PAPA DIVA - Gara Gara Klip Video Seks Seorang Artis Gelarkan Blogger Anjing

Monday, June 6, 2011




Dah agak lama Papa Diva tak menulis mengenai cerita artis tanahair ni, al maklum sejak isu Ac Mizal yang Papa Diva buat dulu tu lain macam pulak penangannya. He he he.

Apa pun hari ni Papa Diva nak cerita tentang seorang artis Hiburan baru setahun jagung tapi berlagak nya alahai memang nak mampos. nak kata artis ni Glamour tu tak lah jugak kira macam dia ni lebih kepada Syok sendiri kot.



Isu artis ni Papa Diva perolehi dari Blogg Tinggalkan Satu peluru yang mana Artis bajet Kacak ni mengutuk para Blogger. Amboi amboi amboi suka suka je dia cakap kita Blogger ni Bodoh lah, Anjing lah macam macam dia kutuk kita ni. macam lah dia tu tak Anjing.

Kisahnya si Artis ni marah sebab ada blogger hiburan yang kutuk kutuk mengenai Video Klip nya yang agak Seksa dan ada kelucahan melampau tu. Biasalah lah dek oi, artis ni kalau cuit sikit mula lah kata kita ni Fitnah, buat buat cerita tapi bila dah ada gambar melekat sana sini tak pula mintak maaf kat kita.



Papa Diva malas nak cerita pasal artis baru ni yang konon dia ni HOT ala ala Jonny Deep tapi Papa Diva nak mintak bantuan kepada seluruh angkatan Blogger untuk ajar si Artis Poyo yang merasakan dia tu hebat ala ala GAMBIT.

Papa Diva dengan ini mengistiharkan Perang ke atas Artis Murahan dan Sengkek yang mengelarkan Blogger ANJING.

Kita Bakor Kita Bakor Kita Bakor

Psssttt... Papa Diva adalah Adik kepada Papa Gomo : )


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

40 comments:

Anonymous,  June 6, 2011 at 9:36 PM  

muka pun macam betina. ko memang sial la artis kepala banggang. ko pi dok kat us ok jgak nak belakon video macam tu. Kat malaysia mana boleh bodohhhhhhhh....siap la kau jumpo ko nanti..kena bagi hodoh skit okla skitkt muka...

Anonymous,  June 6, 2011 at 9:40 PM  

pegi mampos la si gambit. mcm bagoss la plak!. gua rasa bila dah tak dpt cari mkn jadi artis dia join bob loklak masuk pas kah kah kah

Anonymous,  June 6, 2011 at 9:41 PM  

hantar kan dia ke anwar sure selamat bebb....ekekeke

Admiral Hafiz June 6, 2011 at 9:46 PM  

video clip ntah pape
miming mulut pn x betul
ada hati nk tembus parasan US

haha..wat malu je

Entry Terkini:
Peluang Istimewa Untuk Menjadi Covergirl Majalah Dara.com !

UMNO@fcuk,  June 6, 2011 at 9:48 PM  

Pope Gomo apacite aljubri punya kes kasi update ,,,lu fokus kat mat sabu...aljuri tak trelavant...dapat vidoe lucah mat sabu...gempak blog hang...boleh bikin punya..kan ramai bewak suka benda lucah ni...

nahaf June 6, 2011 at 10:14 PM  
This comment has been removed by the author.
leman decaprio June 6, 2011 at 10:19 PM  

papa diva seorg blogger yg sungguh prihatin! siapa sokong papa diva angkat tangan macam saye~~!



hak hak hak!!

Anonymous,  June 6, 2011 at 10:34 PM  

yang betulnya sigambit dengan gomo ni sama bangangnya.

takan bengang kot gambit dapat usap nenen minah tu

blogenstarz June 6, 2011 at 10:44 PM  

Bangang dan tongong altollol dia ni..
Makan babi kaaaaa ?

Horas! Hulu Langat June 6, 2011 at 10:44 PM  

Cam gampang punya poyo. Dia yg beraksi ala2 anjing nak mengawan...blogger lak dikatanya anjing.

Anonymous,  June 6, 2011 at 10:58 PM  

Yang dalam video tu bukan Gambit... Tu Shaz Jazlee hero drama asmara tu. Tapi memang dua2 tak sedor diri! Makan belacan aksi mat saleh! Chaits!

Anonymous,  June 6, 2011 at 11:02 PM  

tak kira la gambit ke,shaz ke yg pastinye kedua2 makhlok ni aku xberkenan, dasar jantan kebret.. pegang pmpn sana,pegang pmpn sini ya allah apa nk jadi.. bawak2 ambk air sembahyang la..baru dia tau xblh sentuh pmpn..

Anonymous,  June 6, 2011 at 11:55 PM  

pukimak kau la mokhtar..mak kau main ngan anjing la aku agak.tu la dpt anak cm kau ni mokhtar..malu nk ngaku nama mokhtar..gambit konon...harkhhh tuihhhhh!!!!!

Anonymous,  June 7, 2011 at 12:03 AM  

papa diva belasah budak mokhtar tu cukup2...jage kau mokhtar,kalu aku dpt kau mmg aku jubo kan kau cukup2.baru kau tau langit tu tggi kerendah..aku nk ajar kau erti pembaharuan ni..kemaluan aku lebih 3inci setengah dari nuar haram jadah punya..sendiri mau igt la bile aku dpt stor kunyit kau nnti mokhtar....

Anonymous,  June 7, 2011 at 1:01 AM  

papa diva serang habis habisan. . artis mcm n la slh satu perosak ank bangsa. . blh plak dia komen dia x salah blakon dlm video klip hampeh n. . mkin lama mkin trok. . asal artis jer mesti pakai mini skirt dedah sana dedah sini, pelok sana pelok sini( xde la sume artis sama ). . mana jbtan agama?? xkn tangkap khalwat jer. .

Anonymous,  June 7, 2011 at 1:34 AM  

klip ni terus terang ikhlas dari lubuk hatiku ini mmg tak masuk akal.tah pape ntah.tak paham den.baik romen je terus dr mula smpai hbis mcm klip mat aljuburi tu.buat la cerita ayam ke,ikan laga ke,cerita masak sayur tak campur belacan ke.kau bukan tak tahu kegemaran aku belacan.jgn marah nnt kena jual

Wake UP! June 7, 2011 at 2:52 AM  

Gambit? Siapa Gambit tu? Anjing kurap?

Anonymous,  June 7, 2011 at 8:27 AM  

menyerlahkan lagi kebodohan artis malaysia yg dah sememangnya bodoh...

Anonymous,  June 7, 2011 at 8:53 AM  

Omputeh sejak zaman antah berantah dulu dah buat video camtu. Yang si bangang ni skrg terhegeh2 nak mengikut...mat saleh sgtlah konon padahal cuma sampah! Dah ketinggalan zaman la bro! Nilai seninya tahap longkang, kreativit tahap jamban! Ni yg nak dibangga2kan? Wakakakaka. Masuk maharaja lawak lagi baik la bro!

ajai62 June 7, 2011 at 10:21 AM  

Assalam Bro

Ketiak hangit tu... Perasan hensem tu... Bodoh

Anonymous,  June 7, 2011 at 10:44 AM  

Tak yah layan la budak separuh masak ni. setahun 2 lagi nama dia hilang la dari media2 Malaysia. yg dia nak hangit ngan blogger ni pasal. buta hati tak reti nak nilai nasihat orang tua. mmg jenis bodoh piang. kalo hasil keje dia hebat, ok la ni.... jual kat pasar malam pun belum tentu laku.

expat in vietnam

Anonymous,  June 7, 2011 at 11:40 AM  

runtuh akhlak artis begini rupa... ni Mat Rais Yatim punya seni le kot... Penapisan Filem tak tapis ke? bako filem nih bako bako... kempen boikot filem ini, merosakkan anak muda2 orang Islam ajer... cilakak punya saifullah...

Anonymous,  June 7, 2011 at 12:03 PM  

Anwar buat filem blue, dia pn nak buat filem blue. Hampeh!!

Anonymous,  June 7, 2011 at 12:05 PM  

hahaha...shah jazle si hidung kembang n gambit mangkuk ayun perasan hensem ni buang ms je kita layan...baik kite desak munyet due ekor ni duk kt israel..bodo la ko gambit n shah si idung kembang

Anonymous,  June 7, 2011 at 1:42 PM  

Aku x heran pun..setakat dgn pompuan murahan konon artist katakan.Actually aku pun x kenal pun artis mangkuk ni.. Ni lah perangai Melayu.Dosa tu tetap dosa..Bak org kata manis gak lah lg,ada gak sensor,org muda artis la konon,elok x yah layan setakat nak cari publicity murahan .TP kalau Panddy kutty sorang tu, yang tu aku heran bebenor.Loud n clear x ada sensor. Aku cuma compare kan..Pemimpin plak tu pastu dah Tua ..Adehh.

Anonymous,  June 7, 2011 at 2:50 PM  

rambut panjang macam budak gian ganja..pegang2 pompuan macam bapak ayam..artis bangang!

Anonymous,  June 7, 2011 at 3:35 PM  

aku kesian la melaun sekor ni angan punya la tinggi nak market kat US konon tak payah laa tak ingin orang Amerika nak tengok video tonggang langgang tahap mangkuk jamban ko tu ... jual bontot kat US boleh laa ... berpeluk-peluk betindih-tindih cam beruk mak yeh kemaruk seks jer .... meluat ... tuiiii tuiii tuiiii uuiiiieeeekkkkk .......
pejabat Agama tak kan diam jer kalau dah melampau cam tu .....

Anonymous,  June 7, 2011 at 3:50 PM  

ooo die ni gambit...bru ku tau..
x sngke mcm ni cara ak knl artis baru..

ROSAFID,  June 7, 2011 at 4:54 PM  

Saya Kata! Orang yang macam ni lah yang tak nak ambil tahu tentang nasib bangsa melayu sekarang ni. Asyik dengan kemewahan dan kesedapan dunia dia sendiri saja. Muka baru keluar kat TV sekali dua dah belagak melebihi P.Ramlee,lakonan pun nampak sangat terhincut hincut. Tak ada class lah lu beb.Jangan ambil hati ya. Berkata2 dengan ikhlas dan jujur. Wallahua'alam. Wassalam.

Anonymous,  June 7, 2011 at 5:42 PM  

AKU HERAN LAA BUKAN KE SAME .. PAPAGOMO DOH PROMOSI VIDEO LUCAH GAKK .. GAMBIT PON SAME ... SAME2 BODOH LAAA ... AHAHHAK

Anonymous,  June 7, 2011 at 7:01 PM  

MUZIK VIDEO NI AMAT SESUAI UNTU PARA JEMAAH UMNO..APASAL MARAH PULAK,,

ENTAH2 TERBITAN UMNOPORNO PRODUCTION KOT..

BILA GAMBIT NI MASUK UMNO YE?

anti porno,  June 7, 2011 at 7:20 PM  

eh ye ke? buka anugerah tuhan PR ke yg jadik ketua porno? siap ada video 4 angle lagi.
si gambit sebenarnya nak challenge video anugerah tuhan korang le tu.
hahahahaha

Anonymous,  June 7, 2011 at 7:43 PM  

yela UMNO tgk porno.. mmg kami tgk, tgk porno yg geng2 pmbangkang bt.. hampa bt kmi tgkla hahaha lps 2 dedah kuikuikui. mana lg truk?

Anonymous,  June 7, 2011 at 7:44 PM  

ape kene plak dgn UMNO ni
tak paham betol aku dgn umat2 peliwat ni,klu mak diorang main dgn bangla pun aku rasa UMNO jgak la yg wajib dipersalahkan.

Anonymous,  June 7, 2011 at 7:55 PM  

Umno salah itu Umno salah ini
sume nk salahkan Umno.
nth2 nnti korang berak dlm sluar pon nk tduh Umno.
"Umno salah sal xsubsidi lampin"

Anonymous,  June 8, 2011 at 4:51 AM  

kelakar betul klip itu pasaran luar negara ,.... standarad lagu cam tu khak tuih boleh pg luar negara tak sampai indonesia lagi dah jatuh dalam laut terbenam untuk selam-lamanya...hihi

Anonymous,  June 8, 2011 at 8:32 AM  

alaaaa..
ahli parlimen boleh buat, glamour ape.
so depa nak jugak buat laa. boleh glamour ape.
glamour kepala hotak!

tudin5 June 8, 2011 at 9:32 AM  

artis mangkuk ayun... perasan best sangat la lakonan die... mcm sial jer...

Anonymous,  June 8, 2011 at 4:15 PM  

umno mangkuk

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP