat dan teruskan dgn kebaikan.. tp si JUBORI tu xinsaf2..bukti belalai mcm xsunat, betina sial Cina tu jgk yg ko nak.. zina liwat smpai saat2 akhir nk mampos cmni.. tua kutuk jijik tp masih xbrubah..

UMNO tetap dihati..pemimpin boleh datang dan pergi..kami bersamamu DS NAJIB!!

ALLAHU AKBARR!!

Anonymous,  June 27, 2011 at 3:56 AM  

Jom kita lawan habis2an puak2 laknatullah PANDIKUTTY BERSHIT 2 ini.. niatkan di hati sbg JIHAD utk melawan musuh2 Islam dn NEGARA..

mereka dipimpin oleh musuh Islam dan SYaitannn!! AYUH KITA LAWANN!!

ALLAHUKABARRR!!
ALLAHUAKBARRR!!
ALLAHUAKBARRR!!

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:27 AM  

melayu dikategorikan kpd 3 kumpulan:

1. melayu umno
2. melayu pas
3. melayu pkr

apabila timbul masalah yg membabitkan melayu, mereka akan bertelagah saling menyalah antara satu sama lain.

Cina pun dikategorikan kpd 3 kumpulan:

1. cina gerakan
2. cina mca
3. cina dap.

apabila timbul persoalan yg membabitkan kepentingan org cina, mereka bersatu hati (secara halus) utk sama2 menyelesaikan persoalan tersebut.

Sebab itulah, di mana2 saja seluruh dunia ini, pasti ada kumpulan2 org cina yg hidup berjaya...ada chinatown lagi.

Melayu bila lagi mau bersatu? Entah ler...

Anonymous,  June 27, 2011 at 5:59 AM  

Eh! pelik aku tengok pala butuh pelakon ni kulup (tak sunat) bukan Rabun Kulub Sakah. Takkan anwar tak sunat?

Anonymous,  June 27, 2011 at 6:06 AM  

'tak payah nak b0h0ng sgt la.semua org taw najib tut0h ziana.tak percaye tanye hakim syariah yg letak jawatan sebab isa samad dah kautim dgn najib.ceih,tuih...' memang hebat, boleh percaya. Mat Monggol tu pun kaki tutuh betina jugak...hahahahaha

Anti pkr, pas, umno,  June 27, 2011 at 6:51 AM  

Tang kote tak sunat ko nampak, tang muka mcm anuar tu ko rabun pulak, apa la pencacai pkr ni.. gila kote agaknya.

Bab main dgn cina doll ko mintak 4 saksi, bab naji tutoh ziana ko ada 4 saksi ke? ko kata semua orang tahu pasal najib tutoh ziana.. ko list la nama2 tu..
Dasar munafik. Syaitan berwajah manusia

Anonymous,  June 27, 2011 at 6:54 AM  

Anon 5;59..

Aku pun pelik macam maner ko kata kulop..aku pun pelik macam maner video tu bukan nuar...baca kajian pakar luar sah video tu tulen dan 99.9999% nuar....

La ko terlepas pandang ke.. di lobi tempat nuar masuk dan pergi pun dia ada didalam video tu dngan eskay.Hehe ko tau naper anugerah kesayangan ko tu tak saman eskay yng juga kawan dia..eskay kawan dia daaaa...
ko tunggu ...Jeng..jengg..jenggggg

Anonymous,  June 27, 2011 at 7:08 AM  

Kesian ziana zain,

Tentu suami dia terkesan dngn berita ini.Anon di atas tu klu dah kawin orng dok citer bini dia kena tutuh aku rasa tentunya dia tak suka.

Anon atas tu berhati2 dng tududuhan nanti Allah swt terbalikan ke muka kamu..!!!!!

UMNOPORNO PENAKUT YA AMAT,  June 27, 2011 at 8:15 AM  

Mengapa Barisan Nasional (BN) takut dengan Himpunan Bersih 2.0, 9 Julai ini kalau benar dia anak jantan? BN sebenarnya takut kepada bayang-bayang sendiri. BN boleh berdiam diri, tidak perlu menggelabah dengan mengaitkan nama Yang di-Pertuan Agong, mendakwa berlaku huru hara dan menggunakan polis untuk provokasi himpunan tersebut, jika parti itu sendiri anak jantan. Pengerusinya, Datuk Seri Mohd. Najib Tun Razak, tidak payah mendakwa pembangkang bukan anak jantan kerana ia bukan anjuran parti pembangkang tetapi anjuran NGO yang ada kaitan dengan rakyat dan tuntutan mereka dari segenap lapisan masyarakat.

BN begitu bacul dengan sikap tak endahnya, apabila bukti terang-terangan adanya pengundi hantu dalam daftar pemilih terbaru yang dikeluarkan Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPRM) 13 Mei lalu yang didedahkan Ahli Parlimen Gombak, Azmin Ali di Parlimen baru-baru ini. Ia diperakui kemudiannya oleh SPRM sendiri. Mengapa BN diam? Mengapa tidak bertindak terhadap bukti tersebut dengan membuat pembersihan semula daftar pemilih itu.

Bersih menuntut 8 perkara, mengapa tidak menerima tuntutan tersebut yang telah dikemukakan sejak tahun 2008 lagi. BNlah bukan anak jantan kerana tidak telus dan terbuka membuat pembetulan. Jika terima tuntutan tersebut, BN percaya dia akan kalah dalam pilihan raya. Takut apa kalah pilihanraya kalau kita di pihak yang benar. Hari ini orang benci dengan sikap telus dan terbuka kita, esok orang akan suka semula sikap kita tersebut. Itulah sikap anak jantan. Jadi, jelas BN berkuasa atas penipuan, penyalahgunaan kuasa, rasuah, diktatorship, tamak haloba, takut kalah dan takut hilang kuasa sebagaimana Najib berkata, susah jadi naib johan sebagaimana ucapannya dalam satu majlis baru-baru ini.

UMNOPORNO PENAKUT YA AMAT..sambungan,  June 27, 2011 at 8:16 AM  

Najib menyindir dan menggambarkan BN berada dalam situasi tertekan dan 'pessimistic' (putus harapan) untuk menarik sokongan rakyat umum yang sudah bosan dengan kerenah pemerintahan parti itu. Sekaligus BN sudah berada di persimpangan jalan. BN tidak relevan lagi untuk mendokong cita-cita dan harapan rakyat untuk melihat suatu pemerintahan yang adil dan berkebajikan kerana parti itu tidak mendokong cita-cita rakyat.

Parti itu begitu sukar untuk menukar warna kelam dan hodoh terpalit di mukanya selama ini dalam waktu terdekat kerana rakyat sudah kenal siapa BN atau Umno yang juga parti teras Barisan Nasional itu. Jika datang kepada rakyat dalam keadaan, menyembah-nyembah sekalipun ia sukar lagi diterima, melainkan mereka menerima segala tuntutan rakyat terhadap pilihan raya adil dan bersih.

Tetapi bahananya akan menimpa BN kalau ditunaikan tuntutan tersebut, iaitu kalah pilihan raya. BN memang takut kalah kerana kalau kalah pilihan raya, kata orang 'matilah BN'. Parti itu hidup dengan penipuan dan penyelewengan. Tanpanya parti itu mati. jadi kalau parti itu bersih sebagaimana tuntutan Himpunan Bersih 2.0, kekotorannya hilang. Pemimpinnya memang suka mempertahankan kekotoran itu kerana mereka hidup dengan kekotoran tersebut.

Anonymous,  June 27, 2011 at 8:54 AM  

anon 8:16

bagi ko yg bongok PR relevan lah..Pundek punya Melayu..perak pernah PR sial memerintah..habis tanah Melayu rembat x sampai setahun...selangor project bejuta2 dpt kat cina sial muflis pulak tu..P.Pinang sendiri tengoklah..Kelantan dgn rakus balak dirembat...babi punya Melayu mcm ko lah..ko pikir diri ko je sial..ada ko fikir anak cucu ko...ko nak dia orang esok bertuankan Cina kafir laknat..ko nak esok anak cucu ko nak masuk U x dapat sbb quota cina keling sama rata dgn Melayu..babi dasar jenis penzina, dan peliwat orng melayu.penuh dgn maksiat PR ni..

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:06 AM  

BN x takut himpunan BERSIH pundek ko tu..yang takut rakyat yg ada otak bodoh..Malaysia dah aman apsal ko nak berhimpun kerana nak membersihkan Peliwat,Penzina.Nak ckp pasal SPR..SPR dah terbuka menerima apa juga complain ..PRU lepas korang menang pun bnyk negeri..tetiba je nak BERSIH.ko tunjuk contoh x bagus kat anak cucu dgn berarak kat jln raya..nak tunjuk satu dunia Malaysia ni x aman..last2 semuanya perancangan Paria,DAPig..dan Peliwat dan Penzina.Semua rakyat Malaysia yg ada otak dah tahu motif perhimpunan BERSIH haram korang..buat lah pekara yg bernafaat lah ckit bodoh. Aman kepala hotak ko kalau dah berhimpun ramai2..Ini semua budaya pemimpin sial babi reformasi ko yg bawa..ko yg bodoh baik ko desak babi tu sumpah laknat menafikan, saman eskay dan tunjuk kan jam omega..sebelum korang diketergorikan pembela,penyokong peliwat dan penzina.orng melayu majoriti menyampah tengok kaum ko ni.

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:18 AM  

kalau tuduh berzina tanpa bukti langsung sama dosa tu tergolong dlm 7 dosa..Dasar PAS/PKR kaki memfitnah..BN ada juga bukti rakaman video..aku request org pertama kalau dia nak 4 saksi...saksi mengcompom wajah Penzina tu...aku rasa ramai secara suka rela nak jadi saksi rakaman video tu..setakat citer najib dgn ziana siapa pun boleh citer kalau tanpa bawa bukti..aku boleh cita air puki penuh kat muka mat sabun..belalai anuar penuh kunyit tahi main bontot, Nit Ajis pun main bontot..semua boleh citer tanpa bukti ..bahlul.

PEMBACA BLOG,  June 27, 2011 at 9:26 AM  

kepada blogger2 yg post hal ini, jika benar, sertakanlah bukti. jgn main cakap je.
cuba bayangkan, kes dsai yg dah ada saksi, dah ada bukti, pihak pembangkang masih menafikan.
inikan pulak setakat hearsay semata2. camne orang nak percaya?
bagi aku, asalkan ada bukti yg 99.99% boleh disahkan sbg benar, maka itu adalah benar.
sila sertakan bukti yg berfakta. jika ada saksi yg tidak fasiq adalah lebih afdal. jgn memfitnah. tak takut dosa ke?

Anonymous,  June 27, 2011 at 9:32 AM  

anon 8:16
mak bapak ko sedap menghayun pastu beranak kan ko pun kat hospital kerajaan. sekolah pun kerajaan bantu.subsidi kerajaan pun rembat.dah pandai ckit jer pun dah nak lwn kerajaan sial punya Melayu ..mcm hanjing belaan DAPig cina kafir laknat punya perangai.menyalak merata.sedor la ckit diri tu..entah2 anak ko semua rembat buku teks kerajaan bagi.Bnyk perangai Melayu mcm ko ni kat PKR/PAS..aku nak ckp, ko tu membesar bnyk dgn subsidi kerajaan cuma orng mcm ko ni bukan reti terimakasih mcm hanjing.ko ni kena cakap bahasa kesat baru ko sedar diri ko tu.

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:29 AM  

apa punya pemikiran org yg mengaku islam tetapi mengikut telunjuk perempuan anti islam,penyokong murtad.boleh pulak menjadikan org tersebut pemimpin mereka bagi menjatuhkan kerajaan yg dipinpin oleh org islam

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:33 AM  

BODOH punya UMNO porno bila kalah berhujah mula lah meroyan...aku pun boleh kata kalau kalau betul islam apa pasai ikut apco? bodoh tahap bangang pandi kutty UMNOPORNO punya ahli.

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:41 AM  

dlm pas ada ke hendak mendirikan kerajaan islam bang ooi

Anonymous,  June 27, 2011 at 10:46 AM  

Ada. Ko ni mesti dah di perdaya sebab asyik baca utusan seks je hari hari.

Anonymous,  June 27, 2011 at 11:29 AM  

abis tu yg hadi awang cakap tu bohong la bang.

Anakonda,  June 27, 2011 at 12:30 PM  

Percayalah, masa akan membuktikan siapa Najib yg sebenarnya. Baik lebih sedikit dari Anwar, jahat kurang sikir dari Anwar.

Bukti?

Serupa juga dengan Anwar. Sebelum ini, banyak pihak menyatakan tuduhan terhadap Anwar merupakan fitnah, seperti apa yang dilakukan oleh penyokong2 Najib sekarang. Kes Anwar mengambil masa yg agak panjang sebelum checkmate.

Jadi, tak perlulah disanjung melangit tokoh2 UMNO ni. Sama saja, indah khabar dari rupa.

Ex-UMNO,  June 27, 2011 at 12:54 PM  

Anon June 26, 2011 7:02 PM

Apa? Baling batu sembunyi tangan?

Ko memang ahli UMNO yang paling tuleen!!! 100% asli!!!

Inilah budaya UMNO. Bila dikritik, melenting!!!

Sebelum masuk UMNO, aku pernah jadi ketua cawangan utk sebuah parti pembangkang. Aku dapati, parti pembangkang atau UMNO, mempunyai perangai yang sama: mementingkan diri sendiri, cakap tidak serupa bikin dan hanya tahu menilai orang lain tanpa menilai diri sendiri.

Banyak bukti lah beb... Sejarah pentadbiran Malaysia pun sudah jelas menerangkannya, termasuk akhbar2 tempatan (Harakah, Keadilan tidak ternasuk).

Tentang skandal Najib tu...

Perlahan-lahan bukti akan menyusul keluar, seperti juga skandal Anwar.

Yang membezakan kedua-duanya hanyalah nama. Pada asas perjuangan, lebih kurang sama sahaja.

Anonymous,  June 27, 2011 at 1:49 PM  

aku yakin ejen-ejen dari luar dibelakang semua ini. siapakah yang calonkan nama Ambiga yang pergi terima award daripada hilary clinton dia adalah anwar aljuburin.

langkah kedua lantik ambiga keling tak sedar diri tu jadi pengerusi bersih.

langkah ketiga bersama-sama anwar merancang mengadakan demonstrasi bersih2 9julai sebelum pergi membela diri dimahkamah psl dubor siful pada 16julai dengan harapan kerajaan akan jatuh.

sebelum 9 julai mat sabu, ambiga, anwar, dan mereka-mereka yang sama menganjurkan bersih2 amat perlu dimasukan ISA. kalau tunggu 9 julai sudah terlambat. kalau ibu ayam dicekup anak-anaknya bertaburan lari, persetankan apa orang luar kata yang penting rakyat dan negara diselamatkan.

mereka-mereka golongan kristian dari luar negara juga mungkin yang mencetus huru hara di timur tengah menjatuhkan kerajaan islam kerana itu PAS sudah tukar ideologinya dan buangkan membangun bersama islam, demi sama-sama kerok kuasa.

Anonymous,  June 27, 2011 at 2:40 PM  

dulu anwar kena sepak dengan buku 50 dalil kenapa anwar tidak boleh jadi pm sekarang dia tambah lagi 50 jadilah 100 dalil untuk najib.. tp dengan air liur saja tiada bukti dan fakta. cerekaraya dongeng.. buku 50 dalil dulu terdapat 9 dalil dibuktikan oleh polis. maka allah pun tendang anwar keluar dari kerusai tpm.

Anonymous,  June 27, 2011 at 2:47 PM  

Penyokong PR dah meroyan dlm blog ni. Mereka bagi komen demi mempertahankan periuk nasi dan elaun setiap bulan. Lepas ziana zain munkin kerana dah terlalu meroyan mak enon pun dituduh ada skandal dgn pemimpin umno. Demi menjaga periuk nasi jika chin peng ketua kominis jadi ketua perhimpunan pun mereka tetap sokong. Dlm blog mereka sendiri senyap sunyi dan terpaksa beralih arah masuk blog penyokong umno utk menagih simpati dgn jawapan ala2 budak sekolah tadika setaraf pemikiran nik makan najis nikmat. Kesian beruk2 PR dlm blog ni ibarat anak beruk terpisah dgn ibunnya. Panjat sini tak kena panjat sana pun tak kena. Mana taknya makan duit hasil dari seorang penzina n peliwat. Tanpa penzina n peliwat takkan pr boleh berkuasa.

Anonymous,  June 27, 2011 at 2:49 PM  

ini cerita terkeluar tajuk maaf ya!. semua SAR gaji guru dibayar kerajaan pusat, buku teks diberi percuma kerajaan pusat, tetapi stu sekolah arab di kpg pisang, baling kedah ni lain sikit. waktu pendaftaran tahun 1 murid terpaksa membayar RM5 rts untuk setahun mungkin untuk caj asrama dll. tapi mengapa begitu tinggi, dan sebulan RM2 rts untuk makan. yang paling sakit ni secara licin pelajaran dihasut membenci kerajaan.

Anonymous,  June 27, 2011 at 3:18 PM  

baiklah aku nak tanye secara jujur. utk sekarang, jgn criter akan dtg, sekarang, ada ke bukti najib ngan ziana tu. bukti paham tak bukti. jika ada tunjukan kalu takde itu fitnah. ko pakai le ape pun hujah ke hukum ke, kalu hanya cakap2 itu fitnah. kalu ko org islam baik ko diam kalu takde bukti. anuar tu bukti ada, korang nak ckp besi ke ape ke org masih boleh terima itu bukti. kalu korang ckp nanti akan ada bukti pasal najib tu kita tunggu masa ko dah keluarkan, baru le nak komen ape pun, superimpose ke ape ke, kalu takde itu FITNAH bodoh.
criter pasal pemimpin, buat masa ini yg ada cuma 2, 1 utk bn najib, 1 utk pr anuar,
kita kena buat pilihan dgn yg ada. ko boleh criter ape pun tapi bebalik pada 2 org ni sape layak jadi pm masa nak undi. sekarang ni 2 org calun yg ada.
ko pilih anuar ko pilih org murtad sebagai pemimpin. aku tak tau samada dia ada betobat atau tdak, selagi ape yg dia ngaku bahawa lina joy tu berhak utk murtad, dia tu murtad. selagi dia kata agama sama seperti diucapkan masa IFC tu dia murtad. ko tak payah nak hujah. hadi ke nik aziz ke kalu dia masih nak bedalih, dorang pun jadi pendusta. jadi sape yg tinggl utk dipilih. kalu ada pemimpin yg lebih baik, rakyat boleh fikir, tapi kalu yg ada hanya anuar tu, tak payah nak buat ape pun, bersih ke ape ke, buang masa aje. anuar tu haram ko tau tak, haram diangkat jadi pemimpin.bukan hanya pasal liwat aje atau pasal video tu, pasal pengakuan dia dlm hukum murtad dan agama sama tu, bodoh org pas ni.

Anonymous,  June 27, 2011 at 4:27 PM  

Cakap pasal sekarang la ... apasal lak cakap pasal masa depan konon bukti akan keluar pelan2 ???
Dah keluar ke belum ???
Bawak keluar la itu bukti.
Setakat cakap je bole la. Kalau ade bukti sahih Najib buat perangai, aku sumpah demi Allah berusaha memastikan dia bukan ketua aku.
Tapi aku tak keliru pasal institusi, maka aku tetap sokong institusi BN. Kalau Najib yang kotor, Najib kena turun. Itu musti.

Tapi SEKARANG .... BAWAK KELUAR ITU BUKTI. Aku pun bole cakap si polan2 sekian2 bukan baik sangat .. masa depan nanti ade bukti keluar pasal dia. Pttuuuuuiiiii.

Anonymous,  June 27, 2011 at 5:18 PM  

BODOH punya UMNO porno bila kalah berhujah mula lah meroyan...aku pun boleh kata kalau kalau betul islam apa pasai ikut apco? bodoh tahap bangang pandi kutty UMNOPORNO punya ahli.UMNOPORNO kaki spin dah!!!

Anonymous,  June 27, 2011 at 5:25 PM  

ada 4 saksi tak kalau tak de jgn cakap byk..

Ex-UMNO yang SIAL,  June 27, 2011 at 5:37 PM  

Bagang punya Ex-UMNO, mengaku pulak pernah masuk UMNO, wahal dia cuma pernah masuk Parti Komunis Malaya. Cara-cara komentarnya juga bagaikan seorang kesastria Komunis Pandikutty.

(Ex-UMNO quote:)
"Pada tahun 1991 aku antara perwakilan yg mendapat 'bonus' RM500.00 utk menumbangkan Ghaffar Baba yg diberi oleh Anwar. Ramai perwakilan UMNO yg tahu, tapi kenapa semua jadi penakut utk mendedahkanya,"

Tahun 1991 mana ada pemilihan UMNO Pusat, tahun 1993 adalah. Bagang punya Komunis. Nak menipu pun tak cukup handal lagi macam Anwar Pandikutty, ada hati pulak nak bawak budaya kelentong kat sini. Khaaark Ptuiiiih!!!

Anonymous,  June 27, 2011 at 7:08 PM  

tak yah gaduh2.. kalu betul najib buat benda tu, tunjuk bukti.. bukan dalil..

Pelakuan anu bengkok iberahi telah dibuktikan melalui video yang mana boleh dijadikan sebagai bukti dan tidak mampu lagi disangkal oleh PAS yakni Parti ahli sanggap yg dulunya kata video takder telinga dan mata.

anu bengkok iberahi dah checkmate.
testisnya pun dah abis ditelan china doll.. berjuanglah anu bengkok iberahi.. berjuang higga ke titisan air mani yang terakhir..

kesian kak jah... kalu kongsi madu ok gak..
ini kongsi dosa zina ngan suami omegamu.. bersubahat!! anu bengkok dapat syok.., kak jah dapat..???

suruh bagi jam, tak bagi.. suruh bagi dna, takbagi.., suruh lafaz sumpah, tak berani.. china doll.., anu bengkok iberahi pun beraksi..

mari sama2 sokong blog ni:

http://andabersamakami.com/

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:51 AM  

aku da terguling da ni ketawa

1)fuckatan
2)PASberg
3)PAS - parti ajaran syaitan
4)anuwar
5)PArti kote ranggi

plis mod,wat la btg like/rating

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:00 AM  

fuck off anuWAR

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:57 AM  

Dua dua pemimpin pakai tuala tapi satu pakai depan kaabah dan satu lagi pakai untuk lap lap konek dia lepas balun pelacur cina.

Fikir fikirkan lah jangan buta mata hati.

Petunjuk Allah saw didepan mata jangan jadi munafiq. Selisih nauzubillah.

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:46 PM  

lambat laun bukti akan keluar?
kah kah kah...lawak siot. entah apa2 la pencacai pembangkang ni.

jadi skrg ni korang tuduh tanpa bukti la ye? tak kira fitnah pulak ye?

kah kah kah

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:55 PM  

haha..sejuk hti tengok bikmama pakai tdung labuh..oh indahnya..

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:16 PM  

Semoga Allah memberkati zaman pemerintahanya sebagai perdana menteri...

Tak kiralah apa tuduhan kepadanya...sekurangnya dia pernah ke MEKAH...

Tapi yang sorang lagi tu....?????

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:33 PM  

apa nak jadi dgn politik malaya....
kes kongkek pula jadi isu.....rakyat dah menderita....pemimpin perlulah turun padang....Naik : minyak, gula.beras,ayam,ikan ,tepong, apa lagi..................

Anonymous,  June 29, 2011 at 1:39 AM  

Ko jgn lupa mmg kerajaan berusaha membasmi kenaikan harga barang. Yg seko tu bila barang naik terus cari china doll. Dia pernah kata hari ini menang esok turun. Betul la tu tengok la batang dia lepas naik dah dapat terus turun. Bila dapat minyak hari ni sapu esok kompom turun.

Anonymous,  June 29, 2011 at 10:58 AM  

pergh mesti Jebon ni teringin nak dengar si ziana jeng tarik suara kena balun dgn batang kecik di PD ...

kalo berani heret la ziana jeng ke masjid negara angkat sumpah bahawa dia tak pernah kena tangkap basah dengan JEBON !!!

bodoh ameno !!

Anonymous,  June 29, 2011 at 9:34 PM  

dasar anjing kjaan

Anonymous,  June 30, 2011 at 5:38 AM  

Adoyai...yg bermati2an memperthnkan ANU-gerah Tuhan tu apa kejadahnye yg dia dapat? Bang nuar dah suakan konek bengkok dia ke jubuq diaorg la gamaknye sampai bermati2an nak konek bengkok tu jd PM diaotg!! Tu mesti TOY BOY anuwar yg jambu2 sokong dia tu!! wallawei... citer fitnah najib kononnya ada skandal gan ziana zain, alaaahai...citer rekaan basi yg tak dpt sambutan hangat jika dibanding citer konek bengkok anuwar & kegersangan bininya yg dah lama tak dapat ANU-gerah bengkok tu!! Jgn buang masa ler cari bhn fitnah najib...satu malay a tak percaya sbbmana buktinya??? ada video? ada gambar? ada saksi??? setakat cakap2 kosong...serupa citer pak pandir!! Nie tentu tulisan anak pompuan dia sendiri atau kak jijah kot!! Oh yaaa...apa citer the only boy in da family tu? Ihsan!! Dgr citer anuwar charge anak dia gila sbb diam2 dia enroll masuk BN!! Nie mesti anak jantan dia pun takut kena gomol gan papa dia malam2!! Heee...Menantu laki dia apa citer? Tak lama lagi diapun jandakan si Izzah tu...ntah2 dia punkena gomol gan pak mentua yg rakus tu!! Adusssss...!!!

Anonymous,  June 30, 2011 at 5:45 AM  

Kah2x korang tak perasan ke pelacur china & vietnam/ may be thailand bg komen siap dgn tulisan yg kita tak faham!! tu mesti geram gan anuwar sbb dia tak bagi duit upah yg mencukupi selepas melanggan pepet diaorg!!! Dah diisap2...digomol2...tp tak nak bayau!! Hey anuwar...takkan ko nak jijah bayarkan!!! kemudian pok nik & hadi halalkan kerakusan seks ko tu wei!! Bayau cepaaaatttt....jgn laaariiiii!!!! Lakhanat punye konek...dah pulun, dia cabut gan batang bengkok dia sekali!! Lahabauuuuu ko anwarrr!!!!! (itu la translate tulisan china/vietnam/thailand tu tadi...itu ler citer nyerrr) WAKAKAKAKAKA

Anonymous,  June 30, 2011 at 11:17 AM  

cam sial... najib dgn rosmah jd hopokrit dpn kaabah... kenapalah Allah tak azabkan terus depa dua ni kat sana... rosmah pakai tudung dpn kaabah, samalah mcm tipu Allah... Lahanat punya pemimpin.. Aku sumpah korang jd taik... berkecai dlm PRU13 nanti .. InsyaAllah.... doakan keburukan kepada pemusnah agama...

drrita,  June 30, 2011 at 9:51 PM  

comelnya bik mama bertudung...
alangkah bagus nya dia selalu begitu..
AMIIIN..

MohdS July 15, 2011 at 7:16 PM  

WARGA BRITAIN HINA NAJIB ?

بسم الله الرحمن الرحيم

TAK DISAMBUT DENGAN PERMAIDANI MERAH

Ramai memberikan perhatian ketibaan Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak di Britain hari ini yang tidak disambut dengan hamparan permaidini merah seperti lazim diberikan kepada tetamu-tetamu istimewa negara tersebut.



Gambar-gambar yang disiarkan oleh Bernama hari ini lansung tidak menunjukkan keadaan tapak lapangan terbang, malah foto-foto itu diambil tanpa menunjukkan kaki-kaki Perdana Menteri dan lain-lain menjejaki tanah mungkin bagi mengelakkan ternampaknya ketiadaan permaidani merah berkenaan.




Menteri pengankutan britain yang bertie kuning ketika manyambut najib

DI SAMBUT DENGAN DEMO BERSIH

Dah la der karpet merah .. kena sambut pula dgn pendemo-pendemo BERSIH kat sana.. kah kah kah kah






Najib keluar dari kereta dan sisambut oleh pendemo BERSIH di Britain

PERDANA MENTERI BRITAIN BATALKAN JAMUAN MAKAN TENGAHARI

Perdana Menteri Britain, David Cameron dilaporkan telah membatalkan jamuan makan tengah hari sempena lawatan rasmi Perdana Menteri Najib Altantuya, lapor seorang wartawan dari Filipina di London!!

Adalah dipercayai Cameron sendiri yang membatalkan jamuan tersebut susulan daripada tindakan ganas polis yang menyuraikan perhimpunan Bersih di Kuala Lumpur Sabtu lalu.

Pejabat Perdana Menteri Britain di No 10 Downing Street akan mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung perkara tersebut.



DI SINDIR OLEH RATU ELIZABETH





Note: Ko memang layak menerima penghinaan macam ni najib...!!! kerana apa? kerana ko tu zalim!!! zalim dengan siapa..? Zalim dengan rakyat serta yang seagama dengan ko!!!

Note: Ko tengok video kat bawah ni najib.. anjing-anjing ko mengamuk.. ko dan anjing-anjing ko tak sedar ke yang segala keselesaan yang ko rasakan semuanya ko pungut dari meraka-mereka yang ko zalini ni.. ko dan anjing-anjing anak isteri serta keluarga ko makan dari hasil cukai titik peluh mereka-mereka yang ko kasari ni.. ko memang zalim najib!!!




Note: Woii najib.. ko ni lebih zalim dari israel...!!! Lebih jahat dari yahudi..!! Israel dan yahudi memerangi umat serta negara islam kerana mereka benci dengan islam.. tapi mereka tak pernah menzalimi rakyat serta orang yang seagama dengan mereka.. Tapi ko ni mengaku islam dalam masa yang sama ko arah anjing-anjing ko menzalimi rakyat dan mereka-mereka yang seagama dengan ko.. Apa punya manusia la ko ni najib!!!


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

MohdS August 3, 2011 at 1:56 PM  

woi Anonymous, aku rasa ko ni mesti juak2 umprono, hahaha kesian kt ko...

Anonymous,  August 3, 2011 at 2:07 PM  

FUUYOOO.. LOBANG PECAH LAGI!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

Selain Mismah, 52 lagi PR jadi warganegara dikesan

KUALA LUMPUR, 2 Ogos: Jangan terkejut jika bukan Mismah sahaja yang statusnya penduduk tetap disebelah pagi bertukar menjadi warganegara sebelah petang, malah pertukaran serupa turut melibatkan ramai lagi.



Selepas heboh laporan menceritakan "kecekapan luar biasa" Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) menukar taraf kewarganegaraan Mismah dalam masa empat jam, 52 lagi kes serupa ditemui PAS Titiwangsa.

Dalam satu kenyataan kepada Harakahdaily hari ini, Timbalan Yang Dipertua PAS Titiwangsa Khairul Anuar Manap mendedahkan perkara itu dikesan kira-kira jam 2.30 petang.

Menurutnya, kira- kira jam 9.15 pagi tadi, petugas IT PAS Wilayah Persekutuan dan Titiwangsa berjaya mengesan 52 orang pemilih yang berstatus penduduk tetap di dalam Rang Daftar Pemilih suku ke-2 bagi tahun 2011.



Kemudiannya senarai tersebut dikeluarkan dan disemak di dalam sistem semakan MyKad dan MyPR Jabatan Pendaftaran Negara di alamat http://www.jpn.gov.my/semakic/ dan mendapati kesemua 52 orang tersebut berstatus Permastautin Tetap atau PR.

Senarai status penduduk tetap yang di kesan itu ialah, 28 nama di parlimen Titiwangsa, Segambut (5), Batu (8), Wangsa Maju (4), Bandar Tun Razak (1), dan Lembah pantai (6).

"Petugas IT PAS wilayah terus mencetak atau "print screen" semua gambar kad penduduk tetap tersebut daripada sistem semakan JPN dan menyertakan senarai nama dan dibawa ke pejabat Suruhanjaya Pendaftaran Negara (SPR) Wilayah Persekutuan di Bangunan Yayasan Selangor, Jalan Raja Muda Abd Aziz untuk tujuan bantahan.

"Kira-kira jam 2.30, iaitu sebelum mengisi borang bantahan senarai Rang Daftar Pemilih, pegawai SPR mengesahkan kesemua senarai 52 orang itu adalah warganegara melalui sistem semakan JPN.

"Petugas PAS cuba mengesahkan semula dan ternyata semua nama tersebut telah bertukar menjadi warganegara hanya selepas berberapa jam," ceritanya.

Lebih pelik katanya, bagaimana semua 52 nama itu boleh terlepas masuk dalam rang daftar pemilih sedangkan semuanya berstatus penduduk tetap atau soalnya, apakah ada suatu komplot antara SPR dan JPN dalam usaha memenangkan parti Umno BN.

Sehubungan itu, beliau berharap agar perkara ini tidak dipandang remeh oleh pihak berkuasa dalam negara dan dapat menyelesaikan dengan kadar segera sebelum tindakan yang lebih drastik diambil.

Petang tadi, negara digemparkan dengan seorang penduduk tetap (PR), Mismah yang memegang kad MyPR merah telah didaftarkan sebagai pengundi baru, bertukar menjadi warganegara dalam masa beberapa jam.

Dia kini mempunyai MyKad biru, berdasarkan semakan pada sistem dalam talian yang sama JPN di mana butiran identifikasi dirinya direkodkan.



Pendedahan dan penemuan terbaru itu bakal memberi tekanan baru kepada SPR yang selama ini mendakwa tiada manipulasi dalam daftar pemilih dan senarai pemilih sudah dibersihkan.

Menjelang PRU ke-13, dijangkan lebih banyak lagi pendedahan akan dibuat Pakatan Rakyat berhubung penyelewengan pihak tertentu dalam usaha memenangi pilihan raya dengan cara yang tidak demokratik./Harakah

Note: Ni semua ni anak najib ke apa? nama bapak pun xder.. apa punya teruk la sistem pentadbiran Malaysia ni.. nak menang Pilihanraya punya pasal sanggup buat apa saja.. hancur negara dapat pemerintah macam ni...!!!

Note: Jom semua kita turun BERSIH 3.0


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

Anonymous,  August 3, 2011 at 2:09 PM  

WOII!!! DAH GILA KE APA NI?

بسم الله الرحمن الرحيم

Suruhanjaya perlu siasat Pagi MyPR petang MyKad?
Harakahdaily

KUALA LUMPUR, 2 Ogos: Pelbagai pihak melahirkan rasa terkejut mereka dengan pendedahan bahawa seorang penduduk tetap bernama Mismah adalah berstatus penduduk tetap paginya sudah berubah kepada warga negara pada petangnya.

Ekoran itu, Suhaizan Bin Kaiat, Pengerusi Pemulihan Demokrasi & Mobilisasi Pemuda PAS Malaysia menuntut Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) memberikan penjelasan.

Dewan Pemuda PAS, katanya, mendesak agar suatu siasatan dibuat berhubung dengan kejadian ini.

"Suatu Suruhanjaya Di Raja perlu dibentuk dengan segera bagi menyiasat Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) dan Suruhanjaya Pilihan Raya(SPR) berhubung dengan isu yang cukup memalukan negara ini," kata beliau dalam kenyataannya.


(Kad MyPR Mismah pada sebelah pagi)

Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) wajib dipersoalkan bagaimana mudahnya menjadi warganegara Malaysia pada waktu ini, katanya kepada Harakahdaily.

Malaysiakini mengeluarkan berita “PR Didaftar Sebagai Pengundi” pada jam 1.06 petang, 2hb Ogos 2011.

Pada masa tersebut individu bernama Mismah no kad pengenalan 640704715238 adalah berstatus Permastautin Tetap(PR).

Menariknya menjelang jam 2.30 petang hari yang sama selepas berita Malaysiakini dikeluarkan maka status Mismah sudah bertukar menjadi warganegara Malaysia.

Kad Pengenalan di bawah di salin pada jam 1.06 petang 2hb Ogos 2011 :

Kad Pengenalan sudah bertukar menjadi biru pada jam 2.30 petang hari yang sama 2hb Ogos 2011 setelah Malaysiakini mengeluarkan berita pada jam 1.06 petang. Ini memberi maksud bahawa Mismah menjadi warganegara dalam beberapa jam sahaja.


(Kad MyKad Mismah pada sebelah petang selepas dibuat laporan pada sebelah paginya)

Nama Mismah terdapat dalam WEB SPR sebagai “Sedang Dalam Pameran Rang” seperti di bawah :

Mismah adalah individu yang telah daftarkan sebagai pengundi di Dun Ijok, Selangor walaupun beliau adalah seorang PR. Suruhanjaya Pilihan Raya(SPR) sedang mempamerkan maklumat bakal-bakal pemilih di seluruh negara sekarang ini.

Dewan Pemua PAS, kata Suhaizan, sebenarnya telah mengesan lebih awal bagaimana PR khususnya daripada Indonesia telah didaftarkan sebagai pengundi. Mereka di daftarkan hampir di setiap negeri.


(Keratan semakan dengan SPR status Mismah sebagai pengundi)

"Kita telah memuat turun data-data kad pengenalan PR dengan banyak sekali. Dewan Pemuda PAS sudah menjangkakan sama ada “server” JPN akan di tutup atau PR ini akan bertukar menjadi warganegara dalam sekelip mata.

"Ternyata jangkaan Pemuda PAS benar apabila Malaysiakini mengeluarkan berita pada jam 1.06 maka status PR dengan mudah bertukar kepada warganegara. Ini lah bukti yang jelas bahawa negara Malaysia dalam keadaan yang cukup merbahaya apabila status warganegara dipermainkan oleh pihak berkepentingan dalam negara ini," katanya.


Apa kena mengena umno dengan JPN? siapa umno ? kenapa pula umno lebih berkuasa dari JPN? Adakah JPN dipaksa untuk mengikut telunjuk UMNO?



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP