5 Lelaki Baju Kuning Di Tangkap Bawah Kolong Sg Gombak

Saturday, July 9, 2011

Keadaan tenang di Kuala Lumpur hari ini dan setakat ini hanya sekitar 500 orang sahaja puak Pemberontak baju Kuning berada di dalam KL dan telah di arahkan keluar oleh pihak Polis.

Tangkapan juga di lakukan dengan menangkap mereka yang di syaki terlibat dalam pemberontakkan Baju Kuning.

Tadi juga di maklumkan 5 lelaki di jumpai di Bawah Kolong Sg Gombak dengan memakai baju kuning. Hasil pemeriksaan dapati mereka adalah penagih Dadah Tegar yang di upah rm20 sekepala bagi menyertai demo Haram!

Di Bukit Bintang pula keadaan juga tenang namun banyak kedai kedai di Tutup ekoran takut akan demo yang bakal di lakukan PATRIOT jam 1 pm nanti.

Laporan Lanjut Menyusul!

4 comments:

nana July 9, 2011 at 12:07 PM  

KUALA LUMPUR – Pihak berkuasa yang berada di sekitar Bukit Bintang dari semalam sedang menunggu kelibat Khairy Jamaluddin untuk ditahan sekiranya beliau muncul.

Menurut seorang pegawai polis yang enggan dikenali,beberapa anggotanya sedang bersedia untuk menahan Ketua Pemuda Umno itu jika beliau berani tunjuk muka di sini hari ini.

“Kami sedang menunggu KJ,”katanya.

Khairy Jamaluddin adalah antara 91 individu yang dilarang memasuki kawasan Kuala Lumpur hari ini melalui perintah yang dikeluarkan mahkamah.


TANGKAP JE TOK,JGN KASI CAN

SAMADLELONG July 9, 2011 at 12:16 PM  

takat pukul 11.30 pg dah 236 individu perhimpunan haram telah di tangkap polis. Padan muka depa, tak da kerja lain ka bodo??????

sember : UTUSAN ONLINE

mohd albab July 9, 2011 at 2:50 PM  

sian nye dorang ni...

dh xder org lain lg yg blh d hrpkn..stkt status penagih dadah jer yg blh d hrp..xpe la..jnji nmpak ramai yg sokong..nasib baik jg dorang ni wk demo,blh ler penagih2 dadah tegar tu cr rzki 'halal' skt,buat blanja sharian..

"sokong bershit!!!!!"kata penagih2

ril July 9, 2011 at 9:19 PM  

http://kedaibajuborong.blogspot.com/

BLOG ADIK BERADIK

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP