Koleksi Koleksi Video Terhangat Di Pasaran

Saturday, July 2, 2011





Koleksi Koleksi Video PANAS KLIK DI SINI

Psssttt...Papa Masih berada di luar Lokasi....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

29 comments:

Alphine July 2, 2011 at 5:06 PM  

ala..video hitam putih tu xkan satu je kot?
xde sambungan?

Entry Terkini:
Video Biadab Pekerja KFC Letak Ayam Di Tapak Kasut

SAYA BENCI HARGA BARANG NAIK (FACEBOOK) July 2, 2011 at 5:11 PM  

GOMO DAH HABIS MODAL VIDEO LUCAH JE LA MODAL NYE.

nk cakap pasal ekonomi dah x mampu dah BN x reti tadbir dok bazir duit sane sini.

sekarang org UMNO mcm GOMO hnya mampu TRANSPORNOMASIkan negara je la.

org cina dah reject BN sbb UMNO racis. tpaksa ler die cari sokongan melayu2 yg masih x maju mudah ditipu dgn video lucah.

g mampos lah ko gomo. perosak minda belia negara dgan penyebaran bahan lucah gitu ko kata bela bangsa????

bila keadaan EKONOMI KRITIKAL VIDEO SEKS JELAH MAMPU NK ALI PERHATIAN RAKYAT!

Anonymous,  July 2, 2011 at 5:38 PM  

Omega mana..omega..?pandai sangat sampai kne sontot dengan aljub busuk..?hehe

Anonymous,  July 2, 2011 at 6:10 PM  

omega takder...kalo jam Rolex, aku ada. TAPI made in Thailand lah...

Anonymous,  July 2, 2011 at 6:50 PM  

Kami adalah orang-orang yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous,  July 2, 2011 at 7:02 PM  

Video ni harus sentiasa di ulang tayang supaya pro AlJUBURI sentiasa ingat siapa pemimpin yang di agung-agung selama ini...

Anonymous,  July 2, 2011 at 8:06 PM  

Apelah blog pro UMNO suka tunjuk gambar prono je. Merosakan bangsa melayu je. Masih banyak kerje lain ygboleh bantu orng melayu terutama remaja melayu yang telah rosak. Lantak anuar dia nak bantai ke pempoan cina, india ka, mat salih sudahlah jangan ulang2. saya pun umno dah benci perangai kau orang macam budak 1/2.

UMNO@Bebal,  July 2, 2011 at 8:11 PM  

Tuntutan Bersih 2.0:

1] BERSIHkan Senarai undi
2] Mereformasikan Undi Pos
3] Penggunaan Dakwat Kekal
4] Akses Media yang Bebas dan Adil
5] Tempoh Kempen Minima 21 hari
6] Kukuhkan Institusi Awam
7] Hentikan Rasuah
8] Hentikan Politik Kotor

Jom Berubah....Yang berani berubah akan turun 9hb Julai 2011.

yang takut berubah akan duk dpn komputer tunggu gomo keluar video lucah.

Yang takut akan pancut dpn komputer.....

Yang takut akan bebal dulu, kini dan selamanya.

Anonymous,  July 2, 2011 at 8:22 PM  

anon 702....
hang suka sangat le dok ulang tengok video lucah tu....habis ajak le sekali family datuk,nenek,bini,anak hang tengok sekali baru best....
jangan lupa kacang & air coke....takut dahaga la pulak...muahahahahhhaaha

twarin July 2, 2011 at 8:38 PM  

asyik dok ulang benda yg sama je..n nie blog lucah ke blog politik?maki n caci n lucah je bnyak..

Terpanas Saat Ini!!!!

Anonymous,  July 2, 2011 at 8:49 PM  

Bayangkan lah kalau Dato Eskay tak jumpa video ni dan video ni terlepas kat low to yau atau bapak ayam dan di jual di petaling street dan semua pasar malam di serata Malaysia.....

Aduyai hancur punggoq anughairah pandikutty

glassman July 2, 2011 at 9:19 PM  

Kalau PapaGomo siar video, kau kata macam2,, yang pemimpin korang menghina Tun M dengan tuduhan konon,.Tun M tonton video porno dengan cucu,, kau orang buat apa? kau orang bertakbir? Bukan?

Anonymous,  July 2, 2011 at 9:31 PM  

TUn M tu bangsa india btul ke wei?

Anonymous,  July 2, 2011 at 9:44 PM  

Aku memang suka Gomo siar bab al-juburi ni, supaya jijah, nurul izah dan pencacai pkr ni tahu pm malaysia akan datang kaki sontot depan belakang. aku boleh bayangkan, bila dia perintah nanti meriah lah malaysia dgn konvensyen pondan, seminar gay, ratu cantik gay dan macam2 lagi yg pasti mendapat green light dari nik ajis pakar fatwa tu ! program imam muda ganti gay muda...wauuu...meriah. Khak tuih !

Anonymous,  July 2, 2011 at 10:41 PM  

Anon 8.22
Video ni khas untuk pencacai PKR yang ngok ngok mempertahankan Al-juburi. Setuju dengan Anon 9.44

Anonymous,  July 2, 2011 at 11:38 PM  

Penyokong dan pencacai tak puas-puas menonton video seks Aljuburi.

Anonymous,  July 2, 2011 at 11:40 PM  

agaknya video seks Aljuburi sedang hangat dipasaran mengalahkan semua video dan filem-filem yang lain.
Pentokong dan pencacai PKR tentu berbangga dengan kehebatan Aljuburi....

Tomoi,  July 3, 2011 at 12:42 AM  

SAYA BENCI HARGA BARANG NAIK (FACEBOOK), 5.11pm.

hahaha. hg pn satu lakhanat dok pertahan org yg berzina pasepa?? Malu nk mengaku tu pemimpim yg hg sanjung? Kaa hg skali ngan dia dok balun jubor?? Org yg 10 cakap, 10 xleh percaya pn hg nk sokong lg? apa pnya bodo pn xtau. bukti dh ada dpn mata pn nk pertikai lg. Org mcm hg neh, kalau malaikat mai bgtau pn belum tentu hg percaya..

Anonymous,  July 3, 2011 at 1:31 AM  

Rasanya PapaGomo terpaksa tayangkan video hebat ini berkali-kali kerana permintaan yang tinggi. Ramai yang ingin menontonnya berkali-kali. Filem Box Office la katakan...
Gomo jangan pula lupa membayar royalty kepada pelakunnya. Kawanpun nak cari makan jugak.

Anonymous,  July 3, 2011 at 11:25 AM  

kerana peragai papagoma asik iklan gamabr x senonoh aku bosan p blog ni. Buat cite yang lain tentang pembankang. aku benci orang yang serita seks je. Tunjuk gambar kemaluan orang. Cukuplah buat bertaubat..bukan ni nak pertahan undi melayu dengan gambar sek. Kalau ajing kurap anuar asik kau balun cerita seks aku pun kasian kat dia, aku pun nak bila bukan pasal sek sbb teruk kau belasah dia. Cukuplah ...ini modlnya.

Anonymous,  July 3, 2011 at 1:16 PM  

aku bukan penyokong anwar tapi tindakan ko ni tak bermaruah..ko ni dah melanggar undang2 sebab menyebar benda lucah...ko tak takut neraka ke dgn hanya bayaran tak seberapa to gomo? kahkahkahkah apa yg nk ditakutkan ye tak gomo? janji kenyangg...

Anonymous,  July 3, 2011 at 4:41 PM  

Anon 11.25 ko jgn la marah kat gomo..dah memang sikap org PR suka tayang kemaluan... nak buat camner kite popular kan jer la ehehehhe

Anonymous,  July 3, 2011 at 7:44 PM  

Tu tengok tu si juburi sempat lagi nengok bontot amoi tu....

Kalau gambar ni tak diulang tayang berkali2, alamatnya si juburi tu tak henti2 gi menyontot china doll yang memang dah desperate nak duit...

Lagipun, ni lah antara bukti2 ajaran orang kafir yg si juburi dah ikut bertahun2 kan..
Nak ingatkan berkali2 juga supya gambar nie direkodkan dalam kepala hotak pencacai2 juburi tu yang pemimpin dorang rosak akhlak macam nie...

P/S: Kematian kamal antartuk yang keji tu pun(pengamal biseksual) amat menakutkan dan mengerikan sampai tak diterima bumi pun jadi sejarah peringatan kaum2nya sampai sekrang....ni kan lagi orang yang tak takut dosa....tak takut azab Allah....Nauzubillah...

Anonymous,  July 3, 2011 at 10:12 PM  

awat amoi tu tak cukorg bulu pork end dia...moi moi moi

Anonymous,  July 3, 2011 at 11:00 PM  

Sebab kenapa ditayang banyak kali? jawapannya ialah ini bukan si Anu, kalau siAnu mengaku betul dia aku yakin semua ini tidak akan berpanjangan, vedio ini pun akan dibuang dari blog ini.

Tapi bukan saya, kerana perut saya tak buncit.

Anonymous,  July 4, 2011 at 12:00 AM  

best la tgk melayu vs melayu... x sabar la tgk sape menang.. he he.. cina & india kot...

Anonymous,  July 4, 2011 at 8:36 AM  

kan dah ckap... papagomo maharaja fitnah 1 malaysia

Anonymous,  July 4, 2011 at 3:50 PM  

aku sebagai org natural kat dunia politik ni...kecewa gak la tgk smpai sebar2 video lucah ni..btw aku dah hantar aduan ke SKMM..tgk la kalau mereka jujur buat kerja ada la tindakan

SAMADLELONG July 4, 2011 at 6:12 PM  

HATI PENYOKONG2 BODO PAS SENTIASA TERBUKA UNTUK TERUS MENYOKONG PENZINA/GAYS DAN SEMOGA BALA ALLAH TIDAK TERKENA KEPADA KAMI ORANG UMNO/BN DAN ORANG ATAS PAGAR SEPERTI AKU SEPERTIMNA YANG ENGKAU HUKUM UMAT NABI LUTH. SEMOGA ALLAH JAUHKAN BALA ITU DARI KAMI, AMIN..........

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP