PERJANJIAN SYAITAN - Blogger Kickdeffela Terima RM300 Ribu Dari Hussam Musa Untuk Muktamar Kali Ini

Wednesday, June 1, 2011




RM 300 Ribu itu lah nilai yang Gomo di maklumkan oleh sumber terdekat Hussam Musa berhubung pembayaran yang di buat kepada Blogger tersohor Kickdeffela baru baru ini.

Semalam Gomo di maklumkan bahawa Hussam Musa telah ke China pada satu tarikh yang lepas dan Blogger Kickdeffela juga turut sama ke China yang mana atas urusan apa mereka berdua pergi tidak lah di nyatakan.

Namun jika kita berfikir sejenak mengenai pekara ini pasti akan timbul satu tanda tanya kenapa mereka berdua yang satu ketika lalu merupakan sekutu rapat pergi ke China pada tarikh yang sama dan lokasi yang sama.

APA YANG DI LAKUKAN MEREKA HUSSAM MUSA DAN
BLOGGER KICKDEFFELA DI CHINA?


Mengikut sumber Gomo seorang perantara bernama Azman Bukit Marak telah di tugaskan dalam mengatur pertemuan mereka di China yang mana Azman ini lah juga yang menyerahkan Wang Tunai sebanyak RM300 Ribu kepada Blogger Kickdeffela. Wang tersebut di percayai bagi menjalankan Kempen Hussam Musa bagi pemilihan Muktamar PAS yang akan berlangsung pada 3hb ini.

Gomo sebenarnya tidak merasa hairan dengan timbulnya pekara ini memandangkan Hussam Musa pernah membayar Blogger Kickdeffela sebanyak RM4 JUTA sebelum PRU12 yang lalu yang mana Blogger Kickdeffela sendiri telah mengakui menerima wang tersebut dari Hussam Musa.

Walaupun sebelum ini mereka berpecah dan saling serang menyerang namun ini lah realiti bila seseorang memerlukan antara satu sama lain. Blogger Kickdeffela mungkin waktu ini tersepit kerana sumber Keewangan manakala Hussam Musa memerlukan khidmat Kickdeffela untuk Strategi Kemenangan nya pada muktamar kali ini.

Jika ingat artikel Gomo sebelum ini (KLIK DI SINI) yang menjelaskan mengenai kemasukkan saat saat akhir team Edrogan dalam Pertandingan Muktamar ini jelas menunjukkan mereka mempunyai perancangan yang cukup hebat bagi meraikan kemenangan mereka dalam Kategori masing masing.

Persoalanya di sini apakah ahli jemaah PAS dan pemimpin di dalam PAS tidak nampak bagaimana Hussam Musa dalam mengatur strategi nya bagi Pemilihan Muktamar kali ini? Blogger yang dulunya Rakan dan kemudiannya Musuh kini di Beli kembali demi merobekkan Pro Ulamak yang di jangka akan menang pada Pertandingan kali ini. Ini lah dia kehebatan Hussam Musa yang sedikit sebanyak mempelahari ilmu Penyumbahleweng dari Anwar Ibrahim.

Gomo dengan ini meminta Blogger Kickdeffela menyahut Cabaran dengan menyatakan Apakah Benar Beliau telah menerima Wang sebanyak RM300 Ribu dari Hussam Musa bagi menggerakkan jentera pada Pemilihan PAS kali ini.

Gomo juga minta Hussam Musa menjelaskan dari mana sumber Keewangan RM300 Ribu tersebut di perolehi dan CABAR Hussam Menafikan bahawa beliau telah memberikan Wang sebanyak RM300 Ribu tersebut kepada Blogger Kickdeffela.

Gomo kesian dengan puak PAS yang makin lama makin di perbodohkan oleh Hussam Musa Edrogan ni. Dah lah Tipu Duit Kambing!!! Celako lah kau Hussam Musa dan Kickdeffela yang Menjilat semula Tuannya.

Psssttt...maklumat Gomo TIP TOP bukan sekadar maklumat tepi Lorong sebelah bangunan PAS kat Chow Kit tu!!!




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

23 comments:

YB Raz June 1, 2011 at 9:49 AM  

pelik aku dowh..dah dapat 4 jutapun masih ada masalah kewangan ke?

Anonymous,  June 1, 2011 at 9:50 AM  

duit bala' la tu, sapa tak kenal budak bt marak tu, dia memang timber trading dah lama.

huh politik pas(esp kelantan) dah lama dah mcm umno, sbb pemain2 dan runner adalah org sama deme nak pulus jer, tak kira parti mana asal masyuk, dah sifat org ktan ni almost oppurtunis, cayalah , sejak berzaman lagi deme kejar pulus, selain dr itu sekadar tool jer.

So ni bukan idealogi lagi bang tapi kijang $$$, bukan hebatnya tok guru, bukannya kltanese lebih wara dan alim dan more islamic tp alat2 jer,hakikatnya BU (bu**t) dan DU (duit)

dr
sayuti pahi

blogenstarz June 1, 2011 at 10:16 AM  

WooooW Jual urang lebeh untun dari jual UNTA !

Kali ni yang kena jual adalah ahli2 PAS dan bukannya kambing Janpara !

Berbaloi2 jadi BLOGGER spt KICKDEFELLO !

Mohd June 1, 2011 at 10:44 AM  

Sekarang ini wang sedang ditaburkan kpd lebai2 PAS yg menjadi perwakilan supaya mengundi puak Erdogan yg menyokong Anwar Ibrahim aljuburi.
Cara inilah yg paling berkesan!
Lihat shj dlm pemilihan di antara Anwar dan Ghafar Baba dulu. Siapa menang?
Lihat shj dlm pemilihan Ketua Pemuda UMNO dahulu. Siapa yg menang?
Ini semua menunjukkan kuasa duit!
Tetapi PAS ni pelik sikit!
Orang beri duit, ambik.
Orang beri kain, pakai.
Tapi undi, beri pada Ulama.
Supaya selamat negara dan bangsa Malaysia.
Kecuali jika Melayu mudah lupa ....

Anonymous,  June 1, 2011 at 10:49 AM  

Kalau betul pun berlaku Kerjasama Husam dan Sheih..So What???


Yang tidak bermoral apabila Membuat cerita yang tidak benar macam PAPAGOMO. Kalau Sheih menulis yang benar mengenai Husam dengan bayaran tidak salah. Bayaran itu dikira professional service dia lah.


Kenapa benda simple macam ni pon tak leh fikir?

Anonymous,  June 1, 2011 at 11:01 AM  

kalau kena batang hidong kau kau kata bayaran proffessional lah kalau kat orang lain rasuah rasuah rasuah, konspirasi dln2. kau betul2 kambing janapara.

Anonymous,  June 1, 2011 at 11:15 AM  

Yang tak boleh berpolitik wang umno je kalau pas duit untuk ber j a h a t tu...

Anonymous,  June 1, 2011 at 11:26 AM  

kickdefella???

kes kapak terbang dah setel blom??

rasuah 4 juta??

sejenis ngan gomo..pandeykuti sejati

Anonymous,  June 1, 2011 at 11:27 AM  

bukti??bukti??bukti??

haaaa..ada video?? ada??

Anonymous,  June 1, 2011 at 11:48 AM  

$300 ribu untuk jahanamkan negara?? Itu saja?? Nk beli tanah kat Australia mana cukup beb??!!

Mengikut perancangan, nanti Fuckatan Laknat menang confirm harga RON 97 95 turun kepada 20 sen seliter, cukup setahun Malaysia bankrup, time tu depa jual la Malaysia murah2 kt Singapore kaa.. Kat Siam kaa..Kat Indon kaa..Keuntungan split 33% buleh beli tanah & banglo dgn swimming pool kat Australia atau N.Zealand sana. Awek bikini kelilin pinggang. Waduhh.. SYOKnya!

Anonymous,  June 1, 2011 at 11:56 AM  

Anon 11:27,

Kalau video keluaq sampai tsemboq biji mata hang kluaq tengok pn, bukan hangpa nak pcaya pooonn!! Dh kena edit la, kena superimpose laa, Photoshopped laa..

Drpd hang duk komen sini, baik hang pi jilat juboq Anwaq. Pi!!Pi!! syoh..syoh!!

beng-beng,  June 1, 2011 at 12:41 PM  

BODOH EGK NI aNON , org pas kalau dapat duit bukannya nak enjoy mcm org Umno,mereka akan buat lebih teruk dari itu,mereka kalau dapat duit dan kuasa mereka akan bunuh sesama muslim yg dianggapnya tak berapa Islam, itulah org PAS, kalau tak ikut tafsiran dia kapirlah engkau, sedangkan belum mendapat kuasa lg mereka dah ckp undi UMNO kafir, kalau dah dpt kuasa?. Kegilaan itu yg patut kita fikirkan.Segila-gila org minum arak lama2 InsyaAllah bertaubat tapi GILA org PAS huh... nyawa bai.. nyawa.. kalau Ularmak dia org dah berfatwa halal darah engkau habislaa.. kebaboommm...

tarzan,  June 1, 2011 at 12:45 PM  

Syaitan yg berselindung disebalik jubah dan janggut.Kalau amal ibadahnya memang egk tak boleh lawan tp merekalah Anjing-Anjing Neraka.

Anonymous,  June 1, 2011 at 12:47 PM  

Pok Nik ... ohhhhh Pok Nik... apo nak jadi dgn ko ni. Tak mahu mengalah.

Biarlah Anwar-Jubor sorang tabur air-mani dlm lubang bontot Saiful, tak payah lah ko pulak restu Husam-Kambing tabur money dlm Muktamar.

Haiii.. tak mahu mengalah org tuo ni.

SoundHeart,  June 1, 2011 at 12:49 PM  

Oh Aloh. Bendo lagu doh lomo doh. Cumo "Illusion" hok main peranan peting dale "Politcal Maneuvers" demo tuu.

Walau lagumano pong amik loh nasihat Nik Ajis baik-baik:-
Pilih loh orghe Kelate Sebabnyo Kelate Ado bukti pembagunan.....TESCOnyo




Maghi Kito Dikir Rambong ramai-ramai:-

Demo lah ni ni tok supo mulo
Tak berani kawe nok tego
Tengok kerling hujung mato
Tengok kerling hujung mato
Nyo mari angin sekak demo kayo

Sabik kata tak bole nok harap
Kita bodo serta darat
Ooo... oo...
La nong er

Kawe tego demo tak jawab
Kawe tego demo tak jawab
Kasih demo tidak tanggung jawab .......


"PAS MEMBAGUN IKUT KELANTAN"

tungau,  June 1, 2011 at 12:53 PM  

mereka akan gunakan apa saja kerana Nik Ajiz dah berpesan berkawan dgn Syaitan pun tak mengapa asalkan Umno ditumbangkan, kalau setakat 300k tu apalah sangat.. perjuangan menegakan Islam kepala bapak dia org , Rasuah jadi sedekah, matlamat menghalalkan cara.

Anonymous,  June 1, 2011 at 1:37 PM  

Betullah gomo, mana ada istilah rasuh dalam Pas, tu memang kira professional fee lah, tapi yang peliknya kenapa buat sembunyi2 sampai ke negeri China nun. kalau macam tu susah sikitlah BPR nak menyiasat kalau ada aduan, kena bekerjasama dengan BPR negeri China lah nampaknya.

Anonymous,  June 1, 2011 at 3:08 PM  

Dah tak sabar rasanya nak mengundi.GOMO,,kao tak tahu ke bila tarikhnya ??? Aku tetap undi PR,Leh masuk syurga......HeHeHe

Anonymous,  June 1, 2011 at 4:35 PM  

IKUT HAMPALAH

Anonymous,  June 1, 2011 at 5:42 PM  

Jawapan kepadaAnonymous Anonymous said...

kalau kena batang hidong kau kau kata bayaran proffessional lah kalau kat orang lain rasuah rasuah rasuah, konspirasi dln2. kau betul2 kambing janapara.

June 1, 2011 11:01 AM


Apa pulak Rasuah... KICKDEFELLA boleh mengundi ke dlm pemilihan tersebut? KICKDEFELLA tukang kira Undi ke? KICKDEFELLA ahli PAS ke??

Kalau benar tuduhan GOMO (Tapi aku yakin kalau benda datang dari GOMO semua Palsu).. maknanya Husam telah mengupah seorang blogger sebagai campaign managernya dengan yuran perkhidmatan RM300,000. Selai wang tersebut bukan hasil dari melanun wang rakyat atau wang parti...apa salahnya.

Anonymous,  June 2, 2011 at 11:51 AM  

Tokseh plekcik Kickdefella tuh lebih teruk dari Gomo. Gomo dah tentu pnyokong tegar Omngok tapi Tokseh Plekcik kicdefella nih sekali terlentang sekali nnerap sbb tu dia ada idea bodoh pase ddera terbalik tuh. kalu ibarat Gomo ni kambing tokseh tuh pulak hanjing. Ko guano Abe Gomo plebesa.

Anonymous,  June 2, 2011 at 3:02 PM  

gomo..gomo....nak mati lam fitenah > kalau yer pon nak bagi anak bini makan..biOlah dari duit yang halal....jgn ler nak wat citer-citer ngarut nih demi mendapatkan bayaran dari AMNO bingai tuh...karang anak-anak jadi tak cerdik....jadik setan..ko gak susah dihari tua..ingatlah sama gOMO

Anonymous,  June 2, 2011 at 11:16 PM  

Fitnah lagi...

Kau ingat ini UMNgOk @ UMporNO ke?

Pemimpin2 kau tu memanglah tukang tabur duit...tu sebablah boleh perintah sampai 50 tahun...

He he

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP