Kerajaan Kejam, Tak Berhati Perut Ke Atas Rakyat?

Sunday, July 3, 2011






Jelas kerajaan prihatin dan peka akan keperluan rakyat Malaysia, berbagai subsidi di berikan kepada rakyat Malaysia bagi meringankan beban yang di hadapi rakyat Malaysia.

Hanya Negara Malaysia yang mengawal harga barang bagi memberikan rakyat Malaysia peluang yang cukup menikmati apa yang ada di negara kita. Negara luar? Jangan kata nak bagi subsidi nak kawal harga barang pun mereka tidak mampu melaksanakannya.

Terima Kasih Kerajaan Malaysia, dan bagi membuktikan tanda terima kasih kepada kerajaan Malaysia Gomo pinta agar rakyat Malaysia yang cintakan keamanan bersama sama MENOLAK DEMO BERSIH yang di anjurkan Pakatan Rakyat Haram.

Siapa yang KEJAM? Siapa Tak Berhati Perut Pada Rakyat? Fikir fikirkanlah wahai rakyat Malaysia yang bertamadun.

psssttt. . . Cukup cukuplah rakyat menjadi Boneka kepada Anwar Al Juburi
Published with Blogger-droid v1.6.7

59 comments:

Pak JeeBan,  July 3, 2011 at 11:08 AM  

UweeKK!!! mo muntah aku baca benda basi nieH!!! Takat perabih duit rakyat bagi subsidi itu-ini, dan juga utk diri sendiri, aku pun boleh buat!!! Pak Jeeb tu 'pandai' cari duit ke?

Anonymous,  July 3, 2011 at 11:15 AM  

Oi anon 11.08...bangang...
Apa ko ingat peliwat penasihat kewangan tu pandai cari duit ke? Pergi luar negara buruk2kan M'sia, tu sapa pun boleh buat. Pelabur dlm negeri selangor, Penang tu pun harapkan kerajaan yg cari.... poooorraaah!

Anonymous,  July 3, 2011 at 11:16 AM  

Aku rasa elok kerajaan tarik balik segala subsidi. Kalau takde subsidi, rakyat kena bekerja lebih keras lagi untuk cari duit untuk belanja seharian. Bila mereka terpaksa bekerja bermati-matian untuk sesuap nasi, mereka tak ada masa nak merungut nak merengus nak tuduh kerajaan macam-macam. Kotlah kan? Tapi pembangkang manalah reti bersyukur. Kan kan kan kan? Diberi pun mereka menggigit, tak diberi lagilah depa meroyan! Ahaks.

Anonymous,  July 3, 2011 at 11:19 AM  

nasib baikla kedah x tmasuk dlm siam mcm Patani, kalau tidak x merasala aku miliki 3 biji kereta dgn pendapatan keluarga 5 angka sbulan......syukur ya Allah. Nak beribadat pun aman

Mr. jubu jubu..,  July 3, 2011 at 11:34 AM  

anon July 3, 2011 11:16 AM

Jangan lupa tambah, rakyat dikecualikan drpd membayar cukai, menteri2 kena pandai cari makan sendiri, jgn harap duit rakyat jak. Kalu mcm tu, negara misti okey punya,takda lah menteri2 gaji buta, buncit perut dan pemalas... mcm majoriti menteri2 UMNO tuh!!!

Anonymous,  July 3, 2011 at 11:42 AM  

SUBSIDI DIBAGI NAK SEMATA2 NAK GULA2 KAN RAKYAT..

BELAKANG KALO...REMBAT HABIS DUIT RAKYAT!!!

RAKYAT DAPAT TAHI HIDUNG JER...UMNO DAPAT? FULLAMAK! 1O KETURUNAN TAK ABIS JOLI KATAK BRO!!!


KUANG..KUANG..KUANG

Alphine July 3, 2011 at 11:43 AM  

secara jujur, mmg kita sgt bertuah hidup di Malaysia
byk dapat subsidi , tak seperti negara2 jiran

tp tu lah...byk sgt lak corruption kat sni
baik drpd pihak kerajaan & pembangkang

Entry Terkini:
Review Filem Transformers 3: Dark Of The Moon - Mengecewakan?

Anonymous,  July 3, 2011 at 11:49 AM  

BAGI SUBSIDI SEKUPANG DUA..HEBOHNYA SEANTERO DUNIA..MACAM LA UMNO BAGI DUIT DIA...

TU..MENTERI2 UMNO/BN TU POTONG ELAUN FREE, KERAIAN,MINYAK FREE, KETE FREE, RUMAH FREE, SAHAM FREE, MELANCONG FREE, HP FREE, MAKAN FREE, BAJU FREE, SELUAR FREE, TOL FREE, MINYAK FREE, MELANCONG FREE, TUNTUTAN FREE, DAN APA2 PUN FREE...DUIT RAKYAT TU YG BELA MEREKA...BADAN MAKIN KEMBUNG, PERUT MAKIN BONCIT...TAPI HIDUP ATAS KESUSAHAN RAKYAT...MEREKA BUKAN CERDIK PUN..PEMALAS DAN YG BUAT KEJE ORG LAIN....

HIDUP SEMUA FREE, BERAK PUN FREE, YG SUSAH NYA RAKYAT

Anonymous,  July 3, 2011 at 11:54 AM  

anuar yg bukan ahli umno pun tersangat kaya, mana dia dpt duit ha? hasil bayaran ceramah? hua hua hua

Anonymous,  July 3, 2011 at 11:57 AM  

rakyat x susah pun, kerja tlampau banyak smpai kena impot tenaga asing. rakyat yg malas sj hidup susah

Anonymous,  July 3, 2011 at 12:09 PM  

Mentality pembangkang...Kerajaan buat apa pun tak betul.Kalau depa buat apa pun betul..cth 21 thn PAS perintah kelantan,maslah air pun tak dapat setle,rampas tanah penduduk bagi kat tokey cina singapura,ainaya peniaga melayu kes bazar tok guru dan banyak lagi ,semua nya betul.

Itu tak lagi termasuk kat selangor yang merompak wang rakyat setiap hari.

tapi semua nya betul..Itulah atas nama politik ,MATLAMAT MENGHALALKAN CARA.Tiada lagi kebenaran yang berteraskan kebenaran yang hakiki..

putra height,  July 3, 2011 at 12:11 PM  

Negeri2 yg di perintah pembangkang pun exco2nya dpt semua free... apa crite? pangkiau lah lu PR..

Anonymous,  July 3, 2011 at 12:14 PM  

Apo kaitan nyo duo-duo isu ni....
Memong gomo tak paham dengan apo dia tulis ni.
Mana-mana negara pun ada subsidi bukan perkars baro, negara kristian lagi hebat subsidi nya. Ada bantuan lagi. Pengangur diberi elaun. Orang islam diberikan hal bersuara Contoh Britain.
Kumpulan seperti bersih melambak di negara- negara asing.
Ketinggalan zaman lah gomi.

Dengar oraeng luar malu lah

Anonymous,  July 3, 2011 at 12:16 PM  

Jgn jd bodoh atau banggang..Pembangkang. Apa sahaja kerajaan bg subsidi hangpa kata gula-gulakan rakyat.Tapi bila kerajan nk tarik sikit subsdi.Hangpa mcm beruk dok melompat kesana sini jgn bg tarik subsidi..Dasar beruk makye.,

Anonymous,  July 3, 2011 at 12:23 PM  

Sebenarnya puak pembangkang pun tahu kerajaan banyak bagi subsidi pada rakyat malaysia dan mereka sendiri pun menikmati subsidi tersebut.
Bagi yang pernah keluar negara juga dapat membandingkan apa yang kemudahan yang rakyat Malaysia dapat berbanding rakyat negara lain.
Sebenarnya penentangan puak pembangkang ini hanyalah berniat untuk mengelirukan masyarakat untuk mereka berkuasa sahaja.Tidak lebih dari itu.
Pesanan kepada mereka ini: kalau benar-benar yakin tidak ada apa yang baik di Malaysia ini, silalah keluar dari Malaysia dan jadi warga negara lain!!!

PAPA GOMO July 3, 2011 at 12:33 PM  

bodoh..nak menyalak pi dalam stadium pun boleh menyalak. tapi nak jugak berarak atas jalan pasal apa? sebab nak cetuskan huru hara. tu lah puncanya.

Anonymous,  July 3, 2011 at 12:44 PM  

Ini penyokong siliwat pun janganlah bodoh. Gunalah akal. Betulke cakap siliwat tu? Atau dia buaya lagi besar? Mana Azmin dapat duit buat rumah macam istana di Titiwangsa? Janganlah ikut cakap siliwat membabi buta. Tuduh senang. Minta siliwat bukti? Pukimak ni suka pecah belahkan orang melayu.

Anonymous,  July 3, 2011 at 12:57 PM  

kahkahkah anjing gomo sejak dua menjak ni semakin popular semakin menjadi yeaa kahkahkahkah dengan bakat menjilat lubang najis najib bukat setakat dibayar lumayan tapi menjadi rujukan media...kahkahkahkah syabas gomo anjing belaan umno

Sobrie,  July 3, 2011 at 1:10 PM  

Kahkahkah anon 12:57 jilat bontot AlJuburi tak sedar diri! Memang kerajaan tak sempurna tapi pembangkang? Tengok Pulau Pinang dah jadi negeri apa? Selangor apa dah jadi? Kelantan dah berpuluh tahun pun apa yg rakyat dapat kecuali gula2 ke syurga? Sungai Kelantan punyalah besar...tapi rakyat masih minum air berkarat! Nah cermin! Suluh dulu muka sendiri!

Anonymous,  July 3, 2011 at 1:15 PM  

Inilah masaalahnya rakyat malaysia. Tak pernah nak cakap terimakasih. Asyik menyalahkan org lain . Cuba kita bersatu dan berusaha utk memajukkan Malaysia. Ini asyik bertekak dan menyalak. Tapi tak nak berusaha mengubah nasib sendiri. Sampai bila kita nak bergaduh. Yang untung kaum lain. Ini lah masaalah utama.

Anonymous,  July 3, 2011 at 1:15 PM  

Inilah masaalahnya rakyat malaysia. Tak pernah nak cakap terimakasih. Asyik menyalahkan org lain . Cuba kita bersatu dan berusaha utk memajukkan Malaysia. Ini asyik bertekak dan menyalak. Tapi tak nak berusaha mengubah nasib sendiri. Sampai bila kita nak bergaduh. Yang untung kaum lain. Ini lah masaalah utama.

Anonymous,  July 3, 2011 at 1:26 PM  

Demo perkara biasa memang sudah berabad dalam perlembagaan.
Subsidi perkara biasa , bukan satu KEHEBATAN, tak usah dibesar besarkan,

kalau ada rakyat, baru dengar benda2 ni, memang lah rakyat ni. 'katak bawah tempurong' terlalu lama dikongkong.
Jangan kat negara bekas soviet, cuba, Isreal, myanmar, amerika etc itu jahil dan zalim terhadap rakyatnya, demo dan subsidi itu suatu Hal dan tuntutan yang wajib kerajaan mereka tunaikan.

Jadinya apa keistemewaan Malaysia ko orang cakap ni katak-katak semua.

kingnek July 3, 2011 at 1:57 PM  

Bersih mewakili minoriti, rakyat majoriti tidak mahukan huru hara, ini adalah fakta yang tidak boleh diterima puak fanatik PR. hingga mereka sanggup menjual negara kepada agensi luar untuk mencapai cita-cita kotor mereka, seperti Nik Aziz kata, kawan dengan syaitan pun boleh, hingga agen illuminati dajjal seperti Anwar Ibrahim juga diambil sebagai sekutu, mashaAllah. Mahathir sudah bersusah payah merantai dajjal kecil ini, dilepaskan oleh KJ, puak Illuminati ini suka membuat plot and plan, tapi Allah SWT juga lebih hebat, Bersih ini telah berjaya membersihkan kelenaan dari tidur oleh puak Melayu Islam, mereka sudah terbangun dari tidur yang terlalu lama, semangat sudah membara, bersedialah generasi baru ini untuk bertempur dengan cubaan terbaru Illuminati menjajah kepulauan Melayu, Allahuakbar!

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:04 PM  

bab subsidi aku mmg sokong sbb itu hak rakyat...

dah kita tiap2 hari kena byr gov tax...kena lah kerajaan bg blk duit tu...

MCD, kfc, bil lektrik, air, astro n bla bla bla semuanya kena byr gov tax kot... so adil lah kan...

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:07 PM  

Keistemewaan Malaysia oleh kerajaan Malaysia pimpinan Barisan Nasional ialah hak-hak asasi rakyat hampir percuma seperti pendidikan dan perubatan.Bagi semua generasi muda yang melanjutkan pelajaran tinggi diberi pinjaman oleh badan kerajaan bukan institusi kewangan dan cuma dibayar balik apabila sudah mendapat pekerjaan yang selayaknya malah tidak perlu membayar langsung jika cemerlang dalam pengajian. Bagi individu dan isi rumah yang berpendapatan kurang dari RM3000 tidak dikenakan cukai pendapatan. Membayar zakat ke Baitul Mal yang sama dengan kadar cukai pendapatan, tak perlu membayar cukai. Tiada sebarang cukai seperti VAT atas apa juga barangan seperti di UK dan negara-negara Eropah Barat. Pengangkutan awam di ibu negara dan lembah Klang juga dikendalikan oleh kerajaan dengan prasarana yang selesa bertaraf dunia tetapi dengan bayaran yang minima.

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:09 PM  

Diorg ni perasan rakyat nak sangat bersih. Perasan majoriti rakyat nak sangat angkat mereka jadi pemnimpin. Sindrom perasan ni la yg buat puak2 pembangkang ni besar kepala terlebih. Tak perasan yg mereka perasan! Rakyat cemuih dah wahai pembangkang. Cakap kerajaan itu ini padahal sendiri pun cakap tak serupa bikin! Macam bagus!

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:14 PM  

Sasa anon 2:07 petang nak buat pembetulan baris dua dalam kenyataan di atas. Hak-hak asasi sebenarnya keperluan-keperluan asas.

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:20 PM  

Rakyat yang tidak mahu membayar tol di lebuhraya-lebuhraya bertaraf dunia di seluruh negara boleh memilih menggunakan jalan-jalan persekutuan yang tidak kurang selesanya dan tidak perlulah membayar satu sen pun kecuali cukai jalan. rakyat yang menggunakan lebuhraya dengan menggunakan kenderaan dua roda boleh lah pakai percuma.

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:21 PM  

penyokong2 PR , jom tonton astro 555 skarang, 2-4. tengok betapa susahnya orang tua kita mempertahankan tanah air drp serangan KOMUNIS

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:29 PM  

Orang ramai yang ada komputer, peralatan video dan permainan-permainan konsol boleh lah membeli perisian-perisian alatan-alatan yang sangat mahal ini dengan bayaran semurah RM5 dan kerajaan tutup mata saja kalau anda beli tak macam di Amerika di mana anda akan ditangkap FBI dengan bayaran denda setengah juta dollar atau penjara.

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:43 PM  

Lu orang sibuk pasal hak rakyat ni, berapa banyak sangatlah yang lu bayar kat kerajaan. sumbang 10sen heboh satu dunia. Cina sumbang berjuta juta tak melalak tapi cari lagi peluang buat duit.

KFC , McD blah blah blah !!! sapa suruh hang makan, ada kerajaan paksa hang makan KFC, nak hidup bergaya tapi tak nak cari duit banyak banyak, makan gaji dengan kerajaan berlagak macam korporat, tunjuk hidup mewah, pas tu salahkan kerajaan gaji tak cukup ... piiiiraaaahhh

Kalau semua nak free cakap jelah, pastikan PKR PAS boleh bagi jaminan dunia akhirat, pas tu kita sokong PAS PKR ramai ramai sebab depa nak buat negara kebajikan, jadi semua tak yah bayar, kawin, main,beranak, makan, minum, tidur, tibai china doll, langgar belakang semua free ....

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:47 PM  

anon 11:49

dah tau jadi menteri senang, jadilah menteri ... apa yang hang dok melalut lalut dengki kat orang senang

peluang terbentang luas beb

yang cerdik yang rajin yang berusaha akan dapat beb, bukan yang bercakap tepi longkang .... sendiri miskin sendiri susah jangan salahkan orang lain lah beb

tuhan adil, bagi rezeki pada semua, so pandai pandailah dapatkan rezeki tu ..... di Malaysia ni, orang gila pun boleh cari rezeki lagi tapi bukan yang malas dan pandai cakap je ...

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:51 PM  

anon 11:49

lu adalah contoh rakyat yang sakit jiwa, sakit hati tengok orang senang

Kerajaan bagi sekupang dua untuk subsidi

Hang bagi 50kupang ke pada kerajaan yang hang nak bising nising ni, khak ptuiiiiihhhhh

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:54 PM  

anon 12:44

keturunan peliwat ni ada akal ka?

Anonymous,  July 3, 2011 at 3:03 PM  

anon 12:14

Tu sebab PAS tukar dari negara Islam ke negara kebajikan ke?

Nak ikut kristianlah tu?

Patutlah PAS beria ia nak sokong Ambabiga !!!!

Anonymous,  July 3, 2011 at 3:05 PM  

sori anon 12:44 bukan lu gua maksudkan

tapi anon 12:14

sori sekali lagi

Teh Komtar July 3, 2011 at 3:09 PM  

harga murah woi! bsyukur la! hahahha ... kool!

Anonymous,  July 3, 2011 at 3:11 PM  

anon 1:26

Kepala bapak lu lah demo tu perkara biasa, demo yang macam mana? bukan yang macam BABI lu nak buat tu! belajar agama biar habislah

Subsidi bukan satu KEHEBATAN

sekali lagi, kepala mak bapak lu lah
contoh, Indo gula sekilo hampir RM4.00 , Malaysia RM2.00 lebih.

Bukan KEHEBATAN MAK BAPAK LU

lu katak puru yang tak sedar badan menggerutu

Anonymous,  July 3, 2011 at 3:14 PM  

anon 2:04

cuba lu buat rekod keluar masuk kewangan lu

Berapa yang lu bayar pada kerajaan dan berapa yang kerajaan bagi subsidi kat lu

pas tu baru masuk kat entri ni dengan bukti

Anonymous,  July 3, 2011 at 3:17 PM  

Gomo...lu buta ka ?
Apasal kondom takde subsidi ? apasal ?
Apasal Ky jelly takde subsidi ?
apasal ?
Selagi keperluan PELIWAT TUA tak de dlm list selagi tu kami Anjing2 Burit Anwar Anak Beranak dan Anjing2 Penjilat PAS BERUK akan tetap tuduh Kerajaan Kejam Kerajaan Tak Berhati Perut. Faham !!!!

Anonymous,  July 3, 2011 at 3:26 PM  

Bodoh punya kerajaan...belanja boros, naikkan harga barang suruh rakyat berjimat

Bodoh punya kerajaan...belum demo dah tangkap....puak puak demo tak pulak kena tangkap....

Anonymous,  July 3, 2011 at 3:27 PM  

kami mau elaun rm 500 sebulan utk setiap bumiputra royalti rezab tanah melayu dari hasil bumi

UMNO@Bebal,  July 3, 2011 at 3:30 PM  

tak jemu jadi bebal...dah puas pancut depan komputer ....ni aku nak pancut lagi...pancut dalam mulut...mana mana bebal yang offer blow-job ...mai contact Gomo papa Kutty. dia suka hisap curut ...tn hj saifool suruh blow-job taknak...suruh menonggeng nak pulak tuan hj ni..siap sapu KY....macam macam nak jadikan Melayu bebal

Anonymous,  July 3, 2011 at 3:31 PM  

Nak sekat demo senang aje tangkap kepala kotel anua yang tonyoh lobang jobor dan lobang boret tu...

Anonymous,  July 3, 2011 at 3:49 PM  

tu la kalau dh bnci,yg elok pn nmpk buruk.tp saper2 yg rs bnci sgt tu,jgn la smpai kufur nikmat.nnti tuhn bg bala.k'jaan bagi subsidi,kau kt bg gula2.k'jaan potong subsidi,kau kt zalim.k'jaan bg bonus rm500,kau kt skt.k'jaan xbg lgsung kau kt kedekut.bini tuk najib xpakai tudung,kau kt xislm.yg nuar aljuburi dk bzina,kau kt ftnah.k'jaan buat masjid byk2,kau kt mbazir.nik najis buat bhala kedua tbesar d asia,kau xkt apa2.byk lg yg blh d utarakn,yg mnyebbkn aku sdiri sbg bekas pnyokong fanatik PAS,blh mnilai,mn intan,yg mn kaca..

Anonymous,  July 3, 2011 at 3:49 PM  

Ada ke patut, kek-coklat bertingkat-tingkat kegemaran Wali Selipar Nik Aziz tak de subsidi ? Zalim betul kerajaan ni.

Anonymous,  July 3, 2011 at 4:03 PM  

Aku memang tak puas hati sangat dengan orang2 yang termakan dengan kata2 juak2 pembangkang nie...Lebih2 lagi DAP atau cina komunis nie.

Dah alam sangat aku simpan tapi sejak akhir2 niesegelintir orang2 cina memang dah melampau2. Memang ada segelintir tu yang masih sedar mereka tu kaum "menumpang"...Tapi sekrang memandangkan keadaan ekonomi dunia dan peraturan negara2 yang dulu kaya sekrang dah nak bankrupt Greece, Itali, sepanyol, termasuklah UK dan US dah ketatkan banyak peraturan jadi tak dapatlah orang2 kaya cina nak jadi warganegara kat negara2 tu sebab tu dorang konon nak berlagak kaya kat negara Malaysia nak minta kerajaan suka2 hati tukar undang2 ikut kepala BAPAK dorang supaya anak cucu dorang leh senang lenang balik Malaysia. Woi, orang cina yang tak tau terima kasih tu (memang tak penah terima kasih kot) kalau takde orang bumiputra keje gan korang, korang tu pun sampah jer. Duit hasil kekayaan korang bukannya orang cina korang jer yang beli kalau bukan orang bumiputra. Titik peluh orang bumiputra juga yang sumbang walaupun dorang dicaci dimaki hamun bumiputra tak penah ambik hati walaupun dibayar sikit...orang melayu dan bumiputra dah cukup baik sangat dah bagi muka dgn bangsat cina nie. Bila company untung juta2 nak gula2kandengan belanja makan (nak cover balik makian tahap binatang dorang tu) bukannyer nak bagi bonus (jgn haraplah)apa lagi NAK MINTA MAAF. Takyah nak aku bg contoh lah, tengok jer orang2 indon yang keje jadi org gaji kat tempat org cina mesti mati atau cedera parah kena dera macam binatang...Aku tak taulah kenapa orang Melayu segelintir nie boleh termakan kata2 orang yang makan babi nie...masih tak nampak lagi mata masih buta dek duit2 haram cina pariah bangsat..

Aku tau ada segelintir cina yang baik2 nie yang masih menghormati orang tapi yang lain tu jangan ingatlah orang tak tau taktik korang nak merampas kerajaan sebab kerajaan tak adil, sebabnya dah takde negara lain dalam dunia nie nak bagi muka dengan korang dah lah...Malaysia nie jer terlampau baik hati sangat, sebab tu segelintir orang cina ada hati nak ke PUTRAJAYA....Kalau korang ingat korang kaya sangat nak ugut bawa duit keluar dari Malaysia, sila2 lagi bagus korang berambus....kitorang nak tengok juga negara mana kasi muka dengan korang...memang dialu2kan betul...nilah bukti orang tak tahu erti bersyukur (manatau ma, dosa pun talak tau ma)...Si juburi tu pun jadi alat jer...dah terima duit haram berkurun2...mana hati pun tak jadi hitam...dosa pun dia tak ingat, apalagi nak suh orang buat dosa ramai2 sekali dengan dia masuk neraka...Sapa2 yang tak penah keje tu, jgn nak sebok kata bayar cukai semua..nak isi borang cukai pun tak tau (tanggungjawab wajib) berlagak cakap bayar cukai konon...ceh poodahlah...Kalau tak tau apa tujuan bayar cukai tu, baik takyah dok dalam negara, baik dok dalm kubur jer...ingat nak masuk kubur pun kena bayar...bukan suka2 jer leh masuk..kecualilah kalau takde orang tau ko nak masuk kubur.....Memang orang makan duit haram jer tak tau terima kasih dengan kerajaan nie......geram tol

P/S: kepada yang ada hati nak lawan Raja2 kami, langkah mayat kami dulu.....

Anonymous,  July 3, 2011 at 4:16 PM  

Anon Papa Kutty...apa hang meroyan ni...sape nak baca...nak tulis panjang panjang bukak blog sendiri ...bebal punya melayu.

Anonymous,  July 3, 2011 at 4:21 PM  

Anon 4:03 petang saya baca semua mesej awak tu. Saya kagum dengan realiti yang awak tulis. Tahniah anon 4:03 petang

Anonymous,  July 3, 2011 at 4:26 PM  

brader 4:03, satu fakta benar dan menarik di kongsi. Teruskan berkongsi menulis. tahniah brader anda fighter.

Anonymous,  July 3, 2011 at 5:35 PM  

aku setuju ape yg anon 4.03 tu cakap. aku pun bekerja dengan cina, mmg paham sangat sikap dan perangai rasis diorg ni kat tempat kerja. apa yang anon 4.03 cakap tu mmg betul, tak dinafikan lagi.

nuar leewat,  July 3, 2011 at 6:34 PM  

aku nak subsidi kereta bentley spurs yang aku baru beli 2 bulan lepas boleh tak? kalo kerajaan tak bagi memang kerajaan zalim. patut harga hotel lebih murah untuk aku buat projek. lagi satu ayam2 kat malaysia ni bagi la subsidi. takde la susah2 aku nak gi siam nak dapat ayam murah

Anonymous,  July 3, 2011 at 7:14 PM  

Potong lah subsidi banyak banyak wahai Idris Jala asal kroni pak menteri dapat jalankan projek mega untuk kroni dia.......Rakayat amno dah biasa dengan kehidupan sempit tak seperti negara2 jiran, barat dan timur.

Anonymous,  July 3, 2011 at 7:20 PM  

anon 4.03 dan 4.26, tak pernah dalam sejarah pembangkang bertindak biadap kepada Raja-Raja melayu kecuali Dr M Kerala yang beberapa kali pinda perlembagaan berkenaan keistemewaan raja, siapa pulak menarik kekebalan raja-raja, siapa pulak panggil sultan melayu 'natang', natang!, natang!, natang!, natang!, natang!

Anonymous,  July 3, 2011 at 7:22 PM  

Memperjuangkan Raja-Raja kunun, dah dapat kuasa , dipanggil NATANG pulak

Anonymous,  July 3, 2011 at 7:29 PM  

Kemana perginya RM 888 billion tu wahai anon disini . Ada dapat bahagian kah? sampai sokong kerajaan setengah mati, tapi demo tak berani

Anonymous,  July 4, 2011 at 3:13 PM  

kah..kah..kah...

Raja2 konon... masa kuasa raja di had kan dulu ko tak plak melalak.... ada cina2 yg hormat lg.. mesti cina MCA ni kan... kah.. kah..kahh.. hormat pn coz nak sapu duit kat PKFZ kat klang tu...
kah.. kah.. kah.. bila untung blanja makan... ko org gak suka... bila cina blanja mkn ko org mentedarah arak sekali... pas2 ko org gak kompalin blk... kah.. kah....
abis tu ko byk cukai kerrrr... kah..kah... bonus pn lu tak dapat.. dapat minum beer jerr memang la lu tak byr cukai.... kah..kah..kah...
kat cni lu brani tp depan towkey lu, lu mcm babi... lu tunduk jerr,,,, kah..kah..kah...
nsb baik gua tak pernah keje ngan cina....

Anonymous,  July 5, 2011 at 12:58 AM  

KORANG NAK MELALAK MACAM ANJING IKUT KORANG AHH .. AKU TAK KISAH PON .. TAPI MASALAH APSAL KORANG MELALAK DALAM BLOG PAPAGOMO NIEE .. NIE BLOG TERBAIK PUNYAA ... NIE SAKIT AHTI AKU JEE .. PUKIMAK PAPAGOMO .. LU INGAT LU HENSEM KEE .. LU TAK HENSEM LAA .. AYAM AKU LAGI HENSEM TAUU .. KAH KAH KAHH .. << ANGGAP LA AKU SEORANG YANG BAIK HATI ... TERIMA RAKYAT 1 MALAYSIA KERANA MU MALAYSIA AKU HIDUP AMAN .. TAPI .. TAPI LU PIKIRLAH SENDIRI

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP