EKSLUSIF 18SX - Video Seks Anwar Ibrahim 4 Penjuru Yang Hangat Di Muktamar PAS

Friday, June 3, 2011


4 Penjuru

video

Malas nak Cakap banyak dengan Juak Juak pembangkang ni.
Video Seks 4 Penjuru dan Tulen 1000%
lelaki Porno tersebut adalah
Dato Seri Anwar Bin Ibrahim!!!


SILA SAMAN KAMI LAH ANWAR BRAHIM
JIKA BUKAN ANDA DALAM VIDEO SEKS INI


VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM 4 PENJURU
KLIK DI SINI


Psssttt...masih menunggu reaksi pemimpin PAS


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM
ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

109 comments:

Anonymous,  June 3, 2011 at 8:48 PM  

KOMPOOOMMMM!!!!

SIAPA YANG DEFEND ANUWAR/BANG NON LAGI, TAK TAU DAH AKU NAK CAKAP APA...

Anonymous,  June 3, 2011 at 8:50 PM  

dakwa bawah khalwat jekk... tak pe, tak yah dakwa bawah zina..kantol bawah khalwat dah cukup untuk buktikan 'penzinaan' anuwar.. kesian kak 'si ikan sepat kering-belakang takde, depan takde' tu, nampak gaya berendam air mata lah dia, tulah puji sangat 'anugerah tuhan' engkau..wakakakaka...

Anonymous,  June 3, 2011 at 8:56 PM  

RM 2 RIBAN DI BAYAR UNTUK SE CIPAP PELACOR CINA. STEADY JE ANWAR ENJUT. JIJAH & ANAK TUKANG COVER. FUH..BAHAGIA KELUARGA NI.

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:03 PM  

GOMO TERPAKSA BUAT POST BARU PASAL VIDEO SEKS SEBAB POST SBELUM NI DIORG KENE HENTAM TERUK HUJAH KOMEN PEMBANGKANG HAHA

TRANSPORNMASI NEGARA , RAKYAT DIDAHULUbayarkan, KRONI DIUTAMAKAN . June 3, 2011 at 9:04 PM  

AIYOYOYO, umngok3 , gomo gomo memang sah ler ni perancangan lahanat2 umngok.

1. kalau bukan konspirasi kenapa kerajaan masih x tangkap kau dan eskay atas KESALAHAN MENGEDAR BAHAN LUCAH?

2. POLIS pon x kata lagi sape pelaku cuma kata video itu tulin maaaa..

3. LU bangang GOMO , lu pikir sikit itu TV3 kenapa BGTAHU nama2 blog yg sebar video lucah?? nmpak sgt disuruh oleh kerajaan.

ini semua TRANSPORNMASI NEGARE.

1 MALAYSIA, rakyat didahuluBAYARkan, BN= Barang Naik


AKU CABAR UMNGOK JAWAB TIGA POINT AKU GUNA HUJAH MAAAA GUNA HUJAH..

umporno lu sume korrruppp

June 3, 2011 5:11 PM

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:18 PM  

Lagi tak ngaku, lagi macam bentuk dan pelbagai yang keluar. So far, aku dah tengok yang kaler, yang ada muzik, yang ada nasyid dan latest 4 penjuru...orang cina kata 4 4 4 4 nombor mampos.

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:29 PM  

bangsat....xnampak jelas la bangang..
lu langsi mau mati ka?>

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:30 PM  

Anu transform to jubur 5.11pm,

1. Patut Anujubur idola engko tu buat report polis bgtau kat polis eskay dan umno fitnah sang jubur dan mengedar video lucah.. barulah polis boleh ambil tindakan..

2. Polis dah bgtau video tu tulin.. Skg nak tunggu AG nak umum bila2 masa.. Tunggu dan lihat.. banyak proses dan prosedur yang perlu di lalui.. dont worry, di akhirnya kelak AG akan umum anu jubur idola enko tu yang berlakon dalam video tu..

3. Ekekeke.. nak salahkan tv pulak.. NI lah ajaran sesat jubur.. tutup mata dari kebenaran.. Ekeke.. pg mampus ko dan jubur.. aku syorkan ko pun turut sama masuk penjara dengan si jubur baru lah penyokong tegar namanya.. Hidup ko kat malaysia ni jadi sampah je menyusahkan.. Barang2 semua naik, harga minyak naik.. adalah disebabkan sampah2 mcm korang ni yang suka buat kekacauan.. sebijik mcm usa yahudi.. bagus ko dan si jubur tu duduk kat israel je..

Aku cabar ko bersumpah laknat, bahawa video tu adalah fitnah dan jika ianya benar ko dan keturunan ko akan dilaknat Allah.. ada berani?

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:30 PM  

Kesian kat kawan kita Trans..... tu no. Dah pening kot. Dari segi psikologi dia tau itu adalah ... tapi dek kerana tak boleh terima hakikat .... maka siapapun akan buat macam tu ... kalih pi rata ... kat kampung kalau seseorang tu kena tangkap basah (khalwatlah tu) zaman dulu-dulu maka yang buat khalwat tu memang akan dihukum kawin .. bukannya yang pi tangkap khalwat tu kena hukum kahwin .. pasai apa puak-puak ni tak pernah persoal kes-kes lain yang sama dengannya yang berlaku hari-hari kat mahkamah tu. Tang ketua depa macam-macam benda disoal. hipokrit betul ... tapi hakikatnya ... segalanya adalah berlaku dengan kehendak Allah ... kalau Allah tak izin benda tu tak akan keluar walau siapa pun nak buat ... Takkanlah kita tak percaya qada dan qadar Allah ... betui tak orang-orang PAS ... hampa kan pandai bab-bab hukum ni.

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:32 PM  

Anu transform to jubur 5.11pm,

1. Patut Anujubur idola engko tu buat report polis bgtau kat polis eskay dan umno fitnah sang jubur dan mengedar video lucah.. barulah polis boleh ambil tindakan..

2. Polis dah bgtau video tu tulin.. Skg nak tunggu AG nak umum bila2 masa.. Tunggu dan lihat.. banyak proses dan prosedur yang perlu di lalui.. dont worry, di akhirnya kelak AG akan umum anu jubur idola enko tu yang berlakon dalam video tu..

3. Ekekeke.. nak salahkan tv pulak.. NI lah ajaran sesat jubur.. tutup mata dari kebenaran.. Ekeke.. pg mampus ko dan jubur.. aku syorkan ko pun turut sama masuk penjara dengan si jubur baru lah penyokong tegar namanya.. Hidup ko kat malaysia ni jadi sampah je menyusahkan.. Barang2 semua naik, harga minyak naik.. adalah disebabkan sampah2 mcm korang ni yang suka buat kekacauan.. sebijik mcm usa yahudi.. bagus ko dan si jubur tu duduk kat israel je..

Aku cabar ko bersumpah laknat, bahawa video tu adalah fitnah dan jika ianya benar ko dan keturunan ko akan dilaknat Allah.. ada berani?

benci lelaki itu,  June 3, 2011 at 9:34 PM  

ish ish..tak senonoh betol la org tua ni..
kepada si lelaki dlm video ni, jika kamu baca blog ni, mengaku je la..buat malu la org tua ni..berani buat berani tanggung la..jgn disebabkan ko, ketua pembangkang pening kepala. bangang punya org tua...
mengaku la woi!!!
budak bangang 14tahun pun berani mengaku dia dah maen la..harap belalai je bagong tp pengecut!!!
hehehe

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:36 PM  

ape le masalah konpirasi ke pasang jerat ke. kalu anuar tu jaga iman dia macam yg dok selalu ditonjolkan, tak kan le tejerat. ni cakap berapi pasal islam lah tapi dok buat camtu ape le kehalnya weh. yg dok nak defend sgt nuar ni ngapa. habis dah ke org yg boleh dijadikan pemimpin kat pkr tu.bemaruah le sikit. dah tesilap. ngaku le. dok ketepi makan le duit yg ada tu. masih banyak lagikan. tak yah le nak ikut hati pulak. ari tu ikut napsu dah lesu.

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:41 PM  

Cerdik betul ko Gomo. Statement "POWER" Gomo:
"SILA SAMAN KAMI LAH ANWAR BRAHIM
JIKA BUKAN ANDA DALAM VIDEO SEKS INI".
Habis lah ko Anwar. Selagi teknologi wujud, selagi tu lah perangai sebenar ko akan di siarkan. Di masa akan datang, cucu-cicit ko pun akan tahu perangai sebenar atok-moyang mereka.

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:52 PM  

betul le apa yg dok dickp oleh gomo ni. tadi aku dengor kat berita tv3. jelas hadi awang siap ckp dlm alquran pun tak de negara islam. ape le kena org ni semua. tak kan le nak kata umno konspirasi lagi kut. tu bukan hadi awang tu. muka suara sama tapi kena tunggu pro yg confirmkan. adoii aiii nak kuasa punya pasal. padan le nabi penah ditanya pasal ulamak jenis ni. kalu solat lebih banyak dari sahabat. ye le solat hajat aje dah brape kali kat stadium.baca alquran le ape suma lebih baik dari sahabat.tapi hati cam serigala. tu ulamak ngampu yg dekat ngan pemerintah. ni yg nak jadi pemerintah camne. amamat ke fatwa ke semua boleh dibelit asal dpt kuasa. siap adik bungsu le anak le menantu le. ni semua sunnah nabi sebab dorang ada janggut tu sebab ok. tak de janggut tu kira kroni. malu lah pas. malu lah. hina islam kat malaysia buat dek pas.

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:52 PM  

...walau bagaimana pun, jijah akan tetap jelaskan pd cucu cicit nya bahawa atok moyang mereka adalah "Anugerah Tuhan".

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:54 PM  

aku tetap undi PR pada PRU -13 nanti.Bodoh punya penyokong video lucah.Nak suruh saman KAHKAHKAH..Manusia laknat seperti kamu cuma layak disamakan dengan #*#*#* HeHeHe

Anonymous,  June 3, 2011 at 9:57 PM  

meh kita nyanyi2 lagu Tok Ki:

ada mata pandang,
ada telinga dengar,
ada mulut diam,
ada akal pakai,
ada otak pandai.

Anonymous,  June 3, 2011 at 10:10 PM  

biasala manusia.. sedangkan orang gila x mengaku dirinya gila. ini kan pula manusia yg waras, x kan dia nak mengaku dia buat.. jatuhlah populariti dia nanti.. hehe

Anonymous,  June 3, 2011 at 10:12 PM  

Sudah terang lagi bersuluh..

Dulu..

Anu jubur telah menfitnah Najib kononnya ada skandal dengan Altantuya.. Guna gambar superimpose sebagai bukti.. Juak jubur dan pas pis pus terus percaya bulat2 tanpa sebarang takbir dan qazaf suruh keluar 4 orang saksi.. Namun.. bila Najib bersumpah kat masjid.. Ahhirnya Allah turunkan kebenaran.. Raja Petra keluar buat pengakuan tu semua angkara Nuar.. Puak2 jubur terus segara takbir lantang mengatakan.. konspirasi UMNO..

Kini..

Apabila Anu jubur sendiri terkeluar aibnya main dengan chinadoll.. dengan dibuktikan oleh video yang dah disahkan tulin oleh pakar2 dalam dan luar negara.. Juak2 Jubur dan pas pis pus terus lantang bertakbir melaung2kan qazaf.. 4 orang saksi.. Namun, apabila Eskay bersumpah dan juak2 jubur dan pas pis pus juga solat hujat menolak fitnah.. akhirnya Allah menurunkan kebenaran si Jubur sendiri mengaku tak bersumpah sbb dia tak suci dan melakukakan zina.. Allah juga menunaikan hajat juak2 jubur dan pas pis pus untuk menolak segala fitnah yang dibuat2 oleh sang jubur bahawa tu semua konspirasi UMNO.. Disebabkan juak2 jubur dan pas pis pus telah dibutakan mata dan hati.. sampai sekarang mereka taksub langsung tak ingin menerima kebenaran..

renung2 dan fikir2kan..

Anonymous,  June 3, 2011 at 10:37 PM  

masih tak selesai lagi ke gomo... jgn banyak sangat... dah nampak tak real...

Anonymous,  June 3, 2011 at 10:41 PM  

Anu Jubur 10.37pm,

Selaku Sang jubur tak ngaku dan tak bersumpah.. selagi tu takkan selesai..

Nampak tak real sbb ko dah buta mata dan buta hati.. Hari2 cium punggung Nuar..

Wakaakakkaa..

Anonymous,  June 3, 2011 at 10:43 PM  

Anu Jubur 10.37pm,

Selagi Sang jubur tak ngaku dan tak bersumpah.. selagi tu takkan selesai..

Nampak tak real sbb ko dah buta mata dan buta hati.. Hari2 cium punggung Nuar..

Wakaakakkaa..

Anonymous,  June 3, 2011 at 10:47 PM  

MACAM PERUT GOMOK JE..
LU KE YG PALAM PMPN CINE NI? HAHA

Anonymous,  June 3, 2011 at 10:53 PM  

pepatah:
'Tak akan melayu hilang di dunia'.

sinonim dgn:
'Tak akan lenyap video seks Anwar selama-lama nya'.

org british kata:
'CHECK MATE'.

Habis lah Anwar-anak-beranak. Inna-lillah.

Anonymous,  June 3, 2011 at 11:05 PM  

sah memang anwar. sebab tu dia tak berani saman eskay.

Anonymous,  June 3, 2011 at 11:08 PM  

Yang penting golongan atas pagar ramai yg benci tgk pemimpin tak bermoral mcm anwar. Pilihanraya nanti golongan inilah yg akan menentukan kemenangan sesebuah parti.

Anonymous,  June 3, 2011 at 11:19 PM  

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

Anonymous,  June 3, 2011 at 11:21 PM  

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

MANSUHKAN PTPTN!! HIDUP MAHASISWA!!

bkn penyokong anwar,  June 3, 2011 at 11:32 PM  

penyokong anwar sume bodoh2 belaka..dah terang lg bersuluh pun ckp fitnah la konspirasi la..yg diorg tuduh konspirasi umno tu bukan fitnah??klu camtu la,senang la klu org buat salah pape pun ckp je la fitnah, konspirasi la..qazaf la..x pyh siasat psl tu sume fitnah..bangang tol..penyokong anwar n anwar sekali mmg BANGANG!!

Anonymous,  June 3, 2011 at 11:37 PM  

mahasiswa2 harus belajar terima hakikat bahawa idola pujaan anda berakhlak rendah. bukti nya ada. paling pedih, video seks Anwar melanggan pelacor cina tak akan lenyap selama-lama nya.

Anonymous,  June 3, 2011 at 11:38 PM  

paksheikh...hang memang terra...tak syak lagi...hang lah seperti yg mat prebet sapu dok gelarg selama ni...paksheikh al joob joob pukui keliling...joob joob joob

Anonymous,  June 3, 2011 at 11:53 PM  

Depa mau bahas pasai video dewa liwat yang bertujuan mengusulkan sokongan penuh pada si dewa liwat dalam muktamar pas, tak ker nampak bodoh dewa liwat tu bukan pemimpin pas malah ahli pas pun bukan, kan dah jelas pas sudah ketandusan pemimpin hingga mendewakan dewa liwat sama khalifah guan eng, apa punya biol parti laguni gebang saja sudah lama dalam politik tapi taraf parti setahun jagung.

Macam2 dalam muktamar pas kali ni dengan politik wang lah dengan tektik kotor bayar blogger bikin isu nak jatuhkan regu kerana berebut jawatan, itu semua adalah budaya dewa liwat yang di bawa masuk dalam pas, kerana nak bela penjubor asas parti sendiri pun depa sanggup gadai, biaq mampus pi lah pas

PAS IS DEAD OLEDI!!!!!!

Anonymous,  June 3, 2011 at 11:55 PM  

Hapuskan papagomo
Hidup mamagomoHapuskan papagomo
Hidup mamagomoHapuskan papagomo
Hidup mamagomoHapuskan papagomo
Hidup mamagomoHapuskan papagomo
Hidup mamagomoHapuskan papagomo
Hidup mamagomoHapuskan papagomo
Hidup mamagomoHapuskan papagomo
Hidup mamagomoHapuskan papagomo
Hidup mamagomoHapuskan papagomo
Hidup mamagomoHapuskan papagomo
Hidup mamagomoHapuskan papagomo
Hidup mamagomo

Anonymous,  June 4, 2011 at 12:00 AM  

papagomo hapus ke, mamagomo hidup ke, video seks anwar akan kekal selama-lama nya. hakikat tak dpt di nafikan.

RoboGAPS,  June 4, 2011 at 12:02 AM  

Tupasal kalau tu hari Tuan Hj Saifool AL Bontot disuruh hisap konek...Tuan Hj hisap jamin lubang jubor dah barai....senang pakar jubor buat laporan..kes dah settle aljuburi dah didapati bersalah..tak TS Tamby ALRogol budak kecik buat video lucah fitnah ni....Gomo palaci pengedar video...berapa Gomo dapat edar video lucah.....awat bewak bewak kecut teluq dgn Aljuburi...kan dulu satu kapal.

Anonymous,  June 4, 2011 at 12:10 AM  

sembahyang Hajat pas nampaknya terbukti...bertambah clear. Ni lah pembalasan diatas apa yang dia buat masa dia bekuasa dalam UMNO dulu.Patut org Pas sedar apa dia buat masa dia dalam UMNO dulu. Bongkak, ego,bercakap seolah dia paling hebat.Kalau tidak masa kan dia dapat musibah sebegini.Kena tunggu 7 keturunan baru boleh clear.Baik mati dari terus hidup dlm kemaluan.

Anonymous,  June 4, 2011 at 12:23 AM  

Kesian dgn Wan Azizah dan anak2 nya. Teraniaya. Sungguh Taat, Setia dan Jujur pada suami. Tapi Anwar tak tahu bersyukur. Kerana nafsu, tergamak melanggan pelacor. Masih gemar meliwat kaum sejenis. Apa kan daya, Allah maha besar. Air Mani Anwar terbukti ada dlm dubur lelaki yg di liwat nya. Hingga kan, Anwar melanggan pelacor terbukti dlm video. Allah Hu Akbar.

Anonymous,  June 4, 2011 at 12:26 AM  

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!!

Anonymous,  June 4, 2011 at 12:35 AM  

Selagi UMNO yakin dan ikhlas pd ALLAH dan RASUL2 Nya selagi itu UMNO akan terus di lindungi. Insya Allah.

Anonymous,  June 4, 2011 at 12:57 AM  

Dulu puak pas nilah yang mengutuk habis Anwar tanpa beri bukti... tapi sekarang dengan bukti depan mata pun tetap dipertahan...

Anonymous,  June 4, 2011 at 12:59 AM  

korang jgn pikir problem ni pasal anuar saja. korng pecaya le tuhan telah tunjukan bukti yg selama ni pas adalah penipu. dari dulu mengkafirkan org. tak cium bau surga. tapi tuhan tunjukan untuk kuasa apa pun boleh. hadi awang yg mengeluarkn ammanat kafirkan org lain telah keluarkan dari mulut dia sendiri setuju apa yang dibantah selama ini bahawa hudud perlu masa utk dilaksanakan. tuhan tunjukan bahawa islam jadi mulia oleh umno walaupunn dituduh kebangsaan. ini kata hadi bahawa tak penting nama, islam tu sendiri perlu dilaksanakan walaupun selama ni tiada apa pun jasa pas terhadap islam. nik aziz mengaku dia tu mulia disisi tuhan. tak pe kalau org lain nak hina.. sedangkan tak kan mulia org yg tuhan hina dan tak kan hina org yg tuhan muliakan. tuhan mencarut tu saja menunjukan dia tu hina disisi tuhan kerana tiada perkataan mulia yg mampu dipikirkan untuk menceritakan keagungan tuhan.tak pernah ulamak pas dihina seteruk ini melainkan nik aziz. hina disebabkan kelakuan dan perkataan diri dia sendiri. cuba dibela oleh sijahil pas, keluar lagi fatwa mengambarkan hina nya dia disisi tuhan. jilat kaki anuar utk masuk surga. menyalahkan semua org lain tetapi tak mampu membimbing org pas. tok guru apa ni punya murid beserabai menghina mufti maki hamun utk kembangkan islam. tak ke terhina islam pendakwah stail taliban.inilah dia akibat doa jahanamkan sesama islam.sombong tu pakaian tuhan ko nak isytihar perang ke nik aziz.

Anonymous,  June 4, 2011 at 1:28 AM  

Saya orang muda tapi mual dengan penjilat jubur al juburi

Anonymous,  June 4, 2011 at 1:37 AM  

Selagi Pas dipimpin oleh Nik Ajis dan Hadi, selagi itu lah PAS akan jadi lembu. PAS tidak akan dapat memimpin kerana pemimpin harus waras, berani dan berkata benar walaupun pahit. Mereka akan terus-menerus di perdaya oleh bisikan Syaitan. Mereka masih ada kehendak sendiri. Sebab itu mereka masih kelihatan bodoh. Aku percaya Allah ada melintas kan dan mengerak kan kehendakNya pd mereka. Tetapi kerana mereka lebih takut pada manusia drpd takut pd Allah, dan angkuh, dan kerap menipu, dan kerap memusingkan fakta, dan kerap mengelirukan rakyat, dan kerap memfitnah, akibatnya hidayah dari Allah berhenti. Sebaliknya Hidayah Syaitan disangka hidayah Allah. Kalau PAS tak berubah, PAS akan terus kekal di pandang hina. PAS sebaik nya melihat diri sendiri.

Anonymous,  June 4, 2011 at 2:01 AM  

heheheheheheehehehehhe

gomo..lu dapat berape puluh ribu plak ni???

ada busat cam kickdefella tak??

hehehehehehehehehehe

hari jumaat penuh berkat..masuk blog gomo dok siar benda2 lucah

heheheheheeheheheheheheheheh

polis bleh rilek jee

heheheeheheheheheehehehh

ni bukan nak dedah,tapi dah cam ketagih

heheheheehehehehehehehe

Anonymous,  June 4, 2011 at 2:05 AM  

Saya cuma boleh kata yg pelaku dlm video tu:

1. kote & biji yg kecil
2. Lemah tenaga; (a) baru 1 minit dihisap dah pancut. (b) Sondolan yg perlahan (c) klimaks tidak sampai 5 minit.

Lemah tenaga ini mungkin berpunca dari umur yg sdh menjangkau 60an & pernah mengalami sakit belakang.

TAPI kalau dilihat, walau lemah, dia banyak melakukan peranan berbanding wanita tersebut. Ini menunjukkan dia lebih suka MENGUASAI. Kemungkinan besar beliau seorang pemimpin. Biasaklah, sifat kepimpinan tersebut pasti terbawa2 d katil.

OOppss saya tak kata Anwar tau...hehehe

Anonymous,  June 4, 2011 at 2:07 AM  

GOMO kaki sebar video lucah...aku kalau jumpa GOMO dgn bini dia, aku tutoh bina dia dulu depan gomo. Baru padan muka gomo.

Anonymous,  June 4, 2011 at 2:10 AM  

...yg pasti video seks Anwar menutoh pelacor tidak akan lenyap selama-lama nya...hehehe

Anonymous,  June 4, 2011 at 2:11 AM  

Moh kita gang bang bini GOMO weii!!!

Anonymous,  June 4, 2011 at 2:13 AM  

kalau itu Nuar, dah lama polis istihar itu Nuar...tapi polis tak istihar punn!!!...Confirm bukan Nuar.

Aku rasa itu pmpuan mesti BINI GOMO tu sebab bini GOMO cina.

Anonymous,  June 4, 2011 at 2:18 AM  

Nuar main dengan bini GOMO..hahahah!!!
Apalah lu GOMO!...Dayus tahap gaban!

Anonymous,  June 4, 2011 at 2:19 AM  

meh nyanyi2 senang kan hati dgn lagu Pak Pandir: I followwwww...

ada mata pandang,
ada telinga dengar,
ada mulut diam,
ada akal pakai,
ada otak pandai.

Anonymous,  June 4, 2011 at 3:14 AM  

gangbang bini orang, main jubor jantan, kongkek china doll, ganja, tau cakap saja- memang budaya pencacai PKR.

Anon 2:07 & 2:11 baru saja membuktikannya! Syabas!

Anonymous,  June 4, 2011 at 3:27 AM  

Boleh dikategorikan sebagai filem terbaik di malaysia setakat ini. dengan 4 angle berjalan serentak, pasti filem dan pelakunnya adalah tulen.
Bagi penonton yang masih tidak percaya, tak ada masalah. Sebab pelakunnya sendiri pun tak percaya bagaimana aksinya telah dirakamkan....

Anonymous,  June 4, 2011 at 6:52 AM  

ORANG MUDA SUDAH MUAL DENGAN UMNO!

org muda yg sukakan maksiat, seks bebas, arak, memang bencikan UMNO sebab UMNO selama ini sedaya upaya mengawal masalah sosial ni, sedangkan PR dah terbukti merancakkan lagi aktiviti2 maksiat, hiburan liar, arak.............
golongan macam ni memang sokong PR untuk senang nak berzina, buat maksiat tanpa was-was

UMNO@fcuk,  June 4, 2011 at 7:19 AM  

Gomo Scuk...I like yr blog.. yang boroi tu macam hang Gomo, cina doll tu macam bini hang, yang konket tu macam Aljuburi....2 kali kau pancut depan skrin tengok bini hang main dengan aljubir...sukanya puak puak bewak dapat tengok video lucah...Dari dulu, kini dan selamanya jadi bewak. ...bewak@Melayu Bodoh.

Anonymous,  June 4, 2011 at 7:50 AM  

Hahahaha...maka keluarlah maki hamun dan segala sumpah serapah apabila kebenaran terbentang didepan mata. Begitulah! Bangkang tetap bangkang. Bangang tetap bangang begitulah pembangkang! Ahaks.

UMNO@fcuk,  June 4, 2011 at 8:34 AM  

Celaka punya Ani Arope...dah pecah lubang..Bewak 1Malaysia kena tipu dengan Mahafiraun Mamakutty...penjanjian TNB dengan IPP macam penjanjian Air dengan Singapork.....Babi punya UMNO, kroni didulukan Melayu bewak dibodoh....MelayuBewak@MelayuUMNO..sampai mati bodoh kena tipu....

Anonymous,  June 4, 2011 at 8:34 AM  

eh..bini gomo ke??

patut lar...serabai

tergaru-garu cam beruk mat yeh...

samadlelong June 4, 2011 at 8:36 AM  

NI LA PUAK-PUAK HARAM JADAH NI SEMUA NAK FREE, PINJAM PTPTN PUN XMAU BAYAR, PAKAI OTAK LA SIKIT, KALAU HANG PINJAM XBAYAR, MACAMNA PTPTN NAK BAGI PINJAM KEPADA PELAJAR LAIN PULA??

SAMPAI MASA PTPTN PUN BENGKRAP HANG TENGOK LA KALU PINJAMAN XBERBAYAR, TENGOK LA........

AKU RASA NAMA DAH BLACK LIST DAH NI

Anonymous,  June 4, 2011 at 8:42 AM  

dah basi dah fitnah ni..

Anonymous,  June 4, 2011 at 8:43 AM  

dah basi dah fitnah ni..

Anonymous,  June 4, 2011 at 8:58 AM  

Celaka punya Ani Arope ...bekas pengerusi TNB....ada ke patut tulis...puak puak bewak@MelayuUMNOBodoh patut kembali ke sekolah untuk memahami kenaikan tariff eletrik....memang bangang ANi arope...puak puak bewak ni setakat bodoh tapi bebal nak mampus...hasil didikan UMNO Al Kutty

Anonymous,  June 4, 2011 at 9:28 AM  

Laaa CInadoll tu bini Gomo rupa rupa nyer!!!....serabai betul!

darnarifa June 4, 2011 at 9:49 AM  

Jilat le jubur nuar tu nanti kamu selamat dunia akhirat.

Bapak Anwar Bin Ibraham Longan = BABI.

TRANSPORNMASI NEGARA , RAKYAT DIDAHULUbayarkan, KRONI DIUTAMAKAN . June 4, 2011 at 9:52 AM  

umngok2 mmg sah dah bangang dan bodo kalau dah nama mgedar video lucah samaada die dah kena saman or belum kene saman confirm2 eskay still mlanggar undang2 negara -__-

UMNO for dummies. blog ni gomo buat mmg utk pgaruhi org2 melayu yg bfikiran smpit pon.

politik lucah nk alih isu ler tu, setiap kali umngok naik harge brg depa timbulkan isu gini balik la.

umporno, anak muda bnci umporno. umporno mdidik generasi lucah

Anonymous,  June 4, 2011 at 9:53 AM  

hehehehe aku pelik bila time nuar semua sibuk tapi bila time rahim tambi buat dgn buadak bawah umur tada lak nak menyalaknye,time khairy buat dgn artis tada sapa nak bising,time rais yatim rogol amah tada sapa nak kecohkan,pelik kan manusia umno nie.yg puak puak di a buat senyap jeeeee...nampak sgt bodonye dan takut nye pada pemimpin yg bermasalah..........

Anonymous,  June 4, 2011 at 10:04 AM  

GOMO, Betul ke bini ko dalam video tu GOMO ? Satu Malaysia kata CinaDoll tu bini kau.

WARGA PENDIDIK & PIBG BENCI PENYEBARAN BAHAN PORNOGRAPHY YG DIHALALKAN KERAJAAN,  June 4, 2011 at 10:13 AM  

umno umno kotor sgguh taktik korg, rase nk ludah je kat muka smpah masyarakat mcm gomo ni. ade maruah ke xdek tah gomo ni? brape ribu ko dibeli utk myebarkan bahan lucah utk ditonton oleh semua lapisan bangsa ko?

sgguh aku kecewa bilamana aku merampas henset anak murid aku n mdapati ade video lucah ni kat handphone die. die mgaku download kat web kau wahai gomo. aku hairan kau ni blogger pro kerajaan sukarela ke upahan? mmg ko nk burukkan kerajaan atau kerajaan nk galakkan anak muda tgok video lucah?

Anonymous,  June 4, 2011 at 10:14 AM  

Bini Pak Gomok Cina ke?

Barulah tak tau...

Patutlah tak macam orang islam pun perangai Gomok ni...

Patutlah kepoh bebeno...

He he

PAShit,  June 4, 2011 at 10:19 AM  

Kepada semua pencacai2 sialan anak haram PAS,kaki2 bontot PKR dan babi2 DAP,

Kalau Anugerah Tuhan main jubo korang pun korang akan jerit 'konspirasi UMNO'...

memang dah dasar buta hati dan taksub sanggup tolak kebenaran demi politik dunia.

Wahai anak2 haram pencacai PAS sialan...bertaubatlah korang cepat sebelum mampos mcm Buniyamin dan Shahnon...tak sempat mintak maaf atas fitnah diaorang.

PAShit

Anonymous,  June 4, 2011 at 10:30 AM  

Mufti tak percaya itu Nuar, Dewan Ulamak PAS lagi tak percaya itu Nuar; Baik lah aku dengar pendapat Ulamak daripada percaya GOMO kaki porno ni, GOMO tak ada kredibiliti langsung, bini dia sindiri pun jadi pelakon blue, susah aku nak percaya kat GOMO ni.

Anonymous,  June 4, 2011 at 10:31 AM  

anon 10.19 come on la brader lu cakap pakai hujah ler brader,

video perut boroi dah ler samar2 r brader lu nk kate itu video tulin bleh la, cari org muka iras2 boleh gak wat video tulin,

polis pon x brani lg umum sape plaku kah3,,, tggu nk dkat pru bru depa nk umum lg konspirasi umno ni.

eskay ni seorg mualaf die kalah dgn syarikat merong mahangawangsa hutang brapa juta ringgit, hutang peguma x bayaq lagi kah3. eskay2 boh nama Dato T bajet smart kot. pegang alquran pon tblalik

Anonymous,  June 4, 2011 at 10:33 AM  

aktiviti gomo bsama2 anak2 nye di masa lapang = menonton video lucah

gomo xdek maruah disuap duit mgaku pulak die pejuang islam haha

Anonymous,  June 4, 2011 at 10:36 AM  

korg kate ler ape2 pon kat gomo die mane layan bukan korg yg bg die duit , gomo hati kering bhaii

Anonymous,  June 4, 2011 at 10:53 AM  

Gomo hati kering..pintu hidayah dah ditutup sebab suka nengok filem blue UMnoPORNO.

Anonymous,  June 4, 2011 at 11:14 AM  

Anon: 10:53... terer hang ya. Tau pulak pintu hidayah dah ditutup untuk gomo. Pintu hidayah untuk kau sebesar mana pulak terbuka? sebesar kangkang aljuburi? ;)

Anonymous,  June 4, 2011 at 11:17 AM  

Aku tak sangka geng pkr n PR nk gangbang bini orang....

Depa ni sex mania ka? tgk pompuan PASti nk gangbang.. Bapak borek anak rintih.

Agak2nya bapak depa pun perangai mcm tu dok. Jmpa pompuan PASti gangbang, pasai tu keluar anak GangBang.

jgn ckp mcm tu bro.... nti org lain gangbang lu punya bini depa mata lu mcm mana????? Allah Maha Kaya, dgn IZIN-NYA nnti terkena kat gangbang baru tau...

Insya-Allah, ALLAH mengazabkan org yg zalim seperti nk gangbang bini org.... tungguuuuuu

Anonymous,  June 4, 2011 at 11:17 AM  

khairy jamaludin ketua pemuda umno pon tolak politik lucah tp puak2 umno pulak banned die. sian die zaman pak lah gemilang skarang najib tolak die lak.

umno korup

Anonymous,  June 4, 2011 at 11:18 AM  

PRINSIP PEMBANGKANG:

Lawan tetap lawan! Walaupun harus melawan kebenaran! Maki tetap maki asal saja terjaga aib alJuburi! Hahahaha.

Anonymous,  June 4, 2011 at 11:21 AM  

hak ptuiih ludah kat muke gomo , preeeet berak kat muke gomo. gomo hina, merosakkan minda bangsa dgn video lucah.

polis nape x tgkap gomo yg terang2an lggr undang2 negara. knape polis x dpt tgkap gomo? kenapa media bebas sebarkan bhan lucah? sbbnye ini konspirasi. jelas bhai. sebuah prancangn dr gomen, media n blogger upahan.

Anonymous,  June 4, 2011 at 11:48 AM  

penyokong anwar sume bodoh2 belaka..dah terang lg bersuluh pun ckp fitnah la konspirasi la..yg diorg tuduh konspirasi umno tu bukan fitnah??klu camtu la,senang la klu org buat salah pape pun ckp je la fitnah, konspirasi la..qazaf la..x pyh siasat psl tu sume fitnah..bangang tol..penyokong anwar n anwar sekali mmg BANGANG!!
-JADI PENYOKONG UMNO BIJAK SGTLA SENANG2 PECAYA VIDEO JE.. HEHEHE.. KESIAN UMAT AKHIR ZAMAN..
BANYAK BTUL DOSA PAPAGOMO.. SEBAR.. ORG DWNLOAD.. MGA DPT PENGAMPUNAN DR ALLAH SBLM PAPAGOMO MENINGGALKN ALAM FANA INI.. TAKUT TGH TRANSFER LAGI VIDEO TERBARU MALAIKAT IZRAIL TEPUK BAHU AJAK BALIK KE ALAM BAQA'- KULLU NAFSIN ZAAIQATUL MAUT- WALLAHUA'ALM

Anonymous,  June 4, 2011 at 11:57 AM  

Mufti tak percaya itu Nuar, Dewan Ulamak PAS lagi tak percaya itu Nuar; Baik lah aku dengar pendapat Ulamak daripada percaya GOMO kaki porno ni, GOMO tak ada kredibiliti langsung, bini dia sindiri pun jadi pelakon blue, susah aku nak percaya kat GOMO ni.

Baik aku ikut ulamak...ikut UMNO jadi kafir kaki porno buat apa!

Anonymous,  June 4, 2011 at 12:01 PM  

bagus...
penyokong PR, maki hamunlah sepuas2 hati hangpa...

aku faham perasaan kecewa hangpa tu bila 'anugerah' hangpa tu sebenarnya bernafsu bewak....

biasa la... dah sifat makhluk...bila marah dan kecewa memang macam tu...

makilah sepuas puasnya....

hahahah.....

Anonymous,  June 4, 2011 at 12:08 PM  

anon 12.01 komen pmbangkang reti jugak letak fakta undang2 negara yg gomo langgar,

umgok punye komen tau corver line jek xnk jawab pon ape org tnye haha

Anonymous,  June 4, 2011 at 12:11 PM  

anon 12.01, fakta takde langsung, EMO jer lebih..emo=emosional.

Anonymous,  June 4, 2011 at 12:12 PM  

Mufti tak percaya itu Nuar, Dewan Ulamak PAS lagi tak percaya itu Nuar; Baik lah aku dengar pendapat Ulamak daripada percaya GOMO kaki porno ni, GOMO tak ada kredibiliti langsung, bini dia sindiri pun jadi pelakon blue, susah aku nak percaya kat GOMO ni.

Baik aku ikut ulamak...ikut UMNO jadi kafir kaki porno buat apa!

Abd Razak June 4, 2011 at 1:43 PM  

kepada penyokong PR
anda lah paling bodoh dalam memilih pemimpin.
DAP dah kata takkan benarkan malaysia jadi negara islam...dari mulut karpal singh sendiri.
moral anwar ibrahim teruk pun masih nak pertahankan.
apa hala tuju PKR?
dari perkara diatas bolehlah dikatakan anda dari golongan pemarah dan tidak sabar.cuba lihat diri sendiri adakah kita seorang pemarah atau penyabar.buatlah kajian pada diri sendiri dan cari jawapan diri kita sendiri.memang susah nak cerminkan diri sendiri.rata2 kebanyakan penyokong PR adalah jiwa seorang pemarah.cuba belajar menjadi penyabar seperti yang di suruh oleh allah.

Anonymous,  June 4, 2011 at 2:01 PM  

Habis tu kalau dah rela bekerjasama dengan syaitan bak kata tok guru tersohor nik ajis, tak hairanlah pemarah tu jadi tabiat diorg. Marah tu kan api... api kan syaitan so tak perlulah hairan perangai depa lagu tu!Dah ngikut telunjuk syaitan.... pastu suka suki menyetankan orang padahal diri sendiri syaitan. Hak Ptuihhh!

PAShit,  June 4, 2011 at 2:37 PM  

wahai semua pencacai2 sialan anak haram PAS,kaki2 bontot PKR dan babi2 DAP,

korang nk ROLLS ROYCE? Dato Zaid dh offer kereta mewah bhaii!cuma tampilkan org yg muka sama mcm Anwar dlm Malaysia ini......

dulu korang mcm sial balun pelakun blue CSL..tapi skrg kena kt muka korang perangai mcm anak haram dh terserlah..

dh konfirm Anwar dlm video tu...Eskay pun dh sumpah muhabalah..

aku seru korang jadikan CSL dan parti pembangkang Turki sebagai contoh...GENTLEMEN BHAII!! Diaorang sanggup mengaku walaupun bukti tak seterang dan tak sesahih video seks Anwar...

memang korang pencacai2 sial...

PAShit

Anonymous,  June 4, 2011 at 3:01 PM  

Kpd penjilat anu kutty..Betul kata Che Dad..Melayu mudah lupa..
Renung lah masa anu kutty dlm UMNO.
Jangan Taksub sngt dgn Anu Kutty. Sapa kwn baik dia masa dlm UMNO dulu. UMNO sendiri pun pecat dia. AKU tengok muka dia pun dah tahu kaki sex/bapak penipu.Kalau dia dgn cina dol aku x hairan sgt masih bersifat manusia lelaki,dosa zina tu x kan lepas .Tapi Aljubori bontot laki tu yang menunjukkan dia sakit sebagai manusia lelaki. org mcm ni ke kita nak jadikan pemimpin? binatang pun x main bontot .

Anonymous,  June 4, 2011 at 3:14 PM  

marah nampak geng datuk trio....sabar le geng datuk trio, konspirasi korang tak menjadi. psstt..bape rosmah bayar korang? ke dia cuma bagi korang hidu cipap dia je? wangi?he...he....(marah?)

Anonymous,  June 4, 2011 at 3:20 PM  

Gomo aku suggest buat midnight show seluruh Malaysia 21sx.Tok lebai Pas pun boleh tengok selamber je.hehehehehe..UMNO utk melayu selamanya.

tamimi's theory June 4, 2011 at 3:36 PM  

gempar 2 jun 2011 Hakim kendali kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim,Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah tarik diri mengantikan Hakim lain

http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/06/hakim-kendali-kes-liwat-tarik-diri.html

Anonymous,  June 4, 2011 at 3:38 PM  

anuar pernah cakap lina joy boleh murtad sebab itu hak dia. kenyataan ini diulang lagi masa di yahoo tempoh hari. walau bedalih konon perlu dibimbing tapi murtad tu hak sesorng. la ni pas ngaku hudud kena tangguh. dulu beria siap ngata tak cium bau surga tak laksana hukum hudud. dewan ulamak ape kalu basic ni pun tak tau. aku cuma check kat utube aje. kuar dari mulut dorang. ni le bagusnya zaman internet ni. dorang tak leh nak tuduh org fitnah.kita boleh check sendiri boleh nilai sendiri. kalu dulu kata org cakap lain news tulis lain. ni depan mata murtad tu hak sesorg. pas kalu ni pegangan ketua dia dan ada org yg tau pasal islam dlm pas tak bantah bodoh le seluruh org pas ni. umno dituduh kebangsaan pun tak rela ngaku murtad tu hak org lain. tak mampu laksana hudud kerana tiada kekuatan adalah lebih baik dari ngaku itu hak org. selemah iman tu benci dlm hati, ni sokong pulak ape le tahap ulamak dlm pas ni. ulamak salaf berani disiksa utk pertahankan hak. bodoh semua org pas ni.perjuangkan benda yg ketua dia sendiri kata tak penting dan meninggalkan yg perlu utk kekuatan islam seperti ekonomi, ilmu pepaduan. allah, banyak nya jasa umno utk org melayu org islam. tiada kerajaan kat dunia la ni sebaik umno.apa pas pernah buat utk islam. nak naik haji pun nik aziz org sponcer keturunan dia, umno tubuh tabung haji. la ni ada asset kat mekah lagi.diakui seluruh dunia yg tebaik. ada ke pas dapat hidayah macam ni. umno le yg terbaik. dulu sekarang insyallah utk akan dtg.pas tu keledai dap aje.

Anonymous,  June 4, 2011 at 10:39 PM  

Anon June 4, 2011 2:05 AM

Satu analisis yg paling hebat skali.

Lu mmg porn king yg sejati.

Anonymous,  June 5, 2011 at 5:00 AM  

saper2 nak menegangkan urat2 kote,bleh kontek bini gomo

serabai tapi konpem ketat cam gro bukit bintang...

gomo x kisah..gomo x kisah...gomo lagi suka...

Anonymous,  June 5, 2011 at 7:47 AM  

SAPA YANG KATA PELAKON DALAM VIDEO TU BUKAN ANWAR......P.RAMLEE KATA DIA ANAK LUAR NIKAH,PENDEK UMOR.TAMBAH LAGI DIA JUGA PENYOKONG AL JUBURI...hahaha

XXAMDCOREXX June 5, 2011 at 8:21 AM  

anuar tu siapa lar sgt dlm dunia ni...yg duk menyibuk dengan urusan dunia semata mata.....tetapi sebagai seorang insan..keburukan dan fitnah ini adalah ciptan iblis yg jahat laknatullah.....manusia tdak dapat meilai lagi ..antara gambaran yg betul...hanya yang bertaqwa pada allah dpt melihat kebenaran..manakala yang jauh dari allah syaitan juga yg beraja dihatinya...sedangkan nabi sdiri pernah dijadikan konspirasi dan dituduh..contohnya nasi yusof..semua ini berlaku kerana dlm hati ada perasaan dengki.. wasalam...

Anonymous,  June 5, 2011 at 4:51 PM  

dato s.k ( setan kontol ) ni mak dia siam bapak india (hindu)..masuk islam sebab nak dapat projek kerajaan..pegi tutoh amoi siam..lepas tu guna video hitam putih..tuduh dato sri anwar sebab muka seakan2..dan beruk2 umno semua percaya dan dah jadi pengikut mamat buddha ni..

WOI! PEGI SEMBAH TOKONG LA WAHAI PENCACAI NAJIS UMNPORNO BALACI YAHUDI APCO SEKALIAN!!!

Anonymous,  June 5, 2011 at 5:30 PM  

video sudah tengok yang perlakunya adalah anwar dan rakan2 yang tak percaya kepada perkara itu memanglah pendokong dan kaki liwat.Patutlah marah sangat apabila melihatnya.Sekiranya mereka bersetuju dan percaya itu anwar,maka masyarakat dan pengundi2 akan tinggal pr ,kerana semua rakyat malaysia tidak mahu saorang ketua yang tidak bermoral dan salah disisi agama islam.

Anonymous,  June 5, 2011 at 7:22 PM  

PIBG warga pendidik la kunun. Ni bukan penyebaran tapi usaha nak tunjuk kepada rakyat Malaysia untuk buat penilaian. Chua Soi Lek punya video hangpa tak bising pulak? Hangpa lagi pi beli dia punya vcd kat pasak malam. Tapi cina ni gentel dia mengaku tu dia yang punya aksi. Mat saleh pun gentel macam Clinton sama Arnold Swazenegger. Ah satu lagi walau pun belum dibuktikan bahawa dia bersalah sorang lagi mat saleh presiden IMF letak jawatan. Yang kat Malaysia ni bila lagi?

Anonymous,  June 7, 2011 at 4:50 PM  

Anon 11.21

MANSUH PTPTN?
Lu ingat lu punya bapak punya nenek punya duit ka.. semua duit duit tu ada yang datang dari cukai dan sebagainya... Duit rakyat.. Setiap tahun, kami kakitangan kerajaan kena bayar cukai pendapatan mungkin 1 sen yang mahasiswa pinjam itu adalah wang kami. Awak tak baca kah syarat dalam perjanjian yang awak sign sebagai peminjam? setiap pinjaman mesti dibayar balik, orang lain pun nak pinjam pulak. Kerajaan dah beri beberapa syarat, kalau mahasiswa mendapat 3.5 keatas boleh dikira seperti biasiswa, pulun la belajar bukan nak berpolitik, baru setahun jagung,konon dah pandai, Peeeeerah.... Aku seorang guru, 2 daripada anak aku buat pinjaman PTPTN, seorang keputusan 2.5 lebih lebih saja, maka kami kena bayar lah.. yang seorang lagi dapat 3.7, akhirnya PTPTN nya dikira seperti biasiswa..Alhamdullillah...syukur kepada Allah.

WARGA SEBELUM MERDEKA

Anonymous,  June 7, 2011 at 4:59 PM  

WAHAI 9.53

Kau punya fitnah lagi dahsyat beb, tanpa bukti, cuma dengar cakap aja.
Bukti ada didepan mata pun tak nak percaya lagi..
biarlah budak budak tu jadi pembangkang yang dicucuk hidung.

WARGA SEBELUM MERDEKA

Anonymous,  June 9, 2011 at 6:55 AM  

Terdapat beberapa persoalan setelah meneliti rakaman video "dokumentari" tersebut.

Pertama: Pada permulaan rakaman ini kita dapat lihat hanya satu rakaman dari sudut kiri sebelah bawah sahaja. Tetapi pada minit 1.02 sebaik sahaja remote control ditekan oleh pelakun ketiga baru lah tiga lagi sudut rakaman itu terpapar. Dapat dibuat kesimpulan iaitu rakaman ini adalah satu perncangan yang disengajakan.

Kedua: Berdasarkan rakaman yang agak kabur ini, pelakun rasakan bahawa apabila video ini didedahkan nanti pasti akan menjadi kontrovesi, dan boleh menimbulkan berbagai-bagai pendapat, ada yang pro dan kon.

Ketiga: Pelakun ketiga yang datang bersama pelakun kedua seolah-olah menjadi pengarah dalam lakunan ini. pada masa itu pelakun utama berada di dalam bilik air untuk membersihkan diri.

Keempat: Pelakun utama dan pelakun ketiga sengaja berjalan mundar mandir agar terakam pergerakan mereka yang agak samar-samar semoga dapat dijadikan persoalan kepada yang menonton.

Kelima: Sebelum beraksi di atas katil, pelakun pertama menekan remote control untuk mematikan suis lampu. Kemudian membuka pintu sedikit pintu bilik air untuk memberikan sedikit sahaja cahaya kedalam bilik tersebut.

Adakah ini satu perancangan jahat yang sengaja dibuat untuk menjatuhkan kerajaan BN melalui isu video ini?

Kenapa orang kuat pelakun utama yang dipanggil bersama untuk menonton vedio ini?

Bergagai penafian dan tuduhan dibuat, terhadap menteri keselamatan dalam negeri, terhadap polis dan tumpuan utama ialah terhadap UMNO dan BN.

UMNO dipersalahkan, sedangkan yang mendedahkannya adalah sahabat karibnya sendiri.

Kemudian satu laporan polis dibuat terhadap penayangan video tersebut dan bukannya terhadap pelakun ketiga itu.

Apakah tujuan laporan polis itu dibuat? Tujuannya ialah apabila pihak polis membuat siasatan dan dengan harapan identiti pelakun utama didedahkan oleh pihak polis kepada umun, maka boleh lah melalak kesana kemari untuk mengatakan bahawa polis pula yang konpirasi.

Saya kira langkah pihak polis tidak mengumumkan identiti pelakun utama itu adalah satu tindakan yang paling tepat. Jika tidak polis akan menjadi sasaran konspirasi.

Sama-sama kita fikirkan.

Diharap semua bloger-bloger yang menyokong kerajaan supaya berhati-hati dalam mendedahkan sesuatu isu, agar isu-isu yang dibangkitkan tidak menjadi "back fire" kepada kerajaan.

Umpama gambar binatang berwajah orang! muka pemimpin mereka digabung dengan badan orang lain yang sedang beraksi seks,dan banyak lagi yang dikira boleh mendatangkan kemudaratan kepada UMNO dan BN.

Anonymous,  June 9, 2011 at 1:09 PM  

Pendirian Ab.Hadi menolak bukti saintifik menunjukkan PAS terlalu jumud hingga sanggup pertahankan ketua pembangkang yang terlibat dlm skandal jijik!.. Nauzubillah!

Anonymous,  June 9, 2011 at 2:09 PM  

Video sex DSI boleh digunakan bagi mendakwa pelakunya terbabit kerana ia adalah tulen mengikut siasatan polis dan pakar luar negara!...serahkan sahaja kpd. mahkamah tentukan!...tak perlu kpd 4 saksi spt hukum qazaf [hudud] kerana bagi hukum takzir tak perlukan 4 saksi!

Kaharudin Muin July 27, 2011 at 12:20 PM  

Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a katanya: Rasulullah s.a.w membaca ayat ini: Yang bermaksud:
Pada hari itu bumi menceritakan beritanya. Kemudian baginda bertanya: Adakah kamu tahu apakah yang akan diberitahu oleh bumi itu nanti? Para sahabat menjawab: Allah s.w.t. dan RasulNya yang lebih mengetahui.

Baginda s.a.w. bersabda:

"Sesungguhnya berita yang akan disampaikan oleh bumi ialah bumi menjadi saksi terhadap semua perbuatan manusia, sama ada lelaki ataupun perempuan terhadap apa yang mereka lakukan di atasnya. Bumi akan berkata: Dia telah melakukan itu dan ini pada hari itu dan ini. Itulah berita yang akan diberitahu oleh bumi." (Hadis riwayat Imam Tirmizi).

Kesimpulan Hadis:

1- Dorongan supaya melakukan amalan soleh dan menjauhkan diri dari melakukan maksiat.

2- Kemampuan Allah s.w.t menjadikan benda-benda yang keras dapat bercakap di mana bumi akan memberi saksi terhadap setiap perkara yang berlaku.

3- Larangan keras terhadap orang yang melakukan maksiat, walaupun dia jauh dari pandangan orang lain tetapi bumi tetap akan memberi saksi di hadapan Allah s.w.t yang menjadi hakim di hari kiamat kelak.

Anonymous,  January 25, 2012 at 4:38 PM  

blh papagomo email kan video tu tak ke manztiz@gmail.com

TQ

Anonymous,  April 20, 2013 at 10:56 AM  

Selamat pagi papagomo, melayu munafik.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP