Kenapa Kau Ni Wahai Khalid Gagap?

Tuesday, June 7, 2011




Gagap ohhh Gagap....
Apa nak jadi dengan kau ni Gagap?
Lepas satu maka satu hal kau timbulkan,
Apa yang kau nak ni Gagap?

Gomo rasa kalau lah Kau ni boleh bercakap lancar pasti benda benda macam ni tak terjadi. tapi oleh kerana kau ni GAGAP maka benda yang akan menjahanamkan Selangor tak putus putus berlaku bagaikana Bala menimpa satu persatu.

Untuk melayan cerita si Khalid GAGAP ni Gomo nak ajak semua melayari Blogger yang juga seorang bekas Sahabat Khalid Gagap. Jom Layan cerita Porno Khalid GAGAP.... KLIK DI SINI


Psssttt...Kalau penampor si Gagap ni lu orang rasa dia pulih tak?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

15 comments:

Anonymous,  June 7, 2011 at 2:18 PM  

fotochop FAILED!!!

Anonymous,  June 7, 2011 at 2:39 PM  

apsal lelaki dlm pic tu, kepala khalid TAPI badan mcm gomo?

errr...apapun normala sudirman kirim salam kat ko. Ah! kalu elizabeth wong tau, bertarik2 rambutlah dorang tu berebut mata keli gomo

Anonymous,  June 7, 2011 at 3:04 PM  

carilah tukang edit gambar yg professional sikit..

Tuan Tanah,  June 7, 2011 at 3:19 PM  

khalid gagap ni jadi gagap bukan sebab semulajadi tapi gagap nak cari idea nak bohong rakyat selangor

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Anonymous,  June 7, 2011 at 4:18 PM  

heheheheheheheheheeh

gagap2 dia pon,tarak guna rete kerajaan untuk hal peribadi

hehehehehehehehehehe

jebon pegi usa sebab nak rai konvo anak

heheheheheheheheheheheh

pegi kazakstan untuk kahwin anak

heheheheehhehehehehehehe

menyelam sambil minum air

heheheheheehehehehehehhe

duit minyak kapal terbang saper yg bayar???

heheheheeheheheheheeheheheheheh

Anonymous,  June 7, 2011 at 4:33 PM  

Anon June 7, 2011 4:18 PM. Ya Ke? Confident Nampak?

Ce citer mana pergi Duit Yayasan Selangor?

Ce Citer Kenapa tiba-tiba tarik balik kontrak yang dah beri oleh MPSJ?

Ce Citer mana pergi Hasil Pasir kat Selangor?

Ce Citer Ce Citer

Anonymous,  June 7, 2011 at 4:45 PM  

Suka hati Najiblah nak kahwinkan anak dia dengan sesiapa pun.

Anonymous,  June 7, 2011 at 6:11 PM  

PAPA GOMO yang rendah minda sivik, lucah dan mencarut.... inilah Rukun Negara Ke5: "Kesopanan dan Kesusilaan" tafsiran pencacai UMNO.... kakkakakah...

Anonymous,  June 7, 2011 at 6:36 PM  

Anon June 7, 2011 4:45 PM.

Betul tu. Yang penting Pernikahan mengikut lunas ISlam bukan asyik nak toron China Doll dan Bontot Jambu aje...

ohhwawa June 7, 2011 at 6:58 PM  

BUKTI RENDAHNYA TAHAP MORAL BERUK2 UMNO PORNO NIH..KESIAANN..

DAH NAZAK TAHAP GABAN NIH..

Anonymous,  June 7, 2011 at 7:08 PM  

Confident nampak ohhwawa...

Ada tak macam tahap rendah moral ketua penipu kau iorang yang toron chona doll dan mat jambu tu?

Atau macam Si Selising?

Atau perupuk?

Atau Mat Sabu?

Atau Din Puduraya?

Atau Elizerbert Wong?

Ce citer Ce citer

tahap mana yang moralnya ketua kau orang tu?

Anonymous,  June 7, 2011 at 8:59 PM  

heheheheheheheheheh

nikah nikah gak,tapi duit minyak kapal terbang saper yg bayar??

heheheheheheheheheheheehhe

oooooo..takpe...minyak dimalaysia antara yg termurah dirantau asia...bak kata paria pandeykuti sejati

heheheheheehehehehehehehehehehhe

video selingsing biler mau kluar bai???

dah 6 bulan tunggu tak siar2 lagi???

heheheheheeheheheheheheheheheh

tak pueh hati pasir selangor??
musykil pasal duit yayasan selangor??

tunggu per lagi,pi la wat report kat sperm...

untung2,nanti ada lagi yg wat terjun tiruk plak

heheheheheheeheheheheheheheh

Anonymous,  June 7, 2011 at 11:08 PM  

Esok anak hang nikah x yah la tengok..tu kira bagus la x membazir..as long PM g wat kerja sambil tengok anak dia. Kalau ko pun wat mcm tu.Baik dari gi Thailand sondol cina doll .

Anonymous,  June 7, 2011 at 11:30 PM  

entah le. yg lepas tu prk aku tengok tak menang orang ni. masa tu hadi awang masih tak criter pasal negara kebajikan. nik aziz masih mampu sebar ajarn sesat. bila dah kuar aje negara kebajikan ni sampai negara islam pun takde dalam alquran. boleh menang ke lagi pas. ngan peliwat tu pun org dah makin yakin besalah, boleh lagi ke menang. memang le masih ada 2 3 kerat yg masih bejawatan kat pr tu, tapi kalu pru13 nanti kalu pkr ke pas ke tak bagi duit deposit, kena pulak yg kena berenti keja, macam cikgu tu, haaa ada ke calon yg sanggup. kita tunggu. tak payah confident sgt le. kita check trend tu masa sebelum negara kebajikan pun hambar, ni hadi dok ngaku menipu betahun2 yg lepas, tunggu lah. bodoh pas ni. cina kalu sokong dap kene pulak tak dpt printah putrajaya, haaa jgn diambik jadi senator. 5 tahun tu kasi bengkrap yg kurang ajar tu. tau le nasib.

Anonymous,  June 7, 2011 at 11:41 PM  

Uh9...sedih....sedih....sedih.....semua cerita yang ditimbulkan berpegang pada 'khabar angin semata2...nape la sampai gitu banyak sekali gambar2 yg diphotoshopkan....pastu pakat2 kutuk...fitnah tu kawan...fitnah tu lebih buruk dari membunuh. Pleaseeee...cari berita dan maklumat yang lebih bernas, ilmiah untuk sama2 direnung dan fikirkan.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP