Video Ekslusif 18 SX - Johari Abdul Akui Pelaku Video Seks Adalah Dato Seri Anwar Ibrahim

Tuesday, June 28, 2011


Dato Johari Abdul PKR






Video di atas adalah rakaman Asli dan ianya adalah Tulen 100%. Datuk Johari Abdul di persilakan untuk SAMAN Tan Sri Rahim, Dato Eskay dan Dato Shuib jika ianya bukan rakaman yang asli dan Sohih.

Rakyat harus sedar bahawa ini lah Politik yang di amalkan oleh pemimpin Pakatan Rakyat yang mana walaupun kebenaran sudah di depan mata dan turut di akui namun apabila kerana wang ringgit maka Kebenaran yang sewajarnya di perjelaskan kepada Rakyat di Tutup.

Ingatlah semua bahawa waktu rakaman Video Seks Dato Seri Anwar Ibrahim di pertontonkan beliau Dato Johari Abdul telah mengakui pelakon di dalam Video Seks tersebut adalah Dato Seri Anwar Ibrahim.

Namun demikian apabila merasakan WANG yang menjadi keperluannya maka Dato Johari Abdul telah menuntut dari Dato Eskay Wang Tunai sebanyak Rm1 Juta ringgit dan meminta agar di sediakan Wang RM 1 Juta bagi setiap orang yang akan keluar dari PKR setelah menonton Video Seks tersebut.



"Datuk Johari Abdul meminta wang pendahuluan sejumlah RM100,000 sebagai "pelincir" untuk membawa lebih ramai ahli parlimen Pakatan Rakyat menonton video itu", kata Datuk Shazryl EskayAbdullah

Datuk Johari Abdul membuat permintaan itu selepas berpuashati apabila menonton video kontroversi itu. Beliau tidak dapa mengadakan wang itu dengan kadar segera tetapi mengaku telah memberikannya separuh daripada jumlah itu.


Keesokkan harinya Datuk Johari membawa lima lagi MP PKR untuk menonton video seks Anwar itu, mereka adalah Lima dari MP PKR itu ialah Datuk Kamarul Baharin Abbas (Teluk Kemang), Rashid Din (Merbok), Azan Ismail (Indera Mahkota), Amran Ab Ghani (Tanah Merah) dan Abdullah Sani (Kuala Langat).

Selepas itu Datuk Johari meminta sejumlah RM 1 juta seorang daripada Datuk Shazryl dengan jumlah semua RM 7 Juta semuanya. "Bila (permintaan sebegini) ini berlaku, kita pun buat keputusan tolak (permintaan Johari)," kata seorang lagi anggota Datuk T - bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Rahim Thamby Chik."

Petikan Akhbar




Tak lupa juga mengenai JAM OMEGA yang Anwar Ibrahim kata ada dalam simpanannya. Dalam Video sudah jelas bahawa Jam Omega milik Anwar Ibrahim berada dalam simpanan Dato Eskay yang kini telah di serahkan kepada pihak Polis.

Mohon Kak Wan untuk membuktikan bahawa jam Tangan Omega yang di tunjukkan di dalam Video itu adalah Palsu dan hanya Jam Murah yang di beli Dato Eskay di Chow Kitt. Kami juga minta Dato Johari Abdul Jawap kepada Rakyat Malaysia apakah Video yang di pertontonkan ini PALSU.




Psssttt...Allah maha besar, tutup macam mana pun pasti akan kantoi punya.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

154 comments:

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:04 AM  

kah kah tu dia pemimpin bau bangkai pkr dok menipu orang

Admiral Hafiz June 28, 2011 at 10:05 AM  

ada video dye kat utube, dah macam pengacara TV dah aku tengok
bongkar citer sbenar video 2

Entry Terkini:
Baru 2 bulan blogging dah dapat Google PR 4 ??!

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:11 AM  

tu dia.... caya la papa.. hahahahha bile la nak mampuih anwar nih... -Oyabun_

Aku Peduli Apa @ APA June 28, 2011 at 10:13 AM  

Salam bro Gomo.
Terima kasih atas video kelas 1 ini.Sekurang kurangnya orang akan tahu siap Johari Samdul penerbit video Edisi TerSIASAT.

Gua bangga dapat post video ini jam 10:04 pagi..4 min selepas bro dedahkan.Tq

DLSL June 28, 2011 at 10:17 AM  

kantoi kali nie.. Tapi rupa ada mcm P.Ramlee sikit lah... :D

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:19 AM  

Perg...nuar kalau nampak muka si johari ni kutuk dia dibelakang, memang haru. Belakang cakap lain, depan cakap lain.

'Nuar berdesit desit'....

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:36 AM  

Munafik betul Johari Bedul ni iskiskisk.

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:36 AM  

dekat youtube tu dia bercakap ada skrip .. yang ni dia x menipu ..

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:40 AM  

Gomo!!
Korang memang kejam! mendedahkan perkara ni! Takder hati perut!

Biarlah aku download video ni & tunjukkan kpd SEMUA org2 kampung yg takder internet utk membuktikan betapa kejamnya insan yg bernama GOMO!!!

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:48 AM  

PAS/PKR buka mata lah sikit..pasal tu sampai ke mampus babi sial tu x berani saman eskay..bersumpah laknat..jijah pun dah jadi bapak penipu rakyat pasal jam omega...x payah lah nak bertudung.bertopeng islam.bukak je semua biar nampak semua mcm belalai penzina laki ko tu.Habis semua orang Melayu kena kelentong dgn anak beranak.Ni pun ada hati nak BERSIH..udah2 ler melayu kena kelentong.Tahniah Dato T membongkar lagi pembohongan terhadap orang Melayu.Sedarlah Melayu..Ini lah keluarga yg mendajal dan menjahanamkan bangsa Melayu.Aku tahu banyak lagi rahsia besar Dato T pegang..sikit2 dia keluar...yg mana tegar tu jilat lah bontot keluarga Dajal ni.Bila berceramah wajah penzina tu dah sebiji mcm dajal menghasut orang Melayu dgn fitnah dia.Mangkok2 tegar jilat bontot dia..cover bagai nak gila ..suruh sumpah x islamik lah,suruh saman, UMNO lindunglah..suruh tunjuk jam omega sama waktu lah masa penzina dlm penjara...rupa2 nya ada kat eskay jam tu..dah bg kat Polis pun...wakawakawaka...KOmpom puak PKR/PAS tetap nak menegak benang yg basah..kalau anugay tu berzina depan mata diaorang pun dia kata tu bukan anugay..tu hantu raya..kah..kah..kah

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:55 AM  

Semua ni ada hikmah. Dia cuba menutup kebenaran tapi aib diri dia sendiri yang terpapar. Sampai bila2 pun orang tak akan percaya dgn dia. Semuanya berlaku dgn kehendakNYA juga.

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:56 AM  

haha CHECKMATE........i like that

khaixy June 28, 2011 at 10:58 AM  

yg aku paling seronok bila setiap entri dimasukkan gambar 'kontol' (bahasa jawa)si nuar al-juburi tu... kakaka... malu dowh... satu dunia tgk kontol... :D

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:59 AM  

gomo ..aku rasa tajuk blog ko kali ni sepi komen dari juak2 PAS/PKR..terkedu seribu bahasa..tipah tertipu lagi...hebat kaum keluarga sidajal tu gomo.tahniah gomo bg juak2 bongok PKR/PAS buka mata.kompom juak2 bongok kata video ni palsu...wakawakawaka

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:02 AM  

Bro, takde link untuk download ke? gua kat ofis ni youtube kena blok. tak boleh nak tengok. nak balik keje lambat lagi..tak sabar nak tengok ni. tolong bro...

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:08 AM  

inilah bala Allah SWT turunkan kat Anugay Dajal kerana sentiasa menipu orang Islam dan menghasut orang Melayu dgn fitnah2 terhadap org islam. Bukan senang nak jadi pemimpin beb.Silap menipu makan diri juga akhirnya.Allah maha adil.Apa jua yg berlaku adalah ketentuan nya.

PAPA GOMO June 28, 2011 at 11:26 AM  

aisey....takpe video ni takkan padam beb. mana ada unsur lucah pun kan. so kalau video ni pun kena padam sah sah lah depa kecut.

jangan risau akan ada lagi menyusul selepas ni... hehe he


mana juak Pakatan haram ni?? Woiii masuk komen lah.

Nahaii,  June 28, 2011 at 11:44 AM  

ni bkn talam dua muka nih.. ni dh doblas muka.. sebijik cam bang nuar. depan bang nuar baik punya johari backup - siap buat rancangan tv sendiri, belakang kalu sedap punya hentam cakap - siap mintak duit pelincir lg. ceroi betui. hopla jingga punya johari.

juak pkr ni mmg suka main belakang noo.. ikut perngai sapa ntah??

siap la johari, bang nuar dh target pungkoq hang. asyik balun pungkoq kecik kerempeng ja, la ni nak rasa pungkoq badak pulak.

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:50 AM  

apsal vedio potong2???

n xde pon dalam vedio ni yg tunjukkan dtk johari mengaku tu anwar...

"bukan pasal anawar, pasal the scene tuh"

adakah itu ayat yg dikatakan dtk johari mengaku tu anwar???

jgn jd bodoh la...kenapa papa gomo suka tunjuk vedio potong2 ha??

takut le tuh...hahahaha

PAPA GOMO June 28, 2011 at 11:56 AM  

relax jangan kelam kabut...he he he ada lagi susulan nya...tenang ye wahai juak pencacai pakatan.

johari abdul dah tak senang duduk, dia ingat apa dia kata hari tu....ha ha ha...

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:56 AM  

Biar orang deny lagi, kata pakai make up rupa macam dia, lepas ini keluar video yang tak kena potong, biar nampak reaksi Johari sepanjang tengok video lucah Anwar

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:58 AM  

lepas nie ade press conference dari johari abdul... yang berbunyi...

"thats not me!! yes face like me, but not me" thats superimpose like anwar sex video"

hahahahahahaahaaa berapa x agaknya kita nak dengar alasan macam nie.....

orang bodoh + benak jeee leh terima.... hehehehehehehe

Anonymous,  June 28, 2011 at 12:06 PM  

Hahaha...lepas ni Johari kata lelaki dalam video tu ada iras dia tapi bila dia berdiri, perut buncit, punggung besar dan bahu muscular. Tup tup dia kata itu bukan dia. Lagi sekali kena cari pakar. Badut betul parti kencing rakyat. (Muka Chua Soi Lek yg kabur diaorang kenal pulak).

Anonymous,  June 28, 2011 at 12:07 PM  

Nahaii..

hang ni la, dulu video anwar mula2 keluar pon, hang marah2 sebab ade potong2, sebab 1 minit je,bile kasi keluar semua, hang marah pulak, sebab malu tengok bos hang tunjuk kote, haha, ni bila video panas johari ni kasi potong2, banyak la kepala bapak hang punya songeh, ingat tau, video tu ade potong2, rakaman video penuh johari abdul akan keluar..hahaha, jgn marah aa..
tapi yg x tahan, time eskay kuarkan jam omega anwar dari plastik bungkusan tu.. mesti pak nuar ketaq lutut..kahkahkah !

Anonymous,  June 28, 2011 at 12:28 PM  

Kahkahkahkah. Hidup gomo! Lawak gila si P.Ramlee celup ni!

Anonymous,  June 28, 2011 at 12:33 PM  

Tak ada maknanya PR punya org setuju walau pun bulu idung anwar jelas terang sekali pun. Mereka tetap pertahankan peliwat dan ambiga anti islam tu. Biar lantak dioranglah nak pertahankan apa yg diorang suka. Yg panas yg terima padahnya mereka juga. Sebab mereka dah terlalu taksub.

Anti Jumud June 28, 2011 at 12:42 PM  

Tahniah bro Gomo pendedah terhebat..cayalah bro aku dah download video bagi tugasan lain yang akan menyakitkan pakatan haprak pembangkang..

Anonymous,  June 28, 2011 at 1:17 PM  

ko ni gomo tak jaga air muka dato jo langsung.tp aku pikir balik memang padan muka dia.suka tipu rakyat sgt.padan muka dato jo

Anonymous,  June 28, 2011 at 1:18 PM  

Aku respek kau, gomo... Teruskan perjuangan

Dato T pun rupanya ada planning baik punya. Agaknya dah jangka johari abdul nak spin diorg...

jgn pulak lps ni juak PR kata ni video iras johari abdul pulak...

Anonymous,  June 28, 2011 at 1:20 PM  

Siapa nak caya dengan blog jamban ne?

Tuan Tanah June 28, 2011 at 1:24 PM  

menjawablah kau johari bedul..asyik menipu je kerja pakatan haram ni

Anonymous,  June 28, 2011 at 1:34 PM  

haha.. sakit la brother joe

Anonymous,  June 28, 2011 at 1:42 PM  

AWAN FANTASIA!

PUKIMAK LU LAH BABI! DEKAT BLOG PRO PEMBANGKANG, IAITU MILOSUAM, KAU MAKI BN DAN NAJIB YA JANTAN SUNDAL! KAT SINI KAU PROMO KONEK KAU DAN ALAT ALAT SEKS PULAK!

KAU MEMANG JANTAN SUNDAL LAH AWAN FANTASIA. DARIPADA KAU BERFANTASI KAT BLOG NI, BAIK LAH KAU PERGI MASTURBASI DEPAN NUAR DAN HADI, SURUH POK NIK TENGOK, MUNGKIN DIA BOLEH JOIN SEKALI, PAS TU BOLEH AMPUNKAN DOSA KAU PULAK.

BERAMBUSLAH KAU DARI SINI! GOMO, KAU BLOCK JE JANTAN SIAL NI!!!!

Anonymous,  June 28, 2011 at 1:47 PM  

Ini satu lagi kerja UMNO membuat fitnah. Entah dah berapa juta duit rakyat habis bikin bayar yahudi utk buat filem berteknologi tinggi ni, sehingga org dlm vid itu benar2 kelihatan seperti datuk johari.

Org dlm vid ni lebih kurus berbnding datuk johari. Sah...memamg bukan datuk johari.

Dah bertimbun2 dosa UMNO ni kpd rakyat kerana asyik buat fitnah berpanjangan.

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:00 PM  

Ah! sudah! Apasal lah Pemuda UMNO ni ngok sangat! Bawak motor ramai2 ancam nak bakar pejabat keadilan dengan disaksikan oleh polis yg sekadar memerhati dari jauh.

Sekarang Pakatan dah ada modal utk spin benda ni utk menyerang bn.

Maka berlakulah pertembungan 2 isu; rakaman youtube Datuk Johari vs rakaman youtube pemuda UMNO ancam bakar pejabat keadilan.

Pandai2 koranglah sapa yg lebih pandai promosi video kat org ramai.

hartanah June 28, 2011 at 2:00 PM  

Cayala GOMO.........hahahahaahaa..
mangkuk ni MP kawsan aku ni...bt malu ah...aku sekeh jgk kepala mamat ni..
aku tau bideo ni ada sambungan...ang mmg kejam gomo...ang tnggu lu..tgk respon johari mcmne...tgk dia berkokok lebih2 x? kalu dia banyak kokok...part 2 akan kuar...hhahahaaa.......sbjik cm kes bos porno dia...banyak bnyi..kuarla part 2, 3 , 4..kih2..Lutut lu sudah goyang ka johari? Baru lu tau erti penyesalan kalu part dua kuar! HAhaahahaaa

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:05 PM  

Nazri Aziz menjelaskan kos sewa untuk dua kediaman rasmi itu adalah berjumlah RM32,972,115.55, kos baik pulih RM3,581,744.78, bil elektrik RM10,267,868.15 dan bil air RM1,967,386.55 untuk satu tahun.Lebih tepat lagi, sejumlah RM48,789,115.03 dibelanjakan termasuk kos sewa, kos baik pulih, bil elektrik dan bil air.

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:07 PM  

PapaGomo ko nak menipu pun agak-agakla. Ni bukan Jo bedul. Jo Bedul muke die mcm P.Ramlee ckp stail Mazidol 360. Isyk..isyk tak saba nak tgk 'Dalang Video Gelak2 Rakaman Seks' terbitan Sam KEtot plak hehe..

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:07 PM  

Ini satu lagi kerja UMNO membuat fitnah. Entah dah berapa juta duit rakyat habis bikin bayar yahudi "utk buat filem berteknologi tinggi ni, sehingga org dlm vid itu benar2 kelihatan seperti datuk johari.

Org dlm vid ni lebih kurus berbnding datuk johari. Sah...memamg bukan datuk johari.

Dah bertimbun2 dosa UMNO ni kpd rakyat kerana asyik buat fitnah berpanjangan"

betul tu..muka tak mcm MP Johari pun..MP Johari muka iras2 Allahyarham P ramlee..ni mcm org lain je..bontot dia pun lebih lebar..video ni boleh pulak berkaler, nape yg video yg dikatakan mirip anwar tu hitam putih? pastu jam tu bungkus pakai plastik je? sah, beli kat petaling street..

UMNO punye kerja! APA PUN TAK BOLEH!

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:10 PM  

hahaha, jerat Datuk T mengena!

video tu akan kuar full version beransur2..bergantung kpd tindak tanduk MP Johari ni..

kalu dia nak lebih2, nanti kuar time yang dia menjerit" ye lahh! mmg anwar!..hahaa, Datuk T simpan peluru lagi ni..

silap2 MP Johari kena sabit kesalahan rasuah sbb meminta rasuah dari Datuk T..kita lihat brani ke MP Johari bukak mulut lagi..

hahahaa!

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:30 PM  

dato T hero malaysia!! tan sri rambi chik , eskay , korg mmg dah bjaya slamatkan malaysia dgn penyebaran video ni! hidup malaysia! transpornomasi negara! video lucah diluluskan disebarkan di negara!

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:31 PM  

hahaha..nak tunjuk pandai konon..
hah..kan dah kena

lagi bukti sahih betapa tak boleh harap pemimpin2 pkr ni!

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:35 PM  

pencacai pembangkang dah gila meroyan! terkejut beruk beb!

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:40 PM  

Joe si Beruk ni tengok sampai mulut TERNGANGA....
Lagi dok cakap menipu menafikan...
Pundek kutty rakyat...tuuiihhh.

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:42 PM  

WAAAAAKAKAKAKAKAKAAA

Sat! Sat! Anon 2:30 tgh meroyan tu!

OK sambung gelak!! WAKAKAKAAKAKAKA

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:51 PM  

...syok sendiri nampaknye puak2 ni! mmg penyakit yg xde ubatnya.Pas tu boleh marah plak kalo orang x percaye. Baik korang kumpul geng korang yg ada dlm ni tahun depan masuk Maharaja Lawak untung2 boleh dpt RM350 ribu

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:52 PM  

Betul kata dato T dia akan buktikan satu persatu. Inilah bukti yg akan menyusul. Siap rakam lagi apa yg joe jambul kata. Hebat2.. Makin panas nampaknya batang anwar dan penyokong aljuburi. Kita suh joe tu bersumpah atau guna mesin menguji kebenaran. Kalau dia berdolak dalih juga elok bona la berketuakan ambiga untuk membersihkan kotor yg dibuat. Mereka igt org umno bodoh mcm penyokong yg bertuhankan lembu ke?. Tak perlu alih la pemuda umno nak bakar bangunan keadilan. Itu semua boleh buat. Polis pun tak buat apa sebab itu eksen saja untuk tatapan umum utk merosakkan nama umno. Berapa banyak laporan polis pr buat?.

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:55 PM  

ANON 2;51PM

ELOK LA TU 350K KALAU MENANG MAHARAJA LAWAK.

KALAU KO, KENA TIBAI BONTOT DAPAT 2K JE. HAHAHAHAHA

Anonymous,  June 28, 2011 at 2:57 PM  

Senang cerita, Malaysia memang meriah dgn isu2 moral mcm ni. Dari ostat2 atau ulamak2nya hingga ke rakyat jelata. Murid2 sekolah pun pandai dlm hal ini mengalahkan org dewasa. Kenapa? Kerana corak keperibadian pemimpin2 Malaysia yg banyak berunsurkan seks bebas...

Pangkat 'haji' pun masih gila seks...

Sobrie,  June 28, 2011 at 3:16 PM  

Salah siapa kan? Sapa suruh main kasar dulu? Fitnah itu ini tarak bukti. Bila org balas siap dengan bukti. meroyan meraban la pulak! Apa rasanya? Rasa oren, vanilla, coklat atau strawberi? Kahkahkahkah.

Suria Perkasa Hitam,  June 28, 2011 at 3:29 PM  

Awat berita ni tak keluar kat Malaysiakini? Takott??? Tengah cari idea nak spin????? Counter-spin?????

Hahahahaha.....

Anonymous,  June 28, 2011 at 3:33 PM  

itu besi lah voiiii.. mana boleh pakai.... buang karan sahaja... hahhahhahahahhahahh

Wake UP! June 28, 2011 at 3:34 PM  

Salam. Sakit belakang pun hilang bila nampak China Doll.

Anonymous,  June 28, 2011 at 3:35 PM  

Nah!!rasakan kau wahai juak PKR,PAS yg bodoh!

Ado otak tapi senang je kene kencing ngan anwar...

Anonymous,  June 28, 2011 at 3:50 PM  

PAS kata berdosa tgk video lucah..ko berdosa joe,wakakaka..PR checkmate!!!

PAPA GOMO June 28, 2011 at 3:53 PM  

Apa pasal malaysiakini tak keluarkan cerita video ni? Hehehe chekmate

Sobrie,  June 28, 2011 at 3:58 PM  

Malaysiakini kan cuma keluarkan cerita khayalan dan rekaan. Cerita benar mana mau diorg siarkan? Bertentangan dengan prinsip! Ahaks.

SOKONG BERSIH 2.0,  June 28, 2011 at 3:59 PM  

HOI! SEMUA BAHLUL DI ATAS ...AKU ADA MESEJ AKU HANTAR TADI KAU DAH DELETE ...ENTAH2 BYK KOMEN PENYOKONG PAKATAN RAKYAT ...KAU DAH DELETE ....MANGKUK HAYUN KAU PAPA GOMO ....JANGAN NAK TIPULAH KAUM SEBODOH KAU DI ATAS SILALAH WAHAI BERUK-BERUK SEKALIAN ...BERCHAT DAN SYOK SAMA SENDIRI .....SEMOGA ANDA DI BERI HADAYAH ....AMIIIN!

Anonymous,  June 28, 2011 at 4:09 PM  

Beruk PKR dan meroyan kahkahkahkah. Sukati orang la kan papagomo nak delete ke tak. Datang tak dijemput berambus tak disuruh. Kalau di blog diorg lagi la takleh blah...celah skit habis didelete. Kahkahkahkah! Bangsa penjilat jubur!

Anonymous,  June 28, 2011 at 4:17 PM  

Nko ada bukti ke gomo delete mesej nko? Wat mai 4 saksi tgk!!

Anonymous,  June 28, 2011 at 4:32 PM  

woi sokong bersih 2.0 3:59pm

yg kau meroyan kat sini apehal? dah la bodoh, buta perut, meroyan pulak kat sini. mana fakta dan hujah kau?

memang kau ni bangang mcm si johari bedul tu jugak!!!

Anonymous,  June 28, 2011 at 4:33 PM  

haha mmg best main macam ni. aku dah agak video ni diedit. tunggu respon joe bedul dulu. tu pun kalau dia berani respon.

Anonymous,  June 28, 2011 at 4:34 PM  

Ini kes bukan kena telanjang lagi ni..ni dah kira kena liwat aka suntut..PKR memang bodo..PKR memang bodo..kah..kah..kah..puas hati aku..bravo la gomo..KO macam kena tumbuk mike tyson pencacai PKR..!!tak berani komen lagi..macam bapuk siam..la..la..la..la

Anonymous,  June 28, 2011 at 4:58 PM  

Syabas GOMO. Mmg si Joe badigol ni dah kena checkmate. tau bodoh ttp nak menipu. tipu juak pkr bahlol boleh la. tp dia tak tau byk lagi org cerdik pandai kat mesia ni.

expat in Vietnam

Anonymous,  June 28, 2011 at 5:36 PM  

Suria Perkasa Hitam said...
Awat berita ni tak keluar kat Malaysiakini? Takott??? Tengah cari idea nak spin????? Counter-spin?????

Hahahahaha.....

sama la
papagomo pun tak keluarkan cerita
ketua puteri umno dan setiausaha umno kat kedah kena tangkap khalwat

suria perkosa hitam?
sapa hitam??? gomo la.lu perkosa gomo?

Anonymous,  June 28, 2011 at 5:43 PM  

gomo saing mu fuckfucurry
dalam blog ada tulis pesanan buat orang islam yang nak join Bersih.
tanya dia pesanan buat oarag yang islam kaki togok stout takde ke?

Anonymous,  June 28, 2011 at 5:44 PM  

Yg aku herannya. PR punya pemimpin boleh kata PSM pakai baju siap nama pemimpin kominis tiada agenda?. Kepala hotak dia berjambul. Betul2 Nak sakitkan hati org melayu. Apa motif pemimpin itu yg dijaja?. Jika umno guna 1Malaysia boleh pulak tuduh ada kaitan dgn ONE israil. Apa nak jadilah melayu PR ni. Kominis pun dibela?.

SOKONG BERSIH 2.0,  June 28, 2011 at 6:15 PM  

HOI SAUDARA PAPA GOMO!
LU...........ADA TELINGA KE?
CUBA DENGAR ELOK-ELOK APA EN. JOHARI CAKAP .....
KALAU SOUND DAH TROUBLE...
INILAH JADINYA .....

PAPA GOMO PUN SATU BODOH.....
KORANG YANG LAIN 2X BODOH ...SIAPA YANG PERCAYALAH CERITA PAPA GOMO

KAN EN SYUIB KAWAN EN. JOHARI MESTILAH FRIENDLY TAKKAN MASAM AJE...

MAHATHIR JUMPA BUSH PUN SENYUM
WALAUPUN PUN ORANG ISLAM...

INILAH MASALAH MALAYSIA .....
BANYAK LAGI SAUDARA SEISLAM KITA....
MASIH CETEK ILMU DAN AKIDAH!

SEMOGA SI BODOH YANG KUTUK SAYA DIBERI HIDAYAH!
.....AMIIN

TENGOK ...KAN ADA SI BODOH BAWAH KOMEN SAYA INI....APA BOLEH BUAT PAPA GOMO BODOH ....PENYOKONGNYA 2X BODOH ....NASIB...NASIB...

Anonymous,  June 28, 2011 at 6:30 PM  

Anon 6.15 Ko mana ada saudara seislam. Ha ha ha. Ko ada saudara seindia dan suadara sekominis. Ko mmg layak kena kutuk pun. Baru diseru mintak penyokong PR memberi komen untuk dikutuk akhirnya muncul tanpa diduga. Ko pun macam sudah terasa akan dikutuk. Aku mendapat hidayah ko mendapat susah. Ha ha ha

kiasu,  June 28, 2011 at 6:55 PM  

Ya memang sah ini bukan Joe Bedul, ini P. Ramlee, sebab perut joe bedul tak boroi, punggung tak kempis, hidung tak mancung macam P. ramlee.

Apala kau bedul, mengtertawakan bos kau Anuwar, dan mempersendakan arwah P. ramlee.

Anwar Dah Checkmate,  June 28, 2011 at 7:21 PM  

Takper. Biarkan diaorg meroyan kat blog gomo ni. Nanti bila dah kluar video full version,senyaplah diaorg tu. Isk isk isk...Gomo, bila video part 2 nak kuar ni.

SOKONG PAPA GOMO,  June 28, 2011 at 7:39 PM  

Johari hari ini dituduh oleh blog Papagomo cuba mendapatkan RM100,000 sebagai 'bayaran pelincir' bagi menjalankan tugas itu.

Penulis blog itu juga menuduh beliau cuba meminta RM1 juta bagi setiap ahli parlimen yang berjaya yang dipujuknya menonton video itu.

Papagomo tidak membekalkan bukti bagi mempertahankan dakwaannya tetapi hanya menyiarkan klip video yang memaparkan Johari menonton video seks berkenaan dengan kumpulan trio 'Datuk T'.

Beliau dilihat sedang bergurau dengan kumpulan Datuk T dan bergelak ketawa sepanjang klip dua minit itu.

Adalah dipercayai klip video berkenaan dirakamkan pada 21 Mac di sebuah hotel di Kuala Lumpur, hari yang sama Datuk T menayangkan video itu kepada sekumpulan wartawan dan editor terpilih di Hotel Carcosa Seri Negara.

Datuk T adalah nama samaran yang sebelum ini digunakan oleh ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bendahari PERKAS Datuk Shuaib Abdul Lazim.

Ditanya mengapa beliau sebegitu tenang semasa tayangan itu, Johari berkata beliau rasa 'rileks' kerana merasakan sesuatu yang tidak kena.

“Saya suspek yang saya dirakamkan sebab itu saya banyak tersenyum,” jelasnya.

Lebih-lebih lagi, kata Johari, beliau mengenali Rahim sejak zaman mereka bersama di Umno manakala Shuib adalah bapa saudaranya.

“Saya seorang MP lah bagaimana harus saya bertindak? Patutkah saya menanggis?” soalnya lagi.

Anonymous,  June 28, 2011 at 7:58 PM  

Kau mmg melampaulah, papagomo... Kau dah buat anjing2 PR menyalak tak tentu hala. Nak spin balik tp tak ada hujah. Meroyan je la setakat yg termampu...

Kesian la pd PR yg bertuankan penyokong komunis & rosak akhlak ni...

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:21 PM  

9 Julai ni, berkumpullah beramai2. Carilah mereka, asal jumpa tak kira kecik atau besar...BUNUH MEREKA!

Cara membunuh mereka sangat mudah, iaitu pastikan tidak ada tempat2 air bertakung, supaya nyamuk tidak boleh membiak.

Amalkanlah semangat bergotong royong membersihkan kampung anda, sehingga bebas dari nyamuk aedes.

Hidup sihat, kejiranan harmoni

(sedang menjejak IP Address utk dibuat pemantauan)

pRiNCe June 28, 2011 at 8:22 PM  

papagomo : kenapa video di cut ?
hanya replay benda yang sama jew..kalau video tu 100% tulen sila bagi video penuh...

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:23 PM  

Apsal bitorrent ni lambat mcm siput? nak download dari wikileaks pun susah!!

EMZE,  June 28, 2011 at 8:27 PM  

lawak jenaka tul lah lu orang2 DUMBNO..DUIT MEMANG MAINAN HANGPA..RASUAH DARAH DAGING LU WORANG..SEMOGA CUKUP BEKALAN NAK JAWAB KAT ALAM BARKAH NANTI..

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:35 PM  

fuckfuck gomo

belatuk galak,  June 28, 2011 at 8:42 PM  

steady papa..baru tadi kluaq berita kt tv3...blog hang mmg dh terkenal...barua pr dh hangat pungkoq...takpa2...nnt bang nuar kasi ky gel

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:44 PM  

bukan pasai anwar tu...pasai the scene tu....hweh hweh hweh hweh hweh

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:46 PM  

Gomo, Berapa banyak beruk sudah ditangkap anjing? Banyak lagi beruk yang merompak duit rakyat dan lebih banyak beruk yang tak tahu maruah diri sanggup membiarkan negara nya dirogol oleh pemimpin yang tidak bertanggung jawap, duit rakyat RM 888 billion kemana pergi nya gomo?, berbelanja sesuka hati, mana keadilan mahkamah, kebebasan Polis, AG, SPR, SPRM? sentiasa dilacurkan....

ezzal June 28, 2011 at 8:48 PM  

mne de part yg dia mngaku......video edit ni th ape2 th....org bodoh je yg caya.....

PAPA GOMO June 28, 2011 at 8:52 PM  

Rileks le, cuba fikir takkan video cut sampai johari habis tonton je? Takkan lepas tu tak lepak minum kopi sambil makan karipap? Hehehe

akan ada susulan nya, hehehe

demi rakyat maka wajib kita dedahkan siapa anwar al juburi

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:54 PM  

Aku dah lama nak bagi sepatah dua kata pd awan fantasia.....

Puki...mak.. lu.....!!!!

Jadilah diri sendiri jngan jadi mcm dedalu nak popular pegi duduk kat pokok lain.

Tak tau malu...khakkk tuihhhh!

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:54 PM  

Bila papa gomo punya video dah keluar ditv3. Maka mulalah penjilat aljuburi meroyan dlm blog ni. Dah macam langau. Ha ha ha.. Biarlah diorang luahkan perasaan sedih diorang dlm blog ni.

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:55 PM  

Tak sabar2 pulak puak pencacai ni nak melihat kebenaran. Sabarlah ngok! Papagomo tgh cari waktu sesuai tu. Gelojoh bebenor! Tak ditunjuk, nak sangat tengok, bila dah bagi tengok, tak percaya pulak! Wahahahaha. Tengok gomo tgk...diorg tak sabar nak tgk part 2. Kahkahkahkah.

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:59 PM  

Awan Fantasia: Boleh tak kau letak iklan ke blog kau kat tempat lain? Ini cara murahan dan menyakitkan mata orang! Mudah sangat cara kau! Menumpang kepopularan blog orang untuk kepentingan kau!

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:03 PM  

Kepada Semua penulis blog dan pembaca blog


Ingatlah sesungguhnya mati itu pasti dan takutlah kita semua akan mati dan hari pembalasan. Kepada penabur fitnah, hentikanlah sebaran tentang fitnah yang belum terbukti kebenarannya. Sesungguhnya Allah maha mengetahui segala apa yang zahir mahupun yg. batin.

Kita mungkin ada penyokong di dunia ini tapi siapa yg akan sokong di akhirat kelak!

Itu peringatan untuk semua. jgn jadi bodoh percaya berita tanpa usulperiksa. Tengok angle video tu pun dah tau siapa yg record video tu mmg berniat jahat. Enough is enough.. pi la fikirkan macammana nak bantu rakyat palestin dan bebaskan baitulmuqaddis... ! Itu sejuta kali lebih baik. Moga Allah memberi hidayah kepada PAPAGOMO dan pembaca blog sekalian.

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:03 PM  

Belatuk galak,
kehkehkehkeh blog jamban masuk tv3 suku. Memang lah tak ada standard.....,
Kalau semua cerdik pandai kat malaysia ni masuk blog ni memang mereka menyampah dengan artikal yang papa gomo paparkan.

Tidak ada pengajaran, ilmu dan tauladan yang dapat dimanafatkan untuk rakyat.......semua nya ceta lucah, gaibkan orang, fitnah orang dan umpat orang.

Bagus lah, biar 27 juta rakyat malaysia termaduk anak-anak bawah umur tahu akan standard tv3 suku ini jugak dan apa isi blog jamban ini.

Kepada pengunjung-pengunjung baru anon ucapkan

" S E L A M A T M E L A B U R "

Nuai,  June 28, 2011 at 9:03 PM  

video dgn statement tu x sama sebab:

1. Dato' Eskay yg cerita kat gomo sbb tu gomo tau.
2. Video tu derang buat mcm video china doll tu la. upload sikit2. smpi skang da 4angle.

xsabar nak tgk apa respon mr Jo.

*Your move

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:05 PM  

Awan Fantasia tu baru umoq 18. Beri dia peluang membesar sebagai johan. Kanak2 yg baru membesar harus diberikan kasih sayang yg secukupnya.

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:08 PM  

Cayalah papa gomo dgn kebenaran yg ditunjukkan.
Masuk tv3 buletin lagi tadi. Memang berhati hitam betul org yg masih menafikan. Dato 'J' - look like me sound like me but not my tummy..hahahahaha. Abihla hang kena pungkuk nanti. Baik kasi jumpa kapalapoosing kasi poosing balik.

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:12 PM  

Anon 9.03 , gomo sudah bertaubat kerna dia sudah di berikan hidayah.
Cuma, yang maseh menulis artikal dalam blog ni ialah qarin dia.
selalu nya kalau sudah qarin sering menjelma, alamat dah hampir ajal lah tu.

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:14 PM  

Kahkahkahkahkah untuk pencacai PiGayAr!

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:24 PM  

Syarikat Filem MAT Anugerah.

Mencari pelakon yng mempunyai
bentuk kote bengkok untuk di screntest.

Sesapa yng berminat boleh
emailkan ke KY Jellygamat.com.

Peringatan hanya kote BENGKOK..
Bukan kote BENGKANG BENGKOK!!!!


Pengarah.

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:28 PM  

Spin gomo Spin,
kalau tak cukup high pei minum 'San Miguel' banyak banyak minta kat bapak tukie arak Dr.M...

Patut lah yang tak betul disangkakan betul, buat fitnah se enak nya saja.......... mabok rupanya.

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:35 PM  

Anon 9.24,
anwar islam selagi lahir ,
eskay baru belasan tahun tak islam betul,
San Miguel pun minum juga,
kote bengkok tak KHATAN
Eksgay yang punya......

Selamat terKANTOI anon 9.24.

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:38 PM  

Anon 9;12pm..

....yng masih menulis article dalam blog ini ialah karin dia.Selalunya klu karin selalu menjelma dah hampir ajal le tu.

....................................

Habis yng ko menjelma kat blog nie
ko dah mampus jadi hantu raya ke?
Belajar tinggi2 dulu nak citer pasal korin bro...

Abu Garcia,  June 28, 2011 at 9:38 PM  

wakakakaakaka ...ramai sungguh rakyat malaysia yg dah diliwat Anwar ...mungkin depa ni dah telan ayiaq Anwar sebab tu tak mau percaya jugak bukti depan mata ....ciannnnnn

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:41 PM  

cuba buka malaysiakini. ada berita dato jo ni, gomo anak haram babi nak kata pa pulak. kulum kote pak jib lg lah

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:44 PM  

Kepada penyokong tegar anugayrah tuihan..
Balik lah kepada cara islam sekiranya anda masih ragu2. Yg hitam hatinya pun boleh cuba. Semoga mendapat petunjuk dan hidayah..insyallah.
SOLAT SUNAT ISTIKHARAH
Lakukan
Solat Istikharah bagi mengetahui penentuan tentang kebaikan dan pekerjaan yang akan oleh seseorang yang dia sendiri tidak dapat pastikan. Dengan solat ini, mudah-mudahan Allah SWT menunjukkan petandaNya, kalau baik natijahnya, diteruskan dan kalau tidak baik, tidak akan dilaksanakan.

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:48 PM  

Apa punya samdol la jo bedul ni....cittt...habis kasi malu aje orang nama johari abdul

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:50 PM  

anon 6:13

pandai pandai mengaku saudara seilam. Siapa kau nak ngaku ngan kami se islam?

Perangai micam cibai. ada otak tak nak pakai.

Saudara kau si paria ambiga tu. Paria yang beria beno nak menentang islam atas tiket demokrasi dan ketelusan kepala butuh bapak dia.

jangan nak ngada ngada mengguna perkataan ISLAM kat sini kalau perangai kalah yahudi laknatullah.

Anonymous,  June 28, 2011 at 9:51 PM  

SYUKUR ALHAMDULILLAH.
ALLAH TELAH MEMBERI HIDAYAH PADA GOMO & FRIEND.
ALLAH TELAH MEMBERI KEBERANIAN PADA GOMO & FRIEND.
TERUSKAN GOMO. TERUSKAN PENDEDAHAN.
INSYAALLAH AKAN ALLAH LIMPAHKAN LAGI HIDAYAH NYA.
TERUSKAN BERKONGSI KEBENARAN.
TAHNIAH GOMO.

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:04 PM  

Anon 9;35pm..


E.wahhhhh ewahhh..yng patut ko jangan lepas pandang eskayke..esgayke..kenyataanya dia kawan nuar...yng keluarkn video tu kawan nuar berahi..esgay tu kawan nuar berahiii laaaa..

Berapa ko punya umur ???
Aduhaiiiiii...macam nie la..
Ko pegi dekat2 ngan kelurga azmin mungkin ko boleh dapat klu anwar nie sapa.Ko jngn dengar citer dari azmin dan umi hafilda je tp dari yng lain juga termasuk ipar dan kawan2terdekat mereka. .Kemudian ko buat kesimpulan.

Dulu aku pun mati2 sokong pengkhianat benama anwar nie la bro ..

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:14 PM  

ye la, dorang ni bila rasa tejerat aje crita pasal nunkar nankir le soal jawab le dosa pahla le, tok guru dorang tu siap behadis betapsir quran membenarkan buka aib org kalu utk kepentingan umum. ape le standard ilmu dorang ni. tuhan pesan jgn dok ckp kalu korang sendiri tak amalkan. jgn criter org buat fitnah, korang tu cuba check diri tu sendiri. konon alim tapi yg dok sebar fitnah dulu tu alim letak kat mana. tanpa bukti walaupun besi, tanpa saksi dah heboh konon atantuya lah ziana zain lah. bahkan aljuburi tu pun dari mat sabu yg korang dok pilih. pas ko ni munafik le. korang yg konon nak nasihat org tu sedor le diri, ko tu munafik. kalu ko dok diam masa tok guru ko buat fatwa songsang ko tak yah le nak mohonkan org hidayah. dok muhasabah diri tu lagi bagus. bodoh org pas ni.

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:30 PM  

Awat hangpa dok n bela sangat iblih sekoq tu. Esok-esok dia mintak pungkok anak bini hangpa pun hangpa bagi no? Hangpa tengok la iblih kaki balon dia bukan kira dia tengok anak bini hangpa jambu-jambu sikit dia nak pakai. Tak kira pompuan ka jantan ka janji macam anak doll depan belakang lentik tak macam sepat kerin dia musti mareeee

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:43 PM  

Anon 10:14

Nice one, aku sokong ayat ko 100%

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:54 PM  

hidup papagomo....yang kantoi sekarang wan anuar...wan kena check mate dah tu...no way out...saya rasa wan dah lama dah tau nuar suka meliwat...depan belakang sama rasa....agak2 nya jijah dan kena ni...

Anonymous,  June 28, 2011 at 10:55 PM  

hidup papagomo....yang kantoi sekarang wan anuar...wan kena check mate dah tu...no way out...saya rasa wan dah lama dah tau nuar suka meliwat...depan belakang sama rasa....agak2 nya jijah dan kena ni...

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:03 PM  

Aku orang PAS
Aku bangga jadi orang PAS, ahli dan penyokong PAS selagi mana PAS mendokong perjuangan rasulullah.

Tanyalah tok guru lain pun dan mesti jawapan sama tentang tanggungjawab sebagai hamba Allah, amanah dan tuntutan sebagai khalifah diatas muka bumi ini - menegakkan agama dan syiar Islam dan mentadbir dunia ini dengannya.

Lu pikir la sendiri nak dok tang mana.... ambo nok bui pesanan ringkas sahaja.

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:20 PM  

dulu dia org umno,membayangkan org umno kuat bohong,mcm bang g.y kita tu jugak bekas org umno...tapi kalau macam tu..macam mana pok lebai bebal ni kena tipu jugak,

dah lah bukan sekali..dah basah lencun kena kencing pun masih lagi laung Takbirrrr!
APA PUNYA BINGAI Daaaa!!!!

( tulah kalau dah sampai tahap maksum..biar di rendam sekali pun tetap bersisik ).

SAMADLELONG June 28, 2011 at 11:22 PM  

MACAM2 HAMPA KOMEN, KEPUTUSANNYA:- DOSA ALJUB BOLEH DISUCIKAN OELH NIK NAJIS DAN HADI WANG

Anonymous,  June 28, 2011 at 11:39 PM  

AWAN DANIA :

Ko nih memang hampeh ..asyik nak promte blog ko..nak jadi yg 1st laatu

baik ko joint blog jambu @ nyah jee

kat sini utk org nak mencari kebenaran bukan nak cari berita gosip macam mat jubor

Anonymous,  June 29, 2011 at 12:01 AM  

Aku orng PAS,
Aku tak bangga jadi orng PAS,ahli dan penyokong PAS.Walupun mendokong pejuangan rasullullah tetapi memutuskan tali persaudaraan dan mengkafirkan saudara seislamnya.Sebaliknya
mengiktiraf, mengangkat dan bekerjasama dgn wanita yng mempertikaikan hukum islam.

Tanyalah tok guru mana memanglah jawapanya sama menegakan siar islam.Tp tanyalah tok guru mana hanya tok guru PAS je yng kata kawan ngan syaitan boleh.Angkat peliwat jadi pemimpin.Rsullullah
tak ajar lagu tu.Bina masjid tak de
tp buat berhala besar2.

Lu pikir la sendiri nak dok tang mana..ambo nak boi pesanan ringkas
sahaja.

Anonymous,  June 29, 2011 at 12:07 AM  

KAH KAH KAH

puak2 parti kencing rakyat
dok sibuk nak pusing crita...
last guna nama islam...dorang org xbelajar agama islam ke?

Tu laa belajar agama dgn dengar ceramah pas tu psl buta hati jee memanjang...balik2 salah org salh diri sendiri xnampak...kejab lagi ade yg baring tgh jln mcm kat Perak ituhari konon islamik laa tu

hahahaha..

Anonymous,  June 29, 2011 at 12:51 AM  

KADANG2 BILA AKU P DENGAR CERAMAH PAS AKU NAK TERGELAK KAT DEPA, CONTOHNYA APABILA DIUMUMKAN NAMA PENCERAMAH DAN BILA PENCERAMAH DEPA MULA BACA AYAT QURAN UNTUK PEMBUKA MAJLIS DAN LEPAS SYARAHAN DIA BACA AYAT QURAN SEKERAT2 LEPAS TU TAFSIR, BACA AYAT QURAN SEKERAT2 LEPAS TU TAFSIR DEPA INGAT PENCERAMAH ITU ISLAM TAK SANGGA DAH, DEPA TAK TAU DAH BERAPA HARI PENCERAMAH TU DOK HAFAL AYAT QURAN YANG SEKERAT2 TU UNTUK DICERAMAHKAN KEPADA PENYOKONG2 PAS YANG BUTA HATI DAN PERUT. PASAIPA PENCERAMAH TERSEBUT TAK BACA HABIH SATU SURAH AYAT QURAN TERSEBUT???? PASAIPA BACA SEKERAT2 SAJA, SEBAB AYAT YANG LAIN TU BELUM DI HAFAL LAGI, MUDAH JE JAWAPANNYA. DEPA TU BUKAN ALHAFIS, DEPA TU ANAK HARAM JADAH.

Anonymous,  June 29, 2011 at 12:52 AM  

Nik najis dan pemimpin pas tengah dok selak hadis apa nak dikeluarkan untuk pertahankan kominis pulak. Tahniah gomo penyokong umno makin bersemangat dlm blog ini. Penyokong PR masuk saja terus terasa kena liwat. Bagi satu komen bila bontut rasa menyucuk nyucuk tak tahan terus blah.. Ha ha ha.

Anonymous,  June 29, 2011 at 1:06 AM  

Apa nak buat PAS membutuhkan PKR utk matlamatnya. Oleh Anwar pun butoh kan PAS secukupnya sampai sasau cam tak berakal. Sial betul PAS ni, memang tak ada kelas lansung, Mat Sabu timbalan bukan hina dia tapi lah politician pro sikit. Babi PAS, celaka pumya PAS, sial punya PAS ... Ikut style dia ni bru bunga bunga aje.

Anonymous,  June 29, 2011 at 1:25 AM  

Sedikit pun tak nampak macan Datok Johari, macam P.Ramli ada la.

Anonymous,  June 29, 2011 at 1:27 AM  

Tajuk Lagu: Makhluk T*h*n Paling Sexy
Penyanyi: Cina Doll

Belalai mu sexy,
itu terbukti,
dari cara mu,
memburit aku.
Punggung mu sexy,
itu terbukti,
dari cara mu,
menyondol aku.

Chorus:

Kamu makhluk dua alam,
yang tercipta,
yang paling sexy.
Cuma kamu yang bisa,
membuat ku,
terus menjerit,
Ow ow ow (ah ah ah)
Ow ow ow (ih ih ih)

Anak kg pertama,  June 29, 2011 at 1:34 AM  

Riwayat PKR dah tak lama dah..dah nak bungkus...dalam beberapa hari lagi PKR terpaksa pakai alat bantuan hayat..kalau tak bungkus...alat tu nama parti PAS..Tuan Guru Nik Aziz...lepas tu minta TGNA keluarkan fatwa terhebat...siapa langgar fatwa tu akan terbakar terus...boleh jadi BBQ dan makan ngan sos cili...yg pasti DSAI dah kantoi...mula malam nie DSAI takle lena le..fikir macamana nak spin pulak...

Anonymous,  June 29, 2011 at 2:40 AM  

Penzina dan peliwat tu bukan sekadar meliwat dan zina org..habis dgn keluarga dia kena zina dan liwat.sampai sekarang dok kelentong orang Melayu.

Anonymous,  June 29, 2011 at 2:59 AM  

SAYA SEBAGAI AHLI PKR MENCADANGKAN SUPAYA NAMA PKR DITUKAR KEPADA "PARTI KAKI ROMEN" ATAU "PENIPU KEPADA RAKYAT". KAMI JUGA MENCADANGKAN AGAR PAS MENGUBAH NAMA MENJADI "PENGIKUT AJARAN SESAT" ATAU "PENCACAI AMBIGA SREVANEESAN"

UMNO@Bebal,  June 29, 2011 at 7:01 AM  

Tuntutan Bersih 2.0:

1] BERSIHkan Senarai undi
2] Mereformasikan Undi Pos
3] Penggunaan Dakwat Kekal
4] Akses Media yang Bebas dan Adil
5] Tempoh Kempen Minima 21 hari
6] Kukuhkan Institusi Awam
7] Hentikan Rasuah
8] Hentikan Politik Kotor

Jom Berubah....Yang berani berubah akan turun 9hb Julai 2011.

Yang takut akan bebal dulu, kini dan selamanya.

Anonymous,  June 29, 2011 at 7:14 AM  

BERSIH TERLAMPAU SAMPAI KOTE TUNJUK KAT ORANG 24 JAM, TU LA HAMPA

Anonymous,  June 29, 2011 at 7:22 AM  

Anon 7:01 Kesian kau masih terminum air kencing Anwar. Boleh berubah tapi Anwar kasi tendang dulu, kita semua orang bermoral. Bila nak kulum pulak kote dia.

PAS BABI, DAP BABI, PKR BABI, BABI = Brother Anwar Bin Ibrahim. Semua dia kontolkan, tapi biasa lah dalam meniaga mana boleh lawan Cina, tak tipu bukan Cina, jadi memang Anwar kontol semua, tapi Melayu sasau cam kau & PAS lah. Cina kimak DAP makan BABI lah, jadi lauk Si Nuar & Melayu keparat cam kau.

Anonymous,  June 29, 2011 at 7:46 AM  

anon pening lalat 7:01

Ubah nuar lu dulu,sini mau tengok lu clear tempat lu dulu.baru lu mari sini.Itu pun kita mau lu bersih kepala lu dulu.

Anonymous,  June 29, 2011 at 8:19 AM  

WAH WAH..
NAK BERUBAH KONON.
HAPUSKAN DULU PARA PENIPU RAKYAT SEMUA TU.
MENYUSAHKAN ORG RAMAI JE.

pakatan haprak-yat,  June 29, 2011 at 8:52 AM  


UMNO@Bebal said...
Tuntutan Bersih 2.0:

1] BERSIHkan Senarai undi
2] Mereformasikan Undi Pos
3] Penggunaan Dakwat Kekal
4] Akses Media yang Bebas dan Adil
5] Tempoh Kempen Minima 21 hari
6] Kukuhkan Institusi Awam
7] Hentikan Rasuah
8] Hentikan Politik Kotor

Jom Berubah....Yang berani berubah akan turun 9hb Julai 2011.

Yang takut akan bebal dulu, kini dan selamanya.

June 29, 2011 7:01 AM


Engkau yang bebal sebenarnya. Tan Sri Pengerusi SPR dah jawab. Dia dah panggil Bersiharam ni berdialog, hindu tu pusing sana, pusing sini.

1 Bersihkan senarai undi.

Senarai pengundi di sesuatu kawasan tu dipamerkan di tempat-tempat awam secara berkala SEBELUM DIWARTAKAN. Boleh juga dibeli daripada pejabat SPR. Masa sebelum diwartakan tu lah nak buat bantahan. Jadi, apa yang nak bisingnya?

2 Mereformasikan Undi POS

Apa yang nak direformasikan lagi? Rakaman CCTV pergerakan peti undi semua dibuat oleh SPR. Nak telus macamana lagi kalau orang nak tukar peti undi, atau ringkasnya vote rigging? Reformasi tu hanya ayat anwar ibrahim je.

3 Penggunaan dakwat kekal

Next election akan ada sistem yang lebih baik - sistem biometrik. Jadi, orang lain tak boleh menyamar jadi Anwar Ibrahim. Dalam video klip, Anwar boleh lah cakap itu orang lain.

4 Akses media yang bebas dan adil

Sejak bila akhbar online kaki fitnah seperti Malaysian Insider dan Malaysiakini tak diberi akses? Itu hanya omongan kosong Pakatan Haprakyat sahaja.

5 Tempoh kempen minima 21 hari

Ini kerja gila. Kalau nak berkempen, sebelum election, patut dah buat, melalui khidmat kepada rakyat. Yang mustahak bukan kempen, TETAPI perkhidmatan kepada rakyat. Yang nak buang masa kempen hanya puak-puak korang aje. Ini kempen, nak cakap berdegang-degang, nak sampaikan fitnah buat apa?

6 Kukuhkan institusi awam

Amenda ko cakap ni, mat? Ko sendiri pun tak reti nak buat ulasan. Ulang balik apa yang Ambiga (pejuang murtad) cakap sahaja.

7 Hentikan rasuah

Eh? Rasuah yang bagaimana pulak dalam election ni? Sah, ko memang bebal, tak boleh fikir ke?

8 Hentikan politik kotor

Bersihkan pemilihan PKR dulu, baru cakap berkenaan pilihan raya

Kesimpulannya, nak buat demonstrasi pun, buat laa dalam stadium. Takde ganggu orang. Ini menyusahkan majoriti rakyat Malaysia yang nak cari rezeki. Patutlah selama 50 tahun, puak-puak ni tak boleh nak bentuk kerajaan. Rakyat kenal hantu-hantu ni.

Anonymous,  June 29, 2011 at 9:07 AM  

Ini Johari Abdul betul-betul maharaja lawak cap lanun. Dalam pertemuan lepas dia ditunjuk rakaman video Anu dia kata dia kena paksa masuk dalam bilik tu padahal lagi tersengeh-sengih masuk dalam kata nak tengok Thailand punya ke? Tak sebut langsung pasal jam omega yang ditunjuk Eskay pada dia. Ni dia celaka yang ambik keputusan bela BABI sebab tak dapat masyuk juta-juta. Melayu macam ni senang beli, kalau harga berpatutan anak bini dia pun dia jual.

Anonymous,  June 29, 2011 at 9:16 AM  

TIDAK SOKONG PKR @ UMNO

dah tengok video 2...
1- ANGLE sama mcm video sex anwar..
2- KUALITI yg jauh beza....why xbuat video sex sama mcm kualiti dlm video ni???mcm ada maksud tersirat....
3- andai XDA KAMERA yg berkualiti ms buat video sex 2, kenapa xpanggil polis, jaim, jais,IMAM dan WARTAWAN YG ADA KAMERA YG JAUH LEBIH CANGGIH..kan senang...xyah org lain nak putar belit fakta walau dah sah 99.99% tulen.
4- hanya ALLAH yg maha mengetahui mana yg btol mana yg salah....

Anonymous,  June 29, 2011 at 9:32 AM  

Apalah salahnya Datuk Johari mintak duit 1 juta...bukan dia curi.

Kalo pengemis tiap2 hari buli mntak duit, apalah salahnya dia mintak sekali ajer.

Anonymous,  June 29, 2011 at 9:34 AM  

Anon 9.16 am jangan nak berlakon konon tak sokong mana-mana. Habis tu ko sokong sapa? Kalau pemerhati buat apa kau nak komen. Pemerhati patut duduk diam-diam. Video yang guna untuk rakam aksi tu gunakan night vision untuk merakam objek-objek dalam cahaya yang suram sebab dalam keseluruhan rakaman hanya lampu bilik air sahaja dibukak. Fungsi night vision pada camcoder hanya akan hasilkan rakaman dalam hitam putih. Yang rakam Johari tu sebab cahaya dah cukup jadi boleh gunakan fungsi biasa, bukannya pakai camcoder bermutu tinggi. Apa kau fikir ada ke jual camcoder bermutu rendah yang hanya boleh rakam gambar hitam putih? Akai ada ka?

Anonymous,  June 29, 2011 at 9:38 AM  

Anon 9.32 kalau Johari ni ada peluang sapu duit. Sepuluh ringgit pun dia kebas...

Anonymous,  June 29, 2011 at 11:46 AM  

punyala munafik Johari Abdul ni masa dia buat press conference dia kata mcm2 mmg beza gila apa yg dia ckp kat wartawan dengan kelakuan sebenar ms tgk video ni...mmg munafik gila babi

Anonymous,  June 29, 2011 at 12:12 PM  

mcm best video ni.. nampak perancangan yg begitu rapi dr SK.. apa tujuan? lain tarak, mau kasi jahanam itu Anwar la... apa pasal mau kasi jahanam anwar? takut sama dia ka? apa pasal takut kawan?

Anonymous,  June 29, 2011 at 12:16 PM  

Pencacai2 Najib pun mula meroyan2 pabila PR buat himpunan BERSIH. Kenapa buat BERSIH kat kawasan Melayu? Pasai org Melayu paling ramai perangai tak BERSIH, suka baling batu sembunyi tangan, suka mengkongkek tapi tak pandai ngaku... mcm Najib tu... Kena BERSIH kan Najib dulu dan Hisham, Fidah, Najisri, bung Muktar Karno, Mu'hidden', Toyol, ustazah Mari'shit'aah, Kera Jubor, big mama, Pak Bedulah, Jin Dancer... wooo ramai oooo!!!

Anonymous,  June 29, 2011 at 12:25 PM  

Lebih menarik sepatutnya Papa Gomo sertakan sekali video 'P.Ramlee
palsu' ini semasa membuat sidang akhbar setelah menonton anuar menutuh china doll di dalan entri yng
sama.Biar kita semua membuat penilaian sejauh mana hipokritnya
Dato Johari Abdul.

Anonymous,  June 29, 2011 at 12:38 PM  

anon 12;16

Kahkahkah saper yng meroyan?
Ko klu normal tak dtng ke blog nie menyalak jadi anjing.

Anak saper la ko nie...bodoh tak tak bertempat.Pegilah buat kat stadium tak kacau orng nak meniaga saper pun tak marah la bebal.

Lagi satu itu pun klu ko boleh berfikir normal.Klu tak bersih PRU lepas jangan mimpi ko orng boleh menang di 5 negeri!

Kesianya ko nie satu dunia tahu pemilihan PKR tak bersih ko nak cerita bersih.

Kasi basoh ko punya berak dulu ar baru boleh cerita bersih kahkahkahkah

SAMADLELONG June 29, 2011 at 12:42 PM  

ANON 9:16 AM : HANG BODO TAHAP BODO BDO DOOOO, SOALAN HANG NI ORANG DAH TERANG BERPULUH2 KALI DAH, BODO LA HANG NI. BARU KELUAQ DARI DALAM HUTAN KA????????????

Anonymous,  June 29, 2011 at 1:49 PM  

bukan baru keluaq dr hutan tp dari bawah tempurung...hua hua hua

U Makan Nasi Orang (UMNO),  June 29, 2011 at 2:03 PM  

9 Julai, 2011. Sejarah pasti tercipta, puak UMNO gigit jari...

Hanya PR yg paling bebas makan duit rakyat, sebab pemimpin2 PR tidak sebuncit pemimpin2 UMNO yg dlm perut byk makan duit rakyat.

Anonymous,  June 29, 2011 at 2:14 PM  

cakap bedegar2 puak2 pkr ngan pas ni. takut2 nanti jadi macam kes korg nak boikot utusan. sekor pun tak nampak muke

Anonymous,  June 29, 2011 at 2:21 PM  

HAAAAAHAAAAAAHAAAAHAHAHAHAHHHHAAHHA

Anon 2;03 otak ko cacat ker..?????
mari sini dtng selangor negeri kaya di bawah BN dulu..sekarng diperintah
oleh seorng jenaral yng gagap..mendapat punaisihat dari kaki liwat dan doa kesejahteraan dari wali yng bagi minum air lumpur utk rakyatnya disamping doa popular utk pecahkn perut saudara islamnya.

Apa dah jadi dng Selangor??. dlm PR lagi gila babi makn duit.

Anonymous,  June 29, 2011 at 3:40 PM  

ok,rilex sume,kita pakat tgok bola mlm ni lwn taiwan.ok?hik2

Anonymous,  June 29, 2011 at 3:52 PM  

hehehehehehehehehe

geng2 umporno memang suke giler dgn video

heheheheheheheheheheh

semua nak jadi bukti

heheheheheheheehehe

menda2 tak bernyawa nak angkat jadi saksi

heheheheheheheheheeh

dvd lucah..jam omega

hehehehehehehehhhehe

tapi kesian,sebab menda2 tu semua tak akai,seropa cam geng2 sungkuk tinggi

heheheheheheheheheheehhe

bro gomo..itu dvd selinsing tak mau kluar skali ka??

heheheheeheheheheheheheheh

wat2 lupa kot??

hheheheheheheheheheheh

Anonymous,  June 29, 2011 at 4:27 PM  

nampak beza orang berilmu dgn org x berilmu komen.

Rush Murad June 29, 2011 at 7:30 PM  
This comment has been removed by the author.
Anonymous,  June 29, 2011 at 7:31 PM  

Salam. Memang aku tak fahamlah cara pemikiran orang-orang Melayu yang masih menyokong DSAI dan PKR serta PAS!!! Dah ada bukti jelas macam ni pun depa masih menafikan pendajjalan dan pengkhianatan yg puak2 PKR buat. Ini semua hasil solat hajat puak2 PAS yang minta Allah tunjukkan kebenaran, nah!!!! dah tunjuk depan mata...masih tak percayakah??? nak bukti yg macam mana lagi???? Semoga depa ni mendapat petunjuk dan hidayah...UMNO bertungkus2-lumus memartabatkan orang2 Melayu Islam...

BUDAK KULAI

Anonymous,  June 30, 2011 at 7:58 AM  

apa ni...Malaysia x habis2 gaduh pasal sex je x malu ke dagn negara lain. Bangsa makan bangsa sendiri dan kecoh sesama agama pula tu... weii...sedar la...

Anonymous,  October 2, 2011 at 11:58 AM  

salam gomo wakakaka lepas ne jijah, nik najis, lim guan, karpal, takut nak kluar umah lanun2 tu akan dok keras dlm bilik kebal takut beb tak pasal kena chekmate wakakakakuikuikui sakit perut aku bnyk tawa juak2 harak pkr lawak2 beb

Anonymous,  October 2, 2011 at 12:06 PM  

jam omega? jijah kata ada pada dia abis tu jam omega siapa yang punye wakakaka.jijah tolong lah tunjuk kn jam omega dan seluar dalammmm c nuar tu nak tgk2 je..kontol nuar dah puas tengokk wakakaka glemor pulak kontol c nuar tu cam artis pulakk wakakak eeeee gelii bebb -pasir gudang

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP