FRU Sembur Air Asid- KJ Di Tangkap Ambiga Pandykutty Di Cabul Mat Sabu

Saturday, July 9, 2011




Untuk makluman Ketua Pemuda UMNO Yb Khairy Jamaluddin telah di tahan Polis dan turut sama di tahan dalam demo Patriot tadi adalah exco Pemuda UMNO Lokman Adam dan Rezal Merican.

Laporan lain juga menyatakan Ambiga Padykutty turut di tahan pihak Polis.

Waktu ini keadaan di Kuala Lumpur bertambah baik bila ramai pendemo telah bersurai terutama di lokasi Sogo, dan beberapa lokasi lain.

Laporan lanjut menyusul.
Published with Blogger-droid v1.6.7

17 comments:

mohd albab July 9, 2011 at 5:15 PM  

apa ni smpai kna tngkp lak...

mohd albab July 9, 2011 at 5:17 PM  

kt nk tibai juak2 pbangkang..naper lak kt yg kna tgkp..bknnya kita nk tntang pihak bkuasa...kalau cmni,2X5 je la...cnfius aku..

Anonymous,  July 9, 2011 at 5:49 PM  

huiii, ramai gileerrrr siot. kalah bersh. Yg ahmad albab ni plak pehal, perhimpunan semua haram. tak kire la patriot ke, parrot ke.

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:23 PM  

hahahaha...haha..
ahmad albab..ya ahmad albab...tido ke apa..

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:39 PM  

oh abe khairy...bkpo sapa keno igat...xblh jd ni..huhuhu

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:50 PM  

1st aku nak ckp..

aku vote babi yg menulis blog bende ni.. hehe...

2nd: pihak kerajaan atau umno ni, sepatutnye berpegang pada perlembagaan juga.. kenapa mesti dia menghalang kebebasan bersuara pihak bersih ni? sedangkan mengikut berlembagaan mana-mana pihak mempunyai hak kebebasan bersuara...

apahal pulak ni namanya demostrasi haram? padahal, kite sedia tahu sudah mendapat kelulusan dari agong
....

haish.. apalah kerajaan ni, provokasi pihak-pihak bersih ni.. kenapa takut sgt berdepan dgn reality? sampai halang pihak lain meluahkan rasa hati mereka.


pengecut punya umno.. penderhaka kata agong... ni malaysia bukan engkau yg punya.. wakaka :D

dlines July 9, 2011 at 6:57 PM  

tu le lepas ni pekena beer ajak popok gomo

Anonymous,  July 9, 2011 at 8:26 PM  

anwar tenat.. tenat ada makna tu hahahahaha

Anonymous,  July 9, 2011 at 8:29 PM  

Seronoknya tgk melayu islam bergaduh sesama sendiri.,jom berpesta gn umno gn pembangkang,ni lah tanda hari nk kiamat?org lsi bertepuk tangan melihat org kita

Anonymous,  July 9, 2011 at 9:17 PM  

belum sampai masa lagi patriot jadi pejuang bangsa....kene gas dah lari sembunyi....hati kene kental, tahan lasak baru jadi patriot...
gambar terakhir....itu baru patriot..paling last meninggalkan barisan.dgn langkah longlai..

Anonymous,  July 9, 2011 at 9:22 PM  

Mcm pantat sgt sgt muka anuar juburi ble buat2,kimak diela... Mcm muke stim bru lepas fux china doll, oiii bodoh org bg permit buat kt stadium bkn buat kt jln babi, ni smua otak2 ularmak trrompah ala nek ajis, baghal

Anonymous,  July 10, 2011 at 8:15 AM  

bersih main telor ajee... cam lancau bershit.. Hidup PATRIOT.! anuar dh tak larat berhomo tu jadi lagu tu... mampos la lu bershit. pengecut pnakot tak pakai baju kuning . buat lap taik aje lah bju kuning tuu... makan babi betoi puak2 bershit ni.... kan dah jadi bodoh tahap bangsat, bershit main lubang punggong je la !

Anonymous,  July 10, 2011 at 11:23 AM  

ntah hapa2 si khairy ni..x paham bahasa ker orang kata jangan buat perhimpunan, nak buat jugak! Samakan diri dengan bersih 2.0, kan dah sama2 kena tangkap!

Anonymous,  July 10, 2011 at 5:25 PM  

anon July 9, 2011 6:50 PM... hang ni dok bawah tempurung ke dok dalam kain ambiga kapundek tu??? hang jangan dok cerita pasai perlembagaan negara la. silap haribulan rukun negara pun hang tak hafal. Kebebasan bersuara? Hang tau tak dalam perlembagaan kebebasan bersuara tu mcm mana? Kalau nak ikut kebebasan bersuara orang macam pemimpin hang tu main bontot pun takpa!
dapat kelulusan dari Agung???? KAH KAH KAH KAH KAHAKHHH!!! tu ja aku jawap... oi barua bangsa. meh sini aku nak bagitau hang. hang jangan nak jual nama agung la. kalau hang tak puas hati hang panggil hang dengan puak2 hang pi cari tahan haram pastu hang pi teroka macam felda tu buat negara sendiri buat undang2 sendiri. tadak sapa larang hang nak berjuboq ka apa ka. hang bercakap bagi diri hang bukan untuk semua orang... macam pemimpin kaki bontot hang tu!!!
hang nak kata apa lagi. nak kata pemimpin umno makan rasuah la itu la ini la ( kalau dah tak puas hati mcm tu la )... abih tu pemimpin hang tu camana? dok balun pungkoq orang, main sana main sini.. kuman seberang laut hang pi teropong... cipap hitam ambiga tu hang taknak teropong???

Anonymous,  July 10, 2011 at 11:09 PM  

lakonan sume ni. rakyat sekarang dah pandai nak memilih sape yang layak memimpin mereka. dunia dah nak akhir zaman, politik ni duniawi semata.kat sana nanti ko penyokong bn ke pembangkang ke semua sama...tak payah la nak lebih2.

Nik Saiful Bukhara,  July 11, 2011 at 4:43 PM  

Adik-adik muda jangan bertengkar tak baik.Soal bersih atau kotor itu dah jadi lumrah alam bahawa semua manusia di dunia sukakan yang BERSIH 2.0 . SPR sebuah badan bebas yang diamanah , mungkin dah mulai sedar dan bertekad mahu laksanakan tuntutan yang BERSIH lagi halal. Cuma sekarang ni tunggu lampu hijau kerajaan. Dipercayai kerajaan BN mulai celik mata tinjau semua penjuru dunia tentang makna sebuah kebebasan adalah hak milik semua seperti yang termaktub di dalam perlembagaan. Sedarlah bahawa Negara ini adalah hak milik warganegara Malaysia bukannya milik mutlak parti BN sahaja. Berlaku adil lah sesama kita insyaalah selamat. Hasil penipuan ,perasugut tidak mendatangkan kebahagiaan sejati. Mungkin UmNO sudah uzur jadi serahkan secara terhormat kpd Pis kerana lebih amanah dan berwibawa . Berilah kepercayaan kalian dlm PRU13 nanti.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP