Bar Council Sokong Pembunuh Demi Kepentingan DAP

Sunday, July 24, 2011




KUALA LUMPUR 23 Julai - Kerajaan digesa mengambil tindakan tegas ke atas Majlis Peguam kerana mempersoalkan hasil laporan Suruhanjaya Diraja Siasatan Kematian Teoh Beng Hock yang sekali gus dianggap menghina institusi raja. Senator Ezam Mohd. Nor berkata, Majlis Peguam jelas menjadi persatuan rasis, berkepentingan dan perkakas politik kepada pembangkang khususnya DAP dalam kes ini.

"Kenyataan yang dikeluarkan Majlis Peguam dilihat bodoh, rasis dan berbaur politik. DAP yang sepatutnya meminta maaf kerana amalan korup mereka yang menyebabkan Beng Hock menjadi mangsa.

"DAP khususnya majikan Beng Hock yang amalkan rasuah menjadi punca kes ini bermula. Pemimpin DAP wajib minta maaf dan bayar ganti rugi pada keluarga Beng Hock,"

katanya dalam satu khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada Mingguan Malaysia di sini hari ini.
Beliau berkata demikian apabila mengulas mengenai kenyataan Majlis Peguam yang menolak penemuan laporan Suruhanjaya Diraja Siasatan Kematian Teoh Beng Hock mengikut laporan portal berita Malaysiakini dan The Malaysian Insider.

Tambah Ezam, kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng juga dilihat menghina keputusan suruhanjaya diraja dan mesti dikenakan tindakan kerana memberi contoh pemimpin tidak ada adab dan kurang ajar.



Itulah dia DAP dalam penyamaran nya dalam wajah Majlis Peguam. Bukan isu baru tapi dah lama Majlis Peguam ni dipenuhi si bangsat bangsat DAP yang sememangnya menolak sistem Beraja yang ada dalam Kerajaan Malaysia hari ini.



Gomo nak ingatkan balik kepada semua kes Pembunuhan Datuk Sosilawati dan 3 lagi yang lain. Peguam yang membunuh dengan kejam 4 orang Melayu Islam itu adalah ahli DAP seumur hidup dan juga merupakan ahli majlis Bar Councile.

Majlis Peguam tidak pernah sama sekali mengeluarkan apa apa kenyataan mengutuk pembunuhan tersebut malah dilihat melindungi ahlinya yang Totok DAP itu.

Apakah kita tidak jelas bahawa Majlis Peguam waktu ini sudah terang terangan menjadi alat boneka DAP dna Pakatan Pembangkang dan sewajarnya kita seluruh rakyat Malaysia menolak Majlis Peguam ini.


Pembunuh Kejam

Mereka sudah tidak lagi Relevan bila bercakap soal Undang Undang kerana jika tidak memihak pada mereka maka akan salah lah orang itu tetapi jika mereka mempunyai kepentingan maka merekalah yang akan bermati matian membela si Tertuduh.

Pada Gomo ini semua adalah Nanah yang akan menjahanamkan Malaysia Negara yang berdaulat. Ayuh kita tentang Bar Counsil ini.


Psssttt...Dah terang terang Barua DAP takkan kita nak sokong lagi Bar Council ni?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

52 comments:

Anonymous,  July 24, 2011 at 9:48 PM  

Haram jadah !

Anonymous,  July 24, 2011 at 9:54 PM  

aku dari dulu tak pecaya peguam2 ni...kerja pembelit asalkan anak guam mereka..bebas....sebab tu aku tak mau jadi loyerr.....nanti banyaK BELIT.silap belit.banyak dosa..banyak dosa....nerakalah jawab nya....contoh peguam yang bela ci anuuurrrr tuuuu..

Anonymous,  July 24, 2011 at 10:02 PM  

Majlis Peguam Malaysia patut diharamkan kerana merupakan parti politik dan bukan badan peguam.Najib dan Hishamuddin nampak takut sangat nak ambil tindakan terhadap mereka.Jangan sampai sudah terlambat.Mereka ini disokong DAP untuk menghapuskan kuasa raja2 dan sekaligus menjadikan Malaysia sebuah Republik.

Anonymous,  July 24, 2011 at 10:05 PM  

kata BN = barang naik...tapi bila peguam naikkan service charge...senyap pulak.

Anonymous,  July 24, 2011 at 10:11 PM  

aku bab bar council dan dap ni memang menyirap darah aku...rasis keterlaluan...bab orang melayu mati mcm katak..bangsa diorang mati habis satu dicacai cari keadilan konon ..dan paling sial ada orang melayu islam menjafi barua sekaki...memang haram jadah

Anonymous,  July 24, 2011 at 10:14 PM  

Pulak dah..dulu mintak Suruhanjaya Diraja siasat kematian. Laporan Suruhanjaya Diraja menyatakan si mati membunuh diri kerana tidak tahan dengan kaedah penyiasatan ke atas dia oleh tiga orang pegawai SPR. Apa lagi yang diorang nak? Logik ke pegawai-pegawai tu nak baling cina bukti penting DAP makan rasuah ke bawah bangunan?

Anonymous,  July 24, 2011 at 10:28 PM  

Hati komunis memang camtu. Bila permintaan mereka dah dipenuhi, tetap tak puashati. Pergi mampos.

Tuan Tanah July 24, 2011 at 10:36 PM  

kalau dah ramai keling dam bar council ni lah yg jadi..majlis peguam ni patut tukar jadi parti politik.lepas tu kita tengok diorang dapat sokongan ke tidak

udomstar@gmail.com July 24, 2011 at 10:37 PM  

http://penjagaketuananmelayu.blogspot.com/

Anonymous,  July 24, 2011 at 10:44 PM  

i myself was a lawyer..cube check president bar council mane ade melayu..kes paling senang, Suhardi yg menyamar mati masa bersih tu la..mane ade diorng kecoh nk suh buat RCI ape..sebab ape?satu sebab die berlakon ah, satu lagi, sebab die melayu..mati katak je la..

Anonymous,  July 24, 2011 at 10:53 PM  

MENGENAI ISU VIDEO SEKS! NAH NI ANWAR DAH TUNJUKKAN BUKTI... KALAU TAK PERCAYA LAGI PUAK KERAJAAN NI TAKTAU LA... SILA BACA ELOK2 DENGAN NADA #sarcasm

http://harianmetroll.blogspot.com/2011/07/metroll-news-anwar-ibrahim-kerajaan.html

Anwar ejen Yahudi,  July 24, 2011 at 10:58 PM  

Betapa mereka sewenang-wenangnya mempermainkan orang ramai. Mereka yg paling arif pasal undang2 negara tetapi mereka mengamalkan dasar memilih bulu.

1. TBH mampos mereka yg minta kerajaan BN keluarkan belanja tubuhkan Suruhanjaya Diraja.
Keputusan : TBH mampos bunuh diri kerana mahu menutup bangkai DAP.

2. 4 orang Melayu dibunuh ahli seumur hidup DAP dan ahli Majlis Peguam. Atas dasar memilih bulu, mangkuk dlm majlis ni DIAM. Apa nak heran, ketuanya dulu AMBABIGA.

Asal DAP, baik keling pariah atau cina babi, sama je.

TBH mampos bunuh diri kecoh giler.
Pelacur Altantuya mampos pun kecoh giler.

Sosilawati meninggal??? 4 nyawa hilang. Nyawa orang Melayu. Kenapa SENYAP ???? Kenapa membisu wahai PASngok PASngok?? Orang Melayu beragama Islam, sama bangsa sama agama tapi kamu diam???

Si Baharudin mati sakit jantung dibantainya kena pemedih mata FRU. Padahal jatuh mati dlm bangunan. Dah tu gambar Baharudin sesedap hati tukar ke gambar satu lagi samdol PASngok...

Peh...Jahat tahap syaitonirrajim.

Anonymous,  July 24, 2011 at 10:59 PM  

jadahhhhhh....sirap darah aku tengok muka dia....kalau terlepas sekorr niii..nampak nya......perang besarrrr...bebbbbb....aku dah beli pedang samurai buat perhiasan dirumah...

Anonymous,  July 24, 2011 at 11:07 PM  

MANA HALA TUJU KITA ORANG2 MIM LAM ALIF YA WAU.... BAGKIT LAH DARI LENAA YANG PANJANG... TAKBIR 100X....

ROSAFID,  July 24, 2011 at 11:12 PM  

Saya Kata!!! Sebab tu la pada waktu Tun Mahathir memegang teraju pemerintahan negara, beliau tutuh betul2 loyar2 buruk yang bersembunyi di sebalik kain barua koncil ( majlis peguam ) sebab dia tau bila di beri muka, anjing2 ni akan menggunakan apa cara sekali pun untuk menegak kan kebenaran tetapi yang hanya akan memihak kepada keuntungan mereka.Dah tu sejak tun dol lepaskan anjing2 ni dan beri peluang untuk manyalak, maka ini lah jadi nya. Semua benda orang buat tak betul belaka. Saya cadangkan bubarkan bar council yang ada sekarang ni dan sumbat saja ketua2 mereka dalam penjara sampai mampus, sebab selagi tak di ambil tindakan selagi tu lah mereka ni akan menyalak dari subuh sampai malam hanya untuk kepentingan parti pembangkang.Ada berani ka buat.Sila sahut cabaran jika anda anak jantan. Siapa dia?Tepuk dada tanya selera masing2.Wallahu'alam. Wassalam.

Anonymous,  July 24, 2011 at 11:15 PM  

Biasalah bro. Kita ada hisham pondan mereka ada majlis peguam. Mana nak sama keris tumpul dengan lidah bercabang. Malangnya melayu...

Jadi apa perlu kita buat?

Kita minta YDP Agung supaya bubarkan majlis peguam ni. Buat petition. Buat lapuran polis. Buat demonstrasi dalam stadium. Buat depan bangunan majlis peguam lagi bagus. Biar gempaq. Tunjukan kita tak senang dengan puak loyar buruk yang telah dihijack oleh babi2 dapig. Gerakkan org2 melayu bandar dan kampung supaya meluahkan rasa benci kita kpd double-standard loyar2 buruk itu.

Cina dan kapir harbi ini hanya faham bahasa kasar baru mereka tunduk dan beradab. Tak usah berbincang lagi. Zaman khalifah Umar semua mereka ni dah kena pancung termasuk 'khalifah' palsu yang jijik kat penang.

Anonymous,  July 24, 2011 at 11:21 PM  

Apa sumbangan Majlis Peguam Malaysia pada masyarakat? Fungsi Bar Council sebenarnya menjaga profesyen guaman untuk cari makan dalam bidang kerjaya kepeguaman itu saja. Bar Council tidak ada hak bersuara mengenai kerajaan kerana mereka bukan wakil-wakil rakyat yang dipilih dalam pilihanraya untuk kononnya menyuarakan ketidakpuasahan hati rakyat dan Majlis Peguam Malaysia telah menyimpang dari matlamat penubuhannya dengan bersekongkol dengan parti-parti pembangkang untuk memburukkan kredibiliti kerajaan sekaligus menjatuhkan kerajaan untuk digantikan dengan pembangkang. Kalau majoriti india-india peguam ini mahu menyatakan tidak puas hati jangan gunakan Majlis Peguam, gunakan nama sendiri dan daftar sebagai ahli rasmi mana-mana parti pembangkang.

Anonymous,  July 24, 2011 at 11:34 PM  

Barang diingat di dalam Suruhanjaya Siasatan Diraja atas kematian TBH antara anggota-anggota Suruhanjaya tersebut adalah wakil-wakil Majlis Peguam sendiri yang dipilih daripada mereka yang mempunyai kepakaran terbaik di kalangan ahli-ahli majlis Peguam. Ahli-ahli Majlis Peguam itu sendiri terlibat dalam penyiasatan bebas tersebut dan mereka juga yang menandatangani kesasahihan laporan tersebut sebagai benar dan telus. Kini mereka menidakkan pula laporang yang telah sama-sama mereka buat. Untuk apa? Tak lain tak bukan ialah demi memberi keuntungan politik kepada parti pembangkang yang disokong mereka.

Anonymous,  July 24, 2011 at 11:46 PM  

BOIKOT peguam Cina dan India....Melayu pun sudah ramai peguam yang berwibawa !

Anonymous,  July 25, 2011 at 12:16 AM  

TBH? Telejun Bangunan? Haiyaa!! Tiu niama chow hai!

Wa ingat Dogs And Pigs (DAP) sudah pandai menggunai bahase Melayu masuk jugelor itu perpatah-patah Melayu. Wa ingat meleka suda memandai diri memiliy patah "biar pecah di pelut, jangan pecah di mulut."

Tapi di dalam ini kes, sudah pecah di kepara. Tiu niama chow hai!

Anonymous,  July 25, 2011 at 12:43 AM  

sokong 11:12,11:15,11:21,11:34&11:46pm

najib kena contohi cara tun m..
klu nk sokongan melayu..
tak pyh terhegeh2 mengharapkan puak2 penggigit tgn ni..
tgk muka anjing pembunuh kejam ni..wlupun nmpk bijak sekilas pandang pun dah tau kelicikan dia ni..

Anonymous,  July 25, 2011 at 12:44 AM  

Majlis Peguam tidak boleh dibubarkan kerana ia sama seperti Malaysian Medical Association, Pertubuhan Arkitek Malaysia, Malaysian Engineering Association dsb yang bertujuan meemelihara profesionaliti profeyen masing-masing. Apa yang boleh dibuat ialah menghalang Majlis Peguam ini daripada membuat sebarang kenyataan yang menyentuh berkenaan pentadbiran kerajaan atau bersekongkol dengan mana-mana parti politik.

Anonymous,  July 25, 2011 at 12:47 AM  

ramai lg spesis anjing pembunuh ni kt luar sana..
celaka sial anjing pembunuh !!

Anonymous,  July 25, 2011 at 12:47 AM  

"MENGENAI ISU VIDEO SEKS! NAH NI ANWAR DAH TUNJUKKAN BUKTI... KALAU TAK PERCAYA LAGI PUAK KERAJAAN NI TAKTAU LA... SILA BACA ELOK2 DENGAN NADA #sarcasm
http://harianmetroll.blogspot.com/2011/07/metroll-news-anwar-ibrahim-kerajaan.html
July 24, 2011 10:53 PM"

balaci ni nak promote la pulak, nak spin apa lagi ni konon "kerajaan belanja RM70 juta buat kesan khas" puiiih, cukuplah tu, sape nak percaya lagi

Anonymous,  July 25, 2011 at 1:07 AM  

balaci ni nak promote la pulak, nak spin apa lagi ni konon "kerajaan belanja RM70 juta buat kesan khas" puiiih, cukuplah tu, sape nak percaya lagi


TROLLED!~

Anonymous,  July 25, 2011 at 1:51 AM  

GOMO!!KOREK JER JUBO KELING2 NI.HAHA

ReentryCapsule July 25, 2011 at 2:12 AM  

► Keling Paria kalau dah berkumpul ramai-ramai macam tu la jadinya.Besar Kepala,Bongkak dan perasaan macam BAGUSS.Tak kira la Bar Council ke,Private Sector ke semua sama.

►Aku memang dah masak dengan perangai Keling-Keling Paria kat Malaysia ni.Time bodek tak ingat dunia.Tapi bila time dia ada kuasa habis la kau kena benam dalam lubang jamban yg paling dalam.

► Moral daripada cerita ni jgn bagi muka pada keling.Izinkan saya mengundurkan diri.

Terima KaseeeYY..!!!

ah pua,  July 25, 2011 at 2:53 AM  

klu kepala manyak pondan..anak buah juga ikut pondan..melalak2 la..hunus keris kontot la..apa la..bla..bla...
tp musuh makin berani..
teraju apa celita itu kosukun talak mising2 lg..
manyak syiok woo..

Tukang Spin,  July 25, 2011 at 6:24 AM  

Aku dah perati lama dah, Bar Council dan SUHAKAM memang takkan sebulu ngan kerajaan. Mereka sentiasa mengambil peluang untuk mencari kesilapan kerajaan. Sebab apa ? Sebab Bar Council dan SUHAKAM tiada muka Melayu.

Anonymous,  July 25, 2011 at 7:11 AM  

Gomo Papa Kutty kena tibai bogel dengan Pondan Tua....nak tengok belalai Gomo klik kat.... sini

Anonymous,  July 25, 2011 at 9:18 AM  

Mcm hanjing ak tgk muke ank hindu sekor ni..cine sekor mati sbk duk jaje satu dunia,yg menjaje bangse mlayu cetek otak..bajingan!

Anonymous,  July 25, 2011 at 9:49 AM  

inilah jadinye bila kafir memimpin..yg islam dlm tu jadi YESS SIRR selamanya..dgn sesama islam bukan main tunjuk taring tapi berhadapan dgn kafir terutama cindia bagai di ragut telur..lebih takut hilang telur dari agama..

Mak Nyeh,  July 25, 2011 at 10:05 AM  

Root of cause: Al Juburi. Selagi insan yg berhotak kat kapla butuh nih masih bebas, selagi itulah usaha2 ke arah merosakan imej dan kepentingan Melayu diteruskan. Apa kan daya, kita ada pemimpin2 UMNO spt Hisham, Najib dan Pudin... awww!!!!

Anonymous,  July 25, 2011 at 10:38 AM  

Bukan pondan tapi pemimpin-pemimpin yang betul-betul pro dan demokratik.

Anwar Bin Ibrahim sedang meniti zaman malap dan penghabisan dia di arena politik. Ucapan selamat tinggal Anwar ialah selepas PRU 13 apabila dia didapati bersalah menjadi gay peliwat rogol oleh semua lapisan mahkamah di Malaysia. Selamat jalan romeo itu lah lagu Ramlah Ram khas untuk beliou.

Anonymous,  July 25, 2011 at 10:47 AM  

hari tu kecoh nak tubuh suruhanjaya diRaja..siap nangis2 depan kamera lagi.

skrg apasal tak nak terima hakikat? bar council memang patut kena bar dari membuat sebarang public comment selepas ini..

Anonymous,  July 25, 2011 at 12:02 PM  

Apa kena mengena pandangan Bar Council dengan pembunuhan Datuk Sosilawati pula?

Teoh Beng Hock tak mungkin bunuh diri

Anonymous,  July 25, 2011 at 12:04 PM  

Salam sahabat, aku nak ingatkan sedara semua DAP terlibat secara langsung atas beberapa pekara:
1. Pengunaan Kalimah Allah
2. perjumpaan paderi2 kristian di penang
3. Permohonan penghapusan hak2 orang melayu suatu waktu dahulu
4. Pembelaan Lina Joy dari Islam ke kristian
5. penghapusan peniaga minoriti melayu di pulau pinang
5. Penggunaan Ayat2 Al Quran sewenang wenangnya oleh mereka
6. Penaklukkan tanah2 usaha melyau di selangor
7. Menghina istitusi beraja di Malayia
8. Mengawal kontrak pembinaan di selangor
9. mendesak penggunaan wang zakat di selangor
10. Mengangkat Liew Kuan yew sebagai contoh dlm perjuangan parti di Malaysia
11. Penyerahan tanah2 secara besar besaran kepada cina semasa pemerintahan nizar
12. Penaklukan konsesi balak di Perak
13. Menghasut tunjuk perasaan di Istana Perak
14. Meluaskan jajahan rangkaian cawangan kedai2 arak di selangor
15..dll.. ada lagi

Anonymous,  July 25, 2011 at 1:25 PM  

Stuju sangat ngan anon 11.15.Kalau jadi nak buat sila war2kan.

Anonymous,  July 25, 2011 at 2:04 PM  

Sekarang ni kita bukan melawan kenaikan harga barang, video tidak telus dan sebagainya. Kita sekarang tengah melawan org kafir yg aktif menkafirkan bangsa melayu dgn macam2 propaganda untuk melenyapkan kerajaan yg ada.

Mereka tidak hairan bab kenaikan harga sebab ekonomi mereka yg pegang. Mahu tak mahu org melayu kekal sebagai pengguna. Yg mereka tidak mahu kerajaan akan menguasai semua semua negeri yg membuatkan bangsa lain tidak lagi boleh terpekik terlolong didalam masjid dijalanan dan sebagainya.

Mereka sedaya upaya bersaha memburukkan kerajaan yg ada utk masa depan bangsa mereka. ingatlah jgn sampai kita terlalu mengaharpkan kerana hujah yg lunak kerana benda yg lunak belum tentu apa yg dihasilkan akan menjadi indah seperti dijangka.

Anonymous,  July 25, 2011 at 6:16 PM  

kenapa majlis peguam tidak membesarkan kematian sosilawati. knp mereka hanya berminat TBH dr sosilawati? adakah kerna TBH seorg cina? adakah sosilawati seorg usahawan melayu yg berjaya? adakah pembunuh sosilawati seorg india? adakah pembunuh TBH seorg melayu?

cari jwpan PG......
ha3
-PASberg-

Anonymous,  July 25, 2011 at 6:16 PM  

kenapa majlis peguam tidak membesarkan kematian sosilawati. knp mereka hanya berminat TBH dr sosilawati? adakah kerna TBH seorg cina? adakah sosilawati seorg usahawan melayu yg berjaya? adakah pembunuh sosilawati seorg india? adakah pembunuh TBH seorg melayu?

cari jwpan PG......
ha3
-PASberg-

Anonymous,  July 25, 2011 at 7:36 PM  

Bukan dalam kenangan tapi dalam Neraka lah.

Anonymous,  July 25, 2011 at 7:40 PM  

Ujudkan satu lagi majlis peguam yang nuteral,Bagi peguam yang tidak sealiran dengan majlis peguam ini eloklah keluar saja dari majlis tersebut, tubuhkan majlis peguam yang baru dan yang lebih baik.

Anonymous,  July 25, 2011 at 7:44 PM  

6.23,624 pm

Lu jangan kurang ajar, kalau aku tahu siapa lu aku cari, kalau kau boleh cerca agama orang lain nanti agama engkau akan kami cerca pulak. Jangan cerca Raja-raja Melayu kami, kalau kau tak suka kau boleh belah dari bumi Malaysia ini. Anak haram punya 6.23

Anonymous,  July 25, 2011 at 8:08 PM  

anon 6:23,anon 6:24

lu kompon lancau x sunat busuk eeeeee..kalau lu cina ..lu la mkn babi bnyk..kalau lu Paria..kompom mkn biawak...wa kencing, berak kat lu punya tokong..lepas tu lu sembah..lu punya tuhan standard itu bontot dan najis saja..wa sepak pun dia diam..wa tampar pun dia diam...haaaaaqqqq tuihhh kat dua2 tokong...kalau lu kristian wa amik itu salib wa jolok lu punya jubo..kasi tahi ada kat lu punya salib.

Anonymous,  July 25, 2011 at 9:15 PM  

Bar council, x sesuai...BAR TAKEBEER yg sesuai.Nak wat camna pengaruh Paria Ambabiga.

Anonymous,  July 25, 2011 at 9:38 PM  

Tutup jer BAR COUNCIL...x ada faedah pun kalau standard mcm ambabiga.

Anonymous,  July 26, 2011 at 1:27 AM  

Ini semua sebab PAS & Anwar dah bertukar jadi BABI.

Anonymous,  July 26, 2011 at 8:47 AM  

Jgn layan anak keling paria babi sekor ni...lancau,pundek dia yg busuk x sunat..tahi kulop bnyk..chett! poooorah..

Ateck July 27, 2011 at 2:03 AM  

SATU JE UNTUK BUAT SEMUA CINDIAN DAP NI SENYAP... MELAYU MESTI BERSATU! KONFIRM DIORG TAKUT... BILE KITE LEMAH... DIORG LEBIH SENANG LA NAK BUAT KERJE!!

Anonymous,  July 27, 2011 at 8:56 PM  

kadang2 rasa lebih baik hidup di era Tun M. Ramai yang kutuk dia kejam la, diktator la, firaun la,tapi sekurang2nya zaman dia jd teraju negara, DAPig lahanat ngan PAS cilaka tak berani bukak mulut mintak n menyalak yg bukan2.Dgn kekejaman Tun jugak, kita boleh hidup aman sentosa tanpa bertelagah hari2 mcm sekrg.

Pemimpin UMNo sekrg dah hilang taring. Sekadar bagi amaran, cium keris, cina kapir harbi ngan pariah dah tak heran. kena berani bertindak latok hisham, to much talk, org dah tatak heran sama kencing lu. Humban saja puak2 cibai n kulup tak potong ni dlm sungai atau laut. Sekurang2nya kematian Sosilawati terbela.

Kalo lah Tun M masih boleh memerintah.rasanya kacau bilau puok2 Nuar al juburi ni tak lah jadi sehampeh mcm sekarang ni. hari2 politik sejak dari PRU12. tak dak keja lain ka.Bosan betui.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP