Emel Kiriman - Nafsu Dan Ketamakkan Kuasa Intipati Bersih 2.0

Friday, July 29, 2011


Perancang Utama

Assalamuaalikum saudara PG. Terlebih dahulu saya memohon maaf jika komen saya ini kurang senang oleh pihak saudara. Sy agak kerap juga melawati situs saudara ini. Namun sejak kebelakang ini akibat dari demo bersih ini, saya tgk banyak komen2 dari follower atau pun guest agak keterlaluan dlm mengaikatkan demo itu dgn bangsa. Seamatan saya, isu ini bkn ttg 1 bangsa mengutuk 1 bangsa yg lain. Tp ia lebih kepada keinginan dan nafsu 1 manusia yg terlalu tamakkan kuasa dan ingin melepaskan diri dari musibah yg bakal dia hadapi.

Jestru, perhimpunan bersih ini bkn dia adakan oleh bangsa Cina Atau India, tetapi ianya adalah dari bangsa melayu itu sendiri. Walaupun DAP atu Ambiga itu menjadi 'Partner' Anwar, ia tidak mencerminkan majoriti bangsa cina atau india yg lainnya. Namun, banyak komen2 yg berbaur kemarahan kepada bangsa cina dan india secara keseluruhan itu adalah tidak wajar. Bagaimana agaknya apabila jika bangsa2 itu, yg selama ini meyokong BN baca komen2 mereka? Apakah mereka hanya diam atau mgkn akan terasa hati dgn perkataan2 nista itu?

Saudara cuba fikir sejenak. Ibu saya bangsa cina, ayah saya melayu. Agak2nya bangsa mana yg hendak saya celakakan? Berapa ramai org2 melayu yg telah berkawin dgn bangsa2 ini diMalaysia? Bknkah menjadi masalah jika dikaitkan dgn bangsa tanpa melihat permasalah itu secara mendalam. Bagaimana pula Melayu yg berkerja dibwh cina yg selama ini menghormati pekerja mereka walaupun bkn sebangsa dgn mereka? Waktu Jumaat dibenarkan utk org islam mendpt masa extra rehat utk solat jumaat, sedangkan bangsa mereka terpaksa memulakan tugas waktu itu. Bknkah ada kebarangkalian periuk nasi mereka bakal ditabur pasir tanpa kt sedari. Sepatutnya, mereka kena lebih specific kepada DAP, PKR mahupun PAS. Itu adalah sebenar2nya. Bkn kepada kaum secara khusus.

Saya hanya memberi secara ringkas akan implikasi yg bakal di terima oleh org melayu itu sendiri akibat dari perbuatan org sebangsa dgnnya. Malah lebih mengaibkan jika bangsa itu mengatakan bahawa "yg mengajak kami adalah bangsa awak sendiri. Jgn salahkan kt org la". Sama seperti mana PAS benarkan mereka masuk mesjid mahupun membaca Al-Qurqan sebagai senjata politik. Jadi saya harap pihak saudara blh memanjangkan kepada rakan blog lain agar kt terus menjadi blog yg blh menolong UMNO, bkn sebaliknya.Saya harap pandangan saya yg serba kekurangan ini dpt membantu dln menolong kt memenangi hati semua bangsa insyaallah. Apapun, jika saudara berkesempatan, lawatilah blog saya utk melihat2 ya.
kurnia.alrizq.blogspot.com

Mudah2an Allah mempermudahkan urusan kt. Assalamualaikum..

Emel Kiriman


Psssttt.....Anwar Ibrahim lah bapak SYAITAN dan dalang utama...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

107 comments:

Anonymous,  July 29, 2011 at 10:05 AM  

Bn tak perlu celakankan bangsa dan agama macam yang PR buat.

Ahli Bn hanya perlu celakan dan Pariakan Pas/Dap/PKR.

Atas Pagar

Anonymous,  July 29, 2011 at 10:10 AM  

Melayu tidak celupar. Kalau melayu celupar, pendatang tak akan anggap negeri ini syurga dunia mereka. yang celupar adalah Cindimuslin PR. Harap maklum.

Anonymous,  July 29, 2011 at 10:21 AM  

Emel kiriman kurnia.alrizg bagai penampar terduduk kena pada sesapa yang duk tibai bangsa sesedap rasa.

Betul apa yang dia kata aku 100% tak nafikan walaupun ramai golongan cina & india yang patut di celaka tapi tak semua terutama sekali golongan mualaf serta penyokong BN yang tetap setia, tapi yang betul2 celaka adalah dari spesis golongan bangsa melayu itu sendiri yang terlalu banggang sanggup menjadi lembu tunganggan dapigs kapir harbi dengan mengadaikan kesucian agama islam serta menjual hak bangsa sendiri demi undi ni lah golongan paling sial.

Anonymous,  July 29, 2011 at 10:25 AM  

Kalau diberi pilihan, sebagai pelanggan saya akan pilih loyer MIC berbanding loyer paria dari kalangan Dap atau PKR.

Pengguna Berhemah

Anonymous,  July 29, 2011 at 10:31 AM  

Kalau dua calon kristian bertanding, pilihannya sudah tentu kristian PR berbanding kristian BN. Sebabnya adalah kerana kristian BN berpijak atas bumi yang nyata walhal kristian PR berada di awang-awangan.

Pengundi Baru

Anonymous,  July 29, 2011 at 10:33 AM  

INI SEMUA BERPUNCA DRPD. CERTAIN MALAYS,CERTAIN CHINESE AND CERTAIN INDIANS YG. TIDAK MEWAKILI SUARA MAJORITI RAKYAT MALAYSIA YG. BERFIKIRAN LEBIH MATANG..BANYAK CARA UNTUK MEMBETULKAN NEGARA TANPA MEROSAK ASAS2 SALING HORMAT MENGHORMATI,LOVE AMONG THE MALAYSIANS,HUBUNGAN BAIK DIANTARA RAKYAT DENGAN PASUKAN KESELAMATAN,IMEJ NEGARA DIMATA DUNIA,INDUSTRI PELANCUNGAN,GOOD CHARACTER OF MALAYSIANS THAT MAKE MALAYSIA RESPECTED IN THE EYE OF THE WORLD..DAMAGE HAVE BEEN DONE..THAT WILL TAKE TIME TO RECORVER..ALL BECAUSE OF CERTAIN MALAYSIANS WHO ONE TO BE A HERO AND HEROIN THE WRONG WAY...

Anonymous,  July 29, 2011 at 11:05 AM  

Hakikatnya sekarang biarpun rata-rata bukan melayu/bumiputera yang ada di Malaysia ini menggangap bahawa ciri-ciri kemelayuan (terutama bahasa) adalah milik Melayu dan bukan identiti Malaysia. Di Indonesia dan Thailand bukan pribumi dipaksa mempunyai identiti peribumi, di Malaysia bukan sahaja bukan pribumi bebas menggunakan identiti bangsa sendiri malah mereka bebas dan sentiasa memperjuangkan pendidikan anak-anak mereka yang berbeza daripada ciri-ciri nasional Malaysia. Kebanyakkan daripada mereka menggangap Melayu adalah satu ras yang berbeza dengan mereka yang sama-sama menumpang hidup di bumi bertuah ini.

Anonymous,  July 29, 2011 at 11:14 AM  

Pas juga Melayu. Kalau tidak, Pas tak akan keluarkan kenyataan mahu ambil tempat UMNO.

Justeru, kalau ahli PR celupar terhadap Melayu, itu bermakna mereka juga celupar terhadap Pas.

Keceluparan ahli PR mungkin sampai pada telinga Pas. Namun tak dapat dipastikan apakah perasaan Pas terhadap keceluparan itu.

Satu perkara yang pasti, emosi Pas juga jadi penentu pada kejayaan PR. Kalau emosi Pas tidak baik, alamatnya PR akan bungkus teruk pada pru mendatang.

Pemerhati Bebas

Anonymous,  July 29, 2011 at 11:19 AM  

Anwar tu yang CELAKA..

Percayalah.. dia dan mastermindnya (puppet master) yang senantiasa memberi sokongan dibelakangnya itu yang seharusnya diberi tumpuan..

Anonymous,  July 29, 2011 at 11:21 AM  

Keceluparan maya bermula dalam blog Malaysiatoday sebelum 2008 lagi. Rekod ini nyata dan kekal. Ia tak dapat dipadamkan. Ia akan berterusan kerana peluang PR adalah tipis. "Sore loser" akan membuatkan PR dan para pencacai menggandakan keceluparannya kerana mereka anggap laman maya adalah laman "bashing" tanpa had.

Pelayar Blog Politik

Mat Belalai Al Jubb,  July 29, 2011 at 11:28 AM  

..sebenarnya DAP tidak akan celupar dan kurang ajar sekiranya mereka tidak mendapat sokongan, galakan yg padu oleh orang Melayu sendiri yg tegah gila KUASA seperti Anuwar Al Jubb dan PAS Khawarij ( Parti Ajaran Songsang )..mereka ini yg mengajar supaya orang Cina dan India DAP jadi 'kurang ajar'..dan mereka juga yg menjanjikan 'bulan bintang' kepada puak-puak DAP walau pun sebelum ini mereka faham dan patuh dgn peruntukan yg termaktub dalam Perlembagaan Malaysia..

..orang yg menjadi dalang dan celaka 10000000 X ialah si Al Juburi dan para pemimpin PAS yg pro Al Juburiiii..

Anonymous,  July 29, 2011 at 11:37 AM  

Dari sudut politik, MIC telah terbukti jauh lebih baik berbanding Paria-Paria yang cuba memporak perandakan masyarakat secara menjadikan komunisme sebagai idola alternatif.

Orang Negeri Samy V

Anonymous,  July 29, 2011 at 11:41 AM  

Gomo dll termasuk gua, nasihat gua buat mereka2..

Kalau nak maki.. maki individu, jangan kaitkan individu dengan keseluruhan bangsa dan agama yang dianutinya.. KERANA :

AGAMA DAN BANGSA TIDAK MEWAKILI TINDAKAN SEGELINTIR INDIVIDU AGAR MENGHALALKAN AGAMA DAN BANGSANYA DICACI MAKI..

Nak maki Nuar - maki je dia.. jangan kaitkan dengan bangsa dan agamanya..

Nak maki Ambiga atau Sivarasa atau Gobi atau anak beranak Lim atau Khalid GAGAP atau Khalid Gereja dll.. maki sahaja, jangan dikaitkan dengan agama dan bangsanya..

Kita hidup dalam satu negara yang berbilang agama dan bangsa bro !

Prinsip ini yang harus dipegang..

Anonymous,  July 29, 2011 at 11:47 AM  

Masa PRK Hulu Selangor, kita semua kutuk Zaid Ibrahim. Lepas tu dia keluar PR, kita senyap. Aku sekarang tengok individu bukan pada bangsa. Mcm aku kata dulu masih ramai lagi bangsa melayu/cina/india yg baik2 dan selalu menolong bangsa lain.

Kadang2 kalau kita puji parti pun tak selamat. Contoh ahli BN yg keluar parti join pembngkang. Dlm BN pun ada juga perangai cam hampeh. Atau kita kutuk ahli PAS, tapi lepas tu dia masuk BN.

Apa2 pun juburi memang melayu dayus pengkhianat tak guna.

Anonymous,  July 29, 2011 at 11:51 AM  

Penafian terhadap etnik, anutan dan institusi tertinggi oleh para pelayar pembangkang adalah bukti hidup betapa tidak hormatnya sebahagian PR terhadap peranan dan sumbangan Pas dalam menentukan jatuh/bangunnya PR.

Justeru tidak nampak bagaimana PR akan ikhlas memberikan laluan utama pada Pas untuk mengemudi 'bahtera' PR secara terhormat. Atau sememangnya ditakdirkan Pas sekadar batu loncatan yang bakal ditinggalkan hingga berlumut-lumutan?

Antihipokrit

Anonymous,  July 29, 2011 at 12:01 PM  

Ambiga is no Ambi Pur

Ambiga is no Yingluck Shinawatra

But

Ambiga is actually "bigger" than DSAI.

Anonymous,  July 29, 2011 at 12:02 PM  

Ops Gomo tukar tajuk sikit...

Seronoknya hari ni baca berita yg kawan2 TBH buat PC kata DAP kena bert/jawab sebab memberi tekanan kerja yg teruk kepada TBH. TBH Seorang jaga 200 projek. Lepas tu bila SPRM siasat berjam2, mereka biarkan je. Bila dah mati barulah datang bawa lilin. Kawan2 TBH suruh DAP minta maaf pada keluarga dia. (Baik juga kawan2 TBH kan...)

Anonymous,  July 29, 2011 at 12:07 PM  

Sepatutnya kita serang dasar yang menjadi anutan mereka, bukan sebaliknya menyerang agama atau bangsa mereka..

Itu yang betul..

Nak serang individu, serang jer.. tak kira la samada dari kalangan pemerintah atau pengacau..

Kalau tak betul - kasi banzai je..

Anonymous,  July 29, 2011 at 12:11 PM  

Dalam setiap perkara atau tindakan yang kita mahu lakukan atau laksanakan.. berpeganglah kepada etika..

Itu je browwww...

Anonymous,  July 29, 2011 at 12:13 PM  

So if Ambiga challenge Anwar Ibrahim in a two cornered fight, on which sides to put the money?

Punters

Anonymous,  July 29, 2011 at 12:25 PM  

Macam mana pulak anwar dan ambiga nafsu dan tamak kan kuasa sedangjan anwar dan ambiga belum PM lagi, kalau anwar tamakan kuasa , Najib dah jadi PM, kaut sana kaut sini, rompak sana rompak sini , apa pulak nama nya tu, gomo bodek, pengilat kuah rosmah.

Anonymous,  July 29, 2011 at 12:39 PM  

siapa celaka hahah sungguh sedih la manusia zaman sekarang ni, suka menjatuhkan orang lain, untuk sesuatu yang tak kekal selamanya.. duit terutamanya


Melukis menggunakan ANU

China gunakan pekerja CANTIK untuk Bank Sperma

Gila:! 600 Orang Dari 10 Negara Serentak Melakukan StripTease

Si S*xy Kembali Beraksi(18sx)+[mak bapak pun tak boleh tengok]

Anonymous,  July 29, 2011 at 12:57 PM  

Melayu pkr dan melayu mengaku arab pas lah yang paling celaka sanggup menjual agama & bangsa kerana mau raih undi dan gila mau berkuasa, bagi puak depa undi cina lebih mahal dari agama kerana itu agama telah di korbankan, puak ni akan di celakakan oleh Allah serta makhluk2 lain nya termasuk pokok & batu.

Anonymous,  July 29, 2011 at 1:12 PM  

setuju dengan apa yang diluahkan oleh kurnia.alrizq.bloqspot. saya juga mempunyai family dari kalangan bangsa cina, tapi mereka tidak pun racist macam puak puak DAP. PAS dan PKR. jadi lebih baik kita kutuk dan lanyak puak puak ni saja udah la...

Anonymous,  July 29, 2011 at 1:17 PM  

Peratikan bagaimana seorang exco agama pkr telah melacurkan agama dengan tarafnya sebagai exco agama

http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=63587#919847

Dia ni seorang exco agama bukan exco wanita nilaikan lah sendiri.

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:35 PM  

Sultan Mizan Zainal Abidin ibni AlMarhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah Al-Haj adalah anak haram anjing liar dan babi hutan.....

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:36 PM  

Sultan Mizan Zainal Abidin ibni AlMarhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah Al-Haj adalah anak haram anjing liar dan babi hutan.....

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:38 PM  

Sultan Mizan Zainal Abidin ibni AlMarhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah Al-Haj adalah pukimak punya syaitan...nama pun panjang macam tahi babi

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:39 PM  

Sultan Mizan Zainal Abidin ibni AlMarhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah Al-Haj suka jialt pantat anjing liar......Ishhhhh

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:44 PM  

melayu2 ini sememangnya termasuk bahagian kaum yg jahat. Kerana sesukanya menuduh org lain itu kafir, padahal mereka adalah penyembah sultan. Mengape mereka puja2 sultan beruk cam si bolkiah itu, padehal bolkiah ni suka mubazir, buang2 wang dan perintah negeri cam perusahaannya (korporasi) saja.

bolkiah SULTAN LAKNAT!!!!!!!!!

melayu KAUM LAKNATULLAH!!!!!!!!!!

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:45 PM  

tahniah.... melayu memang PUKIMAK!!!!!!

melayu adalah DAJJAL!!!!!!!

melayu suke2 sekali berpoligami tanpa alasan yang sah!!!!!!!

melayu MUSYRIKIN sembah sultan beruk !!!!!!!

Anonymous,  July 29, 2011 at 1:46 PM  

saya setuju bebenor dengan pendapat dia... kita tak perlu jadi mcm PR yg dok jaja sentiment.. kita specific kan pada parti mereka...

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:46 PM  

melayu nie kaum yang tak berbudaye. Mereka adalah pencuri budaye2 bangsa2 lain. Mereka memang tak pernah malu.

melayu klaim budaye sesuatu bangsa menjadi budaye melayu. TAK MALUUUU!!!!!!!!!!

Anonymous,  July 29, 2011 at 1:46 PM  

Dunia cakap melayu paling bodoh dan malang setaraf bangsa negro jangan pulak ada melayu kata melayu bangsa hebat kehkehkeh!!! Ini barat yang kata bangsa bertemadun beribu tahun yang lalu, ini kita maseh kunu , primitive, kampungan , dia pulak kata mulia kehkehkeh, melayu melayu.
Apa tak malang, melayu hina melayu ( kerana kuasa) melayu hina cina , (tanah cina) bangsa kaya bijak dan berilmu, melayu hina india, (tanah india) bangsa temadun dan agama tinggi.

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:47 PM  

melayu memang penipu!!! suka copas, berlanjut dengan ganti name. Teruknyeee.......

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:48 PM  

mengape melayu2 ni takde otak semua ?!? Macam beruk ke ?!? Poligami melayu2 babi ni takde alasan yg benar... Memang cibai pukimak melayu2 ni...

melayu adalah tahi khinzir.....

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:50 PM  

melayu malingsia ni ternyata amat suke menjilat pantat si mizantu.....haha...

Kenape ? kerana melayu2 ni miskin dan hamba dari beruk mizan tu.....

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:51 PM  

MELAYU pukimak bangsat lancau cibai pantat pundek sial gampang....pegi mampus dengan melayu burreett

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:53 PM  

melayu memang babi dan pukimak. tak sedar diri punya melayu muka buruk.

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:54 PM  

melayu lanjiau...allah syaitan...nabi muhammads.a.w iblis

Anonymous,  July 29, 2011 at 1:55 PM  

ini semua berpunca dari zaman tun bodol bodohwi dan KJ pukimak..konon2 nya kebebasan bersuara, hura hara negara.org2 kafir dan PAS yg gila kuasa semua naik kepala.zaman tun mahathir mana ada semua ni.aman saja sentosa semuanya..


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT!!!

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:56 PM  

melayu pemalas.
Kuat tido.
kuat makan.
kuat lepak.
kuat rempit.
kuat tipu.
kuat ular.
kelija malas tapi wang mau manyak.
itu sebab selalu kina tipu skim cipat kaya.
bodoh punya melayu.
lagi talak mengaku bodoh kaa lu!!!!

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 1:58 PM  

melayu2 ini sememangnya termasuk bahagian kaum yg jahat. Kerana sesukanya menuduh org lain itu kafir, padahal mereka adalah penyembah sultan. Mengape mereka puja2 sultan beruk cam si MIZAN itu, padehal MIZAN ni suka mubazir, buang2 wang dan perintah negeri cam perusahaannya (korporasi) saja.
bolkiah SULTAN LAKNAT!!!!!!!!!
melayu KAUM LAKNATULLAH!!!!!!!!!!

Anonymous,  July 29, 2011 at 1:58 PM  

Ini blog melayu, blog penipu, tabur fitnah.
Ini blog melayu, blog mundur kosong fakta
ini blog melayu, hina cina hina india tapi minta undi sama india sama cina.
Ini blog melayu, minta undi sama philipin, indon, siam dan gurkha.
Ini blog melayu otak kuning suka tayang dan tengok porno
Ini blog melayu suka pancut siang dan malam.
Ini blog melayu suka kasih jatuh sama melayu dan kawan juga.

BUSUK!!!!!!!!!

rakab,  July 29, 2011 at 1:59 PM  

Saya sokongggg!!!

Halakan senjata kita kearah pemimpin dan puak pembangkang terutama yang cauvinis.

Masyarakat majmuk di Malaysia telah banyak menyumbang untuk kestabilan dan pembangunan negara.

Melayu, Cina, India telah lama bersatu di bawah payung Barisan Nasional.

HIDUP BARISAN

Anonymous,  July 29, 2011 at 2:01 PM  

Orang islam pi masjid solat jummat, gomo duduk depat screen sembah blog dia, lagu bangang

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:04 PM  

Melayu suka rogol dia punya anak, melayu macam binatang anjing tidak ada kasihan

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:05 PM  

guru ajar ngaji quran kena hukum penjara 10 tahun sebab memantat , merogol dan mengkonkek anak muridnya, pukimak betol la bangsa melayu laknat, bangsa babi afrika.... huhuhu

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:07 PM  

melayu cibai pundek pukimak mahai kahai

Anonymous,  July 29, 2011 at 2:11 PM  

Anon 1.59 tak pi solat jumat tapi cakap pasal perpaduan, saudara islam dia berpeluh pi masjid. Perpaduan di bawah BN selepas Dr.M hancur oleh pemimpin umno yang racist. Lu tinggok lah 1Malaysia najib punya bukan nya untuk semua bangsa tapi 1 Malaysia , 1 hati rakyat malaysia saja nak dijaga- hati rosmah. Melayu, cina, india peduli apa, bila mengundi semya bangsa jolok termasuk bangsa indon, siam , bangla dan philipin. Besok bajib masuk penjara , Mydin baik PM lagi jahanam perpaduan malaysia.

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:14 PM  

http://www.facebook.com/pages/Melayu-Memang-Babi/217373594953662?sk=wall

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:15 PM  

betul-betul melayu suka seks, melayu memang babi, sebab itu banyak anak haram melayu babi. melayu anak haram! haha

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:16 PM  

melayu suka konkek dengan negro, lelaki melayu menangis saja terus main babi punya shibut, itu pasai muka melayu sama macam babi saja. . hehe

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:17 PM  

tengok melayu punya 3gp dia punya lancau kecil saja macam anai-anai, makwe melayu tidak puas.. hahaha tidak sampai 5scd sudah pancut air babi, melayu punya lancau tidak kuat! hahaha

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:19 PM  

haha..manyak awek melayu pun x suka bersama lanciau melayu..sebb dia orang gatal..gatal sgt nak mampos..budak melayu ni cam x pernah tgk cipap.So x leh salah kan budak melayu ni gak

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:20 PM  

melayu ni kalau pasal jadi tin kosong dan membebel tak de maknanya mmg melayulah raja segala mulut becok...cam mulut lancau babi!!! cam puki babi! nyesal aku jd melayu

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:21 PM  

kalau gov sudah lulus undang-undang gantung sampai mati untuk melayu buang bayi, melayu mesti banyak mati! melayu bersifat babi!

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:22 PM  

apa nak jadi dengan bangsa melayu sial kita ni, semakin kerajaan nak buat hukum gantung sampai mati kat pesalah buang dan bunuh bayi, semakin ramai pulak yg buang bayi semakin ramai plak pepek melayu yang koyak kena rondok lancau babi jantan....ish..ish..ish zina3...asyik nak mengawan je melayu babi

Anonymous,  July 29, 2011 at 2:22 PM  

mana papagomo? ko tido ke? ko delete la komen yg hina allah ni..

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:26 PM  

best betoi nasib aku jadi melayu,
hari2 memantat pastu buang anak dalam longkang, surau, tong sampah, dalam tandas, kandang babi dan sebagainya...
.
bangsa melayu ni memang bangsa pukimak, nyesal aku jadi melayu, baik suruh keling bakar melayu sampai rentung, pastu abu mayat melayu tu buang dalam longkang, cam si sundal susilowati tu..hehehehe

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:29 PM  

perempuan melayu bagi puki free je, belambak plak anak haram melayu kat malaysia ni,, asal melayu je mesti anak haram... wakakakak

Anonymous,  July 29, 2011 at 2:30 PM  

NTR,
sebelum hukum mati pembunuh bayi haram, hukum mati dulu melayu pembunuh TBH, Sarbani dan minah mongolia.
Baru laksanakan undang undang.

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:33 PM  

btol btol btol..
melayu nie memang bangang tahap gaban...
dh ler racis giler ngn non bumputera..
melayu tu dok dlm jamban jilat taik najib botak gay tu lg baguih la...hahaa

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:34 PM  

ye kesian tul bangsa melayu, dah la layu, bodoh tolol, bebal, emosional cam bapuk, cibai lancau, malas, diternak kerajaan, suka masuk cerita bodo bersamamu, paloi, kuat melancap, kuat bamput, gay, lesbian, taik, makan taik,

kesian melayu bengap gile.

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:35 PM  

melayu kaki rogol,isap pantat,tarik ganja,hidu gam,dengki dan busuk hati...muka banyak buruk macam babi....mari sama2 kita musnahkah species melayu bebal pukimak nie dari muka bumi...hiihihihi!!!

Anonymous,  July 29, 2011 at 2:36 PM  

mmg melayu bodoh pun..dah 50 thn merdeka,negara ni capai apa setakat ni..jgn la ckp pencapaian yg m'ngarot..apa yg mlayu buat dgn keistimewaan yg kowg dpt tu?klu bg keistimewaan tu pd bngsa cina atau india,pasti negara kita dah cukup maju dah skg ni..ni smpai bile2 pun,mlayu dan juga m'sia xkan maju ler..stakat jual nasi lemak,bleh aw..satu-satunya bangsa yang takut dengan saingan ialah melayu..

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:40 PM  

melayu memang bodoh...
melayu banyak berangan-angan..
melayu takut pada persaingan..
melayu menjadi hamba di tanah air sendiri..
sebab itu aku kadang2 malu mengaku diri Melayu.

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:48 PM  

aiyoo.. itu melayu pukimak cibai punya lanciau kecik sangat haa. patutler betina melayu manyak kahwin bawa lari dengan indon. muka melayu serupa monyet manyak betina melayu tak minat la.. kah kah kah kah... itu sebab melayu babi manyak rogol amah indon, lepas tu dorang letup itu pompuan like what their PM did to monggolian girl lah.. melayu babi manyak rogol sedara sendiri, lepas tu pi karaoke dan hisap dadah itu melayu punya pasal lah

jom jom.. potong kepala melayu.. jom jom belasah melayu malas macam babi!

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:49 PM  

Yup.. Melayu itu buduh dan otak TEMPEK aka lucah.
coool
XD

Fiz,  July 29, 2011 at 2:54 PM  

Sepatutnya politik memudahkan rakyat

Terhangat Dari Microwave :
Kawasan Bagi Melihat Anak Bulan Seluruh Malaysia!!
Teka-Teki!!

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:54 PM  

Lihat sekeliling kau, melayu banyak jenayah..
melayu banyak sosia..
melayu banyak merogol..
melayu banyak membunuh..
melayu makin ramai miskin..
melayu makin ramai main skim cepat kaya dan tak pernah serik pon !!!
sebab??? nak cepat KAYA la konon,,,kerja PEMALAS,,, tuan tanah la katakan,,,
melayu beli barang nak murah2 je,,,tawar-menawar takde adab langsung...
melayu punya kedai makan kotor,,,kedekut nak kuar modal,,,pikir UNTUNG je,,,kata islam!!!!
ramai melayu tak pedulikan jirannya,,,even sedara mara,,, keluarga bla bla,,,
takdak hormat dan bagi pertolongan pun,,,kalau org lain tolong mula la mengata,,,bodoh !!!
budak2 kecik melayu pun dah kurang ajar sekarang,,,naik motosikal dalam kampong, perumahan,,,
sekolah malas nak mampos,,,!!! kena cubit skit mak bapak datang la nak pukol cikgu,,,!!!
Otak macam takde tamadun,,, Yahudi pon tak bangang macam MELAYU sekarang !!!
budak2 sekolah perangai macam binatang sebab mak bapak diaorang pun BINATANG!!!

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:56 PM  

Pemimpin MELAYU kuat makan RASUAH.. time acara agama buat2 innocent la...tunjuk baik la...
walhal satu Dunia dah tahu perangai dia... pastu yang si pengikut pun 2 X 5 jugak la!!! bodoh !!

Cikgu Melayu kerja pemalas...nak rotan budak pun takot!!! bangsa sendiri la konon...kesian kat budak la konon...
banyak alasan.. kerja cikgu pon banyak menipu kat sekolah... kerja PIBG kutip duit je... nak belanja buat pe2 cukut kedekut...
sekolah melayu suka paksa budak2 kutip derma.. guru besar malas pakai otak, keje nak bagi ARAHAN je...

Melayu suka pakai baju KOT. Panas nak mampos pon pakai baju KOT ngan tie...... bodoh!!!
kalau boleh yang keje peon ngan opis boy pun nak pakai tie and kot....
orang putih pon dah jarang yang pakai benda tuh sekarang... si bangsat melayu ni lagi nak memartabatkan benda tuh!!!

Polis??? Lagi pemalas macam anjing... kerja mamut!! aku malas nak tulis korang sendiri pon paham...

See the truth is all around you..
cuma hati kau lebih kerap dan kuat untuk berkata 'TIDAK!!! BANGSAKU BUKAN BEGITU !!!(kononnya la....)
Lepas tuh kita kata "ALAA...BANGSA LAIN PUN SAMA!..."
Melayu Pantang Di Cabar???? Poooorah........
Mengaku sajelah wahai bangsat melayu yang sebenarnya...
Melayu MEMANG MUDAH LUPA & MELAYU MEMANG BANGSATTT !!!!

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:57 PM  

melayu msial memang pukimaxxx...
Ciri2 melayu...
Tersenyum sinis atas keberhasilan orang lain..
Tersenyum senang bila orang lain terpuruk..
Plus Pemalas..nak kerja senang duit banyak..
Hobi bual kedai kopi cerita macam betol aj...tapi habok pon tara...
Nak internet yang high speed gengsi tinggi tapi habis bulan..pening nak bayar...bill..
Suka bawa helmet ke mall..mau pon ke toilet.( norak abis kek orang kampong...).nak tunjuk gaya agaknyer..bahwa dier dah punyer motor...haha...lawak...
suka rendahkan TKI yang bekerja di sana...padahal diorang juga jadi babu di singapore...bekas tanah nya....dasar tak tau diri...
Etc..etc...males ngetik gan...melayu memang bangsa mangkuk....^_^..lahabau..
lol...
Prikitiew

NAJIB TUN RAZAK July 29, 2011 at 2:58 PM  

PERANGAI ORG MELAYU,,
1. pemalas
2. ekstremis
3. suka makan free
4. takut bersaing
5. mereka bodoh
6. dengki..
7. semua nak jadi taukey..
8. kalau cari kerja nak yg senang jer..
9. suka bergaya tp poket kosong..
10. suka cakap besar..
11. suka cakap kosong..
12. suka kena bodek..
13. suka minta puji..
14. suka berangan-angan kosong (mat jenin)..
15. semua nak jadi boss..
16. suka menghina bangsa lain..
17. suka hisap dadah..
18. suka tengok cerita blue/lucah..
19. suka buat cerita blue..
20. suka makan benda pedas..
21. suka makan benda manis..
22. suka makan benda berlemak & fikiran pun berlemak..
23. khayal dengan hiburan tv..
24. bapa tak pedulikan anak..
25. adik beradik tak ngam..
27. suka pergi pub..
29. gila seks..
30. kaki perempuan..
31. suka buang bayi
32. suka begaduh sesama bangsa..
33. sumbang mahram..
34. suka lagu jiwang..
35. suka masuk skim cepat kaya..
36. suka kena tipu..
37. suka merempit
38. suka jadi bohsia/bohjan/belen..
39. suka buang anak..

Anonymous,  July 29, 2011 at 3:03 PM  

SATU KESILAPAN YG SANGAT DASYAT TELAH DILAKUKAN OLEH TUN MAHATHIR..DI MANA SEHINGGA KE HARI INI NEGARA KITA MENJADI HURU HARA..KESILAPAN TUN IALAH MENGANGKAT ANWAR IBRAHIM SBG TMB PERDANA MENTERI SATU KETIKA DAHULU..NAMUN, KESILAPAN TUN JUGA ADALAH SATU UJIAN ALLAH UTK HAMBA2NYA.

whiteorange July 29, 2011 at 4:24 PM  

Kerajaan seolah olah "out of Kerajaan seolah olah "out of control" dalam menangani isu isu sensitif dan menjaga keharmonian negara.

Ingat, kerajaan sedia ada telah dipilih dan diberi kepercayaan oleh majoriti rakyat... jadi kerajaan adalah mewakili majoriti rakyat dan bukan sebaliknya dan wajib bertanggungjawab menunaikan amanah itu.

Anwar is a chaotic mentally disorder psycho. Anwar Ibrahim had "created enough trouble to the country" "Anwar Ibrahim mesti bertaubat"

rakab,  July 29, 2011 at 4:25 PM  

Woi anon2:11 ,


Mana kau tahu aku tak pergi sembahyang jumaat?.

Masjid sebelah rumah aku aje!

Inilah salah seorang penyangak pakatan yang hidup bergelumang dengan fitnah,

Jangankan pemimpin , rakyat marhain pun nak di tohmah.

Semoga seluruh keluarga kau di timpa malang dunia dan akhirat.

musuh papagomo July 29, 2011 at 4:30 PM  

GOMO, selagi lu tak report polis, selagi polis tak datang tangkap saya, selagi lah saya akan maki dalam blog lu..faham...

Anonymous,  July 29, 2011 at 4:37 PM  

Kita menentang PAS bukan kerana dia PAS

Kita menentang PAS kerana PAS sudah jauh tersesat dari ajaran Islam sebenar

Kerana itu kita menentang PAS, bukan kerana dia PAS tetapi kerana dia telah banyak menyesatkan orang orang Islam dan menjadikan orang orang orang Islam tidak taat kepada pemerintah.

PAS tidak layak dan tidak berhak sama sekali mewakili orang orang Islam....

Kita menentang PAS bukan kerana dia PAS tetapi kita menentang PAS kerana dia bersekongkol dengan DAP kafir harbi yang ingin menggulingkan kerajaan yang diterajui oleh pemimpin pemimpin Islam ...

Allahuakbar 3x

Anonymous,  July 29, 2011 at 4:39 PM  

erkk...dia pakai baju MCKK....wat malu nama MCKK ja

Anonymous,  July 29, 2011 at 4:41 PM  

Papa Gomo

Buat apa report mush papa gomo,

Cari sendiri ,

lepas tu lu taulah nak buat camna!!!!

Anonymous,  July 29, 2011 at 4:44 PM  

13 May 1969 dahulu berpunca daripada orang orang yang hina Melayu dan raja rajanya

Tetapi kali ini aku rasa parang panjang lebih tajam daripada parang panjang 1969

Anonymous,  July 29, 2011 at 4:46 PM  

Aku harap papa gomo minta polis siasat orang orang yang sudah keterlaluan menghina melayu dan raja rajanya.

Kalau polis tak mampu nak handle , serahkan pada kita semua untuk handle

MAMAT GILA July 29, 2011 at 5:13 PM  

Sokong, cepat lapor polis dan tangkap saya..kalau tak mau report, boleh datang cari saya jugak, tak kesah lah lu bawa parangkah, pisau kah, pistolkah, mari cari saya....saya akan tunggu

MAMAK GILA SUDAH MAU AMOK July 29, 2011 at 5:24 PM  

Hei, gomo, kalau dalam masa satu minggu ini engkau tak lapor polis ataupun engkau dan geng geng engkau mari cari saya, maka engkau adalah penakut seperti yang tun faizal label engkau....ini blog engkau, tak akan engkau tak mampu trace ip saya....

MAMAK GILA SUDAH MAU AMOK July 29, 2011 at 5:30 PM  

gomo, kalau engkau tak mau cari saya, saya boleh cari engkau. Bagi tahu saya tempat tinggal engkau sahaja, esok saya akan datang.

Anonymous,  July 29, 2011 at 5:49 PM  

Mamak Gila ni keluar dari jubor kerbau agaknya tu yang gila babi tu kakakakakakakakakaka

Anonymous,  July 29, 2011 at 6:27 PM  

kah kah kah nak banding Bolkiah dengan dirinya (pencacai PR)? Fuh! macam langit ngan bumi! macam anjing PR salak bukit tuh!

Anonymous,  July 29, 2011 at 6:35 PM  

ala....musuh papagomo tu komen kat cyber cafe...tu yg berani tu..hahaha

musuh papagomo July 29, 2011 at 6:39 PM  

cyber cafe ade CCTV, boleh trace muka saya jugak, itu pun mau saya ajar..melayu memang bangsa mangkuk

Anonymous,  July 29, 2011 at 7:01 PM  

Najib razak dan mamak gila sudah mau amok,

you are number one dalam ini blog jamban, cuba lu masuk blog blog jamban yang lain pulak, tengok kalau dia berani cabar sama lu,

Best lah lu,

Padan muka, blog penyebar fitnah ni.

Anonymous,  July 29, 2011 at 7:11 PM  

x yah layan Paria sekor tu..biar dia nyalak...dah memang hanjing suka nyalak..biar jer...Melayu yg buka blog ni kompom akan anti Paria dgn cina...lama2 UMNO yg untung..
woi paria gila..tolong nyalak lagi jgn stop la plsssssssss
kasi kaw2 lagi.bilamelayu semua bersatu..lg mampos la Paria dan cina ni..teruskan kutuk melayu dei paria,lu jgn berenti..paria.....huhuhuhuhu

Najib Tun Razak July 29, 2011 at 7:14 PM  

suka sangat kah...okay no problems..hari hari kasi maki...

melayu kaki rogol,isap pantat,tarik ganja,hidu gam,dengki dan busuk hati...muka banyak buruk macam babi....mari sama2 kita musnahkah species melayu bebal pukimak nie dari muka bumi...hiihihihi!!!

Anonymous,  July 29, 2011 at 7:15 PM  

sial lu paria...y stop..pls nyalak lagi...pundek lah lu..pls kutuk lg..sy suka biar melayu semua anti paria dan cina...hanjing mesti pandai menyalak ma..

Anonymous,  July 29, 2011 at 7:17 PM  

tq paria...good.good...more n more..lu baik lah...nyalak bnyk2 yer...hehehehe..mahu cepat lu copy paste...kasi kaw2 cikit..lu maki x kaw lah kwn...sy suka naik kan lg semangat anti paria...go head..

Anonymous,  July 29, 2011 at 7:26 PM  

kah kah kah nak banding Bolkiah dengan dirinya (pencacai PR)? Fuh! macam langit ngan bumi! macam anjing PR salak bukit tuh!

kah kah kah Bolkiah kaya melana, lu sengkek sampai tua bro.

Anonymous,  July 29, 2011 at 7:26 PM  

balik balik isu bangsa. tak bosan ke asyik cakap benda yang same je?

Anonymous,  July 29, 2011 at 7:27 PM  

dei paria...itu pendek lah..kasi panjang lagi maki dan kaw2...pundeklah lu x pandai maki..copy paste la...go paria go...good..good..kasi Sume itu melayu bersatu and anti paria n china...goood

Anonymous,  July 29, 2011 at 7:29 PM  

jangan masuk perangkap....ini pundek paria saja mau buat kacau, tengok mana ada lagi komen kutuk pembangkang, semua ini pasal paria ini...faham...keling saja tak mau kasi peluang untuk kutuk pembangkang

Anonymous,  July 29, 2011 at 7:29 PM  

paria giler menyalak lu kurang sikit maki..tambah melayu suka liwat dgn main china dool..

Anonymous,  July 29, 2011 at 7:33 PM  

woit Paria...pasal lu stop menyalak..lagi bnyk lu menyalak lagi bagus..lagi ramai melayu anti keling paria dgn china babi...pundek lu cepat nyalak...hanjing mesti pandai menyalak....wa tengah suka ni..lagi kasi nyalak..lu nyalak panjang2 dulu..gua nak rest.. lu paria jgn stop..

Anonymous,  July 29, 2011 at 8:22 PM  

Inilah yang dikatakan politik matang jajaan pembangkang kononnya. Sekolah aja tinggi tetapi otak taruh di kedai barangan lusuh.

Atas sebab itu pembangkang hanya boleh terus jadi pembangkang kerana mereka kurang matang untuk memerintah!

AnNisbah July 30, 2011 at 1:32 AM  

Memang hebat bangsa melayu ni. Serba boleh. Tapi takan 39 point aje?

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP