PANAS 18 SX - Tayangan Video Seks Mat Sabu

Saturday, June 11, 2011



Tayangan Perdana Video Seks Mat Sabu Yang Di Rakam
Di Bilik 121 Hotel Perdana Kota Bharu Kelantan.


LOKASI : Blogg Papa Gomo
TARIKH : 12 Jun 2011
MASA : 10.00 Am

Sampaikan Kepada Puak Puak PAS Terutamanya Mat Sabu Sendiri


Psssttt...Asyik Asyik cerita Politik Lucah je mesti Blogg Aku, Boring le.....

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

42 comments:

Anonymous,  June 11, 2011 at 11:43 PM  

Daudsu bakal menteri besar kelantan? Hahaha..beum menang, esok dah cuti. Doa tok guru tak makbul..

Anonymous,  June 11, 2011 at 11:49 PM  

MAT SABU TAK HERAN VIDEO LUCAH DIA DAH ADA DI PASARAN..DIA NAK LAWAN ANUWAR. INGAT KOTE ANUWAR JE POWER? CD TU POS KT RUMAH MAK LAMPIR..ENTAH2 MAT SABU POS NAK BG MAK LAMPIR STIM. PANCING KOT..DIA STIM TGK TETEK MAK LAMPIR..HAHAHA. DLM MALAYSIAKINI MAT SABU CKP KLU ADA BUKAK TAWARAN GEARAN DATUK, ORG PAS YG MULA2 AKAN BERATUR..

MEGADOLL,  June 11, 2011 at 11:50 PM  

TAK DAK RAZKI BRO

HHalem June 11, 2011 at 11:53 PM  

10 am. Awal sangat Bro.
Tidur lagi.

Tunda ke kul 12 leh.:-)

Anonymous,  June 11, 2011 at 11:57 PM  

Betul tu..cuba lg tahun dpn. Hehehe..mat sabu oh mat sabu..mengharumkan nama pas dgn skandal2.

Anonymous,  June 12, 2011 at 12:05 AM  

Juara fitnah Papa. Bila masuk neraka, sampai salam ko gi Setan.

Anonymous,  June 12, 2011 at 12:12 AM  

hahahaa....anon 12.05 suruh papa kirim salam kat setan kalau amsuk neraka...hahahaa......papa ko suruh dia kirim salam kat bidadari...dia kan nak masuk syorga dgn nik ajis....

seronok ko d dunia lg dah tau ko nak masok syurga..sdgkan rasulullah sndr takut taktahu d mana allah akan tempatkan dia ketika hayat baginda....

ko asyik la dok kata org fitnah sana sini....keturunan pas ko tu lg la suka memfitnah...tlg la sedar kediri skit.....

Anonymous,  June 12, 2011 at 12:20 AM  

hahaha...lawak btl lah dorang ni. Dulu Anwar lah yg paling lantang timbulkan skandal mat Sabu. Si mat sabu ni pulaklah yg bagi gelaran Al Juburi kat Anwar.

Aku nak tengok sangat, durang berdua ni terperangkap kat dlm 1 bilik selama 1 hari. Misti kedua2nya rasa sehari tu mcm setahun. hahaha

Err...ada sesape kat sini muka bau burit?

Anonymous,  June 12, 2011 at 12:21 AM  

PAS itu babi.....babi itu PAS

Anonymous,  June 12, 2011 at 12:23 AM  

kalau dorg berdua sebilik...hmmmm aku rasa jubor kedua2nya akan rabak bak kata pepatah menang jd arang,kalah jd abu hahahahahaha....bukan muka bau burit tp bau jubor

Anonymous,  June 12, 2011 at 12:24 AM  

tak sabar nak tengok KOTE MAT SABU,

pastu nak bandingkan, KOTE MAT SABU dengan KOTE ANWAR, YANG MANA LEBIH BIG POWER AND BIG BOOSTY FUCKING SHIT, ANAL FISTING HARDCORE..HEHE

Anonymous,  June 12, 2011 at 12:27 AM  

mat sabu dgn wan azizah ker? mampoi, anwar mengamuk.. tapi tak apa. kalau awnar pandikutty boleh baloi isteri orang, apasal orang lain tak boleh balaoi isteri dia.. kwang kwang kwang.....

Rakyat Tranung June 12, 2011 at 12:34 AM  

Apa pun tahniah teganu... Layari http://rakyattranung.blogspot.com/

Anonymous,  June 12, 2011 at 12:42 AM  

..heheheheh..Mat Sapu saiz ibu tangan mana boleh lawan kehebatan Mat Belalai..

Mat Cotek

AWALRI ROSLI June 12, 2011 at 12:42 AM  
This comment has been removed by the author.
Anonymous,  June 12, 2011 at 12:42 AM  

apehal berbelit . . Video masa hadapan ekh . Kahkahkah . 12 jun . 10 am . Pg esk la bodoh . . Bngang betul la .

Anonymous,  June 12, 2011 at 1:17 AM  

Bengkok ke tak?haha!!!

Anonymous,  June 12, 2011 at 1:23 AM  

Gomo.. mcm biasa tolong promote laman web video seks anwar ni..

http://anwar-serba-boleh.tumblr.com

tq..

Anonymous,  June 12, 2011 at 2:01 AM  

Tah tah kali ni seks bertudung tambah gempak satu Malaya. Ramai puak PAS ni stim kat Putri UMNO maklum la bertudung tapi malu nak cakap tengterang last-last Tok Wan PAS aka flasher tua selak kain kain pelikat tunjuk burung pencen keh keh keh

Wake UP! June 12, 2011 at 3:00 AM  

Kalau Al Jub boleh nak diletak jadi PM, apa salahnya orang yang ditangkap khalwat dengan bini orang?

Arif Omar June 12, 2011 at 4:54 AM  

pas mula nak cari makan dengan orang muda. asyik cuti aje sebelum menang. dulu masa pegagng bola , hancur kelantan. bila dah menang , semua nak tunjuk kepala. sudahlah pas.

pernah juga tidur dibilik 121 tu pada tahun 1998 dulu. ok juga. masih terasa bau mat sabu.

Umno@bebal,  June 12, 2011 at 7:08 AM  

Yang berani berubah akan turun 9hb Julai 2011

Yang takut dgn perubahan akan tabur fitnah.

Yang takut akan bebal sampai mati.

Anonymous,  June 12, 2011 at 7:34 AM  

1993 Tun M beri green light N.Ajis laksana Hudud PAS( di Kelantan saja dulu nk tgk perlaksanaan oleh PAS ).

1994 Kes 121 Mat Sabu khalwat dgn 7 saksi. N.Ajis & Hj Hadi buat diam.

2011 N.Ajis pusing cerita Tun M TOLAK Hudud.

Persoalan:
SIAPA LUPA?
SIAPA TOLAK HUDUD?
SIAPA FASIKH?
SIAPA MUNAFIQ?
SIAPA TABUR FITNAH?

Anonymous,  June 12, 2011 at 7:52 AM  

1981 'Amanat Hj Hadi'- "Kerajaan Malaysia KAFIR!!" kerana menolak perjuangan PAS menubuh kerajaan ISLAM PAS di Malaysia. Rakyat Malaysia beragama PAS diseru bangkit menentang kerajaan. Mati menentang kerajaan BN diisytihar mati syahid!.

1985 Peristiwa Memali. 14 penganut Pas terbunuh termasuk Ibrahim Libya. Juga 4 anggota keselamatan terkorban. 14 Penganut PAS diisytihar mati syahid oleh Hj Hadi- mayat2 dikebumi tanpa dimandikan.

2011 "Negara Islam tak wujud dalam Al Quran, hanya Negara Kebajikan!"- Hj. Hadi.

Persoalan:
14 orang status- mati syahid?
Mana pergi Tabung Memali?
Siapa LUPA?
SIAPA FASIKH?
SIAPA MUNAFIQ?
SIAPA TABUR FITNAH?

Anonymous,  June 12, 2011 at 8:19 AM  

status brahim libya n 13 lg yg lain bukan syahid lah selama ni??? apa mazhab yg hj hadi pakai.macam tanam bangkai lah ya??? kesian2...

Anonymous,  June 12, 2011 at 8:42 AM  

mati syahid - bukankah kerana mempertahankan agama Allah?

kalau mati menentang kerajaan (soal kafir dan kejam tu rekaan sendiri kerana politik, adakah Tuhan akan mendengar hujah manusia diakhirat nanti?), kerana nak menubuhkan negara Islam konon2nya, bolehkah dianggap mati syahid?

beratlah bahu hj hadi memikul tanggungjawab menjawab diakhirat nanti, dahlah amanat bodoh tu yg memecah-belahkan umat Islam selama ini sampai sekarang tak ditarik balik.

tak rasa berdosa ke hj hadi selama ni? mintak2 jgnlah kita semua terikut2 rentak politik kotor yg tak bertepi ni.

Anonymous,  June 12, 2011 at 9:03 AM  

keluarga brahim libya n 13 lagi yg mati tu,hampa p tanya hj hadi n pemuka2 pas,mintak penjelasan n mintak selesaikan jenazah tu.14 org yg mati dijadikan kambing hitam pemuka2 pas.dasar dajal2 akhir zaman pemuka2 pas ni

Anonymous,  June 12, 2011 at 12:17 PM  

Memanglah kau antara bakal penghuni neraka Pak Gomok...

Bini Cina...pun tak pandai nak urus...

Lepas fitnah Anwar tak berapa nak jadi...fitnah pulak Mat Sabu...

Biarlah aku bagi tahu kau dengan bahasa yg paling bangang...supaya kau faham...

Kau tau tak Gomok...setiap kali kau fitnah/umpat org...segala pahala yg kau ada...berpindah kat org tu...

Kalau pahala kau dah habis...sebab asyik fitnah/umpat orang aje...kau tanggung pulaklah DOSA org yg kau fitnah/umpat tu...

Jadi...apa yg tinggal pada kau Gomok...zero...kosong...

Kau akan menjadi org yg paling bancrupt (muflis) dipadang mahsyar nanti...

Ini bukan aku yg cakap Gomok...ini sabda Nabi SAW tau...

Tak takut ke Gomok?

He he

Anonymous,  June 12, 2011 at 12:31 PM  

Ada tambahan Gomok...

Pahala kau memanglah takde...zero...tapi dosa kau makin bertambah2...sebab menanggung DOSA DOSA orang lain...

Jadi, Gomok...berpada2 lah membuat dosa ni...jangan sampai hati kita menjadi gelap...

Bila hati dah gelap...susahlah nak bagi terang...kena pakai berus dawai le...

He he

Anonymous,  June 12, 2011 at 1:37 PM  

anon 12:31
ngapa tak ko bahas masa pas yg keluarkan fatwa membenarkan ini semua sebelum ini. siap tapsir siap hadith. ni pulak jadi bangkrap. nak guna berus dawai cuci hati. bila setan nak tipu abid, dia nyamor jadi alim. abid kena tipu sampai minum arak, bezina lepas tu membunuh. last sekali jadi kapir. abid tu pecaya sebab setan tu rupa dia macam hadi, pandang ikut belakang macam nik aziz. besereban bejanggut. bayangkan le tanam org ikut fatwa karut dia. bayangkan le sekarang tetiba takde negara islam dlm alquran. tetiba aje tak pe kawan kapir arbi. ape le kena sampai begitu sekali dok pemainkan hukum tuhan. serupa setan le yg dok menipu abid tu. tu le sebab hadith nabi dok suruh ulamak jgn ngampu umarak, ni ulamak nak jadi umarak, habis ugama diputarbelitkan utk kuasa. yg jahil tu semua ikut bukan sebab ape, jahil, nak masuk surga shortcut. bodoh org pas ni.hati yg tak terima cahye ni bukan sebab gelap aje, tapi hati yg dipalingkan ketempat gelap mana nak dapat cahya. macam meliwat mana nak dpt nak. bodoh org pas ni.

Anonymous,  June 12, 2011 at 1:43 PM  

Anon 12:17 pm, kalau betul tak fitnah macam mana pulak? Kau pulak lagi kena deduct kau punya pahala (kalau ada la) ke PG. Pembohongan dan putar belit menyalahgunakan hukum agama tu lagi berat. Itu golongan munafiq dan kau pun tau hukum hudud golongan munafiiqin ni patut diapakan kan?

Anonymous,  June 12, 2011 at 2:34 PM  

Ann 12.07, kalau menyampaikan benda dosa yang memang dilakukan oleh orang tu yang mengedik nak jadi PM, dan memang benar2 berlaku dengan bukti, tu di kira fitnah ke? Fitnah tu ialah mereka2 cerita buruk tanpa bukti. Kalau orang PAS kata UMNO kafir tu memang fitnah, sebab kami orang UMNO menunaikan rukun Islam 5 perkara, kenapa pulak kami jadi kafir.

Anonymous,  June 12, 2011 at 6:03 PM  

anon 12.31 dia ni dah tegar dgn PAS.bak kata kalau kaki dadah dah x ada ubat. x yah ckp apalah..Taik nit ajis dgn Mat sabun pun kalau boleh dia nak jilat.Sampai pekak buta segalanya..Mati menentang kerajaan Islam tandanya mati dalam kafir, bukan syahid.UMNO boleh memerintah setelah diPerkenan Oleh Yang Dipertuan Agong.Agong/Sultan adalah Ketua Ugama .Bukan Nit Ajis/Hj. Hadi/Mat sabun.
Perlembagaan telah menyatakan ugama rasmi Malaysia Islam dan dunia Ikhtiraf. Yang keladai2 14 ekor tu agaknya mampus dalam kafir.Ini bukan fitnah terang2 dia menentang Yang Di Pertuan Agong ketika itu.Tu lah kat mana dia letak hotak dia org.Raja2 x ada kena mengena dgn Politik.

Anonymous,  June 12, 2011 at 6:16 PM  

Anon 12:31..aku nak pesan bongok gila ke pAhala ni,nilah masalah pengikut tegar PAS..Kalau setakat kau hidup nak Pahala aku kerat jari aku dosalah ko dapat.Buat sesuatu jgn harapkan ganjaran Pahala.Aku nak terang ckit jgn ko sembahyang pun semata2 nak pahala....jgn buat baik semata2 nak pahala...buat biar Ihklas. Aku bagi satu contoh kalau ko tolong org kerana nak dapat Pahala ko gi mampus lah.Jatuh tak ihklas kau menolong orang tu.
Pahala Dosa kerja Allah S.W.T tentukan, bukan ko atau manusia bongok.

Anonymous,  June 12, 2011 at 6:30 PM  

Kafir mengkafir ni Kerja Pas..kononnya Nit Najis, Hj. Hadi, Mat Sabun tu dah Mcm Tuhan Bg pengikut Tegar bongok Pas ni. Boleh tentukan siapa Islam siapa Kafir.Ckp UMNO kafir. Sampai tahap gaban dia org ni punya x boleh berfikir.Sepatutnya pemimpin mcm tulah kita Laknat. Kalau lah Tun M..tu dia org kata teruk sgtlah, tapi x pernah Tun M mengkafirkan siapa ikut Pas. Sebab tu aku kalau setakat org Pas ni Pakai sereban tinggi mcm KLCC ke atau janggut sampai meleret sampai tanah aku ludah je muka dia org.

Anonymous,  June 12, 2011 at 7:08 PM  

Anon 12:31 ..ko jgn munafik sgt..jual Nama Nabi untuk meghalalkan apa yang ko cakap.

Nabi suruh buat Baik dan taat perintah Allah S.W.T je Atas muka Bumi ni.

Jgn ko pandai2 tolak pahala dengan Dosa jadi zerolah..itu ugama pas yang ngajor ko.

Satu lagi aku nak pesan kalau ko Jahil sgt..Pahala Dosa ni pun bukan Hak Nabi sekalipun untuk tentukannya.

Kau ingat pahla dosa ni mcm cikgu bg markah ke..50/100,30/100 ke?

Kadang2 kita x sedar dgn perbuatan kita dah jadi syirik,murtad.

Kalau kau dah pandai tolak campur Dosa Pahala ni.senang2 cakap zero.kau dah nak jadi Allah S.W.T ke? Kalau jahil pasal islam jgn dok sembang lebih bongok. Orang dalam Pas cukup bnyk spesis mcm ko ni.

Anonymous,  June 12, 2011 at 9:50 PM  

ORG PAS SUKA MAIN2KAN AYAT..PETIK JE APA2 AYAT YG SESUAI DGN KEHENDAK DIORANG. TAK PAYAH LAYAN MANGKUK HAYUN TU. MENGAJI PUN TERKEDEK2 LG NAK BETULKAN ORG.

Anonymous,  June 13, 2011 at 6:16 PM  

bila tengok pengakuan tg adun selinsing berzina, kata N.aj esok demo datang, malam ni hambo nak solat istikharah,
Jeng, jeng jeng (keesokannya ) Allah dah ampunkan dosa adun selinsing tu.
Aduh, hebatnya masuk PAS, berzina pun Allah ampunkan. sesuai beno dgn selogan Masuk PAS masuk syurga. Jgn risau, patutle ramai org kelantan bercerai pasal suami kayu 3, tak berdosa, cuma isteri tak faham kalau dah masuk PAS senang diampunkan dosa. Samalah dgn salah satu mahzab kristien ye.

Anonymous,  June 14, 2011 at 11:09 AM  

woi babi tonyok gomo

video selingsig tak kluar2,ko dah ada video mat sabu plak??

kembang kepala takuk tul la lu nih??

24 jam asyik nak berselingkuh je

lunyai nonok bini lu nanti

Anonymous,  November 3, 2011 at 1:27 AM  

Kamu semua jangan terperangkap dengan kebaikan Umno, tahun 2012 .....cukai akan naik dua kali ganda, org miskin nak makan apa, kamu org tak de hati perut......bukan nak tolong pun, tak habis2 berbalah sesama melayu....

kerajaan hanya kaya dengan cukai sajer, adakah itu ajaran Rasullullah? sekarang cukai barang dah melebihi 100%....memang tak padan kalu nak jual barang patutlah barang seludup pun semakin banyak masuk Malaysia...

undang manusia mengundang padah, siapa tolak hudud dialah munafik.....saya tak cakap suruh menyebelahi mana pihak tapi apa peranan kita dan apa fungsi kita ini kepada Allah, jawablah akhirat nanti! Berapa ramai ulama2' yang mesti mati di penjara....disebabkan sikap tidak peduli kita....

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:13 AM  

Melayu UMNO suka video LUCA dn Melayu UMNO jg PENGARAH PRODUCER VIDEO LUCA...Tak malu punya MELAYU!!!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP